Ik heb ook niets verkeerd gedaan, LR.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter krijgen jullie allemaal een ban voor jullie aandeel. GGMM en ik hebben het toch veel gezelliger met elkaar.
Heilig boontjequote:Op zaterdag 6 april 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook niets verkeerd gedaan, LR.
Stijn nou moet je niet ineens grappig willen zijn, het is nu wel genoeg geweest je bent te laat. Heilig boontjequote:Op zaterdag 6 april 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doen die vrouwen als ze op de WC-pot zitten?
GGMM zijn opa was fout in de oorlog, dat zie je gelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoofdschuldige.
Zal zichzelf wel als Klokkenluider bestempelen, de verlinker.
Stonden TR's open, debiel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoofdschuldige.
Is ook wel lomp ook. Omdat andere flauw bezig zijn, wordt het topic voor de users met een goede bedoeling langdurig geslotenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoofdschuldige.
Ik steun je, René.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stonden TR's open, debiel.
Alsof ik na een andere mod ga om te vertellen dat er in een topic geklierd wordtAls ik het zo erg vond had ik het wel gedelete.
Jij bent daar ook gewoon te gast, niks deleten. Een gastslotje op zijn hoogst, maar daar had je geen tijd voor want je lag je eigen VBL-nest te bevuilen. Ontzettende Genee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof ik na een andere mod ga om te vertellen dat er in een topic geklierd wordtAls ik het zo erg vond had ik het wel gedelete.
Als je een chick had zou haar hoofd kaal geschoren worden, vuile NS-Beer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ahja die was goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saind, die neukmachine gif van jou.
Mochten er bans vallen kan hij wel eindelijk een traantje onder zijn oog tatoeëren en echt meedoen in zijn geliefde rapscene.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je een chick had zou haar hoofd kaal geschoren worden, vuile NS-Beer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Als hier bans voor vallen dan is het wel heel triest gesteld met FOK!.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mochten er bans vallen kan hij wel eindelijk een traantje onder zijn oog tatoeëren en echt meedoen in zijn geliefde rapscene.
Hier geven ze toch geen bans voor man, dat is dan wel het dieptepunt van FOK!quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als hier bans voor vallen dan is het wel heel triest gesteld met FOK!.
Hij is bangquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier geven ze toch geen bans voor man, dat is dan wel het dieptepunt van FOK!
Mijn TR's worden over het algemeen redelijk serieus genomen. GGMM en ik zijn echt twee handen op één buik.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Was wel leuk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pot, ketel man dit, echtquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier geven ze toch geen bans voor man, dat is dan wel het dieptepunt van FOK!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn TR's worden over het algemeen redelijk serieus genomen. GGMM en ik zijn echt twee handen op één buik.
Ik voorzie weer een grappige kloon met een noord-Koreaanse naam.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent zelf te lang.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef ValHallen het volgende:
Maar het lastige aan zoiets is dat het niet te lang moet duren. Na een tijdje is de echte lol er vaak wel vanaf en gaan de pubertjes nog even door.
Dan krijg ik weer een langere ban, nee bedankt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voorzie weer een grappige kloon met een noord-Koreaanse naam.
Stijn deed dat weer gewoon in dit topic (#12) en wacht nog altijd op de puberteit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef ValHallen het volgende:
Maar het lastige aan zoiets is dat het niet te lang moet duren. Na een tijdje is de echte lol er vaak wel vanaf en gaan de pubertjes nog even door.
Sinds wanneer meen jij jezelf op te moeten werpen als de morele autoriteit aangaande humor om te lachen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef ValHallen het volgende:
Rens kan er toch ook niks aan doen dat hij aan het puberen is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij vonden ze het best gezellig hoor. Net zoals Aad die vroeger langsging in de Vrouwenvleugel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:22 schreef ValHallen het volgende:
Hij heeft een blauwe naam op FOK!, wat denk jij nou.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer meen jij jezelf op te moeten werpen als de morele autoriteit aangaande humor om te lachen?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Rens kan er toch ook niks aan doen dat hij aan het puberen is.
Sinds nooit, was puur mijn eigen meningquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinds wanneer meen jij jezelf op te moeten werpen als de morele autoriteit aangaande humor om te lachen?
Echt Friezen hebben geen schrik, man. Dat zijn allemaal nazaten van Verbeek, gedraag je daar eens naar.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad!
Eigenlijk ging ik net zo lang door als de rest (niet lang dus)
Harde diss.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
ValHallen zien we even niet meer. Wat zette ik hem op zijn plek
Homo
De AIVD weet er al van, met je bedreigingen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
ValHallen zien we even niet meer. Wat zette ik hem op zijn plek
Homo
Presenteer het dan ook als zodanig a.u.b.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sinds nooit, was puur mijn eigen mening
Ik ben geen Friesquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt Friezen hebben geen schrik, man. Dat zijn allemaal nazaten van Verbeek, gedraag je daar eens naar.
Als iedereen dat zou doen zou het internet saai zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Presenteer het dan ook als zodanig a.u.b.
Maar wel voor Heerenveen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben geen Fries. Geen Friese familie en nooit in Friesland gewoond
glory hunterquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben geen Fries. Geen Friese familie en nooit in Friesland gewoond
Hij werd ook pas supporter van Heerenveen toen ze de Beker wonnen.quote:
Tja. Je hebt gevatte belhamels en tuig van de richel. Ik val toch wel in de tweede groep.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dissen is om te dissen.
Newcastle United
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik las in dit topic dat Rens een fries is, dus het is waar. Gr. Gr. Loek
Jij bent altijd netjes, je gaat nooit over de schreef.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja. Je hebt gevatte belhamels en tuig van de richel. Ik val toch wel in de tweede groep.
Dundee United
Ik ben zelfs naar die bekerfinale geweest manquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij werd ook pas supporter van Heerenveen toen ze de Beker wonnen.
Oke.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent altijd netjes, je gaat nooit over de schreef.
Derby County.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |