Ik heb ook niets verkeerd gedaan, LR.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter krijgen jullie allemaal een ban voor jullie aandeel. GGMM en ik hebben het toch veel gezelliger met elkaar.
Heilig boontjequote:Op zaterdag 6 april 2013 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook niets verkeerd gedaan, LR.
Stijn nou moet je niet ineens grappig willen zijn, het is nu wel genoeg geweest je bent te laat. Heilig boontjequote:Op zaterdag 6 april 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doen die vrouwen als ze op de WC-pot zitten?
GGMM zijn opa was fout in de oorlog, dat zie je gelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoofdschuldige.
Zal zichzelf wel als Klokkenluider bestempelen, de verlinker.
Stonden TR's open, debiel.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoofdschuldige.
Is ook wel lomp ook. Omdat andere flauw bezig zijn, wordt het topic voor de users met een goede bedoeling langdurig geslotenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoofdschuldige.
Ik steun je, René.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stonden TR's open, debiel.
Alsof ik na een andere mod ga om te vertellen dat er in een topic geklierd wordtAls ik het zo erg vond had ik het wel gedelete.
Jij bent daar ook gewoon te gast, niks deleten. Een gastslotje op zijn hoogst, maar daar had je geen tijd voor want je lag je eigen VBL-nest te bevuilen. Ontzettende Genee.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof ik na een andere mod ga om te vertellen dat er in een topic geklierd wordtAls ik het zo erg vond had ik het wel gedelete.
Als je een chick had zou haar hoofd kaal geschoren worden, vuile NS-Beer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ahja die was goedquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Saind, die neukmachine gif van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |