abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124954222
Zwangerschap & geboorte

31 maart: LadyBlack (meisje)

10 april: bellelena
16 april: L0t (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey
27 september: Ymme
28 september: -Bubseltje-

06 oktober: GotC & YUR
16 oktober: Ferrari_rood

07 november: Bla_Bla_Bla
13 november: Limone
18 november: martine1984
27 november Mabawa

04 december: angelatje
09 december: ProjSkippy
14 december: Soempie

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Suikertante op 07-04-2013 11:10:53 ]
pi_124954240
Fiewww nog minstens dit topic niet in de top 5 ;)

Jipster, angelatje,kiwisoep, ProjSkippy, willen jullie in de OP?

Overige wijzigingen, laat 't weten!
pi_124954321
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Tally, waarom mag ze dinsdag pas?
Sterkte vandaag iig :*

Sorry voor gebrek aan reactie op de rest, ik begin nu toch wel een beetje gefocust te raken geloof ik :@ vind het moeilijk om me te concentreren op alle verhalen.
+1

Nog even een :* voor FR en Tally

En een peuter voor Spirit :D ;) Maar serieus, is dat nog reden om in te grijpen/iets te doen? Of waren er al plannen om eerder in te leiden bij jou?

Suiker, pas maar op! Voor je het weet is het zover hoor! Ik spreek uit ervaring!
pi_124954464
Belle, nu krijg ik argwaan hoor, voel jij gerommel??
pi_124954718
Huh, nee, dat nog niet! Maar dat je zomaar opeens in de top 5 (of top 2) terecht kunt komen voor je er erg in had!

Ik denk trouwens dat ik misschien gisteren en ook misschien vandaag een harde buik heb gevoeld, maar ik weet het niet echt helemaal zeker. Het voelde anders dan als de baby ergens 'duwt', maar misschien was het toch geduw. (Lekker duidelijk....)
pi_124954745
Was het ook onprettig? En kon je t niet wegduwen? Of duw jij je beeb nooit ;)
pi_124954915
Haha, het was niet per se onprettig, het voelde van buitenaf ongeveer net zo als dat de beeb ergens duwt, maar dan niet op 1 plek maar meer verdeeld over m'n buik. Ook als ik ban buitenaf voelde was het meer over m'n hele buik. Het duurde niet zo heel lang, misschien een halve minuut zoiets?
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:02:06 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124954991
Bij een harde buik heb je geen zachte plekken meer over hoor ;). Je buik is een grote harde bonk en je ziet wat glooiing waar je kind zit.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:02:37 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124955010
En ik verveel me echt de tandjes vandaag ;(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124955134
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij een harde buik heb je geen zachte plekken meer over hoor ;). Je buik is een grote harde bonk en je ziet wat glooiing waar je kind zit.
Ik zie mijn kind niet zitten bij een harde buik hoor. Daar heb ik echt teveel vetjes voor :+

Hij is wel overal keihard dan, totaal niet in te drukken en bij harder drukken ook heel pijnlijk.
E.
pi_124955210
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat was het dus ook meer, overal op m'n buik ipv 1 plek!

Maar het was niet pijnlijk, ook niet meer als ik 'duwde' of voelde aan m'n buik. Dus ik weet het niet echt zeker nog :D
pi_124955238
Ik zie mijn kind ook niet zitten. Hij kan ook echt niet meer bewegen als ik een harde buik heb, of in elk geval voel ik het niet. Als de buik dan weer ontspant gaat de mini vaak ook meteen tekeer!

Dat pijnlijke van Sparkling herken ik wel, alsof je hele buik een beurse plek is.

XM Nee toch!! Dat lukt me dus gewoon niet. Ik ben de hele tijd met dingen bezig en tussendoor wil ik dan ook steeds hier even kijken en dan ineens is er weer een dag voorbij!
pi_124955305
Oh oh oh, m'n kind kon wel nog bewegen zelf! Want dat voelde ik wel nog ergens een beetje!
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:17:29 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124955544
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef bellelena het volgende:

[..]

Maar het was niet pijnlijk, ook niet meer als ik 'duwde' of voelde aan m'n buik. Dus ik weet het niet echt zeker nog :D
Ik probeer te bedenken waar het op lijkt qua gevoel maar schiet me nog ff niks te binnen. Het is net alsof je vel ineens te strak zit.

En mss zie ik het kind wel omdat hier nog geen sprake is van indalen. Ik zie echt wel een bult waar het ruggetje zit en als m'n bm weer ontspant, zie ik het niet meer.

@suiker, ik zou me ook niet vervelen als ik dingen kon doen. Maar vandaag is de eerste dag dat ik me echt even niet kan vermaken. Bank beu, niks op tv, meh en heb al de hele dag de vreteritis :').
pi_124957012
Volgens mij had ik gister voor het eerste echte wee. Bij mini heb ik dat nog nooit gehad :') Maar ik ging echt door de grond. Zat wel lange tijd tussen dus was het voorwerk en was ook opeens weg. Maar kolere hej :')

Ik heb misschien wel op me afgeroepen dat ze snel komt. Ik heb pannenkoeken gegeten en ananas :o ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_124957066
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef bellelena het volgende:

[..]

In ene word je buik zo hard en je vel word zo strak getrokken dat je het gevoel hebt dat het er gewoon door je vel heen uitvalt :P
pi_124957268
En tis extra leuk als je kind dan nog even tegengas gaat geven :') Ik heb het een paar keer per dag en moet dan echt even stilstaan of hangen tot ie weer afzakt.

Belle, er zijn nog geen plannen, maar maandag moet ik weer langs de vk en gaan we het bespreken. Ik denk niet dat er wordt ingegrepen, misschien alleen als ik overlijd ga, maar dat ze zo groot is verklaart voor mij wel een hoop. En tis fijn om te weten dat ze nu al mag komen en als de bevalling niet zou vlotten dat het goed kan zijn dat ze niet past en dat daarop geanticipeerd kan worden :)

Man je had die spekbenen en bolle toet moeten zien :D Ik hou m'n hart vast voor die van Hill als die nu al zo flink voor loopt :D
Sarcasme. Herken het.
pi_124957443
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef Suikertante het volgende:

Jipster, angelatje,kiwisoep, ProjSkippy, willen jullie in de OP?

Ik wil wel in de OP. Volgens mijn berekeningen ben ik op 4 december uitgerekend.
pi_124957759
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
En tis extra leuk als je kind dan nog even tegengas gaat geven :') Ik heb het een paar keer per dag en moet dan echt even stilstaan of hangen tot ie weer afzakt.

Belle, er zijn nog geen plannen, maar maandag moet ik weer langs de vk en gaan we het bespreken. Ik denk niet dat er wordt ingegrepen, misschien alleen als ik overlijd ga, maar dat ze zo groot is verklaart voor mij wel een hoop. En tis fijn om te weten dat ze nu al mag komen en als de bevalling niet zou vlotten dat het goed kan zijn dat ze niet past en dat daarop geanticipeerd kan worden :)

Man je had die spekbenen en bolle toet moeten zien :D Ik hou m'n hart vast voor die van Hill als die nu al zo flink voor loopt :D
Ik hoop toch echt dat ze van tevoren al ingrijpen dan hoor :P
pi_124957927
Ja ik heb echt continu ruzie met m'n autocorrect }:|

Hey maar tally, wordt je kind aangemoedigd als je pannenkoeken eet dan?
Sarcasme. Herken het.
pi_124958048
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ik heb echt continu ruzie met m'n autocorrect }:|

Hey maar tally, wordt je kind aangemoedigd als je pannenkoeken eet dan?
Och dat was hier zo'n fabeltje geloof ik :P
pi_124958113
Ik heb steeds zin in pannenkoeken en bitter lemon! Ben ik toe aan een baby?

Mijn vriend heeft vandaag gezorgd dat ik toch nog een commode heb O+ precies op maat, in de badkamer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angelatje, komt voor de bakker! De eerste decemberbaby *O*
pi_124958267
Ziet er goed uit suiker!

Wb de pannenkoeken, die hebben we eergister gegeten en ik had me er een partij last van! Snachts liep het maagzuur me in de mond, ik had buikpijn en bleef naar de wc gaan, maar ik ben nog niet bevallen :P
Sarcasme. Herken het.
pi_124958302
Waarom heb ik nog steeds zin in pannenkoeken na dit verhaal? |:( Mijn lichaam is echt niet goed bij z'n hoofd hoor!
pi_124958442
Ik kan ook wel weer hoor suiker :@

Jaammmmmm :9
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')