+1quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Tally, waarom mag ze dinsdag pas?
Sterkte vandaag iig
Sorry voor gebrek aan reactie op de rest, ik begin nu toch wel een beetje gefocust te raken geloof ikvind het moeilijk om me te concentreren op alle verhalen.
Ik zie mijn kind niet zitten bij een harde buik hoor. Daar heb ik echt teveel vetjes voorquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij een harde buik heb je geen zachte plekken meer over hoor. Je buik is een grote harde bonk en je ziet wat glooiing waar je kind zit.
Ja dat was het dus ook meer, overal op m'n buik ipv 1 plek!quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij een harde buik heb je geen zachte plekken meer over hoor. Je buik is een grote harde bonk en je ziet wat glooiing waar je kind zit.
Ik probeer te bedenken waar het op lijkt qua gevoel maar schiet me nog ff niks te binnen. Het is net alsof je vel ineens te strak zit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ja dat was het dus ook meer, overal op m'n buik ipv 1 plek!
Maar het was niet pijnlijk, ook niet meer als ik 'duwde' of voelde aan m'n buik. Dus ik weet het niet echt zeker nog
In ene word je buik zo hard en je vel word zo strak getrokken dat je het gevoel hebt dat het er gewoon door je vel heen uitvaltquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ja dat was het dus ook meer, overal op m'n buik ipv 1 plek!
Maar het was niet pijnlijk, ook niet meer als ik 'duwde' of voelde aan m'n buik. Dus ik weet het niet echt zeker nog
Ik wil wel in de OP. Volgens mijn berekeningen ben ik op 4 december uitgerekend.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef Suikertante het volgende:
Jipster, angelatje,kiwisoep, ProjSkippy, willen jullie in de OP?
Ik hoop toch echt dat ze van tevoren al ingrijpen dan hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
En tis extra leuk als je kind dan nog even tegengas gaat gevenIk heb het een paar keer per dag en moet dan echt even stilstaan of hangen tot ie weer afzakt.
Belle, er zijn nog geen plannen, maar maandag moet ik weer langs de vk en gaan we het bespreken. Ik denk niet dat er wordt ingegrepen, misschien alleen als ik overlijd ga, maar dat ze zo groot is verklaart voor mij wel een hoop. En tis fijn om te weten dat ze nu al mag komen en als de bevalling niet zou vlotten dat het goed kan zijn dat ze niet past en dat daarop geanticipeerd kan worden![]()
Man je had die spekbenen en bolle toet moeten zienIk hou m'n hart vast voor die van Hill als die nu al zo flink voor loopt
Och dat was hier zo'n fabeltje geloof ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ik heb echt continu ruzie met m'n autocorrect![]()
Hey maar tally, wordt je kind aangemoedigd als je pannenkoeken eet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angelatje, komt voor de bakker! De eerste decemberbaby![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |