abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124954222
Zwangerschap & geboorte

31 maart: LadyBlack (meisje)

10 april: bellelena
16 april: L0t (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey
27 september: Ymme
28 september: -Bubseltje-

06 oktober: GotC & YUR
16 oktober: Ferrari_rood

07 november: Bla_Bla_Bla
13 november: Limone
18 november: martine1984
27 november Mabawa

04 december: angelatje
09 december: ProjSkippy
14 december: Soempie

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Suikertante op 07-04-2013 11:10:53 ]
pi_124954240
Fiewww nog minstens dit topic niet in de top 5 ;)

Jipster, angelatje,kiwisoep, ProjSkippy, willen jullie in de OP?

Overige wijzigingen, laat 't weten!
pi_124954321
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Tally, waarom mag ze dinsdag pas?
Sterkte vandaag iig :*

Sorry voor gebrek aan reactie op de rest, ik begin nu toch wel een beetje gefocust te raken geloof ik :@ vind het moeilijk om me te concentreren op alle verhalen.
+1

Nog even een :* voor FR en Tally

En een peuter voor Spirit :D ;) Maar serieus, is dat nog reden om in te grijpen/iets te doen? Of waren er al plannen om eerder in te leiden bij jou?

Suiker, pas maar op! Voor je het weet is het zover hoor! Ik spreek uit ervaring!
pi_124954464
Belle, nu krijg ik argwaan hoor, voel jij gerommel??
pi_124954718
Huh, nee, dat nog niet! Maar dat je zomaar opeens in de top 5 (of top 2) terecht kunt komen voor je er erg in had!

Ik denk trouwens dat ik misschien gisteren en ook misschien vandaag een harde buik heb gevoeld, maar ik weet het niet echt helemaal zeker. Het voelde anders dan als de baby ergens 'duwt', maar misschien was het toch geduw. (Lekker duidelijk....)
pi_124954745
Was het ook onprettig? En kon je t niet wegduwen? Of duw jij je beeb nooit ;)
pi_124954915
Haha, het was niet per se onprettig, het voelde van buitenaf ongeveer net zo als dat de beeb ergens duwt, maar dan niet op 1 plek maar meer verdeeld over m'n buik. Ook als ik ban buitenaf voelde was het meer over m'n hele buik. Het duurde niet zo heel lang, misschien een halve minuut zoiets?
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:02:06 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124954991
Bij een harde buik heb je geen zachte plekken meer over hoor ;). Je buik is een grote harde bonk en je ziet wat glooiing waar je kind zit.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:02:37 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124955010
En ik verveel me echt de tandjes vandaag ;(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124955134
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij een harde buik heb je geen zachte plekken meer over hoor ;). Je buik is een grote harde bonk en je ziet wat glooiing waar je kind zit.
Ik zie mijn kind niet zitten bij een harde buik hoor. Daar heb ik echt teveel vetjes voor :+

Hij is wel overal keihard dan, totaal niet in te drukken en bij harder drukken ook heel pijnlijk.
E.
pi_124955210
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat was het dus ook meer, overal op m'n buik ipv 1 plek!

Maar het was niet pijnlijk, ook niet meer als ik 'duwde' of voelde aan m'n buik. Dus ik weet het niet echt zeker nog :D
pi_124955238
Ik zie mijn kind ook niet zitten. Hij kan ook echt niet meer bewegen als ik een harde buik heb, of in elk geval voel ik het niet. Als de buik dan weer ontspant gaat de mini vaak ook meteen tekeer!

Dat pijnlijke van Sparkling herken ik wel, alsof je hele buik een beurse plek is.

XM Nee toch!! Dat lukt me dus gewoon niet. Ik ben de hele tijd met dingen bezig en tussendoor wil ik dan ook steeds hier even kijken en dan ineens is er weer een dag voorbij!
pi_124955305
Oh oh oh, m'n kind kon wel nog bewegen zelf! Want dat voelde ik wel nog ergens een beetje!
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:17:29 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124955544
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef bellelena het volgende:

[..]

Maar het was niet pijnlijk, ook niet meer als ik 'duwde' of voelde aan m'n buik. Dus ik weet het niet echt zeker nog :D
Ik probeer te bedenken waar het op lijkt qua gevoel maar schiet me nog ff niks te binnen. Het is net alsof je vel ineens te strak zit.

En mss zie ik het kind wel omdat hier nog geen sprake is van indalen. Ik zie echt wel een bult waar het ruggetje zit en als m'n bm weer ontspant, zie ik het niet meer.

@suiker, ik zou me ook niet vervelen als ik dingen kon doen. Maar vandaag is de eerste dag dat ik me echt even niet kan vermaken. Bank beu, niks op tv, meh en heb al de hele dag de vreteritis :').
pi_124957012
Volgens mij had ik gister voor het eerste echte wee. Bij mini heb ik dat nog nooit gehad :') Maar ik ging echt door de grond. Zat wel lange tijd tussen dus was het voorwerk en was ook opeens weg. Maar kolere hej :')

Ik heb misschien wel op me afgeroepen dat ze snel komt. Ik heb pannenkoeken gegeten en ananas :o ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_124957066
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef bellelena het volgende:

[..]

In ene word je buik zo hard en je vel word zo strak getrokken dat je het gevoel hebt dat het er gewoon door je vel heen uitvalt :P
pi_124957268
En tis extra leuk als je kind dan nog even tegengas gaat geven :') Ik heb het een paar keer per dag en moet dan echt even stilstaan of hangen tot ie weer afzakt.

Belle, er zijn nog geen plannen, maar maandag moet ik weer langs de vk en gaan we het bespreken. Ik denk niet dat er wordt ingegrepen, misschien alleen als ik overlijd ga, maar dat ze zo groot is verklaart voor mij wel een hoop. En tis fijn om te weten dat ze nu al mag komen en als de bevalling niet zou vlotten dat het goed kan zijn dat ze niet past en dat daarop geanticipeerd kan worden :)

Man je had die spekbenen en bolle toet moeten zien :D Ik hou m'n hart vast voor die van Hill als die nu al zo flink voor loopt :D
Sarcasme. Herken het.
pi_124957443
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef Suikertante het volgende:

Jipster, angelatje,kiwisoep, ProjSkippy, willen jullie in de OP?

Ik wil wel in de OP. Volgens mijn berekeningen ben ik op 4 december uitgerekend.
pi_124957759
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
En tis extra leuk als je kind dan nog even tegengas gaat geven :') Ik heb het een paar keer per dag en moet dan echt even stilstaan of hangen tot ie weer afzakt.

Belle, er zijn nog geen plannen, maar maandag moet ik weer langs de vk en gaan we het bespreken. Ik denk niet dat er wordt ingegrepen, misschien alleen als ik overlijd ga, maar dat ze zo groot is verklaart voor mij wel een hoop. En tis fijn om te weten dat ze nu al mag komen en als de bevalling niet zou vlotten dat het goed kan zijn dat ze niet past en dat daarop geanticipeerd kan worden :)

Man je had die spekbenen en bolle toet moeten zien :D Ik hou m'n hart vast voor die van Hill als die nu al zo flink voor loopt :D
Ik hoop toch echt dat ze van tevoren al ingrijpen dan hoor :P
pi_124957927
Ja ik heb echt continu ruzie met m'n autocorrect }:|

Hey maar tally, wordt je kind aangemoedigd als je pannenkoeken eet dan?
Sarcasme. Herken het.
pi_124958048
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ik heb echt continu ruzie met m'n autocorrect }:|

Hey maar tally, wordt je kind aangemoedigd als je pannenkoeken eet dan?
Och dat was hier zo'n fabeltje geloof ik :P
pi_124958113
Ik heb steeds zin in pannenkoeken en bitter lemon! Ben ik toe aan een baby?

Mijn vriend heeft vandaag gezorgd dat ik toch nog een commode heb O+ precies op maat, in de badkamer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angelatje, komt voor de bakker! De eerste decemberbaby *O*
pi_124958267
Ziet er goed uit suiker!

Wb de pannenkoeken, die hebben we eergister gegeten en ik had me er een partij last van! Snachts liep het maagzuur me in de mond, ik had buikpijn en bleef naar de wc gaan, maar ik ben nog niet bevallen :P
Sarcasme. Herken het.
pi_124958302
Waarom heb ik nog steeds zin in pannenkoeken na dit verhaal? |:( Mijn lichaam is echt niet goed bij z'n hoofd hoor!
pi_124958442
Ik kan ook wel weer hoor suiker :@

Jaammmmmm :9
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:42:36 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124958621
Jaa! Pannenkoeken! Met warme kersen :9. Of gewoon lekker stroop. Of of of.
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:55:56 #27
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124959042
of met vanille ijs en warme chocoladesaus!!! heerlijk!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_124959094
:9~
Ik wil dat! Maar mijn vriend is de pannenkoekenbakker en die heeft al zoveel gedaan vandaag.. ik ga eens voorzichtig polsen..

Edit: ik zie nu dat het 19:00 is!! Misschien moet ik eerst even boodschappen doen :@
pi_124959669
Spirit, in ieder geval kunnen ze het nu nog bijhouden! En ik duim mee dat ze gewoon lekker op tijd komt! Wel super schattig dat je al zo'n bol toetje kon zien O+

Suiker, de commode is mooi geworden! Heeft je vriend goed gedaan, geef hem een schouderklop van ons!

Pannenkoeken, ik lust dat helemaal niet, maar in deze zwangerschap heb ik het wel 2 keer gegeten! Dat was vooral omdat ik zo'n trek had in stroop. M'n lief had toen extra dunne pannenkoekjes gemaakt voor mij, zodat ik in verhouding veel stroop en weinig pannenkoek had :D

Tally, een echte wee, dat wordt wel heel echt en ook heel spannend! Overigens ook nog maar 10 nachtjes tot de 16e!

De beschrijvingen van een harde buik zijn toch niet echt herkenbaar, dus het was dan waarschijnlijk toch iets anders hier ;) Ik duim voor mezelf voor een vloeiende bevalling zonder voorwerk dan maar!
pi_124959876
Mijn hormonen moeten kotsen van pannenkoeken ;( Terwijl ik pannenkoeken normaal altijd zo gezellig vind.

Zo komt hier de sushi-scooter langs :9~ vegetarisch natuurlijk voor mij Na de bestelling moest ik natuurlijk nog wel even googlen op zwangerschap + sushi en kwam deze website tegen, met deze opvallende zin:

quote:
En als ik heel erg veel sushi eet tijdens de zwangerschap, krijgt mijn kind dan spleetogen?
:')
pi_124959969
Laat ik eens een meld doen 8-)
Vanmorgen nog even lekker gelegen en zelfs gedut toen man met peuter naar beneden ging. Daarna wat rommel- en knutseldingen voor de babykamer gedaan. Vervolgens geholpen met het bestrijden van de puinhopen na afloop van de kledingbeurs, op de terugweg (ik was op de fiets) verzonnen dat als ik wil wassen voor de baby, er wel babyproofwasmiddel in huis moet zijn. En dat spul voor in het badje ook wel handig is...
Toen thuis mijn vermaakt met peuter en een vriendje, daarna gegeten en nu even fok op mijn mobiel aangeslingerd. En dan tot de ontdekking komen dat ik me nog niet gemeld heb.

Baby zit dus nog lekker binnen en komt er vast ook nog niet snel uit.

Tally, hopelijk blijft het nog even rustig, of is er alleen wat voorwerk, waardoor de baby er na de verjaardag uitfloept.

LB: focussen is goed, daar komen kindjes van!

Harde buiken: check, voelt een beetje als samentrekken van je buik, doet geen pijn en je hele baarmoeder is dan hard. Ik heb het als ik (te zwaar/veel) getilt heb, me omdraai in bed en 's avonds ook als ik opsta van de bank.

Angelatje, 4 december is een hele mooie dag om geboren te worden!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:24:49 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124960013
Waarom praten jullie over pannenkoeken als ik net braaf een AVGtje ga eten? :o ;(

Dan beloof ik mezelf voor morgen maar pannenkoeken :9

Tally, je grote meisje vindt een zusje als verjaardagscadeau misschien ook wel leuk? :D :* En sterkte met de (voor)weeën!

Ik heb de middag voor het huis in de zon gezeten met de buren en later wat vrienden, en deze melkfles is zowaar wat verkleurd!! *O*
pi_124960048
Ja spleetogen van sushi, veel temperament van paella, maffiastreken van pizza en blond met blauwe ogen van hollandse pot :)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_124960077
Dat is in ieder geval voordelig voor de bevalling-foto's LB! *)
pi_124960161
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef Piekie81 het volgende:
Ja spleetogen van sushi, veel temperament van paella, maffiastreken van pizza en blond met blauwe ogen van hollandse pot :)
En een donker kindje van chocola :9 O+
pi_124960229
Als ik niet zwanger ben lust ik geen pannenkoeken :') zelfde geld voor slagroom. Dat vind ik zo goor maar nu kan ik er bussen van leeg eten.
Ik doe het natuurlijk niet :P
pi_124960274
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:30 schreef Limone het volgende:

[..]

En een donker kindje van chocola :9 O+
Dan haal ik morgen mokkataart! Dat vind ik zo'n mooie kleur O+

O nee ik krijg al een negertje zoveel chocolade heb ik deze zwangerschap gegeten :')
pi_124960491
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef Tally het volgende:
Als ik niet zwanger ben lust ik geen pannenkoeken :') zelfde geld voor slagroom. Dat vind ik zo goor maar nu kan ik er bussen van leeg eten.
Ik doe het natuurlijk niet :P
Wat een beheersing! Ik beheers mezelf echt totaal niet sinds ik zwanger ben. Zou m'n kind daarom zo'n dikkerd zijn? :@ Manlief heeft heerlijk mie gemaakt met garnaaltjes en zometeen chocoladevla met slagroom toe O+
Sarcasme. Herken het.
pi_124960699
Hallo dames!

Even een vraagje: kun je 2 x een innestelingsbloeding hebben? Ik heb het idee dat ik gister (5 dagen voor nod) een innestelingsbloeding heb gehad. Een klein beetje bloed verloren en daarna niet meer tot net. Weer een beetje bloed verloren met wat slijm leek het net....

Heb de laatste dagen wel last van buik, gassig, moe.... Natuurlijk hebben jullie geen glazen bol, dus ik val jullie niet lastig met de vraag of ik wel zwanger ben :9
pi_124960768
Om nom! Nou hier wordt het toch aardappelen groenten en vlees, dat is misschien maar beter ook want ik heb nu al de hele dag maagzuur :')
Maarrrrr wel hopjesvla als toetje!! O+

Ik ben nu heel nerd op de computer de muur aan het indelen van de babyhoek. Ik ben als de dood dat ik straks plankjes ophang en dan ziet het er net niet leuk uit.

Sunshine, alles kan! Het lijkt me sterk dat je mini twee keer innestelt, maar ik had ook nog wel last van bloedinkjes na de innesteling. Ik zou gewoon een test of drie halen en aan de slag gaan!
pi_124960778
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Spirit82 het volgende:

Ik zit jouw posts ook met wijd open gesperde ogen en dito mond te lezen... Zie de toekomst met angst en beven tegemoet :D
pi_124960792
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat een beheersing! Ik beheers mezelf echt totaal niet sinds ik zwanger ben. Zou m'n kind daarom zo'n dikkerd zijn? :@ Manlief heeft heerlijk mie gemaakt met garnaaltjes en zometeen chocoladevla met slagroom toe O+
Ik beheers mezelf zeker niet :P
Ik had me voorgenomen om niet zoveel aan te komen als bij de eerste maar ik hoef echt niet veel meer om weer op dat gewicht te zitten :')

Sommige dagen krijg ik niets door de keel maar op andere dagen kan ik gewoon niet stoppen met eten.
Op een gegeven moment denk ik dan maar hej laat ik eens stoppen :')

Ik had trots verteld dat ik nog 7 kilo vanaf het gewicht van de eerste zat (en dt terwijl ik een stuk ronder/dikker ben) en toen kwam mijn moeder met een doos handgemaakte bonbons aan (echt 700 gram) want ik kon nog wel wat hebben als ik er toch 7 kilo vandaan zat. :P
En ze had er speciaal naar gezocht tijdens een weekendje Maastricht.
pi_124963704
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Piekie81 het volgende:

Angelatje, 4 december is een hele mooie dag om geboren te worden!
Vriendje is 13 december jarig en ik en mijn tweelingzus op 22 december. Echt een feestmaand dus!
  zaterdag 6 april 2013 @ 23:29:29 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124972188
Ok op de boodschappenlijst voor morgen: chocoladevla en slagroom :9 plus melk voor de pannenkoeken :Y)

Mijn vriend is jullie dankbaar dames oO<

Slaap zacht allemaal :*
  zaterdag 6 april 2013 @ 23:31:11 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124972256
Gaan wij slapen, jij je kind op de wereld zetten. Ok? :*
pi_124976351
En morgen voel jij je weer lentefris XM! ^O^
pi_124979205
Goedmorgen dames...het zonnetje schijnt :)

XM vandaag wel iets leuks in het verschiet?

Hopen dat ik me dit x wel een beetje kan inhouden, weer 19 kilo erbij hoeft niet perse :')

vanacht al vroeg wakker en niet echt meer kunnen slapen..maar de reden waarom is goed, dus niet erg. Was al een nacht of 5 een van onze poezen kwijt en die stond vanacht om 5 uur onderaan de trap te miauwen O+

En harde buiken, nooit gehad..dus geen idee hoe zoiets voelt :)
Net als indalings of voorween, maar kan me voorstellen dat dat niet fijn is!
  zondag 7 april 2013 @ 09:04:53 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124979306
Mogge!

Zeker iets leuks in het verschiet! MissBliss komt mijn buik vereeuwigen! O+ Ik haat het om op foto's te staan, maar voor deze gelegenheid vond ik toch dat ik een uitzondering moest maken :Y. Heb nu alleen maar iPhone-fotootjes. Dat vind ik toch wat schamel.
  zondag 7 april 2013 @ 09:15:49 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124979381
Veel plezier XM!

Ik ga vandaag net zo genieten als gisteren, dus de baby blijft denk ik nog binnenboord oO<

Bovendien wil ik de nieuwste zwangere hier nog verwelkomen O+ kom maar door dweil! :D O+

Oh en 's nachts overeind schieten omdat je een eng geluid hoort, doet zeer :X
pi_124979432
Leuk XM! Wel hier showen, he?

LB heb je ook gekeken hoe je buik er uitziet als je overeind schiet :X

En 's nachts wakker liggen is stom. Ben nu helemaal gaar en de dag is net begonnen...

Hopelijk gaat ook hier de zon snel schijnen, de nevel begint op te trekken.

Fijne dag dames!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')