+1quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Tally, waarom mag ze dinsdag pas?
Sterkte vandaag iig
Sorry voor gebrek aan reactie op de rest, ik begin nu toch wel een beetje gefocust te raken geloof ikvind het moeilijk om me te concentreren op alle verhalen.
Ik zie mijn kind niet zitten bij een harde buik hoor. Daar heb ik echt teveel vetjes voorquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij een harde buik heb je geen zachte plekken meer over hoor. Je buik is een grote harde bonk en je ziet wat glooiing waar je kind zit.
Ja dat was het dus ook meer, overal op m'n buik ipv 1 plek!quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij een harde buik heb je geen zachte plekken meer over hoor. Je buik is een grote harde bonk en je ziet wat glooiing waar je kind zit.
Ik probeer te bedenken waar het op lijkt qua gevoel maar schiet me nog ff niks te binnen. Het is net alsof je vel ineens te strak zit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ja dat was het dus ook meer, overal op m'n buik ipv 1 plek!
Maar het was niet pijnlijk, ook niet meer als ik 'duwde' of voelde aan m'n buik. Dus ik weet het niet echt zeker nog
In ene word je buik zo hard en je vel word zo strak getrokken dat je het gevoel hebt dat het er gewoon door je vel heen uitvaltquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ja dat was het dus ook meer, overal op m'n buik ipv 1 plek!
Maar het was niet pijnlijk, ook niet meer als ik 'duwde' of voelde aan m'n buik. Dus ik weet het niet echt zeker nog
Ik wil wel in de OP. Volgens mijn berekeningen ben ik op 4 december uitgerekend.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef Suikertante het volgende:
Jipster, angelatje,kiwisoep, ProjSkippy, willen jullie in de OP?
Ik hoop toch echt dat ze van tevoren al ingrijpen dan hoorquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
En tis extra leuk als je kind dan nog even tegengas gaat gevenIk heb het een paar keer per dag en moet dan echt even stilstaan of hangen tot ie weer afzakt.
Belle, er zijn nog geen plannen, maar maandag moet ik weer langs de vk en gaan we het bespreken. Ik denk niet dat er wordt ingegrepen, misschien alleen als ik overlijd ga, maar dat ze zo groot is verklaart voor mij wel een hoop. En tis fijn om te weten dat ze nu al mag komen en als de bevalling niet zou vlotten dat het goed kan zijn dat ze niet past en dat daarop geanticipeerd kan worden![]()
Man je had die spekbenen en bolle toet moeten zienIk hou m'n hart vast voor die van Hill als die nu al zo flink voor loopt
Och dat was hier zo'n fabeltje geloof ikquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ik heb echt continu ruzie met m'n autocorrect![]()
Hey maar tally, wordt je kind aangemoedigd als je pannenkoeken eet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Angelatje, komt voor de bakker! De eerste decemberbaby![]()
quote:En als ik heel erg veel sushi eet tijdens de zwangerschap, krijgt mijn kind dan spleetogen?
En een donker kindje van chocolaquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef Piekie81 het volgende:
Ja spleetogen van sushi, veel temperament van paella, maffiastreken van pizza en blond met blauwe ogen van hollandse pot
Dan haal ik morgen mokkataart! Dat vind ik zo'n mooie kleurquote:
Wat een beheersing! Ik beheers mezelf echt totaal niet sinds ik zwanger ben. Zou m'n kind daarom zo'n dikkerd zijn?quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef Tally het volgende:
Als ik niet zwanger ben lust ik geen pannenkoekenzelfde geld voor slagroom. Dat vind ik zo goor maar nu kan ik er bussen van leeg eten.
Ik doe het natuurlijk niet
Ik zit jouw posts ook met wijd open gesperde ogen en dito mond te lezen... Zie de toekomst met angst en beven tegemoetquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
En tis extra leuk als je kind dan nog even tegengas gaat gevenIk heb het een paar keer per dag en moet dan echt even stilstaan of hangen tot ie weer afzakt.
Belle, er zijn nog geen plannen, maar maandag moet ik weer langs de vk en gaan we het bespreken. Ik denk niet dat er wordt ingegrepen, misschien alleen als ik overlijd ga, maar dat ze zo groot is verklaart voor mij wel een hoop. En tis fijn om te weten dat ze nu al mag komen en als de bevalling niet zou vlotten dat het goed kan zijn dat ze niet past en dat daarop geanticipeerd kan worden![]()
Man je had die spekbenen en bolle toet moeten zienIk hou m'n hart vast voor die van Hill als die nu al zo flink voor loopt
Ik beheers mezelf zeker nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een beheersing! Ik beheers mezelf echt totaal niet sinds ik zwanger ben. Zou m'n kind daarom zo'n dikkerd zijn?Manlief heeft heerlijk mie gemaakt met garnaaltjes en zometeen chocoladevla met slagroom toe
Vriendje is 13 december jarig en ik en mijn tweelingzus op 22 december. Echt een feestmaand dus!quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Piekie81 het volgende:
Angelatje, 4 december is een hele mooie dag om geboren te worden!
Ja, lenen bij vrienden is wel een idee, maar bwuhquote:Op zondag 7 april 2013 10:44 schreef bellelena het volgende:
Geen koopzondag in de buurt? Ik zou snel een camera scoren! Of inderdaad, lenen bij de buren of familie of zo, tot je tijd/geld hebt om zelf een nieuwe te halen?
Tallywat een voorwerk allemaal! Alvast veel plezier vandaag met de eerste verjaardagsvisite!
Wat voor camera is het?quote:Op zondag 7 april 2013 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, lenen bij vrienden is wel een idee, maar bwuh
Geen idee wat het kan zijn?
Regio den haag/ Zoetermeer?quote:Op zondag 7 april 2013 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, lenen bij vrienden is wel een idee, maar bwuh
Geen idee wat het kan zijn?
quote:Op zondag 7 april 2013 11:04 schreef Soempie het volgende:
Ik kom me hier ook weer melden.
En dat ik gewoon nog heel heel even met LadyBlack en bellelena in Z&G kan posten, zo leuk!
Dankje! Ben ik nu aan het proberenquote:Op zondag 7 april 2013 11:02 schreef Suikertante het volgende:
LB Kun je hier misschien iets mee?
Soempie, zie dat je je komt melden!Wil je al in de OP?
En dat ik gewoon nog heel heel even met LadyBlack en bellelena in Z&G kan posten, zo leuk!
Heyyyy, gefeliciteerd! Wat leuk zeg!quote:Op zondag 7 april 2013 11:04 schreef Soempie het volgende:
Eh, ja, doe maar! 14 december kom ik op.quote:Op zondag 7 april 2013 11:02 schreef Suikertante het volgende:
LB Kun je hier misschien iets mee?
Soempie, zie dat je je komt melden!Wil je al in de OP?
Mijn Oom wel maar dat sekreet van hem nietquote:Op zondag 7 april 2013 11:07 schreef Suikertante het volgende:
![]()
TallyAch, ze komen toch voor jullie, niet voor het lekkers
quote:Op zondag 7 april 2013 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, ik heb wel een Kodakje voor je te leen?
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 april 2013 11:04 schreef Soempie het volgende:
Nee ik maak me geen zorgen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
Welkom soempie en skips! Bizar, gewoon decemberbaby's
LB, balen van die camera, maar gelukkig lig je nog niet te baren
Ik had vannacht kramp, mnstruatieachtig, maar volgens mij is dat gewoon psychisch omdat ik nu weet hoe groot ze is en omdat ze mag komen
Tally, klinkt trouwens ook alsof jij al een aanloopje neemt. Maak je je er zorgen over?
Ja ti's wel iets vroeg, maar omdat ze al zo groot is en zoveel spek heeft schijnt het niet erg te zijn. Althans, dat zei de echografiste.quote:Op zondag 7 april 2013 11:43 schreef L0t.. het volgende:
Hoezo mag ze al komen Spirit, het is nog wel een beetje vroeg toch?
Kan ik me voorstellen. En dan hup naar het zkh zodra het begint?quote:Op zondag 7 april 2013 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik maak me geen zorgen.
Ik wil dat het achter de rug ishet sloopt me een beetje elke nacht zo.
Ik denk dat het er ook wel van afhangt of de baby alleen groot (lang) is, of ook echt veel spek heeft.quote:Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind dat toch altijd gek, dat de een zegt dat het nog steeds kan dat de weerstand en longen nog wel wat extra's kunnen gebruiken, en de ander dat een grote baby wel wat eerder mag komen. Of is dat anders in de allerlaatste weken (Mignonne)?
De buitenkant misschien maar de longetjes zijn nog niet rijp met 36 weken.quote:Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ti's wel iets vroeg, maar omdat ze al zo groot is en zoveel spek heeft schijnt het niet erg te zijn. Althans, dat zei de echografiste.
Ja als de vliezen breken ga ik meteen onder het mes.quote:Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. En dan hup naar het zkh zodra het begint?
Precies, dit is wat ik ook altijd begrepen had. Dat grootte/spek wat dat betreft niet zoveel zegt..quote:Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
De buitenkant misschien maar de longetjes zijn nog niet rijp met 36 weken.
Met 37 weken is dat nog maar net wel of net niet. Daarom willen ze in het Antonius ziekenhuis niet eerder dan 39 weken en als het moet met 38 weken halen.
Herkenbaar! Zo heb ik gister de hele dag in bed gehangen. En hoofdpijn, tjonge. Alleen maar omdat onze eters op vrijdag om half één weggingen. Idioot dat je daarvan zo van de rel bent, hè?quote:Op zondag 7 april 2013 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
succes voor morgen dan.
Ik zit ook in bed. Gisterenavond uit eten geweest. Alleen duurde het nogal lang en nu ben ik dus moe. Vriend en schoonvader zijn de tuin aan het snoeien en ean slaapt hoop ik.
Ik heb ook voor mezelf steeds 'begin april' aangehoudenquote:Op zondag 7 april 2013 15:11 schreef L0t.. het volgende:
Gemiddeld worden eerste kindjes tussen de 40 en 41 weken geboren geloof ik dus daar heb ik me nu gewoon maar op ingesteld, anders lijkt het wachten nog langer te duren..
quote:Op zondag 7 april 2013 15:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ook voor mezelf steeds 'begin april' aangehouden![]()
Rond de pasen vond ik het toch wel even spannend, maar goedbeschouwd voelde het ook gewoon niet alsof ik bijna ging bevallen.
Nu nog steeds niet echt trouwens
Ik denk het welquote:Op zondag 7 april 2013 15:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]nu ga je er toch echt aan geloven binnen een week
Spannend! Heb je al besloten of je je gaat laten strippen morgen?
Same here!quote:
quote:[b]Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef GotC het volgende:
Soempie, Sethiwe en Skips, nogmaals gefeliciteerd en welkom!
Vandaag nog even hardgelopen, maar voelt me eigenlijk praktisch een nijlpaard in m'n strakke tight. Charming.
Ja kloptquote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]. Was jij nou blokje trouwens? Ik weet het niet meer
.
----
LB, ik ben benieuwd!
Zie toevoeging van hierbovenquote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja klopt
Hoe gaat t? Nog leuke kwaaltjes?
Dan klinkt dit al een stuk beterquote:Op zondag 7 april 2013 17:09 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zie toevoeging van hierboven. Mja, die steken dus en sowieso af en toe buikpijn. En soms wat hoofdpijn. Verder eigenlijk bar weinig.
Vorige keer lag ik al bijna compleet plat in het begin van de zwangerschap.
Yoga! Oh ja, dát wilde ik vandaag uitzoeken.quote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef Suikertante het volgende:
Die steken had ik bij yoga, daarom ben ik daar best wel vroeg mee gestopt. Gelukkig wordt je buik er met zwangerschapsyoga wat ontzien
Met je schtreep!quote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef Suikertante het volgende:
Sinds vandaag hebben we weer een passpiegel waarin ik mijn eigen buik kan zien! Eerst kon ik in de winkel wel eens gluren, maar nu trek ik te pas en te onpas mijn shirt omhoog![]()
Jezelf bewonderen
quote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef ProjSkippy het volgende:
Op mijn vriend heeft het nu het effect van twee rode knoppen. Hij móét er op drukken omdat ik dan zo leuk jodel. Sadist.
Ah, daar was ik ook schuldig aan. Kon het niet latenquote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef ProjSkippy het volgende:
Op mijn vriend heeft het nu het effect van twee rode knoppen. Hij móét er op drukken omdat ik dan zo leuk jodel. Sadist.
Mannenquote:Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ah, daar was ik ook schuldig aan. Kon het niet laten![]()
Morgen weer eens naar de vk en 24 april 20,5 week echo. Gaat snel.
Nee, bijna geen kwaaltjes. Ze is alleen nog steeds erg moe dus daar moeten we even rekening mee houden.quote:Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mannen.
Dat gaat zeker snel SDM! Hoe gaat het met vriendin? Nog veel last van kwaaltjes etcetera?
Wel gaan zwemmen hoor! Is goed voor je spieren en de kleine vind t ook lekker. Tenminste die van mij is dan erg rustig.quote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef Cwen het volgende:
Goede tip Hil!
Vandaag tankini's gepast want m'n eigen bikini past niet meer. Maat XL van de Noppies was net aan en ik ben nog geen 5 kilo aangekomen... Hoe kan ik daar met 37+ weken nog in ? Misschien ga ik maar niet zwemmen...
Waar werkt ie?quote:Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef Hilzillah het volgende:
oh ja, hoiii nieuwe zwangere!! Gefeliciteerd Soempir Sethiwe Skip en Angela![]()
Ik zit mr vooralsnog de pest te vervelen op de bank. Vriendje zojuist vertrokken voor weekje Alkmaar. Centjes verdienen... Gelukkig heeft hij weer werk maar toch ern beetje gek als hij 7 dagen uithuizig is.
Zou Olli het merken dat er iets geks is? Hij is al heel de dag aan het hopsen...
Volgens mij voelt Olli dat en wil hij/zij jou troosten!quote:Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef Hilzillah het volgende:
Zou Olli het merken dat er iets geks is? Hij is al heel de dag aan het hopsen...
Bij verschillende bedrijven. Meestal chemie. Controleur en monitoring. Kijken of de mensen die naar binnen gaan ook naarbuiten komen en niet in katzwijm in een tank achterblijven.quote:
Yup, nies me sinds donderdag ineens helemaal sufquote:Op maandag 8 april 2013 08:59 schreef Spirit82 het volgende:
Heeft dat wel met je hooikoorts te maken? Als je zwanger bent schijn je overal meer slijm te produceren, ook in je neus. Ik snurkte hiervoor nooit maar kan het nu ook als de beste
Exact dezelfde post plaatsen als ik. Ik begin het eng te vindenquote:
Oh nou zie ik hetquote:Op maandag 8 april 2013 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Exact dezelfde post plaatsen als ik. Ik begin het eng te vinden(ok jij was eerder maar toch)
quote:Op maandag 8 april 2013 09:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Exact dezelfde post plaatsen als ik. Ik begin het eng te vinden(ok jij was eerder maar toch)
wij hebben een babyfoon van de kijkshop, supercute konijntje, was maar 16,95 en gaat al 4 jaar mee.quote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Hilzillah het volgende:
Lieve Bollies, vanaf volgende week maandag zeekoekleding bij de Lidl. Singlets wit zwart, spijkerbroeken en een soort sportbroeken. En een babyfoon. Zou dat wat zijn? Is van Silvercrest. Het Lidl merk. Geen ervaring mee verder...
Het liefst zo min mogelijk inwendig onderzoek toch?quote:Op maandag 8 april 2013 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ow vraagje ook nog: doen vks standaard vanaf een bepaalde tijd inwendige onderzoeken? Ik heb echt geen idee namelijk maar wil er niet door worden overvallen en er onverzorgd bijlopen
Hier bij mij dus pas nu ik overtijd loopquote:Op maandag 8 april 2013 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ow vraagje ook nog: doen vks standaard vanaf een bepaalde tijd inwendige onderzoeken? Ik heb echt geen idee namelijk maar wil er niet door worden overvallen en er onverzorgd bijlopen
Nee, per situatie andersquote:Op maandag 8 april 2013 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ik weet het dus nietquote:
Ik ga hem ook maar gewoon kopen... Heb echt een babyfoon nodig. Wij slapen op zolder.quote:Op maandag 8 april 2013 09:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, die babyfoon van de Lidl, die lag er een tijdje geleden ook al, heb m gewoon meegenomen! Zal wel goed genoeg zijn lijkt me
Ik heb dat niet allemaal zelf gedaan hequote:Op maandag 8 april 2013 09:14 schreef Suikertante het volgende:
Wow LB en Hil jullie zijn echt goed aan de slag! Ik wil intussen wel graag dat alles netjes en schoon wordt, maar niet graag genoeg om er ook echt iets aan te doen
Ach ja... er zijn ook mensen die überhaupt niks doen daarbeneden he, dus dat zijn ze ook gewend als het goed isquote:Op maandag 8 april 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
Klinkt superfijn SuikerSoms zou je ze liefst achter het behang plakken, maar soms zijn mannen ook zo geweldig
Ik maak me ook niet druk om een eventueel onderzoek an sich, maar kweenie, lijkt me voor hen gewoon prettiger als alles een beetje verzorgd is
Dat id ook wel weer zo. Dikke muren en mini een verdieping lager.... Als het aan vriendje ligt wordt het een high tech mega (dure) super Philips babyfoon. Niet omdat het zo goed is om Olli in de gaten te houden, maar omdat er allemaal technische snufjes op zittenquote:Op maandag 8 april 2013 09:14 schreef Suikertante het volgende:
Omdat onze muren nogal dik zijn, elke verdieping in dit huis vijf meter hoog en we hem gaan gebruiken om nogal ver verderop te kunnen bivakkeren als onze mini slaapt hebben we wel een duurdere babyfoon gekocht. Sowieso ging mijn vriend zich erop storten omdat het een elektronisch apparaat is, vond hij leukHij was 70 euro geloof ik en kwam online bijna overal als beste uit tests.
Wow LB en Hil jullie zijn echt goed aan de slag! Ik wil intussen wel graag dat alles netjes en schoon wordt, maar niet graag genoeg om er ook echt iets aan te doen
Vogeltjes zijn rondquote:Op maandag 8 april 2013 09:22 schreef L0t.. het volgende:
Ohh heerlijk Suiker! Straks krijg je nog alles af joh![]()
LB, klink als een supertof project die mobileen ik ben stiekem ook jaloers want ik kan nog geen recht lapje haken
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB Ga je wel een foto van je mobile posten?
Ik weet het, maar ik krijg op 1 of andere manier die eerste draai niet voor elkaar, om van stokje naar lapje te gaan zegmaarquote:Op maandag 8 april 2013 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
Tis ook supermakkelijk L0t! Je hebt allemaal instructiefiljes op internet staan.
quote:Op maandag 8 april 2013 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
wacht maar, tot je voor de 12e keer poessie mauw staat te kraaien om 3:00
Ik kan t ook niet helpen dat jij dat al jaren moet zingenquote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hou ook van zingen, mooie liedjes, geen op een grote paddddeeeeestoooeeel
LE, daar ben je weer! Hoe is het??quote:Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef L-E het volgende:
Mijn zoon vraagt me vanaf zijn 2de al of ik alsjeblieeeeeffff mamaaaa wil stoppen met zingen
LB, succes vandaag, ben benieuwd of het strippen iets doet!
Tally, van harte met je peutervantwee
Hij houdt van zingen, hij claimt dat ik niet kan zingenquote:Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
LE, daar ben je weer! Hoe is het??
Ohja en da's ook lekkerzingt ie zelf wel dan of houdt ie er gewoon niet van?
Op het einde van m'n vorige zwangerschap kreeg ik het niet eens meer voor elkaar.. Niet dat ik er niet bij kon, maar het voelde alsof m'n huid vol blauwe plekken zat daar.. Mèn wat deed dat zeer,heb na een paar minuten pijn leiden zonder resultaat de moed maar opgegeven..quote:Op maandag 8 april 2013 09:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ach ja... er zijn ook mensen die überhaupt niks doen daarbeneden he, dus dat zijn ze ook gewend als het goed is![]()
Wat niet wegneemt dat ik laatst ook weer met het scheerapparaat op acrobatische tour ben geweestmaar of het nou netjes is, dat boeit me inderdaad niet meer zo.
Wij hebben ook een Alecto, ben er super tevreden mee. Die liedjes zijn ook echt handig om mee te conditioneren. We hebben onze baby altijd laten inslapen (niet op de dierenartsmanier) met het muziekje, en nu valt hij bij dat muziekje heel rustig in slaap. Ook als we hem meenemen naar vreemden en hij moet daar slapen zetten we datzelfde muziekje op, werkt erg goed om hem op zijn gemak te laten slapen in een ander bedje.quote:Op maandag 8 april 2013 09:51 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Qua babyfoon hebben wij er een van alecto.. Kwam vrij goed uit de testen overal (en ook erg belangrijk, hij haalt het tot aan m'n schoonmoeder bij ons om de hoek, erg fijn als je even een boodschap wilt doen tijdens slaaptijd). Deze babyfoon geeft idd ook de temperatuur aan heeft slaapliedjes en terugpraatfunctie, alhoewel doe laatste alleen ooit gebruikt wordt als ik of m'n man bedenkt dat de ander nog iets mee naar bededen moet nemen.. Niet om kind gerust te stellen..
Wij hebben expres geen met camera omdat ik denk dat je bij het minst of geringst op dat ding aan het kijken bent (wat ik zo uit m'n omgeving hoor) nou Jelle wat ouder is en ik hoor allemaal gebrabbel of gekke geluiden zou ik ooit wel eens stiekem willen spieken wat ie aan het doen is maar das meer voor de leuk.. Qua functionaliteit heb ik het nooit gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is 1500 al een heel eind op weg!!quote:Op maandag 8 april 2013 09:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij houdt van zingen, hij claimt dat ik niet kan zingenHeel de wereld is dat wel met 'm eens.
Hier alles goed, niets nieuws onder de zon. Een baby in mijn buik van al 1500 gram!
(Edit: Dat lijkt niet veel vergeleken met andere babies van deze termijn, maar we zijn echt heel trots als deze baby bij de geboorte 2,5 kilo is)
quote:Op maandag 8 april 2013 09:56 schreef Suikertante het volgende:
Toevallig iedereen ook de dbx-88 eco?
Over grasmaaien
Vandaag 36 weken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En voor de verandering goed geslapen vannacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag kennismakingsgesprek met een gastouder voor opvang voor mini, en dan morgen om 11u draaipoging in het ziekenhuis. Spannend!Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op maandag 8 april 2013 09:56 schreef Suikertante het volgende:
Toevallig iedereen ook de dbx-88 eco?
Over grasmaaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alhoewel volgens mij niet de eco. Weet al niet meer waarom niet, meen dat ik toen iets gelezen had dat dat geluid niet erg hard kon? Weet het niet meer psies eigenlijk..
Post gemistquote:Op maandag 8 april 2013 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wij hebben een babyfoon van de kijkshop, supercute konijntje, was maar 16,95 en gaat al 4 jaar mee.
zit nog in het assortiment.
Pics or it did not happen!quote:Op maandag 8 april 2013 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
Benen scheren gaat prima, ik leg gewoon m'n voet over de wasbak
Dan mag hij best soms toeteren, vind ikquote:Op maandag 8 april 2013 11:02 schreef ProjSkippy het volgende:
Hier is het normaal zo dat vriend al heel veel doet ()
xenos. wel even op gaan zitten en wiebelen om stevigheid te testen. Die van mij doet het ook nog steeds en ik ben rr regelmatig op gaan staan. maar dat is wel wiebelig.quote:
Hier doet Vriendje dat ook inderdaad, ik vind het wel iets hebbenquote:Op maandag 8 april 2013 10:38 schreef Kyara het volgende:
Mijn man moest mijn veters strikken als ik een keer gympen aan moest.....
Ik vind het weer tijd voor verse babies dames.... Maar dan wel van de llm-ers. Die van LE moet nog even blijven zitten
Ja, op zich is dat wel het minste wat ik hem kan gunnen ja. Toettoetjodel op die tetten.quote:Op maandag 8 april 2013 11:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dan mag hij best soms toeteren, vind ik
Ik ga mn best doen! Of eigenlijk de verloskundige natuurlijkquote:Op maandag 8 april 2013 10:38 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het weer tijd voor verse babies dames.... Maar dan wel van de llm-ers. Die van LE moet nog even blijven zitten
Ja dat is toch ook een prima alternatief voor een voedingsbeha als je flesvoeding gaat geven, of niet? Er staat op mijn vluchttaslijstje een voedingsbeha maar ik zie niet echt in wat daar functioneel aan is als je fv geeft.quote:Op maandag 8 april 2013 11:20 schreef Spirit82 het volgende:
Strakke sportbeha hielp bij mij trouwens enorm tegen zere borsten in het begin! Ik kon ineens weer een trap aflopen zonder ze vast te moeten houden
Ik dacht dat je het tegen Spirit hadquote:Op maandag 8 april 2013 11:35 schreef Suikertante het volgende:
Hopelijk kunnen ze in elk geval iets voor jullie doen Juud!
En L-E, je negeert mijn tweede vraag
Had ik ook bij die van de Prenatal (en bij lange na geen cup F). Das wel het nadeel van licht voorgevormd. Voordeel is dat je niet je zoogcompres of iedere druppel melk ziet zittenquote:Op maandag 8 april 2013 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
Nee ik heb steeds geen zin om hem in te pakken, maar vriend krijgt ineens wel haast met dingen doen dus ik moet er deze week sowieso aan geloven.
Ik ben voor voedingsbeha's bij de hunkemoller (1 foeilelijk model), prenatal (slappe zooi) en een speciaalzaak geweest (duur en lelijke grote maten), maar dat was allemaal niks. Ik bestel wel een zooi op zalando en ga dan op m'n gemakje hier thuis passen.
Wat mij opviel bij die van de prenatal was dat ik de flap niet ver genoeg naar beneden kreeg om m'n borst loot te leggen. Heel apartDaar kun je dan toch alsnog niets mee?? Of is dat normaal bij voorgevormde cup F?
Haha, ja zoiets. Nee het gaat prima maar dat flapje van die bh vond ik soms wel een beetje in de weg zitten.quote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hele borst hoeft toch ook niet echt bloot?![]()
gewoon tepel er overheen mikken en gaan
quote:Op maandag 8 april 2013 09:25 schreef Suikertante het volgende:
Hil bij deze kunnen we ook zien hoe warm het is boven. Nu al permanent 24 gradenAlle verwarming in het hele huis verzamelt zich rond ons bed eigenlijk, niet heel prettig. En hij speelt liedjes af en heeft een lief lampje en je kunt tegen je baby praten (hoewel ik betwijfel of hij daar rustig van wordt, want ik schrok me kapot toen mijn vriend hem ging testen
)
Maar joh die van de Lidl daar kun je je toch geen buil aan vallen? Als hij niet zo goed werkt als je had gehoopt kan hij ook in de luiertas voor als je de kleine bij vrienden even boven legt enzo!
Spirit, de ontplofte mol![]()
Volgens mij hebben wij die ook. In ieder geval in van Philips met temperatuur meter, spraakcmogelijkheid, liedjes enz enzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB Ga je wel een foto van je mobile posten?
wij hebben sinds 3 weken de lidl babyfoon, en zijn er tevreden mee, het enige minpunt is dat hij best een lawaai maakt de ontvanger. hij zoemt goedquote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Hilzillah het volgende:
Lieve Bollies, vanaf volgende week maandag zeekoekleding bij de Lidl. Singlets wit zwart, spijkerbroeken en een soort sportbroeken. En een babyfoon. Zou dat wat zijn? Is van Silvercrest. Het Lidl merk. Geen ervaring mee verder...
Geef ik je helemaal gelijk aan! Lang leve schoenen zonder veters. 's Ochtends sokken aandoen is ook zo'n drama!quote:Op maandag 8 april 2013 12:37 schreef Suikertante het volgende:
Ik pas eigenlijk alleen nog maar slippers en laarsjes, voordeel: geen veters!
Bij 34 / 36 weken kun je prima een bh kopen. Met stuwing zullen ze misschien wat groter worden, maar dat is met een week of 2 weken ook wel weer weg.quote:Op maandag 8 april 2013 12:41 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Geef ik je helemaal gelijk aan! Lang leve schoenen zonder veters. 's Ochtends sokken aandoen is ook zo'n drama!
Wat is wijsheid bij voedigsbh's? Nog een cupmaat groter kopen of kopen in je huidige maat?
Babyfoon hebben wij van Philips gekocht. Die van Lidl hadden wij ook al gezien, maar in het verleden slechte ervaringen gehad bij lidl wat betreft technische mankementen/ruilen ed naderhand.
Ohh spannend! Jammer dat het niet gelukt is maar wie weet heeft dit gepor ook al wel wat in gang gezet. Er is in ieder geval een plan van aanpak dusquote:Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Strippen kon nog niet, maar de baarmoedermond was al wel mooi verstreken en zacht!
Nu maar even afwachten of dit al iets triggert, maar er staat een afspraak voor woensdagochtend bij een gynaecoloog voor een ctg en echo ter extra controleDaar kunnen ze me dan nog eens proberen te strippen, en anders kon ik daarvoor weer terugkomen bij de verloskundige!
Dat is een mooie bloeddruk. Het begin is er nu hopen dat beebje zelf besluit te komen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, bloeddruk was ietsje hoger dan 'normaal', maar 130/80 dus nog netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |