abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124954222
Zwangerschap & geboorte

31 maart: LadyBlack (meisje)

10 april: bellelena
16 april: L0t (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september: sharpdressedman
13 september: Kleurdoos (meisje)
24 september: Spewey
27 september: Ymme
28 september: -Bubseltje-

06 oktober: GotC & YUR
16 oktober: Ferrari_rood

07 november: Bla_Bla_Bla
13 november: Limone
18 november: martine1984
27 november Mabawa

04 december: angelatje
09 december: ProjSkippy
14 december: Soempie

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Suikertante op 07-04-2013 11:10:53 ]
pi_124954240
Fiewww nog minstens dit topic niet in de top 5 ;)

Jipster, angelatje,kiwisoep, ProjSkippy, willen jullie in de OP?

Overige wijzigingen, laat 't weten!
pi_124954321
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Tally, waarom mag ze dinsdag pas?
Sterkte vandaag iig :*

Sorry voor gebrek aan reactie op de rest, ik begin nu toch wel een beetje gefocust te raken geloof ik :@ vind het moeilijk om me te concentreren op alle verhalen.
+1

Nog even een :* voor FR en Tally

En een peuter voor Spirit :D ;) Maar serieus, is dat nog reden om in te grijpen/iets te doen? Of waren er al plannen om eerder in te leiden bij jou?

Suiker, pas maar op! Voor je het weet is het zover hoor! Ik spreek uit ervaring!
pi_124954464
Belle, nu krijg ik argwaan hoor, voel jij gerommel??
pi_124954718
Huh, nee, dat nog niet! Maar dat je zomaar opeens in de top 5 (of top 2) terecht kunt komen voor je er erg in had!

Ik denk trouwens dat ik misschien gisteren en ook misschien vandaag een harde buik heb gevoeld, maar ik weet het niet echt helemaal zeker. Het voelde anders dan als de baby ergens 'duwt', maar misschien was het toch geduw. (Lekker duidelijk....)
pi_124954745
Was het ook onprettig? En kon je t niet wegduwen? Of duw jij je beeb nooit ;)
pi_124954915
Haha, het was niet per se onprettig, het voelde van buitenaf ongeveer net zo als dat de beeb ergens duwt, maar dan niet op 1 plek maar meer verdeeld over m'n buik. Ook als ik ban buitenaf voelde was het meer over m'n hele buik. Het duurde niet zo heel lang, misschien een halve minuut zoiets?
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:02:06 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124954991
Bij een harde buik heb je geen zachte plekken meer over hoor ;). Je buik is een grote harde bonk en je ziet wat glooiing waar je kind zit.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:02:37 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124955010
En ik verveel me echt de tandjes vandaag ;(.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124955134
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij een harde buik heb je geen zachte plekken meer over hoor ;). Je buik is een grote harde bonk en je ziet wat glooiing waar je kind zit.
Ik zie mijn kind niet zitten bij een harde buik hoor. Daar heb ik echt teveel vetjes voor :+

Hij is wel overal keihard dan, totaal niet in te drukken en bij harder drukken ook heel pijnlijk.
E.
pi_124955210
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat was het dus ook meer, overal op m'n buik ipv 1 plek!

Maar het was niet pijnlijk, ook niet meer als ik 'duwde' of voelde aan m'n buik. Dus ik weet het niet echt zeker nog :D
pi_124955238
Ik zie mijn kind ook niet zitten. Hij kan ook echt niet meer bewegen als ik een harde buik heb, of in elk geval voel ik het niet. Als de buik dan weer ontspant gaat de mini vaak ook meteen tekeer!

Dat pijnlijke van Sparkling herken ik wel, alsof je hele buik een beurse plek is.

XM Nee toch!! Dat lukt me dus gewoon niet. Ik ben de hele tijd met dingen bezig en tussendoor wil ik dan ook steeds hier even kijken en dan ineens is er weer een dag voorbij!
pi_124955305
Oh oh oh, m'n kind kon wel nog bewegen zelf! Want dat voelde ik wel nog ergens een beetje!
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:17:29 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124955544
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef bellelena het volgende:

[..]

Maar het was niet pijnlijk, ook niet meer als ik 'duwde' of voelde aan m'n buik. Dus ik weet het niet echt zeker nog :D
Ik probeer te bedenken waar het op lijkt qua gevoel maar schiet me nog ff niks te binnen. Het is net alsof je vel ineens te strak zit.

En mss zie ik het kind wel omdat hier nog geen sprake is van indalen. Ik zie echt wel een bult waar het ruggetje zit en als m'n bm weer ontspant, zie ik het niet meer.

@suiker, ik zou me ook niet vervelen als ik dingen kon doen. Maar vandaag is de eerste dag dat ik me echt even niet kan vermaken. Bank beu, niks op tv, meh en heb al de hele dag de vreteritis :').
pi_124957012
Volgens mij had ik gister voor het eerste echte wee. Bij mini heb ik dat nog nooit gehad :') Maar ik ging echt door de grond. Zat wel lange tijd tussen dus was het voorwerk en was ook opeens weg. Maar kolere hej :')

Ik heb misschien wel op me afgeroepen dat ze snel komt. Ik heb pannenkoeken gegeten en ananas :o ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_124957066
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef bellelena het volgende:

[..]

In ene word je buik zo hard en je vel word zo strak getrokken dat je het gevoel hebt dat het er gewoon door je vel heen uitvalt :P
pi_124957268
En tis extra leuk als je kind dan nog even tegengas gaat geven :') Ik heb het een paar keer per dag en moet dan echt even stilstaan of hangen tot ie weer afzakt.

Belle, er zijn nog geen plannen, maar maandag moet ik weer langs de vk en gaan we het bespreken. Ik denk niet dat er wordt ingegrepen, misschien alleen als ik overlijd ga, maar dat ze zo groot is verklaart voor mij wel een hoop. En tis fijn om te weten dat ze nu al mag komen en als de bevalling niet zou vlotten dat het goed kan zijn dat ze niet past en dat daarop geanticipeerd kan worden :)

Man je had die spekbenen en bolle toet moeten zien :D Ik hou m'n hart vast voor die van Hill als die nu al zo flink voor loopt :D
Sarcasme. Herken het.
pi_124957443
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef Suikertante het volgende:

Jipster, angelatje,kiwisoep, ProjSkippy, willen jullie in de OP?

Ik wil wel in de OP. Volgens mijn berekeningen ben ik op 4 december uitgerekend.
pi_124957759
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
En tis extra leuk als je kind dan nog even tegengas gaat geven :') Ik heb het een paar keer per dag en moet dan echt even stilstaan of hangen tot ie weer afzakt.

Belle, er zijn nog geen plannen, maar maandag moet ik weer langs de vk en gaan we het bespreken. Ik denk niet dat er wordt ingegrepen, misschien alleen als ik overlijd ga, maar dat ze zo groot is verklaart voor mij wel een hoop. En tis fijn om te weten dat ze nu al mag komen en als de bevalling niet zou vlotten dat het goed kan zijn dat ze niet past en dat daarop geanticipeerd kan worden :)

Man je had die spekbenen en bolle toet moeten zien :D Ik hou m'n hart vast voor die van Hill als die nu al zo flink voor loopt :D
Ik hoop toch echt dat ze van tevoren al ingrijpen dan hoor :P
pi_124957927
Ja ik heb echt continu ruzie met m'n autocorrect }:|

Hey maar tally, wordt je kind aangemoedigd als je pannenkoeken eet dan?
Sarcasme. Herken het.
pi_124958048
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ik heb echt continu ruzie met m'n autocorrect }:|

Hey maar tally, wordt je kind aangemoedigd als je pannenkoeken eet dan?
Och dat was hier zo'n fabeltje geloof ik :P
pi_124958113
Ik heb steeds zin in pannenkoeken en bitter lemon! Ben ik toe aan een baby?

Mijn vriend heeft vandaag gezorgd dat ik toch nog een commode heb O+ precies op maat, in de badkamer!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Angelatje, komt voor de bakker! De eerste decemberbaby *O*
pi_124958267
Ziet er goed uit suiker!

Wb de pannenkoeken, die hebben we eergister gegeten en ik had me er een partij last van! Snachts liep het maagzuur me in de mond, ik had buikpijn en bleef naar de wc gaan, maar ik ben nog niet bevallen :P
Sarcasme. Herken het.
pi_124958302
Waarom heb ik nog steeds zin in pannenkoeken na dit verhaal? |:( Mijn lichaam is echt niet goed bij z'n hoofd hoor!
pi_124958442
Ik kan ook wel weer hoor suiker :@

Jaammmmmm :9
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:42:36 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124958621
Jaa! Pannenkoeken! Met warme kersen :9. Of gewoon lekker stroop. Of of of.
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:55:56 #27
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124959042
of met vanille ijs en warme chocoladesaus!!! heerlijk!!!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_124959094
:9~
Ik wil dat! Maar mijn vriend is de pannenkoekenbakker en die heeft al zoveel gedaan vandaag.. ik ga eens voorzichtig polsen..

Edit: ik zie nu dat het 19:00 is!! Misschien moet ik eerst even boodschappen doen :@
pi_124959669
Spirit, in ieder geval kunnen ze het nu nog bijhouden! En ik duim mee dat ze gewoon lekker op tijd komt! Wel super schattig dat je al zo'n bol toetje kon zien O+

Suiker, de commode is mooi geworden! Heeft je vriend goed gedaan, geef hem een schouderklop van ons!

Pannenkoeken, ik lust dat helemaal niet, maar in deze zwangerschap heb ik het wel 2 keer gegeten! Dat was vooral omdat ik zo'n trek had in stroop. M'n lief had toen extra dunne pannenkoekjes gemaakt voor mij, zodat ik in verhouding veel stroop en weinig pannenkoek had :D

Tally, een echte wee, dat wordt wel heel echt en ook heel spannend! Overigens ook nog maar 10 nachtjes tot de 16e!

De beschrijvingen van een harde buik zijn toch niet echt herkenbaar, dus het was dan waarschijnlijk toch iets anders hier ;) Ik duim voor mezelf voor een vloeiende bevalling zonder voorwerk dan maar!
pi_124959876
Mijn hormonen moeten kotsen van pannenkoeken ;( Terwijl ik pannenkoeken normaal altijd zo gezellig vind.

Zo komt hier de sushi-scooter langs :9~ vegetarisch natuurlijk voor mij Na de bestelling moest ik natuurlijk nog wel even googlen op zwangerschap + sushi en kwam deze website tegen, met deze opvallende zin:

quote:
En als ik heel erg veel sushi eet tijdens de zwangerschap, krijgt mijn kind dan spleetogen?
:')
pi_124959969
Laat ik eens een meld doen 8-)
Vanmorgen nog even lekker gelegen en zelfs gedut toen man met peuter naar beneden ging. Daarna wat rommel- en knutseldingen voor de babykamer gedaan. Vervolgens geholpen met het bestrijden van de puinhopen na afloop van de kledingbeurs, op de terugweg (ik was op de fiets) verzonnen dat als ik wil wassen voor de baby, er wel babyproofwasmiddel in huis moet zijn. En dat spul voor in het badje ook wel handig is...
Toen thuis mijn vermaakt met peuter en een vriendje, daarna gegeten en nu even fok op mijn mobiel aangeslingerd. En dan tot de ontdekking komen dat ik me nog niet gemeld heb.

Baby zit dus nog lekker binnen en komt er vast ook nog niet snel uit.

Tally, hopelijk blijft het nog even rustig, of is er alleen wat voorwerk, waardoor de baby er na de verjaardag uitfloept.

LB: focussen is goed, daar komen kindjes van!

Harde buiken: check, voelt een beetje als samentrekken van je buik, doet geen pijn en je hele baarmoeder is dan hard. Ik heb het als ik (te zwaar/veel) getilt heb, me omdraai in bed en 's avonds ook als ik opsta van de bank.

Angelatje, 4 december is een hele mooie dag om geboren te worden!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  zaterdag 6 april 2013 @ 19:24:49 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124960013
Waarom praten jullie over pannenkoeken als ik net braaf een AVGtje ga eten? :o ;(

Dan beloof ik mezelf voor morgen maar pannenkoeken :9

Tally, je grote meisje vindt een zusje als verjaardagscadeau misschien ook wel leuk? :D :* En sterkte met de (voor)weeën!

Ik heb de middag voor het huis in de zon gezeten met de buren en later wat vrienden, en deze melkfles is zowaar wat verkleurd!! *O*
pi_124960048
Ja spleetogen van sushi, veel temperament van paella, maffiastreken van pizza en blond met blauwe ogen van hollandse pot :)
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_124960077
Dat is in ieder geval voordelig voor de bevalling-foto's LB! *)
pi_124960161
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:26 schreef Piekie81 het volgende:
Ja spleetogen van sushi, veel temperament van paella, maffiastreken van pizza en blond met blauwe ogen van hollandse pot :)
En een donker kindje van chocola :9 O+
pi_124960229
Als ik niet zwanger ben lust ik geen pannenkoeken :') zelfde geld voor slagroom. Dat vind ik zo goor maar nu kan ik er bussen van leeg eten.
Ik doe het natuurlijk niet :P
pi_124960274
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:30 schreef Limone het volgende:

[..]

En een donker kindje van chocola :9 O+
Dan haal ik morgen mokkataart! Dat vind ik zo'n mooie kleur O+

O nee ik krijg al een negertje zoveel chocolade heb ik deze zwangerschap gegeten :')
pi_124960491
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:32 schreef Tally het volgende:
Als ik niet zwanger ben lust ik geen pannenkoeken :') zelfde geld voor slagroom. Dat vind ik zo goor maar nu kan ik er bussen van leeg eten.
Ik doe het natuurlijk niet :P
Wat een beheersing! Ik beheers mezelf echt totaal niet sinds ik zwanger ben. Zou m'n kind daarom zo'n dikkerd zijn? :@ Manlief heeft heerlijk mie gemaakt met garnaaltjes en zometeen chocoladevla met slagroom toe O+
Sarcasme. Herken het.
pi_124960699
Hallo dames!

Even een vraagje: kun je 2 x een innestelingsbloeding hebben? Ik heb het idee dat ik gister (5 dagen voor nod) een innestelingsbloeding heb gehad. Een klein beetje bloed verloren en daarna niet meer tot net. Weer een beetje bloed verloren met wat slijm leek het net....

Heb de laatste dagen wel last van buik, gassig, moe.... Natuurlijk hebben jullie geen glazen bol, dus ik val jullie niet lastig met de vraag of ik wel zwanger ben :9
pi_124960768
Om nom! Nou hier wordt het toch aardappelen groenten en vlees, dat is misschien maar beter ook want ik heb nu al de hele dag maagzuur :')
Maarrrrr wel hopjesvla als toetje!! O+

Ik ben nu heel nerd op de computer de muur aan het indelen van de babyhoek. Ik ben als de dood dat ik straks plankjes ophang en dan ziet het er net niet leuk uit.

Sunshine, alles kan! Het lijkt me sterk dat je mini twee keer innestelt, maar ik had ook nog wel last van bloedinkjes na de innesteling. Ik zou gewoon een test of drie halen en aan de slag gaan!
pi_124960778
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Spirit82 het volgende:

Ik zit jouw posts ook met wijd open gesperde ogen en dito mond te lezen... Zie de toekomst met angst en beven tegemoet :D
pi_124960792
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:40 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat een beheersing! Ik beheers mezelf echt totaal niet sinds ik zwanger ben. Zou m'n kind daarom zo'n dikkerd zijn? :@ Manlief heeft heerlijk mie gemaakt met garnaaltjes en zometeen chocoladevla met slagroom toe O+
Ik beheers mezelf zeker niet :P
Ik had me voorgenomen om niet zoveel aan te komen als bij de eerste maar ik hoef echt niet veel meer om weer op dat gewicht te zitten :')

Sommige dagen krijg ik niets door de keel maar op andere dagen kan ik gewoon niet stoppen met eten.
Op een gegeven moment denk ik dan maar hej laat ik eens stoppen :')

Ik had trots verteld dat ik nog 7 kilo vanaf het gewicht van de eerste zat (en dt terwijl ik een stuk ronder/dikker ben) en toen kwam mijn moeder met een doos handgemaakte bonbons aan (echt 700 gram) want ik kon nog wel wat hebben als ik er toch 7 kilo vandaan zat. :P
En ze had er speciaal naar gezocht tijdens een weekendje Maastricht.
pi_124963704
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 april 2013 19:23 schreef Piekie81 het volgende:

Angelatje, 4 december is een hele mooie dag om geboren te worden!
Vriendje is 13 december jarig en ik en mijn tweelingzus op 22 december. Echt een feestmaand dus!
  zaterdag 6 april 2013 @ 23:29:29 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124972188
Ok op de boodschappenlijst voor morgen: chocoladevla en slagroom :9 plus melk voor de pannenkoeken :Y)

Mijn vriend is jullie dankbaar dames oO<

Slaap zacht allemaal :*
  zaterdag 6 april 2013 @ 23:31:11 #45
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124972256
Gaan wij slapen, jij je kind op de wereld zetten. Ok? :*
pi_124976351
En morgen voel jij je weer lentefris XM! ^O^
pi_124979205
Goedmorgen dames...het zonnetje schijnt :)

XM vandaag wel iets leuks in het verschiet?

Hopen dat ik me dit x wel een beetje kan inhouden, weer 19 kilo erbij hoeft niet perse :')

vanacht al vroeg wakker en niet echt meer kunnen slapen..maar de reden waarom is goed, dus niet erg. Was al een nacht of 5 een van onze poezen kwijt en die stond vanacht om 5 uur onderaan de trap te miauwen O+

En harde buiken, nooit gehad..dus geen idee hoe zoiets voelt :)
Net als indalings of voorween, maar kan me voorstellen dat dat niet fijn is!
  zondag 7 april 2013 @ 09:04:53 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124979306
Mogge!

Zeker iets leuks in het verschiet! MissBliss komt mijn buik vereeuwigen! O+ Ik haat het om op foto's te staan, maar voor deze gelegenheid vond ik toch dat ik een uitzondering moest maken :Y. Heb nu alleen maar iPhone-fotootjes. Dat vind ik toch wat schamel.
  zondag 7 april 2013 @ 09:15:49 #49
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124979381
Veel plezier XM!

Ik ga vandaag net zo genieten als gisteren, dus de baby blijft denk ik nog binnenboord oO<

Bovendien wil ik de nieuwste zwangere hier nog verwelkomen O+ kom maar door dweil! :D O+

Oh en 's nachts overeind schieten omdat je een eng geluid hoort, doet zeer :X
pi_124979432
Leuk XM! Wel hier showen, he?

LB heb je ook gekeken hoe je buik er uitziet als je overeind schiet :X

En 's nachts wakker liggen is stom. Ben nu helemaal gaar en de dag is net begonnen...

Hopelijk gaat ook hier de zon snel schijnen, de nevel begint op te trekken.

Fijne dag dames!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_124979785
Hier geen zon, vooral veel mist vandaag!

XM, wat tof! Ben benieuwd naar de foto's!

LB, lekker genieten!

Hier ook een meld, nog niets aan de hand :)
pi_124979802
Veel plezier vandaag XM! Worden vast prachtige foto's.

LB, fijne dag vandaag!
E.
  zondag 7 april 2013 @ 10:10:54 #53
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124979910
Oi!

Ik stap hier ook binnen :D. Elf rondes gezellig meegeWOHTSt en toen begreep mijn lijf ineens wat nou de bedoeling was. Afgelopen woensdag heb ik twee (of eigenlijk acht) strepen gepiest.

Volgens eigen berekening ben ik 9 december uitgerekend.

Eerste echo is nog niet gepland, ga ik maandag regelen.

Dus ehhh, ja Suiker, ik mag wel in de OP *O* .
pi_124979968
*O* Jaaa, welkom ProjSkippy! En alweer decemberbabytjes O+
pi_124979987
Hier schijnt de zon wel! Nou ja buiten dan :P En ik heb een wandelend zonnetje in d'r kadie jurk O+ (K3).

Vannacht weer een groot stuk slijmprop verloren. Veel harde buiken en een paar weeen. En een heeeeel druk kindje.

En nu mezelf even een beetje fatsoeneren want we krijgen al wat verjaardagsvisite vandaag.
pi_124980008
Jaaaa skips, welkom *O*
  zondag 7 april 2013 @ 10:18:25 #57
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124980012
Welkom Skippy *O* *O*
pi_124980038
Je staat erin, hoeraaaaa!! *O* *O*

Tally, hopelijk doet je voorwerk iets en heb je straks een klein voorsprongetje!! En heel veel verjaardagsplezier vandaag, met je vrolijke meissie in d'r kadiejurk :D

XM geniet van je shoot, en hopelijk komt er iets van voorbij in het buiktopic! Op camera die we hebben gekocht zit het glasplaatje net scheef gelijmd, niet echt een ramp maar gewoon stom. Dus we gaan hem toch maar omruilen. Die shoot door mijn vriend wordt 'm dus niet vandaag..

Piekie eng he die buik!! :o Volgens mijn vriend kan in het midden van je buik dan iets scheuren en zo ziet het er ook wel uit, hij ging net uitleggen hoe het zat en toen werd ik heel misselijk. Maar tegelijk zitten er Daneroles in de oven en die ruiken heel lekker dus het zakte snel :Y)
Hoop dat je vandaag misschien nog even een slaapje kunt doen in elk geval!

Het is hier zo'n stralende dag! Hoop niet dat die mist hierheen komt..
pi_124980184
Welkom Skips!!

Zo ik heb eindelijk weer een nacht fatsoenlijk geslapen, dat was alweer 2 weken geleden. Hopelijk zet deze trend zich voort.
  zondag 7 april 2013 @ 10:34:02 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124980188
Tally, hou je rustig vandaag he! Maar geniet lekker van je zonnetje-in-kadie-jurk O+

ProjSkippy, welkom en gefeliciteerd! *O*

En Piekie, nee ik heb niet naar mn buik gekeken, ik ben kermend in mn kussen gestort :')
  zondag 7 april 2013 @ 10:35:45 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124980214
Oh en suiker, ik trump dat met die camera: ik heb alle batterijen die we hebben opgeladen, stop het laatste paar in de camera om het even te checken (want beetje oude oplaadbare penlites) en: ....nada...

Stop de andere batterijen er weer in: ook nada!!! :o

Ofwel, als het nu losgaat, hebben we dus alleen onze telefooncamera's :X
Ik baal zó :r

Ohja, uiteraard de batterijen in andere apparaten gecheckt, en het ligt echt aan de camera -O-
pi_124980265
Misschien voor de zekerheid vast een reservecamera lenen? Kun je vast oefenen!!
pi_124980318
Geen koopzondag in de buurt? Ik zou snel een camera scoren! Of inderdaad, lenen bij de buren of familie of zo, tot je tijd/geld hebt om zelf een nieuwe te halen?

Tally :o wat een voorwerk allemaal! Alvast veel plezier vandaag met de eerste verjaardagsvisite!
  zondag 7 april 2013 @ 10:46:59 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124980364
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:44 schreef bellelena het volgende:
Geen koopzondag in de buurt? Ik zou snel een camera scoren! Of inderdaad, lenen bij de buren of familie of zo, tot je tijd/geld hebt om zelf een nieuwe te halen?

Tally :o wat een voorwerk allemaal! Alvast veel plezier vandaag met de eerste verjaardagsvisite!
Ja, lenen bij vrienden is wel een idee, maar bwuh -O-

Geen idee wat het kan zijn?
pi_124980366
Meld, niets aan de hand hier :).

XM, veel plezier met de shoot, hopelijk worden de foto's zoals je voor ogen hebt.

Skippy welkom! *O* *O*

Wat k.u.t. van je camera LB, maar je kunt er vast wel één lenen van iemand?
pi_124980446
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:46 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wat voor camera is het?
pi_124980479
Jeej, Skipje! *O*
  zondag 7 april 2013 @ 10:54:53 #68
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_124980498
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:46 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Regio den haag/ Zoetermeer?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 7 april 2013 @ 10:55:35 #69
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124980510
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 10:51 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Wat voor camera is het?
Fuji Finepix s5700
  zondag 7 april 2013 @ 10:55:51 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124980511
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 10:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Regio den haag/ Zoetermeer?
Groningen :')
pi_124980561
Gelukkig maar dat je er nu achter komt en niet tijdens de bevalling.
pi_124980643
LB Kun je hier misschien iets mee?

Soempie, zie dat je je komt melden! :D Wil je al in de OP?
pi_124980672
Rustig ja das wel een idee. Volgens mij is mn bloeddruk nu al mega hoog :')
Ik weet alweer wat ik vergeten was gister. De boodschappen :')
Gelukkig komt bijna alles morgen en heb ik niet veel nodig.
Maar iets lekkers had handig geweest :')
  zondag 7 april 2013 @ 11:04:54 #74
30252 Soempie
Procreating
pi_124980673
Ik kom me hier ook weer melden. O+

En dat ik gewoon nog heel heel even met LadyBlack en bellelena in Z&G kan posten, zo leuk!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 7 april 2013 @ 11:05:25 #75
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124980682
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:04 schreef Soempie het volgende:

En dat ik gewoon nog heel heel even met LadyBlack en bellelena in Z&G kan posten, zo leuk!
*O*

Welkom meis O+
  zondag 7 april 2013 @ 11:05:46 #76
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124980687
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:02 schreef Suikertante het volgende:

Dankje! Ben ik nu aan het proberen :Y
pi_124980703
Welkom Soempie! *O*
  zondag 7 april 2013 @ 11:07:02 #78
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124980712
quote:

:W. Dat heb ik dus bijvoorbeeld met Suiker :D. Maar die heeft natuurlijk nog net iets langer.

---

LB, wat rot van je camera. Maar Groningen is ook voor hier niet in de buurt.
pi_124980720
O+ :*

Tally :D Ach, ze komen toch voor jullie, niet voor het lekkers ;)
  zondag 7 april 2013 @ 11:07:59 #80
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_124980739
quote:

Heyyyy, gefeliciteerd! Wat leuk zeg!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 7 april 2013 @ 11:08:20 #81
30252 Soempie
Procreating
pi_124980747
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:02 schreef Suikertante het volgende:

Eh, ja, doe maar! 14 december kom ik op. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_124980789
LB, ik heb wel een Kodakje voor je te leen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_124980796
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:07 schreef Suikertante het volgende:
O+ :*

Tally :D Ach, ze komen toch voor jullie, niet voor het lekkers ;)

Mijn Oom wel maar dat sekreet van hem niet :r
pi_124980807
Haha dan is het toch alleen maar mooi ;) Ik zou de koffie ook verstoppen ~O>
  zondag 7 april 2013 @ 11:14:12 #85
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124980863
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, ik heb wel een Kodakje voor je te leen?
O+ da's lief van je :*

Ik ga zo nog even nieuwe batterijen kopen, want mn vriend zei dat ze het 'niet fantastisch' deden in het andere apparaat (zeg dat dat meteen }:| :X ) en anders bood een vriendin ook al aan om die van haar te lenen... dus het komt wel goed! Maar de timing is wel weer excellent, nietwaar? :')
pi_124980957
*O* voor nieuwe decemberbaby's
pi_124981329
Welkom soempie en skips! Bizar, gewoon decemberbaby's :D

LB, balen van die camera, maar gelukkig lig je nog niet te baren ;)

Ik had vannacht kramp, mnstruatieachtig, maar volgens mij is dat gewoon psychisch omdat ik nu weet hoe groot ze is en omdat ze mag komen :')

Tally, klinkt trouwens ook alsof jij al een aanloopje neemt. Maak je je er zorgen over?
Sarcasme. Herken het.
pi_124981469
Hoezo mag ze al komen Spirit, het is nog wel een beetje vroeg toch?
  zondag 7 april 2013 @ 11:51:55 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124981640
Gefeliciteerd Soempie! *O*
  zondag 7 april 2013 @ 11:55:49 #90
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124981719
Gefeliciteerd Soempie en Skippy *O* *O* *O* !
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zondag 7 april 2013 @ 11:59:22 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124981816
Welkom Skip en Soempie! *O*

Jemig, alweer decemberbaby's :o. Dan is mijn wurm al minstens 7 maanden!

:X
  zondag 7 april 2013 @ 12:12:13 #92
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_124982118
Gefeliciteerd Soempie *O*
  zondag 7 april 2013 @ 12:38:49 #93
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124982894
Nieuwe batterijen in de camera werken wel _O_ *O*

Wel echt raar, maar blijkbaar heb ik onze oplaadbare extra strong batterijen dan vermoord ;(
pi_124982935
Jeeeee! *O*
Dat heb ik ook al een paar keer gehad, maar sindsdien maakt mijn oude camera wel heel snel alle mogelijke batterijen dood. Volgens mij is dat technisch onmogelijk, maar het is echt zo, en de goede batterijen zijn zo duur. Sowieso hebben ze best een gebruiksaanwijzing, ik weet nu niet precies wat en hoe, maar met helemaal opladen en niet helemaal leeg laten lopen enzo, dacht ik.

Intussen is mijn oude camera ook al echt best oud, dus ik ben blij dat er een nieuwe aankomt!
  zondag 7 april 2013 @ 12:41:58 #95
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124982975
Ik ga denk ik ook geld vragen voor een goeie camera :Y
pi_124982988
Gelukkig maar LB!
  zondag 7 april 2013 @ 12:42:50 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124983006
quote:

Wat leuk! Gefeliciteerd!
The love you take is equal to the love you make.
pi_124983353
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:37 schreef Spirit82 het volgende:
Welkom soempie en skips! Bizar, gewoon decemberbaby's :D

LB, balen van die camera, maar gelukkig lig je nog niet te baren ;)

Ik had vannacht kramp, mnstruatieachtig, maar volgens mij is dat gewoon psychisch omdat ik nu weet hoe groot ze is en omdat ze mag komen :')

Tally, klinkt trouwens ook alsof jij al een aanloopje neemt. Maak je je er zorgen over?
Nee ik maak me geen zorgen.
Ik wil dat het achter de rug is :@ het sloopt me een beetje elke nacht zo.
pi_124983385
En gelukkig is de camera hier geen probleem. De kleine is al ingepakt (na het opladen en test) en de spiegelreflex moet ik even opladen voor morgen.
pi_124983831
XM, veel plezier!!

Skippy, jaa! Welkom *O*

Tally, fijne dag vandaag!

LB, wat ruk van je camera! Geen idee wat het kan zijn, lijkt me hardwarematig en daar kan je niet veel aan doen nu. Lenen is idd wellicht een optie?

Soempie, gefeliciteerd!!
Home is where the O+ is...
  zondag 7 april 2013 @ 13:39:31 #101
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124984765
Gelukkig blijkt ie het met nieuwe batterijen toch wel gewoon te doen Cwen! :D

Hoe is het eigenlijk met LE??
pi_124985122
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:43 schreef L0t.. het volgende:
Hoezo mag ze al komen Spirit, het is nog wel een beetje vroeg toch?
Ja ti's wel iets vroeg, maar omdat ze al zo groot is en zoveel spek heeft schijnt het niet erg te zijn. Althans, dat zei de echografiste.
Sarcasme. Herken het.
pi_124985157
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 12:53 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee ik maak me geen zorgen.
Ik wil dat het achter de rug is :@ het sloopt me een beetje elke nacht zo.
Kan ik me voorstellen. En dan hup naar het zkh zodra het begint?
Sarcasme. Herken het.
pi_124985159
Ik vind dat toch altijd gek, dat de een zegt dat het nog steeds kan dat de weerstand en longen nog wel wat extra's kunnen gebruiken, en de ander dat een grote baby wel wat eerder mag komen. Of is dat anders in de allerlaatste weken (Mignonne)?
  zondag 7 april 2013 @ 13:51:26 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124985216
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind dat toch altijd gek, dat de een zegt dat het nog steeds kan dat de weerstand en longen nog wel wat extra's kunnen gebruiken, en de ander dat een grote baby wel wat eerder mag komen. Of is dat anders in de allerlaatste weken (Mignonne)?
Ik denk dat het er ook wel van afhangt of de baby alleen groot (lang) is, of ook echt veel spek heeft.

Maar longen weet ik inderdaad niet?
pi_124985264
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja ti's wel iets vroeg, maar omdat ze al zo groot is en zoveel spek heeft schijnt het niet erg te zijn. Althans, dat zei de echografiste.
De buitenkant misschien maar de longetjes zijn nog niet rijp met 36 weken.
Met 37 weken is dat nog maar net wel of net niet. Daarom willen ze in het Antonius ziekenhuis niet eerder dan 39 weken en als het moet met 38 weken halen.
pi_124985304
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:49 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. En dan hup naar het zkh zodra het begint?
Ja als de vliezen breken ga ik meteen onder het mes. :)
pi_124985321
tally succes met de visite vandaag.
pi_124985426
Die heb ik al uitgezwaait :@ Ik trek het niet :')

Word morgen nog wat :')
pi_124985499
succes voor morgen dan.
Ik zit ook in bed. Gisterenavond uit eten geweest. Alleen duurde het nogal lang en nu ben ik dus moe. Vriend en schoonvader zijn de tuin aan het snoeien en ean slaapt hoop ik.
pi_124985733
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef Tally het volgende:

[..]

De buitenkant misschien maar de longetjes zijn nog niet rijp met 36 weken.
Met 37 weken is dat nog maar net wel of net niet. Daarom willen ze in het Antonius ziekenhuis niet eerder dan 39 weken en als het moet met 38 weken halen.
Precies, dit is wat ik ook altijd begrepen had. Dat grootte/spek wat dat betreft niet zoveel zegt..

Jij lekker rustig aan doen nu :* En morgen kan de visite ook wel zichzelf bedienen toch.
  zondag 7 april 2013 @ 14:15:48 #112
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_124986181
Whaaaaa! Soempie! Gefeliciteerd! *O* *O* *O* :D
pi_124986225
Ik las nieuwe zwangere. Soempie jij stiekemerd nog posten dat je voor spek en bonen mee deed deze ronde ja ja.
Van harte meid
pi_124986454
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
succes voor morgen dan.
Ik zit ook in bed. Gisterenavond uit eten geweest. Alleen duurde het nogal lang en nu ben ik dus moe. Vriend en schoonvader zijn de tuin aan het snoeien en ean slaapt hoop ik.
Herkenbaar! Zo heb ik gister de hele dag in bed gehangen. En hoofdpijn, tjonge. Alleen maar omdat onze eters op vrijdag om half één weggingen. Idioot dat je daarvan zo van de rel bent, hè?
pi_124987140
Mijn hele familie zit inmiddels in spanning omdat het nu (qua aantal weken) echt bijna zover kan zijn. Vandaag 36. *O* Maar ik voel nog geen gekkigheid dus ik ben zelf heel ontspannen en ik denk dat ik rond de 25e april ofzo pas zenuwachtig ga worden.
Wel merk ik soms wat meer druk bij mijn onderbuik, ik weet dan ook dat ie al een tikje ingedaald is. Maar dat schijnt geen teken te zijn dat ie al veel eerder komt.
Mijn zus is overtuigd dat het nog geen 4 weken gaat duren, maar ja, dat is ook niet zo moeilijk als ik over 4 weken uitgerekend ben. :')
Mijn moeder heeft de briljante keuze gemaakt door voor mijn vader en haar een weekendje weg te boeken in België (locatie is uurtje van hier vandaan) precies in het weekend dat ik uitgerekend ben! :') Maar dat komt omdat er dan de treinendagen zijn en mijn vader houdt van treinen.
Verder nog altijd geen geboortekaartjes uitgezocht, lekker vlot ook weer.
Afgelopen week eerste verlofweek gehad en ik mijn ritme is gelijk verstoord. Opblijven tot half 3 's nachts en dan slapen tot half 1 in de middag. Ook nu nog maar net wakker terwijl het zulk mooi weer is. Maar ja, man slaapt ook nog.

Verder eigenlijk niets te melden. :P maar ik verveel me.
pi_124988257
Gemiddeld worden eerste kindjes tussen de 40 en 41 weken geboren geloof ik dus daar heb ik me nu gewoon maar op ingesteld, anders lijkt het wachten nog langer te duren.. :)
  zondag 7 april 2013 @ 15:14:37 #117
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124988406
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:11 schreef L0t.. het volgende:
Gemiddeld worden eerste kindjes tussen de 40 en 41 weken geboren geloof ik dus daar heb ik me nu gewoon maar op ingesteld, anders lijkt het wachten nog langer te duren.. :)
Ik heb ook voor mezelf steeds 'begin april' aangehouden :Y

Rond de pasen vond ik het toch wel even spannend, maar goedbeschouwd voelde het ook gewoon niet alsof ik bijna ging bevallen.

Nu nog steeds niet echt trouwens :')
pi_124988872
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 15:14 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb ook voor mezelf steeds 'begin april' aangehouden :Y

Rond de pasen vond ik het toch wel even spannend, maar goedbeschouwd voelde het ook gewoon niet alsof ik bijna ging bevallen.

Nu nog steeds niet echt trouwens :')
:D nu ga je er toch echt aan geloven binnen een week ;) Spannend! Heb je al besloten of je je gaat laten strippen morgen?
  zondag 7 april 2013 @ 15:38:07 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124989451
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 15:24 schreef L0t.. het volgende:

[..]

:D nu ga je er toch echt aan geloven binnen een week ;) Spannend! Heb je al besloten of je je gaat laten strippen morgen?
Ik denk het wel :Y That is, als het al mogelijk is.

Heb namelijk absoluut geen trek in een inleiding, dus als ik dat voor kan zijn, dan graag :)

[ Bericht 1% gewijzigd door LadyBlack op 07-04-2013 16:38:47 ]
pi_124991874
Spannend! Je weet nooit wat het doet, het kan zomaar snel gaan! O+
  zondag 7 april 2013 @ 16:47:33 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124992304
En vanavond pannenkoeken :Y)
  zondag 7 april 2013 @ 16:53:20 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124992596
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
En vanavond pannenkoeken :Y)
Same here! :9
Spannend, hoop dat ze je morgen kunnen strippen.

Soempie, Sethiwe en Skips, nogmaals gefeliciteerd en welkom!

Vandaag nog even hardgelopen, maar voelt me eigenlijk praktisch een nijlpaard in m'n strakke tight. Charming.
  zondag 7 april 2013 @ 17:02:28 #123
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124993073
quote:
0s.gif [b]Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef GotC het volgende:

Soempie, Sethiwe en Skips, nogmaals gefeliciteerd en welkom!

Vandaag nog even hardgelopen, maar voelt me eigenlijk praktisch een nijlpaard in m'n strakke tight. Charming.
:W. Was jij nou blokje trouwens? Ik weet het niet meer :').

----

LB, ik ben benieuwd! :)

---

Venco: leuk van die treinendagen, maar op zich... ;). Ach, gelukkig is het geen kilooooooometers weg. Wel leuk, zo'n hele familie die zenuwachtig wordt ;).

---

Nog even een vraag trouwens: hadden meer mensen er hier in het begin van hun zwangerschap last van dat bij niezen de baarmoeder behoorlijk pijn doet? Ik krijg echt pijnlijke steken als ik nies, dus dat probeer ik maar zo weinig mogelijk te doen :').

Edit: ik had het ook bij opstaan en gaan zitten, maar dat lijkt inmiddels opgehouden.

[ Bericht 15% gewijzigd door ProjSkippy op 07-04-2013 17:11:29 ]
  zondag 7 april 2013 @ 17:03:54 #124
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124993139
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

:W. Was jij nou blokje trouwens? Ik weet het niet meer :').

----

LB, ik ben benieuwd! :)
Ja klopt :+
Hoe gaat t? Nog leuke kwaaltjes? :)
  zondag 7 april 2013 @ 17:09:22 #125
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124993414
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja klopt :+
Hoe gaat t? Nog leuke kwaaltjes? :)
Zie toevoeging van hierboven :). Mja, die steken dus en sowieso af en toe buikpijn. En soms wat hoofdpijn. Verder eigenlijk bar weinig. *O* Vorige keer lag ik al bijna compleet plat in het begin van de zwangerschap. :o
  zondag 7 april 2013 @ 17:21:20 #126
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124994006
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 17:09 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Zie toevoeging van hierboven :). Mja, die steken dus en sowieso af en toe buikpijn. En soms wat hoofdpijn. Verder eigenlijk bar weinig. *O* Vorige keer lag ik al bijna compleet plat in het begin van de zwangerschap. :o
Dan klinkt dit al een stuk beter ^O^

Die steken zijn trouwens wel herkenbaar. Kon bij elke nies en hoest naar m'n liezen grijpen (lekker dubieus op je werk enzo :+)
pi_124994495
Hier ook steken ja. Ook soms een zeurende menstruatieachtige pijn. En vermoeide benen ( heb staand werk)
Soms ook een vlaag van misselijkheid, was net in een parkeergarage en dat vond mijn maag niet leuk. Oja en gigantische tetten, wat vriendlief erg interessant vind :+
pi_124994641
Die steken had ik bij yoga, daarom ben ik daar best wel vroeg mee gestopt. Gelukkig wordt je buik er met zwangerschapsyoga wat ontzien :)
  zondag 7 april 2013 @ 17:35:49 #129
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124994707
Mwehe, oh ja, die tetten. Die was ik vergeten als kwaal. Maar vooral omdat ik het helemaal geen kwaal vindt. Ik heb er nu ruim een cupmaat bij en ik sta ze regelmatig te bewonderen in de spiegel :@. Maar ze doen pijn, jemig.

Voor die steken geldt: vorige keer heb ik echt wakker gelegen door bandenpijn etc., en voelde ik continu wel wat in mijn buik, maar nu voel ik eigenlijk alleen wat als ik nies en heel sporadisch eens een pijntje op een willekeurig moment.
  zondag 7 april 2013 @ 17:40:19 #130
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124995039
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef Suikertante het volgende:
Die steken had ik bij yoga, daarom ben ik daar best wel vroeg mee gestopt. Gelukkig wordt je buik er met zwangerschapsyoga wat ontzien :)
Yoga! Oh ja, dát wilde ik vandaag uitzoeken. :|W Dat lijkt me, even vooruit kijkend, op zich wel prettig maar geen idee of het hier in de buurt gegeven wordt. *laptop pakt*

Enig idee Suiker waarom het dan (extra) pijn doet? Want je doelt nu ook op het begin van de zwangerschap denk ik?
pi_124995044
Sinds vandaag hebben we weer een passpiegel waarin ik mijn eigen buik kan zien! Eerst kon ik in de winkel wel eens gluren, maar nu trek ik te pas en te onpas mijn shirt omhoog O+ :D

Jezelf bewonderen ^O^

Proj volgens mij begint alles wat te rekken en heb je snel een soort bandenpijn als je het belast.
  zondag 7 april 2013 @ 17:42:08 #132
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124995137
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef Suikertante het volgende:
Sinds vandaag hebben we weer een passpiegel waarin ik mijn eigen buik kan zien! Eerst kon ik in de winkel wel eens gluren, maar nu trek ik te pas en te onpas mijn shirt omhoog O+ :D

Jezelf bewonderen ^O^
Met je schtreep! ^O^
pi_124995345
Pfff pijnlijke tetten, hier ook! En dan een vriend die soms erg lomp is en niet oppast met zijn ellebogen. :X Ze hoeven niet te groeien hoor, ik ben al 'gezegend' met cup mega :D
  zondag 7 april 2013 @ 17:48:38 #134
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124995475
Op mijn vriend heeft het nu het effect van twee rode knoppen. Hij móét er op drukken omdat ik dan zo leuk jodel. Sadist }:|.
pi_124995598
_O- Aaaand she's back!
pi_124995661
Aii dat is gemeen :(
  zondag 7 april 2013 @ 17:53:27 #137
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124995701
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef ProjSkippy het volgende:
Op mijn vriend heeft het nu het effect van twee rode knoppen. Hij móét er op drukken omdat ik dan zo leuk jodel. Sadist }:|.
_O-
  zondag 7 april 2013 @ 18:54:05 #138
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_124998219
Lieve Bollies, vanaf volgende week maandag zeekoekleding bij de Lidl. Singlets wit zwart, spijkerbroeken en een soort sportbroeken. En een babyfoon. Zou dat wat zijn? Is van Silvercrest. Het Lidl merk. Geen ervaring mee verder...
pi_124998955
Vanaf morgen of een week later, hil?
pi_124999040
Vanaf maandag 15 april. ;) Thanks voor het melden Hil, ga een aantal leggings inslaan!
  zondag 7 april 2013 @ 19:15:07 #141
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_124999112
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef ProjSkippy het volgende:
Ah, daar was ik ook schuldig aan. Kon het niet laten :') :D

Morgen weer eens naar de vk en 24 april 20,5 week echo. Gaat snel.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 7 april 2013 @ 19:18:02 #142
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124999239
Goeie tip Hill! Dank!
  zondag 7 april 2013 @ 19:27:29 #143
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_124999680
quote:
11s.gif Op zondag 7 april 2013 19:15 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Ah, daar was ik ook schuldig aan. Kon het niet laten :') :D

Morgen weer eens naar de vk en 24 april 20,5 week echo. Gaat snel.

Mannen :{w.

Dat gaat zeker snel SDM! Hoe gaat het met vriendin? Nog veel last van kwaaltjes etcetera?
pi_124999697
}:| nou dan jodelde hij toch ook als die van mij dat nu bij mij zou proberen..

Hier ook die steken soms bij het niezen of lachen of hoesten..of zomaar.

En thnx voor de legging tip :)

En tally, succes morgen met je bezoek..en laat ze zichzelf maar leker bedienen hoor!
  zondag 7 april 2013 @ 19:31:58 #145
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_124999858
Oh ja.. leggings ook nog ja. :)

Ik hoop niet dat dit zo'n loze aanbieding is dat ze 2 broeken en 1 shirtje op voorraad hebben.
  zondag 7 april 2013 @ 19:54:40 #146
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_125000908
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 19:27 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mannen :{w.

Dat gaat zeker snel SDM! Hoe gaat het met vriendin? Nog veel last van kwaaltjes etcetera?
Nee, bijna geen kwaaltjes. Ze is alleen nog steeds erg moe dus daar moeten we even rekening mee houden.
Ook geen last meer van de bloeding, dat duurde ongeveer 2,5 week. Dat was even spannend maar nu al twee weken geen bloed meer. Morgen kijkt de VK er weer even specifiek naar en dan weten we hoe de baby het doet. Maar ze mag niet te zwaar tillen of veel lopen etc tot de placenta weer beter zit.

Fijn jou hier ook te zien :)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_125001626
Goede tip Hil!

Oh, dat jodelen is bekend, en de grijpgrage man ook :D. Wordt vanzelf wel (iets) beter ;).

Spannend SDM, hoop dat het de goede kant op gaat!

Vandaag tankini's gepast want m'n eigen bikini past niet meer. Maat XL van de Noppies was net aan en ik ben nog geen 5 kilo aangekomen... Hoe kan ik daar met 37+ weken nog in ? Misschien ga ik maar niet zwemmen...
Home is where the O+ is...
  zondag 7 april 2013 @ 20:13:47 #148
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_125001913
oh ja, hoiii nieuwe zwangere!! Gefeliciteerd Soempir Sethiwe Skip en Angela :)

Ik zit mr vooralsnog de pest te vervelen op de bank. Vriendje zojuist vertrokken voor weekje Alkmaar. Centjes verdienen... Gelukkig heeft hij weer werk maar toch ern beetje gek als hij 7 dagen uithuizig is.

Zou Olli het merken dat er iets geks is? Hij is al heel de dag aan het hopsen...
pi_125005905
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef Cwen het volgende:
Goede tip Hil!

Vandaag tankini's gepast want m'n eigen bikini past niet meer. Maat XL van de Noppies was net aan en ik ben nog geen 5 kilo aangekomen... Hoe kan ik daar met 37+ weken nog in ? Misschien ga ik maar niet zwemmen...
Wel gaan zwemmen hoor! Is goed voor je spieren en de kleine vind t ook lekker. Tenminste die van mij is dan erg rustig.

Vandaag de hele dag naar de sauna geweest. Eigenlijk meer gerelaxed en in t zwembad gehangen. Nu slapen en genieten van de kleine, die lekker aan t bewegen is.

Bedankt voor de tip van de Lidl! Kan ik nog wat inslaan want wat is t soms duur om wat leuks te kopen als zwangere.

Welkom nieuwe zwangere!
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  zondag 7 april 2013 @ 21:25:47 #150
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_125006137
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef Hilzillah het volgende:
oh ja, hoiii nieuwe zwangere!! Gefeliciteerd Soempir Sethiwe Skip en Angela :)

Ik zit mr vooralsnog de pest te vervelen op de bank. Vriendje zojuist vertrokken voor weekje Alkmaar. Centjes verdienen... Gelukkig heeft hij weer werk maar toch ern beetje gek als hij 7 dagen uithuizig is.

Zou Olli het merken dat er iets geks is? Hij is al heel de dag aan het hopsen...
Waar werkt ie?
pi_125006165
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:13 schreef Hilzillah het volgende:

Volgens mij voelt Olli dat en wil hij/zij jou troosten!

Van de week bij babyboom zitten huilen en kreeg ook lieve schopjes/porren als troost!
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_125006324
Hier ook last van mn banden. Steken in mn liezen met op staan en niezen. Als ik druk in de weer ben dan heb ik last van mn buik. En dat terwijl ik pas 8 weken onderweg ben. Bij mn eerste zwangerschap had Ik geen last van in de eerste 6 maanden. Pas mn normale broeken nog wel maar echt lekker zit t niet meer dus de zwangerschaps broeken zijn al weer in gebruik. Woensdag voor t eerst naar de verloskundige en dan hopelijk gauw de eerste echo
  zondag 7 april 2013 @ 21:31:43 #153
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_125006519
*O* Voor alle nieuwe zwangere, welkom! *O*

Ugh, ben 2 dagen vergeten m'n Omeprazol te slikken, hallo maagzuur, ik had je bijna verdrongen :')
  zondag 7 april 2013 @ 21:44:21 #154
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_125007371
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:25 schreef Mishu het volgende:

[..]

Waar werkt ie?
Bij verschillende bedrijven. Meestal chemie. Controleur en monitoring. Kijken of de mensen die naar binnen gaan ook naarbuiten komen en niet in katzwijm in een tank achterblijven.

Zou leukzijn Wizzy, als Olli nu al zo lief is voor zn moeder :D O+
pi_125020250
Wat is het hier rustig!
Iedereen goed geslapen en misschien wel actie bij de LLMs?
pi_125020263
Wat een rust hier! Niet dat ik verder iets te melden heb...

Gisteren beddingen uit kraampakket gehaald, maar we snapten niet welke we moesten hebben, dus hebben we ze er maar allebei opgegooid :') Een beschermer die van vloeipapier leek van 180x90 dubbelgevouwen bij de gevarenzone (we hadden onze twijfels over de effectiviteit hiervan) en daarop een ander ding dat volgens mij voor tijdens de bevalling is en eruit zag alsof het wel wat kon hebben. Slaapt prima, kraakt alleen een beetje.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 april 2013 @ 08:48:42 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020266
Ik wilde net gaan posten: echoooooo :D
pi_125020269
Drie zielen, wat een verbondenheid O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 april 2013 @ 08:50:46 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020290
Ik heb vannacht een badlaken onder mn laken gelegd, maar toch... ik zweet nu blijkbaar gewoon :')

Maar geen actie hier hoor! Dus de verloskundige mag straks kijken of ze kan strippen. Baat het niet, dan schaadt het (volgens mij) ook niet.

Een ervaringsdeskundige die me kan vertellen of ik gewoon op de fiets zal gaan of toch liever de auto?
pi_125020302
Hier ook steken in mijn liezen en buikpijn. Dit herken ik niet.
En gaaaappp ik ben nog moe een niet fitte dreumes is niet prettig.

Ollie wat ben je al lief voor je mama.
pi_125020315
Hobbelende fietspaden zouden toch helpen de bevalling opwekken? Gewoon dubbel indekken dus :P

(Succes straks!)
Sarcasme. Herken het.
pi_125020350
Lb succes straks. Als je nog kan fietsen en het is niet ver zou ik best met de fiets durven.
  maandag 8 april 2013 @ 08:56:58 #163
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125020377
Succes straks LB!

Iemand nog tips tegen hooikoorts? Niet enorm veel last van m'n ogen, maar m'n neus.. :X Arme Yur heeft vannacht op de bank geslapen dankzij mijn geronk..
  maandag 8 april 2013 @ 08:58:04 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020390
Oei, geen hooikoorts hier, dus geen tips -O-

En fietsen gaat in principe probleemloos, ik vroeg me alleen af of na strippen dat misschien toch wat ongemakkelijk zit op zo'n zadel :+
pi_125020410
Heeft dat wel met je hooikoorts te maken? Als je zwanger bent schijn je overal meer slijm te produceren, ook in je neus. Ik snurkte hiervoor nooit maar kan het nu ook als de beste :')
Sarcasme. Herken het.
pi_125020418
Meld met baby in buik!

Nu even de taart ophalen voor de peuter! *O*
  maandag 8 april 2013 @ 09:01:07 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020436
Veel plezier vandaag Tally! Hopelijk gaat t beter dan gisteren :*
  maandag 8 april 2013 @ 09:01:10 #168
30252 Soempie
Procreating
pi_125020437
Succes straks LB!

Ik heb alleen wat bloedverlies gehad na het strippen. Volgens mij kon ik nog best op de fiets. :Y
pi_125020441
Veel plezier vandaag Tally! Hopelijk gaat het beter dan gisteren :)
Sarcasme. Herken het.
pi_125020447
Tally veel plezier en succes vandaag.
Lb ik heb geen ervaring met strippen dus geen idee of het dan lastig kan zitten.
pi_125020449
LB nou moet je ophouden hoor :(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 april 2013 @ 09:02:24 #172
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125020459
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:59 schreef Spirit82 het volgende:
Heeft dat wel met je hooikoorts te maken? Als je zwanger bent schijn je overal meer slijm te produceren, ook in je neus. Ik snurkte hiervoor nooit maar kan het nu ook als de beste :')
Yup, nies me sinds donderdag ineens helemaal suf :D Neus is altijd al een probleemgebied geweest, maar nu? :X
Nja, vanavond maar even stomen sowieso!
  maandag 8 april 2013 @ 09:02:38 #173
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125020463
Have fun today Tally! *O*
  maandag 8 april 2013 @ 09:04:26 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020495
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:01 schreef Spirit82 het volgende:
LB nou moet je ophouden hoor :(
What did i do? :o
  maandag 8 april 2013 @ 09:05:02 #175
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020499
Ohja soemp, maandverbandje mee, dat had ik wel al bedacht!

Ben je nog misselijk?
pi_125020541
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:04 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

What did i do? :o
Exact dezelfde post plaatsen als ik. Ik begin het eng te vinden :P (ok jij was eerder maar toch)
Sarcasme. Herken het.
pi_125020549
Meld :)

LB, heel veel succes bij de vk, hoop dat het lukt om te strippen!

Tally, gefeliciteerd met je dochter! *O*

Vannacht een paar uur wakker gelegen met buikpijn maar nu gelukkig nog even kunnen slapen en geen last meer :). Mijn moeder zit tot morgenavond in Parijs dus het zou nu echt niet handig uitkomen :P
  maandag 8 april 2013 @ 09:08:22 #178
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020556
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Exact dezelfde post plaatsen als ik. Ik begin het eng te vinden :P (ok jij was eerder maar toch)
Oh nou zie ik het :D haha wat suf
  maandag 8 april 2013 @ 09:08:46 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020560
Oi L0t, wat voor buikpijn? :o
pi_125020567
Ow vraagje ook nog: doen vks standaard vanaf een bepaalde tijd inwendige onderzoeken? Ik heb echt geen idee namelijk maar wil er niet door worden overvallen en er onverzorgd bijlopen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_125020573
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:D
pi_125020577
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Hilzillah het volgende:
Lieve Bollies, vanaf volgende week maandag zeekoekleding bij de Lidl. Singlets wit zwart, spijkerbroeken en een soort sportbroeken. En een babyfoon. Zou dat wat zijn? Is van Silvercrest. Het Lidl merk. Geen ervaring mee verder...
wij hebben een babyfoon van de kijkshop, supercute konijntje, was maar 16,95 en gaat al 4 jaar mee.
zit nog in het assortiment.
  maandag 8 april 2013 @ 09:09:49 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_125020579
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
Ow vraagje ook nog: doen vks standaard vanaf een bepaalde tijd inwendige onderzoeken? Ik heb echt geen idee namelijk maar wil er niet door worden overvallen en er onverzorgd bijlopen :@
Het liefst zo min mogelijk inwendig onderzoek toch?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 april 2013 @ 09:09:58 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020581
quote:
Hier bij mij dus pas nu ik overtijd loop :Y

Maar ik denk dat als er eerder aanleiding is, dat ze wel eerder kunnen checken...
pi_125020587
en hoe gaat t met LB en Belle?!
  maandag 8 april 2013 @ 09:10:15 #186
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020590
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:10 schreef Kleurdoos het volgende:
en hoe gaat t met LB en Belle?!
:W
pi_125020592
Spannend L0t buikpijn! Hoe buikpijn ineens leuk kan zijn... :D
Sarcasme. Herken het.
pi_125020597
LB spannend!! Ik duim dat het werkt en dat je in elk geval niet ingeleid hoeft te worden :*

L0t morgenavond is ze er alweer! Dan kun je eind komende nacht best los! :%

Spirit ik heb geen idee, maar dit zijn van die dingen waar ik me nu echt niet meer druk over kan maken :?

Hier sinds twee nachten de Skydda Högt op het bed, gewoon onderlaken erover en we slapen prima, knispert niet, zweet niet, de toplaag van het bed voelt alleen iets zachter aan. O+

Mijn vriend heeft zich helemaal uit de naad gewerkt dit weekend, het huis lijkt ineens wel netjes, we hebben een zelfgemaakte commode in de badkamer en alle kastjes die er stonden zijn weg, er hangt een passpiegel aan de deur, boven hangen alle plankjes en alle lampen zijn aangesloten en doen het, een aantal dozen die al weken onder de trap staan zijn voor meer dan de helft uitgezocht en weg *O*

Gisteravond had ik zelf een etentje met vriendinnen (kaasfondue, als toetje baklava en truffels, dus NEE ik heb niet goed geslapen maar het was het dubbel en dwars waard :D) en toen ik thuis kwam zei hij dat hij een paar keer naar boven was gegaan om te kijken hoe het was in het donker, en met dat ene lampje aan, en dat daar dan straks onze mini in bed ligt enzo *; Het komt nu echt dichtbij, ook voor hem!
  maandag 8 april 2013 @ 09:10:47 #189
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020598
Ohja, die babyfoon van de Lidl, die lag er een tijdje geleden ook al, heb m gewoon meegenomen! Zal wel goed genoeg zijn lijkt me :Y
pi_125020601
quote:
Nee, per situatie anders :Y
pi_125020607
wow, er zijn er gewoon al 12 na mij :o
  maandag 8 april 2013 @ 09:13:12 #192
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020638
Oooh suiker, je vriend O+ leuk!!

Hier is ook fijn gewerkt dit weekend :Y Babykamer opgeruimd, laatste babywasje gedraaid, 2 kastjes geschilderd + de tak waar ik een mobile van ga maken O+ Dus ik pak zo mn haaknaald en ga schattige vogeltjes haken *O*
  maandag 8 april 2013 @ 09:13:24 #193
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_125020641
Tally, gefeliciteerd met je dochter!! *O*

En LB succes zomestrakjes!!

Ben mn dag ook maar goed begonnen met de grote voorjaarsschoonmaak en Olli hobbelt lekker mee :D Die vind schoonmaken blijkbaar leuk...
  maandag 8 april 2013 @ 09:13:52 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020649
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:11 schreef Kleurdoos het volgende:
wow, er zijn er gewoon al 12 na mij :o
*O* Springtime *O*
pi_125020650
Tally gefeliciteerd met je grote meisje! Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben vandaag :)

Ik heb vorige keer in elk geval geen inwendig onderzoek gehad, maar was ook al op tijd duidelijk dat het een ks zou worden, dus mischien is t dan anders.

Lot buikpijn, spannend ;)
pi_125020655
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:08 schreef LadyBlack het volgende:
Oi L0t, wat voor buikpijn? :o
Ja ik weet het dus niet :') Soms leek het wel menstruatie-achtig, dan weer mn darmen en ook gewoon algehele beursheid. Maar er zat niet echt een ritme in ofzo dus waarschijnlijk heb ik gewoon teveel gelopen en sushi gegeten gisteren :P
pi_125020663
Omdat onze muren nogal dik zijn, elke verdieping in dit huis vijf meter hoog en we hem gaan gebruiken om nogal ver verderop te kunnen bivakkeren als onze mini slaapt hebben we wel een duurdere babyfoon gekocht. Sowieso ging mijn vriend zich erop storten omdat het een elektronisch apparaat is, vond hij leuk ;) Hij was 70 euro geloof ik en kwam online bijna overal als beste uit tests.

Wow LB en Hil jullie zijn echt goed aan de slag! Ik wil intussen wel graag dat alles netjes en schoon wordt, maar niet graag genoeg om er ook echt iets aan te doen :')
pi_125020664
Klinkt superfijn Suiker O+ Soms zou je ze liefst achter het behang plakken, maar soms zijn mannen ook zo geweldig :D

Ik maak me ook niet druk om een eventueel onderzoek an sich, maar kweenie, lijkt me voor hen gewoon prettiger als alles een beetje verzorgd is :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 april 2013 @ 09:15:51 #199
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_125020694
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, die babyfoon van de Lidl, die lag er een tijdje geleden ook al, heb m gewoon meegenomen! Zal wel goed genoeg zijn lijkt me :Y
Ik ga hem ook maar gewoon kopen... Heb echt een babyfoon nodig. Wij slapen op zolder.
  maandag 8 april 2013 @ 09:16:21 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020701
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:14 schreef Suikertante het volgende:
Wow LB en Hil jullie zijn echt goed aan de slag! Ik wil intussen wel graag dat alles netjes en schoon wordt, maar niet graag genoeg om er ook echt iets aan te doen :')
Ik heb dat niet allemaal zelf gedaan he :D ik heb alleen het wasje gedaan :')

Ohja en vriendje verteld waar hij de fotolijstjes op moest hangen, vanaf mn schommelstoel in de zon O+
  maandag 8 april 2013 @ 09:17:25 #201
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125020720
Wat lief van 'm Suiker O+
  maandag 8 april 2013 @ 09:17:42 #202
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020726
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:14 schreef Spirit82 het volgende:
Klinkt superfijn Suiker O+ Soms zou je ze liefst achter het behang plakken, maar soms zijn mannen ook zo geweldig :D

Ik maak me ook niet druk om een eventueel onderzoek an sich, maar kweenie, lijkt me voor hen gewoon prettiger als alles een beetje verzorgd is :@
Ach ja... er zijn ook mensen die überhaupt niks doen daarbeneden he, dus dat zijn ze ook gewend als het goed is :)

Wat niet wegneemt dat ik laatst ook weer met het scheerapparaat op acrobatische tour ben geweest :') maar of het nou netjes is, dat boeit me inderdaad niet meer zo.
  maandag 8 april 2013 @ 09:19:46 #203
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_125020768
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:14 schreef Suikertante het volgende:
Omdat onze muren nogal dik zijn, elke verdieping in dit huis vijf meter hoog en we hem gaan gebruiken om nogal ver verderop te kunnen bivakkeren als onze mini slaapt hebben we wel een duurdere babyfoon gekocht. Sowieso ging mijn vriend zich erop storten omdat het een elektronisch apparaat is, vond hij leuk ;) Hij was 70 euro geloof ik en kwam online bijna overal als beste uit tests.

Dat id ook wel weer zo. Dikke muren en mini een verdieping lager.... Als het aan vriendje ligt wordt het een high tech mega (dure) super Philips babyfoon. Niet omdat het zo goed is om Olli in de gaten te houden, maar omdat er allemaal technische snufjes op zitten :')
pi_125020805
Hey ik wens niet met ontplofte mollen te worden geassocieerd :@ Zo erg ist nou ook weet niet...
Sarcasme. Herken het.
pi_125020832
Ohh heerlijk Suiker! Straks krijg je nog alles af joh ;)

LB, klink als een supertof project die mobile O+ en ik ben stiekem ook jaloers want ik kan nog geen recht lapje haken ;(.
  maandag 8 april 2013 @ 09:23:00 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020841
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:22 schreef L0t.. het volgende:
Ohh heerlijk Suiker! Straks krijg je nog alles af joh ;)

LB, klink als een supertof project die mobile O+ en ik ben stiekem ook jaloers want ik kan nog geen recht lapje haken ;(.
Vogeltjes zijn rond *O*
pi_125020876
Hil bij deze kunnen we ook zien hoe warm het is boven. Nu al permanent 24 graden }:| Alle verwarming in het hele huis verzamelt zich rond ons bed eigenlijk, niet heel prettig. En hij speelt liedjes af en heeft een lief lampje en je kunt tegen je baby praten (hoewel ik betwijfel of hij daar rustig van wordt, want ik schrok me kapot toen mijn vriend hem ging testen :D)
Maar joh die van de Lidl daar kun je je toch geen buil aan vallen? Als hij niet zo goed werkt als je had gehoopt kan hij ook in de luiertas voor als je de kleine bij vrienden even boven legt enzo!

Spirit, de ontplofte mol :D _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LB Ga je wel een foto van je mobile posten?
pi_125020877
quote:
10s.gif Op maandag 8 april 2013 09:23 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Vogeltjes zijn rond *O*
Ik zou er per heel gelukkig toeval nog op uit kunnen komen dan :+
pi_125020885
Tis ook supermakkelijk L0t! Je hebt allemaal instructiefiljes op internet staan.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 april 2013 @ 09:30:26 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125020959
Heb ik ravelry hier al wel gepromoot?

Patronenhemel _O_
pi_125020961
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:25 schreef Spirit82 het volgende:
Tis ook supermakkelijk L0t! Je hebt allemaal instructiefiljes op internet staan.
Ik weet het, maar ik krijg op 1 of andere manier die eerste draai niet voor elkaar, om van stokje naar lapje te gaan zegmaar :P Maar nou moet ik wel toegeven dat ik wat dat betreft niet echt doorzettingsvermogen heb en al snel de hele zooi gefrustreerd in de hoek gooi dus ik moet nog maar eens een poging wagen :')

Die babyfoon hebben wij ook Suiker. Die muziekjes zijn zo schattig O+
pi_125021022
Ik vond de instructies op www.kreazin.nl erg handig. Die vrouw vertelt ook precies wat ze doet :)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 april 2013 @ 09:33:33 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125021026
Oeh, muziekjes; ik kan niet wachten tot ik 's avonds het muziekdoosje aan kan zetten voor mn meisje O+

En liedjes voor dr zingen... en later samen met haar zingen O+
pi_125021036
wacht maar, tot je voor de 12e keer poessie mauw staat te kraaien om 3:00
  maandag 8 april 2013 @ 09:36:14 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125021077
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:34 schreef Kleurdoos het volgende:
wacht maar, tot je voor de 12e keer poessie mauw staat te kraaien om 3:00
:D

Ok ok, het heeft vast ook een keerzijde ;) maar ik vond het echt fantastisch om te zien hoe rustig mn oppaskindje altijd werd van zn slaapliedjes O+

Plus mijn moeder en oma hebben ook altijd heel veel met mij gezongen en dat zijn echt goeie herinneringen!
  maandag 8 april 2013 @ 09:36:33 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125021087
Hell, als ik niet zo van zingen hield zat ik niet op een koor en had ik mn vriend niet ontmoet O+
pi_125021120
ik hou ook van zingen, mooie liedjes, geen op een grote paddddeeeeestoooeeel :P
pi_125021153
Mijn zoon vraagt me vanaf zijn 2de al of ik alsjeblieeeeeffff mamaaaa wil stoppen met zingen ;(

LB, succes vandaag, ben benieuwd of het strippen iets doet!

Tally, van harte met je peutervantwee O+
  maandag 8 april 2013 @ 09:39:38 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125021156
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
ik hou ook van zingen, mooie liedjes, geen op een grote paddddeeeeestoooeeel :P
Ik kan t ook niet helpen dat jij dat al jaren moet zingen :6

Voor mij begint t pas O+
  maandag 8 april 2013 @ 09:39:55 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125021165
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef L-E het volgende:
Mijn zoon vraagt me vanaf zijn 2de al of ik alsjeblieeeeeffff mamaaaa wil stoppen met zingen ;(

LB, succes vandaag, ben benieuwd of het strippen iets doet!

Tally, van harte met je peutervantwee O+
LE, daar ben je weer! Hoe is het??

Ohja en da's ook lekker :') zingt ie zelf wel dan of houdt ie er gewoon niet van?
pi_125021269
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:39 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

LE, daar ben je weer! Hoe is het??

Ohja en da's ook lekker :') zingt ie zelf wel dan of houdt ie er gewoon niet van?
Hij houdt van zingen, hij claimt dat ik niet kan zingen :( Heel de wereld is dat wel met 'm eens. :')

Hier alles goed, niets nieuws onder de zon. Een baby in mijn buik van al 1500 gram! O+

(Edit: Dat lijkt niet veel vergeleken met andere babies van deze termijn, maar we zijn echt heel trots als deze baby bij de geboorte 2,5 kilo is :) )

[ Bericht 10% gewijzigd door L-E op 08-04-2013 09:54:08 ]
pi_125021336
Ik hobbel ook nog gewoon rond!
Hier ook van het weekend de babykamer een stuk verder afgemaakt en zowaar de eerste 2 babywasjes gedraaid. Als alles droog is kan de uk eindelijk in een bedje slapen :P
Maar als ik me bedenk wat er nog allemaal gewassen met worden, dan ben ik nog wel even bezig...

Vandaag komt mijn moeder langs om (te helpen) poetsen. Dus de babykamer wordt nu eindelijk stofvrij en alles kan de commode in. Alleen bedacht ik dat er nog 3 'kastjes' en een gordijnrails opgehangen moeten worden, welkom terug gruis...

LB succes vandaag, hopelijk lukt het strippen en heeft het effect. Ik kon gewoon op de fiets naar huis, inderdaad wel een maandverbandje mee en echt heel comfortabel is het niet op de fiets, maar het gaat best. En als straks ook nog eens het zonnetje schijnt, is het heerlijk op de fiets.
Ik ga vanmiddag bij de vk eens vragen wat hun 'stripbeleid' is. Dan kan ik gaan verzinnen wanneer ik het zelf goed vind dat ze gaan strippen.

En die babyfoon van LB en Lot (en vast heel veel anderen 8-)) hebben wij ook. Doet het prima, maar ik vind het bereik wel een beetje tegenvallen. Wij hebben een nieuwbouwhuis en als de babyfoon aan de achterkant van het huis staat, en wij zijn aan de voorkant buiten, dan stopt hij er vrij snel mee.
En al die functies, de temp is handig, maar wij hadden hem in de vensterbank staan, dus da's niet echt betrouwbaar. De muziekjes hebben we nooit gebruikt, de sterretjes hebben een poosje als nachtlampje gefungeerd toen we de ontvanger al lang hadden opgeborgen, en de terugpraatfuctie durfde ik niet te gebruiken :D
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_125021377
LB ik heb me meteen ingeschreven bij Ravelry, ga ik later eens neuzen :Y
pi_125021385
En zingen kan ik ook niet, maar het wordt nog wel toegestaan door peuter... Behalve af en toe, dan mag alleen hij zingen O+ nie zinge pappa en mammie smeltsmelt
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_125021398
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ach ja... er zijn ook mensen die überhaupt niks doen daarbeneden he, dus dat zijn ze ook gewend als het goed is :)

Wat niet wegneemt dat ik laatst ook weer met het scheerapparaat op acrobatische tour ben geweest :') maar of het nou netjes is, dat boeit me inderdaad niet meer zo.
Op het einde van m'n vorige zwangerschap kreeg ik het niet eens meer voor elkaar.. Niet dat ik er niet bij kon, maar het voelde alsof m'n huid vol blauwe plekken zat daar.. Mèn wat deed dat zeer,heb na een paar minuten pijn leiden zonder resultaat de moed maar opgegeven.. ;(

Qua babyfoon hebben wij er een van alecto..(die zo te horen meerdere hier hebben) Kwam vrij goed uit de testen overal (en ook erg belangrijk, hij haalt het tot aan m'n schoonmoeder bij ons om de hoek, erg fijn als je even een boodschap wilt doen tijdens slaaptijd). Deze babyfoon geeft idd ook de temperatuur aan heeft slaapliedjes en terugpraatfunctie, alhoewel die laatste alleen ooit gebruikt wordt als ik of m'n man bedenkt dat de ander nog iets mee naar bededen moet nemen.. Niet om kind gerust te stellen..
Wij hebben expres geen met camera omdat ik denk dat je bij het minst of geringst op dat ding aan het kijken bent (wat ik zo uit m'n omgeving hoor) nou Jelle wat ouder is en ik hoor allemaal gebrabbel of gekke geluiden zou ik ooit wel eens stiekem willen spieken wat ie aan het doen is maar das meer voor de leuk.. Qua functionaliteit heb ik het nooit gemist
  maandag 8 april 2013 @ 09:55:14 #226
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125021469
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 09:51 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Qua babyfoon hebben wij er een van alecto.. Kwam vrij goed uit de testen overal (en ook erg belangrijk, hij haalt het tot aan m'n schoonmoeder bij ons om de hoek, erg fijn als je even een boodschap wilt doen tijdens slaaptijd). Deze babyfoon geeft idd ook de temperatuur aan heeft slaapliedjes en terugpraatfunctie, alhoewel doe laatste alleen ooit gebruikt wordt als ik of m'n man bedenkt dat de ander nog iets mee naar bededen moet nemen.. Niet om kind gerust te stellen..
Wij hebben expres geen met camera omdat ik denk dat je bij het minst of geringst op dat ding aan het kijken bent (wat ik zo uit m'n omgeving hoor) nou Jelle wat ouder is en ik hoor allemaal gebrabbel of gekke geluiden zou ik ooit wel eens stiekem willen spieken wat ie aan het doen is maar das meer voor de leuk.. Qua functionaliteit heb ik het nooit gemist
Wij hebben ook een Alecto, ben er super tevreden mee. Die liedjes zijn ook echt handig om mee te conditioneren. We hebben onze baby altijd laten inslapen (niet op de dierenartsmanier) met het muziekje, en nu valt hij bij dat muziekje heel rustig in slaap. Ook als we hem meenemen naar vreemden en hij moet daar slapen zetten we datzelfde muziekje op, werkt erg goed om hem op zijn gemak te laten slapen in een ander bedje.
pi_125021482
Toevallig iedereen ook de dbx-88 eco? :)

Over grasmaaien :Y)
SPOILER
  maandag 8 april 2013 @ 09:57:09 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125021503
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:44 schreef L-E het volgende:

[..]

Hij houdt van zingen, hij claimt dat ik niet kan zingen :( Heel de wereld is dat wel met 'm eens. :')

Hier alles goed, niets nieuws onder de zon. Een baby in mijn buik van al 1500 gram! O+

(Edit: Dat lijkt niet veel vergeleken met andere babies van deze termijn, maar we zijn echt heel trots als deze baby bij de geboorte 2,5 kilo is :) )
Dan is 1500 al een heel eind op weg!! :Y Fijn dat het goed met je gaat, ik schrok echt wel van je berichten een tijdje terug!
pi_125021541
Ja ik ben ook telkens benieuwd als jij een update geeft L-E :Y Fijn dat het zo goed gaat! ^O^
  maandag 8 april 2013 @ 10:00:20 #230
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125021560
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:56 schreef Suikertante het volgende:

SPOILER
Vandaag 36 weken! :D

En voor de verandering goed geslapen vannacht!

SPOILER
Vanmiddag kennismakingsgesprek met een gastouder voor opvang voor mini, en dan morgen om 11u draaipoging in het ziekenhuis. Spannend!
pi_125021620
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:56 schreef Suikertante het volgende:

SPOILER
:Y alhoewel volgens mij niet de eco. Weet al niet meer waarom niet, meen dat ik toen iets gelezen had dat dat geluid niet erg hard kon? Weet het niet meer psies eigenlijk..
pi_125021678
Lief van jullie. :*

En wij zijn ook geschrokken hoor, dat begint nu pas een beetje binnen te komen. Ik zag ons al zitten met een veel te prematuur kindje, dat is om zó veel redenen totaal niet wat je wil ;( We zijn er nog niet, volgens de gyn en de vk kan het nog steeds de verkeerde kant op gaan, maar de vooruitzichten zijn veelbelovend. En ik heb, ondanks de groeiachterstand, een baby in mijn buik die heel krachtig aan voelt, dus wat er ook gebeurt, we slaan ons er wel doorheen. Kickass Baby. O+
pi_125021706
Het is idd beter doorbloed daar Suiker, ik vind het ook anders aanvoelen. Voller, ofzo? Ik doe overigens alles op de tast, dat gaat nog vrij aardig. Benen scheren vind ik lastiger, want bukken. Dan val ik om. :(
  maandag 8 april 2013 @ 10:11:56 #234
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_125021813
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

wij hebben een babyfoon van de kijkshop, supercute konijntje, was maar 16,95 en gaat al 4 jaar mee.
zit nog in het assortiment.
Post gemist :)
Tijdelijk niet op voorraad volgens online. Jammer want die is wel ECHT heel cute :D
pi_125021818
Fijn dat het goed gaat LE, al blijft het spannend. Je mag wel wat spek van die van mij overnemen :D

Succes met de draaipoging straks Mandy!

Benen scheren gaat prima, ik leg gewoon m'n voet over de wasbak :7
Sarcasme. Herken het.
pi_125021837
Oh, ik sta ineens op +10 kilo trouwens deze zwangerschap. Bedrust ftw! Als die baby daar nou ook wat vet van mee pakt.. :(
pi_125021854
Oh mandy, ik had het helemaal gemist, je hebt een stuitligger dus? Succes, ik hoop dat het draaien lukt morgen!
pi_125021927
:o L0t, wat spannend! Ben zo benieuwd naar alle babytjes in het aprilrijtje! En natuurlijk LB, succes straks bij de vk! Ben benieuwd of je stripbaar bent! M'n moeder vertelde dat ze bij m'n zusje ook gestript was en dat ze toen is bevallen daarna!

Verder las ik lieve mannen/vrienden die babykamertjes en dingetjes hebben gedaan van het weekend O+ Ook daar slaat de nesteldrang in combi met het voorjaar toe!

quote:

O+ *O* Welkom lieve Soemp! Ontzettend spannend en leuk, een broertje of zusje voor je prachtige jommetje!
pi_125021986
Mandy, succes straks met de draaipoging!

L-E, wat fijn dat het zo goed gaat inmiddels!

:D Spirit, voet over de wasbak?!?! Hoe lenig ben je nog? Of heb je er eentje op bidet hoogte ;)
Ik doe nog wel een poging tot snoeien zo nu en dan, in bad meestal, maar ik kan er ook nog maar nauwelijks bij. Vriendlief durft ook niet zo goed te helpen. Enne, opgezet/goed doorbloed is hier ook inderdaad :D Maar m'n haartjes groeien overal wel langzamer, dus dat scheelt weer. Ik ga voor nog 1 poging en dan bevallen ;)
pi_125022018
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
Benen scheren gaat prima, ik leg gewoon m'n voet over de wasbak :7
Pics or it did not happen!
pi_125022058
Ik snap ook niet dat jullie het raar vinden dat ik m'n teennagels nog kan lakken :@ Schoenen en sokken aan en uit zijn wel lastig. Maar als je je been strekt en over de wasbak legt is er veel ruimte voor je buik en kun je gewoon vooroverbuigen om je been te scheren.

Ik schrik me wel iedere keer dood als ik weer bloed ma het snoeien down there :')
Sarcasme. Herken het.
pi_125022150
Ik ben een klungel Spirit, maar ik val dan echt om hoor, als ik op 1 been sta :@
pi_125022179
Probeer het maar eens, je hebt veel steun zo. Ik val zelfs om met afdrogen :')
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 april 2013 @ 10:35:03 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125022307
Ik ben bang dat onze wastafel dan van de muur valt :') zou het wel kunnen though :Y

Laarzen en sokken gaan ook nog wel, ik ga dan tegen mn hoge bed-op-klossen geleund staan en dan gaat t prima :Y Gympen met veters bleken laatst wel lastiger :')
  maandag 8 april 2013 @ 10:38:28 #245
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_125022384
Mijn man moest mijn veters strikken als ik een keer gympen aan moest.....

Ik vind het weer tijd voor verse babies dames.... Maar dan wel van de llm-ers. Die van LE moet nog even blijven zitten :*
  maandag 8 april 2013 @ 10:45:03 #246
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125022533
Ik heb zo'n soort krukje onder de douche staan, tijdens de laatste weken van mijn vorige zwangerschap gekocht en is er blijven staan. We hebben geen bad en zo kon ik toch relaxed een tijdje onder de douche zitten. En handig met scheren, want dan zet ik een voet erop. ^O^
pi_125022569
Juud die wil ik ook! Waar koop je die?
Sarcasme. Herken het.
pi_125022612
In bad klinkt ook heel lekker en dat is het ook nog steeds, maar mijn buik wordt in verhouding altijd heel koud want die past niet meer onder water :(
  maandag 8 april 2013 @ 11:02:29 #249
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125022964
Veel plezier vandaag Tally *O*!

LB succes straks.

LE :*

--
Wat een lieve vriendjes hier en daar! Awwwwww O+ . Hier is het normaal zo dat vriend al heel veel doet ( :@ ), maar sinds kort heb ik juist de neiging om voor hem te gaan zorgen :').

Over scheren 'straks' ga ik nog maar even niet nadenken. En die verrekte ontplofte mol waar jij steeds mee aan komt Suiker krijg ik dus echt niet meer uit mijn hoofd :( . En lenig ben ik niet, dus de mijne wordt ook zo.

Overigens staat ons huis al wel vol met krukjes, want ik kan niet overal bij met m'n 1.56 meter.
pi_125023195
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:02 schreef ProjSkippy het volgende:
Hier is het normaal zo dat vriend al heel veel doet ( :@ )
Dan mag hij best soms toeteren, vind ik :+
pi_125023290
Ik denk doordat ik mezelf steeds verkeerd overeind duw dat ik steeds mijn vingers overstrek dus waar mijn vingers aan mijn handpalmen vastzitten zijn al een poosje gevoelig. Maar nu gaan ook de knokkels van mijn handen pijn doen. Het voelt alsof ik het heet heb en veel loop en dus alsof ze opzwellen, maar zo zien ze er niet uit. Raarrr...
  maandag 8 april 2013 @ 11:15:03 #252
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_125023328
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:46 schreef Spirit82 het volgende:
Juud die wil ik ook! Waar koop je die?
xenos. wel even op gaan zitten en wiebelen om stevigheid te testen. Die van mij doet het ook nog steeds en ik ben rr regelmatig op gaan staan. maar dat is wel wiebelig.
pi_125023331
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:38 schreef Kyara het volgende:
Mijn man moest mijn veters strikken als ik een keer gympen aan moest.....

Ik vind het weer tijd voor verse babies dames.... Maar dan wel van de llm-ers. Die van LE moet nog even blijven zitten :*
Hier doet Vriendje dat ook inderdaad, ik vind het wel iets hebben O+

Verder: eens!
pi_125023380
Thanks Hil!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 april 2013 @ 11:17:22 #255
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125023382
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:10 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Dan mag hij best soms toeteren, vind ik :+
Ja, op zich is dat wel het minste wat ik hem kan gunnen ja. Toettoetjodel op die tetten.

---

Ik heb vanmorgen de huisarts even gebeld. Woensdagochtend mag ik even langs komen (i.v.m. met nog wat andere zooi die ik graag even met de HA wil bespreken) en daarna ga ik de vk bellen. Ik had vanmorgen wel weer echt een muts van een huisarts-assistent aan de lijn, maar goed. Mijn HA is tot nu toe altijd wel een prettig persoon.

Oh en heuj, ik had me nu al misgerekend. Ik dacht dat ik vandaag 4w3d was, maar ik ben 'al' 5w vandaag.

[ Bericht 12% gewijzigd door ProjSkippy op 08-04-2013 11:23:54 ]
  maandag 8 april 2013 @ 11:19:10 #256
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125023426
Ik heb er eentje van de Blokker. Het is geen Kruk om ook even de ramen op te gaan staan wassen. Je kan dr prima op zitten en je voet op zetten, maar ik zou dr geen huishoudelijke klusjes mee doen.

Ow en *O* 23 weken vandaag! O+

Minder is dat ik al ruim twee weken verkouden ben, mijn holtes zitten dicht en ik hoest. Dochterlief heeft het ook gehad voordat ik het kreeg en die had de afgelopen dagen koorts en was hangerig, verder heft ze nergens last van, maar toch vind ik het wat lang duren, vanaf vrijdagochtend al ziek.
Dus maar even de huisarts gebeld, voor het eerst in bijna drie jaar tijd ofzo, om te overleggen wat wijsheid is. Ik ben een beetje op met mijn eigen gespook en een geregeld wakker kind 's nachts.
pi_125023473
Strakke sportbeha hielp bij mij trouwens enorm tegen zere borsten in het begin! Ik kon ineens weer een trap aflopen zonder ze vast te moeten houden :@
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 april 2013 @ 11:21:35 #258
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125023502
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 10:38 schreef Kyara het volgende:
Ik ga mn best doen! Of eigenlijk de verloskundige natuurlijk oO<

Zou vandaag wel een heel mooie datum vinden O+
pi_125023570
Hoe laat mag je LB?
  maandag 8 april 2013 @ 11:24:52 #260
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125023607
12 uur :)

Vriendje komt zo thuis, en stelt dan ongetwijfeld voor om met de auto te gaan :P
pi_125023633
Ik heb allemaal nieuwe zwangeren gemist, zie ik :o Een weekendje nauwelijks online, en er gebeuren ineens dingen hier! Maar gefeliciteerd dames, lekker laten jodelen op die tetten hoor *O*
  maandag 8 april 2013 @ 11:29:15 #262
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125023738
Oeh, ik lees nu over strippen, spannend hoor, hopen dat het wat doet. ;)

En ik was de vorige keer eind Mei, begin Juni hoogzwanger, toen alleen maar op Birkenstocks gelopen de laatste weken.
pi_125023804
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:20 schreef Spirit82 het volgende:
Strakke sportbeha hielp bij mij trouwens enorm tegen zere borsten in het begin! Ik kon ineens weer een trap aflopen zonder ze vast te moeten houden :@
Ja dat is toch ook een prima alternatief voor een voedingsbeha als je flesvoeding gaat geven, of niet? Er staat op mijn vluchttaslijstje een voedingsbeha maar ik zie niet echt in wat daar functioneel aan is als je fv geeft.
Heb jij die tas trouwens al ingepakt?

En Juud, vervelend dat het al zo lang duurt! Ga je langs bij de huisarts of had hij aan de telefoon al advies? Wel 23 weken, jeeee *O*

Draaipoging en strippen, tis wel een spannende dag zo!
pi_125023840
Suiker, ik ga wel bv geven en doe niet aan een voedingsbeha. Ik denk dat je prima zonder kan!
  maandag 8 april 2013 @ 11:33:00 #265
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_125023863
Ze bellen even terug of ik zonder langskomen iets kan krijgen of dat ie mij en Lientje toch even wil zien en.of Lientje sowieso moet langskomen.
pi_125023926
Hopelijk kunnen ze in elk geval iets voor jullie doen Juud!

En L-E, je negeert mijn tweede vraag o|O
pi_125023975
Nee ik heb steeds geen zin om hem in te pakken, maar vriend krijgt ineens wel haast met dingen doen dus ik moet er deze week sowieso aan geloven.

Ik ben voor voedingsbeha's bij de hunkemoller (1 foeilelijk model), prenatal (slappe zooi) en een speciaalzaak geweest (duur en lelijke grote maten), maar dat was allemaal niks. Ik bestel wel een zooi op zalando en ga dan op m'n gemakje hier thuis passen.

Wat mij opviel bij die van de prenatal was dat ik de flap niet ver genoeg naar beneden kreeg om m'n borst loot te leggen. Heel apart :? Daar kun je dan toch alsnog niets mee?? Of is dat normaal bij voorgevormde cup F?
Sarcasme. Herken het.
pi_125024031
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:35 schreef Suikertante het volgende:
Hopelijk kunnen ze in elk geval iets voor jullie doen Juud!

En L-E, je negeert mijn tweede vraag o|O
Ik dacht dat je het tegen Spirit had ;(
pi_125024054
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:38 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik ook :@
Sarcasme. Herken het.
pi_125024256
Draaipoging en strippen; succes dames!
  maandag 8 april 2013 @ 11:59:49 #271
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125024650
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:36 schreef Spirit82 het volgende:
Nee ik heb steeds geen zin om hem in te pakken, maar vriend krijgt ineens wel haast met dingen doen dus ik moet er deze week sowieso aan geloven.

Ik ben voor voedingsbeha's bij de hunkemoller (1 foeilelijk model), prenatal (slappe zooi) en een speciaalzaak geweest (duur en lelijke grote maten), maar dat was allemaal niks. Ik bestel wel een zooi op zalando en ga dan op m'n gemakje hier thuis passen.

Wat mij opviel bij die van de prenatal was dat ik de flap niet ver genoeg naar beneden kreeg om m'n borst loot te leggen. Heel apart :? Daar kun je dan toch alsnog niets mee?? Of is dat normaal bij voorgevormde cup F?
Had ik ook bij die van de Prenatal (en bij lange na geen cup F). Das wel het nadeel van licht voorgevormd. Voordeel is dat je niet je zoogcompres of iedere druppel melk ziet zitten :+, Ik vond het verder een super fijne voedingsbh, die van prenatal "huismerk". Maar ik had 75B zonder stuwing en C met, dus voor jou zal dat misschien heel anders zijn.
pi_125024788
Maar hoe geef je dan voeding?
Sarcasme. Herken het.
pi_125024807
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:38 schreef L-E het volgende:

[..]

Ohnee! Dat was natuurlijk ook zo!!! :* :* Sorry :@
pi_125025118
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Spirit82 het volgende:
Maar hoe geef je dan voeding?
Hele borst hoeft toch ook niet echt bloot? :?
gewoon tepel er overheen mikken en gaan :D
  maandag 8 april 2013 @ 12:23:32 #275
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_125025468
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hele borst hoeft toch ook niet echt bloot? :?
gewoon tepel er overheen mikken en gaan :D
Haha, ja zoiets. Nee het gaat prima maar dat flapje van die bh vond ik soms wel een beetje in de weg zitten.
pi_125025493
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:25 schreef Suikertante het volgende:
Hil bij deze kunnen we ook zien hoe warm het is boven. Nu al permanent 24 graden }:| Alle verwarming in het hele huis verzamelt zich rond ons bed eigenlijk, niet heel prettig. En hij speelt liedjes af en heeft een lief lampje en je kunt tegen je baby praten (hoewel ik betwijfel of hij daar rustig van wordt, want ik schrok me kapot toen mijn vriend hem ging testen :D)
Maar joh die van de Lidl daar kun je je toch geen buil aan vallen? Als hij niet zo goed werkt als je had gehoopt kan hij ook in de luiertas voor als je de kleine bij vrienden even boven legt enzo!

Spirit, de ontplofte mol :D _O-
SPOILER
LB Ga je wel een foto van je mobile posten?
Volgens mij hebben wij die ook. In ieder geval in van Philips met temperatuur meter, spraakcmogelijkheid, liedjes enz enz
  maandag 8 april 2013 @ 12:32:28 #277
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_125025762
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Hilzillah het volgende:
wij hebben sinds 3 weken de lidl babyfoon, en zijn er tevreden mee, het enige minpunt is dat hij best een lawaai maakt de ontvanger. hij zoemt goed ;)
En helaas komt er afentoe wat doorheen zenden, maar daar heb je dan weer een fijne knop voor dat hij prive zend.
Dan zend hij elke 5 min van boven.
maar opzich voor het geld zijn wij tevreden.

daarvoor hadden wij een philips waar we enorm tevreden over waren, niet goedkoop maar werkte als een trein.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_125025817
@Mandy succes met de draaipoging
@L-e 1500 is al een hele verbetering. Hoeveel wk ben je nu?
@suiker last van vocht in je vingers?
Wij moeten douchen in bad, de vorige keer gin dat tot het laatst goed hopelijk blijft dat nu ook goed gaan. Scheren ging toen ook nog prima maar ik verwacht dit keer een dikkere buik te krijgen.
Lb als het klopt zit je strippoging er (bijna) op hopelijk gaat het nu beginnen.

Veters strikken wordt ook weer zoiets ja. Ik heb ruim 6wk met mijn schouder in een sling gelopen en ben daarna nog 3x geopereerd. Vriend is dus wel gewend mij hiermee te helpen
pi_125025892
Ik pas eigenlijk alleen nog maar slippers en laarsjes, voordeel: geen veters! *O*
  maandag 8 april 2013 @ 12:41:26 #280
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125025991
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:37 schreef Suikertante het volgende:
Ik pas eigenlijk alleen nog maar slippers en laarsjes, voordeel: geen veters! *O*
Geef ik je helemaal gelijk aan! Lang leve schoenen zonder veters. 's Ochtends sokken aandoen is ook zo'n drama!

Wat is wijsheid bij voedigsbh's? Nog een cupmaat groter kopen of kopen in je huidige maat?

Babyfoon hebben wij van Philips gekocht. Die van Lidl hadden wij ook al gezien, maar in het verleden slechte ervaringen gehad bij lidl wat betreft technische mankementen/ruilen ed naderhand.
pi_125026042
Wat er wijsheid is met voedingsbeha's is lastig.
ik krijg van voeden juist een veel kleinere cup en ze groeien totaal niet.
Andere blijven hetzelfde en andere groeien enorm. :)
  maandag 8 april 2013 @ 12:46:29 #282
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_125026108
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:41 schreef -mandy- het volgende:

[..]

Geef ik je helemaal gelijk aan! Lang leve schoenen zonder veters. 's Ochtends sokken aandoen is ook zo'n drama!

Wat is wijsheid bij voedigsbh's? Nog een cupmaat groter kopen of kopen in je huidige maat?

Babyfoon hebben wij van Philips gekocht. Die van Lidl hadden wij ook al gezien, maar in het verleden slechte ervaringen gehad bij lidl wat betreft technische mankementen/ruilen ed naderhand.
Bij 34 / 36 weken kun je prima een bh kopen. Met stuwing zullen ze misschien wat groter worden, maar dat is met een week of 2 weken ook wel weer weg.

Verder marktplaats als je je maat weet. Hoeveel er wel opstaat met kaartjes er nog aan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 8 april 2013 @ 12:48:06 #283
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125026160
Dan ga ik dat inderdaad maar doen, goede tips!!!
pi_125026230
f_r: nu 31 weken en 3 dagen :)

Ben benieuwd hoe het met LB is nu.
  maandag 8 april 2013 @ 12:53:46 #285
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125026317

Strippen kon nog niet, maar de baarmoedermond was al wel mooi verstreken en zacht!
Nu maar even afwachten of dit al iets triggert, maar er staat een afspraak voor woensdagochtend bij een gynaecoloog voor een ctg en echo ter extra controle :) Daar kunnen ze me dan nog eens proberen te strippen, en anders kon ik daarvoor weer terugkomen bij de verloskundige!
pi_125026414
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef LadyBlack het volgende:

Strippen kon nog niet, maar de baarmoedermond was al wel mooi verstreken en zacht!
Nu maar even afwachten of dit al iets triggert, maar er staat een afspraak voor woensdagochtend bij een gynaecoloog voor een ctg en echo ter extra controle :) Daar kunnen ze me dan nog eens proberen te strippen, en anders kon ik daarvoor weer terugkomen bij de verloskundige!
Ohh spannend! Jammer dat het niet gelukt is maar wie weet heeft dit gepor ook al wel wat in gang gezet. Er is in ieder geval een plan van aanpak dus :)
  maandag 8 april 2013 @ 12:59:17 #287
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125026471
Nog een paar geduld LB! Spannend.
pi_125026475
Jammer joh, maar blijkbaar heeft die kleine het goed naar zijn zin daarbinnen :)
Sarcasme. Herken het.
pi_125026526
Verstreken bmm klinkt goed LB, zou op zich fijn zijn als ze uit zichzelf besluit dat het tijd is om te komen :) Spannend!
pi_125026743
Je doet het dus zelf prima eigenlijk LB! Spannend hoor, houd ons op de hoogte ;)
  maandag 8 april 2013 @ 13:08:46 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125026765
Ja LE daar hoop ik ook op :Y

Wel tof dat het proces dus al in gang is zonder dat ik daar ook maar iets van door heb gehad!
  maandag 8 april 2013 @ 13:10:17 #292
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125026810
Ohja, bloeddruk was ietsje hoger dan 'normaal', maar 130/80 dus nog netjes :)
pi_125026857
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, bloeddruk was ietsje hoger dan 'normaal', maar 130/80 dus nog netjes :)
Dat is een mooie bloeddruk. Het begin is er nu hopen dat beebje zelf besluit te komen.
  maandag 8 april 2013 @ 13:13:13 #294
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125026909
Klinkt goed LB! Wat fijn dat je lichaam zelf al stiekem bezig is :) Woensdag dus extra ctg en echo..als ze er voor die tijd nog niet is ;)
  maandag 8 april 2013 @ 13:17:01 #295
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_125027051
Mooi LB! Ik ben benieuwd of je beeb er zelf eerder al genoeg van heeft ;).
pi_125027085
10 april is wel een mooie datum LB..ik gok daar op ;)
  maandag 8 april 2013 @ 13:21:03 #297
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_125027200
Spannend LB! Wie weet is dat bezoekje aan de gyn woensdag niet eens nodig! ;)

Er had vandaag iemand een draaipoging toch? Of ben ik in de war?!

Gisteren was ik 29 weken! De tijd vliegt! En madam heeft er weer een etage bovenop gebouwd, ze ligt nu nog hoger! Hetgeen resulteert in nog vaker last van maagzuur :') maar goed, dat overleven we ook wel!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  maandag 8 april 2013 @ 13:25:09 #298
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125027374
Die draaipoging ben ik, maar is morgen om 11u

Hop naar de 30 weken Elmo!!!! 3/4 van je zwangerschap!
  maandag 8 april 2013 @ 13:25:20 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125027384
Volgens mij heeft mandy morgen een draaipoging, vandaag nog niet! Spuit 11! :D

En Elmo, hopelijk zakt ze ook snel weer wat hierna!
  maandag 8 april 2013 @ 13:26:53 #300
378192 -mandy-
I am who I am
pi_125027446
Zwangerschapsdementie? ;) Zelf ook met regelmaat last van haha
  maandag 8 april 2013 @ 13:27:30 #301
171422 LadyBlack
paint it black
pi_125027480
Ik niet hoor, ik wist dat je morgen moest! *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')