1100 km per week op benzine, auw.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Thanks, effe kijken
[..]
Ik wil iets wat goedkoper is om km's mee te maken; naar het er nu uitziet ga ik dat voorlopig veel doen. Ik wacht effe af wat de new rules gaan worden vanuit DH, dat moet deze maand wel een beetje bekend gaan worden, en dan ga ik eens kijken wat ik ga doen. Voorlopig blijf ik er dus effe in rijden, maar hij deed van de week weer een paar keer vervelend dus nu ook maar de verdeler en de rotor, dan is alles in de ontsteking nieuw.
Als de oldtimerregeling blijft zoals hij is, komt er ws een oude Benz diesel ofzo, of iets op LPG.
Nu rijd ik 1100km/wk op Benzeen @ 1:10, word je niet blij van. Gelukkig kan ik onderweg heel makkelijk effe de grens over bij Venlo, da's 4 km om denk ik, maar dan tap ik wel voor 1.61 ofzo.. dat scheelt me 15ct/l met de TinQ
Hoe scherm je dat af?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:03 schreef densmee het volgende:
[..]
alles zit vol met die alluminium grid. buiten op de stoep gedaan
met een mobiele straalketel
Jeh, hier in NL zijn ze gewend om te graaien in je knip als je auto rijdt. En dan zijn er nog imbecielen die nog durven voorstellen om de MRB er maar bij in te stoppen, dan verdienen ze 3 keer aan je per liter benzine.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
1100 km per week op benzine, auw.
Het wordt tijd dat er iets aan de benzineprijs gedaan wordt, want in duitsland zit de belasting toch al in de benzineprijs? Dan toch zo goedkoop. Iets gaat er niet helemaal goed in NL.
Zo dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
4 palletjes, stukkie folie, improvisatie kastje maken.
moeilijk, nu met een paar kartonnen dozen gedaan. maar als je blaast dan blaas je toch weer alles naar buitenquote:
Ben benieuwd of dat nog ooit gaat veranderenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, hier in NL zijn ze gewend om te graaien in je knip als je auto rijdt. En dan zijn er nog imbecielen die nog durven voorstellen om de MRB er maar bij in te stoppen, dan verdienen ze 3 keer aan je per liter benzine.
klopt, maar dan had ik weer een achterlijk grote moeten kopen, die verder altijd in de weg staat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
Ze doen dat normaal gesproken niet voor niks in een straalcabine natuurlijk
Zal toch wel?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:56 schreef Duvel het volgende:
[ afbeelding ]
En nu hopen dat ze blijven hangen.
Als er een velg in moet passen wel jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:57 schreef densmee het volgende:
[..]
klopt, maar dan had ik weer een achterlijk grote moeten kopen, die verder altijd in de weg staat.
Ja, ik geloof het ook, anders had ik de deur niet achter me dicht getrokken.quote:
Ik zou er denk ik zelf eentje maken van hout bekleed met plaat aan de binnnenkant en een glasplaat bovenop.Als je hem dan zo maakt dat je de zijkanten open kunt maken kun je ook lange dingen stralen; dan sluit je de zijkanten af met een stuk zwaar doek of zeil ofzo, dat blijft wel heel als je er niet direkt op blaast.quote:
http://huizenmarkt-zeepbel.nlquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:08 schreef Anne het volgende:
SD en de ik zijn vandaag bij een huis wezen kijken. Geen idee of we het rond kunnen breien, maar we gaan een poging wagen. Afspraak bij de Hypotheekshop is in ieder geval aangevraagd.
Ik schrok alleen van hun kosten en uurloon....
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:08 schreef Anne het volgende:
SD en de ik zijn vandaag bij een huis wezen kijken. Geen idee of we het rond kunnen breien, maar we gaan een poging wagen. Afspraak bij de Hypotheekshop is in ieder geval aangevraagd.
Rond de 2000 euri totaal?quote:Ik schrok alleen van hun kosten en uurloon....
Leuk! Vroeger zag je die tarieven niet, ik weet niet wat ik nou beter vind. Ik heb ze in elk geval goed laten werken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:08 schreef Anne het volgende:
Ik schrok alleen van hun kosten en uurloon....
Nee, zo'n mooi weer is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:10 schreef Alfisti het volgende:
@Barakjoeda: Hebbie nou open gereden vandaag?
Ze zeggen 14-30 uur bezig te kunnen zijn voor een hypotheek, maal 125 euro.quote:
125 euro per uur voor wat namen en cijfers veranderen in een contractje?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zeggen 14-30 uur bezig te kunnen zijn voor een hypotheek, maal 125 euro.
Dus ergens tussen de 1750 en 3750 euro.
En als ik het goed lees en begrijp vangen ze ook nog een provisie tussen de 1500 en 4500 euro (ligt eraan hoeveel hypotheek en welke vorm er genomen wordt) voor de hypotheek zelf.
Honderdvijfentwintig euro per uur? Ik neem wel aan dat dat inclusief BTW is?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze zeggen 14-30 uur bezig te kunnen zijn voor een hypotheek, maal 125 euro.
Dus ergens tussen de 1750 en 3750 euro.
En als ik het goed lees en begrijp vangen ze ook nog een provisie tussen de 1500 en 4500 euro (ligt eraan hoeveel hypotheek en welke vorm er genomen wordt) voor de hypotheek zelf.
2 meter na grensovergang Oldenzaal is mijn snelste keerquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:46 schreef blup het volgende:
[..]true story.
Wij waren ooit eens in DLD geen 2 minuten weg. BITTE FOLGEN.
Als je iets afsluit volgens het advies van de Hypotheekshop is dat inclusief BTW, anders betaal je dus 148,75 euro.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Honderdvijfentwintig euro per uur? Ik neem wel aan dat dat inclusief BTW is?
Mja, weet je. Dat wordt allemaal vooraf besproken. Intakegesprek kost niks, daarna geven ze aan wat het gaat kosten en dan kun je dus alsnog nee zeggen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:26 schreef BaraCuda het volgende:
14 tot 30 uur is ook wel een lekker ruim begrip
Hypo advies is niet BTW plichtig.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Honderdvijfentwintig euro per uur? Ik neem wel aan dat dat inclusief BTW is?
Is niet gedaan, gaat ook niet gebeurenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:20 schreef BaraCuda het volgende:
Moet SD zijn huis nog verkopen of is dat al gedaan?
Het probleem is dat dit 1 van de 2 makelaars is die bevoegd is om de startersrenteregeling aan te vragen (en die heb ik wel nodig, ben ik bang). En de andere makelaar zit niet echt in de buurt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hypo advies is niet BTW plichtig.
@Anne: Ik vind het een hoop geld en knap ondoorzichtig om basis van uurloon te werken............. mijn hypo adviseur rekende een fixed price van 2000 euro voor het gehele traject.
Let je wel op dat ze jullie geen onnodige zut gaan aansmeren? Risico-analyse's, werkeloosheidsverzekeringen en andere ongein
Meerdere advies gesprekken gewoon aanvragenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit 1 van de 2 makelaars is die bevoegd is om de startersrenteregeling aan te vragen (en die heb ik wel nodig, ben ik bang). En de andere makelaar zit niet echt in de buurt.
Ik ga ook nog kijken/proberen of ik een startersregeling via de gemeente kan aanvragen, maar de eisen zijn best wel hoog daar. Maar proberen kan altijd; dan kan ik uiteindelijk dus zelf een bank binnenwippen en een hypotheek regelen.
We gaan het allemaal wel zien..
Misschien is het huis allang verkocht voordat ik überhaupt een offerte voor mijn neus heb.
Aansteller!quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, zo'n mooi weer is het nou ook weer niet
Pfff ik heb vandaag gewoon zonder jas open gereden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, zo'n mooi weer is het nou ook weer niet
Zo'n koffiemolen gaat ook niet zo snelquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Aansteller!Neem een voorbeeld aan Paal, die sjeest zelf met -45 nog open rond!
Ik heb wel een rondje gedaanquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:49 schreef daNpy het volgende:
Heb vandaag wel de accu's in de motoren gezet maar nog geen rondje gedaan.
Was ook nog geen 10 graden. 9.1
Ik heb alleen een leren pak en dan is <10 graden wel koudquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb wel een rondje gedaan67,2 km, was eigenlijk rond de 50 van plan. Wel een beetje frisjes nog uit de zon, of vol in de wind die er toch nog wel redelijk stond. Maar het was te doen
![]()
Kan alleen nog maar beter worden (vind ik)
Ik krijg het vanzelf wel warm als ik mij normaal aankleed, alleen de vingers worden een beetje koudquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb alleen een leren pak en dan is <10 graden wel koud
Maar vanmiddag had wel gekund idd. Morgen wordt het hier nog wat beter, motoren staan nu klaar dus in principe pak aan en gaan
Ach ik kon er wel om lachen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Overigens ook een heel slecht stukje uit zijn show.............. viel mij een beetje tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |