Zal ik je even bellen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:28 schreef minthy het volgende:
Ik ga mezelf maar eens elders uitnodigen, alleen thuis zitten lukt niet goed.
Grapjas, je hebt m'n nummer niet. Daarnaast ben ik anti-bellen, jij pestkopquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Na gister een duffe dag gehad te hebben, krijg ik wat vrienden op bezoek en gaan we lannen. Voel me weer helemaal lekker! Naja, min of meer dan, baal nog steeds van gister
[..]
Zal ik je even bellen?
Dankquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Grapjas, je hebt m'n nummer niet. Daarnaast ben ik anti-bellen, jij pestkop![]()
Veel plezier vandaag!
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar mocht je ooit behoefde hebben aan zomaar een luchtig gesprek, dan hoor ik het wel
Vind het bellen van 'onbekenden' wel een uitdaging ergens
Geniaalquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dank
Dat gaat wel lukken
Maar mocht je ooit behoefde hebben aan zomaar een luchtig gesprek, dan hoor ik het wel
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dank
Dat gaat wel lukken
Waar slaat die reactie nu weer op?quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:01 schreef minthy het volgende:
Het gevoel niks goeds te kunnen doen of zeggen vandaag. Slaat nergens op, voelt kut...
Dit dusquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Productieve middag! Ik ben trots op mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |