Malaika.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Welk nummer is dit ook alweer? Ik herken het ergens van maar weet niet waarvan
Depeche Mode - Enjoy The Silence of Malaika van Myriam Makebequote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef onlogisch het volgende:
Welk nummer is dit ook alweer? Ik herken het ergens van maar weet niet waarvan
Precies.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Doe eens niet zo vreselijk overdreven Giovanca
Gewoon een excuus om die kut optredens weer tot een vast onderdeel van de show te maken, zoals vroeger...quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
Het geschenk aan de Koning.
Wim zal er blij mee zijn.
je mag toch wel een link neerzetten of niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:43 schreef Specularium het volgende:
Trouw mag je niet als bron gebruiken in NWS, gaan ze claims indienen.
Smerige CDA krant.
Ja, maar niet het bericht quoten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
je mag toch wel een link neerzetten of niet?
Gelukkig hebben we die andere Henk nog.quote:
Hij is dan ook waterhoofd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
WimLex zie ik niet echt als danser voor me.
Alsof zij op dat hoofd viel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een mooie vrouw gestrikt met dat hoofd.
Nee ze gaan na de reclame verder.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Latert het volgende:
Wacht... is het nu afgelopen? Mijn livestream viel uit.
Plus ook nogquote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond in de show:
Peter Brusse
Oud-hoofdredacteur NOS gaat in op het overlijden van Margaret Thatcher.
Cohen en Nzume
Oud-politicus en presentatrice over het bezoek van president Poetin.
Diederik van Vleuten
Cabaretier bespreekt zijn nieuwe solovoorstelling 'Buiten Schot'.
Ik slaap al.quote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond in de show:
Peter Brusse
Cohen en Nzume
Diederik van Vleuten
welterustenquote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Vanavond in de show:
Peter Brusse
Cohen en Nzume
Diederik van Vleuten
Gewoon een eng wijf.quote:Op maandag 8 april 2013 23:05 schreef Hierro het volgende:
Vieze neoliberalen die geilen op Thatcher.
Is een beetje hetzelfde als in je onderbroek op een boot staan maar wel een gelijke behandeling wilt krijgen.quote:Op maandag 8 april 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
Als Putin dit ziet, denkt ie meteen...en DAAROM verbied ik die lui
Geen ene neuk.quote:
Ik kom eraan denk ik, dit ga ik niet trekkenquote:Op maandag 8 april 2013 23:07 schreef alors het volgende:
Jullie kunnen nog zappen
C&H / [Ned2] Die 5 dagen in mei
Klinkt nu al beter.quote:Op maandag 8 april 2013 23:07 schreef alors het volgende:
Jullie kunnen nog zappen
Die ga ik van de week even rustig bekijken als ik wat wakkerder benquote:Op maandag 8 april 2013 23:07 schreef alors het volgende:
Jullie kunnen nog zappen
Dank. Een beetje heen en weer zappen denk ik.quote:Op maandag 8 april 2013 23:07 schreef alors het volgende:
Jullie kunnen nog zappen
ik vind lebberende mensen op straat ook onsmakelijk, onafhankelijk hoe wie of watquote:
Een beetje vergelijkbaar met menig vrouwelijke P&W gast.quote:Op maandag 8 april 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een beetje hetzelfde als in je onderbroek op een boot staan maar wel een gelijke behandeling wilt krijgen.
Ja, maar is andersquote:Op maandag 8 april 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van kleffe heterostelletjes moet ik ook weinig hebben.
Doe dat gewoon thuis allemaal.
Hij heeft in deze rol wel gewoon een goed en verbindend verhaal.quote:Op maandag 8 april 2013 23:12 schreef Uccie het volgende:
Job Cohen...ik haak gewoon af, ga mijn bed in
Voor wie?quote:Op maandag 8 april 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
Zo jammer dat Job geen burgemeester meer is van Amsterdam.
Net als Leers in Maastricht.quote:Op maandag 8 april 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
Zo jammer dat Job geen burgemeester meer is van Amsterdam.
Straks laten we Job nog sociale media onderzoeken, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 8 april 2013 23:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij heeft in deze rol wel gewoon een goed en verbindend verhaal.
Hij moet zich wel gewoon bezig houden met de dingen waar hij wat mee kan natuurlijk. En dat was ook niet in Den Haag.quote:Op maandag 8 april 2013 23:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Straks laten we Job nog sociale media onderzoeken, het moet niet gekker worden
Vlaggen ophangen?quote:Op maandag 8 april 2013 23:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij moet zich wel gewoon bezig houden met de dingen waar hij wat mee kan natuurlijk. En dat was ook niet in Den Haag.
Wel als je zaken met ze doet...quote:Op maandag 8 april 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Als ik mensen niet mag ga ik geen contact onderhouden.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Weet je wat? Ik ga gewoon lekker slapen. Yolo.
Maar bij dit soort onderwerpen is het vooral gapen. Wanneer ze het over links politiek correcte zaken gaan hebben wordt het kotsen.quote:Op maandag 8 april 2013 23:18 schreef Travel. het volgende:
Maar hier erger ik me altijd bij Pauw en Witteman, er is nooit een weerwoord. Iedereen is het met elkaar eens.
Maar die hebben exotisch eten, een ander kleurtje en een sprookjesachtige cultuur. Dat is mooi enzo.quote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Een groot haatland.
Vergelijkbaar met een willekeurige zandbak.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Begon de Yolocaust vandaag of was ie net klaar?
010-film.quote:
Dat is al goed iig.quote:
Ja, jij bent ook altijd echt het zonnetje in huis met je holocaust-grapjes.quote:Op maandag 8 april 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat ben jij een sneuneus.
Goede serie trouwens, beter dan ik van te voren dacht.quote:Op maandag 8 april 2013 23:33 schreef golfer het volgende:
Die draad met 2000 volt erop kwam laatst nog in het programma van Tommie Wieringa De Grens naar voren.
Nooit van het bestaan geweten.
Ja, was een mooie en leerzame serie.quote:Op maandag 8 april 2013 23:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Goede serie trouwens, beter dan ik van te voren dacht.
Yolocaust.quote:Op maandag 8 april 2013 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook altijd echt het zonnetje in huis met je holocaust-grapjes.
77 jaar, still going strong.quote:Op maandag 8 april 2013 23:40 schreef golfer het volgende:
Brusse ziet er nog prima uit voor z'n leeftijd.
Ja, echt nauwelijks veranderd vanuit de tijd dat ie nog NOS-correspondent in GB was.quote:
Ja maar de saaiheid is zijn stem zorgde ervoor dat ik echt bijna in slaap vielquote:Op maandag 8 april 2013 23:13 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij heeft in deze rol wel gewoon een goed en verbindend verhaal.
En:quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:21 schreef dawg het volgende:
reeds bekende gasten vanavond:
Marjolein Storimans
Weduwe over belofte Poetin om de dood van haar man te onderzoeken.
Saskia Belleman
Rechtbankverslaggever over het proces tegen vermeende spion Raymond P.
Bram Vermeulen
Journalist wint de 'Lira Correspondentenprijs 2013'.
77quote:Op maandag 8 april 2013 23:40 schreef golfer het volgende:
Brusse ziet er nog prima uit voor z'n leeftijd.
Was ff zappen.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef ddx het volgende:
Hoeveel onderzoek moet je hier nou naar doen / wat willen ze hier nu uithalen ?
Vraag maar aan Carlo Picorni.quote:
Groot visionair.quote:
iedereenbedanktdatumeebetaaldaandeenormesalarissenvanpauwenwittemandegroetenkutquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:51 schreef Travel. het volgende:
Ik snap die aftiteling nooit. Gaat zo snel, niemand kan het lezen
Sowieso altijd pas na zappie slapen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:00 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk Lohues een beetje vlot, kan ik daarna gaan slapen.
En dan brengen ze het geld op de fiets naar de begunstigde.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef OProg het volgende:
Oma zei nog. 'acceptgiro's doen het altijd'.
Zijn ogen bewegen afzonderlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef alors het volgende:
Die kerel achter hem heeft een lachspiegelhoofd
Ik zat ook al naar hem te kijkenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:07 schreef alors het volgende:
Die kerel achter hem heeft een lachspiegelhoofd
Daar denkt oma allemaal niet over na.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan brengen ze het geld op de fiets naar de begunstigde.
Dat begrijp ik zelfs. En zoveel weet ik er niet van.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
Dit heeft geen reet met phishing te maken.
Teringjantje zeg.
Nee iddquote:Op woensdag 10 april 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
Dit heeft geen reet met phishing te maken.
Teringjantje zeg.
Kan je wel stellen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Het gebrek aan kennis doet me pijn aan de ogen
Crystal Methquote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over crack maak je geen grappen.
En Donald Trump.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Boele lijkt op die ene pa van Dharma and Greg.
Krijg je als je een tijd in een achterlijk land zit.quote:
Lijkt meer op crystalquote:Op woensdag 10 april 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over crack maak je geen grappen.
Beetje magerquote:
Wel joh, Mubarak is weg dus het is nu leuk en gezellig in Egypte.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:17 schreef Travel. het volgende:
Moet je maar niet naar zo een land gaan
moet je maar niet je paspoort afgeven.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Wel joh, Mubarak is weg dus het is nu leuk en gezellig in Egypte.
Fredje kan je inderdaad wel om dit soort boodschap sturen.quote:
Iets beters zit er vanavond voor hem niet vrees ik.quote:
Zelfs de boot blijft voor haar gesloten...quote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou me dan toch wel beledigd voelen dat er niet eens een poging gedaan is om me te verkrachten
Is een beetje alsof je vader al je broertjes en zusjes misbruikt en jou niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou me dan toch wel beledigd voelen dat er niet eens een poging gedaan is om me te verkrachten
Even een nachtje rust, ook weleens lekker.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Iets beters zit er vanavond voor hem niet vrees ik.
Ja vooral daar... blijkbaar zijn er anders aantrekkelijkere geitenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Dan ga je op ten duur toch denken dat het komt omdat je te lelijk bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een beetje alsof je vader al je broertjes en zusjes misbruikt en jou niet.
Zal ze wel om gevraagd hebben.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Die loopt de komende dagen nog moeilijk
Straks krijg je nog zand in je vagina.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
In Egypte wonen lijkt me ook niet echt gezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |