Ik heb er 2 te veel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:47 schreef SnuggLe het volgende:
Bony heeft iedereen. Gaat erom dat de top-zoveel vaak meerdere Vitesseverdedigers heeft. Ik heb er maar 1, for safety.
Waarom weinig Feyenoord? Hebben al 1,5 jaar thuis niet verloren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies uit voorzorg komend weekeinde voor weinig Feyenoord & Vitesse spelers.
Omdat Vitesse. Ze hebben thuis gewonnen van Feyenoord, uit en thuis van Ajax, gelijkspel + winst tegen PSV. Ik schat het middenveld van Vitesse veel hoger in dan dat van Feyenoord, de aanval misschien ook zelfs. Ik zou ze als Feyenoorder niet onderschatten.quote:Op zondag 14 april 2013 08:42 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Waarom weinig Feyenoord? Hebben al 1,5 jaar thuis niet verloren.
Nou, het kan niet opquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:51 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Vooral mooi dat Vitesse 3 tegendoelpunten kreeg! Deel 1 van het drieluik om weer in de top 3 te komen is daarmee een feit. Nu Feyenoord nog de nul/winst,
Ik zeg: dit gaat een topweekend worden!
19 punten, dramaquote:Pelle 5
Finnbogason 7
Bony 8
Duplan 2
Toornstra 2
Van Ginkel 1
Toivonen (is nog bezig)
Van der Hoorn -4
Kalas 0
Kashia 0
Velthuizen -2
Euh, heb je ze de laatste weken zien spelen? Met een dodelijk Vitesse voorzie ik niet veel goeds.quote:Op zondag 14 april 2013 08:42 schreef SnuggLe het volgende:
Waarom weinig Feyenoord? Hebben al 1,5 jaar thuis niet verloren.
Ruiter was geblesseerd.quote:Op maandag 15 april 2013 14:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Hadden jullie Robin Ruiter de vorige 2 wedstrijden er ook in zitten? Zal een partij minpunten opgeleverd hebben dan tegen AZ.
oh ja, nu je het zegt. Die dikke stond op doel iddquote:Op maandag 15 april 2013 14:14 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Ruiter was geblesseerd.
SnackCity Verhoeven stond op doel
quote:Op maandag 22 april 2013 15:00 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Mijn wissels pakken echt nooit goed uit. De dick advocaat van het spel. Schiet niet op zo. Gelukkig pakt de rest om mij heen ook niet zo heel veel punten.
70 puntenquote:Bony 8
Pelle 10
Finnbogason 2
Van Ginkel 9
Duplan 5
Toornstra 8
Toivonen 5
Kalas 5
Braafheid 4
Moisander 9
Ruiter 5
Topquote:
Hoe kun je die twee dikgedrukte nou nog niet hebben gehad?quote:Op maandag 29 april 2013 00:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Finnbogason, Djuricic en Kakuta hebben plaatsgemaakt voor Bony, van Ginkel en Immers.
Ik had ze in de vorige speelronde eruit gehaald omdat ze een blessure hadden. De vervanger van Bony, Altidore deed het goed. Die heb ik ook laten staan, maar de vervanger van Ginkel, Djuricic was niet fit. Ik hoopte dat Heerenveen nog een eindsprintje kon inzetten, maar mijn gok pakte niet helemaal goed uit.quote:Op maandag 29 april 2013 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kun je die twee dikgedrukte nou nog niet hebben gehad?
Ah okquote:Op maandag 29 april 2013 00:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had ze in de vorige speelronde eruit gehaald omdat ze een blessure hadden. De vervanger van Bony, Altidore deed het goed. Die heb ik ook laten staan, maar de vervanger van Ginkel, Djuricic was niet fit. Ik hoopte dat Heerenveen nog een eindsprintje kon inzetten, maar mijn gok pakte niet helemaal goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |