quote:Op maandag 22 april 2013 15:00 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Mijn wissels pakken echt nooit goed uit. De dick advocaat van het spel. Schiet niet op zo. Gelukkig pakt de rest om mij heen ook niet zo heel veel punten.
70 puntenquote:Bony 8
Pelle 10
Finnbogason 2
Van Ginkel 9
Duplan 5
Toornstra 8
Toivonen 5
Kalas 5
Braafheid 4
Moisander 9
Ruiter 5
Topquote:
Hoe kun je die twee dikgedrukte nou nog niet hebben gehad?quote:Op maandag 29 april 2013 00:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Finnbogason, Djuricic en Kakuta hebben plaatsgemaakt voor Bony, van Ginkel en Immers.
Ik had ze in de vorige speelronde eruit gehaald omdat ze een blessure hadden. De vervanger van Bony, Altidore deed het goed. Die heb ik ook laten staan, maar de vervanger van Ginkel, Djuricic was niet fit. Ik hoopte dat Heerenveen nog een eindsprintje kon inzetten, maar mijn gok pakte niet helemaal goed uit.quote:Op maandag 29 april 2013 00:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kun je die twee dikgedrukte nou nog niet hebben gehad?
Ah okquote:Op maandag 29 april 2013 00:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had ze in de vorige speelronde eruit gehaald omdat ze een blessure hadden. De vervanger van Bony, Altidore deed het goed. Die heb ik ook laten staan, maar de vervanger van Ginkel, Djuricic was niet fit. Ik hoopte dat Heerenveen nog een eindsprintje kon inzetten, maar mijn gok pakte niet helemaal goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |