Ik heb er 2 te veel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:47 schreef SnuggLe het volgende:
Bony heeft iedereen. Gaat erom dat de top-zoveel vaak meerdere Vitesseverdedigers heeft. Ik heb er maar 1, for safety.
Waarom weinig Feyenoord? Hebben al 1,5 jaar thuis niet verloren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kies uit voorzorg komend weekeinde voor weinig Feyenoord & Vitesse spelers.
Omdat Vitesse. Ze hebben thuis gewonnen van Feyenoord, uit en thuis van Ajax, gelijkspel + winst tegen PSV. Ik schat het middenveld van Vitesse veel hoger in dan dat van Feyenoord, de aanval misschien ook zelfs. Ik zou ze als Feyenoorder niet onderschatten.quote:Op zondag 14 april 2013 08:42 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Waarom weinig Feyenoord? Hebben al 1,5 jaar thuis niet verloren.
Nou, het kan niet opquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:51 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Vooral mooi dat Vitesse 3 tegendoelpunten kreeg! Deel 1 van het drieluik om weer in de top 3 te komen is daarmee een feit. Nu Feyenoord nog de nul/winst,
Ik zeg: dit gaat een topweekend worden!
19 punten, dramaquote:Pelle 5
Finnbogason 7
Bony 8
Duplan 2
Toornstra 2
Van Ginkel 1
Toivonen (is nog bezig)
Van der Hoorn -4
Kalas 0
Kashia 0
Velthuizen -2
Euh, heb je ze de laatste weken zien spelen? Met een dodelijk Vitesse voorzie ik niet veel goeds.quote:Op zondag 14 april 2013 08:42 schreef SnuggLe het volgende:
Waarom weinig Feyenoord? Hebben al 1,5 jaar thuis niet verloren.
Ruiter was geblesseerd.quote:Op maandag 15 april 2013 14:13 schreef Cornelis83 het volgende:
Hadden jullie Robin Ruiter de vorige 2 wedstrijden er ook in zitten? Zal een partij minpunten opgeleverd hebben dan tegen AZ.
oh ja, nu je het zegt. Die dikke stond op doel iddquote:Op maandag 15 april 2013 14:14 schreef shinji_united het volgende:
[..]
Ruiter was geblesseerd.
SnackCity Verhoeven stond op doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |