quote:
Wie zegt dat ie gewoon is?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
En toch he, hoe gewoon Danny ook wel zal zijn, toch, zo gewoon vind ik hem niet, mannetje is het
Nee 'zo gewoon gebleven'quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie gewoon is?
Of bedoel je tegenover de andere juryleden?
misschien loopt je wasmachine overquote:
moet hij wel een beetje kunnen zingenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me wel een aardige gozer. Hij mag wel door.
wat waren de kijkcijfers vorige week?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:41 schreef hunter2011 het volgende:
Begint saai te worden, voorspel morgen-ochtend kijkcijfers gehalveerd.
laagquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat waren de kijkcijfers vorige week?
Tempo geef jij aanquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n draaiorgel, zit daar nog ook een kunst in om dat goed te draaien, bepaald tempo of gewoon trekken aan het stuur?
dat is echt behoorlijk lastig en vooral heel zwaar ook...quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n draaiorgel, zit daar nog ook een kunst in om dat goed te draaien, bepaald tempo of gewoon trekken aan het stuur?
volgens mij gaan die dingen automatisch en draait er iemand aan omdat het er zo gezellig nederlands uitzietquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
tempo verschilt per lied volgens mij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wilde ik zeggen, je moet precies het goede ritme hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is echt behoorlijk lastig en vooral heel zwaar ook...
onderschat de mentale retardatie van het algemene nederlandse volk niet, niet iedereen is zo slim als Fok!kers.. ik denk dat de kijkcijfers rond de 500 - 550k liggenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:43 schreef hunter2011 het volgende:
Voor SBS hoog rond de 900,000
Denk nu 400-450,000
Zelfs ik haak aardig afquote:
Ah dank jequote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is echt behoorlijk lastig en vooral heel zwaar ook...
quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij gaan die dingen automatisch en draait er iemand aan omdat het er zo gezellig nederlands uitziet
Ik moet lachen, wat een verschil aan reactiesquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
tempo verschilt per lied volgens mij.
ik heb niets beters te doen, maar echt boeiend is het nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik haak zo ook af, wil nog iets aan mijn avond hebben
Ik vind dat nog best veel geld hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
'Ticket Bloed, Zweet & Tranen
Zitplaats Eliminatie Show 3
Uitverkocht
¤ 12,50
Ticket Bloed, Zweet & tranen
Staplaats Eliminatie Show 3
¤ 10,00 '
niet erg duur de kaarten voor de show
De programma's bij SBS duren altijd net even te lang.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik heb niets beters te doen, maar echt boeiend is het niet
quote:
Ik ben bij TNPT afgehaakt, ik kijk TVOUKquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:47 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Morgen ben ik er het hele programma bij (TNPT of Voice UK?) trouwensAfspraak gaat namelijk niet door.
Oeh!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:47 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Morgen ben ik er het hele programma bij (TNPT of Voice UK?) trouwensAfspraak gaat namelijk niet door.
die automatische orgels doen alles zelf, maar een handorgel draai je je helemaal het rambamquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik haak zo ook af, wil nog iets aan mijn avond hebben
Ik kijk Voice UKquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:47 schreef MissJ het volgende:
[..]![]()
Ze hadden voor het plaatje nog wat mensen moeten casten a la Hotter Than My Daughter. Maar wel een beetje kunnen zingenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
onderschat de mentale retardatie van het algemene nederlandse volk niet, niet iedereen is zo slim als Fok!kers.. ik denk dat de kijkcijfers rond de 500 - 550k liggen
kijk jij ook Voice UK?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Het tempo was zo lekker afgelopen week, en lekker veel oude nummers, wat een zegen
Te laag, dus weer flop voor SBS.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
onderschat de mentale retardatie van het algemene nederlandse volk niet, niet iedereen is zo slim als Fok!kers.. ik denk dat de kijkcijfers rond de 500 - 550k liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |