Sms is wel makkelijker ja, dat klopt alleen dan mis je de gezichtsexpressie.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
Is t ook.
Nouja dat is toch goed.
Hmmms ik had heel gesprek laatst en zo van waarom vertel je mij dit
Tja omdat ik weet dat ze te vertrouwen is eigenlijk, maar zeg t zoveel makkelijker zo via sms ofzo tis t idee van dat je gewoon kunt stoppen met praten enzo.
Als je t face to face doet dan zeg je niet van ok ik ga weg doeeeeeei
Dat is het hele punt
Ja precies dus juist wat mij angstig maakt om in het echt te praten dus.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sms is wel makkelijker ja, dat klopt alleen dan mis je de gezichtsexpressie.
Hele goeie vraag dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:02 schreef muhahaha het volgende:
Waarom vind je dat eng?
Nee, dat ben je zeker niet. Via een beeldscherm is het veel vertrouwelijker.
jawel dat is ook zo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:13 schreef muhahaha het volgende:
Hm kan wel hoor, je kunt aangeven dat je even een ander onderwerp wilt aansnijden omdat je het wat luchtiger wilt houden op dat moment?
Ja, waar je je goed bij voelt toch.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
jawel dat is ook zo.
Maar ik begin nooit erover zelf zo. haha wil t dr liever gewoon allemaal niet over hebben.
Dus dan komt het en ik weet t zo gaat het vaak hoe is het met etc....
Tja kun je zeggen wil niet praten, maar das beetje lomp/
Eigenlijk werkt t best goed zo via chat zeg t ook gewoon nu. van praat liever ff via chatten enzo.
En ok als ik dan op bezoek ben dan hebben we het over andere dingen.
Mijn idee hoor het zal voor iedereen anders werken
Hoe is het met mur?quote:
Met slechte mensen gaat het altijd veel te goed toch.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, waar je je goed bij voelt toch.
[..]
Hoe is het met mur?
Sorry, heb vandaag niet zoveel zin.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:19 schreef kree het volgende:
Wat moet ik zeggen om t weer te laten ontsporen?
Haha is dat zo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd veel te goed toch.
Hoe is het met mn bro
Goed ziek.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha is dat zo?
Insinueer je nu dat ik goed ben?
Want ik ben al een paar dagen flink ziekjes, hopelijk volgende week weer wat beter.
nastyquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of buikgriep, geen idee.
Met jou wel goed?
beterschap!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha is dat zo?
Insinueer je nu dat ik goed ben?
Want ik ben al een paar dagen flink ziekjes, hopelijk volgende week weer wat beter.
Hihi wel joh,quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo rustig is het toch niet? @TT ik was eten.. Zo laat? Ja zo laat. Bart was pas laat thuis van het werk dus heb ik automatisch laat gekookt
Kansloos dat je dat zelf niet door hebt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:38 schreef kree het volgende:
oje die stilte hahaha... ben ik zo saai dan?
Joysie!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kansloos dat je dat zelf niet door hebt.
Gelukkig heb jij een hoop te vertellen??quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kansloos dat je dat zelf niet door hebt.
Lekker rustig toch?quote:
Dat dit kàn in Nederland!quote:Op zondag 7 april 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
damn, wat heb ik een schijthekel aan kerken en hun klokken.
Om 11 uur begonnen met luiden, en nog steeds bezig.
Ach, t went.quote:Op zondag 7 april 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 12:02 schreef PeuRac het volgende:
Hi -Engel-![]()
Vandaag de laatste dag van Lentebock festival in Utrecht, eens kijken of t nu wel lukt om iemand mee te krijgen.
Helleuwquote:
Haha, zin om te gaan?quote:Op zondag 7 april 2013 12:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
pompom...... *hint hinthint*
Ik neem aan dat je bierdrinken bedoeld![]()
das de reden dat k ben verhuisdquote:Op zondag 7 april 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
ik hoop het.quote:
Het begint om 13:15u, maar dat is wat vroeg voor mij. Uurtje of 15u doen? t Is op 't Ledig Erf.quote:
Godver, dat is zwaar ruk. Dan kan je beter wakker worden zoals ik vorige weekquote:Op zondag 7 april 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hoop het.
Maar goed, minder erg dan mijn onderbuurvrouw die om 8 uur metal ging draaien om wakker te worden.![]()
Kom gezellig langs zou ik zeggenquote:Op zondag 7 april 2013 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook best wel bier drinken in Utrecht....
Metal om wakker te wordenquote:Op zondag 7 april 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik hoop het.
Maar goed, minder erg dan mijn onderbuurvrouw die om 8 uur metal ging draaien om wakker te worden.![]()
hoe dan?quote:Op zondag 7 april 2013 12:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Godver, dat is zwaar ruk. Dan kan je beter wakker worden zoals ik vorige week
15:00 ff kijken of ik dat red... want ik ga dan fietsen en met de treinquote:Op zondag 7 april 2013 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het begint om 13:15u, maar dat is wat vroeg voor mij. Uurtje of 15u doen? t Is op 't Ledig Erf.
quote:Op zondag 7 april 2013 12:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook best wel bier drinken in Utrecht....
quote:
Gaat een beetje moeilijk vrees ikquote:
Later mag ook hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 12:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
15:00 ff kijken of ik dat red... want ik ga dan fietsen en met de trein
Lesbische buurmeisjes welke harde sex hadden.quote:
Tsja, jij woont in de Middellandse zee.quote:
Naisquote:Op zondag 7 april 2013 12:25 schreef PeuRac het volgende:
Lesbische buurmeisjes welke harde sex hadden.
Ik heb tenminste fatsoenlijke temperaturenquote:Op zondag 7 april 2013 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, jij woont in de Middellandse zee.
quote:Op zondag 7 april 2013 12:25 schreef PeuRac het volgende:
Lesbische buurmeisjes welke harde sex hadden.
Ik zou gisterenavond naar t festival gaan, met een studiegenootje van de cursus welke ik volg, maar we waren te moe na de hele dag gewerkt te hebben.quote:
Hier ging dus iets misquote:Op zondag 7 april 2013 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou gisterenavond naar t festival gaan, met een studiegenootje van de cursus welke ik volg, maar we waren te moe na de hele dag gewerkt te hebben.
Inderdaad, vandaag heeft de een baby-shower, anders was ik met haar gegaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ach, ik ga d'r gewoon teasen, fototje sturen met een biertje in mn hand straksquote:
ff gekeken ... als ik rond 14:08 de trein heb ... ben ik nog ruim op tijd in U CSquote:Op zondag 7 april 2013 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik ga d'r gewoon teasen, fototje sturen met een biertje in mn hand straks
quote:Op zondag 7 april 2013 12:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ff gekeken ... als ik rond 14:08 de trein heb ... ben ik nog ruim op tijd in U CS
En als je eentje later neemt?quote:
We zullen wat foto's voor je makenquote:
Dat klinkt beterquote:
Ook goedquote:
ik heb mijn telefoon bij mijquote:Op zondag 7 april 2013 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klinkt beterIk ben er 5min eerder, zie je dan op centraal.
quote:Op zondag 7 april 2013 12:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik heb mijn telefoon bij mijen je kent mijn rode jas al
Aaah, cute!quote:
Jawel, maar vind em leukquote:
Aaawhquote:Op zondag 7 april 2013 13:18 schreef -Engel- het volgende:
In dit topic heb ik meer kittens nodig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 13:18 schreef -Engel- het volgende:
In dit topic heb ik meer kittens nodig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 april 2013 13:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mijn fiets de banden kunnen opgepompt worden
Ook lieverquote:Op zondag 7 april 2013 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dan ga ik liever met jullie in Utrecht bier drinken
Ciao bella, have funquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |