Dat is nogal een gok. Maar als ik het goed begrijp heb je dat toch bekostigd uit vorige Bitcoin-winsten?quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hangt ook af van de difficulty en de toename daarvan op het moment dat ik m'n bestelling krijg.
Ergens tussen de 3 en 12 maanden terugverdientijd, hoop ik
Als je 'm nú had wel jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:26 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Aangezien 60 Ghash op dit moment 1/1000e is van de totale rekenkracht, gaat hij 1/1000e van de bitcoins vinden. 25 bitcoins * 6 blocks per uur * 24 uur per dag / 1000 = 3,6 BTC per dag = 360 euro per dag.
Klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:27 schreef Skint het volgende:
[..]
Dat is nogal een gok. Maar als ik het goed begrijp heb je dat toch bekostigd uit vorige Bitcoin-winsten?
Sterker nog, ik denk dat tegen de tijd dat er in LTC op MtGox gehandeld gaat worden ze richting/over de 10 dollar per stuk gaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:43 schreef jaricool het volgende:
Verwachten jullie dat de ltc weer richting de 4 dollar gaat stijgen? Nu is ie weer best laag met 2.95 ongeveer
Massaal overstappen op Bytecoin. Gewoon voor de lol.quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:13 schreef Bowny het volgende:
[..]
Goed bericht.
Ik ben benieuwd wat er zou gaan gebeuren als er grote Wallstreet jongens hier miljoenen, wat voor hun zakgeld is is, in gaan steken.
Ik zeg nee. Lees je sowieso even in voor je in een altcoin stapt. Bitcointalk forum is je vriend (other>alternative currencies, barst daar van de expertise).quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:26 schreef Asmodeus. het volgende:
Iemand een idee of PPC het waard is om aan te schaffen?
LTC is mooi aan het droppen trouwens.
MtGox is op zich prima te vertrouwen als exchange.quote:Op zaterdag 6 april 2013 23:56 schreef jaricool het volgende:
Ja ik dacht ook wel dat ltc omhoog zou gaan als mtgox dat doet, het probleem is alleen dat mtgox zo moeilijk te vertrouwen is, maar als ze het eindelijk doen zal het hopelijk stijgen. ff wat ltc inslaan dan
Prima, goed voor de netwerksterkte.quote:Op zondag 7 april 2013 01:13 schreef Maxbet het volgende:
http://litecoinfpga.com/
Goed of slecht voor de toekomst van LTC, en de personen die ze minen?
Zo denk ik er ergens ook wel over, ook al zou het helemaal falen, het is wel een mooi iets om mee te maken. Krijg steeds dringender het idee dat ik aan het toekijken ben hoe geschiedenis gemaakt wordt.quote:Re: I love you all.
June 05, 2011, 03:08:05 AM
This certainly is the finest community I've ever been a part of. Even if Bitcoin ends up being a total failure, it will have been a pleasure to experience this.
De geschiedenis boeken zullen iets zeggen als: 'kun je je voorstellen hoe spannend dat voor deze mensen moet zijn geweest'.quote:Op zondag 7 april 2013 03:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zo denk ik er ergens ook wel over, ook al zou het helemaal falen, het is wel een mooi iets om mee te maken. Krijg steeds dringender het idee dat ik aan het toekijken ben hoe geschiedenis gemaakt wordt.
En als er ook nog wat geld kan blijven plakken is het helemaal mooi natuurlijk
Niet te vroeg juichen denk ik. Voorlopig kun je als normale burger nog helemaal niets met Bitcoins, en gezien de huidige speculatiebubble zal dat ook nog wel even-tot-oneindig duren.quote:
Ik ga morgen toch ff met de bakker praten.quote:Op zondag 7 april 2013 04:34 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen denk ik. Voorlopig kun je als normale burger nog helemaal niets met Bitcoins, en gezien de huidige speculatiebubble zal dat ook nog wel even-tot-oneindig duren.
Uiteindelijk; zolang je er niet overal een brood van kunt kopen is het geen nuttige currency
Wanneer verkopen?quote:Op zondag 7 april 2013 11:29 schreef 44pje het volgende:
LTC/BTC Bid (U) 0.0165 BTC 30 LTC 0.495 BTC 20:40 06.04.13
Overigens lijkt notroll down, hopen dat ze snel weer online komen, ik wil ze in mijn wallet zien
Weekend is toch meer een dip qua votaliteit dan koers?quote:
Dit weekend wel, helaas.quote:Op zondag 7 april 2013 11:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weekend is toch meer een dip qua votaliteit dan koers?
Zo doe ik dat ook met 20% van m'n LTC, om weer wat te kunnen handelen straks.quote:Op zondag 7 april 2013 11:42 schreef 44pje het volgende:
[..]
Ik heb verkooporders staan op 0.035 en .0395.
Dat lees je goed.quote:Op zondag 7 april 2013 12:37 schreef Asmodeus. het volgende:
Hoe kan het dat op mtgox BTC/USD $148 is, en op BTC-E $136? Of lees ik het verkeerd?
Nee, het is nu 11:10 GMT.quote:Op zondag 7 april 2013 13:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
Het is 14:00 GMT en Vircurex is nog down
Duidelijk. Als je de lage btc inkoopt op btc-e, daarna overzet naar mtgox en verkopen voor de hogere koers daar, kan je dan niet constant met winst verkopen?quote:Op zondag 7 april 2013 12:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat lees je goed.
Er is geen vaste koers voor een Bitcoin, iedere exchange is zelfstandig.
Het beinvloedt elkaar dus de koersen liggen dicht bijelkaar maar verder is het vraag/aanbod en de markt bepaalt de prijs.
Ja, maar je moet ook rekening houden met de fees en de diepte van het orderboek. En hoe wil je USD op je BTC-e account gaan zetten? Dat is nog niet zo eenvoudig.quote:Op zondag 7 april 2013 13:16 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Duidelijk. Als je de lage btc inkoopt op btc-e, daarna overzet naar mtgox en verkopen voor de hogere koers daar, kan je dan niet constant met winst verkopen?
quote:Op zondag 7 april 2013 13:02 schreef Tourniquet het volgende:
Zit inderdaad een groot verschil in, al moet je wel even het orderboek checken hoeveel BTC er daadwerkelijk voor die prijs beschikbaar zijn. En wat is de snelste/goedkoopste manier om USD op je BTC-e account te krijgen?
[..]
Nee, het is nu 11:10 GMT.
Ik had het fout. Ik heb nu alle vertrouwen in een dip verloren. Als de koers met een dollar daalt kun je het beste inkopen, en als dat niet gebeurd, vanavond inkopen. Ik denk dat het morgen heel hard omhoog gaat.quote:Op zondag 7 april 2013 13:36 schreef Quotidien het volgende:
Komt de dip nog dit weekend?? Kan ik ook eindelijk eens instappen.
Hopelijk gaat het nu weer omlaag zodat we weer in kunnen kopen.quote:
Ik heb eens gekeken (op happycoins.nl, bedankt voor de spelfout, dat kostte even wat moeite om toch te vinden) maar 1 euro fee plus 2.5% is belachelijk hoog. Plus al die beperkingen (voor serieus gebruik, niet als test):quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Via happycoin kan je een test transactie doen van een euro met ideal.
Andere coins, zoals litecoin, goedkoop inkopen en dan weer hoger verkopen voor meer bitcoinsquote:Op zondag 7 april 2013 14:21 schreef fespo het volgende:
ik heb net de basis van Bitcoins gelezen.
het is gewoon een digitaal betaalmiddels als Paypal maar dan zonder "baas".
ik heb net een bitcoin portomonnee gedownload.
alleen snap ik niet waar jullie mee bezig zijn, het lijkt meer op aandelen, hoe begin je daar aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |