Mja kan, laten we het niet hopen. Maar als je google trends bekijkt is all cryptocurrency traffic meer dan vertienvoudigt sinds vorig weekend dus hoop daar maar op. Er zijn maar weinig sites die daar goed mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of ze zijn gehackt, ook niet uitgesloten.
De hele uitzending is al terug te kijken:quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:12 schreef Ravarian het volgende:
Is het bitcoin deel van DWWD al voorbij?
Thanksquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:42 schreef Mender het volgende:
[..]
De hele uitzending is al terug te kijken:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/
Verbaast me niks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
Bitcoin.de zit tegenwoordig helemaal vol met Nederlanders
Die Ali B is ook helemaal zo dom nog niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:09 schreef Ravarian het volgende:
Heb DWWD gekeken, Ali B snapte er meer van dan Mathijs.
Ja, hij bedoelt wiskundigen van wereldklasse niveau. Beetje als Johan Cruijf een knikkeraap noemen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
Beetje jammer dat Matthijs het steeds had over 'de nerds'
Hij had eigenlijk ook de twee beste vragen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:19 schreef erikkll het volgende:
[..]
Die Ali B is ook helemaal zo dom nog niet.
Ja sloeg inderdaad nergens op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hmm. Echt verreweg het beste wat ik gezien heb in de media.quote:
Matthijs snapt nooit een reet van dit soort onderwerpen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
Erg goed stuk inderdaad. Maar Amir Taaki...quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:59 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Hmm. Echt verreweg het beste wat ik gezien heb in de media.
Amir roeleert.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:23 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Erg goed stuk inderdaad. Maar Amir Taaki...
Tja, als hij het gezicht van de Bitcoin gebruikers word zie ik dat niet zo zitten.. Hij praat maar door iedereen heen, gedraagt zich net als een klein kind op tv. Ik ben het voor een groot deel wel met hem eens hoor, hij is alleen te fanatiek in mijn ogen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:54 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Amir roeleert.
Die anderen zijn prutsers. Heerlijk om zo'n uitgesproken anarchist te zien. Was het met elk woord eens.
Soon...quote:Ben je trouwens Bitcoin miljonair?![]()
De jongen met de hanenkam in het filmpje van AlJazeera.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:06 schreef µ het volgende:
Wie is die "amir" die ik opeens overal zie opduiken?
Ga ik ook doen, stijgen doet het toch nooit in een weekend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
Bitcoins verkocht voor als er weer een weekenddip aankomt
Tijd voor een weekend high!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
Bitcoins verkocht voor als er weer een weekenddip aankomt
En afwachten of litecoins en paypalcoins ooit iets waard worden![]()
PPcoins, ik weet niet waar de afkorting voor staatquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:31 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, stijgen doet het toch nooit in een weekend.
Paypalcoins?
Haha, zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
PPcoins, ik weet niet waar de afkorting voor staat
Ik durf het niet aan hoor, zul je zien dat ze juist wel gaan stijgen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:31 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Ga ik ook doen, stijgen doet het toch nooit in een weekend.
Paypalcoins?
Het ging maandag pas goed, vrijdagnacht was er een flinke dip.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan hoor, zul je zien dat ze juist wel gaan stijgen.Afgelopen weekenden was er toch ook niet echt een dip? Het paasweekend ging zelfs behoorlijk goed.
Die dip was op donderdagavond.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:37 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Het ging maandag pas goed, vrijdagnacht was er een flinke dip.
Ja oke, maar er is nog geen flinke dip geweest, en hopelijk komt ie eraan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die dip was op donderdagavond.
Dit was het koersverloop afgelopen weekend vanaf vrijdagavond:
[ afbeelding ]
De week ervoor zat er wel een flinke dip zaterdagochtend:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:19 schreef erikkll het volgende:
[..]
Die Ali B is ook helemaal zo dom nog niet.
Yep, er zit zelfs een patroon in:quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:55 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Hij gaat exploderen jongens, ik voel het aan mijn water. Zo gauw hij door de 145 heen is.
Heet klauwen ofzo, en het is bullish.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yep, er zit zelfs een patroon in:
[ afbeelding ]
In het weekend stijgt het nooit hard omdat banken niet werken in het weekend. Het geld dat mensen van donderdag t/m zondag naar MtGox versturen staat er pas op maandag op. Daarom stijgt de prijs in het begin van de week ook zo hard. In het weekend heb je dus nauwelijks kopers, dus een grotere kans dat de prijs daalt. Ik verwacht ook wel weer een paar DDOS aanvallen dit weekend, nu hackers toch niet naar hun dayjob hoeven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:05 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Heet klauwen ofzo, en het is bullish.
Ach zo. Je leert nog eens wat hier!quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:12 schreef Ravarian het volgende:
[..]
In het weekend stijgt het nooit hard omdat banken niet werken in het weekend. Het geld dat mensen van donderdag t/m zondag naar MtGox versturen staat er pas op maandag op. Daarom stijgt de prijs in het begin van de week ook zo hard. In het weekend heb je dus nauwelijks kopers, dus een grotere kans dat de prijs daalt. Ik verwacht ook wel weer een paar DDOS aanvallen dit weekend, nu hackers toch niet naar hun dayjob hoeven.
Maakt niet uit of het gedaalt of uiteindelijk misschien toch gestegen is, zondagavond koop ik in. Als je bitcoins laag wilt inkopen is het weekend het meest geschikt ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:22 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vond het patroon anders best wel mooi.Maar je hebt ook gelijk met dat banken-verhaal en gebrek aan funds. Zondagavond dus bitcoins kopen?
quote:De weekend dip was ik bijna vergeten, had gister moeten verkopen om morgen terug te kopen.
En dan dinsdag weer verkopen, je kan de klok er bijna gelijk op zetten <3
Jeetje..twitter:fontase twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 18:30:02Vircurex is down. What the fuck. I have 300k USD on there supporting the rally. They better come online quickly. reageer retweet
Neee. Hij heeft gewoon 300k USD Terracoins gekocht? Oh. My. God.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
Jeetje..twitter:fontase twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 18:30:02Vircurex is down. What the fuck. I have 300k USD on there supporting the rally. They better come online quickly. reageer retweet
Ik denk dat ik zijn tweets wel in de gaten ga houden, hij was vandaag TRC aan het lanceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |