Of ze zijn gehackt, ook niet uitgesloten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:35 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Is ergens ook wel logisch, ze zullen ernorm veel traffic hebben deze week in vergelijking met eerdere. Merkte al dat vircurex de hele week traag was.
Mja kan, laten we het niet hopen. Maar als je google trends bekijkt is all cryptocurrency traffic meer dan vertienvoudigt sinds vorig weekend dus hoop daar maar op. Er zijn maar weinig sites die daar goed mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of ze zijn gehackt, ook niet uitgesloten.
De hele uitzending is al terug te kijken:quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:12 schreef Ravarian het volgende:
Is het bitcoin deel van DWWD al voorbij?
Thanksquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:42 schreef Mender het volgende:
[..]
De hele uitzending is al terug te kijken:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/
Verbaast me niks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
Bitcoin.de zit tegenwoordig helemaal vol met Nederlanders
Die Ali B is ook helemaal zo dom nog niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:09 schreef Ravarian het volgende:
Heb DWWD gekeken, Ali B snapte er meer van dan Mathijs.
Ja, hij bedoelt wiskundigen van wereldklasse niveau. Beetje als Johan Cruijf een knikkeraap noemen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
Beetje jammer dat Matthijs het steeds had over 'de nerds'
Hij had eigenlijk ook de twee beste vragen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:19 schreef erikkll het volgende:
[..]
Die Ali B is ook helemaal zo dom nog niet.
Ja sloeg inderdaad nergens op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hmm. Echt verreweg het beste wat ik gezien heb in de media.quote:
Matthijs snapt nooit een reet van dit soort onderwerpen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
Erg goed stuk inderdaad. Maar Amir Taaki...quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:59 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Hmm. Echt verreweg het beste wat ik gezien heb in de media.
Amir roeleert.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:23 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Erg goed stuk inderdaad. Maar Amir Taaki...
Tja, als hij het gezicht van de Bitcoin gebruikers word zie ik dat niet zo zitten.. Hij praat maar door iedereen heen, gedraagt zich net als een klein kind op tv. Ik ben het voor een groot deel wel met hem eens hoor, hij is alleen te fanatiek in mijn ogen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:54 schreef Wouter_Drucker het volgende:
[..]
Amir roeleert.
Die anderen zijn prutsers. Heerlijk om zo'n uitgesproken anarchist te zien. Was het met elk woord eens.
Soon...quote:Ben je trouwens Bitcoin miljonair?![]()
De jongen met de hanenkam in het filmpje van AlJazeera.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:06 schreef µ het volgende:
Wie is die "amir" die ik opeens overal zie opduiken?
Ga ik ook doen, stijgen doet het toch nooit in een weekend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
Bitcoins verkocht voor als er weer een weekenddip aankomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |