ja hoe wordt je dat?quote:Op zondag 7 april 2013 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat leuk! Hoe word je dat, tester?
Ik heb weer bijna een nieuw patroon af!
heel leuk:-)quote:Op zondag 7 april 2013 15:34 schreef DonnaRush het volgende:
Ik volg AmigurumiPatterns op Facebook. Zij is van dat boekje en laatst vroeg ze testers voor een patroon en daar heb ik op gereageerd. Toen viel ik buiten de boot, maar gisteren kreeg ik een email. Heel leuk!
quote:Op zondag 7 april 2013 16:39 schreef MissN het volgende:
K had al mijn babydekentje willen showen..maar aangezien mn vriend zn kop koffie erover heeft gegooid ben ik nu met man en macht bezig om het witte weer wit te krijgen![]()
![]()
Ik was natuurlijk heeel boosen vriendlief voelt zich nog steeds lullig hihi.. ik was bijna klaar met het samenvoegen van de squares..
Dus nu maar begonnen met een uil nu het dekentje ligt te drogen..en gaat straks nog een keer in de was...
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:47 schreef janeway het volgende:
Yoga leuk jou granny
Ik ben bezig met een grote deken.
Dit is wat ik tot nu toe heb..
[ afbeelding ]
En ja er zitten maat verschillen in.. Ik ben een stuk strakker gaan haken, dit is mijn eerste haakproject vandaar.
Ik ga nog 2 hele grote maken en nog wat medium en nog een heleboel kleintjes..
Ik ben zonder voorbedacht plan gaan haken (dat is duidelijk ook hahaha) maar degene met de bloem er in ga ik nu niet gebruiken.. Veel te veel tellen ed.. Dat doe ik wel een andere keer..Als ik bijna klaar ben ga ik kijken of ik de te groot uitgevallen granny's ga uithalen.
Ik zou het zo houden.quote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef lexie2011 het volgende:
Na jullie tips meteen even naar de wibra en zeeman geweest, wibra had geen grijs, dus toen maar alles bij zeeman vandaan. Vinden jullie dat er nog zwart als 4e kleur bij moet?
[ afbeelding ]
Het is lastig als je 20 bent...het is onmogelijk als je 40+ bent.quote:Op zondag 7 april 2013 18:13 schreef trui het volgende:
lexie, ik vind dat 't niet nodig is hoor, zwart erbij. maar 't kan wel, als je 't zelf graag wilt. haken met zwart is wel lastig, zeker 's avonds, hoewel 't voor granny squares nog wel mee zal vallen.
Haha ik hang er tussenin dan! Maar wel -5 lenzen...werkt vast niet in m'n voordeel....quote:Op zondag 7 april 2013 18:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is lastig als je 20 bent...het is onmogelijk als je 40+ bent.
nee, veel kleiner. Ik vind de sjawls etc allemaal zo mooi!quote:Op zondag 7 april 2013 18:17 schreef trui het volgende:
BE, welkom terug!waar denk je aan, weer een deken-achtig iets of liever een wat kleiner project? ken je deze pinterestpagina al? daar kun je vast wel wat inspiratie opdoen.
de bolletjes zijn lossenquote:Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er hier mensen die Russisch kunnen vertalen?
Of althans, helpen te ontcijferen.
Ik vind deze heel erg mooi, maar verder dan 'de streepjes zijn dubbele stokjes' kom ik even niet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja klopt, als je 'm zo op de foto ziet wel ja. Maar hij blijft alleen zo mooi rechtop staan omdat-ie vol zit met wolquote:Op zondag 7 april 2013 18:10 schreef trui het volgende:
leuk, BT! 't ziet er bijna meer uit als een mand dan als een tas!
En dan zou je bijna zeggen dat dat open rondje dan een vaste moet zijn, toch?quote:Op zondag 7 april 2013 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
de bolletjes zijn lossen
t is shalf stokje
t met extra streepje is stokje
open rondje is een losse, dat stipje is meestal een halve vaste, en kruisje een vastequote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan zou je bijna zeggen dat dat open rondje dan een vaste moet zijn, toch?
Rest alleen het kruisje en het kleine dakje nog...
Een kruisje is een vaste.quote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
maar je zei net dat het bolletje een losse was, toch?quote:Op zondag 7 april 2013 20:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
open rondje is een losse, dat stipje is meestal een halve vaste, en kruisje een vaste
De patronen die ik ken hebben een open bolletje als losse en een zwart bolletje als halve vaste inderdaad. Alleen hier kan dat niet want drie halve vasten als eerste stokje is niet logisch. Die Russen ookquote:Op zondag 7 april 2013 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
maar je zei net dat het bolletje een losse was, toch?
Ik dacht ook open = losse.
hoever ben jij al?quote:re: patroonfoutje
Sent at 10:59 PM Yesterday
Hoi Dottey
Oohhhh wat fijn dat je het mij laat weten.
Ik heb het inmiddels veranderd.
Heel veel dank.
Groetjes
Karin
volgens mij zijn het gewoon lossen en stokjesquote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
naai er een knoop op als neusquote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef dapmar het volgende:
Heb je ook uilen zonder neus............ ik krijg die matawi neus maar niet voor elkaar wat een gepriegel. Het word maar niet de juiste vorm pffffffffffffffffffffffff ik heb bijna de neiging de uil die nu behalve de snavel klaar is in de prullenbak te mikken....
heb je al reactie? Ik heb namelijk n patroon voor zo'n ding liggen maar dan voor naaien. Als het alleen maar gaat om waar je wat vast moet maken dan zoek ik m ff voor je op!quote:Op zondag 7 april 2013 19:58 schreef Lijnloos het volgende:
Is er trouwens iemand die dit boekje heeft:
[ afbeelding ]
Ik wil graag dat puzzelding maken, maar om alleen voor het hoe aan elkaar maken van de losse squares dat boekje te kopen gaat me wat ver...
Die 2e van links op de voorkant op de bovenste regel fotos
Hoe haak je dit neusje?quote:Op zondag 7 april 2013 22:03 schreef -Spring het volgende:
Mooie kleuren, Be!
En ja, Vick, hij is af! Mooi!
Ik heb een bosje uitjes gemaakt voor m'n schoonzusje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |