quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Het magische woord is voorraad....VOORRAAD.
![]()
![]()
Dat kan ik al.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als ik in dit tempo doorga, kan ik volgend jaar m'n eigen wolwinkel beginnen
Ik heb het opgegeven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik verkeer nog in de ontkenningsfase hierover
quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven.Ik droomde vannacht zelfs over wol
....was ik op mijn werk en het was de laatste dag dat ik er werkte en ik had heel veel strengen en reuzebollen wol die ik mee moest nemen dus ik maar uitvogelen hoe dat het beste ging...de strengen kruislings over de schouder dragen....goh. wat ik er druk mee bezig in mijn droom.
Erg hèquote:
strijkfolie bij de action :-):-)quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:08 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben niet zo'n ster in het betere priegelwerk. flock is nieuw voor mij. Maar strijken op iets wat bolvormig moet worden, kan dat wel?
Ja ik ben nog een noob he, ik dacht dat 3 bollen ruim voldoende zouden zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Het magische woord is voorraad....VOORRAAD.
![]()
![]()
Leer je vanzelf wel af.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:29 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja ik ben nog een noob he, ik dacht dat 3 bollen ruim voldoende zouden zijn![]()
Leuk kleurrijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:08 schreef Murmeli het volgende:
kleedje = af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb met verschillende diktes wol gewerkt, dus hij is nogal krom hihihi.
Regenboog.quote:
als het goed is heb ik ergens een patroon om letters te haken opgeslagen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:08 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben niet zo'n ster in het betere priegelwerk. flock is nieuw voor mij. Maar strijken op iets wat bolvormig moet worden, kan dat wel?
Grappig, die witte bollen zijn ook voor mijn Attic24-ripplequote:Op zaterdag 6 april 2013 14:24 schreef AppleMartini het volgende:
Een poging tot de ripple deken van Attic 24Maar eerst m'n twee andere dingetjes afmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |