Dan heb je voor het laatst gekeken in 1995quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En sinds wanneer kost het me fucking 42,60 per jaar om bij m'n bank te mógen zitten? Dat koste me de laatste keer dat ik checkte nog geen 2 tientjes ofzo?!?
Ik heb echt een klaagdag
10 euroquote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:09 schreef KomtTijd... het volgende:
grrrrrrrr, ooit een geschil geopend of iets teruggestuurd ofzo waardoor je geld terug kreeg?
met de fietssleutelquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Valt me nog mee eigenlijk. Moest je nog bewijzen dat het jouw fiets was?
De wondere wereld van fok!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Seikcid het volgende:
Als je post in een reeks dan volg je automatisch ook de opvolger
http://www.thisiswhyyourefat.com/quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Waarom komen er op Pinterest alleen zoete baksels langs
Heb je je bankrekening eraan gekoppeld? (Dan storten ze ter verificatie wat geld op je rekening!)quote:
Je komt nooit meer van ons af, muahuahua!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Seikcid het volgende:
we zijn hardnekkiger dan chlamydiaquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Seikcid het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Zo, Ted ken weer naar de hoerenHoera voor Ted!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Bier voor Q!quote:
Qtiequote:
Vrienden gaan vanavond wel. Zeiden ze tenminste.quote:Op maandag 8 april 2013 11:20 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Godtje, hedde gij oew vlagske halfstok hange?
quote:Op maandag 8 april 2013 11:20 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Godtje, hedde gij oew vlagske halfstok hange?
Ja had hem gezien jaquote:
Ja prima!quote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Te kort.En te koud. Voor de rest prima. En daar?
Stof FTW!quote:Op maandag 8 april 2013 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja prima!Met lief de hele woonkamer veranderd, dus ik heb het weekend vooral met veel dust bunnies doorgebracht
Ja eh, ik had geen puf meer hoorquote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Ja en dan heb ik hem vanavond weer uitgeput en uitgehongerd naar seks bij me zitten zeker?!
Was poes ziek?quote:Op maandag 8 april 2013 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar gaat goed.Ze is alleen niet zo happig op het dieetvoer.
Ze is geopereerd, steentje uit de blaas gehaald. Kei-zielig maar het gaat nu weer goedquote:
Ah, wat rotquote:Op maandag 8 april 2013 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is geopereerd, steentje uit de blaas gehaald. Kei-zielig maar het gaat nu weer goed
Ja maar als het goed is is dat nu definitief over, kwam door steentje in de blaas.quote:Op maandag 8 april 2013 14:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, wat rotIs dat de poes die vaker blaasproblemen heeft?
Dat vreet die ander wel op voor d'rquote:Op maandag 8 april 2013 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar gaat goed.Ze is alleen niet zo happig op het dieetvoer.
Ja en dat moet juist niet, ze moet de antibiotica binnen krijgen, heb ze nu dus allebei in aparte kamers opgesloten. Vinden ze niet leuk.quote:Op maandag 8 april 2013 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vreet die ander wel op voor d'r
Homo, je moet naar poetinquote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Ja en dan heb ik hem vanavond weer uitgeput en uitgehongerd naar seks bij me zitten zeker?!
Geen liefhebbers hier?quote:
Ik heb al, maar thanksquote:
Nee alleen op je tietenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Nou mooi is dat, mij niet op mijn blauwe ogen geloven
Nou nee, maar mij wel en dus gezien dat ik ze heb.quote:
Misschien had je ze wel opgeplakt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou nee, maar mij wel en dus gezien dat ik ze heb.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien had je ze wel opgeplakt.
Vast.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sokken in de BHquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast ja, anders vallen ze er af.quote:
quote:
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Die telemarketeers worden steeds brutaler he
Nou, gooi 't eruitquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Die telemarketeers worden steeds brutaler he
CL...quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:41 schreef CherryLips het volgende:
'Ik heb een mooie aanbieding voor uw mobiele abonnement! Want uw abonnement kunt u per augustus verlengen!'
'Eh, ik heb een tweejarig abonnement bij een andere provider en die loopt over ruim een jaar af.'
'Maar ik kan zien dat u nu al kunt verlengen, dan gaat ie over drie maanden in! Als u dat nu niet doet, moet u over elke maand na augustus tarieven buiten de bundel betalen!'
'Eh, wat?'
'Hoeveel belt u en hoeveel MB gebruikt u per maand?'
'Niet veel.'
'Dan heb ik een mooie sim-only voor u! Voor maar 19 euro per maand krijgt u 100 minuten of sms'jes en 125MB!'
'Voor een sim-only?'
'Ja! Ik zal de papieren even in orde maken!'
'Ho, wacht eens, ik ga nog nergens mee akkoord.'
'Maar als u nu niet overstapt, moet u extra betalen!'
'Ik kan helemaal niet verlengen.'
'Jawel!'
'Niet!'
'Ik bel u later wel terug. Komt vrijdag goed uit?'
'Ja, wie weet.'
Ik ben veel te netjes
Ik zal hem vrijdag even doorverbinden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:50 schreef MissMSX het volgende:
Overigens word ik nooit gebeld door dit soort lui. Jammer wel
Wat een belhamelquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:41 schreef CherryLips het volgende:
'Ik heb een mooie aanbieding voor uw mobiele abonnement! Want uw abonnement kunt u per augustus verlengen!'
'Eh, ik heb een tweejarig abonnement bij een andere provider en die loopt over ruim een jaar af.'
'Maar ik kan zien dat u nu al kunt verlengen, dan gaat ie over drie maanden in! Als u dat nu niet doet, moet u over elke maand na augustus tarieven buiten de bundel betalen!'
'Eh, wat?'
'Hoeveel belt u en hoeveel MB gebruikt u per maand?'
'Niet veel.'
'Dan heb ik een mooie sim-only voor u! Voor maar 19 euro per maand krijgt u 100 minuten of sms'jes en 125MB!'
'Voor een sim-only?'
'Ja! Ik zal de papieren even in orde maken!'
'Ho, wacht eens, ik ga nog nergens mee akkoord.'
'Maar als u nu niet overstapt, moet u extra betalen!'
'Ik kan helemaal niet verlengen.'
'Jawel!'
'Niet!'
'Ik bel u later wel terug. Komt vrijdag goed uit?'
'Ja, wie weet.'
Ik ben veel te netjes
Ik hoor het welquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal hem vrijdag even doorverbinden.
Ik nog zo van 'en dat is ZONDER telefoon?'quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:03 schreef KomtTijd... het volgende:
100min, 125MB voor 19 euro?
Tering zelfs als je er een telefoon bij krijgt is dat nog fucking duur.
Ja, maar een goeie deal laat je toch zeker niet liggen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik kreeg ooit ook zo'n telefoontje van KPN, dat ze een spectaculaire aanbieding hadden dat ik voor 40 euro in de maand ONBEPERKT zou mogen bellen.
Dus ik zo van: "vriend, ik heb een bundel van een tientje waar ik NOOIT overheen ga. WTF moet ik met onbeperkt bellen?"
"Jezus, wat zijn jullie een oplichters zeg".quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:03 schreef KomtTijd... het volgende:
"Je bent een dief van je eigen portemonnee!"quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar een goeie deal laat je toch zeker niet liggen?
Precies! Een goeie deal is een goeie deal!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
"Je bent een dief van je eigen portemonnee!"
Goddomme wat duur man!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
"Jezus, wat zijn jullie een oplichters zeg".
Waar moet je anders gek zijn?quote:
Dat is je reinste oplichterij gewoonquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat was jaren geleden wel anders.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit is sowieso een slowchat die de titel waardig is meestal.
Oh, van wie ben jij een kloon?quote:
Geen kloon maar voor de 'oude garde' eventueel wel een bekende.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, van wie ben jij een kloon?![]()
Antwoord mag ook via PM
Ah, ik weet het alquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Geen kloon maar voor de 'oude garde' eventueel wel een bekende.
Voor jou is het lekker makkelijk ja. Aangezien er hier alleen druk gepost wordt als jij er bent.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:37 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het zo wel tof. Als ik er even niet ben heb ik niets gemist.
Geen idee wat daar de status van is/was. Sowieso geen inloggegevens meer etc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah, ik weet het al. Waarom niet je oude account gebruiken?
Dus gewoon een kloonquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Was dat maar zo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor jou is het lekker makkelijk ja. Aangezien er hier alleen druk gepost wordt als jij er bent.
Feitelijk wel, alleen in de context van een forum betekent dat meestal dat er gelijktijdig meer dan 1 account actief is, dat is niet zoquote:
Smart assquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Feitelijk wel, alleen in de context van een forum betekent dat meestal dat er gelijktijdig meer dan 1 account actief is, dat is niet zo
quote:
Die ken ik niet. I ain't that oldquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]Komt Twist hier nog wel? Onder wat voor naam dan ook
Vrouwen blijven altijd jong, toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die ken ik niet. I ain't that old
Heel goed jongen, heel goedquote:
hele oude garde inderdaad. originele nick wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zeg nou!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Als je zijn nick nu even omdraait weet je hetquote:
quote:
Dat is lang geleden!quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]toen we nog jong en onschuldig waren
quote:
Das te moeilijk voor me.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je zijn nick nu even omdraait weet je het
Godzijdank!quote:
Oh ja, ik zou ook al 5 jaar lang een cactus gaan halenquote:
Beter dan aan iedereen een tyfushekel hebben.quote:
Oh dat is minder ja..quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Nee want ze is érg leuk.
En ik heb al een relatie (die ook leuk is > 5jr). Maar ze is zo leuk...![]()
Ik hoop dat het over gaat.
Twist!quote:
Vindt ze jou ook leuk?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:36 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Nee want ze is érg leuk.
En ik heb al een relatie (die ook leuk is > 5jr). Maar ze is zo leuk...![]()
Ik hoop dat het over gaat.
Stokerd!quote:
Als het antwoord 'ja' is, en ze vindt zijn vriendin ook leuk, kan het een leuk triootje worden.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het antwoord 'ja' is, en ze vindt zijn vriendin ook leuk, kan het een leuk triootje worden.
Ah, zo doen jullie dat dus..quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het antwoord 'ja' is, en ze vindt zijn vriendin ook leuk, kan het een leuk triootje worden.
Geen idee. Volgens mij wel. Tenminste, bij het stappen wilde ze de hele tijd dansen En beetje flirten e.d.(waar mijn vriendin bij stond).quote:
Ik vind jou leuk en MissMSX ziet jou ook wel zitten dus wanneer kom je es langs?quote:
En wat vond je vriendin daarvan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij wel. Tenminste, bij het stappen wilde ze de hele tijd dansen En beetje flirten e.d.(waar mijn vriendin bij stond).
Ik wil er nog een paar van die kleintjes bij, maar ik kan ze nergens vinden met bloemetjes. Meestal zitten er van die nepbloemetjes opgeplakt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou ook al 5 jaar lang een cactus gaan halen
Dan word ik meteen de kelder ingesleurd zekerquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jou leuk en MissMSX ziet jou ook wel zitten dus wanneer kom je es langs?
Homewrecker!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij wel. Tenminste, bij het stappen wilde ze de hele tijd dansen En beetje flirten e.d.(waar mijn vriendin bij stond).
Neuh, te koud.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef missbehavin het volgende:
Dan word ik meteen de kelder ingesleurd zeker
Oh gelukkig, ik ben een koukleum he..quote:
Nou he, wel wat respectloos dat wiefquote:
Ik bedoel maar. Ik heb liever dat je harde tepels krijgt van mijn paarse, eenogige bangmaker dan van de kou natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef missbehavin het volgende:
Oh gelukkig, ik ben een koukleum he..
Ik denk altijd maar: als je zulke gevoelens voor een ander ontwikkelt dan mist er iets in je huidige relatie. Maar that's me hequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Ik heb liever dat je harde tepels krijgt van mijn paarse, eenogige bangmaker dan van de kou natuurlijk.
Dat effect heb ik op vrouwen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef missbehavin het volgende:
Alleen van die omschrijving ga ik al soppen
Je zegeningen tellen is altijd een goed idee, ook als het antwoord 'ja' is. Iets goeds opgeven voor een crush, mwah.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Maar als het antwoord 'nee' is, dan kun je beter je zegeningen tellen
Eentje die blijkbaar weinig opheeft met trouw, er van uitgaande dat ze wist van de vriendin..quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zegeningen tellen is altijd een goed idee, ook als het antwoord 'ja' is. Iets goeds opgeven voor een crush, mwah.
Misschien is het geen crushquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zegeningen tellen is altijd een goed idee, ook als het antwoord 'ja' is. Iets goeds opgeven voor een crush, mwah.
Dat lijkt me wat kort door de bocht. Maar that's me hequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar: als je zulke gevoelens voor een ander ontwikkelt dan mist er iets in je huidige relatie. Maar that's me he
Dat, en lust vooral niet verwarren met liefde. Dat je er best over heen zou willen, maakt het bij voorbaat geen gelijkwaardige vervanging van je huidige partner.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh, daarom geil ik op KT.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar: als je zulke gevoelens voor een ander ontwikkelt dan mist er iets in je huidige relatie. Maar that's me he
Ja na 5 jaar is het niet meer elke dag spannend natuurlijk. Daarom wil ik het niet opgeven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze heeft geen scrupules?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Ja na 5 jaar is het niet meer elke dag spannend natuurlijk. Daarom wil ik het niet opgeven.
Maar die ander heeft bepaalde leuke eigenschappen die ik nooit eerder bij een vrouw heb gezien!
Wat wil je nu van ons? Je moet zelf kiezen met welke je verder wil.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Ja na 5 jaar is het niet meer elke dag spannend natuurlijk. Daarom wil ik het niet opgeven.
Maar die ander heeft bepaalde leuke eigenschappen die ik nooit eerder bij een vrouw heb gezien!
En al is het wel een gelijkwaardige vervanger, of zelfs 'beter' volgens wat voor criteria je daar dan ook voor wilt gebruiken dan wil dat niet zeggen dat je er automatisch voor moet gaan.Je zal een vriendin hebben die zo berekenend is (en ja, die zijn er genoeg).quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, en lust vooral niet verwarren met liefde. Dat je er best over heen zou willen, maakt het bij voorbaat geen gelijkwaardige vervanging van je huidige partner.
Kun je bestquote:
Nee niks, wij zijn hier allen zedig en kuis!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ja, ik las eerst scabiesquote:
Ik heb in al die tijd nog nooit een poot uitgestoken naar andere dames en er zijn genoeg (mooie) kansen voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En al is het wel een gelijkwaardige vervanger, of zelfs 'beter' volgens wat voor criteria je daar dan ook voor wilt gebruiken dan wil dat niet zeggen dat je er automatisch voor moet gaan.Je zal een vriendin hebben die zo berekenend is (en ja, die zijn er genoeg).![]()
Maar ik ben waarschijnlijk een duffe sul die teveel waarde hecht aan trouw en hoopt dat er nog zoiets bestaat als samen oud worden en meer van dat soort romantisch gefantaseer.
Why settle for less?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
rvanger, of zelfs 'beter' volgens wat voor criteria je daar dan ook voor wilt gebruiken dan wil dat niet zeggen dat je er automatisch voor moet gaan.Je zal een vriendin hebben die zo berekenend is (en ja, die zijn er genoeg).
Maar ik ben waarschijnlijk een duffe sul die teveel
quote:
Het is dat ik niet op mannen val, maar anders....quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ik ben waarschijnlijk een duffe sul die teveel waarde hecht aan trouw en hoopt dat er nog zoiets bestaat als samen oud worden en meer van dat soort romantisch gefantaseer.
Misschien tijd om wat extra energie in je relatie te steken?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Ik heb in al die tijd nog nooit een poot uitgestoken naar andere dames en er zijn genoeg (mooie) kansen voorbij gekomen.
Overigens is het niet per se het uiterlijk (vind mijn vriendin net zo knap). Geen idee wat het is.
Why not?quote:
Ja dump jij die vent van je?quote:
Zolang er geen kinderen/huizen of soortgelijke moeilijkheden in het spel zijn zou ik zeggen geniet van het leven en alles wat het te bieden heeft. Settelen is voor als je oud bent en geen keus meer hebtquote:
Nee joh, wij nemen jou gewoon erbij. Zijn niet zo moeilijk als al die monogame stelletjesquote:
Ja dag, en dan zegt zij: "Wat heb jij de laatste tijd? Zeker iets goed te maken?!?! Vind je die sloerie leuk die laatst tegen je op stond te rijden bij het stappen ofzo??!? LUL!!!1quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Misschien tijd om wat extra energie in je relatie te steken?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zolang er geen kinderen/huizen of soortgelijke moeilijkheden in het spel zijn zou ik zeggen geniet van het leven en alles wat het te bieden heeft. Settelen is voor als je oud bent en geen keus meer hebt.
Ja maar dan heb ik geen rust, dat getrek aan me van alle kantenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee joh, wij nemen jou gewoon erbij. Zijn niet zo moeilijk als al die monogame stelletjes
Een kind van je tijd...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zolang er geen kinderen/huizen of soortgelijke moeilijkheden in het spel zijn zou ik zeggen geniet van het leven en alles wat het te bieden heeft. Settelen is voor als je oud bent en geen keus meer hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja dag, en dan zegt zij: "Wat heb jij de laatste tijd? Zeker iets goed te maken?!?! Vind je die sloerie leuk die laatst tegen je op stond te rijden bij het stappen ofzo??!? LUL!!!1![]()
"
Houdt ze geen tijd meer overquote:
Ik zeg alleen dat als je het 'prima' hebt en er kinderen in het spel zijn ik niet zo snel voor dat leuke grietje zou gaan. Jouw verhaal is duidelijk niet hetzelfde...quote:
Allebeiquote:
Leuk voor je studententijd idd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vandaar dat je inmiddels al zo'n tijd aan date hangt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef Tegan het volgende:
Nee maar ik vind het zo klinken alsof een monogame relatie genoegen nemen met is, snap jequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat als je het 'prima' hebt en er kinderen in het spel zijn ik niet zo snel voor dat leuke grietje zou gaan. Jouw verhaal is duidelijk niet hetzelfde...
Het mag ook om en om hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik geen rust, dat getrek aan me van alle kantenArme ik
Ik flirt dan ook nooit, NOOIT zeg ik jequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Het is trouwens ook gewoon een vuil k*t wijf door te gaan flirten, dat moet je niet doen als je leuk bent, dames.
Ah dan rouleer ik elke avond!quote:
Ik heb mijn vriendin echt genoeg hints gegeven.... wil het bespreekbaar maken, maar ze lijkt het niet zo serieus te nemen. Moet ik misschien ook maar niet doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja dag, en dan zegt zij: "Wat heb jij de laatste tijd? Zeker iets goed te maken?!?! Vind je die sloerie leuk die laatst tegen je op stond te rijden bij het stappen ofzo??!? LUL!!!1![]()
"
Genoegen nemen met op het punt dat er een grietje voorbij komt die ook wel leuk is. Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het zo klinken alsof een monogame relatie genoegen nemen met is, snap je
Nou doe je het weer met je hard-to-get gedoe.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Ik flirt dan ook nooit, NOOIT zeg ik je
Ik kan me best voorstellen dat het leuk is om een kerel op te geilen die al bezet is hoor, waar z'n vriendin bij staat. Dus misschien is het voor haar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Het is trouwens ook gewoon een vuil k*t wijf door te gaan flirten, dat moet je niet doen als je leuk bent, dames.
Oh dus je hebt wel getracht er wat aan te doen.. Ms ziet ze niet in dat je echt serieus bent? Of je zoekt nu gewoon een makkelijk excuusquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin echt genoeg hints gegeven.... wil het bespreekbaar maken, maar ze lijkt het niet zo serieus te nemen. Moet ik misschien ook maar niet doen
Only 'cause I know that turns you on raaawrquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou doe je het weer met je hard-to-get gedoe.
Kan je nagaan wat er gebeurt als jij je vriendin dumpt, het flirtwijf gaat neuken en het flirtwijf vervolgens weer met een andere kerel gaat flirten...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ik leef als een oud wijf van 65quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat je inmiddels al zo'n tijd aan date hangt.
Van een beetje dansen word ik niet geil hoor, daar moet ze meer voor doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat het leuk is om een kerel op te geilen die al bezet is hoor, waar z'n vriendin bij staat. Dus misschien is het voor haar niet meer dan dat.
Nou, ik vind 1 keer in de week genoeg hoor. De rest is voor Airquote:
Het is gewoon een kleine sloerie. Allemaal!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat er gebeurt als jij je vriendin dumpt, het flirtwijf gaat neuken en het flirtwijf vervolgens weer met een andere kerel gaat flirten...
Ik zou d'r voor geen meter vertrouwen
Kijken of het kanquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Van een beetje dansen word ik niet geil hoor, daar moet ze meer voor doen.. Maar jouw theorie zou best wel kunnen, vinden vrouwen dat leuk? Wtf is daar leuk aan?
AIR!!!!! CL GEILT OP JE!1!!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat het leuk is om een kerel op te geilen die al bezet is hoor, waar z'n vriendin bij staat. Dus misschien is het voor haar niet meer dan dat.
Zolang je KT maar niet van CL steelt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Tegan het volgende:
Ik leef als een oud wijf van 65. Ik ga nooit meer een ander neukertje ontmoeten. Zodra die komt, dan dump ik date als hij minder leuk is
.
Wat voor hints bedoel je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:10 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin echt genoeg hints gegeven.... wil het bespreekbaar maken, maar ze lijkt het niet zo serieus te nemen. Moet ik misschien ook maar niet doen
Maar dat is die ander ms maar voor even.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik leef als een oud wijf van 65. Ik ga nooit meer een ander neukertje ontmoeten. Zodra die komt, dan dump ik date als hij minder leuk is
.
Er zijn er die de aandacht en macht geil vinden hequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Van een beetje dansen word ik niet geil hoor, daar moet ze meer voor doen.. Maar jouw theorie zou best wel kunnen, vinden vrouwen dat leuk? Wtf is daar leuk aan?
Ja eh, wacht even, dat is niet de afspraak!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik vind 1 keer in de week genoeg hoor. De rest is voor Air
Oud nieuws.quote:
Hij ging toch dansen met dat sletje? Wel opletten hoorquote:
What's it to you?quote:
Dan neemt date me toch zo terugquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat is die ander ms maar voor even.
quote:
Dat komt omdat mannen vrouwen duizenden jaren lang onderdrukt hebben. Dit is de enige manier voor vrouwen om een vorm van macht uit te kunnen oefenen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Jij vuile slet!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
What's it to you?
[..]
Dan neemt date me toch zo terug.
Eerste keer dat ik het haar zo openlijk zie zeggen!quote:
Doe iets aan je hints in het vervolg.quote:
hopeloze romanticus ben je toch ook heh.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
CL is duidelijk niet van de vluggertjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eerste keer dat ik het haar zo openlijk zie zeggen!
Ik steeds halfnaakt voor je tent dansen, maar nee, meneer ligt daar met een andere vrouwquote:
Wat een bullshit. Het getuigt van een compleet gebrek aan respect voor anderen. Een hond een worst voorhouden, maar het niet geven en dan zeggen dat het de hond z'n probleem is...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:13 schreef Tegan het volgende:
Het is toch niet mijn probleem als die kerel bezet is. Dat is zijn verantwoording, denk ik dan.
Je kunt nooit vroeg genoeg beginnen met seksuele voorlichting.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens Tegan, ook als je een kind hebt kun je rondneuken hoor, je moet het alleen wat beter plannen
De enige reden dat ik bij date is omdat hij mij versierdequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef dawg het volgende:
[..]
hopeloze romanticus ben je toch ook heh.
Tja....quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik steeds halfnaakt voor je tent dansen, maar nee, meneer ligt daar met een andere vrouw
Ik heb al zeker 10x gezegd "goh wel een leuke meid".quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus je hebt wel getracht er wat aan te doen.. Ms ziet ze niet in dat je echt serieus bent? Of je zoekt nu gewoon een makkelijk excuus
Dat was toch compleet mijn punt niet!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef missbehavin het volgende:
Trouwens Tegan, ook als je een kind hebt kun je rondneuken hoor, je moet het alleen wat beter plannen
Oude wijven van 65 willen 3x per dag seks?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Wil je dat niet?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, wacht even, dat is niet de afspraak!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Het getuigt van een compleet gebrek aan respect voor anderen. Een hond een worst voorhouden, maar het niet geven en dan zeggen dat het de hond z'n probleem is...
Ik zet over een paar jaar een grote glazen pot vol vrolijk gekleurde condooms in de badkamerquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt nooit vroeg genoeg beginnen met seksuele voorlichting.
Bij een hond is dat zielig want die snapt dat niet. Een mens daarentegen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Het getuigt van een compleet gebrek aan respect voor anderen. Een hond een worst voorhouden, maar het niet geven en dan zeggen dat het de hond z'n probleem is...
Misschien heeft je vriendin haar ingehuurd om te kijken of je zou happen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb al zeker 10x gezegd "goh wel een leuke meid".
Overigens was dat ook het eerste wat die meid over mij vertelde tegen mijn vriendin (je weet, vrouwen onder elkaar enzo) Best apart
best treurig eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
De enige reden dat ik bij date is omdat hij mij versierde(en hij heeft een penis en een auto).
En alle leuke Fok!mannen zijn bots.
Wtf? Dus zei moet in de stress schieten omdat je een meisje leuk vindt? Damn, dan moet ik ms toch eens ophouden met lekkere mannen benoemen tegen mijn liefquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Overigens was dat ook het eerste wat die meid over mij vertelde tegen mijn vriendin (je weet, vrouwen onder elkaar enzo) Best apart
Nou ja, je had het over kinderen enzo..quote:
Vrouwen pieken laatquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oude wijven van 65 willen 3x per dag seks?
zeiquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf? Dus zei moet in de stress schieten omdat je een meisje leuk vindt? Damn, dan moet ik ms toch eens ophouden met lekkere mannen benoemen tegen mijn lief
Ik had gehoopt op wat meer van jou, wink wink, nudge nudgequote:
Ik heb tieten en een auto. Ik win.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
De enige reden dat ik bij date is omdat hij mij versierde(en hij heeft een penis en een auto).
En alle leuke Fok!mannen zijn bots.
Waarom zeg je dat tegen je vriendin? Wat verwacht je van haar?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Hopelijk wil ik tegen die tijd nog maar drie keer per dagquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oude wijven van 65 willen 3x per dag seks?
En hij is wel tof.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef dawg het volgende:
[..]
best treurig eigenlijk.
of is zijn pik groter dan zijn auto? dan snap ik het wel.
Ah, dat heb ik vast niet gehoord omdat ik toen net met mijn hoofd tussen haar borsten zat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef CherryLips het volgende:
En Twist zeker zo van, 'Jezus, die CL hè, heeft die wel kleren meegenomen?'
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wtf? Dus zei moet in de stress schieten omdat je een meisje leuk vindt? Damn, dan moet ik ms toch eens ophouden met lekkere mannen benoemen tegen mijn lief
quote:
Het komt door Airquote:
die gast kent mij toch niet, dus maakt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mannen zijn op hun manier net zo ergquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]Jij snapt mannen mensen!
Borsten zijn wel tof ja. Maar een penis is leuker om mee te spelen. Plus, ik heb mijn eigen set. Borsten is ook leuk om gewoon naar te kijkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb tieten en een auto. Ik win.
quote:
Blijkbaar heb ik dat effect op vrouwen en op onzijdigen.quote:
Ik ken ook mannen die mijn vriendin leuk vindt. Is ook geen probleem (zolang er niets gebeurt). Volgens mij ook vrij gezond om in een relatie naar anderen te kijken/beetje flirten (niet meer). We zijn mensen hequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat je mij zo'n fout laat maken, zegt wel heel veel hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dat effect op vrouwen en op onzijdigen.
Ik zou het niet zo snel doen. Maar niet mijn probleem verder als ik het wel zou doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:20 schreef missbehavin het volgende:
Oh nee, ik zou dat niet kunnen, kuttige geweten enzo
Noem me me nu onzijdig?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dat effect op vrouwen en op onzijdigen.
Nou dan, dan snap ik niet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Ik ken ook mannen die mijn vriendin leuk vindt. Is ook geen probleem (zolang er niets gebeurt). Volgens mij ook vrij gezond om in een relatie naar anderen te kijken/beetje flirten (niet meer). We zijn mensen he.
Een ens is ook maar een slaaf van zijn emoties. Het is de maatschappij die ons in een keurslijf drukt om vooral maar geen gehoor te geven aan die emoties.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bij een hond is dat zielig want die snapt dat niet. Een mens daarentegen...
als mijn vent naar anderen kijkt, ruk ik zn kop erafquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Ik ken ook mannen die mijn vriendin leuk vindt. Is ook geen probleem (zolang er niets gebeurt). Volgens mij ook vrij gezond om in een relatie naar anderen te kijken/beetje flirten (niet meer). We zijn mensen he.
Dan pas?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zet over een paar jaar een grote glazen pot vol vrolijk gekleurde condooms in de badkamer
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als mijn vent naar anderen kijkt, ruk ik zn kop eraf
Wanneer kom je weer bij me spelen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Borsten zijn wel tof ja. Maar een penis is leuker om mee te spelen. Plus, ik heb mijn eigen set. Borsten is ook leuk om gewoon naar te kijken.
Nope, op en top vrouw jij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |