Dan heb je voor het laatst gekeken in 1995quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En sinds wanneer kost het me fucking 42,60 per jaar om bij m'n bank te mógen zitten? Dat koste me de laatste keer dat ik checkte nog geen 2 tientjes ofzo?!?
Ik heb echt een klaagdag
10 euroquote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:09 schreef KomtTijd... het volgende:
grrrrrrrr, ooit een geschil geopend of iets teruggestuurd ofzo waardoor je geld terug kreeg?
met de fietssleutelquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Valt me nog mee eigenlijk. Moest je nog bewijzen dat het jouw fiets was?
De wondere wereld van fok!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Seikcid het volgende:
Als je post in een reeks dan volg je automatisch ook de opvolger
http://www.thisiswhyyourefat.com/quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Waarom komen er op Pinterest alleen zoete baksels langs
Heb je je bankrekening eraan gekoppeld? (Dan storten ze ter verificatie wat geld op je rekening!)quote:
Je komt nooit meer van ons af, muahuahua!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Seikcid het volgende:
we zijn hardnekkiger dan chlamydiaquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Seikcid het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:39 schreef MissMSX het volgende:
Zo, Ted ken weer naar de hoerenHoera voor Ted!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Bier voor Q!quote:
Qtiequote:
Vrienden gaan vanavond wel. Zeiden ze tenminste.quote:Op maandag 8 april 2013 11:20 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Godtje, hedde gij oew vlagske halfstok hange?
quote:Op maandag 8 april 2013 11:20 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Godtje, hedde gij oew vlagske halfstok hange?
Ja had hem gezien jaquote:
Ja prima!quote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Te kort.En te koud. Voor de rest prima. En daar?
Stof FTW!quote:Op maandag 8 april 2013 12:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja prima!Met lief de hele woonkamer veranderd, dus ik heb het weekend vooral met veel dust bunnies doorgebracht
Ja eh, ik had geen puf meer hoorquote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Ja en dan heb ik hem vanavond weer uitgeput en uitgehongerd naar seks bij me zitten zeker?!
Was poes ziek?quote:Op maandag 8 april 2013 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar gaat goed.Ze is alleen niet zo happig op het dieetvoer.
Ze is geopereerd, steentje uit de blaas gehaald. Kei-zielig maar het gaat nu weer goedquote:
Ah, wat rotquote:Op maandag 8 april 2013 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze is geopereerd, steentje uit de blaas gehaald. Kei-zielig maar het gaat nu weer goed
Ja maar als het goed is is dat nu definitief over, kwam door steentje in de blaas.quote:Op maandag 8 april 2013 14:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, wat rotIs dat de poes die vaker blaasproblemen heeft?
Dat vreet die ander wel op voor d'rquote:Op maandag 8 april 2013 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar gaat goed.Ze is alleen niet zo happig op het dieetvoer.
Ja en dat moet juist niet, ze moet de antibiotica binnen krijgen, heb ze nu dus allebei in aparte kamers opgesloten. Vinden ze niet leuk.quote:Op maandag 8 april 2013 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vreet die ander wel op voor d'r
Homo, je moet naar poetinquote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Ja en dan heb ik hem vanavond weer uitgeput en uitgehongerd naar seks bij me zitten zeker?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |