Ik vind juist het tegenovergestelde. Het kan zijn dat ik het nu een dag na GoT kijk, maar ik vind het de tweede helft nog zoveel slechterquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:39 schreef DaMart het volgende:
Dus nu weten we waarom de stroom is uitgevallen. Kleine computertjes die in de lucht zweven.
Best een leuke aflevering zo. Wat mij betreft hebben ze in het tweede deel van het seizoen wel een stijgende lijn te pakken. Ik ben trouwens benieuwd waar die Neville nu naartoe gaat. Zou hij zich ook aansluiten bij het verzet?.
idd, waarom kan iemand die gevangen genomen wordt niet gewoon één keer eens goed bewaakt worden. Je weet vantevoren al: die gaat ontsnappen voor het eind vd aflevering.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:45 schreef remlof het volgende:
Neville kon zonder enig probleem ontsnappen natuurlijk, we kregen niet eens te zien hoe.
Deze serie blijft zo slecht dat het leuk blijft
niet over nadenkenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:09 schreef Ugjerke het volgende:
Waar haalde die Gus opeens een wapen vandaan trouwens?
Oh ja, Tom.quote:
Maar wat nou als het een hele belangrijke reden heeft in het verhaal.. oh wacht.quote:
Ga jij je mond eens even heel snel spoelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, waarom kan iemand die gevangen genomen wordt niet gewoon één keer eens goed bewaakt worden. Je weet vantevoren al: die gaat ontsnappen voor het eind vd aflevering.
wel goed moment toen Neville die 'priester' neerstak. Ik zag weer even de Gus Fring van Breaking Bad
quote:Monday, April 15, 2013
Revolution Will Not Be Airing Tonight
Just a heads up for my readers and anyone else who watches Revolution. Tonight's episode will not be airing tonight, because of what happened at the Boston Marathon today. (NBC will be doing extensive coverage on it at 10 PM EST). No word on whether tonight's episode will be airing at another date, if at all. I'll let you know when it's announced.
Till then, send your prayers to the people of Boston and hope that the culprits are caught. And if you're from a major American city like I am (I'm from New York), be on alert and stay safe. Peace out.
Ik had al zo'n vermoeden dat dat de reden was waarom ik de aflevering niet kon vinden vanochtend. Logisch, natuurlijk, dat ze de prioriteit bij het Bostondrama hebben gelegdquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:25 schreef Rainesz het volgende:
Hmzz.. ik vanmorgen toch zoeken naar nieuwe aflvering, Sickbeard niks binnen...hadmatig nope niks.
Dus voor de mensen die ook zichzelf afvragen wat happend?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |