ja, maar nu met wat enters ertussen.quote:
Wat is TS ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:09 schreef bijdehand het volgende:
'het meisje' = TS. Waarom zo omslachtig
dit is duidelijk een copy paste man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef Re het volgende:
nou hey, geef het een kans, de standaard opmerkingen zijn al gemaakt, dus je bent niet grappig meer als je dat nog even wil benadrukken
Jijzelfquote:
Maar hij heeft al aangifte alles gedaan bij de politie, maja waneer je echt gek op een persoon bent. en ik kan hem niet los laten .quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:15 schreef bijdehand het volgende:
Hij komt wel over al een jaloerse prutser. Tevens heeft hij zelf toestemming gegeven dat je z'n spullen kapot mocht maken dus ik zou, als ik jou was, die dingen iig niet vergoeden.
Nou en, dan doet hij maar aangifte. Het is nog maar afwachten of daar verder iets mee gebeurt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:16 schreef dtb.1993.dtb het volgende:
[..]
Maar hij heeft al aangifte alles gedaan bij de politie, maja waneer je echt gek op een persoon bent. en ik kan hem niet los laten .
Dat klopt, zou zo kunnen dat ze er niks mee doen!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou en, dan doet hij maar aangifte. Het is nog maar afwachten of daar verder iets mee gebeurt.
Waar is de like button?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:18 schreef jogy het volgende:
Goed komen doet het niet meer. Kleren hoef je eigenlijk niet te vergoeden. 'het meisje' kan er wel alles aan willen doen om het goed te maken maar soms gaat het gewoon niet gebeuren. Ik zou er alles aan willen doen om de buitentemperatuur hier in Nederland omhoog te krijgen maar dat gaat ook niet gebeuren.
Dat kun je best, alleen zijn. En anders zoek je wat mensen op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:18 schreef dtb.1993.dtb het volgende:
[..]
Dat klopt, zou zo kunnen dat ze er niks mee doen!
Maar ik heb veel moeite met los laten, ik ben denk ik bang om alleen te zijn .
Nou, ik kan ook aangifte doen dat jij mijn spullen kapot gemaakt hebtquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:16 schreef dtb.1993.dtb het volgende:
[..]
Maar hij heeft al aangifte alles gedaan bij de politie, maja waneer je echt gek op een persoon bent. en ik kan hem niet los laten .
Als de politie er iets mee zal doen had je allang wat gehoord. Met andere woorden: laat ze het lekker uitzoeken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:16 schreef dtb.1993.dtb het volgende:
[..]
TS der vriend is 12quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:13 schreef deadprez het volgende:
wat een ecto trouwens, die boi
met zijn small tshirtjes
Is hij blauw met een puntmuts?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:30 schreef dtb.1993.dtb het volgende:
[..]
12 en 24 is nog wel een verschil he !
Je kon er onmogelijk verder naast zitten. De jongen is zwart en draagt een halve eierschaal op z'n hoofd.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je kon er onmogelijk verder naast zitten. De jongen is zwart en draagt een halve eierschaal op z'n hoofd.
Wat is erger?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:18 schreef dtb.1993.dtb het volgende:
[..]
Dat klopt, zou zo kunnen dat ze er niks mee doen!
Maar ik heb veel moeite met los laten, ik ben denk ik bang om alleen te zijn .
Gebeurt toch niks mee. Boeiend lekker laten gaanquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:16 schreef dtb.1993.dtb het volgende:
[..]
Nou eerlijk ben ik wel, ik had zowiezo mijn fiets nodig en portomonnee maar ik wist als ik niet zij dat mijn moeders geld er in zat dat hij niet zou komen .quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wat is erger?
1. Helemaal alleen zijn?
2. Met een onredelijke kerel samenwonen die je niet kan vertrouwen?
Overigens denk ik dat je niet alles vertelt en dat er veel meer aan de hand is geweest. Jij vind jezelf erg zielig, je geeft toe dat je het normaal vindt om smoesjes te bedenken, je vriend gaat na "1 fout" al helemaal door het lint en wil je nooit meer zien.
Vertel nou maar eens eerlijk hoe vaak je hem voor de gek hebt gehouden en smoesjes hebt bedacht.
Een relatie is wederzijds. Jij moet HEM kunnen vertrouwen. Maar hij moet JOU ook kunnen vertrouwen.
Ik denk dat jij dat tweede puntje nog niet helemaal door hebt.
Je praat overigens in de derde persoon over jezelf. Ik heb nog maar 1 keer eerder iemand meegemaakt die dat deed zonder het als grap te bedoelen. Die jongen was schizofreen, had twee keer zichzelf proberen op te hangen, en had een jaar in een psychiatrische inrichting doorgebracht.
Stop met manipuleren, liegen en smoesjes bedenken voordat je er zelf niet meer uitkomt en hulp nodig gaat hebben om alles weer op een rijtje te zetten.
De beste manier om jezelf niet gek te maken is om nooit te liegen. Zelfs geen smoesjes of leugentjes voor eigen bestwil.
Ik hoop dat je dit van me aanneemt. En zo niet, denk dan over een paar jaar nog maar eens na over wat ik schreef over liegen en leugens.
Een smoesje bedenken vind jij niet 'voor de gek houden'?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:46 schreef dtb.1993.dtb het volgende:
[..]
Nou eerlijk ben ik wel, ik had zowiezo mijn fiets nodig en portomonnee maar ik wist als ik niet zij dat mijn moeders geld er in zat dat hij niet zou komen .
en hij kon er zelf op dat moment wel om lachen dat ik dat als smoes gebruikte.
ik had altijd vertrouwen in hem en anders om ook zoals hij dat zij.
ik heb hem nog nooit voor de gek gehouden
Je kan niet in je eentje beoordelen of je niks fout hebt gedaan. Als jij niks fout hebt gedaan en iemand is toch boos op je, dan heb je WEL iets fout gedaan. Je begrijpt alleen niet WAT je fout hebt gedaan.quote:of iets fouts gedaan
omdat ik hm wou zienquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:46 schreef dtb.1993.dtb het volgende:
[..]
Nou eerlijk ben ik wel, ik had zowiezo mijn fiets nodig en portomonnee maar ik wist als ik niet zij dat mijn moeders geld er in zat dat hij niet zou komen .
en hij kon er zelf op dat moment wel om lachen dat ik dat als smoes gebruikte.
ik had altijd vertrouwen in hem en anders om ook zoals hij dat zij.
ik heb hem nog nooit voor de gek gehouden of iets fouts gedaan
Borderline meisje met vraagt advies over relatie aan vakantievriend, waarschijnlijk met veel (K) en (L) verzonden, vriend ziet dat, wordt boos, dumpt meisje.quote:
Toch nog behulpzaamheid in de wereldquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:37 schreef Messina het volgende:
[..]
Borderline meisje met vraagt advies over relatie aan vakantievriend, waarschijnlijk met veel (K) en (L) verzonden, vriend ziet dat, wordt boos, dumpt meisje.
Meisje slaat aan het vernielen van spullen van vriendje, vriendje wil niets meer met d'r te maken hebben en neemt ander nummer.
*edit*
Meisje moet lekker blijven janken, en op een dag wordt ze vanzelf wakker en merkt ze dat ze best zonder dat mannetje kan. Geen dank.
Ja een heuze soapoperaquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:02 schreef Doodloper het volgende:
Mensen, even tussendoor: is de OP het lezen waard of kan ik beter op een samenvatting wachten?
Dit. Er klopt iets niet helemaal hier. Het kapotmaken vn kleding ien iemand stalken (zlefs na horkerig gedrag van zijn kant) is nietnormaal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef RetepV het volgende:
[..]
Wat is erger?
1. Helemaal alleen zijn?
2. Met een onredelijke kerel samenwonen die je niet kan vertrouwen?
Overigens denk ik dat je niet alles vertelt en dat er veel meer aan de hand is geweest. Jij vind jezelf erg zielig, je geeft toe dat je het normaal vindt om smoesjes te bedenken, je vriend gaat na "1 fout" al helemaal door het lint en wil je nooit meer zien.
Vertel nou maar eens eerlijk hoe vaak je hem voor de gek hebt gehouden en smoesjes hebt bedacht.
Een relatie is wederzijds. Jij moet HEM kunnen vertrouwen. Maar hij moet JOU ook kunnen vertrouwen.
Ik denk dat jij dat tweede puntje nog niet helemaal door hebt.
Je praat overigens in de derde persoon over jezelf. Ik heb nog maar 1 keer eerder iemand meegemaakt die dat deed zonder het als grap te bedoelen. Die jongen was schizofreen, had twee keer zichzelf proberen op te hangen, en had een jaar in een psychiatrische inrichting doorgebracht.
Stop met manipuleren, liegen en smoesjes bedenken voordat je er zelf niet meer uitkomt en hulp nodig gaat hebben om alles weer op een rijtje te zetten.
De beste manier om jezelf niet gek te maken is om nooit te liegen. Zelfs geen smoesjes of leugentjes voor eigen bestwil.
Ik hoop dat je dit van me aanneemt. En zo niet, denk dan over een paar jaar nog maar eens na over wat ik schreef over liegen en leugens.
Hij is 24 en zij (gok ik) 19 of 20...quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:52 schreef zarGon het volgende:
Hoe oud zijn jullie? En om specifieker te zijn, hoe oud is hij? Gezien de maat s. En de baardtrimmer en het scheerapparaat (wat ik niet helemaal vind rijmen met een s, maar goed).
Hij gaf zelf toestemming voor het mollen..quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:09 schreef formerjellybean het volgende:
Het meisje moet leren haar woede te beheersen en dingen minder krampachtig onder controle houden. Het meisje moet ook geen kleren mollen want ja dan vinden mensen je niet aardig meer.
Denk dat ook dat meisje voorlopig single moet blijven en niet haar zin door willen drammen, ze willen geen contact met reden en geef ze geen ongelijk.
Wat bedoelen jullie daarmee?quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:35 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Daar dacht ik bij het lezen ook al aan... maar goed.
Zou zo'n ouderwetse kettingmail kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat het ergens vandaan gekopieerd is. Copypaste (kopieren/plakken)
Ah, verklaart veel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:16 schreef dtb.1993.dtb het volgende:
[..]
Ja k snap wel dat copy paste knippen en plakken betekent , maar je bedoeld waarschijnlijk dat dit een ander is overkomen en zij t verhaal pikt ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat het ergens vandaan gekopieerd is. Copypaste (kopieren/plakken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |