abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124918676
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou en, dan doet hij maar aangifte. Het is nog maar afwachten of daar verder iets mee gebeurt.
Dat klopt, zou zo kunnen dat ze er niks mee doen!
Maar ik heb veel moeite met los laten, ik ben denk ik bang om alleen te zijn .
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:19:01 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_124918681
En ja het is oneerlijk en stom.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_124918693
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:18 schreef jogy het volgende:
Goed komen doet het niet meer. Kleren hoef je eigenlijk niet te vergoeden. 'het meisje' kan er wel alles aan willen doen om het goed te maken maar soms gaat het gewoon niet gebeuren. Ik zou er alles aan willen doen om de buitentemperatuur hier in Nederland omhoog te krijgen maar dat gaat ook niet gebeuren.
Waar is de like button? :P
Dan maar QFT!
And the druids turn to stone...
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:19:59 #29
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_124918714
Eerste wat ik denk is wtf doet hij in jouw telefoon en waarom gaat hij jouw priveberichten lezen? Ooit ook eens een scharrel gehad die daar een handje vn had. Dag scharrel.

Meisje, ik zou niet te veel treuren om deze gast.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:20:07 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124918721
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:18 schreef dtb.1993.dtb het volgende:

[..]

Dat kun je best, alleen zijn. En anders zoek je wat mensen op.
The love you take is equal to the love you make.
pi_124918758
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:16 schreef dtb.1993.dtb het volgende:

[..]

Maar hij heeft al aangifte alles gedaan bij de politie, maja waneer je echt gek op een persoon bent. en ik kan hem niet los laten .
Nou, ik kan ook aangifte doen dat jij mijn spullen kapot gemaakt hebt ;) Dat zegt niks. Trek je er niet te veel van aan, nu heb je pijn maar straks kan je hem loslaten en een ander liefhebben :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124918793
Het meisje moet het gewoon loslaten.
Snap überhaupt niet wat voor lul hij was als hij het niet eens uit wou praten :')
Je hebt je best gedaan, en meer kan je niet doen.
pi_124918897
quote:

[..]

Maar hij heeft al aangifte alles gedaan bij de politie, maja waneer je echt gek op een persoon bent. en ik kan hem niet los laten .
Als de politie er iets mee zal doen had je allang wat gehoord. Met andere woorden: laat ze het lekker uitzoeken.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:26:44 #34
236046 NotYou
tigerblood
pi_124918960
- Bagger. -

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2013 17:21:50 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_124919020
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:13 schreef deadprez het volgende:
wat een ecto trouwens, die boi :')

met zijn small tshirtjes :')
TS der vriend is 12 :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_124919133
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:28 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

TS der vriend is 12 :')
12 en 24 is nog wel een verschil he !
pi_124919156
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:30 schreef dtb.1993.dtb het volgende:

[..]

12 en 24 is nog wel een verschil he !
Is hij blauw met een puntmuts?
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:32:57 #38
236046 NotYou
tigerblood
pi_124919250
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Is hij blauw met een puntmuts?
Je kon er onmogelijk verder naast zitten. De jongen is zwart en draagt een halve eierschaal op z'n hoofd. :W
Je suis Charlie Sheen
pi_124919267
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:32 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je kon er onmogelijk verder naast zitten. De jongen is zwart en draagt een halve eierschaal op z'n hoofd. :W
:D
pi_124919345
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:18 schreef dtb.1993.dtb het volgende:

[..]

Wat is erger?

1. Helemaal alleen zijn?
2. Met een onredelijke kerel samenwonen die je niet kan vertrouwen?

Overigens denk ik dat je niet alles vertelt en dat er veel meer aan de hand is geweest. Jij vind jezelf erg zielig, je geeft toe dat je het normaal vindt om smoesjes te bedenken, je vriend gaat na "1 fout" al helemaal door het lint en wil je nooit meer zien.

Vertel nou maar eens eerlijk hoe vaak je hem voor de gek hebt gehouden en smoesjes hebt bedacht.

Een relatie is wederzijds. Jij moet HEM kunnen vertrouwen. Maar hij moet JOU ook kunnen vertrouwen.

Ik denk dat jij dat tweede puntje nog niet helemaal door hebt.

Je praat overigens in de derde persoon over jezelf. Ik heb nog maar 1 keer eerder iemand meegemaakt die dat deed zonder het als grap te bedoelen. Die jongen was schizofreen, had twee keer zichzelf proberen op te hangen, en had een jaar in een psychiatrische inrichting doorgebracht.

Stop met manipuleren, liegen en smoesjes bedenken voordat je er zelf niet meer uitkomt en hulp nodig gaat hebben om alles weer op een rijtje te zetten.

De beste manier om jezelf niet gek te maken is om nooit te liegen. Zelfs geen smoesjes of leugentjes voor eigen bestwil.

Ik hoop dat je dit van me aanneemt. En zo niet, denk dan over een paar jaar nog maar eens na over wat ik schreef over liegen en leugens.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:39:43 #41
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124919499
Wat moet het meisje doen? Een samenvatting leren maken.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:40:18 #42
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_124919520
quote:

[..]

Gebeurt toch niks mee. Boeiend lekker laten gaan ;)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_124919760
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef RetepV het volgende:

[..]

Wat is erger?

1. Helemaal alleen zijn?
2. Met een onredelijke kerel samenwonen die je niet kan vertrouwen?

Overigens denk ik dat je niet alles vertelt en dat er veel meer aan de hand is geweest. Jij vind jezelf erg zielig, je geeft toe dat je het normaal vindt om smoesjes te bedenken, je vriend gaat na "1 fout" al helemaal door het lint en wil je nooit meer zien.

Vertel nou maar eens eerlijk hoe vaak je hem voor de gek hebt gehouden en smoesjes hebt bedacht.

Een relatie is wederzijds. Jij moet HEM kunnen vertrouwen. Maar hij moet JOU ook kunnen vertrouwen.

Ik denk dat jij dat tweede puntje nog niet helemaal door hebt.

Je praat overigens in de derde persoon over jezelf. Ik heb nog maar 1 keer eerder iemand meegemaakt die dat deed zonder het als grap te bedoelen. Die jongen was schizofreen, had twee keer zichzelf proberen op te hangen, en had een jaar in een psychiatrische inrichting doorgebracht.

Stop met manipuleren, liegen en smoesjes bedenken voordat je er zelf niet meer uitkomt en hulp nodig gaat hebben om alles weer op een rijtje te zetten.

De beste manier om jezelf niet gek te maken is om nooit te liegen. Zelfs geen smoesjes of leugentjes voor eigen bestwil.

Ik hoop dat je dit van me aanneemt. En zo niet, denk dan over een paar jaar nog maar eens na over wat ik schreef over liegen en leugens.
Nou eerlijk ben ik wel, ik had zowiezo mijn fiets nodig en portomonnee maar ik wist als ik niet zij dat mijn moeders geld er in zat dat hij niet zou komen .

en hij kon er zelf op dat moment wel om lachen dat ik dat als smoes gebruikte.

ik had altijd vertrouwen in hem en anders om ook zoals hij dat zij.
ik heb hem nog nooit voor de gek gehouden of iets fouts gedaan
pi_124920661
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:46 schreef dtb.1993.dtb het volgende:

[..]

Nou eerlijk ben ik wel, ik had zowiezo mijn fiets nodig en portomonnee maar ik wist als ik niet zij dat mijn moeders geld er in zat dat hij niet zou komen .

ik heb hem nog nooit voor de gek gehouden
Een smoesje bedenken vind jij niet 'voor de gek houden'?

Echt, ik kan geen enkele reden vinden voor het bedenken van die twee smoezen die je noemde. Die spullen zijn toch van jou? Als je vriend ze niet geeft, zou hij van jou stelen. Is hij dan zo'n vuile dief? Zo ja, dan snap ik weer niet dat je met hem om wil gaan.

Als hij geen vuile dief is, waarom zou je dan smoesjes bedenken om je spullen terug te krijgen? Die vraag heb je nog steeds niet beantwoord. Waarom die smoesjes?

quote:
of iets fouts gedaan
Je kan niet in je eentje beoordelen of je niks fout hebt gedaan. Als jij niks fout hebt gedaan en iemand is toch boos op je, dan heb je WEL iets fout gedaan. Je begrijpt alleen niet WAT je fout hebt gedaan.

Nogmaals, ik vermoed dat je niet helemaal eerlijk bent. Niet tegen ons, niet tegen jezelf. En als je al niet eerlijk tegen ons of jezelf bent, dan is het voor mij niet moeilijk te geloven dat je ook niet eerlijk tegenover je ex-vriend bent geweest.

Ik heb het niet over fouten als: met een ander naar bed gaan of whatever. Ik heb het over fouten als: met grote regelmaat smoesjes bedenken, waarmee je zijn vertrouwen in jou hebt afgebrokkeld.
pi_124920725
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:46 schreef dtb.1993.dtb het volgende:

[..]

ik heb hem nog nooit voor de gek gehouden of iets fouts gedaan
omdat ik hm wou zien
pi_124920749
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:12 schreef dtb.1993.dtb het volgende:

[..]

omdat ik hm wou zien
Als je niet een ongelukkig leven wil leiden zul je je hoofd er bij moeten houden.
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:29:50 #47
397062 Der_Profi
I know where you live
pi_124923206
Iemand een samenvatting?
Q.E.D.
pi_124923482
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:29 schreef Der_Profi het volgende:
Iemand een samenvatting?
Borderline meisje met vraagt advies over relatie aan vakantievriend, waarschijnlijk met veel (K) en (L) verzonden, vriend ziet dat, wordt boos, dumpt meisje.
Meisje slaat aan het vernielen van spullen van vriendje, vriendje wil niets meer met d'r te maken hebben en neemt ander nummer.

*edit*

Meisje moet lekker blijven janken, en op een dag wordt ze vanzelf wakker en merkt ze dat ze best zonder dat mannetje kan. Geen dank.
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:43:59 #49
397062 Der_Profi
I know where you live
pi_124923706
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:37 schreef Messina het volgende:

[..]

Borderline meisje met vraagt advies over relatie aan vakantievriend, waarschijnlijk met veel (K) en (L) verzonden, vriend ziet dat, wordt boos, dumpt meisje.
Meisje slaat aan het vernielen van spullen van vriendje, vriendje wil niets meer met d'r te maken hebben en neemt ander nummer.

*edit*

Meisje moet lekker blijven janken, en op een dag wordt ze vanzelf wakker en merkt ze dat ze best zonder dat mannetje kan. Geen dank.
Toch nog behulpzaamheid in de wereld :)

@TS: waarom verniel je zijn spullen? Vriend heeft gelijk. Get over it.
Q.E.D.
pi_124923939
Psychopaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')