Dude, ík ben de TS, en als ik Wibi Soerjadi was geweest, dan had ik de vrouwen wel aangetrokken door met geld te gaan smijten hahaquote:
Je hebt dan in ieder geval wél nog iets te kiezen, er zitten er vast wel eens in de zoveel tijd wat interessante mensen tussen, toch? Dat lijkt me altijd nog beter dan nooit een bericht te ontvangen, en bijna nooit een bezoekje of reactie op een verzonden bericht te sturen. Je krijgt in ieder geval aandacht, en dat is nooit weg voor je zelfvertrouwen. Of ik moet het helemaal verkeerd zien?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:12 schreef Cue_ het volgende:
Altijd mooi hoe gezegd worden dat vrouwen tig reacties krijgen. En dat is msischien ook zo. Maar als je kijkt naar de kwaliteitDat is echt bedroevend laag. Mannen die enkel seks met je willen (en dat dus ook gelijk in eerste bericht aangeven), en natuurlijk gewoon de mannen die totaal niet interessant voor je zijn.
Mannen krijgen die ook wel, zie reactie van Impossibruuu.
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Ik heb liever 2 berichten van echt potentiele dates dan 100 berichten van kneuzen (waardoor je sneller ook evt potentieeltjes weg zal gooien)
Het is wel zo dat ikzelf online een stuk kritischer ben dan irl. Merk daar wel een verschil tussen.
In mijn geval was het dat de berichten die ik stuurde ook met desintresse werden beantwoord / of niet beantwoord. En degene die ik kreeg waren ver ondermaats.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef TJ_79 het volgende:
Je hebt dan in ieder geval wél nog iets te kiezen, er zitten er vast wel eens in de zoveel tijd wat interessante mensen tussen, toch? Dat lijkt me altijd nog beter dan nooit een bericht te ontvangen, en bijna nooit een bezoekje of reactie op een verzonden bericht te sturen. Je krijgt in ieder geval aandacht, en dat is nooit weg voor je zelfvertrouwen. Of ik moet het helemaal verkeerd zien?
idd marktplaats is beste dating site. Natuurlijk zijn de vrouwen wat gebruikt en beschadigd maar wel altijd klein prijsje (Y)quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef viseenoptie het volgende:
Echt.. alsof ik het zelf getypt zou hebben! 100% waar (en zit in het zelfde "schuitje")
Gasten die een standaard text naar 100 vrouwen copy-paste, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.
Kijk voor de lol ook op marktplaats.. vrouwen profielen: 10.000hits, mannen 24. (waarschijnlijk om hun profiel text te copy-pasten).
Moe-de-loos!
Lezen is een kunst. Maar ik ben liever niet Wibi Soerjadi met zijn vreemde disney fetish. Desondanks hij multimiljonair is.quote:
Dergelijke topics komen eens in de zoveel tijd voor. Gefrustreerde mannenquote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef Atemno het volgende:
Dit is een copypaste. Ik weet zeker dat ik dit topic +/- een jaar geleden ook hier heb gelezen..
R&P / 10 jaar dating, de resultaten...quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef Atemno het volgende:
Dit is een copypaste. Ik weet zeker dat ik dit topic +/- een jaar geleden ook hier heb gelezen..
Doen!quote:Op maandag 8 april 2013 22:33 schreef Miss.X het volgende:
Ik vind de TS zo zielig. Zou bijna met hem gaan daten
Ik ben zowat de enige vrouw hier die aan liefdadigheidsacties doet..eerst greenpeace, daarna WNF en nu fokkersquote:
Terwijl vrouwen volgens mij meer geven aan goeie doelen dan mannen! DM hem eens voor een foto dan! Wie weet word je wel verrast.quote:Op maandag 8 april 2013 23:10 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik ben zowat de enige vrouw hier die aan liefdadigheidsacties doet..eerst greenpeace, daarna WNF en nu fokkers
Haha...ik laat het initiatief wel aan andere foksters overquote:Op maandag 8 april 2013 23:12 schreef erikkll het volgende:
[..]
Terwijl vrouwen volgens mij meer geven aan goeie doelen dan mannen! DM hem eens voor een foto dan! Wie weet word je wel verrast.
Wie is het, je rechter hand?quote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Braddie het volgende:
Oneens.. heb via Singlesplace iemand leren kennen laatstHet klikt best aardig. Ze vond me wel interessant
en m`n persoonlijkheid sprak d`r wel aan.
(Alleen jammer dat ze nooit een gesprek begint, en ze uberhaubt niet echt veel praat en het ook niks vind om af te spreken binnen een snelle periode)
Ja dit is dus een waardeloos voorbeeld.quote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Braddie het volgende:
Oneens.. heb via Singlesplace iemand leren kennen laatstHet klikt best aardig. Ze vond me wel interessant
en m`n persoonlijkheid sprak d`r wel aan.
(Alleen jammer dat ze nooit een gesprek begint, en ze uberhaubt niet echt veel praat en het ook niks vind om af te spreken binnen een snelle periode)
True. Maar het gekke is, als we eenmaal praten dan kunnen we soms gewoon 1-2 uur lang praten, en het is ook wel gezelligquote:Op maandag 8 april 2013 23:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dit is dus een waardeloos voorbeeld.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:01 schreef NPO het volgende:
Bij online dating moet je ook niet al te veel moeite doen. Ik stuurde altijd: "You kinda got the Lauren Conrad look going on". (Werkt bij blonde dames). Stuur naar 100 en je krijgt 20 reacties terug ongeveer. Het is net als marketing.
Datingssites voor mannen is kwanitatief denken hoor, want 1/5 stuurt inderdaad gewoon lekker niks terug en is gewoon een oppervlakkige vleeskeuring.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In mijn geval was het dat de berichten die ik stuurde ook met desintresse werden beantwoord / of niet beantwoord. En degene die ik kreeg waren ver ondermaats.
En dan doet dat echt niets voor je zelfvertrouwen hoor. Want die mannen sturen berichten naar iedereen, niet omdat ze je foto of omschrjiving zo leuk vondenDus konden ze net zo goed niets stuern .
True. Maar daten is altijd een vleeskeuring, zowel online als offline (tenzij je iemand echt leert kennen via studie, werk, via-via). Als je naar een kroeg/club-iets gaat, kijk je in eerste instantie ook enkel naar het uiterlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Datingssites voor mannen is kwanitatief denken hoor, want 1/5 stuurt inderdaad gewoon lekker niks terug en is gewoon een oppervlakkige vleeskeuring.
Al ga je wel moeite doen zal dat ook minder kans van slagen hebben dan 1 goede ''one liner'' die je lekker naar 1000 vrouwen stuurt ofzo.
Ik vind dit een van de beste replies die ooit gegeven zijn mbt. datingsites en alles.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:54 schreef CristinaYang het volgende:
Die tekst is niet heel boeiend nee, maar als vrouw kan je daar toch ook wel enigszins doorheen prikken? Liever iemand die het saai formuleert maar wel leuke hobbies heeft, dan iemand die het goed weet te verkopen maar ondertussen niet verder komt dan 'drinken en chillen' ofzo.
Allemaal heel leuk, aardig en doordacht hoor. Maar wat dacht je er van om eens gewoon een profiel van een leuke dame door te lezen en uit de gigantische profielteksten die ze er vaak neerzetten een ijsbreker te halen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:36 schreef NPO het volgende:
[..]
True. Maar daten is altijd een vleeskeuring, zowel online als offline (tenzij je iemand echt leert kennen via studie, werk, via-via). Als je naar een kroeg/club-iets gaat, kijk je in eerste instantie ook enkel naar het uiterlijk.
Online werkt het net zo. Dus je bedenkt de meest grote kakzin die je kunt bedenken (zolang het origineel is), stuurt die naar alles en iedereen die er een beetje leuk uitziet, en de dagen er na ga je kijken of er iets heeft gereageerd. En zo ga je door.
Het heeft echt geen zin om in een eerste bericht al je 'specificaties' (karakter, opleiding, werk enzovoort) te vermelden. Who gives a shit. Als je een auto koopt kijk je eerst naar het uiterlijk, daarna ga je de specificaties doornemen (uitzonderingen daargelaten).
Dating is voor veel mensen een beetje vermaak, dus zorg je dat je een beetje origineel uit de hoek komt. Maak voor de grap eens een vrouwenprofiel aan en zie hoeveel mannen dit sturen "Hey, alles goed? Leuke foto hoor!". Altijd die verrekte 'alles goed'.
Online daten = inzetten op aantallen als je een man bent. (En ja dit bericht is nogal overdreven maar in grote lijnen zitten er waarheden in) En als je zelfvertrouwen als man laag is, begin dan gewoon niet aan online daten. Want vrouwen krijgen in sommige gevallen 500 berichten per dag, als jij dan denkt een heel origineel berichtje te sturen en vervolgens een week wacht op een reactie.. ja dan sta je daar met je zelfvertrouwen.
@TJ79, maak zelf eens een profiel aan met als vrouw. Kies een goede foto uit en wacht tot je reacties krijgt (zal snel zijn). Kijk wat het gros van de mannen stuurt (iets saais zoals hoi alles goed, leuk dat je ook hier bent). En wacht af tot er iemand komt met een openingszin die interessant is. Een leuke grap, overduidelijk cheesy opmerking of iets van dat.
Pas dat vervolgens andersom toe (en ga eerst voor kwantiteit, daarna kwaliteit). Eerst aantallen, daarna filteren. Als je online een vrouw wil scoren moet je je inleven in de doelgroep. Gewoon proberen. Beschouw het als iets zakelijks, daar hou je je concurrentie ook in de gaten.
Ja, dat is inderdaad ook erg belangrijk. Zoek iets wat je gemeen met elkaar hebt, kan van alles zijn. Kan het meest simpele zijn. Heel vaak spreken mensen over een 'klik'. Die klik kun je via internet best makkelijk maken als je op originele of grappige of interessante (als je ergens veel kennis van hebt) op inspeelt. Die klik kun je bij heel veel online dates zelf maken, gewoon genoeg vragen.. En op sommige dingen een beetje grappig inspelen. Als je chatdate heel erg van dansen houdt en jij vind het andersom niets, maak er dan een grapje over. Zorg dat ze lacht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:02 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Allemaal heel leuk, aardig en doordacht hoor. Maar wat dacht je er van om eens gewoon een profiel van een leuke dame door te lezen en uit de gigantische profielteksten die ze er vaak neerzetten een ijsbreker te halen?Als vrouwen ergens van warm worden dan is het wel van iemand die een luisterend oor biedt en geïnteresseerd is in hun leven, hobby's, studie, enzovoorts. Moet je natuurlijk wel oppassen dat je niet in de friendzone belandt en er geen gras over laten groeien als het op daten aan komt.
Whehe, in welk land is dat succesvol? Qua naamgeving is het volgens mij namelijk niet erg iets tactisch. 'Adopt a Guy' --> man is hier onderdanig aan de vrouw. (Wel origineel overigens).quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:39 schreef Xeanor het volgende:
Overigens:
In het buitenland is er een site "Adopt a Guy" die binnenkort ook in NL lanceert als het goed is.
Het concept is daar: een man kan geen bericht sturen naar een vrouw totdat ze hem uitkiest om dat te mogen doen. In principe is het "veelvuldig berichtjes ontvangen" probleem van vrouwen dan opgelost.
Het begon in Frankrijk, kennelijk:quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:14 schreef NPO het volgende:
[..]
Whehe, in welk land is dat succesvol? Qua naamgeving is het volgens mij namelijk niet erg iets tactisch. 'Adopt a Guy' --> man is hier onderdanig aan de vrouw. (Wel origineel overigens).
http://techcrunch.com/201(...)-us-and-soon-the-uk/quote:So how does putting a man in a shopping cart really change things for a woman on a dating site? Beats me. But that being said, there are 3 million people currently using the service, mainly in the 18-30 age-range, with roughly 40% being women. And most of the users of the Paris-based startup are in either France, Belgium or Switzerland. But that’s probably because the site was only in French until recently. The US version of the site is now live and the UK version should launch in the beginning of next year.
Rock solid burgertrut in de dop.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:09 schreef mirannie het volgende:
Kijk, tennis vind ik al beter. Sowieso is sporten ok.
En ik heb niet gezegd dat je je anders voor moet doen dan je bent, andere hobby's moet nemen, maar verwacht dan ook niet een bepaald type vrouw. Simpel.
Ik denk dus dat je die feestjes beter achter wegen kan laten als je je profiel opstelt, mensen hebben daar over het algemeen toch bepaalde ideeën bij.
Van Piet met een kaasplankje en rosetje op de bank, labrador erbij Verdriet zeker.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nogmaals, ieder zijn mening, dus dat mag je vinden.
Maar ondertussen ben ik niet degene die een topic opent omdat er te weinig reacties komen op mijn profiel op een dating site. Het is bij mij eerder andersom...
Hahaha, dank je! Je had er niet verder naast kunnen zitten, maar gelukkig heb ik nu nog wat te lachen op de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Rock solid burgertrut in de dop.
[..]
Van Piet met een kaasplankje en rosetje op de bank, labrador erbij Verdriet zeker.
Maak je nou alweer een geintje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:04 schreef Braddie het volgende:
Ik had mezelf al helemaal afgeschreven van het hele daten en had het idee dat ik altijd alleen zou blijven en niemand mij wat vond. En ik had me nog geen uur ingeschreven op die datingsite en hoppa. Berichtje van haar dat ze me wel interessant vond.
Zelfde avond nog d`r nummer/facebook, Nu maar hopen dat ik snel m`n rijbewijs heb zou ik van de zomer eens met d`r kunnen afspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |