abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124917887
Ik ben zelf nu al zo'n 10 jaar actief op verschillende dating-sites en ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb er heel wat verschillende geprobeerd, gratis en betaald, en het is overal hetzelfde liedje: de verhouding man-vrouw is zo scheef en in het voordeel van de vrouwen, dat elke vrouw, die er ook maar een klein beetje goed uitziet, meteen duizenden bezoekers krijgt en tientallen berichten ontvangt. Vrouwen hoeven alleen maar achterover te leunen en de beste eruit te kiezen.

Dit zorgt ervoor dat al die vrouwen flink arrogant geworden zijn en torenhoge uiterlijke eisen in hun profielteksten zetten. Als man met een onopvallend uiterlijk, die ook IRL al genoeg afwijzingen en blauwtjes heeft meegemaakt, red je het daar gewoon niet tussen, zelfs niet als je op de minder knappe vrouwen reageert, want zelfs die hebben meestal nog genoeg keus.

Ik heb in al die jaren duizenden profielen van vrouwen bezocht, honderden berichtjes gestuurd en wat heeft het opgeleverd? 4 echte contacten via meerdere dates, honderden 'geen-interesse' berichten van vrouwen die niet eens mijn profiel bezocht hebben en voor de andere 90% geldt dat er geen reactie is gekomen. Geen bezoek aan mijn profiel, geen bericht terug (ook al zeggen sommigen zo lief in hun tekst dat ze altijd reageren), gewoon niks. En het gebeurde vaak genoeg dat ik een leuk contact had, dat van de een op andere dag ineens ophield, waarschijnlijk omdat de vrouw in kwestie slechts bezig was geweest om haar selectie te verkleinen.

Kortom als onopvallende man (qua uiterlijk) word je net zo hard genegeerd als IRL, ook al heb je nog zoveel te bieden. En dan kun je nog zulke leuke berichtjes sturen, zo beleefd zijn, opvallend arrogant doen of wat voor trucjes dan ook om de vrouwen te lokken, door de huidige verhoudingen op alle datingsites is het praktisch onmogelijk om als minder knappe man iemand te vinden.

Agree or disagree?
pi_124917960
Agreed..

Fuck bitches, get money!
Do before ho
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_124917969
Je kunt er als rijke, lelijke vent ook makkelijk aan een wijf komen.
Maar lelijk en niet succesvol is een probleem. Maar dat is in real life niet anders toch? ;)
pi_124918095
Nee, niet waar, overigens ook niet gelezen.

Alleen denken lelijke mannen dat ze kans maken bij knappe vrouwen, datingsite of niet, je maakt gewoon geen kans als je een lelijke lozer bent. Dus gewoon je standaard wat naar beneden doen, of beter gezegd, gewoon heel erg veel.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:04:04 #5
395200 deadprez
One more rail
pi_124918134
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Alleen denken lelijke mannen dat ze kans maken bij knappe vrouwen, datingsite of niet, je maakt gewoon geen kans als je een lelijke lozer bent. Dus gewoon je standaard wat naar beneden doen, of beter gezegd, gewoon heel erg veel.
misschien had je het toch even moeten lezen, want zelfs bij lelijke wijven lukt het hem blijkbaar niet
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_124918158
Aantrekking is maar voor een klein deel uiterlijk. Maar online kan je natuurlijk moeilijker non-verbaal communiceren.
pi_124918164
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef deadprez het volgende:

[..]

misschien had je het toch even moeten lezen, want zelfs bij lelijke wijven lukt het hem blijkbaar niet
Dan ligt het toch echt aan TS.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:04:58 #8
395200 deadprez
One more rail
pi_124918169
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dan ligt het toch echt aan TS.
lijkt me ook ja
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_124918187
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Naar mijn mening gaat het er nog niet eens om of je een lelijk of normaal uiterlijk hebt. De vrouwen hebben zoveel te kiezen, dat ze alleen de allerknapsten willen. En zoals ik al zei, het helpt niet om op de minder knappe vrouwen te reageren, want zelfs die hebben meestal nog genoeg te kiezen.
pi_124918217
Echt.. alsof ik het zelf getypt zou hebben! 100% waar (en zit in het zelfde "schuitje" :))

Gasten die een standaard text naar 100 vrouwen copy-paste, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.

Kijk voor de lol ook op marktplaats.. vrouwen profielen: 10.000hits, mannen 24. (waarschijnlijk om hun profiel text te copy-pasten).

Moe-de-loos!
pi_124918455
Die tekst lezen ze niet, je moet het in de eerste regel duidelijk hebben, dat previewtje van je berichtje (op veel sites de eerst regel), daar moet je hun interesse al te pakken zien te krijgen, zeker als je niet moeders mooiste bent.

Maar ik ken zat vrouwen die al meer dan 2 jaar op datingsites zitten, niet lelijk zijn, maar zo een beetje dezelfde ervaringen hebben als jij.
pi_124918493
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef viseenoptie het volgende:
Echt.. alsof ik het zelf getypt zou hebben! 100% waar (en zit in het zelfde "schuitje" :))

Gasten die een standaard text naar 100 vrouwen copy-paste, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.

Kijk voor de lol ook op marktplaats.. vrouwen profielen: 10.000hits, mannen 24. (waarschijnlijk om hun profiel text te copy-pasten).

Moe-de-loos!
Je kunt inderdaad nog zo'n leuk bericht sturen, waarin je oprecht interesse toont in wat ze in haar tekst zegt en waarin je complimenten geeft, vragen stelt over haar hobbies en wat leuks over jezelf vertelt, ze kijken toch alleen maar naar dat kleine fotootje bij het bericht. Als hen dat niet aanstaat, dan komen ze je profiel nog niet eens bezoeken.

Ik had een keer een leuk bericht gestuurd en kreeg binnen 5 seconden al 'geen interesse' terug, en dat was absoluut sneller dan de tijd die nodig was om mijn bericht te lezen! Ze had alleen het woordje 'hoi' en mijn foto kunnen zien in die tijd.
pi_124918497
ik ben gewoon knap dus.
pi_124918518
zet anders gewoon een foto van een brad pitt look-a-like er op, en laat haar op date komen. hebbus
pi_124918570
Ik zou er ook gewoon niet aan beginnen. Ik snap je evolutionaire drang om je voor te planten. Probeer het maar te onderdrukken. Een relatie gaat je niet gelukkig(er) maken
pi_124918605
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef cl00n het volgende:
ik ben gewoon knap dus.
Ik probeer het te geloven als je ook nog eens aangeeft dat je al 10 jaar op datingsites zit en weinig reacties van vrouwen krijgt :')
pi_124918609
En je kan altijd nog op de profielen zonder foto en een oostbloknaam gaan reageren :-)
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:17:32 #18
395200 deadprez
One more rail
pi_124918617
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef koekii het volgende:

[..]

Ik probeer het te geloven als je ook nog eens aangeeft dat je al 10 jaar op datingsites zit en weinig reacties van vrouwen krijgt :')
dat is niet ts
Stop the violence
Down with the hate
pi_124918663
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:13 schreef Casos het volgende:
Die tekst lezen ze niet, je moet het in de eerste regel duidelijk hebben, dat previewtje van je berichtje (op veel sites de eerst regel), daar moet je hun interesse al te pakken zien te krijgen, zeker als je niet moeders mooiste bent.

Maar ik ken zat vrouwen die al meer dan 2 jaar op datingsites zitten, niet lelijk zijn, maar zo een beetje dezelfde ervaringen hebben als jij.
Dan komt dat waarschijnlijk omdat ze alleen op knappe mannen gaat reageren en dan er bij de date achter komt dat zo'n nep-stoere macho maar een gladjanus zonder inhoud is en helemaal geen type voor haar is. Ze moet gewoon eens wat andere mannen een kans durven geven i.p.v. altijd alleen maar de 'mooi-boys'
pi_124918664
Agreed, aangezien ik er zelf wel behoorlijk wat succes gehad heb.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_124918690
Oneens.

De verhouding knappe mannen/knappe vrouwen is noodzakelijkerwijs in balans. De datingsites geven een verkeerd beeld. Omdat er meer mannen actief zijn, kunnen de vrouwen simpelweg de knapste mannen uitzoeken. Is normaal. Zouden wij andersom ook doen. Maar dit is niet te rijmen met de werkelijkheid, omdat de verhouding dan totaal anders is. Sterker nog, uit eerder onderzoek bleek dat er meer single vrouwen zijn. En dan blijkt IRL ineens dat ook mannen eisen gaan stellen.

Mijn tip. stop met datingsites.
pi_124918716
quote:
, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.

Daar knappen vrouwen vaak op af.
pi_124918738
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef CoconutCum het volgende:
Oneens.

De verhouding knappe mannen/knappe vrouwen is noodzakelijkerwijs in balans. De datingsites geven een verkeerd beeld. Omdat er meer mannen actief zijn, kunnen de vrouwen simpelweg de knapste mannen uitzoeken. Is normaal. Zouden wij andersom ook doen. Maar dit is niet te rijmen met de werkelijkheid, omdat de verhouding dan totaal anders is. Sterker nog, uit eerder onderzoek bleek dat er meer single vrouwen zijn. En dan blijkt IRL ineens dat ook mannen eisen gaan stellen.

ff serieus, waar vind je irl een beetje sophisticated vrouwen. dus niet die domme goedkope sletten uit de disco maar vrouwen met inhoud. Daarvoor moet je echt inbreker voor worden ofzo. ;)
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:20:39 #24
395200 deadprez
One more rail
pi_124918742
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef CoconutCum het volgende:
Stop the violence
Down with the hate
pi_124918755
Goh dan eens vanaf de andere kant, ik stond ook op een dating site en 9 van de 10 mannen zijn gewoon druk bezig je in bed te lullen, daarbij zijn ze ook alleen geinteresseerd in de lingerie die ik in de kast had, mijn werk was helemaal de bom en de tattoo op mijn rug was interessant uitzicht tijdens doggystyle.

Nee na een week had ik het wel gehad.
pi_124918799
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:21 schreef LittleLady het volgende:
Goh dan eens vanaf de andere kant, ik stond ook op een dating site en 9 van de 10 mannen zijn gewoon druk bezig je in bed te lullen, daarbij zijn ze ook alleen geinteresseerd in de lingerie die ik in de kast had, mijn werk was helemaal de bom en de tattoo op mijn rug was interessant uitzicht tijdens doggystyle.

Dan heb je waarschijnlijk gereageerd op de verkeerde types, want iemand die minder aantrekkelijk is, heeft wat te verliezen als hij eenmaal contact met jou heeft, en zal zulke dingen echt niet zeggen.
pi_124918806
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:21 schreef LittleLady het volgende:

Chatten? Ben ook geďnteresseerd in de lingerie die je nu aanhebt.
pi_124918854
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk gereageerd op de verkeerde types, want iemand die minder aantrekkelijk is, heeft wat te verliezen als hij eenmaal contact met jou heeft, en zal zulke dingen echt niet zeggen.
Ik reageerde nog helemaal nergens op, heb met verbazing al die rare reactie's gelezen.
pi_124918859
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef cl00n het volgende:

[..]

ff serieus, waar vind je irl een beetje sophisticated vrouwen. dus niet die domme goedkope sletten uit de disco maar vrouwen met inhoud. Daarvoor moet je echt inbreker voor worden ofzo. ;)
Ik weet jouw leeftijd niet, maar vroeger liepen er op de uni genoeg sophisticated vrouwen rond. En ja, ook single.
pi_124919046
ja
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef CoconutCum het volgende:

[..]

Ik weet jouw leeftijd niet, maar vroeger liepen er op de uni genoeg sophisticated vrouwen rond. En ja, ook single.
ja daar kom ik dus niet meer ;(

Ik ga opzoek naar een vrouw met een tuinbroek en kort pittig kapsel. Met "gewaagde" kleuren aan.
pi_124919091
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ik reageerde nog helemaal nergens op, heb met verbazing al die rare reactie's gelezen.
Hm oké. Nou ja, ik persoonlijk toon altijd oprechte interesse en stel relevante vragen over haar hobbies, werk of gemaakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.
pi_124919157
Heb je geen pic van jezelf, TS zodat wij kunnen beoordelen of het aan je uiterlijk ligt?
pi_124919163
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef TJ_79 het volgende:
aakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.
moet je niet doen, je moet proberen binnen 2x chatten een irl date te hebben gesjeft anders wordt het saai. en dat vrouwmensch waarmee je chat heeft anders mensen zoals ik die wel binnen 2x in haar broekje zitten. :Y)
pi_124919177
quote:

[..]

Hm oké. Nou ja, ik persoonlijk toon altijd oprechte interesse en stel relevante vragen over haar hobbies, werk of gemaakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.
Tja ik kreeg alleen maar bizare reactie's, daar reageer ik echt niet op.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:31:22 #35
395200 deadprez
One more rail
pi_124919181
quote:

[..]

Je komt gewoon veel te wanhopig over waarschijnlijk. Zo kom je hier in ieder geval wel over.
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:31:52 #36
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124919201
Disagree. Ik ben zeker niet knap (maar ook niet lelijk denk ik) en krijg toch via datingsites dates. Inbegrepen slimme, hoogopgeleide vrouwen zonder issues en verleden. Sterker nog, ik ben nog geen 1.70m lang en van buitenlandse afkomst dus ik heb het helemaal niet mee!

Ik denk dat het eerder aan de houding en uitstraling van TS ligt. Natuurlijk zitten er vrouwen op datingsites met belachelijke eisenpakketten. En het klopt dat vrouwen doodgegooid worden met berichten van allerlei mannen. Maar als je een interessant, normaal persoon bent en een beetje leuk mailtjes op een niet-opdringerige manier kunt sturen zou je toch wat reacties moeten krijgen, als is het maar een op de 20 dames. In het echte leven zijn de odds niet veel beter, en dan moet je ook nog de bezette vrouwen van de singles nog scheiden.

quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Daar knappen vrouwen vaak op af.
Daar zou ik als man ook niet op wachten.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_124919294
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
Heb je geen pic van jezelf, TS zodat wij kunnen beoordelen of het aan je uiterlijk ligt?
Oh, het zal vast en zeker aan mij uiterlijk liggen, maar ik heb IRL nou nooit het gevoel gekregen dat ik écht lelijk ben. Ik ga mijn foto hier niet posten, want er zitten een hoop onbeschofte bullebakken op dit forum die hun kans meteen waar zullen zien om even een flink potje te gaan bashen.
pi_124919297
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Zihuatanejo het volgende:
Disagree. Ik ben zeker niet knap (maar ook niet lelijk denk ik) en krijg toch via datingsites dates. Inbegrepen slimme, hoogopgeleide vrouwen zonder issues en verleden. Sterker nog, ik ben nog geen 1.70m lang en van buitenlandse afkomst dus ik hebt het helemaal niet mee!

Ik denk dat het eerder aan de houding en uitstraling van TS ligt. Natuurlijk zitten er vrouwen op datingsites met belachelijke eisenpakketten. En het klopt dat vrouwen doodgegooid worden met berichten van allerlei mannen. Maar als je een interessant, normaal persoon bent en een beetje leuk mailtjes op een niet-opdringerige manier kunt sturen zou je toch wat reacties moeten krijgen, als is het maar een op de 20 dames. In het echte leven zijn de odds niet veel beter, en dan moet je ook nog de bezette vrouwen van de singles nog scheiden.
de odds op een vrijgezelle leuke nette meid gaan na je 25e gaan dramatisch naar beneden. ik ben van plan er een goedkope domme heks naast te nemen om het wachten draaglijker te maken.
pi_124919348
quote:

[..]

Daar zou ik als man ook niet op wachten.
Klopt. Hou het juist een beetje luchtig en flirterig ipv gelijk heel je levensverhaal door te mailen.
pi_124919352
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:34 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Oh, het zal vast en zeker aan mij uiterlijk liggen, maar ik heb IRL nou nooit het gevoel gekregen dat ik écht lelijk ben. Ik ga mijn foto hier niet posten, want er zitten een hoop onbeschofte bullebakken op dit forum die hun kans meteen waar zullen zien om even een flink potje te gaan bashen.
nouja als je een stuk kaak mist, of een gigantische vleespet hebt zal je er wel last van hebben. voor de rest is het gewoon een grote bek hebben en niet suf worden.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:35:21 #41
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124919356
Misschien is het wel zo dat vrouwen kieskeurig worden juist door al die reacties waar ze uit kunnen kiezen. Je kan niet verwachten dat als er zeg maar 100 reacties binnen komen dat ze die alle 100 leest, logisch dat ze dan gaat voor wat zij sowieso al aantrekkelijk vindt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_124919397
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Kally het volgende:
Misschien is het wel zo dat vrouwen kieskeurig worden juist door al die reacties waar ze uit kunnen kiezen. Je kan niet verwachten dat als er zeg maar 100 reacties binnen komen dat ze die alle 100 leest, logisch dat ze dan gaat voor wat zij sowieso al aantrekkelijk vindt.
hoewel dat natuurlijk wel redelijk naief is. vaak zijn de marocs met strakke anabole lijven en een dikke bmw als 21 jarige zon beetje de spelers. en dan gaan ze klagen dat ze altijd op verkeerde mannen vallen.
pi_124919403
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Kally het volgende:
Ook al krijg ik maar 5 reacties binnen, dan ga ik nog voor wat ik aantrekkelijk vind. Fysieke aantrekkingskracht is enorm belangrijk.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:37:39 #44
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124919430
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef cl00n het volgende:

[..]

hoewel dat natuurlijk wel redelijk naief is. vaak zijn de marocs met strakke anabole lijven en een dikke bmw als 21 jarige zon beetje de spelers. en dan gaan ze klagen dat ze altijd op verkeerde mannen vallen.
Njah, dan reageer je zelf op de verkeerde vrouw denk ik, misschien zoeken naar vrouwen die niet op players vallen.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:37:51 #45
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124919436
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ook al krijg ik maar 5 reacties binnen, dan ga ik nog voor wat ik aantrekkelijk vind. Fysieke aantrekkingskracht is enorm belangrijk.
Dat sowieso.

Maar TS geeft zelf aan dat vrouwen zo veel reacties binnen krijgen.
pi_124919444
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef cl00n het volgende:

[..]

Dat is niet waar, ik val op wat oudere mannelijke mannen met enorm gevoel voor humor en motorrijbewijs en geen kinderwens is een eis
pi_124919498
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef Kally het volgende:

[..]

Njah, dan reageer je zelf op de verkeerde vrouw denk ik, misschien zoeken naar vrouwen die niet op players vallen.
heee niet mijn probleem. maar hoor vaak dat vrouwen klagen: "ik val altijd op verkeerde mannen" ofzo.
pi_124919523
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dat is niet waar, ik val op wat oudere mannelijke mannen met enorm gevoel voor humor en motorrijbewijs en geen kinderwens is een eis
en geld, groot huis. en ze mogen niet naar je lingerie vragen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:41:26 #49
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124919559
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:39 schreef cl00n het volgende:

[..]

heee niet mijn probleem. maar hoor vaak dat vrouwen klagen: "ik val altijd op verkeerde mannen" ofzo.
Ik sprak algemeen ;)

En ja veel vrouwen vallen op de slechte jongen, raar maar waar, want achteraf is het altijd huilen en klagen.
pi_124919589
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:40 schreef cl00n het volgende:

[..]

en geld, groot huis. en ze mogen niet naar je lingerie vragen.
Geld boeid me niet, verdien mijn eigen centen, daarbij ben ik degene in de relatie die vaak de cadeautjes koopt, een groot huis kan me ook niet boeien, ik wil niet samenwonen, heb zelf een huis.
En vragen naar lingerie, dat is veel leuker als het zo ver is om dat zelfte ontdekken toch
pi_124919628
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:41 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik sprak algemeen ;)

En ja veel vrouwen vallen op de slechte jongen, raar maar waar, want achteraf is het altijd huilen en klagen.
hahaha ja precies, dus mss als niceguy toch ff wat badboy skills aanleren, die je langzaam laat vieren als je een meisje echt mag ;)
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:44:49 #52
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124919678
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:43 schreef cl00n het volgende:

[..]

hahaha ja precies, dus mss als niceguy toch ff wat badboy skills aanleren, die je langzaam laat vieren als je een meisje echt mag ;)
Vrouwen zoeken toch een ruwe bolster met een blanke pit, dus badboy skills mogen wel een beetje blijven.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:46:56 #53
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_124919763
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef TJ_79 het volgende:
Kortom als onopvallende man (qua uiterlijk) word je net zo hard genegeerd
Agree or disagree?
Disagree. Zet gewoon goeie foto's neer. Zet een leuke zonnebril op en zorg ervoor dat je in een leuke situatie staat. Ergens met je backpack, sportend of zo. Met wat vrienden. Zet ze op hotornot.com en gebruik de hoogst-scorenden voor je datingsite.

En zorg voor een GOEDE profieltekst, niet dat gekloot. Schrijf iets samen met een vriendin.

Ik kreeg reacties van vrouwen in plaats van andersom (binnen 2 weken meerdere reacties, echt gebeurd).
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_124919771
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:44 schreef Kally het volgende:

[..]

Vrouwen zoeken toch een ruwe bolster met een blanke pit, dus badboy skills mogen wel een beetje blijven.
ja dat zoeken ze wel, maar kijk maar eens wat 20 jaar huwelijk met een man doet. een ruwe bolster getransformeerd tot makke huisslaaf, goed voor werk, ja en amen en huishoudelijke klusjes.
pi_124919794
Wat doen knappe mannen op een datingsite dan?
I'm not a sinner.
pi_124919808
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:47 schreef Plums het volgende:
multi-fuck
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:47:57 #57
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_124919811
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:47 schreef cl00n het volgende:
\maar kijk maar eens wat 20 jaar huwelijk met een man doet. een ruwe bolster getransformeerd tot makke huisslaaf, goed voor werk, ja en amen en huishoudelijke klusjes.
Daar was je zelf bij. Je moet ook niet trouwen, dat is mijn persoonlijke mening. Vrouwen van tegenwoordig kunnen (en moeten wat mij betreft) zelf de broek ophouden.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:48:04 #58
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124919814
quote:

[..]

ja dat zoeken ze wel, maar kijk maar eens wat 20 jaar huwelijk met een man doet. een ruwe bolster getransformeerd tot makke huisslaaf, goed voor werk, ja en amen en huishoudelijke klusjes.
Ik wil niet trouwen, en ik zorg voor mezelf en mijn huis (tot klussen aan toe) dus geen makke huisslaaf voor mij :P
pi_124919823
quote:

[..]

multi-fuck
Dronken chicks in een bar niet makkelijk genoeg :?
I'm not a sinner.
pi_124919840
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:48 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik wil niet trouwen, en ik zorg voor mezelf en mijn huis (tot klussen aan toe) dus geen makke huisslaaf voor mij :P
Helemaal mee eens!!
pi_124919874
quote:
De kans op meer neuken vergroten?
pi_124919935
Ja maar.. elke knappe man die ik ken mag zó elk wijf uit zijn vriendengroep al doen en dan ook nog eens de keus hebben uit 5 meiden per avond per kroeg. Wat the fuck doe je dan op een datingsite als er al genoeg keus is? :')
I'm not a sinner.
pi_124919958
Mensen die serieus iets zoeken vind je der idd niet! Maar net als wij mannen krijgen ook bijna nooit een berichtje van een vrouw!
pi_124919959
Ik ben vrij gemiddeld en krijg op badoo of zo echt wel reacties :+ Misschien moet je eens een interessant gesprek aangaan ipv een openhartig verhaal :')
pi_124919999
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Plums het volgende:
Ja maar.. elke knappe man die ik ken mag zó elk wijf uit zijn vriendengroep al doen en dan ook nog eens de keus hebben uit 5 meiden per avond per kroeg. Wat the fuck doe je dan op een datingsite als er al genoeg keus is? :')
Lekker makkelijk, vanaf de bank chickies uitkiezen :9. Selecteren op leeftijd, gewicht, geboortedatum, afkomst, woonplaats :9
pi_124920021
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef erikkll het volgende:

[..]

Lekker makkelijk, vanaf de bank chickies uitkiezen :9. Selecteren op leeftijd, gewicht, geboortedatum, afkomst, woonplaats :9
Ah daar heb je een heel goed punt :')
I'm not a sinner.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:52:44 #67
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124920027
quote:

[..]

Oh dus behoorlijk selectief, goh de mannen mogen dat wel :D
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:52:54 #68
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124920037
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:46 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Disagree. Zet gewoon goeie foto's neer. Zet een leuke zonnebril op en zorg ervoor dat je in een leuke situatie staat. Ergens met je backpack, sportend of zo. Met wat vrienden. Zet ze op hotornot.com en gebruik de hoogst-scorenden voor je datingsite.

En zorg voor een GOEDE profieltekst, niet dat gekloot. Schrijf iets samen met een vriendin.

Ik kreeg reacties van vrouwen in plaats van andersom (binnen 2 weken meerdere reacties, echt gebeurd).
Ik vind het zelf redelijk irritant als ik een leuke profieltekst zie maar op de profielfoto's alleen met zonnebril op zodat je niet kan zien hoe ze eruit ziet. Alsof ze iets te verbergen hebben.
pi_124920049
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef MrNiceGuy87 het volgende:
Mensen die serieus iets zoeken vind je der idd niet! Maar net als wij mannen krijgen ook bijna nooit een berichtje van een vrouw!
Inderdaad, als man zul je niet snel zelf een bericht ontvangen van een vrouw. Net als IRL wordt verwacht dat de man het initiatief neemt, en dat gebeurt ook omdat er in verhouding veel minder vrouwen op die sites zitten.
pi_124920069
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Plums het volgende:

[..]

Ah daar heb je een heel goed punt :')
Het is wel zo. Ergens zijn die vleeskeuringen gewoon erg vermakelijk :9
pi_124920085
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Kally het volgende:

[..]

Oh dus behoorlijk selectief, goh de mannen mogen dat wel :D
Vrouwen ook wel, ik ben toch niet de topicstarter :P Ik herken me totaal niet in dat verhaal. Meer dan de helft van de vrouwen reageert wel en van degenen die het uberhaupt lezen is het aandeel nog wel groter. Zo bijzonder zie ik er niet uit en een gesprek begin ik meestal gewoon met 'Hey!' :+
pi_124920103
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:53 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Inderdaad, als man zul je niet snel zelf een bericht ontvangen van een vrouw. Net als IRL wordt verwacht dat de man het initiatief neemt, en dat gebeurt ook omdat er in verhouding veel minder vrouwen op die sites zitten.
Wat is daar nou weer erg aan? Je kunt toch godverdomme zelf wel iemand aanspreken?
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:54:47 #73
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124920107
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:54 schreef erikkll het volgende:

[..]

Vrouwen ook wel, ik ben toch niet de topicstarter :P Ik herken me totaal niet in dat verhaal. Meer dan de helft van de vrouwen reageert wel en van degenen die het uberhaupt lezen is het aandeel nog wel groter. Zo bijzonder zie ik er niet uit en een gesprek begin ik meestal gewoon met 'Hey!' :+
Goed begin is het halve werk inderdaad ^O^
pi_124920110
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Ik vind het zelf redelijk irritant als ik een leuke profieltekst zie maar op de profielfoto's alleen met zonnebril op zodat je niet kan zien hoe ze eruit ziet. Alsof ze iets te verbergen hebben.
Dara heb je groot gelijk in, ik skip altijd de profielen met alleen zonnebril-foto's. Bovendien pas ik de zoekopdracht altijd zo aan, dat ik geen vrouwen te zien krijg, die zichzelf als 'goeduitziend' beoordelen, want die nemen toch niet genoegen met minder dan het knapste.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:55:14 #75
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124920125
quote:

[..]

Wat is daar nou weer erg aan? Je kunt toch godverdomme zelf wel iemand aanspreken?
Buiten dat, de vrouwen in mijn omgeving stappen gerust zelf op een man af :')
pi_124920140
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:48 schreef Plums het volgende:

[..]

Dronken chicks in een bar niet makkelijk genoeg :?
dat lukt je ook maar een x aantal weken in dezelfde tent
pi_124920141
quote:

[..]

Heb je wel gelezen wat ik heb gezegd: ik heb honderden berichten gestuurd en krijg in 99% van de gevallen geen reactie terug.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:56:11 #78
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124920143
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:54 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Dara heb je groot gelijk in, ik skip altijd de profielen met alleen zonnebril-foto's. Bovendien pas ik de zoekopdracht altijd zo aan, dat ik geen vrouwen te zien krijg, die zichzelf als 'goeduitziend' beoordelen, want die nemen toch niet genoegen met minder dan het knapste.
Op welke datingsite kun je jezelf beoordelen?

quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:55 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Heb je wel gelezen wat ik heb gezegd: ik heb honderden berichten gestuurd en krijg in 99% van de gevallen geen reactie terug.
Hoe ziet een gemiddelde reactie van jou dan uit?
pi_124920145
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:55 schreef Kally het volgende:

[..]

Buiten dat, de vrouwen in mijn omgeving stappen gerust zelf op een man af :')
Ja, in de kroeg wel, maar op die datingsites niet echt. Dat klopt, maar ja. Lekker boeiend :')
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:56:54 #80
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124920172
quote:

[..]

Tip: ik vind je nogal zeurend overkomen, misschien doe je dat ook op die sites
pi_124920173
Ik heb in mijn datingssite-periode echt genoeg berichtjes van vrouwen gehad waar ook dates uit voort zijn gekomen. De algemene tendens is wellicht zo dat men verwacht dat de man de vrouw aanspreekt, maar vice versa komt ook zeker wel voor.
pi_124920189
quote:

[..]

Ja, dan stuur je blijkbaar een oninteressant zeververhaal want ik stuur gewoon iedereen die ik wil een berichtje en vaak wordt er gewoon gereageerd. Vaak volgt er niet echt een leuk gesprek, maar dat heb je in het echt ook wel... Niet met iedereen kun je goed lullen.
pi_124920192
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:56 schreef Kally het volgende:

[..]

ahh wil je niet daten? komop ik ben best aardig, en je krijgt het diner van mij? AAAHh PLEASE?!
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:57:35 #84
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124920197
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:57 schreef cl00n het volgende:

[..]

ahh wil je niet daten? komop ik ben best aardig, en je krijgt het diner van mij? AAAHh PLEASE?!
_O- _O-
pi_124920200
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:56 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ja, in de kroeg wel, maar op die datingsites niet echt. Dat klopt, maar ja. Lekker boeiend :')
Als je dit probleem niet boeiend vindt, wat doe je hier dan? Je kraakte mij daarnet ook al af door te zeggen dat ik toch zeker wel een gesprek uit mezelf kan beginnen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:58:08 #86
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124920216
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:57 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Als je dit probleem niet boeiend vindt, wat doe je hier dan? Je kraakte mij daarnet ook al af door te zeggen dat ik toch zeker wel een gesprek uit mezelf kan beginnen.
Dat heet opbouwende kritiek
pi_124920219
Misschien moet je proberen over te komen als een leuke kerel ipv een wanhopige nerd.
Het is maar een ideetje hoor.. :D
pi_124920224
quote:

[..]

Wat de fuck is daar nou weer afkraken aan? :')
pi_124920251
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:56 schreef Kally het volgende:

[..]

Absoluut niet, maar dat komt omdat deze persoon reageert zonder te lezen wat er gezegd is en rare conclusies trekt die niet reëel zijn
pi_124920260
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef Kally het volgende:

[..]

Dat heet opbouwende kritiek
Het is niet eens kritiek, wat mij betreft. Gewoon een opmerking. Of een tip, op een ironische wijze gegeven. Of zo.
pi_124920261
quote:

[..]

Wat wil je eigenlijk met dit topic, behalve bevestiging dat vrouwen maar oppervlakkige wezens zijn, waardoor jij geen kans krijgt op datingsites?
pi_124920280
Ach het is altijd proberen, niet wanhopig overkomen en het bericht van: Hoi hoe is het? is geen bericht dat is gewoon spam.
Geen foto's met zonnebrillen, geen foto's met overdreven bodybuild poses, geen foto's met alleen een speedo broekje aan.
pi_124920286
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:57 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ja, dan stuur je blijkbaar een oninteressant zeververhaal want ik stuur gewoon iedereen die ik wil een berichtje en vaak wordt er gewoon gereageerd. Vaak volgt er niet echt een leuk gesprek, maar dat heb je in het echt ook wel... Niet met iedereen kun je goed lullen.
Misschien krijg jij wel reacties terug omdat je een leuk hoofd hebt, en heeft TS dat gewoon niet. Ofzo.
I'm not a sinner.
pi_124920288
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Absoluut niet, maar dat komt omdat deze persoon reageert zonder te lezen wat er gezegd is en rare conclusies trekt die niet reëel zijn
Ja, luister eens even. Ik weet niet waarom jij denkt dat ik niet gelezen heb, maar dat heb ik dus echt wel. Je loopt gewoon te wanken om niks.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:59:51 #95
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124920306
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Wat wil je eigenlijk met dit topic, behalve bevestiging dat vrouwen maar oppervlakkige wezens zijn, waardoor jij geen kans krijgt op datingsites?
Uitlaatklep. Zie ook zijn posthistory.
pi_124920324
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ik wilde verhalen horen van mensen die er ook zo tegen aan kijken of juist met voorbeelden kunnen komen, dat het niet waar hoeft te zijn.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:00:34 #97
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124920333
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Ik geef je een tip hč? Je scheert alle vrouwen over 1 kam, je gaat er van te voren al van uit dat ze toch niet reageren, misschien breng je dat over in je berichtjes? Niet alle knappe vrouwen vallen op mooiboys hoor, kijk buiten op straat maar eens goed naar stelletjes. Je komt al een heel eind met humor en zelfverzekerd zijn.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:01:00 #98
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124920350
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef erikkll het volgende:

[..]

Het is niet eens kritiek, wat mij betreft. Gewoon een opmerking. Of een tip, op een ironische wijze gegeven. Of zo.
Ik weet het :D
pi_124920361
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Ik wilde verhalen horen van mensen die er ook zo tegen aan kijken of juist met voorbeelden kunnen komen, dat het niet waar hoeft te zijn.
Natuurlijk is het waar. Komop, iedereen wil toch een lekkere kerel/vrouw?
pi_124920371
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef LittleLady het volgende:
Ach het is altijd proberen, niet wanhopig overkomen en het bericht van: Hoi hoe is het? is geen bericht dat is gewoon spam.
Geen foto's met zonnebrillen, geen foto's met overdreven bodybuild poses, geen foto's met alleen een speedo broekje aan.
ach het is niet zo ingewikkeld, je moet gewoon zorgen dat je niet tussen de eenheidsworsten terecht komt. klaar.
pi_124920373
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef Plums het volgende:

[..]

Misschien krijg jij wel reacties terug omdat je een leuk hoofd hebt, en heeft TS dat gewoon niet. Ofzo.
Ik ben echt niet bovengemiddeld knap, ik spendeer geen tijd in de sportschool. Zelfs als TS niet zo knap is, is dat door gewoon niet te zeuren best te 'fixen'. Leuke kleding, fatsoenlijk kapsel, af en toe eens naar de sportschool, goeie foto's en ik weet zeker dat TS best reacties krijgt.

Hij is gewoon aan het zeuren en in zelfmedelijden aan het verdrinken ipv het eventuele probleem onderkennen en oplossen. Als dat probleem er uberhaupt al is.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:01:57 #102
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124920382
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:01 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Natuurlijk is het waar. Komop, iedereen wil toch een lekkere kerel/vrouw?
Uhuh en neemt meestal uiteindelijk genoegen met minder.
pi_124920384
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef TJ_79 het volgende:
of juist met voorbeelden kunnen komen, dat het niet waar hoeft te zijn.
Ja, mijn voorbeeld kon je erg waarderen inderdaad.
pi_124920429
Ik vind badoo wel top nu trouwens

moest het proberen van iemand, nou meeloper als ik ben heb ik dat gedaan en meteen een enorm lekkere duitser aangesproken met:

Hey Du! Ich bin genau was du suchst! How are you?

en het werkte ook nog.
pi_124920493
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:03 schreef cl00n het volgende:
Ik vind badoo wel top nu trouwens

moest het proberen van iemand, nou meeloper als ik ben heb ik dat gedaan en meteen een enorm lekkere duitser aangesproken met:

Hey Du! Ich bin genau was du suchst! How are you?

en het werkte ook nog.
Ik vind het vervelend dat je met duitsers geen ECHT leuk gesprek kunt aangaan, tenzij je ECHT goed duits kunt of zij goed Engels spreekt. Het blijft een beetje oppervlakkig.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:05:03 #106
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124920498
Ik ben het eens met de stelling.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124920505
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef Kally het volgende:

[..]

Ik geef je een tip hč? Je scheert alle vrouwen over 1 kam, je gaat er van te voren al van uit dat ze toch niet reageren, misschien breng je dat over in je berichtjes? Niet alle knappe vrouwen vallen op mooiboys hoor, kijk buiten op straat maar eens goed naar stelletjes. Je komt al een heel eind met humor en zelfverzekerd zijn.
Ik ben accountmanager van beroep, ik communiceer heel de dag door met klanten. Ik ben echt geen wanhopig kind dat loopt te smeken om aandacht in berichten naar vrouwen of zielig loop te doen of wat dan ook. Ik ben beleefd, correct, absoluut niet opdringerig, complimenteus, vriendelijk en toon oprechte interesse zonder seksistische opmerkingen of pushy te worden. Mijn brichten zijn zeker ook niet alleen maar 'hoi, hoe is het?'.Ik heb altijd echt iets te vertellen, duidelijk gericht op haar persoonlijke tekst en geen copypaste.

Juist daarom begrijp ik niet waarom ik nooit reactie krijg en kom daarom hier omdat ik op zoek ben naar gelijksoortige ervaringen van andere mensen.
pi_124920544
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:04 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik vind het vervelend dat je met duitsers geen ECHT leuk gesprek kunt aangaan, tenzij je ECHT goed duits kunt of zij goed Engels spreekt. Het blijft een beetje oppervlakkig.
Nou dat ligt niet aan de taal, dat ligt serieus in de cultuur ofzo. Duitsers zijn echt niet grappig, gewoon 100% niet. Hele suffe grapjes etc. Wel eens een duitser in de wc van een disco gebaumt. Dat mens wist niet wat ze meemaakte.
pi_124920549
Heb ook een poosje op Badoo gestaan, wel grappig, leuke dates via gehad
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:07:03 #110
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124920583
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Plums het volgende:
Je kan toch niet 7 avonden per week naar de kroeg.

TS, je zeurt. Ook lelijke gasten kunnen dates regelen. Niet met lekkere vrouwen nee, maar wel gewoon met normale vrouwen. Als je dat niet voor elkaar krijgt pak je het totaal verkeerd aan.

Ik las in de eerste posts al verhalen over 'mijn openhartige mail waarderen ze niet'. Nee duh, geen enkele vrouw heeft zin in een of andere Sjef van Oekel die meteen al z'n kwetsbaarheden op de mail gooit. Maak gewoon wat geintjes met ze.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:07:19 #111
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124920595
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:05 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Ik ben accountmanager van beroep, ik communiceer heel de dag door met klanten. Ik ben echt geen wanhopig kind dat loopt te smeken om aandacht in berichten naar vrouwen of zielig loop te doen of wat dan ook. Ik ben beleefd, correct, absoluut niet opdringerig, complimenteus, vriendelijk en toon oprechte interesse zonder seksistische opmerkingen of pushy te worden. Mijn brichten zijn zeker ook niet alleen maar 'hoi, hoe is het?'.Ik heb altijd echt iets te vertellen, duidelijk gericht op haar persoonlijke tekst en geen copypaste.

Juist daarom begrijp ik niet waarom ik nooit reactie krijg en kom daarom hier omdat ik op zoek ben naar gelijksoortige ervaringen van andere mensen.
Misschien ben je iets te correct? Gooi je er wel wat humor in, in die teksten?
pi_124920613
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:06 schreef LittleLady het volgende:
Heb ook een poosje op Badoo gestaan, wel grappig, leuke dates via gehad
heb je tips? ik ben nieuw en begin nu wat connecties te krijgen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:08:08 #113
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124920616
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:05 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

...

Kun je niet beter naar de (welbedoelde) adviezen luisteren van mensen die wel succes hebben? Of zoek je huilmaatje?
pi_124920642
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:07 schreef Kally het volgende:

[..]

Misschien ben je iets te correct? Gooi je er wel wat humor in, in die teksten?
Dat was niet ik, met die openhartige verhalen, dat was iemand anders. Ik probeer juist zo weinig mogelijk over mezelf te vertellen, slechts wat kleine dingetjes. En ik probeer er inderdaad altijd iets in te krigen, waar ze zeker om zal lachen. Niet iets plats of schokkends, meestal iets subtiels of gewoon even wat droge humor.
pi_124920666
Hoe oud ben je TJ_79
pi_124920677
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:08 schreef cl00n het volgende:

[..]

heb je tips? ik ben nieuw en begin nu wat connecties te krijgen.
Tja wees gewoon jezelf
pi_124920680
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:08 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Kun je niet beter naar de (welbedoelde) adviezen luisteren van mensen die wel succes hebben? Of zoek je huilmaatje?
Juist, ik ontvang juist graag adviezen. Maar er zijn een hoop mensen hier, die meteen allerlei bevooroordeelde conclusies trekken en van alles lopen af te kraken, zonder iets serieus toe te voegen aan het topic.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:10:37 #118
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124920692
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:10 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Juist, ik ontvang juist graag adviezen. Maar er zijn een hoop mensen hier, die meteen allerlei bevooroordeelde conclusies trekken en van alles lopen af te kraken, zonder iets serieus toe te voegen aan het topic.
Welkom op Fok!
pi_124920744
Nou vraag jezelf eerst eens af, wat voor type vrouw wil je?
pi_124920752
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:10 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Tja wees gewoon jezelf
:D masterlijk
pi_124920765
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:12 schreef LittleLady het volgende:
Nou vraag jezelf eerst eens af, wat voor type vrouw wil je?
blond + dikke tieten, behoorlijk dom en het liefst met hazelip
pi_124920825
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:13 schreef cl00n het volgende:

[..]

blond + dikke tieten, behoorlijk dom en het liefst met hazelip
Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, waarom die hazelip?
pi_124920841
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:15 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, waarom die hazelip?
schaamt ze zich om te praten
pi_124920861
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:09 schreef cl00n het volgende:
Hoe oud ben je TJ_79
Ik ben 34 jaar oud sinds een paar weken. Misschien heldert dat de situatie wat op?
Ik had altijd een hele grote vriendengroep, waarmee we heel vaak uitgingen en op vakantie gingen e.d. Nu is 95% samenwonend met kinderen en zelfs mijn 2 jongere broers hebben een relatie.De jongste gaat dit jaar zelfs trouwen. Als enige vrijgezel in de groep is dat soms best eenzaam, zeker nu er in de weekenden weinig meer gebeurt. Bovendien worden de reacties met 'waar blijft jouw vriendin?' met het jaar steeds sterker.Ik zou aan de ene kant graag willen stoppen met datingsites, maar dan blijft er vrij weinig meer over. Uitgaan is verleden tijd en op een sport zit ik al.
Tips om mijn profiel en berichten te verbeteren zijn dus van harte welkom.
pi_124920877
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:16 schreef cl00n het volgende:

[..]

schaamt ze zich om te praten
Moet je een vrouw zoeken die overdag bij de sekslijn werkt, die praten in de avond ook niet meer, zijn ze door hun 8000 woorden heen.
pi_124920881
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:15 schreef LittleLady het volgende:

[..]

nee maar serieus, is het verkeerd om een domme blonde ernaast te nemen voor de lange zoektocht die de ware op moet leveren?
pi_124920896
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:17 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Moet je een vrouw zoeken die overdag bij de sekslijn werkt, die praten in de avond ook niet meer, zijn ze door hun 8000 woorden heen.
_O- inderdaad, filteren op callcenters. nice thanks! ^O^
pi_124920927
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:16 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Ik ben 34 jaar oud sinds een paar weken. Misschien heldert dat de situatie wat op?
Ik had altijd een hele grote vriendengroep, waarmee we heel vaak uitgingen en op vakantie gingen e.d. Nu is 95% samenwonend met kinderen en zelfs mijn 2 jongere broers hebben een relatie.De jongste gaat dit jaar zelfs trouwen. Als enige vrijgezel in de groep is dat soms best eenzaam, zeker nu er in de weekenden weinig meer gebeurt. Bovendien worden de reacties met 'waar blijft jouw vriendin?' met het jaar steeds sterker.Ik zou aan de ene kant graag willen stoppen met datingsites, maar dan blijft er vrij weinig meer over. Uitgaan is verleden tijd en op een sport zit ik al.
Tja zoals ik net al vroeg, wat voor type vrouw zoek je?
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:19:33 #129
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124920943
quote:

Zet eens een profieltekst van je hier neer? Mijn werkdag eindigt over 10 minuten dus kan morgen wel reageren. :+ :)
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:26:38 #130
33189 RM-rf
1/998001
pi_124921159
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef TJ_79 het volgende:

Kortom als onopvallende man (qua uiterlijk) word je net zo hard genegeerd als IRL, ook al heb je nog zoveel te bieden. En dan kun je nog zulke leuke berichtjes sturen, zo beleefd zijn, opvallend arrogant doen of wat voor trucjes dan ook om de vrouwen te lokken, door de huidige verhoudingen op alle datingsites is het praktisch onmogelijk om als minder knappe man iemand te vinden.

Agree or disagree?
alhoewel ik verder niks weet van datingsites, neem ik aan dat het gelijk is aan het 'gewone' leven...

darin is het zeker zo dat 'knappe' mensen enige voordelen hebben, maar dat is allerminst een showstopper... lelijke mensen blijken perfect in staat te zijn zeer actief contacten te knopen, gewoon door spontaan te zijn, een goede babbel te hebben, jezelf positief over te laten komen...

andersom, ook genoeg knappe mannen blijken weinig succesvol als ze verder saai en initiatiefloos zijn..
als je dan niet zo succesvol bent, kun je het op je gebrek aan looks gooien en heel zielig doen, of je realiseert misschien dat je je gewon wat anders zou kunnen verkopen en dan opeens meer succes kunt hebben.

Overigens, het is altijd sowieso een nogo om domweg een hoop vrouwen aan te baggeren of enkel contact te zoeken vanuit het ide 'dat je wel effetjes kunt scoren'... er bestaat altijd een mogelijkheid dat het met iemand klikt of niet, en dat zul je eerst moeten uitvinden.
Je weet nooit of iemand bij voorbaat geschikt is (of ze nu knap zijn of niet), en als je wel met die instelling in een contact stapt, komt dat snel over alsof je best 'desperate' bent naar een contact en weinig intersse in het individu hebt, en dat is zelf al direkt een turn-off
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_124921169
TIJD VOOR DE FILE!
pi_124921233
Het punt is dat bijna alle teksten lame zijn op dating sites. Tja, als er dan ook nog een lelijke foto bij staat, blader ik door.
pi_124921265
En een heel diep persoonlijk mailtje als eerste bericht zakt mijn broek ook vanaf.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:31:30 #134
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124921303
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:29 schreef mirannie het volgende:
Het punt is dat bijna alle teksten lame zijn op dating sites. Tja, als er dan ook nog een lelijke foto bij staat, blader ik door.
Na een tijdje zijn veel teksten inderdaad hetzelfde.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:33:33 #135
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_124921375
Ik ken een jongen met een gemiddeld hoofd en flink overgewicht die via paiq toch behoorlijk wat dates regelde, waarvan één uitliep op een relatie. Misschien scheelt het wel dat je bij paiq dan niet direct de foto's ziet.
...as always
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:37:13 #136
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_124921475
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:31 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Oh, echt verschrikkelijk ja! Laatst meegekeken met een vriend of er wat leuke vrouwen voor 'm te vinden waren. Die profielen waren allemaal hetzelfde!
...goed glas wijn....reizen...spontaan...terrasje pakken... -O-
Op zich geen rare dingen, maar het lijkt wel een klonenleger! Bij de mannen zal het wel niet veel beter zijn.
...as always
pi_124921495
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:31 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Wat ben ik,,, hoe ik mijzelf zie,, Gevoelens persoon, anthousiast, spontaan, gezellig, geen haantjes figuur, ben lekker mezelf, lekker, loop bij niemand de deur plat, loop niet met de meut mee,heb vrienden die ik tijden niet zie maar als je elkaar ziet is het ook goed, ben af en toe lekker zo gek als een deur en heb het motto je moet alles een keer meegemaakt hebben

Deze tekst kom je bij ruim de helft van de mannen tegen
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:40:14 #138
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_124921545
Ga daten via FOK! :D
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:42:40 #139
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_124921632
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:18 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Dan komt dat waarschijnlijk omdat ze alleen op knappe mannen gaat reageren en dan er bij de date achter komt dat zo'n nep-stoere macho maar een gladjanus zonder inhoud is en helemaal geen type voor haar is. Ze moet gewoon eens wat andere mannen een kans durven geven i.p.v. altijd alleen maar de 'mooi-boys'
Ja, ja. Waarschijnlijk weet die vrouw dondersgoed wat matcht en wat niet matcht.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:45:19 #140
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_124921735
Hoe zoe je eruit TS? Wat voor baan heb je? Wat zijn je passies? Kortom: wat heb jij te bieden?
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:46:06 #141
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124921762
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:37 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Oh, echt verschrikkelijk ja! Laatst meegekeken met een vriend of er wat leuke vrouwen voor 'm te vinden waren. Die profielen waren allemaal hetzelfde!
...goed glas wijn....reizen...spontaan...terrasje pakken... -O-
Op zich geen rare dingen, maar het lijkt wel een klonenleger! Bij de mannen zal het wel niet veel beter zijn.
Ik wil niet teveel aan de kant van TS zitten, maar wat ook speelt is dat vrouwen zichzelf niet zoveel hoeven te verkopen. Meestal een paar leuk foto's, geen creepy eisen, geen kinderen of vreemde eigenschappen in de profieltekst meer dan voldoende. Wat ik belangrijk vind is of er een klik is op de eerste date. Profielfoto's kunnen ook misleidend zijn; soms zijn ze in real life lang niet zo knap maar andersom gebeurt ook.
pi_124921858
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:46 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Ik wil niet teveel aan de kant van TS zitten, maar wat ook speelt is dat vrouwen zichzelf niet zoveel hoeven te verkopen. Meestal een paar leuk foto's, geen creepy eisen, geen kinderen of vreemde eigenschappen in de profieltekst meer dan voldoende. Wat ik belangrijk vind is of er een klik is op de eerste date. Profielfoto's kunnen ook misleidend zijn; soms zijn ze in real life lang niet zo knap maar andersom gebeurt ook.
Wat ik enorm veel zie, is dat vrouwen met een goed uiterlijk vaak niet eens de moeite doen om een profieltekst weg te zetten of alle informatie in te vullen. Blijkbaar zijn alleen de foto's al toerijkend voor genoeg bezoekers en berichten.

Persoonlijk reageer ik dus ook alleen maar op vrouwen met een inhoudelijke profieltekst, zodat er ook wat stof is om over te praten in mijn bericht.
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:51:02 #143
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124921932
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:48 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Wat ik enorm veel zie, is dat vrouwen met een goed uiterlijk vaak niet eens de moeite doen om een profieltekst weg te zetten of alle informatie in te vullen. Blijkbaar zijn alleen de foto's al toerijkend voor genoeg bezoekers en berichten.
Tja het leven is niet eerlijk. Mannen moeten eenmaal het initiatief nemen. Ook de knappe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zihuatanejo op 05-04-2013 18:03:33 ]
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:52:32 #144
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124921978
quote:

[..]

Heb je wel eens gekeken op fellas.nl en nmlk.nl?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 5 april 2013 @ 17:58:29 #145
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_124922166
Waarom is uitgaan geen optie? Zelfde bouwjaar hier maar ik ga nog regelmatig uit. Als je maar binnen blijft zitten en af en toe gaat sporten dan is je wereld ook maar klein.

Ik heb mij net wel aangemeld op badoo, eens kijken of dat werkt. :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_124922229
Ik heb zelf nog nooit op een datingsite gezeten, dus herken dit eigenlijk niet. Maar vind het wel ontzettend sneu voor je, want het klinkt alsof je zelfvertrouwen hier echt een knauw door opgelopen heeft. Ik zou je wel willen proberen te helpen, zover als ik dat kan.. Wie weet helpt het, dat je eens je bericht/profiel naar een vrouw stuurt en een objectieve beoordeling krijgt? :) Als je denkt dat dat je zou helpen wil ik het iig wel doen! :)
pi_124922307
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:48 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Persoonlijk reageer ik dus ook alleen maar op vrouwen met een inhoudelijke profieltekst, zodat er ook wat stof is om over te praten in mijn bericht.
Je hebt vast goede bedoelingen, maar je komt wel wat zeikerig over.
pi_124922368
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:45 schreef Mishu het volgende:
Hoe zoe je eruit TS? Wat voor baan heb je? Wat zijn je passies? Kortom: wat heb jij te bieden?
Oprechte mensen die beleefd reageren, wil ik gerust naar een foto tonen in een PM.
Ik ben werkzaam als Account Manager, heb een eigen huis en ben niet goed in stilzitten. Ik ga nog steeds graag uit, naar het café of de disco (ben dan ook zeker geen muurbloem), weekendjes weg en wil graag nog veel van de wereld zien. Ik ben geen backpack of strandfiguur, maar ik wil dan graag relaxen, wat van de omgeving zien en ook het nachtleven eens induiken. Ik ben dol op muziek, heb een brede muzieksmaak en ga graag naar concerten/festivals. Morgen ga ik bijv. naar 'A State of Trance' in Den Bosch. Dit uiteraard onder het genot van een aantal lekkere biertjes!

Ik kan me thuis ook goed vermaken, maar niet met al die reality-, soap- en crimeseries of met al die nutteloze talentenjachten op TV. Ik houd van goede series en films, ga graag naar de bios en ben daarnaast dol op spelletjes, zowel bordspellen als games met vrienden. Ook vind ik het heerlijk om met een drankje te relaxen in de tuin met een goed gesprek of een kaartspelletje.

Ik heb een enorme brede kennis (ben leraar geweest) en heb altijd wel iets leuks te vertellen. Op verjaardagen en andere sociale activiteiten laat ik mezelf graag horen en heb altijd wel wat humor toe te voegen.

Verder ben ik iemand met een grote fantasie en probeer ik altijd om standaard dingen op een unieke manier aan te pakken. Zo ben ik op dit moment een vrijgezellenfeest aan het organiseren en no way dat dat een standaard afgezaagd vrijgezellenfeest wordt met paintballen, karten en zuipen. (Dat laatste uiteraard wél)

Heb je zo een beetje een beeld van mij?
pi_124922420
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Je hebt vast goede bedoelingen, maar je komt wel wat zeikerig over.
Hm, dat is niet mijn bedoeling, het was slechts een weergave van wat ik op dergelijke sites zie en meemaak.
pi_124922449
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:03 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Oprechte mensen die beleefd reageren, wil ik gerust naar een foto tonen in een PM.
Ik ben werkzaam als Account Manager, heb een eigen huis en ben niet goed in stilzitten. Ik ga nog steeds graag uit, naar het café of de disco (ben dan ook zeker geen muurbloem), weekendjes weg en wil graag nog veel van de wereld zien. Ik ben geen backpack of strandfiguur, maar ik wil dan graag relaxen, wat van de omgeving zien en ook het nachtleven eens induiken. Ik ben dol op muziek, heb een brede muzieksmaak en ga graag naar concerten/festivals. Morgen ga ik bijv. naar 'A State of Trance' in Den Bosch. Dit uiteraard onder het genot van een aantal lekkere biertjes!

Ik kan me thuis ook goed vermaken, maar niet met al die reality-, soap- en crimeseries of met al die nutteloze talentenjachten op TV. Ik houd van goede series en films, ga graag naar de bios en ben daarnaast dol op spelletjes, zowel bordspellen als games met vrienden. Ook vind ik het heerlijk om met een drankje te relaxen in de tuin met een goed gesprek of een kaartspelletje.

Ik heb een enorme brede kennis (ben leraar geweest) en heb altijd wel iets leuks te vertellen. Op verjaardagen en andere sociale activiteiten laat ik mezelf graag horen en heb altijd wel wat humor toe te voegen.

Verder ben ik iemand met een grote fantasie en probeer ik altijd om standaard dingen op een unieke manier aan te pakken. Zo ben ik op dit moment een vrijgezellenfeest aan het organiseren en no way dat dat een standaard afgezaagd vrijgezellenfeest wordt met paintballen, karten en zuipen. (Dat laatste uiteraard wél)

Zelfs mijn hond begon te gapen
pi_124922501
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:05 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dit soort reacties snap ik echt niet. Ik vind dat TS als een sympathieke gozer klinkt, met een fijn eigen leven. En dat in tegenstelling tot veel mensen hier in R&P die volgens mij met name een relatie als opvulling van hun leven zoeken, ipv een aanvulling.

Ik snap eerlijk gezegd weinig van die vrouwen op datingsites, TS. Ik zou denken dat je voor vrouwen van jouw leeftijd een hele fijne partner moet zijn.
pi_124922519
quote:

[..]

Dank je wel, leuk dat je mijn leven zo saai vindt.
pi_124922534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:07 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Dit soort reacties snap ik echt niet. Ik vind dat TS als een sympathieke gozer klinkt, met een fijn eigen leven. En dat in tegenstelling tot veel mensen hier in R&P die volgens mij met name een relatie als opvulling van hun leven zoeken, ipv een aanvulling.

Ik snap eerlijk gezegd weinig van die vrouwen op datingsites, TS. Ik zou denken dat je voor vrouwen van jouw leeftijd een hele fijne partner moet zijn.
Dat is heel kort te formuleren, dit is al zoveel informatie dat er niets meer te vragen is, het wekt geen interesse op
pi_124922597
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:08 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dat is heel kort te formuleren, dit is al zoveel informatie dat er niets meer te vragen is, het wekt geen interesse op
Uuuh ik zit nu toch niet op een datingsite. Iemand vroeg me naar mijn interesses en dergelijke, dus dan leg ik dat even uit. Het is nu toch niet de bedoeling dat ik daar iedereen hier mee ga versieren, ofzo haha.

Dit is dus niet wat ik op mijn profiel zet, even voor de duidelijkheid. Natuurlijk leest niemand dat dan!
pi_124922654
Ligt het aan mij of heeft TS al eens eerder exact hetzelfde topic gemaakt? Heb een dejavu gevoel.
٩๏̯͡๏)۶
pi_124922684
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:10 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Uuuh ik zit nu toch niet op een datingsite. Iemand vroeg me naar mijn interesses en dergelijke, dus dan leg ik dat even uit. Het is nu toch niet de bedoeling dat ik daar iedereen hier mee ga versieren, ofzo haha.

Dit is dus niet wat ik op mijn profiel zet, even voor de duidelijkheid. Natuurlijk leest niemand dat dan!
Wat zeg je dan wel in je profiel? :)
pi_124922694
quote:

[..]

Bedankt voor het compliment!
pi_124922704
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:10 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Nou wat zet jij neer op je dating profiel? Kunnen we daar eerst even naar kijken.
pi_124922728
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:13 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nou wat zet jij neer op je dating profiel? Kunnen we daar eerst even naar kijken.
Ik wil dat gerust aan oprechte mensen vertellen in een PM, maar dat ga ik niet hier in de openbaarheid posten
pi_124922817
Ik weet niet hoe je bent? Maar ik heb toch redelijk positieve ervaringen met datingsites en ik denk dat ik toch een redelijk random gast ben. Als je voor de vruchteloze berichten moet gaan treuren dan snap ik dat je redelijk wanhopig wordt. Maar uiteindelijk gaat het om de positieve ervaringen en niet de negatieve ;)
pi_124923075
quote:

[..]

Hoezo? Geen idee hoe andere mannen hun profieltekst invullen (Die lees ik niet) maar dit is toch best een oké verhaaltje? Het spat er niet van af, maar er staat in wat ie leuk vindt en wat voor type hij is. En volgens mij is hij best een normaal/interessant type.

Hij kan alleen echt niet tegen kritiek :')
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:26:59 #162
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_124923122
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:25 schreef erikkll het volgende:

[..]

Hoezo? Geen idee hoe andere mannen hun profieltekst invullen (Die lees ik niet) maar dit is toch best een oké verhaaltje? Het spat er niet van af, maar er staat in wat ie leuk vindt en wat voor type hij is. En volgens mij is hij best een normaal/interessant type.

littlelady is een trollende 18 jarige puistenhebbende gozer, niet teveel aandacht aan schenken.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_124923137
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:25 schreef erikkll het volgende:

[..]

Haha touché. Hangt er natuurlijk vanaf wat voor soort kritiek het is, opbouwende kritiek is altijd welkom.
pi_124923235
quote:
3s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:26 schreef MPC60 het volgende:

[..]

littlelady is een trollende 18 jarige puistenhebbende gozer, niet teveel aandacht aan schenken.
Ik spreek jou vanavond wel weer aan de lijn als je weer met je broek op de enkels zit, praten we wel even over die fetish van je voor 18 jarige puisten hebbende gozers
pi_124923425
quote:

[..]

ik vind juist wel dat TS klinkt als iemand die opvulling zoekt omdat de mensen om hem heen allemaal een relatie hebben en hij er steeds naar gevraagd wordt wanneer hij aan de vriendin gaat. Dat soort types sla ik ook over. Maar goed, dat ben ik. Iedereen heeft andere ideeën. Ik vind bijvoorbeeld dat iemand die nog steeds per se elke week uit moet en naar die feesten een beetje in zijn twenties is blijven hangen.
pi_124923617
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:36 schreef mirannie het volgende:

[..]

ik vind juist wel dat TS klinkt als iemand die opvulling zoekt omdat de mensen om hem heen allemaal een relatie hebben en hij er steeds naar gevraagd wordt wanneer hij aan de vriendin gaat. Dat soort types sla ik ook over. Maar goed, dat ben ik. Iedereen heeft andere ideeën. Ik vind bijvoorbeeld dat iemand die nog steeds per se elke week uit moet en naar die feesten een beetje in zijn twenties is blijven hangen.
Ik vermaak me nog steeds erg goed in mijn eentje, geen problemen mee. Uitgaan doe ik niet zo vaak meer, maar vind ik nog steeds leuk als ik weer eens ga. Ik kom namelijk ook genoeg vrouwen tegen die specifiek zeggen: de uitgaansperiode is voorbij, dat doe ik niet meer. Dan vind ik dát juist een beetje apart. En wat is er mis mee om naar zulke feestjes te gaan? Dat ik een dertiger ben, betekent toch niet per definitie dat ik elk weekend dan maar moet gaan bridgen ofzo. Ik gedraag me zoals ik me voel en dat is ergens in de 20. Ik word vanwege mijn uiterlijk ook standaard 25/26 jaar geschat. En ik ga hoogstens 2 of 3 keer per jaar naar zo'n dancefeest, dat is geen wekelijkse gewoonte.
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:42:44 #167
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_124923654
Ik vind het niet slecht klinken. Zijn er geen dames hier die denken: ja, dat is de man voor mij?

Veel mensen maken trouwens een profiel aan maar doen er vervolgens niks mee. Wellicht dat mensen ook daarom niet reageren.
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:43:50 #168
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_124923699
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:41 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Ik vermaak me nog steeds erg goed in mijn eentje, geen problemen mee. Uitgaan doe ik niet zo vaak meer, maar vind ik nog steeds leuk als ik weer eens ga. Ik kom namelijk ook genoeg vrouwen tegen die specifiek zeggen: de uitgaansperiode is voorbij, dat doe ik niet meer. Dan vind ik dát juist een beetje apart. En wat is er mis mee om naar zulke feestjes te gaan? Dat ik een dertiger ben, betekent toch niet per definitie dat ik elk weekend dan maar moet gaan bridgen ofzo. Ik gedraag me zoals ik me voel en dat is ergens in de 20. Ik word vanwege mijn uiterlijk ook standaard 25/26 jaar geschat. En ik ga hoogstens 2 of 3 keer per jaar naar zo'n dancefeest, dat is geen wekelijkse gewoonte.
Op welke leeftijd vrouwen richt je je TS? Misschien wil je ze te jong.
pi_124923738
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:43 schreef Mishu het volgende:

[..]

Op welke leeftijd vrouwen richt je je TS? Misschien wil je ze te jong.
Ik ben zelf 34 dus ik richt me op de categorie 27/28 tot en met 36 jaar oud
pi_124923794
Tja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik hou meer van mannen met iets volwassenere vrijetijdsbesteding.

En is gelukkig ook geen andere optie dan bridgen :')

Btw, ooit wel eens bedacht dat vrouwen afknappen omdat je een jaar of 25 lijkt? Ik zou het ook niet erg aantrekkelijk vinden to be honest.
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:47:21 #171
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124923852
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ligt het aan mij of heeft TS al eens eerder exact hetzelfde topic gemaakt? Heb een dejavu gevoel.
Dat gevoel had ik ook; daarom heb ik ook naar zijn posthistory gekeken. Hij heeft eerder een vrijwel identiek topic geopened.
pi_124924109
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:47 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik ook; daarom heb ik ook naar zijn posthistory gekeken. Hij heeft eerder een vrijwel identiek topic geopened.
Ach, dat was bijna een jaar geleden en aan dat topic heb ik goede tips over gehouden, want ik had daarna binnen enkele maanden meerdere dates.
Sinds dit jaar is dat echter weer helemaal stilgevallen en heb ik het idee dat ik mijn beschikbare 'poel' met vrouwen reeds heb 'leeggevist' en dat de overige vrouwen buiten mijn bereik liggen. Daarom heb ik een nieuw topic geopend vanuit een iets ander oogpunt bekeken.
pi_124924266
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:46 schreef mirannie het volgende:
Tja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik hou meer van mannen met iets volwassenere vrijetijdsbesteding.

Btw, ooit wel eens bedacht dat vrouwen afknappen omdat je een jaar of 25 lijkt? Ik zou het ook niet erg aantrekkelijk vinden to be honest.
Ik zit op tennis, dat is een sport waar vrij veel senioren opzitten. Verder zou ik graag van je horen wat je verstaat onder volwassen vrijetijdsbestedingen.

Verder heb ik uit ervaring geleerd dat vrouwen juist afknappen als ze horen dat ik ouder ben dan dat ik eruit zie, en dus niet op het feit dat ik er te jong uitzie.
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:00:21 #174
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_124924415
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Ik zit op tennis, dat is een sport waar vrij veel senioren opzitten. Verder zou ik graag van je horen wat je verstaat onder volwassen vrijetijdsbestedingen.
Thuis zitten, tv kijken en je hond onderhouden :')
pi_124924474
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Thuis zitten, tv kijken en je hond onderhouden :')
Aha, dus volwassen = boring ;-)

Maar even serieus, ik zie maar genoeg volwassen mensen van boven de 30 in cafés of op terrasjes. Ik was vorig jaar bij DJ Tiësto in de HMH en daar liepen ook maar genoeg mensen van 40 jaar en ouder rond. In mijn optiek zijn festivals en uitgaan niet exclusief toebedeeld aan 20-ers. Als ik nou elke week lazerus thuis zou komen van een café met een publiek van 16 t/t 20 jaar, dan is het natuurlijk een ander verhaal.

Of je vat volwassen op als burgerlijk, dus op zaterdagavond met een dekentje op de bank en een warme kop thee naar The Voice kijken, dan heb je gelijk. Dat zie ik mij in mijn eentje niet doen als volwassen man, daar draait mijn maag van om.

[ Bericht 18% gewijzigd door TJ_79 op 05-04-2013 19:09:39 ]
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:08:42 #177
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_124924768
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:41 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Geen idee wat hier mis mee is, klinkt zeker niet slecht.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  vrijdag 5 april 2013 @ 19:09:29 #178
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_124924808
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:01 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Aha, dus volwassen = boring ;-)

Maar even serieus, ik zie maar genoeg volwassen mensen van boven de 30 in cafés of op terrasjes. Ik was vorig jaar bij DJ Tiësto in de HMH en daar liepen ook maar genoeg mensen van 40 jaar en ouder rond. In mijn optiek zijn festivals en uitgaan niet exclusief toebedeeld aan 20-ers. Als ik nou elke week lazerus thuis zou komen van een café met een publiek van 16 t/t 20 jaar, dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Sowieso kan je je aanpassen aan elkaar. Tip trouwens: begin niet elke post met een schaamsmiley.
pi_124924826
Kijk, tennis vind ik al beter. Sowieso is sporten ok.

En ik heb niet gezegd dat je je anders voor moet doen dan je bent, andere hobby's moet nemen, maar verwacht dan ook niet een bepaald type vrouw. Simpel.

Ik denk dus dat je die feestjes beter achter wegen kan laten als je je profiel opstelt, mensen hebben daar over het algemeen toch bepaalde ideeën bij.
pi_124924908
En een café of terrasje vind ik toch wel behoorlijk iets anders dan zo'n feest.
pi_124924953
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Je kunt inderdaad nog zo'n leuk bericht sturen, waarin je oprecht interesse toont in wat ze in haar tekst zegt en waarin je complimenten geeft, vragen stelt over haar hobbies en wat leuks over jezelf vertelt, ze kijken toch alleen maar naar dat kleine fotootje bij het bericht. Als hen dat niet aanstaat, dan komen ze je profiel nog niet eens bezoeken.

Ik had een keer een leuk bericht gestuurd en kreeg binnen 5 seconden al 'geen interesse' terug, en dat was absoluut sneller dan de tijd die nodig was om mijn bericht te lezen! Ze had alleen het woordje 'hoi' en mijn foto kunnen zien in die tijd.
Waarschijnlijk stuur je dezelfde saaie berichten als al die andere doorsneemannen. Daar kom je niet ver mee, klopt.
pi_124925085
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:12 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Waarschijnlijk stuur je dezelfde saaie berichten als al die andere doorsneemannen. Daar kom je niet ver mee, klopt.
Wat moet er volgens jou dan in zo'n bericht staan?Vrouwen zeggen nadrukkelijk dat ze geen copy-paste berichten willen ontvangen, dus met enkel een catchphrase en wat gladde woorden kom je er niet.
pi_124925226
quote:

[..]

Kan in de kroeg toch ook? Woonplaats is dan misschien wat lastig en om nou gelijk bij het eerste gesprekje een geboortedatum te vragen is ook wat apart, maar leeftijd, gewicht ( :') ), enzo kan ook lekker makkelijk vanaf de barkruk ;). (ook al woon ik samen etc. gewoon leuk ouwehoeren).
pi_124925278
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:16 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Wat moet er volgens jou dan in zo'n bericht staan?Vrouwen zeggen nadrukkelijk dat ze geen copy-paste berichten willen ontvangen, dus met enkel een catchphrase en wat gladde woorden kom je er niet.
Het is keiharde sales op zo'n site. De leuke vrouwen worden overspoeld met aanzoeken. Daarom: je moet opvallen, interesse wekken. Doe eens iets wat ze niet verwachten.
pi_124925354
En oh ja: leer eens af meteen te geloven wat vrouwen zeggen.
pi_124925582
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:19 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Kan in de kroeg toch ook? Woonplaats is dan misschien wat lastig en om nou gelijk bij het eerste gesprekje een geboortedatum te vragen is ook wat apart, maar leeftijd, gewicht ( :') ), enzo kan ook lekker makkelijk vanaf de barkruk ;). (ook al woon ik samen etc. gewoon leuk ouwehoeren).
Ja, maar je kunt moeilijk de meisjes in de kroeg op gewicht gaan sorteren met alle zeekoeien links en alle anorexiapatienten rechts. Dat is maatschappelijk niet zo geaccepteerd vrees ik :P
pi_124925691
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:03 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Je sluit met bovenstaande tekst dus al een groot deel van de vrouwen uit. Misschien moet je daar wat meer ruimte creëren. Benader het positief.
pi_124925783
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:28 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ja, maar je kunt moeilijk de meisjes in de kroeg op gewicht gaan sorteren met alle zeekoeien links en alle anorexiapatienten rechts. Dat is maatschappelijk niet zo geaccepteerd vrees ik :P
Nee dat is dan weer een flink nadeel :7 ik zie het even voor me, al die vrouwen op een rijtje.. zal niet snel gebeuren vrees ik :( ;). Maar vraag me trouwens wel af in hoevere je uiterlijk kan bepalen aan de hand van een fototje. Zie sommige facebook foto's dan denk ik wie is dat??!! Oh ja... :X :D
pi_124926244
quote:

[..]

Zo'n tekst is onnoemelijk saai.

Heb jij al een date geregeld met TS?
pi_124926300
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Je sluit met bovenstaande tekst dus al een groot deel van de vrouwen uit. Misschien moet je daar wat meer ruimte creëren. Benader het positief.
Deze tekst was niet bedoeld als profieltekst voor op een datingsite. Iemand hier vroeg me wat voor iemand ik ben, met wat voor interesses en dat heb ik uitgelegd. Dit was niet bedoeld als verkooppraatje, laat dat duidelijk wezen. Dit was puur bedoeld om een beeld te geven van mijn interesses, hobbies en bezigheden.

@Quiche: Je zegt dat de tekst saai is. Nogmaals: dit was gewoon een serieus bedoelde inkijk in mijn leven, geen profieltekst, salespitch of versierpoging. Het was in no way bedoeld om jullie te entertainen of mijn versierskills te laten zien, alleen een reactie op een vraag.

Ik heb toch nergens gezegd dat dat mijn profieltekst was?

[ Bericht 9% gewijzigd door TJ_79 op 05-04-2013 19:57:26 ]
pi_124926382
Ik zou niet zo zeer naar knap/lelijk kijken, maar als je er saai en onopvallend uitziet zou ik echt niet reageren.
pi_124926404
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:48 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Deze tekst was niet bedoeld als profieltekst voor op een datingsite. Iemand hier vroeg me wat voor iemand ik ben, met wat voor interesses en dat heb ik uitgelegd. Dit was niet bedoeld als verkooppraatje, laat dat duidelijk wezen. Dit was puur bedoeld om een beeld te geven van mijn interesses, hobbies en bezigheden.
Neem het mee voor een profiel en de berichten die je schrijft.
pi_124926650
Ik denk dat datingsites misschien niet de manier voor je is TS.

Of het aan je uiterlijk ligt laat ik in het midden, ik ken bijvoorbeeld een lelijke jongen die mijn nichtje (gemiddeld uiterlijk) heeft gescoord via zo'n datingsite :') Het probleem dat vrouwen zoveel berichten krijgen is dat mannen ook te veel berichten sturen. Zou me niet verbazen als gemiddeld een man na registratie begint met 10+ vrouwen te benaderen (om zo de kans op een antwoord te vergroten). Als elke man dat doet, lijkt me niet zo prettig voor het overzicht bij de vrouw :')

Als ik jou was zou ik gewoon lekker stoppen met datingsites, ga op (single) groepsreizen of whatever. Dan merk je gelijk met wie je wel een klik hebt, want een indruk die je in het echte leven ontleent kan 100% verschillen met als op het internet. Al denk je via zo'n datingsite een meisje (of man) te kunnen scoren kan je nog aardig van een koude kermis thuiskomen na een date.
Why stay small, if you can grow big..
pi_124926686
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:11 schreef mirannie het volgende:
En een café of terrasje vind ik toch wel behoorlijk iets anders dan zo'n feest.
Sorry hoor, maar jij lijkt me echt een enorm saaie muts als ik je reacties lees. :')
  vrijdag 5 april 2013 @ 20:01:33 #195
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124926819
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 18:46 schreef mirannie het volgende:

Wat een BS, ik ben ouder en ga nog naar feesten, gewoon omdat het gezellig is en vooral lekker is om af en toe even los te gaan. Omdat jij het niks vind is het meteen onvolwassen? Laat mij dan maar kind zijn ^O^
pi_124926848
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:01 schreef Kally het volgende:

[..]

Wat een BS, ik ben ouder en ga nog naar feesten, gewoon omdat het gezellig is en vooral lekker is om af en toe even los te gaan. Omdat jij het niks vind is het meteen onvolwassen? Laat mij dan maar kind zijn ^O^
Je ziet er uit als een lekker milf, dan mag/kan het ^O^ :+
  vrijdag 5 april 2013 @ 20:02:57 #197
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124926869
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:02 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

_O- _O-

Dank je :P
pi_124926881
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:01 schreef Kally het volgende:

[..]

Mijn idee.
pi_124927162
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:02 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Laatste voyeurs allemaal mensen uit dit topic :D
pi_124927276
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:58 schreef erikkll het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar jij lijkt me echt een enorm saaie muts als ik je reacties lees. :')
Nogmaals, ieder zijn mening, dus dat mag je vinden.
Maar ondertussen ben ik niet degene die een topic opent omdat er te weinig reacties komen op mijn profiel op een dating site. Het is bij mij eerder andersom...
pi_124927334
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:13 schreef mirannie het volgende:

[..]

Maar ondertussen ben ik niet degene die een topic opent omdat er te weinig reacties komen op mijn profiel op een dating site. Het is bij mij eerder andersom...
Even voor de duidelijkheid: Ik ook niet en ik hou van feestjes. Dat heeft er volgens mij geen bal mee te maken en onvolwassen lijkt het mij ook niet :)
pi_124927338
quote:

[..]
Het is bij mij eerder andersom...
Geeft wel even een goed gevoel he?
  vrijdag 5 april 2013 @ 20:15:17 #203
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124927361
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:14 schreef erikkll het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: Ik ook niet en ik hou van feestjes. Dat heeft er volgens mij geen bal mee te maken en onvolwassen lijkt het mij ook niet :)
Nou ja, je hebt wel lol enzo, dat is natuurlijk not done na een bepaalde leeftijd, dan moet je serieus worden enzulks :{
pi_124927391
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 20:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Geeft wel even een goed gevoel he?
Haha, ik vind het eerder irritant.
pi_124927588
quote:

[..]

Jij bent een vrouw, dus dat zegt helemaal niets over of je saai bent of niet...
pi_124927817
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:48 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

@Quiche: Je zegt dat de tekst saai is. Nogmaals: dit was gewoon een serieus bedoelde inkijk in mijn leven, geen profieltekst, salespitch of versierpoging. Het was in no way bedoeld om jullie te entertainen of mijn versierskills te laten zien, alleen een reactie op een vraag.

Ik heb toch nergens gezegd dat dat mijn profieltekst was?
Klopt, het is waarschijnlijk een goede beschrijving van wie je bent. Maar dat verkoopt niet (niet dat er iets mis mee is!), daar komen heel andere dingen bij kijken, er zijn echter veel mannen die dat niet snappen. Dat punt wilde ik maar gemaakt hebben.
pi_124932812
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:46 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Zo'n tekst is onnoemelijk saai.

Heb jij al een date geregeld met TS?
Ik ben al bezet, en tevens een jaar of 6 te jong voor TS. Die tekst is niet heel boeiend nee, maar als vrouw kan je daar toch ook wel enigszins doorheen prikken? Liever iemand die het saai formuleert maar wel leuke hobbies heeft, dan iemand die het goed weet te verkopen maar ondertussen niet verder komt dan 'drinken en chillen' ofzo.
  vrijdag 5 april 2013 @ 22:02:33 #208
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124933305
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 21:54 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Ik ben al bezet, en tevens een jaar of 6 te jong voor TS. Die tekst is niet heel boeiend nee, maar als vrouw kan je daar toch ook wel enigszins doorheen prikken? Liever iemand die het saai formuleert maar wel leuke hobbies heeft, dan iemand die het goed weet te verkopen maar ondertussen niet verder komt dan 'drinken en chillen' ofzo.
Ben dit wel met je eens, maar helaas zijn veel vrouwen toch ook erg oppervlakkig en willen vooral niet te veel moeite doen ;)
pi_124933605
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:02 schreef Kally het volgende:

[..]

Ben dit wel met je eens, maar helaas zijn veel vrouwen toch ook erg oppervlakkig en willen vooral niet te veel moeite doen ;)
Het is natuurlijk maar de vraag of TS een relatie wil met dergelijke vrouwen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 22:08:11 #210
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124933625
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:07 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Dat ook :D
pi_124935242
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:07 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Het probleem is dat een overgrote meerderheid van de vrouwen (en mannen) oppervlakkig is. TS moet wel goed zoeken, en ook mazzel hebben (dat ze niet bezet is bijv. :')) dan.
  vrijdag 5 april 2013 @ 23:37:04 #212
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124937820
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:42 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Het probleem is dat een overgrote meerderheid van de vrouwen (en mannen) oppervlakkig is. TS moet wel goed zoeken, en ook mazzel hebben (dat ze niet bezet is bijv. :')) dan.
Ach ja, wie moet dat niet? :)
pi_124940097
Ik heb een behoorlijk middelmatig uiterlijk (persoonlijk oordeel) maar heb zonder moeite toch zeker een stuk of 15 dates geregeld in een jaar. Niet constant actief geweest. In mijn dagelijkse leven heb ik zelden succes bij vrouwen maar op internet lukt het best aardig,

Eerlijk gezegd denk ik gewoon niet te veel na als ik een reactie stuur naar iemand, gewoon een stuk of 2 korte zinnen en soms krijg ik een bericht terug. En ik heb zeker ook berichten gehad van vrouwen, o.a. op RP.

Probeer eens gewoon heel luchtig en oppervlakkig met iemand een gesprek aan te knopen, dus niet meteen allemaal dingen over jezelf vertellen. Vermijd standaard zaken als studie, werk en hobby's, muzieksmaak enzo. Soms helpt het iets origineels te zeggen, niet te geforceerd grappig, maar wel gevat bijvoorbeeld.
Ik vraag soms ook wel eens of ze al leuke mannen gespot hebben/ leuke ervaringen hebben met dating. Daar kunnen soms ook hele gesprekken uit voort komen.

Waar ik zelf persoonlijk helemaal op afgeknapt ben zijn eindeloze lange email conversaties. Heb er nu ook weer eentje lopen die iedere zondag een lap tekst mailt. Heb vandaag maar een mail gestuurd met de vraag of ze verder wel chatten via whatsapp. Een keer is het wel genoeg met die emails.
٩๏̯͡๏)۶
pi_124940126
Eens met de stelling. Ik neuk me compleet suf sinds ik me op datingsites bevind.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124952952
quote:
Disagree. Ik ben zeker niet knap (maar ook niet lelijk denk ik) en krijg toch via datingsites dates. Inbegrepen slimme, hoogopgeleide vrouwen zonder issues en verleden. Sterker nog, ik ben nog geen 1.70m lang en van buitenlandse afkomst dus ik heb het helemaal niet mee!
TS is Wibi Soerjadi! _O_
pi_124954544
Valt wel mee hoor, ik heb in totaal een maand op 3 verschillende datingsites gezeten (Relatieplanet, Paiq en Badoo). Ik zie er heus niet slecht uit maar ben ook echt geen adonis. tot overmaat van ramp ben ik maar 1.72m. Echter, dagelijks had ik wel meerdere reacties. Nu kon ik met 90% van die reacties niets want het waren vaak van die white trash wijven die al op hun 17e moeder waren (terwijl ik elke keer uitdrukkelijk in m'n profielen zette dat ik vooral geen contact zocht met single moeders :') ), dik waren (sorry, oog wilt ook wat hoor) of gewoon mijn type totaal niet waren. Maar toch, het was wel animo. Ik kreeg vaak te horen dat mijn profielteksten erg leuk waren, ook op mijn foto's kreeg ik altijd positief commentaar. Ik heb namelijk al veel gebackpackt en vrouwen vinden het schijnbaar helemaal geweldig als je reislustig bent. :)

Uiteraard ligt die verhouding voor mannen en vrouwen erg uit elkaar. Dat is niet alleen op datingsites, dat is altijd zo geweest. Mannen hebben altijd meer hun best moeten doen om te scoren, waar het voor vrouwen vaak komt aanwaaien. ;)
pi_124954834
Overigens valt het mij op dat veel mannen véél te hard "proberen". En dan met name met maar één doel voor ogen. Niet alleen op datingsites, maar ook als je ergens uit gaat. Waar je ook op stap gaat, is er altijd wel een of andere halve gare dronken debiel die van de ene meid naar de andere loopt in de hoop te scoren, alleen maar om keer op keer afgewezen te worden met een afkeurende en walgende blik. Nieuwsflits: vrouwen prikken daar regelrecht door heen. Ook op datingsites hebben die vrouwen echt wel meteen door wanneer ze weer zo'n bericht in de inbox hebben van een of andere seksbeluste malloot die datzelfde bericht en masse naar 20 andere dames per middag stuurt. :')

Mijn vriendin en ik hebben elkaar ook leren kennen van een datingsite. Voordat we onze profielen verwijderden hebben we elkaar wat berichten laten zien die we ontvangen hadden. Van het gros van de berichten die zij had ontvangen kreeg ik spontaan plaatsvervangende schaamte, zó slecht waren ze. :D
pi_124955297
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:01 schreef fratsman het volgende:

[..]

TS is Wibi Soerjadi! _O_
Dude, ík ben de TS, en als ik Wibi Soerjadi was geweest, dan had ik de vrouwen wel aangetrokken door met geld te gaan smijten haha
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:12:15 #219
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124955386
Altijd mooi hoe gezegd worden dat vrouwen tig reacties krijgen. En dat is msischien ook zo. Maar als je kijkt naar de kwaliteit :X Dat is echt bedroevend laag. Mannen die enkel seks met je willen (en dat dus ook gelijk in eerste bericht aangeven), en natuurlijk gewoon de mannen die totaal niet interessant voor je zijn.
Mannen krijgen die ook wel, zie reactie van Impossibruuu.

Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Ik heb liever 2 berichten van echt potentiele dates dan 100 berichten van kneuzen (waardoor je sneller ook evt potentieeltjes weg zal gooien)

Het is wel zo dat ikzelf online een stuk kritischer ben dan irl. Merk daar wel een verschil tussen.
pi_124955605
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:12 schreef Cue_ het volgende:
Altijd mooi hoe gezegd worden dat vrouwen tig reacties krijgen. En dat is msischien ook zo. Maar als je kijkt naar de kwaliteit :X Dat is echt bedroevend laag. Mannen die enkel seks met je willen (en dat dus ook gelijk in eerste bericht aangeven), en natuurlijk gewoon de mannen die totaal niet interessant voor je zijn.
Mannen krijgen die ook wel, zie reactie van Impossibruuu.

Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Ik heb liever 2 berichten van echt potentiele dates dan 100 berichten van kneuzen (waardoor je sneller ook evt potentieeltjes weg zal gooien)

Het is wel zo dat ikzelf online een stuk kritischer ben dan irl. Merk daar wel een verschil tussen.
Je hebt dan in ieder geval wél nog iets te kiezen, er zitten er vast wel eens in de zoveel tijd wat interessante mensen tussen, toch? Dat lijkt me altijd nog beter dan nooit een bericht te ontvangen, en bijna nooit een bezoekje of reactie op een verzonden bericht te sturen. Je krijgt in ieder geval aandacht, en dat is nooit weg voor je zelfvertrouwen. Of ik moet het helemaal verkeerd zien?
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:25:00 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124955824
quote:
19s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef TJ_79 het volgende:
Je hebt dan in ieder geval wél nog iets te kiezen, er zitten er vast wel eens in de zoveel tijd wat interessante mensen tussen, toch? Dat lijkt me altijd nog beter dan nooit een bericht te ontvangen, en bijna nooit een bezoekje of reactie op een verzonden bericht te sturen. Je krijgt in ieder geval aandacht, en dat is nooit weg voor je zelfvertrouwen. Of ik moet het helemaal verkeerd zien?
In mijn geval was het dat de berichten die ik stuurde ook met desintresse werden beantwoord / of niet beantwoord. En degene die ik kreeg waren ver ondermaats.

En dan doet dat echt niets voor je zelfvertrouwen hoor. Want die mannen sturen berichten naar iedereen, niet omdat ze je foto of omschrjiving zo leuk vonden ;) Dus konden ze net zo goed niets stuern .
  zaterdag 6 april 2013 @ 17:52:00 #222
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_124956788
quote:

Moe-de-loos!
idd marktplaats is beste dating site. Natuurlijk zijn de vrouwen wat gebruikt en beschadigd maar wel altijd klein prijsje (Y)
  maandag 8 april 2013 @ 21:36:08 #223
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_125049215
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 april 2013 16:01 schreef fratsman het volgende:

[..]

TS is Wibi Soerjadi! _O_
Lezen is een kunst. Maar ik ben liever niet Wibi Soerjadi met zijn vreemde disney fetish. Desondanks hij multimiljonair is. :)

Ik had gisteren ook nog een date - ook geregeld via een datingsite. Helaas absoluut geen klik.
pi_125049831
Gelukkig zijn er ook een hoop vrouwen (op datingsites) die vooral naar het innerlijk kijken :) Dus ook al ben je onaantrekkelijk(er), als je een interessante profiel hebt waarbij de vrouw een indruk krijgt dat je een romanticus bent... big chance ^O^
pi_125051070
Dit is een copypaste. Ik weet zeker dat ik dit topic +/- een jaar geleden ook hier heb gelezen..
  maandag 8 april 2013 @ 22:29:26 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125052466
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef Atemno het volgende:
Dit is een copypaste. Ik weet zeker dat ik dit topic +/- een jaar geleden ook hier heb gelezen..
Dergelijke topics komen eens in de zoveel tijd voor. Gefrustreerde mannen ;)
pi_125052652
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef Atemno het volgende:
R&P / 10 jaar dating, de resultaten...
pi_125052691
Ik vind de TS zo zielig ;( . Zou bijna met hem gaan daten :)
pi_125053831
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 22:33 schreef Miss.X het volgende:
Ik vind de TS zo zielig ;( . Zou bijna met hem gaan daten :)
Doen!
pi_125054578
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef erikkll het volgende:

[..]

Doen!
Ik ben zowat de enige vrouw hier die aan liefdadigheidsacties doet..eerst greenpeace, daarna WNF en nu fokkers :X
pi_125054661
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:10 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik ben zowat de enige vrouw hier die aan liefdadigheidsacties doet..eerst greenpeace, daarna WNF en nu fokkers :X
Terwijl vrouwen volgens mij meer geven aan goeie doelen dan mannen! DM hem eens voor een foto dan! Wie weet word je wel verrast. :P
pi_125054897
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:12 schreef erikkll het volgende:

[..]

Terwijl vrouwen volgens mij meer geven aan goeie doelen dan mannen! DM hem eens voor een foto dan! Wie weet word je wel verrast. :P
Haha...ik laat het initiatief wel aan andere foksters over :)

ik vind het gewoon zo sneu voor hem. Hij doet me denken aan een vriend van me, die doet ook zo zijn best, maar loopt steeds blauwtjes ;(
pi_125054972
Oneens.. heb via Singlesplace iemand leren kennen laatst :) Het klikt best aardig. Ze vond me wel interessant :) en m`n persoonlijkheid sprak d`r wel aan.

(Alleen jammer dat ze nooit een gesprek begint, en ze uberhaubt niet echt veel praat en het ook niks vind om af te spreken binnen een snelle periode :') )
pi_125055399
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Braddie het volgende:
Oneens.. heb via Singlesplace iemand leren kennen laatst :) Het klikt best aardig. Ze vond me wel interessant :) en m`n persoonlijkheid sprak d`r wel aan.

(Alleen jammer dat ze nooit een gesprek begint, en ze uberhaubt niet echt veel praat en het ook niks vind om af te spreken binnen een snelle periode :') )
Wie is het, je rechter hand?
pi_125055428
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:32 schreef cl00n het volgende:

[..]

Wie is het, je rechter hand?
Nee :')
pi_125055922
eens met de stelling
  maandag 8 april 2013 @ 23:57:44 #237
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125056248
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Braddie het volgende:

Ja dit is dus een waardeloos voorbeeld. :')
pi_125056332
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 23:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja dit is dus een waardeloos voorbeeld. :')
True. Maar het gekke is, als we eenmaal praten dan kunnen we soms gewoon 1-2 uur lang praten, en het is ook wel gezellig :) Alleen het is wat jammer dat ze dan weer niet wil afspreken op de korte termijn.

Trouwens, het is niet allemaal rozengeur en manenschijn he die datingsites.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 00:00:45 ]
  dinsdag 9 april 2013 @ 00:01:45 #239
398811 NPO
Met Henk
pi_125056376
Bij online dating moet je ook niet al te veel moeite doen. Ik stuurde altijd: "You kinda got the Lauren Conrad look going on". (Werkt bij blonde dames). Stuur naar 100 en je krijgt 20 reacties terug ongeveer. Het is net als marketing.
pi_125056463
Ik had mezelf al helemaal afgeschreven van het hele daten en had het idee dat ik altijd alleen zou blijven en niemand mij wat vond. En ik had me nog geen uur ingeschreven op die datingsite en hoppa. Berichtje van haar dat ze me wel interessant vond.

Zelfde avond nog d`r nummer/facebook, Nu maar hopen dat ik snel m`n rijbewijs heb zou ik van de zomer eens met d`r kunnen afspreken :)
pi_125056473
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:01 schreef NPO het volgende:
Bij online dating moet je ook niet al te veel moeite doen. Ik stuurde altijd: "You kinda got the Lauren Conrad look going on". (Werkt bij blonde dames). Stuur naar 100 en je krijgt 20 reacties terug ongeveer. Het is net als marketing.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In mijn geval was het dat de berichten die ik stuurde ook met desintresse werden beantwoord / of niet beantwoord. En degene die ik kreeg waren ver ondermaats.

En dan doet dat echt niets voor je zelfvertrouwen hoor. Want die mannen sturen berichten naar iedereen, niet omdat ze je foto of omschrjiving zo leuk vonden ;) Dus konden ze net zo goed niets stuern .

Datingssites voor mannen is kwanitatief denken hoor, want 1/5 stuurt inderdaad gewoon lekker niks terug en is gewoon een oppervlakkige vleeskeuring.

Al ga je wel moeite doen zal dat ook minder kans van slagen hebben dan 1 goede ''one liner'' die je lekker naar 1000 vrouwen stuurt ofzo.

En dat is dan ook gelijk het verneukte van die datingssites, de vrouwen krijgen veel te veel aandacht en de mannen worden daardoor nauwelijks interessant gevonden.

[ Bericht 4% gewijzigd door kingtoppie op 09-04-2013 00:16:49 ]
Rustig aan.
  dinsdag 9 april 2013 @ 00:36:38 #242
398811 NPO
Met Henk
pi_125057222
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Datingssites voor mannen is kwanitatief denken hoor, want 1/5 stuurt inderdaad gewoon lekker niks terug en is gewoon een oppervlakkige vleeskeuring.

Al ga je wel moeite doen zal dat ook minder kans van slagen hebben dan 1 goede ''one liner'' die je lekker naar 1000 vrouwen stuurt ofzo.
True. Maar daten is altijd een vleeskeuring, zowel online als offline (tenzij je iemand echt leert kennen via studie, werk, via-via). Als je naar een kroeg/club-iets gaat, kijk je in eerste instantie ook enkel naar het uiterlijk.

Online werkt het net zo. Dus je bedenkt de meest grote kakzin die je kunt bedenken (zolang het origineel is), stuurt die naar alles en iedereen die er een beetje leuk uitziet, en de dagen er na ga je kijken of er iets heeft gereageerd. En zo ga je door :7.

Het heeft echt geen zin om in een eerste bericht al je 'specificaties' (karakter, opleiding, werk enzovoort) te vermelden. Who gives a shit. Als je een auto koopt kijk je eerst naar het uiterlijk, daarna ga je de specificaties doornemen (uitzonderingen daargelaten).

Dating is voor veel mensen een beetje vermaak, dus zorg je dat je een beetje origineel uit de hoek komt. Maak voor de grap eens een vrouwenprofiel aan en zie hoeveel mannen dit sturen "Hey, alles goed? Leuke foto hoor!". Altijd die verrekte 'alles goed' :').

Online daten = inzetten op aantallen als je een man bent. (En ja dit bericht is nogal overdreven maar in grote lijnen zitten er waarheden in :7) En als je zelfvertrouwen als man laag is, begin dan gewoon niet aan online daten. Want vrouwen krijgen in sommige gevallen 500 berichten per dag, als jij dan denkt een heel origineel berichtje te sturen en vervolgens een week wacht op een reactie.. ja dan sta je daar met je zelfvertrouwen.

@TJ79, maak zelf eens een profiel aan met als vrouw. Kies een goede foto uit en wacht tot je reacties krijgt (zal snel zijn). Kijk wat het gros van de mannen stuurt (iets saais zoals hoi alles goed, leuk dat je ook hier bent). En wacht af tot er iemand komt met een openingszin die interessant is. Een leuke grap, overduidelijk cheesy opmerking of iets van dat.

Pas dat vervolgens andersom toe (en ga eerst voor kwantiteit, daarna kwaliteit). Eerst aantallen, daarna filteren. Als je online een vrouw wil scoren moet je je inleven in de doelgroep. Gewoon proberen. Beschouw het als iets zakelijks, daar hou je je concurrentie ook in de gaten.
pi_125058062
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 21:54 schreef CristinaYang het volgende:
Die tekst is niet heel boeiend nee, maar als vrouw kan je daar toch ook wel enigszins doorheen prikken? Liever iemand die het saai formuleert maar wel leuke hobbies heeft, dan iemand die het goed weet te verkopen maar ondertussen niet verder komt dan 'drinken en chillen' ofzo.
Ik vind dit een van de beste replies die ooit gegeven zijn mbt. datingsites en alles.

Vooral als je hier een beetje goed in bent moet je echt absoluut een goede partner kunnen vinden via een datingsite.

Dat mensen een oordeel maken enkel op basis van een profieltekst(je) is natuurlijk vrij slecht. Zo pak je uiteindelijk gewoon iemand die goed is in pakkende teksten schrijven.

Ik ken ontzettend toffe gasten wiens schrijfstijl echt dramatisch slecht is :D (als ik bijv. hun CV of scriptie oid. voor ze moest doornemen)
pi_125058162
Overigens:

In het buitenland is er een site "Adopt a Guy" die binnenkort ook in NL lanceert als het goed is.

Het concept is daar: een man kan geen bericht sturen naar een vrouw totdat ze hem uitkiest om dat te mogen doen. In principe is het "veelvuldig berichtjes ontvangen" probleem van vrouwen dan opgelost.
pi_125058359
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:36 schreef NPO het volgende:

[..]

True. Maar daten is altijd een vleeskeuring, zowel online als offline (tenzij je iemand echt leert kennen via studie, werk, via-via). Als je naar een kroeg/club-iets gaat, kijk je in eerste instantie ook enkel naar het uiterlijk.

Online werkt het net zo. Dus je bedenkt de meest grote kakzin die je kunt bedenken (zolang het origineel is), stuurt die naar alles en iedereen die er een beetje leuk uitziet, en de dagen er na ga je kijken of er iets heeft gereageerd. En zo ga je door :7.

Het heeft echt geen zin om in een eerste bericht al je 'specificaties' (karakter, opleiding, werk enzovoort) te vermelden. Who gives a shit. Als je een auto koopt kijk je eerst naar het uiterlijk, daarna ga je de specificaties doornemen (uitzonderingen daargelaten).

Dating is voor veel mensen een beetje vermaak, dus zorg je dat je een beetje origineel uit de hoek komt. Maak voor de grap eens een vrouwenprofiel aan en zie hoeveel mannen dit sturen "Hey, alles goed? Leuke foto hoor!". Altijd die verrekte 'alles goed' :').

Online daten = inzetten op aantallen als je een man bent. (En ja dit bericht is nogal overdreven maar in grote lijnen zitten er waarheden in :7) En als je zelfvertrouwen als man laag is, begin dan gewoon niet aan online daten. Want vrouwen krijgen in sommige gevallen 500 berichten per dag, als jij dan denkt een heel origineel berichtje te sturen en vervolgens een week wacht op een reactie.. ja dan sta je daar met je zelfvertrouwen.

@TJ79, maak zelf eens een profiel aan met als vrouw. Kies een goede foto uit en wacht tot je reacties krijgt (zal snel zijn). Kijk wat het gros van de mannen stuurt (iets saais zoals hoi alles goed, leuk dat je ook hier bent). En wacht af tot er iemand komt met een openingszin die interessant is. Een leuke grap, overduidelijk cheesy opmerking of iets van dat.

Pas dat vervolgens andersom toe (en ga eerst voor kwantiteit, daarna kwaliteit). Eerst aantallen, daarna filteren. Als je online een vrouw wil scoren moet je je inleven in de doelgroep. Gewoon proberen. Beschouw het als iets zakelijks, daar hou je je concurrentie ook in de gaten.
Allemaal heel leuk, aardig en doordacht hoor. Maar wat dacht je er van om eens gewoon een profiel van een leuke dame door te lezen en uit de gigantische profielteksten die ze er vaak neerzetten een ijsbreker te halen? :P Als vrouwen ergens van warm worden dan is het wel van iemand die een luisterend oor biedt en geďnteresseerd is in hun leven, hobby's, studie, enzovoorts. Moet je natuurlijk wel oppassen dat je niet in de friendzone belandt en er geen gras over laten groeien als het op daten aan komt. ;)

Ik kreeg toch wel van ongeveer de helft van de vrouwen waar ik op reageerde een antwoord terug (af en toe een direct afkeurende) en ik zie er echt niet bovengemiddeld goed uit. Kreeg vaak ook complimenten dat ik in tegenstelling tot de vele seksbeluste mannen wél hun profiel doorlas en overkwam dat ik geďnteresseerd was in hun persoon, in plaats van het scoren van een snelle wip. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Impossibruuu op 09-04-2013 02:08:01 ]
  dinsdag 9 april 2013 @ 02:11:26 #246
398811 NPO
Met Henk
pi_125058405
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 02:02 schreef Impossibruuu het volgende:

[..]

Allemaal heel leuk, aardig en doordacht hoor. Maar wat dacht je er van om eens gewoon een profiel van een leuke dame door te lezen en uit de gigantische profielteksten die ze er vaak neerzetten een ijsbreker te halen? :P Als vrouwen ergens van warm worden dan is het wel van iemand die een luisterend oor biedt en geďnteresseerd is in hun leven, hobby's, studie, enzovoorts. Moet je natuurlijk wel oppassen dat je niet in de friendzone belandt en er geen gras over laten groeien als het op daten aan komt. ;)
Ja, dat is inderdaad ook erg belangrijk. Zoek iets wat je gemeen met elkaar hebt, kan van alles zijn. Kan het meest simpele zijn. Heel vaak spreken mensen over een 'klik'. Die klik kun je via internet best makkelijk maken als je op originele of grappige of interessante (als je ergens veel kennis van hebt) op inspeelt. Die klik kun je bij heel veel online dates zelf maken, gewoon genoeg vragen.. En op sommige dingen een beetje grappig inspelen. Als je chatdate heel erg van dansen houdt en jij vind het andersom niets, maak er dan een grapje over. Zorg dat ze lacht.

Het is een combinatie van alles, hoe ik het omschrijf is het heel erg over de top. Ik raad TS aan om er een biertje bij te pakken en het allemaal niet al te serieus te nemen, zorg gewoon dat je het eerst leuk hebt met iemand, probeer een klik te vinden. Als je dat een beetje doorhebt kun je serieuzer op zoek.
  dinsdag 9 april 2013 @ 02:14:54 #247
398811 NPO
Met Henk
pi_125058427
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 01:39 schreef Xeanor het volgende:
Overigens:

In het buitenland is er een site "Adopt a Guy" die binnenkort ook in NL lanceert als het goed is.

Het concept is daar: een man kan geen bericht sturen naar een vrouw totdat ze hem uitkiest om dat te mogen doen. In principe is het "veelvuldig berichtjes ontvangen" probleem van vrouwen dan opgelost.
Whehe, in welk land is dat succesvol? Qua naamgeving is het volgens mij namelijk niet erg iets tactisch. 'Adopt a Guy' --> man is hier onderdanig aan de vrouw. (Wel origineel overigens).
pi_125058608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 02:14 schreef NPO het volgende:

[..]

Whehe, in welk land is dat succesvol? Qua naamgeving is het volgens mij namelijk niet erg iets tactisch. 'Adopt a Guy' --> man is hier onderdanig aan de vrouw. (Wel origineel overigens).
Het begon in Frankrijk, kennelijk:
quote:
So how does putting a man in a shopping cart really change things for a woman on a dating site? Beats me. But that being said, there are 3 million people currently using the service, mainly in the 18-30 age-range, with roughly 40% being women. And most of the users of the Paris-based startup are in either France, Belgium or Switzerland. But that’s probably because the site was only in French until recently. The US version of the site is now live and the UK version should launch in the beginning of next year.
http://techcrunch.com/201(...)-us-and-soon-the-uk/

De Britse versie is www.BagABloke.co.uk
  dinsdag 9 april 2013 @ 03:16:00 #249
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_125058672
Een van de grote problemen van datingsites is dat de andere partij (vrouwen in dit geval) veel te veel keus hebben EN veel te makkelijk kunnen vergelijken.
In het echte leven (op een feestje bijvoorbeeld) is de keus bij verre niet zo groot en is het veel lastiger om even alle kandidaten 'af te gaan'.

Het is een beetje als de pricewatch op Tweakers: de goedkoopste winkel krijgt letterlijk 90% van omzet (disclaimer: ik heb zelf een grote online shop gerund, dus daarom kom ik met deze vergelijking).
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 9 april 2013 @ 08:51:08 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_125059913
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 19:09 schreef mirannie het volgende:
Kijk, tennis vind ik al beter. Sowieso is sporten ok.

En ik heb niet gezegd dat je je anders voor moet doen dan je bent, andere hobby's moet nemen, maar verwacht dan ook niet een bepaald type vrouw. Simpel.

Ik denk dus dat je die feestjes beter achter wegen kan laten als je je profiel opstelt, mensen hebben daar over het algemeen toch bepaalde ideeën bij.
Rock solid burgertrut in de dop.

quote:

[..]

Van Piet met een kaasplankje en rosetje op de bank, labrador erbij Verdriet zeker.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_125060603
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Rock solid burgertrut in de dop.

[..]

Van Piet met een kaasplankje en rosetje op de bank, labrador erbij Verdriet zeker.
Hahaha, dank je! Je had er niet verder naast kunnen zitten, maar gelukkig heb ik nu nog wat te lachen op de vroege ochtend.
En ach, word liever burgertrut genoemd dan dat ik geassocieerd word met het aso/tiener/pauper feestjes volk.
  dinsdag 9 april 2013 @ 09:32:39 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125060640
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 00:04 schreef Braddie het volgende:
Ik had mezelf al helemaal afgeschreven van het hele daten en had het idee dat ik altijd alleen zou blijven en niemand mij wat vond. En ik had me nog geen uur ingeschreven op die datingsite en hoppa. Berichtje van haar dat ze me wel interessant vond.

Zelfde avond nog d`r nummer/facebook, Nu maar hopen dat ik snel m`n rijbewijs heb zou ik van de zomer eens met d`r kunnen afspreken :)
Maak je nou alweer een geintje?

"Van de zomer afspreken", je denkt toch niet dat ze daarop gaat zitten wachten? Neem de trein man!
pi_125061082
Hier moet ik helaas met een ja op antwoorden. Ik en mijn zusje staan beiden ingeschreven bij dezelfde datingsite. Ik moet eerlijk zeggen dat zij er beter uit ziet dan de gemiddelde vrouw en ikzelf zie er minder goed uit dan de doorsnee man. In 6 maanden tijd waren er voor mij slechts 4 geinteresseerden. Toen zij zich later inschreef had ze in de 1e week al 900 matches. Ik zei dat geloof ik niet, laat zien en log eens in. Verrek echt 900 man die iets wilden....

Uiteraard was dat veels te veel en ze stelde een top 10 op. Ik vroeg haar hoe ze die top 10 had samengesteld en ze zei eerlijk gezegd alleen via de foto's. Het is oppervlakkig maar de tekst onder de foto met persoonlijkheid, hobbies en interesses etc. werd niet gelezen.

Nu weet ik dat ik mijn zusje niet moet zien als de doorsnee vrouw op een datingsite maar toch heb ik sterk het gevoel dat vrouwen eerst voor het uiterlijk gaan en niet zoals ze zelf beweren voor persoonlijkheid.

Ik heb ook het gevoel dat vrouwen veel hogere eisen stellen aan mannen dan andersom. Verder ben ik ook nog autist en allochtoon wat mijn kansen nog meer doen slinken. Momenteel heb ik nog 1 abo lopen maar ik ga hem niet verlengen. Het gevoel van irritatie neemt de overhand zeker omdat 90% van de dames niet de moeite neemt om terug te reageren en als ik dan wat meer bijf aandringen op antwoord kreeg ik te horen " sorry ik vind je een beetje eng". Uiteraard niet de reactie die ik wilde... helaas is het niet anders.

Een makeover daar wil ik niet aan beginnen, een vrouw accepteert me maar zoals ik ben. Helaas heb ik zo iemand nog niet gevonden.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:08:12 #254
157922 fathank
pi_125061283
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:30 schreef mirannie het volgende:

[..]

Hahaha, dank je! Je had er niet verder naast kunnen zitten, maar gelukkig heb ik nu nog wat te lachen op de vroege ochtend.
En ach, word liever burgertrut genoemd dan dat ik geassocieerd word met het aso/tiener/pauper feestjes volk.
Ja want ieder dancefeest komen alleen maar aso's tieners en paupers op af. Doe toch niet zo bekrompen en kom eens uit je eierdop gekropen.
pi_125061498
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja want ieder dancefeest komen alleen maar aso's tieners en paupers op af. Doe toch niet zo bekrompen en kom eens uit je eierdop gekropen.
Voel je je aangesproken ofzo?
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:19:00 #256
157922 fathank
pi_125061541
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:17 schreef mirannie het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken ofzo?
Ja dat zal het zijn.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:23:37 #257
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125061644
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:57 schreef Yellowcard het volgende:
Hier moet ik helaas met een ja op antwoorden. Ik en mijn zusje staan beiden ingeschreven bij dezelfde datingsite. Ik moet eerlijk zeggen dat zij er beter uit ziet dan de gemiddelde vrouw en ikzelf zie er minder goed uit dan de doorsnee man. In 6 maanden tijd waren er voor mij slechts 4 geinteresseerden. Toen zij zich later inschreef had ze in de 1e week al 900 matches. Ik zei dat geloof ik niet, laat zien en log eens in. Verrek echt 900 man die iets wilden....
Matches of reacties? Daar zit wel een verschil in namelijk, matches worden vaak door de site bepaald. (Op basis waarvan weet eigenlijk niemand)

quote:
Uiteraard was dat veels te veel en ze stelde een top 10 op. Ik vroeg haar hoe ze die top 10 had samengesteld en ze zei eerlijk gezegd alleen via de foto's. Het is oppervlakkig maar de tekst onder de foto met persoonlijkheid, hobbies en interesses etc. werd niet gelezen.
Ja, vind je het gek? Je kan moeilijk 900 profielen gaan lezen, voordat je bij nummer 900 bent zijn de eersten waarschijnlijk alweer overleden. :')

quote:
Nu weet ik dat ik mijn zusje niet moet zien als de doorsnee vrouw op een datingsite maar toch heb ik sterk het gevoel dat vrouwen eerst voor het uiterlijk gaan en niet zoals ze zelf beweren voor persoonlijkheid.
Zowel mannen als vrouwen kijken op datingsites eerst naar de foto's. Als dat bevalt lezen ze verder, als de foto niet bevalt lezen ze je profiel al helemaal niet. (Tenzij wanhopige man die alles met een kutje helemaal prima vindt, die lezen alles.)

quote:
Ik heb ook het gevoel dat vrouwen veel hogere eisen stellen aan mannen dan andersom. Verder ben ik ook nog autist en allochtoon wat mijn kansen nog meer doen slinken. Momenteel heb ik nog 1 abo lopen maar ik ga hem niet verlengen. Het gevoel van irritatie neemt de overhand zeker omdat 90% van de dames niet de moeite neemt om terug te reageren en als ik dan wat meer bijf aandringen op antwoord kreeg ik te horen " sorry ik vind je een beetje eng". Uiteraard niet de reactie die ik wilde... helaas is het niet anders.
Met autisme, en allochtoon, en minder knap heb je het inderdaad niet getroffen. Ik adviseer je in ieder geval om niet aan te dringen op antwoord, geen reactie is immers ook een reactie. Misschien is er wat mis in de berichtjes die je stuurt?

quote:
Een makeover daar wil ik niet aan beginnen, een vrouw accepteert me maar zoals ik ben. Helaas heb ik zo iemand nog niet gevonden.
Tsja, hoe lang ga je dit volhouden? Als je straks eenzaam en alleen in het bos woont, ga je dit dan ook roepen tegen de vogeltjes? Als je toch een keer wat meisjes wil versieren moet je er nou eenmaal een beetje vlot uitzien. En nee, je hoeft er niet fucking lekker uit te zien, want dat zijn heel veel vrouwen ook niet. Maar probeer kritisch naar jezelf te kijken. Je kunt wel je hele leven datingsites en oppervlakkige vrouwen de schuld blijven geven, maar daar schiet je dus geen ene reet mee op als je straks op je sterfbed ligt en nooit eens een leuke vrouw hebt ontmoet.
pi_125062081
quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat zij er beter uit ziet dan de gemiddelde vrouw en ikzelf zie er minder goed uit dan de doorsnee man.
how cruel :'(
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:41:34 #259
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_125062129
Maar het hele probleem wordt dus eigenlijk gevormd door de mannen (als NPO) die vrouwen spammen. Daardoor kost het vrouwen en niet-spammende mannen veel moeite om elkaar te vinden.
...as always
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:48:12 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125062330
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:41 schreef Anyanka het volgende:
Maar het hele probleem wordt dus eigenlijk gevormd door de mannen (als NPO) die vrouwen spammen. Daardoor kost het vrouwen en niet-spammende mannen veel moeite om elkaar te vinden.
Precies. Daarom zou ik ook het liefst zien dat alle kneuzen gewoon niet meer op internet mogen komen, die verpesten het namelijk voor de gemiddelde/leuke mannen.
  dinsdag 9 april 2013 @ 10:55:26 #261
157922 fathank
pi_125062589
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Precies. Daarom zou ik ook het liefst zien dat alle kneuzen gewoon niet meer op internet mogen komen, die verpesten het namelijk voor de gemiddelde/leuke mannen.
Internet is ontworpen voor en door kneuzen.
pi_125062611
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Met autisme, en allochtoon, en minder knap heb je het inderdaad niet getroffen. Ik adviseer je in ieder geval om niet aan te dringen op antwoord, geen reactie is immers ook een reactie. Misschien is er wat mis in de berichtjes die je stuurt?

[..]

Tsja, hoe lang ga je dit volhouden? Als je straks eenzaam en alleen in het bos woont, ga je dit dan ook roepen tegen de vogeltjes? Als je toch een keer wat meisjes wil versieren moet je er nou eenmaal een beetje vlot uitzien. En nee, je hoeft er niet fucking lekker uit te zien, want dat zijn heel veel vrouwen ook niet. Maar probeer kritisch naar jezelf te kijken. Je kunt wel je hele leven datingsites en oppervlakkige vrouwen de schuld blijven geven, maar daar schiet je dus geen ene reet mee op als je straks op je sterfbed ligt en nooit eens een leuke vrouw hebt ontmoet.
Mijn berichten zijn netjes geen rare voorstellen enzo.
Volgens mij is mijn autisme killing voor me. Ik zie mannen die er slechter uitzien dan mij maar toch een relatie hebben. Uiterlijk daar is al flink aan geschaafd vergeleken met enkele jaren terug waar ik zo een real life karikatuur uit Big Bang Theory zou kunnen zijn. Ander kapsel, lenzen i.p.v. bril en mijn zus die hippere kleding voor me koopt. Het hoofdprobleem is dat ik door mijn autisme geen sociale vaardigheden heb en ze ook niet kan aanleren door mijn handicap. Schriftelijk ben ik wel ontwikkeld maar verbaal zeer zwak.

Daarmee vertegenwoordig ik zo'n beetje alles wat de doorsnee vrouw juist niet aan een man wilt zien. Kent iemand een vrouw van een autistische nerd zou kunnen houden die geen sociale vaardigheden heeft niet omdat hij niet wil maar omdat hij het nooit zal kunnen leren? Verder heb ik wel een vaste baan, eigen huis enzo maar door mijn (niet direct zichtbare) handicap zit ik in een sociaal isolement. Vrouwen zoeken een sociaal iemand maar daar ligt juist mijn grootste beperking. Bestaat er een vrouw die dit acceptabel vind?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 april 2013 @ 10:59:09 #263
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125062691
Het heeft alles te maken met je profiel.

Ik had mij op een site ingeschreven met een standaard profiel. 0 reacties.
Vervolgens heb ik er een origineel verhaal van gemaakt, waarbij ik vertelde dat ik zelf niet op zoek ga en reacties wel tegemoed zie komen. Elke dag 3 tot 5 reacties.

Verder ben ik wel knap, dus dat klopt wel.
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:02:40 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125062800
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:56 schreef Yellowcard het volgende:

[..]

Mijn berichten zijn netjes geen rare voorstellen enzo.
Volgens mij is mijn autisme killing voor me. Ik zie mannen die er slechter uitzien dan mij maar toch een relatie hebben. Uiterlijk daar is al flink aan geschaafd vergeleken met enkele jaren terug waar ik zo een real life karikatuur uit Big Bang Theory zou kunnen zijn. Ander kapsel, lenzen i.p.v. bril en mijn zus die hippere kleding voor me koopt. Het hoofdprobleem is dat ik door mijn autisme geen sociale vaardigheden heb en ze ook niet kan aanleren door mijn handicap. Schriftelijk ben ik wel ontwikkeld maar verbaal zeer zwak.

Daarmee vertegenwoordig ik zo'n beetje alles wat de doorsnee vrouw juist niet aan een man wilt zien. Kent iemand een vrouw van een autistische nerd zou kunnen houden die geen sociale vaardigheden heeft niet omdat hij niet wil maar omdat hij het nooit zal kunnen leren? Verder heb ik wel een vaste baan, eigen huis enzo maar door mijn (niet direct zichtbare) handicap zit ik in een sociaal isolement. Vrouwen zoeken een sociaal iemand maar daar ligt juist mijn grootste beperking. Bestaat er een vrouw die dit acceptabel vind?
Ik denk inderdaad dat autisme je grootste probleem is en niet zozeer dat je er niet uitziet als Brad Pitt. Overigens denk ik dat datingsites ook in jouw specifieke geval geen oplossing is. Je schrijft inderdaad prima, en ik neem maar even van je aan dat het verschil met je sociale vaardigheden in reallife heel groot is. Met andere woorden: mocht je eens een date hebben dan verwacht die vrouw een sociale vent...en dan blijkt dat even flink tegen te vallen.

Kortom, in het echte leven zul je waarschijnlijk je kansen vergroten. Als er iemand op je valt, dan valt diegene in ieder geval wel echt op jou en niet op je (sociaal normale) internet-karakter. Maargoed, waar je die vrouwen dan moet tegenkomen weet ik ook niet.
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:02:55 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125062806
quote:
door mijn autisme geen sociale vaardigheden heb en ze ook niet kan aanleren door mijn handicap.
Misschien eigenlijk voor ander topic. Maar het lijkt me stug dat er niet iets is aan te leren. Al zijn het maar trucjes, ipv dat je het echt aanvoelt.
Er zijn genoeg mensen met autisme die goed mee kunnen komen met de meer socialere mensen.
pi_125063182
Je moet je niet te veel vastklampen aan een autisme 'stoornis' naar mijn idee.

Anders krijgt het feit dat je autisme hebt overal de schuld van, terwijl sociaal bekwame mensen ook vaak genoeg falen en blauwtjes lopen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_125063444
Zijn er uberhaupt serieuze lekkere vrouwen op datingssites? :+
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:25:55 #268
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125063571
Ga jij nou maar weer sprookjes schrijven over meisjes vingeren in de supermarkt. :')
pi_125063858
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:25 schreef Silenus het volgende:
Ga jij nou maar weer sprookjes schrijven over meisjes vingeren in de supermarkt. :')
Iemand die ik ken heeft weleens iemand in een winkelcentrum gehad. Het kan dus wel.

Het grootste sprookje is datingssites, want dat is geforceerd daten waarbij je elkaar niet kent en elkaar nog nooit gezien hebt. Ik zie als ik naar paiq.nl ga al 50% vrouwen en 50% mannen onderaan, wat ver staat van de realiteit.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125065232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iemand die ik ken heeft weleens iemand in een winkelcentrum gehad. Het kan dus wel.

Het grootste sprookje is datingssites, want dat is geforceerd daten waarbij je elkaar niet kent en elkaar nog nooit gezien hebt. Ik zie als ik naar paiq.nl ga al 50% vrouwen en 50% mannen onderaan, wat ver staat van de realiteit.
Jij spoort niet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_125065811
Meisjes vingeren in het winkelcentrum is mij ook wat te plat :P
pi_125066077
quote:

_O- _O- _O-
Wat de NEUK ! :')

900 in een week :') !!

Pics :9
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_125067339
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Jij spoort niet.
De harde waarheid is toch eerder dit, wat yellowcard zegt. Een mooie vrouw krijgt op zo'n site 900 berichtjes. De verhouding man/vrouw klopt ook al niet. Wat blijft er dan nog over van het romantisch beeld wat ze je proberen voor te schotelen? ;)

quote:

pi_125067689
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De harde waarheid is toch eerder dit, wat yellowcard zegt. Een mooie vrouw krijgt op zo'n site 900 berichtjes. De verhouding man/vrouw klopt ook al niet. Wat blijft er dan nog over van het romantisch beeld wat ze je proberen voor te schotelen? ;)

[..]

Het wel of niet realistische beeld wat datingsites schetsen heeft wmb niet zo veel te maken met het feit dat je niet spoort. :{
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_125068095
Beste TS, ik heb het topic even doorgelezen, interessant, ik kom nooit op datingsites dus in die zin ben ik geen expert, maar mijn gouden tip zou zijn dat je een beetje mysterie moet creëren. Het grote nadeel van datingsites lijkt mij de ongrijpbaarheid; iedereen kan wel van alles beweren, maar je weet uiteindelijk nooit met wie je te maken hebt. Tegelijkertijd is dit natuurlijk het grote voordeel, en dat moet je uitbuiten.

Je komt over als een aardige jongen, maar wel een beetje saai. Niet saai in het echt, denk ik, maar wel op papier. En datingsites bestaan alleen uit woorden (en een enkel plaatje, maar jouw plaatje spreekt blijkbaar niet zo tot de verbeelding, tenminste, dat zeg je zelf.) Je moet er dus voor zorgen dat je woorden tot de verbeelding spreken.

Je bent accountmanager. Leuk, fijn, maar dat wil niemand weten. Je gooit jezelf dus op die site als een avonturier. Je bent misschien geen avonturier, maar op die datingsite ben je dat wel - daar draait dat hele 'daten' om, neem ik aan. Misschien niet voor jou, maar wel voor de meeste vrouwen (denk ik). Het moet een beetje spannend zijn. Dus: nooit te openhartig zijn, niet teveel weggeven, mysterie creëren, grappen maken, uitdagen. Zo gaat het in het echte leven toch ook? Hoe minder je van jezelf prijsgeeft, hoe beter. Intussen moet je natuurlijk wel veel tekst hebben, maar die tekst kan alle kanten op gaan: slap ouwehoeren, dus. Zo begint het in het echte leven tenslotte ook, met slap ouwehoeren O-)

Tot slot: ik zou het echte leven nog een kans geven. Zo'n datingsite lijkt me tricky business, ik zou er zelf nooit aan beginnen. Voor je het weet heb je een maniak aan de haak. Je bent lid van een sportclub - maak daar eens wat meer werk van. Of zoek een andere sportclub, waar leukere mensen komen.

En dan mijn laatste gouden tip: ga roken. Geloof me, ik de rookruimtes (in restaurants, op kantoren, in clubs, buiten op straat voor het café) komen de leukste mensen en heb je binnen twee seconden een gesprek. Binnen één seconde. Doe desnoods alsof je rookt. Je zult de vrouwen van je moeten afslaan, als je begint met roken :Y
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 april 2013 @ 13:58:34 #276
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125068427
Die roken-tip: :') :') :').

En verder zoekt 93% van de vrouwen gewoon simpelweg 'een stoere vent'. Whatever it is...
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:00:12 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125068489
De "doe desnoods alsof je rookt" - tip :') :')

Snap dat het een sociaal gebeuren is. Maar om daar nou je gezondheid voor op het spel te zetten. Dan moet je wel heel erg wanhopig zijn :')
pi_125069068
Ik zou geen roker willen, dus dan heb je niets aan die roken tip.

Maar het is wel waar dat je dan echt in zo'n kleine ruimte komt waar je erg makkelijk een gesprek aanknoopt. Je moet je in dat soort situaties begeven als niet-roker, onder niet-rokers. :)
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:18:30 #279
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125069104
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:17 schreef Xeanor het volgende:
Ik zou geen roker willen, dus dan heb je niets aan die roken tip.

Maar het is wel waar dat je dan echt in zo'n kleine ruimte komt waar je erg makkelijk een gesprek aanknoopt. Je moet je in dat soort situaties begeven als niet-roker, op een of andere manier. :P
Gewoon sociaal/socialer worden ^O^
Dan maakt het niet uit of je rookt of niet, in een kleine of grote ruimte bent, met veel of weinig mensen.
pi_125069220
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan maakt het niet uit of je rookt of niet, in een kleine of grote ruimte bent, met veel of weinig mensen.
^O^
pi_125069876
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat maakt wel uit hoor, hoe sociaal je ook bent. Op straat spreek je meestal niet zomaar iemand aan, en zal diegene dat ook veel sneller als vreemd ervaren. In zo'n klein rokershokje niet.
pi_125070259
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Cue_ het volgende:
De "doe desnoods alsof je rookt" - tip :') :')

Snap dat het een sociaal gebeuren is. Maar om daar nou je gezondheid voor op het spel te zetten. Dan moet je wel heel erg wanhopig zijn :')
_O_

Nou, nou, poeh, poeh... je gezondheid op het spel zetten :D

Anyway, zonder gekheid: doe desnoods een mondkapje voor, als je daar rustiger van wordt, of waag je alleen tussen de rokers in de buitenlucht (op de stoep voor het café, waar je in de frisse lucht steeds diep kunt in- en uitademen), maar in rookruimtes sla je binnen twee seconden iemand aan de haak. Zelfs als je al een relatie hebt, dus moet je nagaan. Inderdaad, het grote nadeel is dat je dan hoogstwaarschijnlijk oog in oog staat met een roker, maar... rokers in restaurants/clubs/cafés nemen vaak hun niet-rokende vrienden mee voor een korte rookpauze, juist omdat het buiten/in de rookruimte veel gezelliger is, dus dan is het een kwestie van goed opletten en die niet-roker aanspreken over, noem eens iets, de gezondheidsrisico's van roken :+ Voor je het weet heb je een goed gesprek ^O^
pi_125070319
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 09:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Maak je nou alweer een geintje?

"Van de zomer afspreken", je denkt toch niet dat ze daarop gaat zitten wachten? Neem de trein man!
Ja, dat snap ik. Maar ik bedoelde het meer zo van (Zei ik ook tegen d`r) Dan kunnen we samen wat dingen ondernemen. Naar het strand bijvoorbeeld, dagje naar Antwerpen of zo :)
Wil best eerder naar d`r toe (ook al aangegeven trouwens vorige week) en toen zei ze " Nee, daar wil ik voorlopig nog mee wachten, ik heb het niet zo op mensen ontmoeten die ik net ken :') "
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:53:27 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125070348
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:51 schreef Nadine26 het volgende:
Anyway, zonder gekheid: doe desnoods een mondkapje voor, als je daar rustiger van wordt, of waag je alleen tussen de rokers in de buitenlucht (op de stoep voor het café, waar je in de frisse lucht steeds diep kunt in- en uitademen), maar in rookruimtes sla je binnen twee seconden iemand aan de haak. Zelfs als je al een relatie hebt, dus moet je nagaan. Inderdaad, het grote nadeel is dat je dan hoogstwaarschijnlijk oog in oog staat met een roker, maar... rokers in restaurants/clubs/cafés nemen vaak hun niet-rokende vrienden mee voor een korte rookpauze, juist omdat het buiten/in de rookruimte veel gezelliger is, dus dan is het een kwestie van goed opletten en die niet-roker aanspreken over, noem eens iets, de gezondheidsrisico's van roken :+ Voor je het weet heb je een goed gesprek ^O^
Met mondkapje het rookhok in _O- Aanspraak zal je dan wel hebben ja :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:26:19 #285
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125073555
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met mondkapje het rookhok in _O- Aanspraak zal je dan wel hebben ja :')
Haha, lol. :') "Ja, ik kom hier om vrouwen te versieren maar voor mijn eigen gezondheid doe ik wel een mondkapje op. Dusseh, tongen? Hoezo 'het mondkapje moet af'? Dat is ongezond! :("

:')

Wat niet wegneemt dat je direct aanspraak hebt in het rookhok, ga er zelf ook wel eens zitten en ik rook ook niet. Maar ach, ga niet zitten miemelen om die paar rookwolkjes in m'n neus.
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:28:17 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125073642
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef Silenus het volgende:

Haha, lol. :') "Ja, ik kom hier om vrouwen te versieren maar voor mijn eigen gezondheid doe ik wel een mondkapje op. Dusseh, tongen? Hoezo 'het mondkapje moet af'? Dat is ongezond! :("
_O- inderdaad ja.
Tongen?? Nee man.. veels te veel bacterien! :X :{w
quote:
Wat niet wegneemt dat je direct aanspraak hebt in het rookhok, ga er zelf ook wel eens zitten en ik rook ook niet. Maar ach, ga niet zitten miemelen om die paar rookwolkjes in m'n neus.
Zit elke week in een rookcafe, dus om rook zeur ik zeker niet. Maar ik ga niet zomaar het rookhok in om enkel contact te leggen. Tenminste niet als er niet een collega of vriend meegaat.
Zou het verdomd raar vinden als er ineens iemand alleen binnen komt zetten en geen sigaret opsteekt :+
  dinsdag 9 april 2013 @ 16:33:09 #287
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125073802
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:28 schreef Cue_ het volgende:
Zit elke week in een rookcafe, dus om rook zeur ik zeker niet. Maar ik ga niet zomaar het rookhok in om enkel contact te leggen. Tenminste niet als er niet een collega of vriend meegaat.
Zou het verdomd raar vinden als er ineens iemand alleen binnen komt zetten en geen sigaret opsteekt :+
Nee oke, maar als je inderdaad met een rokende vriend meegaat moet je ook niet zo'n pussy zijn die begint te zeuren dat je kleren dan stinken. Immers, een gesprek is zo geboren daar. En een echte hosselaar bevaart ook de rokerszee.

Overigens heb je ook rookhokken met glazen wanden, dus dan kun je in principe al flirten door het glas heen. Als je dan (heel obvious en fout) oogcontact maakt met een meisje in die rookkamer en vervolgens net doet of je wat tegen haar zegt zal zij natuurlijk gebaren 'wat...ik begrijp je niet?!?!?'...En dan natuurljik met een biertje naar binnen en een slechte grap maken.

Maar dat terzijde, zoiets doe ik verder natuurlijk nooit. Om on-topic te gaan: ik zou niet gaan roken puur om chicks te hosselen in het rokershok.
pi_125073847
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:51 schreef Nadine26 het volgende:

_O_

Nou, nou, poeh, poeh... je gezondheid op het spel zetten :D

Ik rook niet, nooit gedaan en geen ambities in die richting, maar Nadine heeft helaas wel gelijk -O- Het is verdorie meestal ook echt gezelliger waar de rokers staan :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125073892
Wat hypocriet zeg ..

"Ja, vrouwen op datingsites kijken alleen maar naar uiterlijk!"

Terwijl elke kerel precies hetzelfde zou doen als hij meer dan 50 reacties krijgt ..
"Pools are perfect for holding water"
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 april 2013 @ 16:35:49 #290
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125073897
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Het is verdorie meestal ook echt gezelliger waar de rokers staan :')
Dat sowieso.
pi_125073911
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:35 schreef probeer het volgende:
Wat hypocriet zeg ..

"Ja, vrouwen op datingsites kijken alleen maar naar uiterlijk!"

Terwijl elke kerel precies hetzelfde zou doen als hij meer dan 50 reacties krijgt ..
Exact :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125073958
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Exact :Y
En dan wordt er gezegd .. "Ja, die vrouwen zijn oppervlakkig!"

Nee, ze hebben gewoon geen zin om de hele dag achter hun laptop te zitten en al die reacties door te spitten. Logisch.
"Pools are perfect for holding water"
  Official ESF Kreviewer dinsdag 9 april 2013 @ 16:38:20 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125073973
Het is gewoon 1 van de meest ouderwetse manieren van daten, hoe modern het ook mag ogen.
pi_125074164
quote:
Het hoofdprobleem is dat ik door mijn autisme geen sociale vaardigheden heb en ze ook niet kan aanleren door mijn handicap
Wel. Niet aanvoelen, wel aanleren. Mijn broertje heeft ook autisme en het zijn dan wel trucjes, zoals mensen eens in de zoveel tijd in de ogen kijken, maar wel zoveel dat het geen staren wordt, goede houding aanleren, leren een ferme handdruk aan te wennen, lezen over etiquette (wanneer feliciteer je iemand, hoe reageer je als iemand jou een compliment doet, etc) maar je kunt een heleboel aanleren.

Het komt alleen niet vanzelf, je moet er moeite voor (willen) doen.
pi_125075322
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nee oke, maar als je inderdaad met een rokende vriend meegaat moet je ook niet zo'n pussy zijn die begint te zeuren dat je kleren dan stinken. Immers, een gesprek is zo geboren daar. En een echte hosselaar bevaart ook de rokerszee.

Overigens heb je ook rookhokken met glazen wanden, dus dan kun je in principe al flirten door het glas heen. Als je dan (heel obvious en fout) oogcontact maakt met een meisje in die rookkamer en vervolgens net doet of je wat tegen haar zegt zal zij natuurlijk gebaren 'wat...ik begrijp je niet?!?!?'...En dan natuurljik met een biertje naar binnen en een slechte grap maken.

Maar dat terzijde, zoiets doe ik verder natuurlijk nooit. Om on-topic te gaan: ik zou niet gaan roken puur om chicks te hosselen in het rokershok.
Ik ken er meer die slechte grappen maken. Meestal ebben ze geen vrouw meegemaakt de afgelopen jaren en verdoezelen hun karakter door grappig over te komen.
pi_125077223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 16:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

sowieso niet roken maar :7
pi_125094375
quote:
Dat vraag ik mij ook af, volgens mij zitten er geen knappe mannen op datingsites. Die hebben genoeg actie in real life lijkt mij.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_125095347
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef ntm het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook af, volgens mij zitten er geen knappe mannen op datingsites. Die hebben genoeg actie in real life lijkt mij.
Ik vroeg afgelopen weekend nog aan een knappe, single man of hij ook op datingsites zit, en ik kreeg inderdaad als antwoord dat hij vindt dat ie gewoon zo ook al genoeg aandacht krijgt. :)
Dus ik snap er nog steeds niks van.
I'm not a sinner.
  woensdag 10 april 2013 @ 00:46:41 #299
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125099306
ze vinden mij ook een knappe vrouw. toch krijg ik 0 aandacht IRL. dus het is een houdingsdingetje.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_125099565
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:46 schreef Andromache het volgende:
ze vinden mij ook een knappe vrouw. toch krijg ik 0 aandacht IRL. dus het is een houdingsdingetje.
Bedoel je een houdingsdingetje van jezelf of van de mannen die je geen aandacht geven?
  woensdag 10 april 2013 @ 00:55:44 #301
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_125099603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Bedoel je een houdingsdingetje van jezelf of van de mannen die je geen aandacht geven?
van mezelf.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')