misschien had je het toch even moeten lezen, want zelfs bij lelijke wijven lukt het hem blijkbaar nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nee, niet waar, overigens ook niet gelezen.
Alleen denken lelijke mannen dat ze kans maken bij knappe vrouwen, datingsite of niet, je maakt gewoon geen kans als je een lelijke lozer bent. Dus gewoon je standaard wat naar beneden doen, of beter gezegd, gewoon heel erg veel.
Dan ligt het toch echt aan TS.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien had je het toch even moeten lezen, want zelfs bij lelijke wijven lukt het hem blijkbaar niet
lijkt me ook jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan ligt het toch echt aan TS.
Naar mijn mening gaat het er nog niet eens om of je een lelijk of normaal uiterlijk hebt. De vrouwen hebben zoveel te kiezen, dat ze alleen de allerknapsten willen. En zoals ik al zei, het helpt niet om op de minder knappe vrouwen te reageren, want zelfs die hebben meestal nog genoeg te kiezen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nee, niet waar, overigens ook niet gelezen.
Alleen denken lelijke mannen dat ze kans maken bij knappe vrouwen, datingsite of niet, je maakt gewoon geen kans als je een lelijke lozer bent. Dus gewoon je standaard wat naar beneden doen, of beter gezegd, gewoon heel erg veel.
Je kunt inderdaad nog zo'n leuk bericht sturen, waarin je oprecht interesse toont in wat ze in haar tekst zegt en waarin je complimenten geeft, vragen stelt over haar hobbies en wat leuks over jezelf vertelt, ze kijken toch alleen maar naar dat kleine fotootje bij het bericht. Als hen dat niet aanstaat, dan komen ze je profiel nog niet eens bezoeken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef viseenoptie het volgende:
Echt.. alsof ik het zelf getypt zou hebben! 100% waar (en zit in het zelfde "schuitje")
Gasten die een standaard text naar 100 vrouwen copy-paste, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.
Kijk voor de lol ook op marktplaats.. vrouwen profielen: 10.000hits, mannen 24. (waarschijnlijk om hun profiel text te copy-pasten).
Moe-de-loos!
Ik probeer het te geloven als je ook nog eens aangeeft dat je al 10 jaar op datingsites zit en weinig reacties van vrouwen krijgtquote:
dat is niet tsquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik probeer het te geloven als je ook nog eens aangeeft dat je al 10 jaar op datingsites zit en weinig reacties van vrouwen krijgt
Dan komt dat waarschijnlijk omdat ze alleen op knappe mannen gaat reageren en dan er bij de date achter komt dat zo'n nep-stoere macho maar een gladjanus zonder inhoud is en helemaal geen type voor haar is. Ze moet gewoon eens wat andere mannen een kans durven geven i.p.v. altijd alleen maar de 'mooi-boys'quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:13 schreef Casos het volgende:
Die tekst lezen ze niet, je moet het in de eerste regel duidelijk hebben, dat previewtje van je berichtje (op veel sites de eerst regel), daar moet je hun interesse al te pakken zien te krijgen, zeker als je niet moeders mooiste bent.
Maar ik ken zat vrouwen die al meer dan 2 jaar op datingsites zitten, niet lelijk zijn, maar zo een beetje dezelfde ervaringen hebben als jij.
Daar knappen vrouwen vaak op af.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef viseenoptie het volgende:
, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.
ff serieus, waar vind je irl een beetje sophisticated vrouwen. dus niet die domme goedkope sletten uit de disco maar vrouwen met inhoud. Daarvoor moet je echt inbreker voor worden ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef CoconutCum het volgende:
Oneens.
De verhouding knappe mannen/knappe vrouwen is noodzakelijkerwijs in balans. De datingsites geven een verkeerd beeld. Omdat er meer mannen actief zijn, kunnen de vrouwen simpelweg de knapste mannen uitzoeken. Is normaal. Zouden wij andersom ook doen. Maar dit is niet te rijmen met de werkelijkheid, omdat de verhouding dan totaal anders is. Sterker nog, uit eerder onderzoek bleek dat er meer single vrouwen zijn. En dan blijkt IRL ineens dat ook mannen eisen gaan stellen.
Mijn tip. stop met datingsites.
quote:
Dan heb je waarschijnlijk gereageerd op de verkeerde types, want iemand die minder aantrekkelijk is, heeft wat te verliezen als hij eenmaal contact met jou heeft, en zal zulke dingen echt niet zeggen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:21 schreef LittleLady het volgende:
Goh dan eens vanaf de andere kant, ik stond ook op een dating site en 9 van de 10 mannen zijn gewoon druk bezig je in bed te lullen, daarbij zijn ze ook alleen geinteresseerd in de lingerie die ik in de kast had, mijn werk was helemaal de bom en de tattoo op mijn rug was interessant uitzicht tijdens doggystyle.
Nee na een week had ik het wel gehad.
Chatten? Ben ook geďnteresseerd in de lingerie die je nu aanhebt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:21 schreef LittleLady het volgende:
Goh dan eens vanaf de andere kant, ik stond ook op een dating site en 9 van de 10 mannen zijn gewoon druk bezig je in bed te lullen, daarbij zijn ze ook alleen geinteresseerd in de lingerie die ik in de kast had, mijn werk was helemaal de bom en de tattoo op mijn rug was interessant uitzicht tijdens doggystyle.
Nee na een week had ik het wel gehad.
Ik reageerde nog helemaal nergens op, heb met verbazing al die rare reactie's gelezen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk gereageerd op de verkeerde types, want iemand die minder aantrekkelijk is, heeft wat te verliezen als hij eenmaal contact met jou heeft, en zal zulke dingen echt niet zeggen.
Ik weet jouw leeftijd niet, maar vroeger liepen er op de uni genoeg sophisticated vrouwen rond. En ja, ook single.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef cl00n het volgende:
[..]
ff serieus, waar vind je irl een beetje sophisticated vrouwen. dus niet die domme goedkope sletten uit de disco maar vrouwen met inhoud. Daarvoor moet je echt inbreker voor worden ofzo.
ja daar kom ik dus niet meerquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef CoconutCum het volgende:
[..]
Ik weet jouw leeftijd niet, maar vroeger liepen er op de uni genoeg sophisticated vrouwen rond. En ja, ook single.
Hm oké. Nou ja, ik persoonlijk toon altijd oprechte interesse en stel relevante vragen over haar hobbies, werk of gemaakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik reageerde nog helemaal nergens op, heb met verbazing al die rare reactie's gelezen.
moet je niet doen, je moet proberen binnen 2x chatten een irl date te hebben gesjeft anders wordt het saai. en dat vrouwmensch waarmee je chat heeft anders mensen zoals ik die wel binnen 2x in haar broekje zitten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef TJ_79 het volgende:
aakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.
Tja ik kreeg alleen maar bizare reactie's, daar reageer ik echt niet op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Hm oké. Nou ja, ik persoonlijk toon altijd oprechte interesse en stel relevante vragen over haar hobbies, werk of gemaakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.
Je komt gewoon veel te wanhopig over waarschijnlijk. Zo kom je hier in ieder geval wel over.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Hm oké. Nou ja, ik persoonlijk toon altijd oprechte interesse en stel relevante vragen over haar hobbies, werk of gemaakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.
Daar zou ik als man ook niet op wachten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Daar knappen vrouwen vaak op af.
Oh, het zal vast en zeker aan mij uiterlijk liggen, maar ik heb IRL nou nooit het gevoel gekregen dat ik écht lelijk ben. Ik ga mijn foto hier niet posten, want er zitten een hoop onbeschofte bullebakken op dit forum die hun kans meteen waar zullen zien om even een flink potje te gaan bashen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
Heb je geen pic van jezelf, TS zodat wij kunnen beoordelen of het aan je uiterlijk ligt?
de odds op een vrijgezelle leuke nette meid gaan na je 25e gaan dramatisch naar beneden. ik ben van plan er een goedkope domme heks naast te nemen om het wachten draaglijker te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Zihuatanejo het volgende:
Disagree. Ik ben zeker niet knap (maar ook niet lelijk denk ik) en krijg toch via datingsites dates. Inbegrepen slimme, hoogopgeleide vrouwen zonder issues en verleden. Sterker nog, ik ben nog geen 1.70m lang en van buitenlandse afkomst dus ik hebt het helemaal niet mee!
Ik denk dat het eerder aan de houding en uitstraling van TS ligt. Natuurlijk zitten er vrouwen op datingsites met belachelijke eisenpakketten. En het klopt dat vrouwen doodgegooid worden met berichten van allerlei mannen. Maar als je een interessant, normaal persoon bent en een beetje leuk mailtjes op een niet-opdringerige manier kunt sturen zou je toch wat reacties moeten krijgen, als is het maar een op de 20 dames. In het echte leven zijn de odds niet veel beter, en dan moet je ook nog de bezette vrouwen van de singles nog scheiden.
Klopt. Hou het juist een beetje luchtig en flirterig ipv gelijk heel je levensverhaal door te mailen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Daar zou ik als man ook niet op wachten.
nouja als je een stuk kaak mist, of een gigantische vleespet hebt zal je er wel last van hebben. voor de rest is het gewoon een grote bek hebben en niet suf worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:34 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Oh, het zal vast en zeker aan mij uiterlijk liggen, maar ik heb IRL nou nooit het gevoel gekregen dat ik écht lelijk ben. Ik ga mijn foto hier niet posten, want er zitten een hoop onbeschofte bullebakken op dit forum die hun kans meteen waar zullen zien om even een flink potje te gaan bashen.
hoewel dat natuurlijk wel redelijk naief is. vaak zijn de marocs met strakke anabole lijven en een dikke bmw als 21 jarige zon beetje de spelers. en dan gaan ze klagen dat ze altijd op verkeerde mannen vallen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Kally het volgende:
Misschien is het wel zo dat vrouwen kieskeurig worden juist door al die reacties waar ze uit kunnen kiezen. Je kan niet verwachten dat als er zeg maar 100 reacties binnen komen dat ze die alle 100 leest, logisch dat ze dan gaat voor wat zij sowieso al aantrekkelijk vindt.
Ook al krijg ik maar 5 reacties binnen, dan ga ik nog voor wat ik aantrekkelijk vind. Fysieke aantrekkingskracht is enorm belangrijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Kally het volgende:
Misschien is het wel zo dat vrouwen kieskeurig worden juist door al die reacties waar ze uit kunnen kiezen. Je kan niet verwachten dat als er zeg maar 100 reacties binnen komen dat ze die alle 100 leest, logisch dat ze dan gaat voor wat zij sowieso al aantrekkelijk vindt.
Njah, dan reageer je zelf op de verkeerde vrouw denk ik, misschien zoeken naar vrouwen die niet op players vallen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef cl00n het volgende:
[..]
hoewel dat natuurlijk wel redelijk naief is. vaak zijn de marocs met strakke anabole lijven en een dikke bmw als 21 jarige zon beetje de spelers. en dan gaan ze klagen dat ze altijd op verkeerde mannen vallen.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ook al krijg ik maar 5 reacties binnen, dan ga ik nog voor wat ik aantrekkelijk vind. Fysieke aantrekkingskracht is enorm belangrijk.
Dat is niet waar, ik val op wat oudere mannelijke mannen met enorm gevoel voor humor en motorrijbewijs en geen kinderwens is een eisquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef cl00n het volgende:
[..]
hoewel dat natuurlijk wel redelijk naief is. vaak zijn de marocs met strakke anabole lijven en een dikke bmw als 21 jarige zon beetje de spelers. en dan gaan ze klagen dat ze altijd op verkeerde mannen vallen.
heee niet mijn probleem. maar hoor vaak dat vrouwen klagen: "ik val altijd op verkeerde mannen" ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, dan reageer je zelf op de verkeerde vrouw denk ik, misschien zoeken naar vrouwen die niet op players vallen.
en geld, groot huis. en ze mogen niet naar je lingerie vragen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik val op wat oudere mannelijke mannen met enorm gevoel voor humor en motorrijbewijs en geen kinderwens is een eis
Ik sprak algemeenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:39 schreef cl00n het volgende:
[..]
heee niet mijn probleem. maar hoor vaak dat vrouwen klagen: "ik val altijd op verkeerde mannen" ofzo.
Geld boeid me niet, verdien mijn eigen centen, daarbij ben ik degene in de relatie die vaak de cadeautjes koopt, een groot huis kan me ook niet boeien, ik wil niet samenwonen, heb zelf een huis.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:40 schreef cl00n het volgende:
[..]
en geld, groot huis. en ze mogen niet naar je lingerie vragen.
hahaha ja precies, dus mss als niceguy toch ff wat badboy skills aanleren, die je langzaam laat vieren als je een meisje echt magquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik sprak algemeen
En ja veel vrouwen vallen op de slechte jongen, raar maar waar, want achteraf is het altijd huilen en klagen.
Vrouwen zoeken toch een ruwe bolster met een blanke pit, dus badboy skills mogen wel een beetje blijven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:43 schreef cl00n het volgende:
[..]
hahaha ja precies, dus mss als niceguy toch ff wat badboy skills aanleren, die je langzaam laat vieren als je een meisje echt mag
Disagree. Zet gewoon goeie foto's neer. Zet een leuke zonnebril op en zorg ervoor dat je in een leuke situatie staat. Ergens met je backpack, sportend of zo. Met wat vrienden. Zet ze op hotornot.com en gebruik de hoogst-scorenden voor je datingsite.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef TJ_79 het volgende:
Kortom als onopvallende man (qua uiterlijk) word je net zo hard genegeerd
Agree or disagree?
ja dat zoeken ze wel, maar kijk maar eens wat 20 jaar huwelijk met een man doet. een ruwe bolster getransformeerd tot makke huisslaaf, goed voor werk, ja en amen en huishoudelijke klusjes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Vrouwen zoeken toch een ruwe bolster met een blanke pit, dus badboy skills mogen wel een beetje blijven.
multi-fuckquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:47 schreef Plums het volgende:
Wat doen knappe mannen op een datingsite dan?
Daar was je zelf bij. Je moet ook niet trouwen, dat is mijn persoonlijke mening. Vrouwen van tegenwoordig kunnen (en moeten wat mij betreft) zelf de broek ophouden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:47 schreef cl00n het volgende:
\maar kijk maar eens wat 20 jaar huwelijk met een man doet. een ruwe bolster getransformeerd tot makke huisslaaf, goed voor werk, ja en amen en huishoudelijke klusjes.
Ik wil niet trouwen, en ik zorg voor mezelf en mijn huis (tot klussen aan toe) dus geen makke huisslaaf voor mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:47 schreef cl00n het volgende:
[..]
ja dat zoeken ze wel, maar kijk maar eens wat 20 jaar huwelijk met een man doet. een ruwe bolster getransformeerd tot makke huisslaaf, goed voor werk, ja en amen en huishoudelijke klusjes.
Helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil niet trouwen, en ik zorg voor mezelf en mijn huis (tot klussen aan toe) dus geen makke huisslaaf voor mij
De kans op meer neuken vergroten?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:47 schreef Plums het volgende:
Lekker makkelijk, vanaf de bank chickies uitkiezenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Plums het volgende:
Ja maar.. elke knappe man die ik ken mag zó elk wijf uit zijn vriendengroep al doen en dan ook nog eens de keus hebben uit 5 meiden per avond per kroeg. Wat the fuck doe je dan op een datingsite als er al genoeg keus is?
Ah daar heb je een heel goed puntquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef erikkll het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, vanaf de bank chickies uitkiezen. Selecteren op leeftijd, gewicht, geboortedatum, afkomst, woonplaats
Oh dus behoorlijk selectief, goh de mannen mogen dat welquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef erikkll het volgende:
[..]
Lekker makkelijk, vanaf de bank chickies uitkiezen. Selecteren op leeftijd, gewicht, geboortedatum, afkomst, woonplaats
Ik vind het zelf redelijk irritant als ik een leuke profieltekst zie maar op de profielfoto's alleen met zonnebril op zodat je niet kan zien hoe ze eruit ziet. Alsof ze iets te verbergen hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:46 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Disagree. Zet gewoon goeie foto's neer. Zet een leuke zonnebril op en zorg ervoor dat je in een leuke situatie staat. Ergens met je backpack, sportend of zo. Met wat vrienden. Zet ze op hotornot.com en gebruik de hoogst-scorenden voor je datingsite.
En zorg voor een GOEDE profieltekst, niet dat gekloot. Schrijf iets samen met een vriendin.
Ik kreeg reacties van vrouwen in plaats van andersom (binnen 2 weken meerdere reacties, echt gebeurd).
Inderdaad, als man zul je niet snel zelf een bericht ontvangen van een vrouw. Net als IRL wordt verwacht dat de man het initiatief neemt, en dat gebeurt ook omdat er in verhouding veel minder vrouwen op die sites zitten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:51 schreef MrNiceGuy87 het volgende:
Mensen die serieus iets zoeken vind je der idd niet! Maar net als wij mannen krijgen ook bijna nooit een berichtje van een vrouw!
Het is wel zo. Ergens zijn die vleeskeuringen gewoon erg vermakelijkquote:
Vrouwen ook wel, ik ben toch niet de topicstarterquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh dus behoorlijk selectief, goh de mannen mogen dat wel
Wat is daar nou weer erg aan? Je kunt toch godverdomme zelf wel iemand aanspreken?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:53 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Inderdaad, als man zul je niet snel zelf een bericht ontvangen van een vrouw. Net als IRL wordt verwacht dat de man het initiatief neemt, en dat gebeurt ook omdat er in verhouding veel minder vrouwen op die sites zitten.
Goed begin is het halve werk inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:54 schreef erikkll het volgende:
[..]
Vrouwen ook wel, ik ben toch niet de topicstarterIk herken me totaal niet in dat verhaal. Meer dan de helft van de vrouwen reageert wel en van degenen die het uberhaupt lezen is het aandeel nog wel groter. Zo bijzonder zie ik er niet uit en een gesprek begin ik meestal gewoon met 'Hey!'
Dara heb je groot gelijk in, ik skip altijd de profielen met alleen zonnebril-foto's. Bovendien pas ik de zoekopdracht altijd zo aan, dat ik geen vrouwen te zien krijg, die zichzelf als 'goeduitziend' beoordelen, want die nemen toch niet genoegen met minder dan het knapste.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik vind het zelf redelijk irritant als ik een leuke profieltekst zie maar op de profielfoto's alleen met zonnebril op zodat je niet kan zien hoe ze eruit ziet. Alsof ze iets te verbergen hebben.
Buiten dat, de vrouwen in mijn omgeving stappen gerust zelf op een man afquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:54 schreef erikkll het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer erg aan? Je kunt toch godverdomme zelf wel iemand aanspreken?
dat lukt je ook maar een x aantal weken in dezelfde tentquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:48 schreef Plums het volgende:
[..]
Dronken chicks in een bar niet makkelijk genoeg
Heb je wel gelezen wat ik heb gezegd: ik heb honderden berichten gestuurd en krijg in 99% van de gevallen geen reactie terug.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:54 schreef erikkll het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer erg aan? Je kunt toch godverdomme zelf wel iemand aanspreken?
Op welke datingsite kun je jezelf beoordelen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:54 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Dara heb je groot gelijk in, ik skip altijd de profielen met alleen zonnebril-foto's. Bovendien pas ik de zoekopdracht altijd zo aan, dat ik geen vrouwen te zien krijg, die zichzelf als 'goeduitziend' beoordelen, want die nemen toch niet genoegen met minder dan het knapste.
Hoe ziet een gemiddelde reactie van jou dan uit?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:55 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat ik heb gezegd: ik heb honderden berichten gestuurd en krijg in 99% van de gevallen geen reactie terug.
Ja, in de kroeg wel, maar op die datingsites niet echt. Dat klopt, maar ja. Lekker boeiendquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Buiten dat, de vrouwen in mijn omgeving stappen gerust zelf op een man af
Tip: ik vind je nogal zeurend overkomen, misschien doe je dat ook op die sitesquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:55 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen wat ik heb gezegd: ik heb honderden berichten gestuurd en krijg in 99% van de gevallen geen reactie terug.
Ja, dan stuur je blijkbaar een oninteressant zeververhaal want ik stuur gewoon iedereen die ik wil een berichtje en vaak wordt er gewoon gereageerd. Vaak volgt er niet echt een leuk gesprek, maar dat heb je in het echt ook wel... Niet met iedereen kun je goed lullen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:55 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
ahh wil je niet daten? komop ik ben best aardig, en je krijgt het diner van mij? AAAHh PLEASE?!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Tip: ik vind je nogal zeurend overkomen, misschien doe je dat ook op die sites
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:57 schreef cl00n het volgende:
[..]
ahh wil je niet daten? komop ik ben best aardig, en je krijgt het diner van mij? AAAHh PLEASE?!
Als je dit probleem niet boeiend vindt, wat doe je hier dan? Je kraakte mij daarnet ook al af door te zeggen dat ik toch zeker wel een gesprek uit mezelf kan beginnen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:56 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, in de kroeg wel, maar op die datingsites niet echt. Dat klopt, maar ja. Lekker boeiend
Dat heet opbouwende kritiekquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:57 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Als je dit probleem niet boeiend vindt, wat doe je hier dan? Je kraakte mij daarnet ook al af door te zeggen dat ik toch zeker wel een gesprek uit mezelf kan beginnen.
Wat de fuck is daar nou weer afkraken aan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:57 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Als je dit probleem niet boeiend vindt, wat doe je hier dan? Je kraakte mij daarnet ook al af door te zeggen dat ik toch zeker wel een gesprek uit mezelf kan beginnen.
Absoluut niet, maar dat komt omdat deze persoon reageert zonder te lezen wat er gezegd is en rare conclusies trekt die niet reëel zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Tip: ik vind je nogal zeurend overkomen, misschien doe je dat ook op die sites
Het is niet eens kritiek, wat mij betreft. Gewoon een opmerking. Of een tip, op een ironische wijze gegeven. Of zo.quote:
Wat wil je eigenlijk met dit topic, behalve bevestiging dat vrouwen maar oppervlakkige wezens zijn, waardoor jij geen kans krijgt op datingsites?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:57 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Misschien krijg jij wel reacties terug omdat je een leuk hoofd hebt, en heeft TS dat gewoon niet. Ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:57 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, dan stuur je blijkbaar een oninteressant zeververhaal want ik stuur gewoon iedereen die ik wil een berichtje en vaak wordt er gewoon gereageerd. Vaak volgt er niet echt een leuk gesprek, maar dat heb je in het echt ook wel... Niet met iedereen kun je goed lullen.
Ja, luister eens even. Ik weet niet waarom jij denkt dat ik niet gelezen heb, maar dat heb ik dus echt wel. Je loopt gewoon te wanken om niks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar dat komt omdat deze persoon reageert zonder te lezen wat er gezegd is en rare conclusies trekt die niet reëel zijn
Uitlaatklep. Zie ook zijn posthistory.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk met dit topic, behalve bevestiging dat vrouwen maar oppervlakkige wezens zijn, waardoor jij geen kans krijgt op datingsites?
Ik wilde verhalen horen van mensen die er ook zo tegen aan kijken of juist met voorbeelden kunnen komen, dat het niet waar hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk met dit topic, behalve bevestiging dat vrouwen maar oppervlakkige wezens zijn, waardoor jij geen kans krijgt op datingsites?
Ik geef je een tip hč? Je scheert alle vrouwen over 1 kam, je gaat er van te voren al van uit dat ze toch niet reageren, misschien breng je dat over in je berichtjes? Niet alle knappe vrouwen vallen op mooiboys hoor, kijk buiten op straat maar eens goed naar stelletjes. Je komt al een heel eind met humor en zelfverzekerd zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar dat komt omdat deze persoon reageert zonder te lezen wat er gezegd is en rare conclusies trekt die niet reëel zijn
Ik weet hetquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:58 schreef erikkll het volgende:
[..]
Het is niet eens kritiek, wat mij betreft. Gewoon een opmerking. Of een tip, op een ironische wijze gegeven. Of zo.
Natuurlijk is het waar. Komop, iedereen wil toch een lekkere kerel/vrouw?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Ik wilde verhalen horen van mensen die er ook zo tegen aan kijken of juist met voorbeelden kunnen komen, dat het niet waar hoeft te zijn.
ach het is niet zo ingewikkeld, je moet gewoon zorgen dat je niet tussen de eenheidsworsten terecht komt. klaar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef LittleLady het volgende:
Ach het is altijd proberen, niet wanhopig overkomen en het bericht van: Hoi hoe is het? is geen bericht dat is gewoon spam.
Geen foto's met zonnebrillen, geen foto's met overdreven bodybuild poses, geen foto's met alleen een speedo broekje aan.
Ik ben echt niet bovengemiddeld knap, ik spendeer geen tijd in de sportschool. Zelfs als TS niet zo knap is, is dat door gewoon niet te zeuren best te 'fixen'. Leuke kleding, fatsoenlijk kapsel, af en toe eens naar de sportschool, goeie foto's en ik weet zeker dat TS best reacties krijgt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef Plums het volgende:
[..]
Misschien krijg jij wel reacties terug omdat je een leuk hoofd hebt, en heeft TS dat gewoon niet. Ofzo.
Uhuh en neemt meestal uiteindelijk genoegen met minder.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:01 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Natuurlijk is het waar. Komop, iedereen wil toch een lekkere kerel/vrouw?
Ja, mijn voorbeeld kon je erg waarderen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef TJ_79 het volgende:
of juist met voorbeelden kunnen komen, dat het niet waar hoeft te zijn.
Ik vind het vervelend dat je met duitsers geen ECHT leuk gesprek kunt aangaan, tenzij je ECHT goed duits kunt of zij goed Engels spreekt. Het blijft een beetje oppervlakkig.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:03 schreef cl00n het volgende:
Ik vind badoo wel top nu trouwens
moest het proberen van iemand, nou meeloper als ik ben heb ik dat gedaan en meteen een enorm lekkere duitser aangesproken met:
Hey Du! Ich bin genau was du suchst! How are you?
en het werkte ook nog.
Ik ben accountmanager van beroep, ik communiceer heel de dag door met klanten. Ik ben echt geen wanhopig kind dat loopt te smeken om aandacht in berichten naar vrouwen of zielig loop te doen of wat dan ook. Ik ben beleefd, correct, absoluut niet opdringerig, complimenteus, vriendelijk en toon oprechte interesse zonder seksistische opmerkingen of pushy te worden. Mijn brichten zijn zeker ook niet alleen maar 'hoi, hoe is het?'.Ik heb altijd echt iets te vertellen, duidelijk gericht op haar persoonlijke tekst en geen copypaste.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geef je een tip hč? Je scheert alle vrouwen over 1 kam, je gaat er van te voren al van uit dat ze toch niet reageren, misschien breng je dat over in je berichtjes? Niet alle knappe vrouwen vallen op mooiboys hoor, kijk buiten op straat maar eens goed naar stelletjes. Je komt al een heel eind met humor en zelfverzekerd zijn.
Nou dat ligt niet aan de taal, dat ligt serieus in de cultuur ofzo. Duitsers zijn echt niet grappig, gewoon 100% niet. Hele suffe grapjes etc. Wel eens een duitser in de wc van een disco gebaumt. Dat mens wist niet wat ze meemaakte.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:04 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat je met duitsers geen ECHT leuk gesprek kunt aangaan, tenzij je ECHT goed duits kunt of zij goed Engels spreekt. Het blijft een beetje oppervlakkig.
Je kan toch niet 7 avonden per week naar de kroeg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Plums het volgende:
Ja maar.. elke knappe man die ik ken mag zó elk wijf uit zijn vriendengroep al doen en dan ook nog eens de keus hebben uit 5 meiden per avond per kroeg. Wat the fuck doe je dan op een datingsite als er al genoeg keus is?
Misschien ben je iets te correct? Gooi je er wel wat humor in, in die teksten?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:05 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Ik ben accountmanager van beroep, ik communiceer heel de dag door met klanten. Ik ben echt geen wanhopig kind dat loopt te smeken om aandacht in berichten naar vrouwen of zielig loop te doen of wat dan ook. Ik ben beleefd, correct, absoluut niet opdringerig, complimenteus, vriendelijk en toon oprechte interesse zonder seksistische opmerkingen of pushy te worden. Mijn brichten zijn zeker ook niet alleen maar 'hoi, hoe is het?'.Ik heb altijd echt iets te vertellen, duidelijk gericht op haar persoonlijke tekst en geen copypaste.
Juist daarom begrijp ik niet waarom ik nooit reactie krijg en kom daarom hier omdat ik op zoek ben naar gelijksoortige ervaringen van andere mensen.
heb je tips? ik ben nieuw en begin nu wat connecties te krijgen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:06 schreef LittleLady het volgende:
Heb ook een poosje op Badoo gestaan, wel grappig, leuke dates via gehad
Kun je niet beter naar de (welbedoelde) adviezen luisteren van mensen die wel succes hebben? Of zoek je huilmaatje?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:05 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
...
Juist daarom begrijp ik niet waarom ik nooit reactie krijg en kom daarom hier omdat ik op zoek ben naar gelijksoortige ervaringen van andere mensen.
Dat was niet ik, met die openhartige verhalen, dat was iemand anders. Ik probeer juist zo weinig mogelijk over mezelf te vertellen, slechts wat kleine dingetjes. En ik probeer er inderdaad altijd iets in te krigen, waar ze zeker om zal lachen. Niet iets plats of schokkends, meestal iets subtiels of gewoon even wat droge humor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien ben je iets te correct? Gooi je er wel wat humor in, in die teksten?
Tja wees gewoon jezelfquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:08 schreef cl00n het volgende:
[..]
heb je tips? ik ben nieuw en begin nu wat connecties te krijgen.
Juist, ik ontvang juist graag adviezen. Maar er zijn een hoop mensen hier, die meteen allerlei bevooroordeelde conclusies trekken en van alles lopen af te kraken, zonder iets serieus toe te voegen aan het topic.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:08 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Kun je niet beter naar de (welbedoelde) adviezen luisteren van mensen die wel succes hebben? Of zoek je huilmaatje?
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:10 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Juist, ik ontvang juist graag adviezen. Maar er zijn een hoop mensen hier, die meteen allerlei bevooroordeelde conclusies trekken en van alles lopen af te kraken, zonder iets serieus toe te voegen aan het topic.
blond + dikke tieten, behoorlijk dom en het liefst met hazelipquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:12 schreef LittleLady het volgende:
Nou vraag jezelf eerst eens af, wat voor type vrouw wil je?
Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, waarom die hazelip?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:13 schreef cl00n het volgende:
[..]
blond + dikke tieten, behoorlijk dom en het liefst met hazelip
schaamt ze zich om te pratenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:15 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, waarom die hazelip?
Ik ben 34 jaar oud sinds een paar weken. Misschien heldert dat de situatie wat op?quote:
Moet je een vrouw zoeken die overdag bij de sekslijn werkt, die praten in de avond ook niet meer, zijn ze door hun 8000 woorden heen.quote:
nee maar serieus, is het verkeerd om een domme blonde ernaast te nemen voor de lange zoektocht die de ware op moet leveren?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:15 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, ik wil het niet weten, waarom die hazelip?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Moet je een vrouw zoeken die overdag bij de sekslijn werkt, die praten in de avond ook niet meer, zijn ze door hun 8000 woorden heen.
Tja zoals ik net al vroeg, wat voor type vrouw zoek je?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:16 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Ik ben 34 jaar oud sinds een paar weken. Misschien heldert dat de situatie wat op?
Ik had altijd een hele grote vriendengroep, waarmee we heel vaak uitgingen en op vakantie gingen e.d. Nu is 95% samenwonend met kinderen en zelfs mijn 2 jongere broers hebben een relatie.De jongste gaat dit jaar zelfs trouwen. Als enige vrijgezel in de groep is dat soms best eenzaam, zeker nu er in de weekenden weinig meer gebeurt. Bovendien worden de reacties met 'waar blijft jouw vriendin?' met het jaar steeds sterker.Ik zou aan de ene kant graag willen stoppen met datingsites, maar dan blijft er vrij weinig meer over. Uitgaan is verleden tijd en op een sport zit ik al.
Tips om mijn profiel en berichten te verbeteren zijn dus van harte welkom.
Zet eens een profieltekst van je hier neer? Mijn werkdag eindigt over 10 minuten dus kan morgen wel reageren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:16 schreef TJ_79 het volgende:
alhoewel ik verder niks weet van datingsites, neem ik aan dat het gelijk is aan het 'gewone' leven...quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef TJ_79 het volgende:
Kortom als onopvallende man (qua uiterlijk) word je net zo hard genegeerd als IRL, ook al heb je nog zoveel te bieden. En dan kun je nog zulke leuke berichtjes sturen, zo beleefd zijn, opvallend arrogant doen of wat voor trucjes dan ook om de vrouwen te lokken, door de huidige verhoudingen op alle datingsites is het praktisch onmogelijk om als minder knappe man iemand te vinden.
Agree or disagree?
Na een tijdje zijn veel teksten inderdaad hetzelfde.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:29 schreef mirannie het volgende:
Het punt is dat bijna alle teksten lame zijn op dating sites. Tja, als er dan ook nog een lelijke foto bij staat, blader ik door.
Oh, echt verschrikkelijk ja! Laatst meegekeken met een vriend of er wat leuke vrouwen voor 'm te vinden waren. Die profielen waren allemaal hetzelfde!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:31 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Na een tijdje zijn veel teksten inderdaad hetzelfde.
Wat ben ik,,, hoe ik mijzelf zie,, Gevoelens persoon, anthousiast, spontaan, gezellig, geen haantjes figuur, ben lekker mezelf, lekker, loop bij niemand de deur plat, loop niet met de meut mee,heb vrienden die ik tijden niet zie maar als je elkaar ziet is het ook goed, ben af en toe lekker zo gek als een deur en heb het motto je moet alles een keer meegemaakt hebbenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:31 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Na een tijdje zijn veel teksten inderdaad hetzelfde.
Ja, ja. Waarschijnlijk weet die vrouw dondersgoed wat matcht en wat niet matcht.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:18 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Dan komt dat waarschijnlijk omdat ze alleen op knappe mannen gaat reageren en dan er bij de date achter komt dat zo'n nep-stoere macho maar een gladjanus zonder inhoud is en helemaal geen type voor haar is. Ze moet gewoon eens wat andere mannen een kans durven geven i.p.v. altijd alleen maar de 'mooi-boys'
Ik wil niet teveel aan de kant van TS zitten, maar wat ook speelt is dat vrouwen zichzelf niet zoveel hoeven te verkopen. Meestal een paar leuk foto's, geen creepy eisen, geen kinderen of vreemde eigenschappen in de profieltekst meer dan voldoende. Wat ik belangrijk vind is of er een klik is op de eerste date. Profielfoto's kunnen ook misleidend zijn; soms zijn ze in real life lang niet zo knap maar andersom gebeurt ook.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:37 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Oh, echt verschrikkelijk ja! Laatst meegekeken met een vriend of er wat leuke vrouwen voor 'm te vinden waren. Die profielen waren allemaal hetzelfde!
...goed glas wijn....reizen...spontaan...terrasje pakken...![]()
Op zich geen rare dingen, maar het lijkt wel een klonenleger! Bij de mannen zal het wel niet veel beter zijn.
Wat ik enorm veel zie, is dat vrouwen met een goed uiterlijk vaak niet eens de moeite doen om een profieltekst weg te zetten of alle informatie in te vullen. Blijkbaar zijn alleen de foto's al toerijkend voor genoeg bezoekers en berichten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:46 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Ik wil niet teveel aan de kant van TS zitten, maar wat ook speelt is dat vrouwen zichzelf niet zoveel hoeven te verkopen. Meestal een paar leuk foto's, geen creepy eisen, geen kinderen of vreemde eigenschappen in de profieltekst meer dan voldoende. Wat ik belangrijk vind is of er een klik is op de eerste date. Profielfoto's kunnen ook misleidend zijn; soms zijn ze in real life lang niet zo knap maar andersom gebeurt ook.
Tja het leven is niet eerlijk. Mannen moeten eenmaal het initiatief nemen. Ook de knappe.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:48 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Wat ik enorm veel zie, is dat vrouwen met een goed uiterlijk vaak niet eens de moeite doen om een profieltekst weg te zetten of alle informatie in te vullen. Blijkbaar zijn alleen de foto's al toerijkend voor genoeg bezoekers en berichten.
Heb je wel eens gekeken op fellas.nl en nmlk.nl?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:16 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Ik ben 34 jaar oud sinds een paar weken. Misschien heldert dat de situatie wat op?
Ik had altijd een hele grote vriendengroep, waarmee we heel vaak uitgingen en op vakantie gingen e.d. Nu is 95% samenwonend met kinderen en zelfs mijn 2 jongere broers hebben een relatie.De jongste gaat dit jaar zelfs trouwen. Als enige vrijgezel in de groep is dat soms best eenzaam, zeker nu er in de weekenden weinig meer gebeurt. Bovendien worden de reacties met 'waar blijft jouw vriendin?' met het jaar steeds sterker.Ik zou aan de ene kant graag willen stoppen met datingsites, maar dan blijft er vrij weinig meer over. Uitgaan is verleden tijd en op een sport zit ik al.
Je hebt vast goede bedoelingen, maar je komt wel wat zeikerig over.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:48 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Wat ik enorm veel zie, is dat vrouwen met een goed uiterlijk vaak niet eens de moeite doen om een profieltekst weg te zetten of alle informatie in te vullen. Blijkbaar zijn alleen de foto's al toerijkend voor genoeg bezoekers en berichten.
Persoonlijk reageer ik dus ook alleen maar op vrouwen met een inhoudelijke profieltekst, zodat er ook wat stof is om over te praten in mijn bericht.
Oprechte mensen die beleefd reageren, wil ik gerust naar een foto tonen in een PM.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:45 schreef Mishu het volgende:
Hoe zoe je eruit TS? Wat voor baan heb je? Wat zijn je passies? Kortom: wat heb jij te bieden?
Hm, dat is niet mijn bedoeling, het was slechts een weergave van wat ik op dergelijke sites zie en meemaak.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:01 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je hebt vast goede bedoelingen, maar je komt wel wat zeikerig over.
Zelfs mijn hond begon te gapenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:03 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Oprechte mensen die beleefd reageren, wil ik gerust naar een foto tonen in een PM.
Ik ben werkzaam als Account Manager, heb een eigen huis en ben niet goed in stilzitten. Ik ga nog steeds graag uit, naar het café of de disco (ben dan ook zeker geen muurbloem), weekendjes weg en wil graag nog veel van de wereld zien. Ik ben geen backpack of strandfiguur, maar ik wil dan graag relaxen, wat van de omgeving zien en ook het nachtleven eens induiken. Ik ben dol op muziek, heb een brede muzieksmaak en ga graag naar concerten/festivals. Morgen ga ik bijv. naar 'A State of Trance' in Den Bosch. Dit uiteraard onder het genot van een aantal lekkere biertjes!
Ik kan me thuis ook goed vermaken, maar niet met al die reality-, soap- en crimeseries of met al die nutteloze talentenjachten op TV. Ik houd van goede series en films, ga graag naar de bios en ben daarnaast dol op spelletjes, zowel bordspellen als games met vrienden. Ook vind ik het heerlijk om met een drankje te relaxen in de tuin met een goed gesprek of een kaartspelletje.
Ik heb een enorme brede kennis (ben leraar geweest) en heb altijd wel iets leuks te vertellen. Op verjaardagen en andere sociale activiteiten laat ik mezelf graag horen en heb altijd wel wat humor toe te voegen.
Verder ben ik iemand met een grote fantasie en probeer ik altijd om standaard dingen op een unieke manier aan te pakken. Zo ben ik op dit moment een vrijgezellenfeest aan het organiseren en no way dat dat een standaard afgezaagd vrijgezellenfeest wordt met paintballen, karten en zuipen. (Dat laatste uiteraard wél)
Heb je zo een beetje een beeld van mij?
Dit soort reacties snap ik echt niet. Ik vind dat TS als een sympathieke gozer klinkt, met een fijn eigen leven. En dat in tegenstelling tot veel mensen hier in R&P die volgens mij met name een relatie als opvulling van hun leven zoeken, ipv een aanvulling.quote:
Dat is heel kort te formuleren, dit is al zoveel informatie dat er niets meer te vragen is, het wekt geen interesse opquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit soort reacties snap ik echt niet. Ik vind dat TS als een sympathieke gozer klinkt, met een fijn eigen leven. En dat in tegenstelling tot veel mensen hier in R&P die volgens mij met name een relatie als opvulling van hun leven zoeken, ipv een aanvulling.
Ik snap eerlijk gezegd weinig van die vrouwen op datingsites, TS. Ik zou denken dat je voor vrouwen van jouw leeftijd een hele fijne partner moet zijn.
Uuuh ik zit nu toch niet op een datingsite. Iemand vroeg me naar mijn interesses en dergelijke, dus dan leg ik dat even uit. Het is nu toch niet de bedoeling dat ik daar iedereen hier mee ga versieren, ofzo haha.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:08 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat is heel kort te formuleren, dit is al zoveel informatie dat er niets meer te vragen is, het wekt geen interesse op
Wat zeg je dan wel in je profiel?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:10 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Uuuh ik zit nu toch niet op een datingsite. Iemand vroeg me naar mijn interesses en dergelijke, dus dan leg ik dat even uit. Het is nu toch niet de bedoeling dat ik daar iedereen hier mee ga versieren, ofzo haha.
Dit is dus niet wat ik op mijn profiel zet, even voor de duidelijkheid. Natuurlijk leest niemand dat dan!
Bedankt voor het compliment!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit soort reacties snap ik echt niet. Ik vind dat TS als een sympathieke gozer klinkt, met een fijn eigen leven. En dat in tegenstelling tot veel mensen hier in R&P die volgens mij met name een relatie als opvulling van hun leven zoeken, ipv een aanvulling.
Ik snap eerlijk gezegd weinig van die vrouwen op datingsites, TS. Ik zou denken dat je voor vrouwen van jouw leeftijd een hele fijne partner moet zijn.
Nou wat zet jij neer op je dating profiel? Kunnen we daar eerst even naar kijken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:10 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Uuuh ik zit nu toch niet op een datingsite. Iemand vroeg me naar mijn interesses en dergelijke, dus dan leg ik dat even uit. Het is nu toch niet de bedoeling dat ik daar iedereen hier mee ga versieren, ofzo haha.
Dit is dus niet wat ik op mijn profiel zet, even voor de duidelijkheid. Natuurlijk leest niemand dat dan!
Ik wil dat gerust aan oprechte mensen vertellen in een PM, maar dat ga ik niet hier in de openbaarheid postenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou wat zet jij neer op je dating profiel? Kunnen we daar eerst even naar kijken.
Hoezo? Geen idee hoe andere mannen hun profieltekst invullen (Die lees ik niet) maar dit is toch best een oké verhaaltje? Het spat er niet van af, maar er staat in wat ie leuk vindt en wat voor type hij is. En volgens mij is hij best een normaal/interessant type.quote:
littlelady is een trollende 18 jarige puistenhebbende gozer, niet teveel aandacht aan schenken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:25 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hoezo? Geen idee hoe andere mannen hun profieltekst invullen (Die lees ik niet) maar dit is toch best een oké verhaaltje? Het spat er niet van af, maar er staat in wat ie leuk vindt en wat voor type hij is. En volgens mij is hij best een normaal/interessant type.
Hij kan alleen echt niet tegen kritiek
Haha touché. Hangt er natuurlijk vanaf wat voor soort kritiek het is, opbouwende kritiek is altijd welkom.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:25 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hoezo? Geen idee hoe andere mannen hun profieltekst invullen (Die lees ik niet) maar dit is toch best een oké verhaaltje? Het spat er niet van af, maar er staat in wat ie leuk vindt en wat voor type hij is. En volgens mij is hij best een normaal/interessant type.
Hij kan alleen echt niet tegen kritiek
Ik spreek jou vanavond wel weer aan de lijn als je weer met je broek op de enkels zit, praten we wel even over die fetish van je voor 18 jarige puisten hebbende gozersquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
littlelady is een trollende 18 jarige puistenhebbende gozer, niet teveel aandacht aan schenken.
ik vind juist wel dat TS klinkt als iemand die opvulling zoekt omdat de mensen om hem heen allemaal een relatie hebben en hij er steeds naar gevraagd wordt wanneer hij aan de vriendin gaat. Dat soort types sla ik ook over. Maar goed, dat ben ik. Iedereen heeft andere ideeën. Ik vind bijvoorbeeld dat iemand die nog steeds per se elke week uit moet en naar die feesten een beetje in zijn twenties is blijven hangen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vermaak me nog steeds erg goed in mijn eentje, geen problemen mee. Uitgaan doe ik niet zo vaak meer, maar vind ik nog steeds leuk als ik weer eens ga. Ik kom namelijk ook genoeg vrouwen tegen die specifiek zeggen: de uitgaansperiode is voorbij, dat doe ik niet meer. Dan vind ik dát juist een beetje apart. En wat is er mis mee om naar zulke feestjes te gaan? Dat ik een dertiger ben, betekent toch niet per definitie dat ik elk weekend dan maar moet gaan bridgen ofzo. Ik gedraag me zoals ik me voel en dat is ergens in de 20. Ik word vanwege mijn uiterlijk ook standaard 25/26 jaar geschat. En ik ga hoogstens 2 of 3 keer per jaar naar zo'n dancefeest, dat is geen wekelijkse gewoonte.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:36 schreef mirannie het volgende:
[..]
ik vind juist wel dat TS klinkt als iemand die opvulling zoekt omdat de mensen om hem heen allemaal een relatie hebben en hij er steeds naar gevraagd wordt wanneer hij aan de vriendin gaat. Dat soort types sla ik ook over. Maar goed, dat ben ik. Iedereen heeft andere ideeën. Ik vind bijvoorbeeld dat iemand die nog steeds per se elke week uit moet en naar die feesten een beetje in zijn twenties is blijven hangen.
Op welke leeftijd vrouwen richt je je TS? Misschien wil je ze te jong.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:41 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Ik vermaak me nog steeds erg goed in mijn eentje, geen problemen mee. Uitgaan doe ik niet zo vaak meer, maar vind ik nog steeds leuk als ik weer eens ga. Ik kom namelijk ook genoeg vrouwen tegen die specifiek zeggen: de uitgaansperiode is voorbij, dat doe ik niet meer. Dan vind ik dát juist een beetje apart. En wat is er mis mee om naar zulke feestjes te gaan? Dat ik een dertiger ben, betekent toch niet per definitie dat ik elk weekend dan maar moet gaan bridgen ofzo. Ik gedraag me zoals ik me voel en dat is ergens in de 20. Ik word vanwege mijn uiterlijk ook standaard 25/26 jaar geschat. En ik ga hoogstens 2 of 3 keer per jaar naar zo'n dancefeest, dat is geen wekelijkse gewoonte.
Ik ben zelf 34 dus ik richt me op de categorie 27/28 tot en met 36 jaar oudquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:43 schreef Mishu het volgende:
[..]
Op welke leeftijd vrouwen richt je je TS? Misschien wil je ze te jong.
Dat gevoel had ik ook; daarom heb ik ook naar zijn posthistory gekeken. Hij heeft eerder een vrijwel identiek topic geopened.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:11 schreef Ronaldsen het volgende:
Ligt het aan mij of heeft TS al eens eerder exact hetzelfde topic gemaakt? Heb een dejavu gevoel.
Ach, dat was bijna een jaar geleden en aan dat topic heb ik goede tips over gehouden, want ik had daarna binnen enkele maanden meerdere dates.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:47 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook; daarom heb ik ook naar zijn posthistory gekeken. Hij heeft eerder een vrijwel identiek topic geopened.
Ik zit op tennis, dat is een sport waar vrij veel senioren opzitten. Verder zou ik graag van je horen wat je verstaat onder volwassen vrijetijdsbestedingen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:46 schreef mirannie het volgende:
Tja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik hou meer van mannen met iets volwassenere vrijetijdsbesteding.
En is gelukkig ook geen andere optie dan bridgen![]()
Btw, ooit wel eens bedacht dat vrouwen afknappen omdat je een jaar of 25 lijkt? Ik zou het ook niet erg aantrekkelijk vinden to be honest.
Thuis zitten, tv kijken en je hond onderhoudenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:57 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Ik zit op tennis, dat is een sport waar vrij veel senioren opzitten. Verder zou ik graag van je horen wat je verstaat onder volwassen vrijetijdsbestedingen.
Aha, dus volwassen = boring ;-)quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Thuis zitten, tv kijken en je hond onderhouden
Geen idee wat hier mis mee is, klinkt zeker niet slecht.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:41 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Ik vermaak me nog steeds erg goed in mijn eentje, geen problemen mee. Uitgaan doe ik niet zo vaak meer, maar vind ik nog steeds leuk als ik weer eens ga. Ik kom namelijk ook genoeg vrouwen tegen die specifiek zeggen: de uitgaansperiode is voorbij, dat doe ik niet meer. Dan vind ik dát juist een beetje apart. En wat is er mis mee om naar zulke feestjes te gaan? Dat ik een dertiger ben, betekent toch niet per definitie dat ik elk weekend dan maar moet gaan bridgen ofzo. Ik gedraag me zoals ik me voel en dat is ergens in de 20. Ik word vanwege mijn uiterlijk ook standaard 25/26 jaar geschat. En ik ga hoogstens 2 of 3 keer per jaar naar zo'n dancefeest, dat is geen wekelijkse gewoonte.
Sowieso kan je je aanpassen aan elkaar. Tip trouwens: begin niet elke post met een schaamsmiley.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:01 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Aha, dus volwassen = boring ;-)
Maar even serieus, ik zie maar genoeg volwassen mensen van boven de 30 in cafés of op terrasjes. Ik was vorig jaar bij DJ Tiësto in de HMH en daar liepen ook maar genoeg mensen van 40 jaar en ouder rond. In mijn optiek zijn festivals en uitgaan niet exclusief toebedeeld aan 20-ers. Als ik nou elke week lazerus thuis zou komen van een café met een publiek van 16 t/t 20 jaar, dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Waarschijnlijk stuur je dezelfde saaie berichten als al die andere doorsneemannen. Daar kom je niet ver mee, klopt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad nog zo'n leuk bericht sturen, waarin je oprecht interesse toont in wat ze in haar tekst zegt en waarin je complimenten geeft, vragen stelt over haar hobbies en wat leuks over jezelf vertelt, ze kijken toch alleen maar naar dat kleine fotootje bij het bericht. Als hen dat niet aanstaat, dan komen ze je profiel nog niet eens bezoeken.
Ik had een keer een leuk bericht gestuurd en kreeg binnen 5 seconden al 'geen interesse' terug, en dat was absoluut sneller dan de tijd die nodig was om mijn bericht te lezen! Ze had alleen het woordje 'hoi' en mijn foto kunnen zien in die tijd.
Wat moet er volgens jou dan in zo'n bericht staan?Vrouwen zeggen nadrukkelijk dat ze geen copy-paste berichten willen ontvangen, dus met enkel een catchphrase en wat gladde woorden kom je er niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:12 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stuur je dezelfde saaie berichten als al die andere doorsneemannen. Daar kom je niet ver mee, klopt.
Kan in de kroeg toch ook? Woonplaats is dan misschien wat lastig en om nou gelijk bij het eerste gesprekje een geboortedatum te vragen is ook wat apart, maar leeftijd, gewicht (quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:52 schreef erikkll het volgende:
[..]
Het is keiharde sales op zo'n site. De leuke vrouwen worden overspoeld met aanzoeken. Daarom: je moet opvallen, interesse wekken. Doe eens iets wat ze niet verwachten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:16 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Wat moet er volgens jou dan in zo'n bericht staan?Vrouwen zeggen nadrukkelijk dat ze geen copy-paste berichten willen ontvangen, dus met enkel een catchphrase en wat gladde woorden kom je er niet.
Ja, maar je kunt moeilijk de meisjes in de kroeg op gewicht gaan sorteren met alle zeekoeien links en alle anorexiapatienten rechts. Dat is maatschappelijk niet zo geaccepteerd vrees ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Kan in de kroeg toch ook? Woonplaats is dan misschien wat lastig en om nou gelijk bij het eerste gesprekje een geboortedatum te vragen is ook wat apart, maar leeftijd, gewicht (), enzo kan ook lekker makkelijk vanaf de barkruk
. (ook al woon ik samen etc. gewoon leuk ouwehoeren).
Je sluit met bovenstaande tekst dus al een groot deel van de vrouwen uit. Misschien moet je daar wat meer ruimte creëren. Benader het positief.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:03 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Oprechte mensen die beleefd reageren, wil ik gerust naar een foto tonen in een PM.
Ik ben werkzaam als Account Manager, heb een eigen huis en ben niet goed in stilzitten. Ik ga nog steeds graag uit, naar het café of de disco (ben dan ook zeker geen muurbloem), weekendjes weg en wil graag nog veel van de wereld zien. Ik ben geen backpack of strandfiguur, maar ik wil dan graag relaxen, wat van de omgeving zien en ook het nachtleven eens induiken. Ik ben dol op muziek, heb een brede muzieksmaak en ga graag naar concerten/festivals. Morgen ga ik bijv. naar 'A State of Trance' in Den Bosch. Dit uiteraard onder het genot van een aantal lekkere biertjes!
Ik kan me thuis ook goed vermaken, maar niet met al die reality-, soap- en crimeseries of met al die nutteloze talentenjachten op TV. Ik houd van goede series en films, ga graag naar de bios en ben daarnaast dol op spelletjes, zowel bordspellen als games met vrienden. Ook vind ik het heerlijk om met een drankje te relaxen in de tuin met een goed gesprek of een kaartspelletje.
Ik heb een enorme brede kennis (ben leraar geweest) en heb altijd wel iets leuks te vertellen. Op verjaardagen en andere sociale activiteiten laat ik mezelf graag horen en heb altijd wel wat humor toe te voegen.
Verder ben ik iemand met een grote fantasie en probeer ik altijd om standaard dingen op een unieke manier aan te pakken. Zo ben ik op dit moment een vrijgezellenfeest aan het organiseren en no way dat dat een standaard afgezaagd vrijgezellenfeest wordt met paintballen, karten en zuipen. (Dat laatste uiteraard wél)
Heb je zo een beetje een beeld van mij?
Nee dat is dan weer een flink nadeelquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:28 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt moeilijk de meisjes in de kroeg op gewicht gaan sorteren met alle zeekoeien links en alle anorexiapatienten rechts. Dat is maatschappelijk niet zo geaccepteerd vrees ik
Zo'n tekst is onnoemelijk saai.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deze tekst was niet bedoeld als profieltekst voor op een datingsite. Iemand hier vroeg me wat voor iemand ik ben, met wat voor interesses en dat heb ik uitgelegd. Dit was niet bedoeld als verkooppraatje, laat dat duidelijk wezen. Dit was puur bedoeld om een beeld te geven van mijn interesses, hobbies en bezigheden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je sluit met bovenstaande tekst dus al een groot deel van de vrouwen uit. Misschien moet je daar wat meer ruimte creëren. Benader het positief.
Neem het mee voor een profiel en de berichten die je schrijft.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:48 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Deze tekst was niet bedoeld als profieltekst voor op een datingsite. Iemand hier vroeg me wat voor iemand ik ben, met wat voor interesses en dat heb ik uitgelegd. Dit was niet bedoeld als verkooppraatje, laat dat duidelijk wezen. Dit was puur bedoeld om een beeld te geven van mijn interesses, hobbies en bezigheden.
Sorry hoor, maar jij lijkt me echt een enorm saaie muts als ik je reacties lees.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:11 schreef mirannie het volgende:
En een café of terrasje vind ik toch wel behoorlijk iets anders dan zo'n feest.
Wat een BS, ik ben ouder en ga nog naar feesten, gewoon omdat het gezellig is en vooral lekker is om af en toe even los te gaan. Omdat jij het niks vind is het meteen onvolwassen? Laat mij dan maar kind zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:46 schreef mirannie het volgende:
Tja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik hou meer van mannen met iets volwassenere vrijetijdsbesteding.
En is gelukkig ook geen andere optie dan bridgen![]()
Btw, ooit wel eens bedacht dat vrouwen afknappen omdat je een jaar of 25 lijkt? Ik zou het ook niet erg aantrekkelijk vinden to be honest.
Je ziet er uit als een lekker milf, dan mag/kan hetquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat een BS, ik ben ouder en ga nog naar feesten, gewoon omdat het gezellig is en vooral lekker is om af en toe even los te gaan. Omdat jij het niks vind is het meteen onvolwassen? Laat mij dan maar kind zijn
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een lekker milf, dan mag/kan het![]()
Mijn idee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat een BS, ik ben ouder en ga nog naar feesten, gewoon omdat het gezellig is en vooral lekker is om af en toe even los te gaan. Omdat jij het niks vind is het meteen onvolwassen? Laat mij dan maar kind zijn
Laatste voyeurs allemaal mensen uit dit topicquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een lekker milf, dan mag/kan het![]()
Nogmaals, ieder zijn mening, dus dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:58 schreef erikkll het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar jij lijkt me echt een enorm saaie muts als ik je reacties lees.
Even voor de duidelijkheid: Ik ook niet en ik hou van feestjes. Dat heeft er volgens mij geen bal mee te maken en onvolwassen lijkt het mij ook nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nogmaals, ieder zijn mening, dus dat mag je vinden.
Maar ondertussen ben ik niet degene die een topic opent omdat er te weinig reacties komen op mijn profiel op een dating site. Het is bij mij eerder andersom...
Nou ja, je hebt wel lol enzo, dat is natuurlijk not done na een bepaalde leeftijd, dan moet je serieus worden enzulksquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Ik ook niet en ik hou van feestjes. Dat heeft er volgens mij geen bal mee te maken en onvolwassen lijkt het mij ook niet
Haha, ik vind het eerder irritant.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Geeft wel even een goed gevoel he?
Jij bent een vrouw, dus dat zegt helemaal niets over of je saai bent of niet...quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben ik niet degene die een topic opent omdat er te weinig reacties komen op mijn profiel op een dating site. Het is bij mij eerder andersom...
Klopt, het is waarschijnlijk een goede beschrijving van wie je bent. Maar dat verkoopt niet (niet dat er iets mis mee is!), daar komen heel andere dingen bij kijken, er zijn echter veel mannen die dat niet snappen. Dat punt wilde ik maar gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:48 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Deze tekst was niet bedoeld als profieltekst voor op een datingsite. Iemand hier vroeg me wat voor iemand ik ben, met wat voor interesses en dat heb ik uitgelegd. Dit was niet bedoeld als verkooppraatje, laat dat duidelijk wezen. Dit was puur bedoeld om een beeld te geven van mijn interesses, hobbies en bezigheden.
@Quiche: Je zegt dat de tekst saai is. Nogmaals: dit was gewoon een serieus bedoelde inkijk in mijn leven, geen profieltekst, salespitch of versierpoging. Het was in no way bedoeld om jullie te entertainen of mijn versierskills te laten zien, alleen een reactie op een vraag.
Ik heb toch nergens gezegd dat dat mijn profieltekst was?
Ik ben al bezet, en tevens een jaar of 6 te jong voor TS. Die tekst is niet heel boeiend nee, maar als vrouw kan je daar toch ook wel enigszins doorheen prikken? Liever iemand die het saai formuleert maar wel leuke hobbies heeft, dan iemand die het goed weet te verkopen maar ondertussen niet verder komt dan 'drinken en chillen' ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:46 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Zo'n tekst is onnoemelijk saai.
Heb jij al een date geregeld met TS?
Ben dit wel met je eens, maar helaas zijn veel vrouwen toch ook erg oppervlakkig en willen vooral niet te veel moeite doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben al bezet, en tevens een jaar of 6 te jong voor TS. Die tekst is niet heel boeiend nee, maar als vrouw kan je daar toch ook wel enigszins doorheen prikken? Liever iemand die het saai formuleert maar wel leuke hobbies heeft, dan iemand die het goed weet te verkopen maar ondertussen niet verder komt dan 'drinken en chillen' ofzo.
Het is natuurlijk maar de vraag of TS een relatie wil met dergelijke vrouwen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben dit wel met je eens, maar helaas zijn veel vrouwen toch ook erg oppervlakkig en willen vooral niet te veel moeite doen
Dat ookquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar de vraag of TS een relatie wil met dergelijke vrouwen.
Het probleem is dat een overgrote meerderheid van de vrouwen (en mannen) oppervlakkig is. TS moet wel goed zoeken, en ook mazzel hebben (dat ze niet bezet is bijv.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar de vraag of TS een relatie wil met dergelijke vrouwen.
Ach ja, wie moet dat niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het probleem is dat een overgrote meerderheid van de vrouwen (en mannen) oppervlakkig is. TS moet wel goed zoeken, en ook mazzel hebben (dat ze niet bezet is bijv.) dan.
TS is Wibi Soerjadi!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Zihuatanejo het volgende:
Disagree. Ik ben zeker niet knap (maar ook niet lelijk denk ik) en krijg toch via datingsites dates. Inbegrepen slimme, hoogopgeleide vrouwen zonder issues en verleden. Sterker nog, ik ben nog geen 1.70m lang en van buitenlandse afkomst dus ik heb het helemaal niet mee!
Dude, ík ben de TS, en als ik Wibi Soerjadi was geweest, dan had ik de vrouwen wel aangetrokken door met geld te gaan smijten hahaquote:
Je hebt dan in ieder geval wél nog iets te kiezen, er zitten er vast wel eens in de zoveel tijd wat interessante mensen tussen, toch? Dat lijkt me altijd nog beter dan nooit een bericht te ontvangen, en bijna nooit een bezoekje of reactie op een verzonden bericht te sturen. Je krijgt in ieder geval aandacht, en dat is nooit weg voor je zelfvertrouwen. Of ik moet het helemaal verkeerd zien?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:12 schreef Cue_ het volgende:
Altijd mooi hoe gezegd worden dat vrouwen tig reacties krijgen. En dat is msischien ook zo. Maar als je kijkt naar de kwaliteitDat is echt bedroevend laag. Mannen die enkel seks met je willen (en dat dus ook gelijk in eerste bericht aangeven), en natuurlijk gewoon de mannen die totaal niet interessant voor je zijn.
Mannen krijgen die ook wel, zie reactie van Impossibruuu.
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit. Ik heb liever 2 berichten van echt potentiele dates dan 100 berichten van kneuzen (waardoor je sneller ook evt potentieeltjes weg zal gooien)
Het is wel zo dat ikzelf online een stuk kritischer ben dan irl. Merk daar wel een verschil tussen.
In mijn geval was het dat de berichten die ik stuurde ook met desintresse werden beantwoord / of niet beantwoord. En degene die ik kreeg waren ver ondermaats.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:19 schreef TJ_79 het volgende:
Je hebt dan in ieder geval wél nog iets te kiezen, er zitten er vast wel eens in de zoveel tijd wat interessante mensen tussen, toch? Dat lijkt me altijd nog beter dan nooit een bericht te ontvangen, en bijna nooit een bezoekje of reactie op een verzonden bericht te sturen. Je krijgt in ieder geval aandacht, en dat is nooit weg voor je zelfvertrouwen. Of ik moet het helemaal verkeerd zien?
idd marktplaats is beste dating site. Natuurlijk zijn de vrouwen wat gebruikt en beschadigd maar wel altijd klein prijsje (Y)quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef viseenoptie het volgende:
Echt.. alsof ik het zelf getypt zou hebben! 100% waar (en zit in het zelfde "schuitje")
Gasten die een standaard text naar 100 vrouwen copy-paste, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.
Kijk voor de lol ook op marktplaats.. vrouwen profielen: 10.000hits, mannen 24. (waarschijnlijk om hun profiel text te copy-pasten).
Moe-de-loos!
Lezen is een kunst. Maar ik ben liever niet Wibi Soerjadi met zijn vreemde disney fetish. Desondanks hij multimiljonair is.quote:
Dergelijke topics komen eens in de zoveel tijd voor. Gefrustreerde mannenquote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef Atemno het volgende:
Dit is een copypaste. Ik weet zeker dat ik dit topic +/- een jaar geleden ook hier heb gelezen..
R&P / 10 jaar dating, de resultaten...quote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef Atemno het volgende:
Dit is een copypaste. Ik weet zeker dat ik dit topic +/- een jaar geleden ook hier heb gelezen..
Doen!quote:Op maandag 8 april 2013 22:33 schreef Miss.X het volgende:
Ik vind de TS zo zielig. Zou bijna met hem gaan daten
Ik ben zowat de enige vrouw hier die aan liefdadigheidsacties doet..eerst greenpeace, daarna WNF en nu fokkersquote:
Terwijl vrouwen volgens mij meer geven aan goeie doelen dan mannen! DM hem eens voor een foto dan! Wie weet word je wel verrast.quote:Op maandag 8 april 2013 23:10 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik ben zowat de enige vrouw hier die aan liefdadigheidsacties doet..eerst greenpeace, daarna WNF en nu fokkers
Haha...ik laat het initiatief wel aan andere foksters overquote:Op maandag 8 april 2013 23:12 schreef erikkll het volgende:
[..]
Terwijl vrouwen volgens mij meer geven aan goeie doelen dan mannen! DM hem eens voor een foto dan! Wie weet word je wel verrast.
Wie is het, je rechter hand?quote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Braddie het volgende:
Oneens.. heb via Singlesplace iemand leren kennen laatstHet klikt best aardig. Ze vond me wel interessant
en m`n persoonlijkheid sprak d`r wel aan.
(Alleen jammer dat ze nooit een gesprek begint, en ze uberhaubt niet echt veel praat en het ook niks vind om af te spreken binnen een snelle periode)
Ja dit is dus een waardeloos voorbeeld.quote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Braddie het volgende:
Oneens.. heb via Singlesplace iemand leren kennen laatstHet klikt best aardig. Ze vond me wel interessant
en m`n persoonlijkheid sprak d`r wel aan.
(Alleen jammer dat ze nooit een gesprek begint, en ze uberhaubt niet echt veel praat en het ook niks vind om af te spreken binnen een snelle periode)
True. Maar het gekke is, als we eenmaal praten dan kunnen we soms gewoon 1-2 uur lang praten, en het is ook wel gezelligquote:Op maandag 8 april 2013 23:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dit is dus een waardeloos voorbeeld.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:01 schreef NPO het volgende:
Bij online dating moet je ook niet al te veel moeite doen. Ik stuurde altijd: "You kinda got the Lauren Conrad look going on". (Werkt bij blonde dames). Stuur naar 100 en je krijgt 20 reacties terug ongeveer. Het is net als marketing.
Datingssites voor mannen is kwanitatief denken hoor, want 1/5 stuurt inderdaad gewoon lekker niks terug en is gewoon een oppervlakkige vleeskeuring.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In mijn geval was het dat de berichten die ik stuurde ook met desintresse werden beantwoord / of niet beantwoord. En degene die ik kreeg waren ver ondermaats.
En dan doet dat echt niets voor je zelfvertrouwen hoor. Want die mannen sturen berichten naar iedereen, niet omdat ze je foto of omschrjiving zo leuk vondenDus konden ze net zo goed niets stuern .
True. Maar daten is altijd een vleeskeuring, zowel online als offline (tenzij je iemand echt leert kennen via studie, werk, via-via). Als je naar een kroeg/club-iets gaat, kijk je in eerste instantie ook enkel naar het uiterlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Datingssites voor mannen is kwanitatief denken hoor, want 1/5 stuurt inderdaad gewoon lekker niks terug en is gewoon een oppervlakkige vleeskeuring.
Al ga je wel moeite doen zal dat ook minder kans van slagen hebben dan 1 goede ''one liner'' die je lekker naar 1000 vrouwen stuurt ofzo.
Ik vind dit een van de beste replies die ooit gegeven zijn mbt. datingsites en alles.quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:54 schreef CristinaYang het volgende:
Die tekst is niet heel boeiend nee, maar als vrouw kan je daar toch ook wel enigszins doorheen prikken? Liever iemand die het saai formuleert maar wel leuke hobbies heeft, dan iemand die het goed weet te verkopen maar ondertussen niet verder komt dan 'drinken en chillen' ofzo.
Allemaal heel leuk, aardig en doordacht hoor. Maar wat dacht je er van om eens gewoon een profiel van een leuke dame door te lezen en uit de gigantische profielteksten die ze er vaak neerzetten een ijsbreker te halen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:36 schreef NPO het volgende:
[..]
True. Maar daten is altijd een vleeskeuring, zowel online als offline (tenzij je iemand echt leert kennen via studie, werk, via-via). Als je naar een kroeg/club-iets gaat, kijk je in eerste instantie ook enkel naar het uiterlijk.
Online werkt het net zo. Dus je bedenkt de meest grote kakzin die je kunt bedenken (zolang het origineel is), stuurt die naar alles en iedereen die er een beetje leuk uitziet, en de dagen er na ga je kijken of er iets heeft gereageerd. En zo ga je door.
Het heeft echt geen zin om in een eerste bericht al je 'specificaties' (karakter, opleiding, werk enzovoort) te vermelden. Who gives a shit. Als je een auto koopt kijk je eerst naar het uiterlijk, daarna ga je de specificaties doornemen (uitzonderingen daargelaten).
Dating is voor veel mensen een beetje vermaak, dus zorg je dat je een beetje origineel uit de hoek komt. Maak voor de grap eens een vrouwenprofiel aan en zie hoeveel mannen dit sturen "Hey, alles goed? Leuke foto hoor!". Altijd die verrekte 'alles goed'.
Online daten = inzetten op aantallen als je een man bent. (En ja dit bericht is nogal overdreven maar in grote lijnen zitten er waarheden in) En als je zelfvertrouwen als man laag is, begin dan gewoon niet aan online daten. Want vrouwen krijgen in sommige gevallen 500 berichten per dag, als jij dan denkt een heel origineel berichtje te sturen en vervolgens een week wacht op een reactie.. ja dan sta je daar met je zelfvertrouwen.
@TJ79, maak zelf eens een profiel aan met als vrouw. Kies een goede foto uit en wacht tot je reacties krijgt (zal snel zijn). Kijk wat het gros van de mannen stuurt (iets saais zoals hoi alles goed, leuk dat je ook hier bent). En wacht af tot er iemand komt met een openingszin die interessant is. Een leuke grap, overduidelijk cheesy opmerking of iets van dat.
Pas dat vervolgens andersom toe (en ga eerst voor kwantiteit, daarna kwaliteit). Eerst aantallen, daarna filteren. Als je online een vrouw wil scoren moet je je inleven in de doelgroep. Gewoon proberen. Beschouw het als iets zakelijks, daar hou je je concurrentie ook in de gaten.
Ja, dat is inderdaad ook erg belangrijk. Zoek iets wat je gemeen met elkaar hebt, kan van alles zijn. Kan het meest simpele zijn. Heel vaak spreken mensen over een 'klik'. Die klik kun je via internet best makkelijk maken als je op originele of grappige of interessante (als je ergens veel kennis van hebt) op inspeelt. Die klik kun je bij heel veel online dates zelf maken, gewoon genoeg vragen.. En op sommige dingen een beetje grappig inspelen. Als je chatdate heel erg van dansen houdt en jij vind het andersom niets, maak er dan een grapje over. Zorg dat ze lacht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:02 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Allemaal heel leuk, aardig en doordacht hoor. Maar wat dacht je er van om eens gewoon een profiel van een leuke dame door te lezen en uit de gigantische profielteksten die ze er vaak neerzetten een ijsbreker te halen?Als vrouwen ergens van warm worden dan is het wel van iemand die een luisterend oor biedt en geďnteresseerd is in hun leven, hobby's, studie, enzovoorts. Moet je natuurlijk wel oppassen dat je niet in de friendzone belandt en er geen gras over laten groeien als het op daten aan komt.
Whehe, in welk land is dat succesvol? Qua naamgeving is het volgens mij namelijk niet erg iets tactisch. 'Adopt a Guy' --> man is hier onderdanig aan de vrouw. (Wel origineel overigens).quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:39 schreef Xeanor het volgende:
Overigens:
In het buitenland is er een site "Adopt a Guy" die binnenkort ook in NL lanceert als het goed is.
Het concept is daar: een man kan geen bericht sturen naar een vrouw totdat ze hem uitkiest om dat te mogen doen. In principe is het "veelvuldig berichtjes ontvangen" probleem van vrouwen dan opgelost.
Het begon in Frankrijk, kennelijk:quote:Op dinsdag 9 april 2013 02:14 schreef NPO het volgende:
[..]
Whehe, in welk land is dat succesvol? Qua naamgeving is het volgens mij namelijk niet erg iets tactisch. 'Adopt a Guy' --> man is hier onderdanig aan de vrouw. (Wel origineel overigens).
http://techcrunch.com/201(...)-us-and-soon-the-uk/quote:So how does putting a man in a shopping cart really change things for a woman on a dating site? Beats me. But that being said, there are 3 million people currently using the service, mainly in the 18-30 age-range, with roughly 40% being women. And most of the users of the Paris-based startup are in either France, Belgium or Switzerland. But that’s probably because the site was only in French until recently. The US version of the site is now live and the UK version should launch in the beginning of next year.
Rock solid burgertrut in de dop.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:09 schreef mirannie het volgende:
Kijk, tennis vind ik al beter. Sowieso is sporten ok.
En ik heb niet gezegd dat je je anders voor moet doen dan je bent, andere hobby's moet nemen, maar verwacht dan ook niet een bepaald type vrouw. Simpel.
Ik denk dus dat je die feestjes beter achter wegen kan laten als je je profiel opstelt, mensen hebben daar over het algemeen toch bepaalde ideeën bij.
Van Piet met een kaasplankje en rosetje op de bank, labrador erbij Verdriet zeker.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:13 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, dank je! Je had er niet verder naast kunnen zitten, maar gelukkig heb ik nu nog wat te lachen op de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Rock solid burgertrut in de dop.
[..]
Van Piet met een kaasplankje en rosetje op de bank, labrador erbij Verdriet zeker.
Maak je nou alweer een geintje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:04 schreef Braddie het volgende:
Ik had mezelf al helemaal afgeschreven van het hele daten en had het idee dat ik altijd alleen zou blijven en niemand mij wat vond. En ik had me nog geen uur ingeschreven op die datingsite en hoppa. Berichtje van haar dat ze me wel interessant vond.
Zelfde avond nog d`r nummer/facebook, Nu maar hopen dat ik snel m`n rijbewijs heb zou ik van de zomer eens met d`r kunnen afspreken
Ja want ieder dancefeest komen alleen maar aso's tieners en paupers op af. Doe toch niet zo bekrompen en kom eens uit je eierdop gekropen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, dank je! Je had er niet verder naast kunnen zitten, maar gelukkig heb ik nu nog wat te lachen op de vroege ochtend.
En ach, word liever burgertrut genoemd dan dat ik geassocieerd word met het aso/tiener/pauper feestjes volk.
Voel je je aangesproken ofzo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja want ieder dancefeest komen alleen maar aso's tieners en paupers op af. Doe toch niet zo bekrompen en kom eens uit je eierdop gekropen.
Ja dat zal het zijn.quote:
Matches of reacties? Daar zit wel een verschil in namelijk, matches worden vaak door de site bepaald. (Op basis waarvan weet eigenlijk niemand)quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:57 schreef Yellowcard het volgende:
Hier moet ik helaas met een ja op antwoorden. Ik en mijn zusje staan beiden ingeschreven bij dezelfde datingsite. Ik moet eerlijk zeggen dat zij er beter uit ziet dan de gemiddelde vrouw en ikzelf zie er minder goed uit dan de doorsnee man. In 6 maanden tijd waren er voor mij slechts 4 geinteresseerden. Toen zij zich later inschreef had ze in de 1e week al 900 matches. Ik zei dat geloof ik niet, laat zien en log eens in. Verrek echt 900 man die iets wilden....
Ja, vind je het gek? Je kan moeilijk 900 profielen gaan lezen, voordat je bij nummer 900 bent zijn de eersten waarschijnlijk alweer overleden.quote:Uiteraard was dat veels te veel en ze stelde een top 10 op. Ik vroeg haar hoe ze die top 10 had samengesteld en ze zei eerlijk gezegd alleen via de foto's. Het is oppervlakkig maar de tekst onder de foto met persoonlijkheid, hobbies en interesses etc. werd niet gelezen.
Zowel mannen als vrouwen kijken op datingsites eerst naar de foto's. Als dat bevalt lezen ze verder, als de foto niet bevalt lezen ze je profiel al helemaal niet. (Tenzij wanhopige man die alles met een kutje helemaal prima vindt, die lezen alles.)quote:Nu weet ik dat ik mijn zusje niet moet zien als de doorsnee vrouw op een datingsite maar toch heb ik sterk het gevoel dat vrouwen eerst voor het uiterlijk gaan en niet zoals ze zelf beweren voor persoonlijkheid.
Met autisme, en allochtoon, en minder knap heb je het inderdaad niet getroffen. Ik adviseer je in ieder geval om niet aan te dringen op antwoord, geen reactie is immers ook een reactie. Misschien is er wat mis in de berichtjes die je stuurt?quote:Ik heb ook het gevoel dat vrouwen veel hogere eisen stellen aan mannen dan andersom. Verder ben ik ook nog autist en allochtoon wat mijn kansen nog meer doen slinken. Momenteel heb ik nog 1 abo lopen maar ik ga hem niet verlengen. Het gevoel van irritatie neemt de overhand zeker omdat 90% van de dames niet de moeite neemt om terug te reageren en als ik dan wat meer bijf aandringen op antwoord kreeg ik te horen " sorry ik vind je een beetje eng". Uiteraard niet de reactie die ik wilde... helaas is het niet anders.
Tsja, hoe lang ga je dit volhouden? Als je straks eenzaam en alleen in het bos woont, ga je dit dan ook roepen tegen de vogeltjes? Als je toch een keer wat meisjes wil versieren moet je er nou eenmaal een beetje vlot uitzien. En nee, je hoeft er niet fucking lekker uit te zien, want dat zijn heel veel vrouwen ook niet. Maar probeer kritisch naar jezelf te kijken. Je kunt wel je hele leven datingsites en oppervlakkige vrouwen de schuld blijven geven, maar daar schiet je dus geen ene reet mee op als je straks op je sterfbed ligt en nooit eens een leuke vrouw hebt ontmoet.quote:Een makeover daar wil ik niet aan beginnen, een vrouw accepteert me maar zoals ik ben. Helaas heb ik zo iemand nog niet gevonden.
how cruelquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:57 schreef Yellowcard het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat zij er beter uit ziet dan de gemiddelde vrouw en ikzelf zie er minder goed uit dan de doorsnee man.
Precies. Daarom zou ik ook het liefst zien dat alle kneuzen gewoon niet meer op internet mogen komen, die verpesten het namelijk voor de gemiddelde/leuke mannen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:41 schreef Anyanka het volgende:
Maar het hele probleem wordt dus eigenlijk gevormd door de mannen (als NPO) die vrouwen spammen. Daardoor kost het vrouwen en niet-spammende mannen veel moeite om elkaar te vinden.
Internet is ontworpen voor en door kneuzen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. Daarom zou ik ook het liefst zien dat alle kneuzen gewoon niet meer op internet mogen komen, die verpesten het namelijk voor de gemiddelde/leuke mannen.
Mijn berichten zijn netjes geen rare voorstellen enzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Met autisme, en allochtoon, en minder knap heb je het inderdaad niet getroffen. Ik adviseer je in ieder geval om niet aan te dringen op antwoord, geen reactie is immers ook een reactie. Misschien is er wat mis in de berichtjes die je stuurt?
[..]
Tsja, hoe lang ga je dit volhouden? Als je straks eenzaam en alleen in het bos woont, ga je dit dan ook roepen tegen de vogeltjes? Als je toch een keer wat meisjes wil versieren moet je er nou eenmaal een beetje vlot uitzien. En nee, je hoeft er niet fucking lekker uit te zien, want dat zijn heel veel vrouwen ook niet. Maar probeer kritisch naar jezelf te kijken. Je kunt wel je hele leven datingsites en oppervlakkige vrouwen de schuld blijven geven, maar daar schiet je dus geen ene reet mee op als je straks op je sterfbed ligt en nooit eens een leuke vrouw hebt ontmoet.
Ik denk inderdaad dat autisme je grootste probleem is en niet zozeer dat je er niet uitziet als Brad Pitt. Overigens denk ik dat datingsites ook in jouw specifieke geval geen oplossing is. Je schrijft inderdaad prima, en ik neem maar even van je aan dat het verschil met je sociale vaardigheden in reallife heel groot is. Met andere woorden: mocht je eens een date hebben dan verwacht die vrouw een sociale vent...en dan blijkt dat even flink tegen te vallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:56 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Mijn berichten zijn netjes geen rare voorstellen enzo.
Volgens mij is mijn autisme killing voor me. Ik zie mannen die er slechter uitzien dan mij maar toch een relatie hebben. Uiterlijk daar is al flink aan geschaafd vergeleken met enkele jaren terug waar ik zo een real life karikatuur uit Big Bang Theory zou kunnen zijn. Ander kapsel, lenzen i.p.v. bril en mijn zus die hippere kleding voor me koopt. Het hoofdprobleem is dat ik door mijn autisme geen sociale vaardigheden heb en ze ook niet kan aanleren door mijn handicap. Schriftelijk ben ik wel ontwikkeld maar verbaal zeer zwak.
Daarmee vertegenwoordig ik zo'n beetje alles wat de doorsnee vrouw juist niet aan een man wilt zien. Kent iemand een vrouw van een autistische nerd zou kunnen houden die geen sociale vaardigheden heeft niet omdat hij niet wil maar omdat hij het nooit zal kunnen leren? Verder heb ik wel een vaste baan, eigen huis enzo maar door mijn (niet direct zichtbare) handicap zit ik in een sociaal isolement. Vrouwen zoeken een sociaal iemand maar daar ligt juist mijn grootste beperking. Bestaat er een vrouw die dit acceptabel vind?
Misschien eigenlijk voor ander topic. Maar het lijkt me stug dat er niet iets is aan te leren. Al zijn het maar trucjes, ipv dat je het echt aanvoelt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:56 schreef Yellowcard het volgende:
door mijn autisme geen sociale vaardigheden heb en ze ook niet kan aanleren door mijn handicap.
Iemand die ik ken heeft weleens iemand in een winkelcentrum gehad. Het kan dus wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:25 schreef Silenus het volgende:
Ga jij nou maar weer sprookjes schrijven over meisjes vingeren in de supermarkt.
Jij spoort niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft weleens iemand in een winkelcentrum gehad. Het kan dus wel.
Het grootste sprookje is datingssites, want dat is geforceerd daten waarbij je elkaar niet kent en elkaar nog nooit gezien hebt. Ik zie als ik naar paiq.nl ga al 50% vrouwen en 50% mannen onderaan, wat ver staat van de realiteit.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:57 schreef Yellowcard het volgende:
Hier moet ik helaas met een ja op antwoorden. Ik en mijn zusje staan beiden ingeschreven bij dezelfde datingsite. Ik moet eerlijk zeggen dat zij er beter uit ziet dan de gemiddelde vrouw en ikzelf zie er minder goed uit dan de doorsnee man. In 6 maanden tijd waren er voor mij slechts 4 geinteresseerden. Toen zij zich later inschreef had ze in de 1e week al 900 matches. Ik zei dat geloof ik niet, laat zien en log eens in. Verrek echt 900 man die iets wilden....
Uiteraard was dat veels te veel en ze stelde een top 10 op. Ik vroeg haar hoe ze die top 10 had samengesteld en ze zei eerlijk gezegd alleen via de foto's. Het is oppervlakkig maar de tekst onder de foto met persoonlijkheid, hobbies en interesses etc. werd niet gelezen.
Nu weet ik dat ik mijn zusje niet moet zien als de doorsnee vrouw op een datingsite maar toch heb ik sterk het gevoel dat vrouwen eerst voor het uiterlijk gaan en niet zoals ze zelf beweren voor persoonlijkheid.
Ik heb ook het gevoel dat vrouwen veel hogere eisen stellen aan mannen dan andersom. Verder ben ik ook nog autist en allochtoon wat mijn kansen nog meer doen slinken. Momenteel heb ik nog 1 abo lopen maar ik ga hem niet verlengen. Het gevoel van irritatie neemt de overhand zeker omdat 90% van de dames niet de moeite neemt om terug te reageren en als ik dan wat meer bijf aandringen op antwoord kreeg ik te horen " sorry ik vind je een beetje eng". Uiteraard niet de reactie die ik wilde... helaas is het niet anders.
Een makeover daar wil ik niet aan beginnen, een vrouw accepteert me maar zoals ik ben. Helaas heb ik zo iemand nog niet gevonden.
De harde waarheid is toch eerder dit, wat yellowcard zegt. Een mooie vrouw krijgt op zo'n site 900 berichtjes. De verhouding man/vrouw klopt ook al niet. Wat blijft er dan nog over van het romantisch beeld wat ze je proberen voor te schotelen?quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:57 schreef Yellowcard het volgende:
Uiteraard was dat veels te veel en ze stelde een top 10 op. Ik vroeg haar hoe ze die top 10 had samengesteld en ze zei eerlijk gezegd alleen via de foto's. Het is oppervlakkig maar de tekst onder de foto met persoonlijkheid, hobbies en interesses etc. werd niet gelezen.
Nu weet ik dat ik mijn zusje niet moet zien als de doorsnee vrouw op een datingsite maar toch heb ik sterk het gevoel dat vrouwen eerst voor het uiterlijk gaan en niet zoals ze zelf beweren voor persoonlijkheid.
Ik heb ook het gevoel dat vrouwen veel hogere eisen stellen aan mannen dan andersom. Verder ben ik ook nog autist en allochtoon wat mijn kansen nog meer doen slinken. Momenteel heb ik nog 1 abo lopen maar ik ga hem niet verlengen. Het gevoel van irritatie neemt de overhand zeker omdat 90% van de dames niet de moeite neemt om terug te reageren en als ik dan wat meer bijf aandringen op antwoord kreeg ik te horen " sorry ik vind je een beetje eng". Uiteraard niet de reactie die ik wilde... helaas is het niet anders.
Een makeover daar wil ik niet aan beginnen, een vrouw accepteert me maar zoals ik ben. Helaas heb ik zo iemand nog niet gevonden.
Het wel of niet realistische beeld wat datingsites schetsen heeft wmb niet zo veel te maken met het feit dat je niet spoort.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De harde waarheid is toch eerder dit, wat yellowcard zegt. Een mooie vrouw krijgt op zo'n site 900 berichtjes. De verhouding man/vrouw klopt ook al niet. Wat blijft er dan nog over van het romantisch beeld wat ze je proberen voor te schotelen?
[..]
Gewoon sociaal/socialer wordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:17 schreef Xeanor het volgende:
Ik zou geen roker willen, dus dan heb je niets aan die roken tip.
Maar het is wel waar dat je dan echt in zo'n kleine ruimte komt waar je erg makkelijk een gesprek aanknoopt. Je moet je in dat soort situaties begeven als niet-roker, op een of andere manier.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon sociaal/socialer worden
Dan maakt het niet uit of je rookt of niet, in een kleine of grote ruimte bent, met veel of weinig mensen.
Dat maakt wel uit hoor, hoe sociaal je ook bent. Op straat spreek je meestal niet zomaar iemand aan, en zal diegene dat ook veel sneller als vreemd ervaren. In zo'n klein rokershokje niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon sociaal/socialer worden
Dan maakt het niet uit of je rookt of niet, in een kleine of grote ruimte bent, met veel of weinig mensen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef Cue_ het volgende:
De "doe desnoods alsof je rookt" - tip![]()
Snap dat het een sociaal gebeuren is. Maar om daar nou je gezondheid voor op het spel te zetten. Dan moet je wel heel erg wanhopig zijn
Ja, dat snap ik. Maar ik bedoelde het meer zo van (Zei ik ook tegen d`r) Dan kunnen we samen wat dingen ondernemen. Naar het strand bijvoorbeeld, dagje naar Antwerpen of zoquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maak je nou alweer een geintje?
"Van de zomer afspreken", je denkt toch niet dat ze daarop gaat zitten wachten? Neem de trein man!
Met mondkapje het rookhok inquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:51 schreef Nadine26 het volgende:
Anyway, zonder gekheid: doe desnoods een mondkapje voor, als je daar rustiger van wordt, of waag je alleen tussen de rokers in de buitenlucht (op de stoep voor het café, waar je in de frisse lucht steeds diep kunt in- en uitademen), maar in rookruimtes sla je binnen twee seconden iemand aan de haak. Zelfs als je al een relatie hebt, dus moet je nagaan. Inderdaad, het grote nadeel is dat je dan hoogstwaarschijnlijk oog in oog staat met een roker, maar... rokers in restaurants/clubs/cafés nemen vaak hun niet-rokende vrienden mee voor een korte rookpauze, juist omdat het buiten/in de rookruimte veel gezelliger is, dus dan is het een kwestie van goed opletten en die niet-roker aanspreken over, noem eens iets, de gezondheidsrisico's van rokenVoor je het weet heb je een goed gesprek
Haha, lol.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met mondkapje het rookhok inAanspraak zal je dan wel hebben ja
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:26 schreef Silenus het volgende:
Haha, lol."Ja, ik kom hier om vrouwen te versieren maar voor mijn eigen gezondheid doe ik wel een mondkapje op. Dusseh, tongen? Hoezo 'het mondkapje moet af'? Dat is ongezond!
"
Zit elke week in een rookcafe, dus om rook zeur ik zeker niet. Maar ik ga niet zomaar het rookhok in om enkel contact te leggen. Tenminste niet als er niet een collega of vriend meegaat.quote:Wat niet wegneemt dat je direct aanspraak hebt in het rookhok, ga er zelf ook wel eens zitten en ik rook ook niet. Maar ach, ga niet zitten miemelen om die paar rookwolkjes in m'n neus.
Nee oke, maar als je inderdaad met een rokende vriend meegaat moet je ook niet zo'n pussy zijn die begint te zeuren dat je kleren dan stinken. Immers, een gesprek is zo geboren daar. En een echte hosselaar bevaart ook de rokerszee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:28 schreef Cue_ het volgende:
Zit elke week in een rookcafe, dus om rook zeur ik zeker niet. Maar ik ga niet zomaar het rookhok in om enkel contact te leggen. Tenminste niet als er niet een collega of vriend meegaat.
Zou het verdomd raar vinden als er ineens iemand alleen binnen komt zetten en geen sigaret opsteekt
Ik rook niet, nooit gedaan en geen ambities in die richting, maar Nadine heeft helaas wel gelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:51 schreef Nadine26 het volgende:
![]()
Nou, nou, poeh, poeh... je gezondheid op het spel zetten![]()
Anyway, zonder gekheid: doe desnoods een mondkapje voor, als je daar rustiger van wordt, of waag je alleen tussen de rokers in de buitenlucht (op de stoep voor het café, waar je in de frisse lucht steeds diep kunt in- en uitademen), maar in rookruimtes sla je binnen twee seconden iemand aan de haak. Zelfs als je al een relatie hebt, dus moet je nagaan. Inderdaad, het grote nadeel is dat je dan hoogstwaarschijnlijk oog in oog staat met een roker, maar... rokers in restaurants/clubs/cafés nemen vaak hun niet-rokende vrienden mee voor een korte rookpauze, juist omdat het buiten/in de rookruimte veel gezelliger is, dus dan is het een kwestie van goed opletten en die niet-roker aanspreken over, noem eens iets, de gezondheidsrisico's van rokenVoor je het weet heb je een goed gesprek
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Het is verdorie meestal ook echt gezelliger waar de rokers staan
Exactquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:35 schreef probeer het volgende:
Wat hypocriet zeg ..
"Ja, vrouwen op datingsites kijken alleen maar naar uiterlijk!"
Terwijl elke kerel precies hetzelfde zou doen als hij meer dan 50 reacties krijgt ..
En dan wordt er gezegd .. "Ja, die vrouwen zijn oppervlakkig!"quote:
Wel. Niet aanvoelen, wel aanleren. Mijn broertje heeft ook autisme en het zijn dan wel trucjes, zoals mensen eens in de zoveel tijd in de ogen kijken, maar wel zoveel dat het geen staren wordt, goede houding aanleren, leren een ferme handdruk aan te wennen, lezen over etiquette (wanneer feliciteer je iemand, hoe reageer je als iemand jou een compliment doet, etc) maar je kunt een heleboel aanleren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:56 schreef Yellowcard het volgende:
Het hoofdprobleem is dat ik door mijn autisme geen sociale vaardigheden heb en ze ook niet kan aanleren door mijn handicap
Ik ken er meer die slechte grappen maken. Meestal ebben ze geen vrouw meegemaakt de afgelopen jaren en verdoezelen hun karakter door grappig over te komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee oke, maar als je inderdaad met een rokende vriend meegaat moet je ook niet zo'n pussy zijn die begint te zeuren dat je kleren dan stinken. Immers, een gesprek is zo geboren daar. En een echte hosselaar bevaart ook de rokerszee.
Overigens heb je ook rookhokken met glazen wanden, dus dan kun je in principe al flirten door het glas heen. Als je dan (heel obvious en fout) oogcontact maakt met een meisje in die rookkamer en vervolgens net doet of je wat tegen haar zegt zal zij natuurlijk gebaren 'wat...ik begrijp je niet?!?!?'...En dan natuurljik met een biertje naar binnen en een slechte grap maken.
Maar dat terzijde, zoiets doe ik verder natuurlijk nooit. Om on-topic te gaan: ik zou niet gaan roken puur om chicks te hosselen in het rokershok.
sowieso niet roken maarquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee oke, maar als je inderdaad met een rokende vriend meegaat moet je ook niet zo'n pussy zijn die begint te zeuren dat je kleren dan stinken. Immers, een gesprek is zo geboren daar. En een echte hosselaar bevaart ook de rokerszee.
Overigens heb je ook rookhokken met glazen wanden, dus dan kun je in principe al flirten door het glas heen. Als je dan (heel obvious en fout) oogcontact maakt met een meisje in die rookkamer en vervolgens net doet of je wat tegen haar zegt zal zij natuurlijk gebaren 'wat...ik begrijp je niet?!?!?'...En dan natuurljik met een biertje naar binnen en een slechte grap maken.
Maar dat terzijde, zoiets doe ik verder natuurlijk nooit. Om on-topic te gaan: ik zou niet gaan roken puur om chicks te hosselen in het rokershok.
Dat vraag ik mij ook af, volgens mij zitten er geen knappe mannen op datingsites. Die hebben genoeg actie in real life lijkt mij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:47 schreef Plums het volgende:
Ik vroeg afgelopen weekend nog aan een knappe, single man of hij ook op datingsites zit, en ik kreeg inderdaad als antwoord dat hij vindt dat ie gewoon zo ook al genoeg aandacht krijgt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af, volgens mij zitten er geen knappe mannen op datingsites. Die hebben genoeg actie in real life lijkt mij.
Bedoel je een houdingsdingetje van jezelf of van de mannen die je geen aandacht geven?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:46 schreef Andromache het volgende:
ze vinden mij ook een knappe vrouw. toch krijg ik 0 aandacht IRL. dus het is een houdingsdingetje.
van mezelf.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Bedoel je een houdingsdingetje van jezelf of van de mannen die je geen aandacht geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |