abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124917887
Ik ben zelf nu al zo'n 10 jaar actief op verschillende dating-sites en ik ben er helemaal klaar mee. Ik heb er heel wat verschillende geprobeerd, gratis en betaald, en het is overal hetzelfde liedje: de verhouding man-vrouw is zo scheef en in het voordeel van de vrouwen, dat elke vrouw, die er ook maar een klein beetje goed uitziet, meteen duizenden bezoekers krijgt en tientallen berichten ontvangt. Vrouwen hoeven alleen maar achterover te leunen en de beste eruit te kiezen.

Dit zorgt ervoor dat al die vrouwen flink arrogant geworden zijn en torenhoge uiterlijke eisen in hun profielteksten zetten. Als man met een onopvallend uiterlijk, die ook IRL al genoeg afwijzingen en blauwtjes heeft meegemaakt, red je het daar gewoon niet tussen, zelfs niet als je op de minder knappe vrouwen reageert, want zelfs die hebben meestal nog genoeg keus.

Ik heb in al die jaren duizenden profielen van vrouwen bezocht, honderden berichtjes gestuurd en wat heeft het opgeleverd? 4 echte contacten via meerdere dates, honderden 'geen-interesse' berichten van vrouwen die niet eens mijn profiel bezocht hebben en voor de andere 90% geldt dat er geen reactie is gekomen. Geen bezoek aan mijn profiel, geen bericht terug (ook al zeggen sommigen zo lief in hun tekst dat ze altijd reageren), gewoon niks. En het gebeurde vaak genoeg dat ik een leuk contact had, dat van de een op andere dag ineens ophield, waarschijnlijk omdat de vrouw in kwestie slechts bezig was geweest om haar selectie te verkleinen.

Kortom als onopvallende man (qua uiterlijk) word je net zo hard genegeerd als IRL, ook al heb je nog zoveel te bieden. En dan kun je nog zulke leuke berichtjes sturen, zo beleefd zijn, opvallend arrogant doen of wat voor trucjes dan ook om de vrouwen te lokken, door de huidige verhoudingen op alle datingsites is het praktisch onmogelijk om als minder knappe man iemand te vinden.

Agree or disagree?
pi_124917960
Agreed..

Fuck bitches, get money!
Do before ho
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_124917969
Je kunt er als rijke, lelijke vent ook makkelijk aan een wijf komen.
Maar lelijk en niet succesvol is een probleem. Maar dat is in real life niet anders toch? ;)
pi_124918095
Nee, niet waar, overigens ook niet gelezen.

Alleen denken lelijke mannen dat ze kans maken bij knappe vrouwen, datingsite of niet, je maakt gewoon geen kans als je een lelijke lozer bent. Dus gewoon je standaard wat naar beneden doen, of beter gezegd, gewoon heel erg veel.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:04:04 #5
395200 deadprez
One more rail
pi_124918134
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Alleen denken lelijke mannen dat ze kans maken bij knappe vrouwen, datingsite of niet, je maakt gewoon geen kans als je een lelijke lozer bent. Dus gewoon je standaard wat naar beneden doen, of beter gezegd, gewoon heel erg veel.
misschien had je het toch even moeten lezen, want zelfs bij lelijke wijven lukt het hem blijkbaar niet
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_124918158
Aantrekking is maar voor een klein deel uiterlijk. Maar online kan je natuurlijk moeilijker non-verbaal communiceren.
pi_124918164
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef deadprez het volgende:

[..]

misschien had je het toch even moeten lezen, want zelfs bij lelijke wijven lukt het hem blijkbaar niet
Dan ligt het toch echt aan TS.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:04:58 #8
395200 deadprez
One more rail
pi_124918169
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dan ligt het toch echt aan TS.
lijkt me ook ja
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_124918187
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:

Naar mijn mening gaat het er nog niet eens om of je een lelijk of normaal uiterlijk hebt. De vrouwen hebben zoveel te kiezen, dat ze alleen de allerknapsten willen. En zoals ik al zei, het helpt niet om op de minder knappe vrouwen te reageren, want zelfs die hebben meestal nog genoeg te kiezen.
pi_124918217
Echt.. alsof ik het zelf getypt zou hebben! 100% waar (en zit in het zelfde "schuitje" :))

Gasten die een standaard text naar 100 vrouwen copy-paste, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.

Kijk voor de lol ook op marktplaats.. vrouwen profielen: 10.000hits, mannen 24. (waarschijnlijk om hun profiel text te copy-pasten).

Moe-de-loos!
pi_124918455
Die tekst lezen ze niet, je moet het in de eerste regel duidelijk hebben, dat previewtje van je berichtje (op veel sites de eerst regel), daar moet je hun interesse al te pakken zien te krijgen, zeker als je niet moeders mooiste bent.

Maar ik ken zat vrouwen die al meer dan 2 jaar op datingsites zitten, niet lelijk zijn, maar zo een beetje dezelfde ervaringen hebben als jij.
pi_124918493
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef viseenoptie het volgende:
Echt.. alsof ik het zelf getypt zou hebben! 100% waar (en zit in het zelfde "schuitje" :))

Gasten die een standaard text naar 100 vrouwen copy-paste, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.

Kijk voor de lol ook op marktplaats.. vrouwen profielen: 10.000hits, mannen 24. (waarschijnlijk om hun profiel text te copy-pasten).

Moe-de-loos!
Je kunt inderdaad nog zo'n leuk bericht sturen, waarin je oprecht interesse toont in wat ze in haar tekst zegt en waarin je complimenten geeft, vragen stelt over haar hobbies en wat leuks over jezelf vertelt, ze kijken toch alleen maar naar dat kleine fotootje bij het bericht. Als hen dat niet aanstaat, dan komen ze je profiel nog niet eens bezoeken.

Ik had een keer een leuk bericht gestuurd en kreeg binnen 5 seconden al 'geen interesse' terug, en dat was absoluut sneller dan de tijd die nodig was om mijn bericht te lezen! Ze had alleen het woordje 'hoi' en mijn foto kunnen zien in die tijd.
pi_124918497
ik ben gewoon knap dus.
pi_124918518
zet anders gewoon een foto van een brad pitt look-a-like er op, en laat haar op date komen. hebbus
pi_124918570
Ik zou er ook gewoon niet aan beginnen. Ik snap je evolutionaire drang om je voor te planten. Probeer het maar te onderdrukken. Een relatie gaat je niet gelukkig(er) maken
pi_124918605
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef cl00n het volgende:
ik ben gewoon knap dus.
Ik probeer het te geloven als je ook nog eens aangeeft dat je al 10 jaar op datingsites zit en weinig reacties van vrouwen krijgt :')
pi_124918609
En je kan altijd nog op de profielen zonder foto en een oostbloknaam gaan reageren :-)
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:17:32 #18
395200 deadprez
One more rail
pi_124918617
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef koekii het volgende:

[..]

Ik probeer het te geloven als je ook nog eens aangeeft dat je al 10 jaar op datingsites zit en weinig reacties van vrouwen krijgt :')
dat is niet ts
Stop the violence
Down with the hate
pi_124918663
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:13 schreef Casos het volgende:
Die tekst lezen ze niet, je moet het in de eerste regel duidelijk hebben, dat previewtje van je berichtje (op veel sites de eerst regel), daar moet je hun interesse al te pakken zien te krijgen, zeker als je niet moeders mooiste bent.

Maar ik ken zat vrouwen die al meer dan 2 jaar op datingsites zitten, niet lelijk zijn, maar zo een beetje dezelfde ervaringen hebben als jij.
Dan komt dat waarschijnlijk omdat ze alleen op knappe mannen gaat reageren en dan er bij de date achter komt dat zo'n nep-stoere macho maar een gladjanus zonder inhoud is en helemaal geen type voor haar is. Ze moet gewoon eens wat andere mannen een kans durven geven i.p.v. altijd alleen maar de 'mooi-boys'
pi_124918664
Agreed, aangezien ik er zelf wel behoorlijk wat succes gehad heb.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_124918690
Oneens.

De verhouding knappe mannen/knappe vrouwen is noodzakelijkerwijs in balans. De datingsites geven een verkeerd beeld. Omdat er meer mannen actief zijn, kunnen de vrouwen simpelweg de knapste mannen uitzoeken. Is normaal. Zouden wij andersom ook doen. Maar dit is niet te rijmen met de werkelijkheid, omdat de verhouding dan totaal anders is. Sterker nog, uit eerder onderzoek bleek dat er meer single vrouwen zijn. En dan blijkt IRL ineens dat ook mannen eisen gaan stellen.

Mijn tip. stop met datingsites.
pi_124918716
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef viseenoptie het volgende:
, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.

Daar knappen vrouwen vaak op af.
pi_124918738
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef CoconutCum het volgende:
Oneens.

De verhouding knappe mannen/knappe vrouwen is noodzakelijkerwijs in balans. De datingsites geven een verkeerd beeld. Omdat er meer mannen actief zijn, kunnen de vrouwen simpelweg de knapste mannen uitzoeken. Is normaal. Zouden wij andersom ook doen. Maar dit is niet te rijmen met de werkelijkheid, omdat de verhouding dan totaal anders is. Sterker nog, uit eerder onderzoek bleek dat er meer single vrouwen zijn. En dan blijkt IRL ineens dat ook mannen eisen gaan stellen.

ff serieus, waar vind je irl een beetje sophisticated vrouwen. dus niet die domme goedkope sletten uit de disco maar vrouwen met inhoud. Daarvoor moet je echt inbreker voor worden ofzo. ;)
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:20:39 #24
395200 deadprez
One more rail
pi_124918742
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef CoconutCum het volgende:
Stop the violence
Down with the hate
pi_124918755
Goh dan eens vanaf de andere kant, ik stond ook op een dating site en 9 van de 10 mannen zijn gewoon druk bezig je in bed te lullen, daarbij zijn ze ook alleen geinteresseerd in de lingerie die ik in de kast had, mijn werk was helemaal de bom en de tattoo op mijn rug was interessant uitzicht tijdens doggystyle.

Nee na een week had ik het wel gehad.
pi_124918799
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:21 schreef LittleLady het volgende:
Goh dan eens vanaf de andere kant, ik stond ook op een dating site en 9 van de 10 mannen zijn gewoon druk bezig je in bed te lullen, daarbij zijn ze ook alleen geinteresseerd in de lingerie die ik in de kast had, mijn werk was helemaal de bom en de tattoo op mijn rug was interessant uitzicht tijdens doggystyle.

Dan heb je waarschijnlijk gereageerd op de verkeerde types, want iemand die minder aantrekkelijk is, heeft wat te verliezen als hij eenmaal contact met jou heeft, en zal zulke dingen echt niet zeggen.
pi_124918806
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:21 schreef LittleLady het volgende:

Chatten? Ben ook geïnteresseerd in de lingerie die je nu aanhebt.
pi_124918854
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Dan heb je waarschijnlijk gereageerd op de verkeerde types, want iemand die minder aantrekkelijk is, heeft wat te verliezen als hij eenmaal contact met jou heeft, en zal zulke dingen echt niet zeggen.
Ik reageerde nog helemaal nergens op, heb met verbazing al die rare reactie's gelezen.
pi_124918859
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef cl00n het volgende:

[..]

ff serieus, waar vind je irl een beetje sophisticated vrouwen. dus niet die domme goedkope sletten uit de disco maar vrouwen met inhoud. Daarvoor moet je echt inbreker voor worden ofzo. ;)
Ik weet jouw leeftijd niet, maar vroeger liepen er op de uni genoeg sophisticated vrouwen rond. En ja, ook single.
pi_124919046
ja
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef CoconutCum het volgende:

[..]

Ik weet jouw leeftijd niet, maar vroeger liepen er op de uni genoeg sophisticated vrouwen rond. En ja, ook single.
ja daar kom ik dus niet meer ;(

Ik ga opzoek naar een vrouw met een tuinbroek en kort pittig kapsel. Met "gewaagde" kleuren aan.
pi_124919091
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ik reageerde nog helemaal nergens op, heb met verbazing al die rare reactie's gelezen.
Hm oké. Nou ja, ik persoonlijk toon altijd oprechte interesse en stel relevante vragen over haar hobbies, werk of gemaakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.
pi_124919157
Heb je geen pic van jezelf, TS zodat wij kunnen beoordelen of het aan je uiterlijk ligt?
pi_124919163
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef TJ_79 het volgende:
aakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.
moet je niet doen, je moet proberen binnen 2x chatten een irl date te hebben gesjeft anders wordt het saai. en dat vrouwmensch waarmee je chat heeft anders mensen zoals ik die wel binnen 2x in haar broekje zitten. :Y)
pi_124919177
quote:

[..]

Hm oké. Nou ja, ik persoonlijk toon altijd oprechte interesse en stel relevante vragen over haar hobbies, werk of gemaakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.
Tja ik kreeg alleen maar bizare reactie's, daar reageer ik echt niet op.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:31:22 #35
395200 deadprez
One more rail
pi_124919181
quote:

[..]

Je komt gewoon veel te wanhopig over waarschijnlijk. Zo kom je hier in ieder geval wel over.
Stop the violence
Down with the hate
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:31:52 #36
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124919201
Disagree. Ik ben zeker niet knap (maar ook niet lelijk denk ik) en krijg toch via datingsites dates. Inbegrepen slimme, hoogopgeleide vrouwen zonder issues en verleden. Sterker nog, ik ben nog geen 1.70m lang en van buitenlandse afkomst dus ik heb het helemaal niet mee!

Ik denk dat het eerder aan de houding en uitstraling van TS ligt. Natuurlijk zitten er vrouwen op datingsites met belachelijke eisenpakketten. En het klopt dat vrouwen doodgegooid worden met berichten van allerlei mannen. Maar als je een interessant, normaal persoon bent en een beetje leuk mailtjes op een niet-opdringerige manier kunt sturen zou je toch wat reacties moeten krijgen, als is het maar een op de 20 dames. In het echte leven zijn de odds niet veel beter, en dan moet je ook nog de bezette vrouwen van de singles nog scheiden.

quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Daar knappen vrouwen vaak op af.
Daar zou ik als man ook niet op wachten.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_124919294
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
Heb je geen pic van jezelf, TS zodat wij kunnen beoordelen of het aan je uiterlijk ligt?
Oh, het zal vast en zeker aan mij uiterlijk liggen, maar ik heb IRL nou nooit het gevoel gekregen dat ik écht lelijk ben. Ik ga mijn foto hier niet posten, want er zitten een hoop onbeschofte bullebakken op dit forum die hun kans meteen waar zullen zien om even een flink potje te gaan bashen.
pi_124919297
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Zihuatanejo het volgende:
Disagree. Ik ben zeker niet knap (maar ook niet lelijk denk ik) en krijg toch via datingsites dates. Inbegrepen slimme, hoogopgeleide vrouwen zonder issues en verleden. Sterker nog, ik ben nog geen 1.70m lang en van buitenlandse afkomst dus ik hebt het helemaal niet mee!

Ik denk dat het eerder aan de houding en uitstraling van TS ligt. Natuurlijk zitten er vrouwen op datingsites met belachelijke eisenpakketten. En het klopt dat vrouwen doodgegooid worden met berichten van allerlei mannen. Maar als je een interessant, normaal persoon bent en een beetje leuk mailtjes op een niet-opdringerige manier kunt sturen zou je toch wat reacties moeten krijgen, als is het maar een op de 20 dames. In het echte leven zijn de odds niet veel beter, en dan moet je ook nog de bezette vrouwen van de singles nog scheiden.
de odds op een vrijgezelle leuke nette meid gaan na je 25e gaan dramatisch naar beneden. ik ben van plan er een goedkope domme heks naast te nemen om het wachten draaglijker te maken.
pi_124919348
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Zihuatanejo het volgende:

[..]

Daar zou ik als man ook niet op wachten.
Klopt. Hou het juist een beetje luchtig en flirterig ipv gelijk heel je levensverhaal door te mailen.
pi_124919352
quote:
11s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:34 schreef TJ_79 het volgende:

[..]

Oh, het zal vast en zeker aan mij uiterlijk liggen, maar ik heb IRL nou nooit het gevoel gekregen dat ik écht lelijk ben. Ik ga mijn foto hier niet posten, want er zitten een hoop onbeschofte bullebakken op dit forum die hun kans meteen waar zullen zien om even een flink potje te gaan bashen.
nouja als je een stuk kaak mist, of een gigantische vleespet hebt zal je er wel last van hebben. voor de rest is het gewoon een grote bek hebben en niet suf worden.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:35:21 #41
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124919356
Misschien is het wel zo dat vrouwen kieskeurig worden juist door al die reacties waar ze uit kunnen kiezen. Je kan niet verwachten dat als er zeg maar 100 reacties binnen komen dat ze die alle 100 leest, logisch dat ze dan gaat voor wat zij sowieso al aantrekkelijk vindt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_124919397
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Kally het volgende:
Misschien is het wel zo dat vrouwen kieskeurig worden juist door al die reacties waar ze uit kunnen kiezen. Je kan niet verwachten dat als er zeg maar 100 reacties binnen komen dat ze die alle 100 leest, logisch dat ze dan gaat voor wat zij sowieso al aantrekkelijk vindt.
hoewel dat natuurlijk wel redelijk naief is. vaak zijn de marocs met strakke anabole lijven en een dikke bmw als 21 jarige zon beetje de spelers. en dan gaan ze klagen dat ze altijd op verkeerde mannen vallen.
pi_124919403
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Kally het volgende:
Ook al krijg ik maar 5 reacties binnen, dan ga ik nog voor wat ik aantrekkelijk vind. Fysieke aantrekkingskracht is enorm belangrijk.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:37:39 #44
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124919430
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef cl00n het volgende:

[..]

hoewel dat natuurlijk wel redelijk naief is. vaak zijn de marocs met strakke anabole lijven en een dikke bmw als 21 jarige zon beetje de spelers. en dan gaan ze klagen dat ze altijd op verkeerde mannen vallen.
Njah, dan reageer je zelf op de verkeerde vrouw denk ik, misschien zoeken naar vrouwen die niet op players vallen.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:37:51 #45
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124919436
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ook al krijg ik maar 5 reacties binnen, dan ga ik nog voor wat ik aantrekkelijk vind. Fysieke aantrekkingskracht is enorm belangrijk.
Dat sowieso.

Maar TS geeft zelf aan dat vrouwen zo veel reacties binnen krijgen.
pi_124919444
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef cl00n het volgende:

[..]

Dat is niet waar, ik val op wat oudere mannelijke mannen met enorm gevoel voor humor en motorrijbewijs en geen kinderwens is een eis
pi_124919498
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef Kally het volgende:

[..]

Njah, dan reageer je zelf op de verkeerde vrouw denk ik, misschien zoeken naar vrouwen die niet op players vallen.
heee niet mijn probleem. maar hoor vaak dat vrouwen klagen: "ik val altijd op verkeerde mannen" ofzo.
pi_124919523
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dat is niet waar, ik val op wat oudere mannelijke mannen met enorm gevoel voor humor en motorrijbewijs en geen kinderwens is een eis
en geld, groot huis. en ze mogen niet naar je lingerie vragen.
  vrijdag 5 april 2013 @ 16:41:26 #49
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_124919559
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:39 schreef cl00n het volgende:

[..]

heee niet mijn probleem. maar hoor vaak dat vrouwen klagen: "ik val altijd op verkeerde mannen" ofzo.
Ik sprak algemeen ;)

En ja veel vrouwen vallen op de slechte jongen, raar maar waar, want achteraf is het altijd huilen en klagen.
pi_124919589
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 16:40 schreef cl00n het volgende:

[..]

en geld, groot huis. en ze mogen niet naar je lingerie vragen.
Geld boeid me niet, verdien mijn eigen centen, daarbij ben ik degene in de relatie die vaak de cadeautjes koopt, een groot huis kan me ook niet boeien, ik wil niet samenwonen, heb zelf een huis.
En vragen naar lingerie, dat is veel leuker als het zo ver is om dat zelfte ontdekken toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')