misschien had je het toch even moeten lezen, want zelfs bij lelijke wijven lukt het hem blijkbaar nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nee, niet waar, overigens ook niet gelezen.
Alleen denken lelijke mannen dat ze kans maken bij knappe vrouwen, datingsite of niet, je maakt gewoon geen kans als je een lelijke lozer bent. Dus gewoon je standaard wat naar beneden doen, of beter gezegd, gewoon heel erg veel.
Dan ligt het toch echt aan TS.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien had je het toch even moeten lezen, want zelfs bij lelijke wijven lukt het hem blijkbaar niet
lijkt me ook jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:04 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan ligt het toch echt aan TS.
Naar mijn mening gaat het er nog niet eens om of je een lelijk of normaal uiterlijk hebt. De vrouwen hebben zoveel te kiezen, dat ze alleen de allerknapsten willen. En zoals ik al zei, het helpt niet om op de minder knappe vrouwen te reageren, want zelfs die hebben meestal nog genoeg te kiezen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:02 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nee, niet waar, overigens ook niet gelezen.
Alleen denken lelijke mannen dat ze kans maken bij knappe vrouwen, datingsite of niet, je maakt gewoon geen kans als je een lelijke lozer bent. Dus gewoon je standaard wat naar beneden doen, of beter gezegd, gewoon heel erg veel.
Je kunt inderdaad nog zo'n leuk bericht sturen, waarin je oprecht interesse toont in wat ze in haar tekst zegt en waarin je complimenten geeft, vragen stelt over haar hobbies en wat leuks over jezelf vertelt, ze kijken toch alleen maar naar dat kleine fotootje bij het bericht. Als hen dat niet aanstaat, dan komen ze je profiel nog niet eens bezoeken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef viseenoptie het volgende:
Echt.. alsof ik het zelf getypt zou hebben! 100% waar (en zit in het zelfde "schuitje")
Gasten die een standaard text naar 100 vrouwen copy-paste, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.
Kijk voor de lol ook op marktplaats.. vrouwen profielen: 10.000hits, mannen 24. (waarschijnlijk om hun profiel text te copy-pasten).
Moe-de-loos!
Ik probeer het te geloven als je ook nog eens aangeeft dat je al 10 jaar op datingsites zit en weinig reacties van vrouwen krijgtquote:
dat is niet tsquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:17 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik probeer het te geloven als je ook nog eens aangeeft dat je al 10 jaar op datingsites zit en weinig reacties van vrouwen krijgt
Dan komt dat waarschijnlijk omdat ze alleen op knappe mannen gaat reageren en dan er bij de date achter komt dat zo'n nep-stoere macho maar een gladjanus zonder inhoud is en helemaal geen type voor haar is. Ze moet gewoon eens wat andere mannen een kans durven geven i.p.v. altijd alleen maar de 'mooi-boys'quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:13 schreef Casos het volgende:
Die tekst lezen ze niet, je moet het in de eerste regel duidelijk hebben, dat previewtje van je berichtje (op veel sites de eerst regel), daar moet je hun interesse al te pakken zien te krijgen, zeker als je niet moeders mooiste bent.
Maar ik ken zat vrouwen die al meer dan 2 jaar op datingsites zitten, niet lelijk zijn, maar zo een beetje dezelfde ervaringen hebben als jij.
Daar knappen vrouwen vaak op af.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef viseenoptie het volgende:
, en dan kom ik aan met mn persoonlijke openhartig verhaal, en die zien ze nieteens.
ff serieus, waar vind je irl een beetje sophisticated vrouwen. dus niet die domme goedkope sletten uit de disco maar vrouwen met inhoud. Daarvoor moet je echt inbreker voor worden ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef CoconutCum het volgende:
Oneens.
De verhouding knappe mannen/knappe vrouwen is noodzakelijkerwijs in balans. De datingsites geven een verkeerd beeld. Omdat er meer mannen actief zijn, kunnen de vrouwen simpelweg de knapste mannen uitzoeken. Is normaal. Zouden wij andersom ook doen. Maar dit is niet te rijmen met de werkelijkheid, omdat de verhouding dan totaal anders is. Sterker nog, uit eerder onderzoek bleek dat er meer single vrouwen zijn. En dan blijkt IRL ineens dat ook mannen eisen gaan stellen.
Mijn tip. stop met datingsites.
quote:
Dan heb je waarschijnlijk gereageerd op de verkeerde types, want iemand die minder aantrekkelijk is, heeft wat te verliezen als hij eenmaal contact met jou heeft, en zal zulke dingen echt niet zeggen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:21 schreef LittleLady het volgende:
Goh dan eens vanaf de andere kant, ik stond ook op een dating site en 9 van de 10 mannen zijn gewoon druk bezig je in bed te lullen, daarbij zijn ze ook alleen geinteresseerd in de lingerie die ik in de kast had, mijn werk was helemaal de bom en de tattoo op mijn rug was interessant uitzicht tijdens doggystyle.
Nee na een week had ik het wel gehad.
Chatten? Ben ook geïnteresseerd in de lingerie die je nu aanhebt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:21 schreef LittleLady het volgende:
Goh dan eens vanaf de andere kant, ik stond ook op een dating site en 9 van de 10 mannen zijn gewoon druk bezig je in bed te lullen, daarbij zijn ze ook alleen geinteresseerd in de lingerie die ik in de kast had, mijn werk was helemaal de bom en de tattoo op mijn rug was interessant uitzicht tijdens doggystyle.
Nee na een week had ik het wel gehad.
Ik reageerde nog helemaal nergens op, heb met verbazing al die rare reactie's gelezen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk gereageerd op de verkeerde types, want iemand die minder aantrekkelijk is, heeft wat te verliezen als hij eenmaal contact met jou heeft, en zal zulke dingen echt niet zeggen.
Ik weet jouw leeftijd niet, maar vroeger liepen er op de uni genoeg sophisticated vrouwen rond. En ja, ook single.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef cl00n het volgende:
[..]
ff serieus, waar vind je irl een beetje sophisticated vrouwen. dus niet die domme goedkope sletten uit de disco maar vrouwen met inhoud. Daarvoor moet je echt inbreker voor worden ofzo.
ja daar kom ik dus niet meerquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef CoconutCum het volgende:
[..]
Ik weet jouw leeftijd niet, maar vroeger liepen er op de uni genoeg sophisticated vrouwen rond. En ja, ook single.
Hm oké. Nou ja, ik persoonlijk toon altijd oprechte interesse en stel relevante vragen over haar hobbies, werk of gemaakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik reageerde nog helemaal nergens op, heb met verbazing al die rare reactie's gelezen.
moet je niet doen, je moet proberen binnen 2x chatten een irl date te hebben gesjeft anders wordt het saai. en dat vrouwmensch waarmee je chat heeft anders mensen zoals ik die wel binnen 2x in haar broekje zitten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef TJ_79 het volgende:
aakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.
Tja ik kreeg alleen maar bizare reactie's, daar reageer ik echt niet op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Hm oké. Nou ja, ik persoonlijk toon altijd oprechte interesse en stel relevante vragen over haar hobbies, werk of gemaakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.
Je komt gewoon veel te wanhopig over waarschijnlijk. Zo kom je hier in ieder geval wel over.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Hm oké. Nou ja, ik persoonlijk toon altijd oprechte interesse en stel relevante vragen over haar hobbies, werk of gemaakte reizen. Bovendien blijf ik altijd beleefd, vriendelijk, is mijn spelling correct, geef ik complimentjes en maak ik zeker geen platte grappen. Maar blijkbaar willen de meeste vrouwen (lees: 99%) dat niet ontvangen, want ik krijg bijna nooit een reactie. Ik heb ook tientallen vrouwen een bericht gestuurd, die beweren altijd te zullen reageren en kreeg ook van hen geen reactie of ook maar een bezoekje terug. Nee, dat is heel erg goed voor je zelfvertrouwen als je zo hard genegeerd wordt.
Daar zou ik als man ook niet op wachten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:20 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Daar knappen vrouwen vaak op af.
Oh, het zal vast en zeker aan mij uiterlijk liggen, maar ik heb IRL nou nooit het gevoel gekregen dat ik écht lelijk ben. Ik ga mijn foto hier niet posten, want er zitten een hoop onbeschofte bullebakken op dit forum die hun kans meteen waar zullen zien om even een flink potje te gaan bashen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
Heb je geen pic van jezelf, TS zodat wij kunnen beoordelen of het aan je uiterlijk ligt?
de odds op een vrijgezelle leuke nette meid gaan na je 25e gaan dramatisch naar beneden. ik ben van plan er een goedkope domme heks naast te nemen om het wachten draaglijker te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Zihuatanejo het volgende:
Disagree. Ik ben zeker niet knap (maar ook niet lelijk denk ik) en krijg toch via datingsites dates. Inbegrepen slimme, hoogopgeleide vrouwen zonder issues en verleden. Sterker nog, ik ben nog geen 1.70m lang en van buitenlandse afkomst dus ik hebt het helemaal niet mee!
Ik denk dat het eerder aan de houding en uitstraling van TS ligt. Natuurlijk zitten er vrouwen op datingsites met belachelijke eisenpakketten. En het klopt dat vrouwen doodgegooid worden met berichten van allerlei mannen. Maar als je een interessant, normaal persoon bent en een beetje leuk mailtjes op een niet-opdringerige manier kunt sturen zou je toch wat reacties moeten krijgen, als is het maar een op de 20 dames. In het echte leven zijn de odds niet veel beter, en dan moet je ook nog de bezette vrouwen van de singles nog scheiden.
Klopt. Hou het juist een beetje luchtig en flirterig ipv gelijk heel je levensverhaal door te mailen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Daar zou ik als man ook niet op wachten.
nouja als je een stuk kaak mist, of een gigantische vleespet hebt zal je er wel last van hebben. voor de rest is het gewoon een grote bek hebben en niet suf worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:34 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Oh, het zal vast en zeker aan mij uiterlijk liggen, maar ik heb IRL nou nooit het gevoel gekregen dat ik écht lelijk ben. Ik ga mijn foto hier niet posten, want er zitten een hoop onbeschofte bullebakken op dit forum die hun kans meteen waar zullen zien om even een flink potje te gaan bashen.
hoewel dat natuurlijk wel redelijk naief is. vaak zijn de marocs met strakke anabole lijven en een dikke bmw als 21 jarige zon beetje de spelers. en dan gaan ze klagen dat ze altijd op verkeerde mannen vallen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Kally het volgende:
Misschien is het wel zo dat vrouwen kieskeurig worden juist door al die reacties waar ze uit kunnen kiezen. Je kan niet verwachten dat als er zeg maar 100 reacties binnen komen dat ze die alle 100 leest, logisch dat ze dan gaat voor wat zij sowieso al aantrekkelijk vindt.
Ook al krijg ik maar 5 reacties binnen, dan ga ik nog voor wat ik aantrekkelijk vind. Fysieke aantrekkingskracht is enorm belangrijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Kally het volgende:
Misschien is het wel zo dat vrouwen kieskeurig worden juist door al die reacties waar ze uit kunnen kiezen. Je kan niet verwachten dat als er zeg maar 100 reacties binnen komen dat ze die alle 100 leest, logisch dat ze dan gaat voor wat zij sowieso al aantrekkelijk vindt.
Njah, dan reageer je zelf op de verkeerde vrouw denk ik, misschien zoeken naar vrouwen die niet op players vallen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef cl00n het volgende:
[..]
hoewel dat natuurlijk wel redelijk naief is. vaak zijn de marocs met strakke anabole lijven en een dikke bmw als 21 jarige zon beetje de spelers. en dan gaan ze klagen dat ze altijd op verkeerde mannen vallen.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ook al krijg ik maar 5 reacties binnen, dan ga ik nog voor wat ik aantrekkelijk vind. Fysieke aantrekkingskracht is enorm belangrijk.
Dat is niet waar, ik val op wat oudere mannelijke mannen met enorm gevoel voor humor en motorrijbewijs en geen kinderwens is een eisquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:36 schreef cl00n het volgende:
[..]
hoewel dat natuurlijk wel redelijk naief is. vaak zijn de marocs met strakke anabole lijven en een dikke bmw als 21 jarige zon beetje de spelers. en dan gaan ze klagen dat ze altijd op verkeerde mannen vallen.
heee niet mijn probleem. maar hoor vaak dat vrouwen klagen: "ik val altijd op verkeerde mannen" ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, dan reageer je zelf op de verkeerde vrouw denk ik, misschien zoeken naar vrouwen die niet op players vallen.
en geld, groot huis. en ze mogen niet naar je lingerie vragen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik val op wat oudere mannelijke mannen met enorm gevoel voor humor en motorrijbewijs en geen kinderwens is een eis
Ik sprak algemeenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:39 schreef cl00n het volgende:
[..]
heee niet mijn probleem. maar hoor vaak dat vrouwen klagen: "ik val altijd op verkeerde mannen" ofzo.
Geld boeid me niet, verdien mijn eigen centen, daarbij ben ik degene in de relatie die vaak de cadeautjes koopt, een groot huis kan me ook niet boeien, ik wil niet samenwonen, heb zelf een huis.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:40 schreef cl00n het volgende:
[..]
en geld, groot huis. en ze mogen niet naar je lingerie vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |