PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 0% gewijzigd door Aldo-MC op 05-04-2013 16:09:43 ]
Weinig fokkers waar je een gesprek mee kan voerenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Weinig posts vandaag..is fok offline geweest?
Nee, Djeetje en Tbakkert waren offlinequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb bijna niet gepost vandaag dus dat scheelt ook weer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
En ik ben pas terug uit noorwegen moest effe een liquidatie plegenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Pas maar op, AIVD leest alles.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:52 schreef strakkeman het volgende:
[..]
En ik ben pas terug uit noorwegen moest effe een liquidatie plegen
Komende weekquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef pascal08 het volgende:
Wanneer is dat Low Pace toernooi? Ik wil wel meedoen, maar heb de komende 3 weken tentamens.
Wel.quote:
ik doe ook mee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Komende weekMaar als het bevalt kunnen we misschien vaker iets in die trant doen.
Ik ga zo wel even kijken of ik een leuk team kan maken. Dan doe ik gewoon mee. Zoveel wedstrijden zijn het niet toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Komende weekMaar als het bevalt kunnen we misschien vaker iets in die trant doen.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even kijken of ik een leuk team kan maken. Dan doe ik gewoon mee. Zoveel wedstrijden zijn het niet toch?
Götze maakte tegen El blachito nog een mooie goal vanmiddagquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil later vanmiddag/vanavond zeker nog wel hoor
vorige keer staat nog goed op mijn netvlies gebrand
Götze, wat was die toen goed...
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou je dan deze post in de OP kunnen zetten?
GAM / [FIFA 13: FUT] #947 IF Marchetti
Idd, wat een geweldige goal was dat!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Götze maakte tegen El blachito nog een mooie goal vanmiddag![]()
Buitenkantje rechts in de kruising
Doe een competitie ( ieder 2 keer tegen elkaar) en dan een playoff tussen eerste 6 ofzo ( nummer 1 speelt tegen 6/2 tegen 5/ 3 tegen 4 ) en dan knockout verderquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Heb met jou 9 deelnemers.
Kun je een competitie van maken, of poultjes en knock out. Wat vindt de rest?
Prima wmb. Wel veel wedstrijdenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Doe een competitie ( ieder 2 keer tegen elkaar) en dan een playoff tussen eerste 6 ofzo ( nummer 1 speelt tegen 6/2 tegen 5/ 3 tegen 4 ) en dan knockout verder
Ja maar is wel vetquote:
Ik alleen in Noordquote:
Ik doe ook meequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef pascal08 het volgende:
Wanneer is dat Low Pace toernooi? Ik wil wel meedoen, maar heb de komende 3 weken tentamens.
Doe pogba chiellini en een van de vele rm's uit de serie aquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/691
Je kan op copysquad drukken
Iemand een leuke optie voor de LCM, LM en LCB? Diaby moet 2.5 link krijgen van de LCM.
Wil geen BPL verder op de LCB en LM. Dus dan blijven er alleen middenvelders van Arsenal en Franse middenvelders uit de BPL over.
Diaby heeft maar 1,5 nodig hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/691
Je kan op copysquad drukken
Iemand een leuke optie voor de LCM, LM en LCB? Diaby moet 2.5 link krijgen van de LCM.
Wil geen BPL verder op de LCB en LM. Dus dan blijven er alleen middenvelders van Arsenal en Franse middenvelders uit de BPL over.
Competitie lijkt me wel lachen, zeker als we meer dan 10 deelnemers hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Heb met jou 9 deelnemers.
Kun je een competitie van maken, of poultjes en knock out. Wat vindt de rest?
Ohja klopt, een Franse CM kan sowieso.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diaby heeft maar 1,5 nodig hoor
IF Payet is wel fijn op LM overigens.
Meh, ik wil dus iets anders denk ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doe pogba chiellini en een van de vele rm's uit de serie a
Willekeurige Franse CM (genoeg opties), IF Payet LM, Mangala/Sakho LCBquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Meh, ik wil dus iets anders denk ik.
Misschien dan maar zo:quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Willekeurige Franse CM (genoeg opties), IF Payet LM, Mangala/Sakho LCB
Ramos danquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien dan maar zo:
IF Isco Arteta
Pique
Al ben ik wel bang dat Pique het achterin niet allemaal bij gaat houden. Van alle verdedigers die ik heb heeft er geen één minder dan 73 pace.
Geen zin om 170K voor 1 speler te betalen.quote:
170kquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen zin om 170K voor 1 speler te betalen.
En dan SIF Jaenet welquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen zin om 170K voor 1 speler te betalen.
Ja.quote:
Zal waarschijnlijk gewoon de IF worden.quote:
Wacht maar.quote:
Pak die Servische keeper van udinese, die is niet heel slecht.quote:
Dan heeft samuel 7 chem?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pak die Servische keeper van udinese, die is niet heel slecht.
Dan lever ik wel 8 positioning, 6 reflexes en 4 diving in. Denk niet dat dat de moeite waard is om Vidic met 9 chem te laten spelen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Pak die Servische keeper van udinese, die is niet heel slecht.
Ohja ik zit niet op te letten.quote:
SMLENOquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ohja ik zit niet op te letten.
Goedquote:
Waar zijn jullie mee bezig?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Keeper tellen we niet mee![]()
Voor de duidelijkheid, hoop dat anderen dat ook niet hebben gedaan.
system32 map deleten, wordt ie heel snel vanquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:01 schreef Djeetje het volgende:
Kan ik niet even snel mijn pc leeg halen zonder dat er gevolgen bij komen zoals windows cd's er in doen etc.
Als dit soort teams al teveel pace hebben dan hebben jullie het iets te streng vastgesteld volgens mijquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef pascal08 het volgende:
Dit team zit ook boven het gemiddelde.
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik ben slecht en ik vind het een hele fijne opstelling.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:02 schreef Reemi het volgende:
3421 is te gevaarlijk voor een fifanoob he?
O. Dan probeer ik het gewoon. Nederbelgen team, waarschijnlijk die van Tim jatten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben slecht en ik vind het een hele fijne opstelling.
Kan prima, zolang de balans maar goed is. 3-5-2 is wel wat makkelijker verdedigen though.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:02 schreef Reemi het volgende:
3421 is te gevaarlijk voor een fifanoob he?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
O. Dan probeer ik het gewoon. Nederbelgen team, waarschijnlijk die van Tim jatten.
Zo kennen we je helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is te veel![]()
61 kan ik nog wel mee leven, 62... Maar niet 64
Met goud ben ik konkoslecht, in divisies althans. Met silver win ik veel meer dan met goud in divisie 1quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer ben jij een FIFA noob dan?
Mijn internet is konkotraag, sorry voor late reactiesquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:03 schreef StijnDa het volgende:
Het Low Pace voorseizoen kan beginnententamens gehad, ik ga zo een team bouwen.
Voorwaarden: max 70 pace, gemiddeld +- 60.
Wisselen mag, maar qua zelfde pace niveau en zelfde chemistry als je basis, dus geen Lampard inbrengen in je Serie A team.
Wil je met Klaas-Jan spelen maar helaas 71 pace, overleg even, ik maak daar niet te snel een probleem van als het beperkt blijft.
Leuk om eens andere spelers en speelstijlen te kunnen proberen, ik verwacht dan ook sportiviteit van de deelnemers.
Aanmelden voor bekende FUT fokkers kan bij mij in DM of PM. Nu dus nog het voorseizoen, wat proberen tegen elkaar. Later een competitie of toernooi.
Xbox 360.
Game on.
Ik ook hoor, daarom speel ik geen divisions meerquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Met goud ben ik konkoslecht, in divisies althans. Met silver win ik veel meer dan met goud in divisie 1.
Gold cup ofzo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daarom speel ik geen divisions meer
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:07 schreef StijnDa het volgende:
Mathijs:
[..]
Mijn internet is konkotraag, sorry voor late reacties
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
stijn mag ik Leandro Damiaõ gebruiken?
62.6 dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is te veel![]()
61 kan ik nog wel mee leven, 62... Maar niet 64
Ja, speel eigenlijk alleen maar Gold Cup en af en toe een leuke thema cup. Silver cup speelde ik altijd wel veel, maar nu speel ik gewoon Gold Cup met mijn silver teams altijd.quote:
60,39 jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:00 schreef pascal08 het volgende:
Dit team zit ook boven het gemiddelde.
[ afbeelding ]
Nee kan prima, lekker team.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:14 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze achterhoede te gevaarlijk?
In mijn ogen niet. Al vind ik IF Kompany wel echt achterlijk duur. Dat geld zou ik eerder in IF Hazard investeren dan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:14 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze achterhoede te gevaarlijk?
Wel erg dramatische acceleration imo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:14 schreef detennismaster het volgende:
Iemand al met Douglas gespeeld dit jaar? Is hij als buitenste CB in een 3atb wat? Stats zien er opzich wel goed uit.![]()
http://wefut.nl/player/6474
Oh, dat moest de gewone zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In mijn ogen niet. Al vind ik IF Kompany wel echt achterlijk duur
61.4, keeper telt niet mee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
60,39 ja
Daarbij heb ik de gewone Arango en de Bender van Dortmund
Ik vond hem wel goed als middelste CB, maar ik zou hem nooit aan de buitenkant zetten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:14 schreef detennismaster het volgende:
Iemand al met Douglas gespeeld dit jaar? Is hij als buitenste CB in een 3atb wat? Stats zien er opzich wel goed uit.![]()
http://wefut.nl/player/6474
IF Pizarro alleen. Dortmund Bender en NIF Arango. IF Arango is gepricefixwedquote:
Mijn voorhoede is al bijna afquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
STOP MET GOEDE IDEEËN GEVEN![]()
![]()
ik kan niet kiezen
NEINquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:23 schreef Kamikazie het volgende:
Mag ik deze gebruiken Stijn?
http://wefut.nl/player/4505
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
system32 map deleten, wordt ie heel snel van
lol.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
http://wefut.nl/player/5225
Mag ik deze dna wel gebruiken?
1 pace te veel meer...
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lol. Ik moest hard lachen om deze:
[ afbeelding ]
ik doe mee, als het maar leuk isquote:
Dorsinquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb vooral moeite met backs/buitenspelers vinden onder de 70 pace
Ja kloptquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb vooral moeite met backs/buitenspelers vinden onder de 70 pace
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
Godver, echt hardop lachen om deze![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:
KRANKENWAGEN!!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
Godver, echt hardop lachen om deze![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Duitsersquote:
Eens!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:50 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Duitsland een prachtig land en een geniale taal
individueel max 71 geloof ikquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
Stijn even duidelijkheid. Gemiddeld max .. pace? En individueel max .. pace?
70 met eventuele uitloop naar 71quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
70 met eventuele uitloop naar 71
60 met eventuele uitloop naar 61 en bij echt gigantisch hoge nood 62
90K ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:55 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand die hier goed is met prijzen van spelers? hoe duur zou dat kut team van mij hierboven zijn?
Ok, hoiquote:
Dankjequote:Op vrijdag 5 april 2013 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
20k lukt wel als je scherp inkoopt
Oke wat nou als ik Ganso op LAM zet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
70 met eventuele uitloop naar 71
60 met eventuele uitloop naar 61 en bij echt gigantisch hoge nood 62
Dit is ver boven 60 gemiddeld.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:57 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CAM?, spitsen dan ook uit de Serie A met Balotelli denk ik
Donder dan op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hahah, ik doe ook niet mee met het toernooi
Kan Diego Souza niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke wat nou als ik Ganso op LAM zet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De maand is nog maar net begonnenquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:58 schreef Reemi het volgende:
Vertonghen speler van de maand in Premier League
Nederland moet winnen hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:03 schreef TBakkert het volgende:
ik ga eten en dan trainen, später (hahahah @VDM LOLOLOLOLROFLCOPTR)
Het spelletje draait niet meer om pacequote:Op vrijdag 5 april 2013 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
Nu zit ik ook op 61 gemiddeld, toch maar een wat snellere CB erin gegooid.
ÁKINFENWA!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het spelletje draait niet meer om pace
Met een 32 pace CB kan iemand met 68 pace nog makkelijk pace abusenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij was ook overall beterquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met de Mert voor iemand lopen en je hoeft niets meer te doenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een 32 pace CB kan iemand met 68 pace nog makkelijk pace abusen
Het kanquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kan nu. Zal ik je uitnodigen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wil je een potje tegen mij spelen Leoon. ?
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:21 schreef leoon. het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kan nu. Zal ik je uitnodigen?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen steeds die grens met pace opzoeken, dat is toch juist niet de bedoeling
Het kan wel maar dan heb je het doel van dit toernooi totaal niet begrepen.quote:
met 3-punten systeem?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:22 schreef Djeetje het volgende:
Lijkt mij wel leuk om een fut competitie te doen met al de ps3 spelers.
Maar iedereen misbruikt pace al is "pace abusen" sowieso al een kut term.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]Precies.
Het is wel zo dat er gewoon veel spelers zijn met in de 60 pace, en minder met 50 of 40.
[..]
Het kan wel maar dan heb je het doel van dit toernooi totaal niet begrepen.
Wat een rot ouders ja! Ik zal vast dan ook nog wel kunnen. Später!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan nu niet, maar later vanavond wel, wil je dan?
Ik moet tot half 9 trainen en nu mag ik niet meer van mijn ouders
Vind jij maar is een goede back in de serie A met minder dan 60 pacequote:Op vrijdag 5 april 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen steeds die grens met pace opzoeken, dat is toch juist niet de bedoeling
Een goede back zonder pace bestaat nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind jij maar is een goede back in de serie A met minder dan 60 pace
Daarom zoek je dus de grens op....quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een goede back zonder pace bestaat niet
Nee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar iedereen misbruikt pace al is "pace abusen" sowieso al een kut term.
Ik heb geen PS3quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben blij dat je een ps3 hebt.
Gianpaolo Bellini & Gennaro Sardoquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vind jij maar is een goede back in de serie A met minder dan 60 pace
Gekke clown ga gewoon niet zo haten. Stijn probeert wat leuks op te zetten waar niet in een team pace het belangrijkste is en jij gaat lopen kloten. Donder dan gewoon op jongen.quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er na het eten een potje tegen mij doen?
Ik wil nu wel als je op de PS3 zit. Op de xbox na het eten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:29 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er na het eten een potje tegen mij doen?
Ik zeg alleen dat iedereen snelheid voorin en achterin misbruikt. Maar goed leuk idee verder maar of je nou met een 90 pace aanvaller tegen een 75 pace verdediger speelt of met een 60 pace aanvaller tegen een 32 pace verdediger ik zie weinig verschil.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gekke clown ga gewoon niet zo haten. Stijn probeert wat leuks op te zetten waar niet in een team pace het belangrijkste is en jij gaat lopen kloten. Donder dan gewoon op jongen.
heb je beiden?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:29 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ik wil nu wel als je op de PS3 zit. Op de xbox na het eten.
Hoezo is dit een uitdaging?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
IBRA - Lavezzi in de spits, toffe uitdaging dit om mee te spelen
hoe wilde je gaan paceabusen met 65 pace dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat iedereen snelheid voorin en achterin misbruikt. Maar goed leuk idee verder maar of je nou met een 90 pace aanvaller tegen een 75 pace verdediger speelt of met een 60 pace aanvaller tegen een 32 pace verdediger ik zie weinig verschil.
Omdat ik nog maar moet zien hoe IBRA speelt, nog niet één keer mee gespeeld dit jaar dus ik heb geen idee wat ik moet verwachten van hemquote:
Naja, als je tegen een 30 pace verdediger staat moet het ook wel lukken lijkt me!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe wilde je gaan paceabusen met 65 pace dan?
Ik ga zo de trein in, als het niet te druk is zal ik er even naar kijkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
Stijn maak alvast een schema kunnen sommige evt dit weekend al beginnen?
quote:Deelnemers lowpace
Stijn
Thorb
Dudeweiser
Timmy Turner
BDIL
VDM
Thad
Rijst
Kamikazie
Pascal
Goals.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Omdat ik nog maar moet zien hoe IBRA speelt, nog niet één keer mee gespeeld dit jaar dus ik heb geen idee wat ik moet verwachten van hem
Aangezien je tegen nog veel langzamer verdedigers speelt maakt het geen flikker uitquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe wilde je gaan paceabusen met 65 pace dan?
Tja, het is de beste NIF spits uit het spel. Bij een uitdaging denk ik aan een slecht team ofzo..of een team zonder pace oid. Niet ditquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Omdat ik nog maar moet zien hoe IBRA speelt, nog niet één keer mee gespeeld dit jaar dus ik heb geen idee wat ik moet verwachten van hem
Giroud lijkt mij best wel goedquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:34 schreef Thorb het volgende:
Heb nu alleen BPL maar zitten wel een aantal spelers bij die ik nog wilde proberen (alleen niemand met skills mja). Misschien nog kijken of het met een andere league kan maar dan zal er iets uitmoeten.
[ afbeelding ]
57.8 volgens mij
Is 61,3 goed genoeg ? Ik moest de LB wel sneller nemen anders klopte chem nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]Precies.
Het is wel zo dat er gewoon veel spelers zijn met in de 60 pace, en minder met 50 of 40.
[..]
Het kan wel maar dan heb je het doel van dit toernooi totaal niet begrepen.
Scholes bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Giroud lijkt mij best wel goed
Best leuke spelers erbij.
Watquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Scholes bijvoorbeeld
Beste passer ooit.
dan switch je van verdedigerquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:33 schreef leoon. het volgende:
[..]
Naja, als je tegen een 30 pace verdediger staat moet het ook wel lukken lijkt me!
mijn backs hebben 57, 52 en 58 pace, mijn spitsen 65 en 58. Wel te overzien toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aangezien je tegen nog veel langzamer verdedigers speelt maakt het geen flikker uit
ooh sorry even vergeten, dat is Suarez alquote:
Jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is 61,3 goed genoeg ? Ik moest de LB wel sneller nemen anders klopte chem niet
geojen vergeleikingquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh sorry even vergeten, dat is Suarez al
Nee Boerrigter joh.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja Suarez is ook de beste keeper. Maar kom op zeg Scholes is goed maar de beste passer ooit? Bij lange na niet vriendquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moest wat verzinnen en Ronnie, Nesta en die 2 voorin moesten in mijn teamquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Marouanedie was best goed vorig jaar
Is tenminste één van de meest veelzijdige passers, Xavi en Iniesta tikken alles alleen maar kort. (ligt in hun geval ook aan het spelsysteem).quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja Suarez is ook de beste keeper. Maar kom op zeg Scholes is goed maar de beste passer ooit? Bij lange na niet vriend
Ik heb er een bladwijzer van gemaakt, want dat paard wil ik nooit meer kwijtquote:
Geen Pirlo en Sneijder noemenquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is tenminste één van de meest veelzijdige passers, Xavi en Iniesta tikken alles alleen maar kort. (ligt in hun geval ook aan het spelsysteem).
Beckham kan er ook wat van
Xabi Alonso
Wilshere vind ik ook al heel behoorlijk
had je al een leuk idee voor een tournooi?quote:
IVAN RAMIS!quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:34 schreef Thorb het volgende:
Heb nu alleen BPL maar zitten wel een aantal spelers bij die ik nog wilde proberen (alleen niemand met skills mja). Misschien nog kijken of het met een andere league kan maar dan zal er iets uitmoeten.
[ afbeelding ]
57.8 volgens mij
Ik was zo druk bezig met laten zien dat ik Spanjaarden niet alleen maar haat, dat ik alleen nog maar die enterknop zagquote:
Wilde ik altijd al eens gebruiken, bij achterstand gewoon in de spits erbij, maar er was nooit een goed momentquote:
Volgens mij is elke vrije trap raak met hem.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wilde ik altijd al eens gebruiken, bij achterstand gewoon in de spits erbij, maar er was nooit een goed moment
Die LB heeft 0 cardweightquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
NiceToffe spelers.
Jammer van die linksback
in 3-5-2/3-4-1-2/-3-4-2-1 moet je voor Asamoah gaan en in elke andere opstelling voor El Shaarawyquote:
getransferd, dus hij zou er wel moeten zijn toch? En anders die switser op LBquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die LB heeft 0 cardweightGVD daar gaat me chemistry
Meer dan 70 pacequote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
getransferd, dus hij zou er wel moeten zijn toch? En anders die switser op LB
wtf is een switser?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
getransferd, dus hij zou er wel moeten zijn toch? En anders die switser op LB
In 3-5-2 staat hij inderdaad. Heb nu namelijk beide + Robinho is even kijken wie ik het fijnst vind. Ben namelijk nou niet echt een skiller..quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
in 3-5-2/3-4-1-2/-3-4-2-1 moet je voor Asamoah gaan en in elke andere opstelling voor El Shaarawy
Is een bronze, gooi er maar inquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en deze is er niet te vinden :
[ afbeelding ]
Kevin vond het niet ergquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is een bronze, gooi er maar in
Neem aan dat de rest het er wel mee eens is?![]()
ik ga hem zo ff makenquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:00 schreef Rijst het volgende:
heeft iemand zijn team ook al af= Wil het ff testne
is goed@ je editquote:
Ik kan niet joinen..quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is goed@ je editecht een lijst van meer dan 10 mensen die erbij willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |