PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 0% gewijzigd door Aldo-MC op 05-04-2013 16:09:43 ]
Weinig fokkers waar je een gesprek mee kan voerenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Weinig posts vandaag..is fok offline geweest?
Nee, Djeetje en Tbakkert waren offlinequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb bijna niet gepost vandaag dus dat scheelt ook weer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
En ik ben pas terug uit noorwegen moest effe een liquidatie plegenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Pas maar op, AIVD leest alles.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:52 schreef strakkeman het volgende:
[..]
En ik ben pas terug uit noorwegen moest effe een liquidatie plegen
Komende weekquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef pascal08 het volgende:
Wanneer is dat Low Pace toernooi? Ik wil wel meedoen, maar heb de komende 3 weken tentamens.
Wel.quote:
ik doe ook mee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Komende weekMaar als het bevalt kunnen we misschien vaker iets in die trant doen.
Ik ga zo wel even kijken of ik een leuk team kan maken. Dan doe ik gewoon mee. Zoveel wedstrijden zijn het niet toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Komende weekMaar als het bevalt kunnen we misschien vaker iets in die trant doen.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga zo wel even kijken of ik een leuk team kan maken. Dan doe ik gewoon mee. Zoveel wedstrijden zijn het niet toch?
Götze maakte tegen El blachito nog een mooie goal vanmiddagquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil later vanmiddag/vanavond zeker nog wel hoor
vorige keer staat nog goed op mijn netvlies gebrand
Götze, wat was die toen goed...
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zou je dan deze post in de OP kunnen zetten?
GAM / [FIFA 13: FUT] #947 IF Marchetti
Idd, wat een geweldige goal was dat!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef leoon. het volgende:
[..]
Götze maakte tegen El blachito nog een mooie goal vanmiddag![]()
Buitenkantje rechts in de kruising
Doe een competitie ( ieder 2 keer tegen elkaar) en dan een playoff tussen eerste 6 ofzo ( nummer 1 speelt tegen 6/2 tegen 5/ 3 tegen 4 ) en dan knockout verderquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Heb met jou 9 deelnemers.
Kun je een competitie van maken, of poultjes en knock out. Wat vindt de rest?
Prima wmb. Wel veel wedstrijdenquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Doe een competitie ( ieder 2 keer tegen elkaar) en dan een playoff tussen eerste 6 ofzo ( nummer 1 speelt tegen 6/2 tegen 5/ 3 tegen 4 ) en dan knockout verder
Ja maar is wel vetquote:
Ik alleen in Noordquote:
Ik doe ook meequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:55 schreef pascal08 het volgende:
Wanneer is dat Low Pace toernooi? Ik wil wel meedoen, maar heb de komende 3 weken tentamens.
Doe pogba chiellini en een van de vele rm's uit de serie aquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/691
Je kan op copysquad drukken
Iemand een leuke optie voor de LCM, LM en LCB? Diaby moet 2.5 link krijgen van de LCM.
Wil geen BPL verder op de LCB en LM. Dus dan blijven er alleen middenvelders van Arsenal en Franse middenvelders uit de BPL over.
Diaby heeft maar 1,5 nodig hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:19 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/691
Je kan op copysquad drukken
Iemand een leuke optie voor de LCM, LM en LCB? Diaby moet 2.5 link krijgen van de LCM.
Wil geen BPL verder op de LCB en LM. Dus dan blijven er alleen middenvelders van Arsenal en Franse middenvelders uit de BPL over.
Competitie lijkt me wel lachen, zeker als we meer dan 10 deelnemers hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Heb met jou 9 deelnemers.
Kun je een competitie van maken, of poultjes en knock out. Wat vindt de rest?
Ohja klopt, een Franse CM kan sowieso.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Diaby heeft maar 1,5 nodig hoor
IF Payet is wel fijn op LM overigens.
Meh, ik wil dus iets anders denk ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doe pogba chiellini en een van de vele rm's uit de serie a
Willekeurige Franse CM (genoeg opties), IF Payet LM, Mangala/Sakho LCBquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Meh, ik wil dus iets anders denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |