Dan ben je idd echt gewoon een falert, volgens mij doet bea dat niet eens is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die brood met mes en vork eten
Mensen die stukken van hun brood afscheuren en dan opeten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die brood met mes en vork eten
Watquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:32 schreef MouzurX het volgende:
Stagebegeleider at dingen als een mars met mes en vork
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:32 schreef MouzurX het volgende:
GTFO of the genepool danquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:32 schreef MouzurX het volgende:
Was volgens mij ook een trend een jaar of 2 geleden. Zag op internet ook veel plaatjes van mensen die dat soort shit deden.quote:
En dan zo heel voorzichtig van die kleine stukjes in hun mond stoppen en met hun hand voor de mond opeten, zo awkwardquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen die stukken van hun brood afscheuren en dan opeten.!
Yes.quote:
Alles kan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef Gorzalka het volgende:
Lot, kan je paracetamol ook snuiven zodat het sneller wordt opgenomen?
je moet het in je k* teren neemt het snelst op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef Gorzalka het volgende:
Gwn zetpilletje in je kontjequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef Gorzalka het volgende:
In je nek injecteren werkt het beste.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef Gorzalka het volgende:
Dat is met meer dingen zoquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
In je nek injecteren werkt het beste.
Niet juist, volgens mij ligt daar het probleem. Hele nacht lopen ijlen en maar een paar uur geslapen, zullen wel ontwenningsverschijnselen zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gwn zetpilletje in je kontje
heb je weer lopen zuipen jij poolse drankbak
Paracetamol vóórdat je gaat drinken is ook erg effectief.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niet juist, volgens mij ligt daar het probleem. Hele nacht lopen ijlen en maar een paar uur geslapen, zullen wel ontwenningsverschijnselen zijn.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:35 schreef Allure_ het volgende:
heb je weer lopen zuipen jij poolse drankbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |