Filet Americanquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:53 schreef themauster het volgende:
Lekker broodje Filet Americain met uitjes
djs hebben geen muziekkeuze.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
ik wilde een compliment maken om de muziek keuze van Claudia, maar die trek ik maar weer terug.
*kras*
moet toch iemand de schuld geven van het steeds draaien van die krasplaten?quote:
In beperkte mate wel. Maar veel draaien dan toch platen die je al de hele dag langs hoort komen. Baas Timur doet dat beter.quote:
Domien gaat vast ook klassieke muziek draaien als ie terug komt van vakantie.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In beperkte mate wel. Maar veel draaien dan toch platen die je al de hele dag langs hoort komen. Baas Timur doet dat beter.
Vivaldi
Ja ik weet het, maar de freechoice van Claudia is altijd een Giel opname, ik hoeverre dat echt een vrije keuze is of gedwongen Vara kruisbestuiving weet ik ook niet, en dan vaak nog een ander nummer, meestal merk je het wel aan het aan of afkondiging.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
In beperkte mate wel. Maar veel draaien dan toch platen die je al de hele dag langs hoort komen. Baas Timur doet dat beter.
Vivaldi
Niet haten op de muziek van de Efteling. Zitten pareltjes tussen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Domien gaat vast ook klassieke muziek draaien als ie terug komt van vakantie.
Afrika Beat of andere muziek van de Efteling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |