echt rebels wel jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:33 schreef stefanhaan het volgende:
wat een swaggerboiis hier allemaal zeg.
Kwam in de buurt, ja. Je hebt maar 4-5 hijsjes nodig om goed high te worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
8 euro voor een voorie, wtf. Was die puur gedraaid ofzo
Hahaha zo ben ik eens straalbezopen geweest met een doecnt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat boeit het dan joh, yolooo. Heb ook gewoon een keer in de 5e klas staan blowen naast de adjunct directeur toen we 's avonds een feest hadden.
Haha zeker zo'n jonge docent?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahaha zo ben ik eens straalbezopen geweest met een doecnt.
Die kwam ik tegen in de stad met uitgaan. Ik hoorde opeens een man mijn naam schreeuwen,
dus keek ik om was het mijn docent van 'vormgeving' hahaha. stontje straal bezopen
Ik vind een jonko altijd vreemd smaken als ik hem langer bewaar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kwam in de buurt, ja. Je hebt maar 4-5 hijsjes nodig om goed high te worden.
Je kan er dus wel meerdere dagen mee doen.
Nouja niet als het aan mij ligt, is wel in een paar uur opquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kwam in de buurt, ja. Je hebt maar 4-5 hijsjes nodig om goed high te worden.
Je kan er dus wel meerdere dagen mee doen.
Ja klopt, jongere vent. Hij was ook straalbezopen hahahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha zeker zo'n jonge docent?Want dan is het altijd minder erg
Achja zo kwam ik eens een gast tegen in paradiso die scheikundeleraar was op een middelbare school, lekker aan de pilletjes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja klopt, jongere vent. Hij was ook straalbezopen hahaha
zo mooi en na t weekend zo vanne: En ben je de ochtend nog goed doorgekomen ?
Mooie tijden waren dat
Ik ben nog wel eens onderweg naar school een lerares tegengekomen die ik het 1e uur zou hebben, terwijl ik met een dikke joint in mijn muil fietste.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat boeit het dan joh, yolooo. Heb ook gewoon een keer in de 5e klas staan blowen naast de adjunct directeur toen we 's avonds een feest hadden.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja niet als het aan mij ligt, is wel in een paar uur op
Goed gesloten in een zakje toch niet?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik vind een jonko altijd vreemd smaken als ik hem langer bewaar.
Doe het liefste ook niet
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben nog wel eens onderweg naar school een lerares tegengekomen die ik het 1e uur zou hebben, terwijl ik met een dikke joint in mijn muil fietste.
mooi prakje ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel eens gelopen. Smorgens vroeg, lekker door een prakje, blikje RB
en effe chillings .
GOEDE MORGUHHHH MOIRA!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:38 schreef Moira. het volgende:
Jeeeej deel 100
Gefeliciteerd met ons topic schatjes
Mijn bed is zo fijn
Gast, 5 soetoes van een jonko en dan nokkie? lijkt me meer aan jou liggen dan aan de Crystal Royalequote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Gast, 5 soetoes van een jonko en dan nokkie? lijkt me meer aan jou liggen dan aan de Crystal Royale
Dat heb ik ook weer niet gezegd, ik zei goed high, niet uberhigh.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef Olment het volgende:
[..]
GOEDE MORGUHHHH MOIRA!!!![]()
[..]
Gast, 5 soetoes van een jonko en dan nokkie? lijkt me meer aan jou liggen dan aan de Crystal Royale
Daarbij wil ik wel toevoegen dat ik in mijn buik werd gemept bij het hijsen waarvan het veel meer in je longen komt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weer niet gezegd, ik zei goed high, niet uberhigh.
Dan blow je niet met relaxte mensenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarbij wil ik wel toevoegen dat ik in mijn buik werd gemept bij het hijsen waarvan het veel meer in je longen komt.
Waarom zeg je dat nu pas dan johquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarbij wil ik wel toevoegen dat ik in mijn buik werd gemept bij het hijsen waarvan het veel meer in je longen komt.
Dat doe ik ook soms, dat werkt iets te goed voor waar ik op dat moment zin in had.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan blow je niet met relaxte mensen
Doet dat toch alleen bij een killershotje
Ja of vaporizenquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:55 schreef Olment het volgende:
Vind daar zooo niks aan. Iemand in zijn buik meppen opt moment van hijsen![]()
Dan geniet je toch helemaal niet van die joint. Kun je beter bongen als het je puur gaat om skaffa te worden.
Nooit gezien of gedaan, alleen idd die joint in de mond nemen en dan een ander een shotje geven. Dat komt wel keeeeihardquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:55 schreef Olment het volgende:
Vind daar zooo niks aan. Iemand in zijn buik meppen opt moment van hijsen![]()
Dan geniet je toch helemaal niet van die joint. Kun je beter bongen als het je puur gaat om skaffa te worden.
precies,, en op het moment dattie wilt gaan hoesten, mep je um flink...quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit gezien of gedaan, alleen idd die joint in de mond nemen en dan een ander een shotje geven. Dat komt wel keeeeihard
dan ga je vandaag helemaaaal niks doenquote:
Moet vanavond werkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:00 schreef Olment het volgende:
[..]
dan ga je vandaag helemaaaal niks doen
Alleen jonko's bouwen
dus geen moira op tc vanavondquote:
daar had ik zo'n hekel aan hé.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
drie EN EEN HALF uur he![]()
KutkoopavondenWord echt elke week ingeroosterd gvd
dit ja, kom voor 3 uur mijn bed niet uitquote:
Ja voelt zo nutteloos man, word liever 's ochtends tot smiddags ingeroosterd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
drie EN EEN HALF uur he![]()
KutkoopavondenWord echt elke week ingeroosterd gvd
En morgen ook van 09:00 tot 17:30quote:
Iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:03 schreef Olment het volgende:
[..]
daar had ik zo'n hekel aan hé.
Ben je heel de dag eigenlijk maar wat rond aant draaien omdat je vanavond moet werken
maar niet op zaterdag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja voelt zo nutteloos man, word liever 's ochtends tot smiddags ingeroosterd.
Idd, dan zou ik nu klaarwakker zijn én klaar met werk, ipv nog steeds lui in bed liggen en straks nog moeten werkenquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja voelt zo nutteloos man, word liever 's ochtends tot smiddags ingeroosterd.
ook beter van wel.. jij doet liever de zaterdag van 17:00 tot 21:00 dan van 9:00 tot 13:00?quote:
Ik doe helemaal niets op zaterdag.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:06 schreef Olment het volgende:
[..]
ook beter van wel.. jij doet liever de zaterdag van 17:00 tot 21:00 dan van 9:00 tot 13:00?
Ik ook niet meer de laatste 2-3 jaar.. Zaterdag werk vind ik persoonlijk iets voor een bij baantjequote:
Ja iddquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, dan zou ik nu klaarwakker zijn én klaar met werk, ipv nog steeds lui in bed liggen en straks nog moeten werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |