quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Voor wat het waard is.... Maar als deze jongen idd zijn contract niet verlengd bij Arsenal dan is er natuurlijk maar één club in Nederland waar hij thuis hoort.quote:‘PSV en FC Twente denken aan komst van overbodige Ebecilio’
Kyle Ebecilio slaagt misschien niet bij zijn droomclub Arsenal. De negentien jaar oude middenvelder staat sinds enkele jaren onder contract bij the Gunners, die hem weghaalden uit de jeugdopleiding van Feyenoord. In Londen maakt Ebecilio echter geen minuten en bovendien loopt zijn contract ten einde. Twee clubs uit de Eredivisie zouden het nu op de Nederlander hebben voorzien.
Het Algemeen Dagblad weet dat zowel PSV als FC Twente geïnteresseerd is in Ebecilio, neef van Jeffrey Bruma. De geboren Rotterdammer heeft behalve de twee Nederlandse verenigingen ook de mogelijkheid zijn aflopende contract bij Arsenal met een seizoen te verlengen. Onduidelijk is waar de voorkeur van Ebecilio zelf ligt.
Ebecilio, die volgens zijn management 'deze maand' de knoop doorhakt, maakt deel uit van een grotere groep talenten die de laatste jaren besloten hun Nederlandse club te verlaten voor een Engelse. Feyenoord zag in de loop der jaren al diverse jeugdinternationals gaan: Bruma (Chelsea), Karim Rekik (Manchester City) en Nathan Aké (Chelsea) kozen allen voor een avontuur aan de andere kant van de Noordzee.
Daarbij staan ze er bij de andere clubs ook niet bekend om dat ze jongere talenten een kans geven.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Voor wat het waard is.... Maar als deze jongen idd zijn contract niet verlengd bij Arsenal dan is er natuurlijk maar één club in Nederland waar hij thuis hoort.
En als 'onze' spelers dezelfde houding als Eriksen aannemen, komt het ook wel goed met de financiën. Eriksen (zijn contract loopt volgend jaar af) zegt dat hij onder geen beding transfervrij de deur uit zal lopen omdat hij daarvoor te veel aan de jeugdopleiding van zijn club te danken heeft. Zo hoort het.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:04 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Wel weer een goed voorbeeld waarom Kongolo bijvoorbeeld ook beter bij Feyenoord zou kunnen blijven.
In dat soort uitspraken geloof ik niet zo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:26 schreef Gert het volgende:
[..]
En als 'onze' spelers dezelfde houding als Eriksen aannemen, komt het ook wel goed met de financiën. Eriksen zegt dat hij onder geen beding transfervrij de deur uit zal lopen omdat hij daarvoor te veel aan de jeugdopleiding van zijn club te danken heeft. Zo hoort het.
Met welke speler in de selectie kun je hem vergelijken? Clasie bijvoorbeeld? Of is hij een stuk aanvallender?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:29 schreef satecl het volgende:
Feyenoord moet er echt alles aan doen om die Ebecillio terug naar Feyenoord te halen. Echt een geweldig talent. Ik heb hem zien spelen op het jeugd EK en WK, 2 jaar terug. Hij werd toen ook uitgeroepn tot beste speler van het toernooi. Type Fer, alleen dan in voetballend oogpunt sterker.
Ook een vriend van Vilhena, Kongolo, Boetius en Achahbar. Daar speelde hij vanaf kinds af aan mee samen. Hopelijk maakt Feyenoord hier werk van.
"Dat soort" uitspraken? Alsof je dat zo vaak hoort, dat een voetballer onomwonden stelt dat hij niet gratis de deur uit zal lopen. Ik vind dat een mooie instelling en hopelijk denken ook onze spelers een beetje aan de club waar ze opgeleid zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In dat soort uitspraken geloof ik niet zo.
Type Fer/Strootman. Zeer sterk, balvast en scorenvermogend. Ik zou hem persoonlijk op de plek van Vilhena zetten, en Vilhena op 10. Als Clasie dan ook nog blijft heb je echt een bazenmiddenveld.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Met welke speler in de selectie kun je hem vergelijken? Clasie bijvoorbeeld? Of is hij een stuk aanvallender?
Betaal jij hem?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:33 schreef satecl het volgende:
[..]
Type Fer/Strootman. Zeer sterk, balvast en scorenvermogend. Ik zou hem persoonlijk op de plek van Vilhena zetten, en Vilhena op 10. Als Clasie dan ook nog blijft heb je echt een bazenmiddenveld.
Een van de goals in de finale van het Jeugd-EK:
Hier nog een gevonden vanaf 1:10
Ik doel meer op het feit dat er in de voetballerij zoveel wordt geroepen maar dat het een dag later zomaar weer totaal anders kan zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:31 schreef Gert het volgende:
[..]
"Dat soort" uitspraken? Alsof je dat zo vaak hoort, dat een voetballer onomwonden stelt dat hij niet gratis de deur uit zal lopen. Ik vind dat een mooie instelling en hopelijk denken ook onze spelers een beetje aan de club waar ze opgeleid zijn.
In het algemeen is dat zeker waar. Maar een speler die zoiets als dit zegt vind ik wel bijzonder. EIgenlijk is dat precies wat wij zouden verwachten (en eigenlijk normaal zouden vinden) van onze talenten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik doel meer op het feit dat er in de voetballerij zoveel wordt geroepen maar dat het een dag later zomaar weer totaal anders kan zijn.
Deze post moet ook even in dit topic.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Dat hele het nieuwe stadion en RDK kan me gestolen worden, de typhus voor ze. Zowel HNS als RDK. Ik zeg; BDK. Behoud de Kuip, behoud Feyenoord, groei vanuit je basis, niet vanuit randzaken. Jeugd voorop, beleid voorop, gezond beleid. Goed kijken naar een club als Dortmund. Beleid beleid en beleid. Geen gezeik. Op eigen poten staan, vechten voor elke stap die je kan maken. Samen met je supporters, niet met de KNVB en hun verwarmde stoeltjes of broodjes gezond, de pleuris, allemaal randzaken; niet belangrijk. Club is het belangrijkste, Feyenoord, en haar supporters. Kan je bouwen wat je wil, slopen wat je wil. Nogmaals; de typhus voor alles, behalve de club.
Bovenop het unieke ontwikkelingspotentieel!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De Pel gaat een hattrick maken vanavond
Dordt uit vandaag. Lokale krakerT.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:40 schreef Calciumdude het volgende:
beetje jammer dat het op zo'n grafdag is...
sparta voeltbalt op vrijdag
De Pelquote:Graziano Pellè jaagt in de laatste zes speelrondes van dit seizoen op een record. De aanvalsleider van Feyenoord kan de meest productieve Italiaan in een buitenlandse topcompetitie of de eredivisie worden.
Momenteel heeft Pellè 21 treffers gemaakt, slechts drie minder dan het record van Luca Toni, zo meldt Infostrada, dat de competities van Engeland, Spanje, Frankrijk en Duitsland onderzocht.
In dienst van Bayern München scoorde Toni 24 keer in het seizoen 2007/2008. Nu al deelt Pellè de tweede plek op deze lijst met Marco Simone, die namens AS Monaco op schot was in het seizoen 1999/2000.
Feyenoord treedt vrijdagavond in eigen huis aan tegen VVV-Venlo. De Rotterdammers zijn al 24 eredivisieduels op rij ongeslagen in De Kuip, de langstlopende reeks sinds de serie van 35 ongeslagen thuiswedstrijden tussen oktober 1995 en oktober 1997.
De laatste keer dat Feyenoord een jaargang afsloot zonder thuisnederlaag in de eredivisie was in 1996/1997.
quote:Ajax en Feyenoord broeden op 'supportersplan'
Ajax, Feyenoord en de beide supportersverenigingen hebben tot 1 mei de tijd om een plan te maken om weer uitsupporters toe te laten tijdens de Klassieker. De grootste uitdaging: de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb over de streep krijgen.
Wat Aboutaleb betreft is het nog maar de vraag of er weer uit-fans mogen komen. Eerder liet zijn Amsterdamse collega Eberhard van der Laan zich wél positief uit over het aanpassen van de huidige regeling.
"Beide clubs en de supportersverenigingen van beide clubs trekken samen op om voor 1 mei het een en ander te kunnen presenteren aan de burgemeesters", zegt Miel Brinkhuis, woordvoerder van Ajax, in Metro. Het doel is normalisatie van de sfeer rond de beladen wedstrijden.
Aboutaleb schreef in antwoord op vragen van de VVD dat hij niet vooruit wil lopen op een eventuele versoepeling van de regels. "Uitgangspunt voor alle partijen is dat de Klassieker onder normale omstandigheden moet kunnen worden gespeeld", aldus de burgervader. "In 2011 is afgesproken dat de partijen voorafgaand aan het seizoen 2013-2014 bij elkaar komen om de uitkomsten te bespreken en een beslissing te nemen. Ik loop niet vooruit op dit evaluatiemoment."
Sinds 2009 komen er geen supporters van de tegenstander meer bij Klassiekers. Dat gebeurde na een reeks van incidenten.
Het zal weer eens nietquote:Kyle Ebecilio keert mogelijk terug naar Nederland. De oud-Feyenoorder, die nu voor Arsenal speelt, staat in de belangstelling van PSV en FC Twente.
De negentienjarige Ebecilio werd opgeleid bij Feyenoord en speelt sinds de zomer van 2010 voor Arsenal. Daar loopt na dit seizoen zijn contract af. De Gunners hebben reeds een aanbieding gedaan om te verlengen, maar de jeugdinternational twijfelt nog.
Dat heeft onder andere te maken met de belangstelling van PSV en FC Twente. "Kyle kan in Londen een jaar bijtekenen", zegt zijn managementsbureau P4P Sports Group tegen het Algemeen Dagblad. "Maar er is volop interesse vanuit Nederland, Duitsland en België. Op namen van clubs gaan wij niet in, maar het gaat om grote clubs. Kyle zal deze maand een beslissing nemen."
Dat deed RDK niet met De Wolf?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Dekatria het volgende:
Beetje doorzichtig hoe men nu oud spelers en de trainer voor het PR wagentje poogt te spannen na de blunders deze week..
En held Willem van Hanegem natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
RDK gebruikte in het begin Paauwe ook.
Tering, wat een gekkehuis was dat!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef Benigoi het volgende:
Ah..ich war dabei.
Machtig gevoel was dat zo´n legioen on tour.
Geweldig al die bussen en natuurlijk 1 grote klerenzooi onder de tribunes en op de parkeerplaats.
Duitsland uit,immer viel spassss
twitter:FRjerrrr_ twitterde op donderdag 04-04-2013 om 16:38:17@awaydays_ Here a photo of all the buses before the 14.500 Feyenoord fans went to the Rheinstadion in Dusseldorf. http://t.co/4C14FAQSVc reageer retweet
Die schuift zichzelf wel naar vorenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En held Willem van Hanegem natuurlijk.
Zeker een toffe foto!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef Grifte het volgende:
Toffe fototwitter:awaydays_ twitterde op donderdag 04-04-2013 om 16:27:2214,000 Feyenoord fans in Germany. 1996. http://t.co/mtWFeVOGRT[ afbeelding ] reageer retweet
Ik geloof ook niet dat iemand als Ronald Koeman is ingefluisterd dat hij een vriendje van De Telegraaf moet bellen om te vertellen dat Feyenoord een moderner en groter stadion nodig heeft. Die bepaalt echt zelf wel wat hij zegt en tegen wie.quote:
Geloof ik meteen, die 'supporters' die meteen achterdochtig zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:09 schreef Happel het volgende:
Geloof er niet zo in dat Ebicilio terug komt. Die ging niet voor niets weg.
[ afbeelding ]
Een oude concept-versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Dat is inmiddels geen nieuws meer, het is meer de normale dagelijkse gang van zaken.quote:
Moeilijk in deze vorm?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Zal nog moeilijk worden vanavond in deze vorm.
2-1 of 1-1, zeker geen makkelijke zege.
Nec was 1 van de beste wedstrijden dit seizoenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik vind ons echt niet overtuigend spelen de laatste wedstrijden. Roda uit was ook slecht Utrecht thuis, Heerenveen, Nec was 1 helft goed de rest matig.
Ik zit er weer man, al ruim een jaar gaat het weer prima in De Kuip. Heb namelijk al die tijd dezelfde onderbroek aan gedaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Voor VVV zijn we laatste jaren nooit in vorm: vorig jaar was het na Ado en Utreg (ofzo), keer daarvoor was het na één of andere wedstrijd die uit mn geheugen gewist is. VVV moet je gewoon oprollen met 3-0quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik vind ons echt niet overtuigend spelen de laatste wedstrijden. Roda uit was ook slecht Utrecht thuis, Heerenveen, Nec was 1 helft goed de rest matig.
Dat was ook maar één helft hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nec was 1 van de beste wedstrijden dit seizoen
En dan mij negatief noemenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:28 schreef Aldo-MC het volgende:
Is dat dezelfde die vorig jaar bij de joden rond liep?quote:
Nee dat is zn neefje ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die vorig jaar bij de joden rond liep?
Geen familie.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die vorig jaar bij de joden rond liep?
Ik besloot m'n vader , die al jaren niet meer in de Kuip of welk stadion dan ook was geweest, mee te nemen. De teringzooi in Duitsland vóór de wedstrijd en het slagveld ná de wedstrijd op de parkeerplaats hebben ervoor gezorgd dat het ook wel de laatste keer was, geloof ikquote:
en hoe had je dat dan voor je gezien ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:49 schreef RvLaak het volgende:
Vanavond Feyenoord winnen, de rest van het weekend hopen op goede resultaten... Misschien dat ze een keer in kunnen lopen, zonder dat ze moeten profiteren van het falen van de rest... Zou ook wel een keer leuk zijn
Feyenoord heeft nogal een geschiedenis van niet kunnen profiteren van het falen van de rest, als ze na de rest spelen. Nu spelen ze als eerste. Scheelt in druk (denk ik)quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:58 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en hoe had je dat dan voor je gezien ?
zelf winnen , en de rest niet falen = niet inlopen...
Die snap ik ook niet echt neequote:Op vrijdag 5 april 2013 14:58 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
en hoe had je dat dan voor je gezien ?
zelf winnen , en de rest niet falen = niet inlopen...
Ik acht een kampioenschap ook onwaarschijnlijk, maar hopen kan en mag altijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef Calciumdude het volgende:
als we inlopen dan is dat volgende week...
op psv of ajax (aangezien die tegen elkaar spelen)
moeten we wel zelf winnen natuurlijk...
week erna kunnen we vitesse inhalen
2e plek is nog steeds mogelijk..... kampioenschap lijkt me niet meer
PSV wint van Ajaxquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:04 schreef Calciumdude het volgende:
als we inlopen dan is dat volgende week...
op psv of ajax (aangezien die tegen elkaar spelen)
moeten we wel zelf winnen natuurlijk...
week erna kunnen we vitesse inhalen
2e plek is nog steeds mogelijk..... kampioenschap lijkt me niet meer
zie psv niet van ajax winnen helaasquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
PSV wint van Ajax
Wij winnen alles
PSV moet nog AZ uit en Twente uit.
AZ vecht tegen degradatie en Twente wil europees voetbal.
Hup Dordrecht!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:40 schreef Calciumdude het volgende:
beetje jammer dat het op zo'n grafdag is...
sparta voeltbalt op vrijdag
quote:Pellè: ‘Toen ik wegviel, zag je dat daar niet mee om kon worden gegaan’
Graziano Pellè ontbrak vorig weekend bij Feyenoord in de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen en prompt verloren de Rotterdammers met 2-0 in Friesland. Vrijdagavond is de Italiaanse topschutter, die op weg is naar een record, er weer gewoon bij in de ontmoeting met VVV-Venlo in De Kuip. Die tegenstander moet bedwongen worden, want Feyenoord is en blijft volgens Pellè een titelkandidaat.
Pellè loopt dit seizoen bijna één op één: 23 duels, 21 doelpunten. In het Abe Lenstra Stadion zag hij zijn teamgenoten worstelen tijdens zijn absentie. “Het probleem was dat de ploeg gewend was geraakt aan mijn spel. Ik had ook nog geen wedstrijd gemist. Toen ik wegviel, zag je dat daar niet mee om kon worden gegaan”, constateert Pellè nu.
De 27-jarige aanvaller wil dat VVV geklopt wordt in De Kuip; hij mikt op zes overwinningen in de laatste zes speelronden. Pas dan is Pellè tevreden, geeft hij aan op de clubwebsite. “We gaan voor het hoogst haalbare en zien daarna wel waar we staan.” De spits is op weg naar een record: hij staat als gezegd op 21 goals en als hij er nog drie bijmaakt, is hij samen met Luca Toni de meest scorende Italiaan ooit buiten de Serie A.
Ja, dat sloeg alles, politiewagen op z'n kant.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik besloot m'n vader , die al jaren niet meer in de Kuip of welk stadion dan ook was geweest, mee te nemen. De teringzooi in Duitsland vóór de wedstrijd en het slagveld ná de wedstrijd op de parkeerplaats hebben ervoor gezorgd dat het ook wel de laatste keer was, geloof ik. Wat een bizarre uitbarsting van geweld, daar....
Ja na de wedstrijd vond ik toendertijd als stoer gabbertje van 16 zelfs te ver gaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:38 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik besloot m'n vader , die al jaren niet meer in de Kuip of welk stadion dan ook was geweest, mee te nemen. De teringzooi in Duitsland vóór de wedstrijd en het slagveld ná de wedstrijd op de parkeerplaats hebben ervoor gezorgd dat het ook wel de laatste keer was, geloof ik . Wat een bizarre uitbarsting van geweld, daar....
Voor de beker wonnen ze daar dit seizoen nog met 0-3. Maar alles kan, de bal is rond.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:09 schreef vandermar het volgende:
Misschien Groningen uit waar ze het altijd moeilijk hebben
Groningen-uit en Heerenveen-thuis zijn voor Ajax nog de enige wedstrijden waar gevaar op puntverlies bestaat naar mijn mening. Héél misschien NAC-uit ook nog, maar dat is wishfull thinking.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor de beker wonnen ze daar dit seizoen nog met 0-3. Maar alles kan, de bal is rond.
Ik zou alleen geen stuiver meer zetten op Feyenoord kampioen. En Ronald ook niet. De tweede plek zou weer prachtig zijn, en dan hopelijk volgend seizoen met een nog iets beter/ingespeelder elftal waar niet teveel van weggekocht is, voor het kampioenschap gaan.
Inderdaad de angst in de ogen van die Duitssers die in der auto met ingegooide ruiten op die parkeerplaats stonden vergeet je nooit meer!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:00 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ja na de wedstrijd vond ik toendertijd als stoer gabbertje van 16 zelfs te ver gaan.
Waren beesten. Hadden ze toen best een paar van dood mogen schieten want het ging nergens over.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad de angst in de ogen van die Duitssers die in der auto met ingegooide ruiten op die parkeerplaats stonden vergeet je nooit meer!
Die Duitsers waren ook geen lievertjes in de oorlogquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waren beesten. Hadden ze toen best een paar van dood mogen schieten want het ging nergens over.
Immers geblesseerd, Clasie geschorst (die leek me overigens wel aan rust toe)quote:
Ik zou zeggen Joris voortaan op linkshalfquote:
Waarom Koeman dan Cisse en Singh nog opstelt vandaag....quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:57 schreef Cara het volgende:
Godverdomme wat was het slecht.
Zullen we de scouting eens gaan opheffen? Singh, de tering![]()
Traag, geen handelingssnelheid, verdedigend dramatisch, aanvallend dramatisch, geen woorden meer voor.
Maareuh. 3 punten. HEUUUJ HATERS-![]()
![]()
![]()
![]()
Snel terug, woon je vlak bij de Kuip?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:13 schreef Dekatria het volgende:
En weer terug.
TIFO vooraf
Singh
Mensen die fluiten bij rust
Pelle
3 punten
5 minuten fietsen, nabij Zuidpleinquote:Op vrijdag 5 april 2013 22:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Snel terug, woon je vlak bij de Kuip?
Hey buurman!quote:
Dan hebben we dezelfde routequote:Op vrijdag 5 april 2013 22:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hey buurman!(Ik woon bij het Breeplein.)
Je fietst door mijn straat ja (ik woon boven die LEGO-winkel).quote:
Lex werd node gemist vandaag. Goossens viel goed in trouwens, lekker fel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:21 schreef Cara het volgende:
Niet slecht trouwens Lex, je begint me gewoon bijna te overtuigen dat ik je in de basis van het elftal wil hebben.
Dat is toch naast die kerk?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je fietst door mijn straat ja (ik woon boven die LEGO-winkel).
quote:
Zowaar een gevaarlijke vrije trap inderdaad. Ook een hele poos geleden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:23 schreef heiden6 het volgende:
Die John Goossens is wel een lekker bijtertje ja. En iemand die goede vrije trappen neemt missen we wel.
Dan moet er een keer gebierd wordenquote:
Zeker lang geleden ja, dat dacht ik na die vrije trap ook direct.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zowaar een gevaarlijke vrije trap inderdaad. Ook een hele poos geleden.
quote:Dan moet er een keer gebierd worden
Ja dat is Pelleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 5 april 2013 18:36 schreef Grifte het volgende:
Op naar De Kuip
Wie heeft er weer een goal gescoooooooooord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Beukering terughalen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:32 schreef Zaran het volgende:
Die Singh is ook veel te licht voor Feyenoord
Welke blinde kutmongool heeft hem gescout dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:32 schreef Zaran het volgende:
Die Singh is ook veel te licht voor Feyenoord
Tegen RKC gewoon basis zetten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond Goossens wel een verademing hoor
Guidetti had hem aanbevolen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:34 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Welke blinde kutmongool heeft hem gescout dan?
De Noorse Iniestazeker zijn gehandicapte broertje dan
Goossens had natuurlijk vanaf het begin mee moeten spelen. Begreep al niet dat Koeman voor Singh koos in de basis ipv Goossens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef ace_eleven het volgende:
Ik vond Goossens wel een verademing hoor
De Vrij kreeg geel dankzij Ruudjequote:Op vrijdag 5 april 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
De Vrij was overigens weer niet sterk vandaag.
Dat.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:48 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond Singh niet eens zo slecht, zie wel wat in die jongen. Geef hem de tijd, heeft wel talent hoor.
Nee, ik kan me een openhartig interview met Koeman bij Studio Sport (meen ik, maar kan ook Fc Rijnmond geweest zijn) herinneren aan het begin van dit seizoen, en daarin gaf Koeman aan dat hij zelf niet erg veel zag in Singh, maar dat de clubleiding van Feyenoord Singh absoluut wilde inlijven omdat ze hem al jaren volgden en zo van hem gecharmeerd waren. Koeman gaf toen al tussen de regels door niet te begrijpen wat ze in hem zien.quote:
Volgens mij heeft hij dat nooit ergens gezegd. Hij was altijd enthousiast over hem maar vond dat zijn tijd nog niet rijp was voor het eerste van Feyenoord, maar hij wel begreep dat ze hem nu al gehaald hebben omdat ze hem voor weinig geld konden overnemen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ik kan me een openhartig interview met Koeman bij Studio Sport (meen ik, maar kan ook Fc Rijnmond geweest zijn) herinneren aan het begin van dit seizoen, en daarin gaf Koeman aan dat hij zelf niet erg veel zag in Singh, maar dat de clubleiding van Feyenoord Singh absoluut wilde inlijven omdat ze hem al jaren volgden en zo van hem gecharmeerd waren. Koeman gaf toen al tussen de regels door niet te begrijpen wat ze in hem zien.
Nee hij heeft dat echt zo gezegd, daarom herinner ik het me ook nog. Hij zei inderdaad toen ook nog wat in de strekking dat hij destijds toch z'n fiat heeft gegeven aan de transfer omdat ze hem toch voor weinig geld konden overnemen, maar hij liet in dat bewuste interview daadwerkelijk blijken dat hij geen voorstander was van de komst van Singh maar dat hij op aanraden van (een deel van) de leiding is gehaald.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat nooit ergens gezegd. Hij was altijd enthousiast over hem maar vond dat zijn tijd nog niet rijp was voor het eerste van Feyenoord, maar hij wel begreep dat ze hem nu al gehaald hebben omdat ze hem voor weinig geld konden overnemen.
Ik was niet in de Kuip vanavond, maar de sfeer was ver te zoeken op de TV, voor zover je over sfeer op tv kan spreken natuurlijkquote:
Begon wel aardig. Maar totaal geen interactie met de spelers. Al die fakkels waren prachtig, maar nutteloos aangezien de spelers nog niet op het veld kwamen. Wissel van Goossens en zijn felheid leidde wel tot wat meer interactie, maar slechts korte tijd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was niet in de Kuip vanavond, maar de sfeer was ver te zoeken op de TV, voor zover je over sfeer op tv kan spreken natuurlijk. Was het in het stadion net zo erg?
Zit druk te zoeken op Google maar kan nergens één bron vinden die dit verhaal bevestigd of ontkend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee hij heeft dat echt zo gezegd, daarom herinner ik het me ook nog. Hij zei inderdaad toen ook nog wat in de strekking dat hij destijds toch z'n fiat heeft gegeven aan de transfer omdat ze hem toch voor weinig geld konden overnemen, maar hij liet in dat bewuste interview daadwerkelijk blijken dat hij geen voorstander was van de komst van Singh maar dat hij op aanraden van (een deel van) de leiding is gehaald.
Viel reuze mee. Edoch, toen er wat meer vuur in het spel kwam kwam er ook wat meer vuur van de tribunes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was niet in de Kuip vanavond, maar de sfeer was ver te zoeken op de TV, voor zover je over sfeer op tv kan spreken natuurlijk. Was het in het stadion net zo erg?
Ik constateer slechts, en had een gegronde reden om vanavond niet @ de Kuip te zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Viel reuze mee. Edoch, toen er wat meer vuur in het spel kwam kwam er ook wat meer vuur van de tribunes.
Kan zelf een beetje slecht tegen thuisblijvers die mauwen over de sfeer, die je nu bijv op FR12 overal ziet
Eens. Vormer is te statisch, niet genoeg. Net als Singh.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef Slobeend het volgende:
Vormer kan d'r helemaal niets van, wat een matige speler zeg. Verdediging zag er (mede door hem) slecht uit vandaag. BMI speelt ook op z'n laatste benen volgens mij.
Smoesjes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik constateer slechts, en had een gegronde reden om vanavond niet @ de Kuip te zijn
Goeie assist van hem.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:11 schreef Muto het volgende:
De Vrij was ook heel slecht. Allemaal vuurpijlen bij het uitverdedigen.
Ik eindig met twee woorden:
Joris Mathijsen
Volgens mij werd het vandaag wel duidelijk dat Lexie best belangrijk is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:11 schreef Dekatria het volgende:
Vormer deed me denken aan Lex in z'n eerste wedstrijden. Veel te laag tempo.
Oh, zeer zeker. Z'n werklust en loopvermogen zijn erg van belang.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij werd het vandaag wel duidelijk dat Lexie best belangrijk is.
Haha hoepel zelf op nepsupporter.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij het zien dat je me gequote had, had ik al zoiets van "Loek, kanker toch op"
Immers nog niet zeker hoor, probeert Vitesse te halen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef PIETR het volgende:
Gelukkig zijn Clasie en Immers er volgende week bij.
Mathijsen is een van de belangrijkste en meest stabiele speler in het elftal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:13 schreef Dekatria het volgende:
Mathijsen was baas vandaag. De enige achterin eigenlijk.
[..]
Oh, zeer zeker. Z'n werklust en loopvermogen zijn erg van belang.
Ik vind de reactie die Joris in het interview erover geeft wel goed trouwens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:17 schreef Muto het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-blijven-hier--.html
Ik wil een gifje vanaf 1:05
Maar hij laat Pelle wel hangenquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind de reactie die Joris in het interview erover geeft wel goed trouwens.
Het lijkt wel of hij een eigen natuurwet heeft waardoor ballen anders reageren als hij aanneemtquote:
Niet slechter dan Boëtius. Ook niet beter. 0,0 dreiging.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:09 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zit druk te zoeken op Google maar kan nergens één bron vinden die dit verhaal bevestigd of ontkend.
Lijkt me trouwens toch raar als Koeman op voorhand spelers gaat afbranden.
Ja he.quote:
Oké ff checken dan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vanaf minuut 19.47
Koeman zegt niet letterlijk dat hij niet zo gecharmeerd is van Singh, maar tussen de regels door kun je dat er wel uit halen. De rest van zijn uitspraken mbt Singh heb ik vrij letterlijk gequote in mijn post.
W2 als altijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:26 schreef Jimbo het volgende:
Waaat een kutwedstrijd zeg
Ohja, wie waren dr in w1 vandaag?
Don had jij zn groen jack aan?
viel t jou ook op dat t zo stil was vandaag?quote:
1e uur zeker. Begon al fout vond ik. TIFO actie was mooi maar "hand in hand" en de poorten open gaan was daarvoor weggevallen. Dat miste ik wel. Maar wat een dramapot.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
viel t jou ook op dat t zo stil was vandaag?
Mwoh, ik ben altijd één van de schreeuwlelijkerts op het vakquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
viel t jou ook op dat t zo stil was vandaag?
Flikker toch op met die onzin. Zolang het niet tegen één speler gericht is, mag je best dmv een fluitconcert laten blijken dat je niet blij bent met het spel. Om er in de tweede helft weer achter te gaan staan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, ik ben altijd één van de schreeuwlelijkerts op het vakwat mij eerder opviel waren die lijerts die floten bij het rustsignaal. Opzouten.
[ afbeelding ]
Terecht? Wat is er gezegd dan?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef PIETR het volgende:
Boetius had een grote mond tegen KoemanIs daarom ook terecht gewisseld.
Weet ik niet, maar als je 18 jaar bent en er niks van bakt moet je je mond houden tegen de trainer.quote:
Flikker zelf toch op man, je eigen team uitfluiten is het allerlaatste wat je doetquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:38 schreef PIETR het volgende:
[..]
Flikker toch op met die onzin. Zolang het niet tegen één speler gericht is, mag je best dmv een fluitconcert laten blijken dat je niet blij bent met het spel. Om er in de tweede helft weer achter te gaan staan.
Wat een onzin om daar een mening over te hebben als je geen idee hebt wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar als je 18 jaar bent en er niks van bakt moet je je mond houden tegen de trainer.
Wat hij eigenlijk zegt is dat hij met Immers en Vilhena eigenlijk voldoende spelers op die positie heeft. Want ze vragen nadrukkelijk naar Singh en Abdellaoui en diens rol is volgens hem meer aan de zijkanten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vanaf minuut 19.47
Koeman zegt niet letterlijk dat hij niet zo gecharmeerd is van Singh, maar tussen de regels door kun je dat er wel uit halen. De rest van zijn uitspraken mbt Singh heb ik vrij letterlijk gequote in mijn post.
Daarin verschillen jij en ik dus van meningquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:38 schreef PIETR het volgende:
Zolang het niet tegen één speler gericht is, mag je best dmv een fluitconcert laten blijken dat je niet blij bent met het spel.
Naar mijn mening legt hij wel érg de nadruk op het feit dat Singh is gehaald op aanraden van de clubleiding en dat de scouting hem zo geweldig vond, vervolgens zegt hij nog dat hij toch niet zoveel kostte en "Wie ben ik om zo'n aankoop tegen te houden" of woorden van die strekking.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:42 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk zegt is dat hij met Immers en Vilhena eigenlijk voldoende spelers op die positie heeft. Want ze vragen nadrukkelijk naar Singh en Abdellaoui en diens rol is volgens hem meer aan de zijkanten.
Denk eigenlijk toch dat we na deze wedstrijd niks meer van Singh horen
Mee eens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar als je 18 jaar bent en er niks van bakt moet je je mond houden tegen de trainer.
Leer eens lezen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef PIETR het volgende:
Hij zei dus helemaal niks.quote:'Waarom ik Boëtius wisselde? Nou, omdat hij niet goed speelde. Dat recht heb ik als trainer, lijkt me. Hoe hij reageerde? Nou, niet dus. Als je een jaar of 18 bent, moet je ook gewoon je mond houden tegen de trainer', sprak Koeman resoluut.
In juli zegt Koemannetje nog dit:quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Naar mijn mening legt hij wel érg de nadruk op het feit dat Singh is gehaald op aanraden van de clubleiding en dat de scouting hem zo geweldig vond, vervolgens zegt hij nog dat hij toch niet zoveel kostte en "Wie ben ik om zo'n aankoop tegen te houden" of woorden van die strekking.
Erg overtuigend allemaal.
Maar waarschijnlijk heb je wel gelijk hoor, anders zou hij hem vaker hebben opgesteldquote:Harmeet Singh heeft een positieve indruk achtergelaten op Feyenoord-trainer Ronald Koeman. De Indische Noor maakte zaterdagmiddag zijn officieuze debuut bij de Stadionclub. In een oefenduel werd Sportclub Feyenoord met 3-0 verslagen.
"Het was ons bekend wat zijn kwaliteiten zijn, maar het is prettig als je dat dan ook in een wedstrijd bevestigd krijgt", zo vond Koeman. "Vandaag (zaterdag, red.) zag je op verschillende momenten dat hij oog heeft voor de ruimte en die ook weet te vinden. Dat is kwaliteit.
Zwak dit, als hij dat echt gezegd heeft.quote:'Waarom ik Boëtius wisselde? Nou, omdat hij niet goed speelde. Dat recht heb ik als trainer, lijkt me. Hoe hij reageerde? Nou, niet dus. Als je een jaar of 18 bent, moet je ook gewoon je mond houden tegen de trainer', sprak Koeman resoluut.
Zwak van Koeman, ja. Boëtius doet niks fout, toch?quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zwak dit, als hij dat echt gezegd heeft.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Zwak van Koeman, ja. Boëtius doet niks fout, toch?
Wat zei ik jullie...quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:51 schreef Happel het volgende:
En het wordt een bloedeloze 1-0, door Pellè,
Had je nou maar je voorspellingen ingestuurd...quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat zei ik jullie...
Doodsaaie en zeer slechte pot. Maar ach, drie punten zijn weer binnen. Op naar volgende week.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:00 schreef Muto het volgende:
[..]
Had je nou maar je voorspellingen ingestuurd...
Ik zal hem stiekem meenemen. Stuur ook die andere 5 wedstrijden in. Geldt ook voor de rest die niks had ingestuurd.quote:
Hoezo zwak? Hij geeft aan dat JP goed gehandeld heeft door niet te reageren.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Zwak van Koeman, ja. Boëtius doet niks fout, toch?
Doet ik morgen voor je.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zal hem stiekem meenemen. Stuur ook die andere 5 wedstrijden in. Geldt ook voor de rest die niks had ingestuurd.
Goed voorspeld inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat zei ik jullie...
Doodsaaie en zeer slechte pot. Maar ach, drie punten zijn weer binnen. Op naar volgende week.
Ik vind het onnodig om aan te geven dat een 18-jarige zijn bek moet houden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:01 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hoezo zwak? Hij geeft aan dat JP goed gehandeld heeft door niet te reageren.
Waardeloos.quote:Op zaterdag 6 april 2013 00:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heb alleen het laatste deel gezien.... hoe was die Singh?
Met El Ahmadi erbij hadden we de schaal gepakt. Hij is precies de speler die we missenquote:Op zaterdag 6 april 2013 01:12 schreef Pleun2011 het volgende:
mag fluiten als Feyenoord slecht speelt, met name als de instelling overduidelijk niet deugt. Fluiten is dan een soort wake up call voor de spelers. Er zat totaal geen bezieling in tegen VVV en zo'n instelling
was zelfs op nos journaal op radio mattiequote:Op zaterdag 6 april 2013 02:14 schreef De_Pel het volgende:
Gelukkig heeft Roya na zijn mislukte zoektocht naar een niggerkapper toch een oplossing gefixed.
Nu kan ik gerust gaan slapen
http://www.keek.com/royston87drenthe/keeks/72b9bab
Tijdens de wedstrijd, eens. Maar erna mag je best laten blijken wat je van de wedstrijd vindt, imo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Flikker zelf toch op man, je eigen team uitfluiten is het allerlaatste wat je doet![]()
![]()
Kerel heeft zijn carrière echt verprutst zeg. Als je hem nu ook ziet heeft hij een enorme plofkop gekregen. Zonde eigenlijk, want met enkel de concurrentie van Daley Blind op links bij Oranje had hij nu een vaste waarde voor Oranje én Feyenoord kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2013 02:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Royston is wel druk met alles behalve voetballen.
Tunnel ging veel te laat open inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:17 schreef Haringkop het volgende:
We waren gewoon elke keer een stapje te laat, wat al begon bij de tifo..
Goossens deed in z'n invalbeurt meer goed dan Vormer de hele wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan zal Vilhena wel gewoon op 10 spelen met Clasie en Vormer erachter
'Waarom ik Boëtius wisselde? Nou, omdat hij niet goed speelde. Dat recht heb ik als trainer, lijkt me. Hoe hij reageerde? Nou, niet dus. Als je een jaar of 18 bent, moet je ook gewoon je mond houden tegen de trainer', sprak Koeman resoluut.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:36 schreef PIETR het volgende:
Terwijl het ook helemaal niet waar is, want hij heeft juist z'n mond gehouden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een onzin om daar een mening over te hebben als je geen idee hebt wat er gezegd wordt.
Nou laat die Boeren maar winnen van Willem II, ze moeten nog even in de race blijven voor titel, zodat ze gemotiveerd zijn tegen die neuzenquote:
PSV en motivatie, het team van PSVquote:Op zaterdag 6 april 2013 08:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou laat die Boeren maar winnen van Willem II, ze moeten nog even in de race blijven voor titel, zodat ze gemotiveerd zijn tegen die neuzen
Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 6 april 2013 08:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou laat die Boeren maar winnen van Willem II, ze moeten nog even in de race blijven voor titel, zodat ze gemotiveerd zijn tegen die neuzen
Ik denk dat die boeren het héél lastig gaan krijgen in Tilburg. Het is niet alleen een Brabantse derby, maar ook één van de laatste kansen voor de Tilburgers om directe degradatie te ontlopen. Tel daarbij op dat P$V zéér wisselvallig speelt en alles behalve een zekere indruk maakt, met name achterin, geloof ik dat dit een leuke wedstrijd kan worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat heeft puur te maken met een snelle ''voorsprong'' waar ze dan op voortborduren. Als die snelle goal niet valt, wordt het heel lastig voor hen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:58 schreef Luni het volgende:
[..]
P$V uit en thuis zit een groot verschil tussen.
Zouden ze ook niet gewoon een beetje oververmoeid zijn? Het zijn toch jonge gassies die zo'n beetje alle wedstrijden tot nu toe hebben gespeeld en ook nog eens wat NL-wedstrijden gespeeld hebben. Bovendien wordt de druk nu toch ook groter.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zat totaal geen bezieling in tegen VVV en zo'n instelling verdraag ik niet van Feyenoord. Dit team mist ook leiderstypes die de boel wakker schudden
Wat een onzin zeg. Speelden ze vroeger minder wedstrijden dan ? Jonge gassies moeten makkelijk 3x in de week kunnen spelen, laat staan 1x in de week.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zouden ze ook niet gewoon een beetje oververmoeid zijn? Het zijn toch jonge gassies die zo'n beetje alle wedstrijden tot nu toe hebben gespeeld en ook nog eens wat NL-wedstrijden gespeeld hebben. Bovendien wordt de druk nu toch ook groter.
Probleem is dat we te weinig goeie invallers hebben die gelijkwaardig zijn aan de basisspelers,,,,,
Vermoeidheid lijkt me ook geen goed excuus, dat de selectie smal is wel een beter. Feyenoord speelt al een tijdje minder maar pakt toch meestal de puntjes, het zit dus niet tegen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Speelden ze vroeger minder wedstrijden dan ? Jonge gassies moeten makkelijk 3x in de week kunnen spelen, laat staan 1x in de week.
Zou een XL nemen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:37 schreef Handheld het volgende:
Even een vraagje jongens..
Ik wil een shirt bestellen van dit seizoen, maar de maten van voetbalshirts zijn altijd anders.
Hoe valt hij dit jaar??
Ik ben 1.78 en slank.
Ik vind het lekker zitten als hij over mijn kont valt, maar de mouwen moeten dan wel normaal zitten.
Bijv
Zwarte uitshirt van kappa xl
Blauwe strakke uitshirt xxl
Thuisshirt vorig seizoen of dat jaar ervoor L mouw zit goed maar rare pasvorm. Van achter goed maar voorkant te kort.
Iemand een idee over dit seizoen. Ik ben niet meer in staat om te passen en moet vandaag besteld worden.
Alvast dank
Alsof we met Immers deze potjes wel makkelijk winnen. Je weet vooruit dat je het heel lastig krijgt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:10 schreef mister_popcorn het volgende:
Zojuist de samenvatting bekeken. Echt mazzel dat van ha(a?)ren nog een Feyenoorder is en Mulder z'n ogen open had.
En die Immers. Zou 'ie meelezen? Van zero 2 hero.
Wie staan er overigens nu op scherp?
Mathijssen nog steeds? Janmaat?
Dat we niet winnen ligt niet aan vvv, maar aan de spelers van Feyenoord zelf. Dus ja, misschien dat het met Immers een stuk beter was gegaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
Alsof we met Immers deze potjes wel makkelijk winnen. Je weet vooruit dat je het heel lastig krijgt.
Ja misschien, Feyenoord heeft het altijd moeilijk met dit soort ploegen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dat we niet winnen ligt niet aan vvv, maar aan de spelers van Feyenoord zelf. Dus ja, misschien dat het met Immers een stuk beter was gegaan.
Onzin.quote:Op zaterdag 6 april 2013 11:34 schreef Aldo-MC het volgende:
Vitesse gaat een keiharde nederlaag worden meldt mijn glazen bol.
De Vrij speelt ronduit kut de laatste maanden na de winterstop. Dus als daar geen verandering in komt gaat het lastig worden.quote:
Wat vertelt jouw glazenbol nog meer?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De Vrij speelt ronduit kut de laatste maanden na de winterstop. Dus als daar geen verandering in komt gaat het lastig worden.
Die twee honderd procent kansen van gisteren schiet zo'n Bony er echt wel in denk je niet?
Jij hebt er echt geen verstand van.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
De Vrij speelt ronduit kut de laatste maanden na de winterstop. Dus als daar geen verandering in komt gaat het lastig worden.
Die twee honderd procent kansen van gisteren schiet zo'n Bony er echt wel in denk je niet?
Dat je moeder een bobba is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat vertelt jouw glazenbol nog meer?
Ik had gisteren ook voorspelt dat het lastig zou worden terwijl mensen hier de polonaise liepen met 3-0, 4-0 en weet ik veel wat.quote:
Iedere wedstrijd is weer anders. Punt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat je moeder een bobba is.
Dit is geen glazen bol dit is slechts een constatering van feiten. Je kunt niet ongestraft zulke kansen weggeven tegen Bony. Punt.
Spelen al weken bijzonder matig. Ik begrijp dat euforisme niet zo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Iedere wedstrijd is weer anders. Punt.
Goed van je zeg. Wil je er een lolly voor?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:35 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook voorspelt dat het lastig zou worden terwijl mensen hier de polonaise liepen met 3-0, 4-0 en weet ik veel wat.
Maar we kunnen er best wat op zetten als je zo zeker van je zaak bent.
TR gemachtquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat je moeder een bobba is.
Dit is geen glazen bol dit is slechts een constatering van feiten. Je kunt niet ongestraft zulke kansen weggeven tegen Bony. Punt.
Ik stond op w1, lag na de 1-0 een rij achter de stoelen waar ik stond.. Ben beetje te herkennen aan het vele gekanker en gegodver op van alles (vooral 2e helft)quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:26 schreef Jimbo het volgende:
Waaat een kutwedstrijd zeg
Ohja, wie waren dr in w1 vandaag?
Don had jij zn groen jack aan?
Lekker.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed van je zeg. Wil je er een lolly voor?
In principe heb je gelijk, maar wie zegt dat De Vrij niet zijn beste wedstrijd tegen Vitesse speelt en Boetius Van der Struijk helemaal het struikgewas in speelt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Spelen al weken bijzonder matig. Ik begrijp dat euforisme niet zo.
Gisteren kom je gewoon goed weg tegen fucking VVV. Dat echt een paar hele goede kansen creëerde, eigenlijk door fouten van onze verdedigers.
Vitesse/Bony laten wekelijks zien dat ze aan een halve kans genoeg hebben.
Zijn glazenbolquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk, maar wie zegt dat De Vrij niet zijn beste wedstrijd tegen Vitesse speelt en Boetius Van der Struijk helemaal het struikgewas in speelt?
Ja of dat de spelersbus van Vitesse volledig uit brandt en de wedstrijd niet door gaatquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In principe heb je gelijk, maar wie zegt dat De Vrij niet zijn beste wedstrijd tegen Vitesse speelt en Boetius Van der Struijk helemaal het struikgewas in speelt?
50% kansquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja of dat de spelersbus van Vitesse volledig uit brandt en de wedstrijd niet door gaat
Kom op zeg, we spelen ronduit waardeloos en er is echt geen reden om aan te nemen dat dat op korte termijn heel anders zal zijn.
Ben jij hier voor de nietszeggende dooddoeners of heb je ook een mening over de wedstrijd tegen Vitesse die verder gaat dan "de bal is rond" "het is 11 tegen 11" etc .....quote:
Hoe vaak heb jij de Toto in je leven gewonnen? Feyenoord is zo wisselvallig dat ik het op korte termijn wel zie veranderen. Vitesse is geen VVV, RKC is geen PEC, etc. etc.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ja of dat de spelersbus van Vitesse volledig uit brandt en de wedstrijd niet door gaat
Kom op zeg, we spelen ronduit waardeloos en er is echt geen reden om aan te nemen dat dat op korte termijn heel anders zal zijn.
Jezus christusquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:51 schreef Zaran het volgende:
Stel er komt een bod voor Pelle deze zomer, hoe hoog zou dat volgens jullie moeten zijn? Vind zelf dat het zeker niet minder moet zijn dan 20 miljoen gezien zijn 4 jarige contract, nationaliteit, lengte en uiterlijk
Jawel hoor, Clasie zal er bij komen en eventueel Immers weer. Dan speel je niet meer met een vreemdelingen middenveld. Alle redenen om aan te nemen dat er dan beter gevoetbald gaat worden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:47 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik win wel eens wat jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij de Toto in je leven gewonnen? Feyenoord is zo wisselvallig dat ik het op korte termijn wel zie veranderen. Vitesse is geen VVV, RKC is geen PEC, etc. etc.
Clasie staat ook al weken te schipperen. En is Immers nu opeens de man die het moet gaan doen jaquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:52 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Jawel hoor, Clasie zal er bij komen en eventueel Immers weer. Dan speel je niet meer met een vreemdelingen middenveld. Alle redenen om aan te nemen dat er dan beter gevoetbald gaat worden.
Duurt nog 2 weken, niets zinnigs over te zeggen. Jij doet net alsof je het hebt uitgevonden allemaal en alsof je al weet hoe het gaat lopen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:50 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben jij hier voor de nietszeggende dooddoeners of heb je ook een mening over de wedstrijd tegen Vitesse die verder gaat dan "de bal is rond" "het is 11 tegen 11" etc .....
Klopt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Duurt nog 2 weken, niets zinnigs over te zeggen. Jij doet net alsof je het hebt uitgevonden allemaal en alsof je al weet hoe het gaat lopen.
Loek heeft het dan ook uitgevonden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Duurt nog 2 weken, niets zinnigs over te zeggen. Jij doet net alsof je het hebt uitgevonden allemaal en alsof je al weet hoe het gaat lopen.
Ik wel op een goeie afloop. Kuipie is dan gewoon weer vol enthousiasme, spanning staat erop door de ranglijst. Word gewoon 2-0 ofzo. Wedstrijden als Heerenveen uit, gister thuis, en over 2 weken Vitesse thuis zijn niet met elkaar te vergelijken, totaal andere sfeer en die sfeer bepaald voor een groot deel het resultaat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Klopt.
En ik durf daar best een kratje op te zetten.
Nee, maar Immers is toch wel veel beter dan een Singh, Clasie heeft paar mindere wedstrijden achter de rug. Maar ik zie geen reden in dat Clasie zijn niveau niet weer gaat oppakken. Verder is dat gewoon een ingespeeld middenveld, wat gewoon 2/3 klassen beter is dan die stuntpiloten van gister.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Clasie staat ook al weken te schipperen. En is Immers nu opeens de man die het moet gaan doen ja?
Je moet je muil houden met je Loek dit en dat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Loek heeft het dan ook uitgevonden.
OEHEOEHEOEHOE LOEKIEquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je moet je muil houden met je Loek dit en dat.
Ik doe een voorspelling over de wedstrijd, overtuig me maar met argumenten dat we die pot wel gaan winnen zou ik zeggen want ik zie het niet.
Ja thuisvoordeel, maar was gisteren ook weinig van te merken....
Gastquote:Op zaterdag 6 april 2013 14:03 schreef Insomnia_ het volgende:
singh sowieso beter dan immers. moet beetje werken aan voorzet alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |