quote:• Barcelona heeft een klacht ingediend bij de UEFA tegen Wolfgang Stark • De Duitse scheidsrechter liet tijdens de Champions League-wedstrijd tegen Paris Saint-Germain doorspelen toen twee spelers van Barcelona geblesseerd op de grond lagen, waarna Zlatan Ibrahimovic de 1-1 aantekende • 'We hebben een brief gestuurd aan de UEFA waarin wij ons ongenoegen kenbaar hebben gemaakt, de regels zijn niet goed gevolgd', aldus een woordvoerder van de club
Zo Bjorn zal de orders van de UEBA wel trouw opvolgenquote:Op maandag 8 april 2013 12:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
De UEFA heeft gereageerd door een strenge doch betrouwbare scheidsrechter te sturen naar de return, Barcelona - PSG. Het is niemand minder dan de man die pas een penalty aan Barça geeft als er een hoofd van de romp wordt gescheiden binnen de zestien, het is de man die vorig jaar Barcelona - Milan zeer overtuigend in goede banen leidde: Bjorn Kuipers!
http://nos.nl/artikel/493295-kuipers-fluit-barcelonaparis-sg.html
Twijfel je soms aan de discretie van Bjorn?quote:Op maandag 8 april 2013 13:09 schreef alors het volgende:
[..]
Zo Bjorn zal de orders van de UEBA wel trouw opvolgen
Net zoals vorig jaar bedoel je?quote:Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef inZanity het volgende:
Stelletje jankwijven bij Barca.
Het is trouwens werkelijk onbegrijpelijk dat Kuipers die wedstrijd fluit. Iemand die eerder nog zó opzichtig Barcelona geholpen heeft zou nooit meer een wedstrijd van die club mogen fluiten. Maar dit bevestigt voor mij al zo'n beetje dat het duidelijk gewoon veel dieper zit. Die hele UEFA is pro-Barca en zal er alles aan doen om ze wederom aan de CL te helpen.
Deze man.quote:Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef inZanity het volgende:
Stelletje jankwijven bij Barca.
Het is trouwens werkelijk onbegrijpelijk dat Kuipers die wedstrijd fluit. Iemand die eerder nog zó opzichtig Barcelona geholpen heeft zou nooit meer een wedstrijd van die club mogen fluiten. Maar dit bevestigt voor mij al zo'n beetje dat het duidelijk gewoon veel dieper zit. Die hele UEFA is pro-Barca en zal er alles aan doen om ze wederom aan de CL te helpen.
Ze waren ook terecht. Duidelijk vasthouden en bij die andere wordt Messi zijn voet weggegleden. Daarna valt hij ietwat makkelijk, maar het blijft een overtreding door dom inkomen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:05 schreef Gramulanion het volgende:
http://nos.nl/video/493379-weerzien-kuipers-met-camp-nou.html
Kut NOS, de overigens terecht gegeven penalty's.
Bij die corner houdt ten eerste Busquets ook vast, en ten tweede pakt Puyol Nesta in een heupzwaai, waardoor Busquets ook valt, had een vrije trap voor Milan moeten zijn, en die andere was wel echt terecht ja. Maar het gaat mij er meer om dat de NOS hun mening als feit verkondigt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze waren ook terecht. Duidelijk vasthouden en bij die andere wordt Messi zijn voet weggegleden. Daarna valt hij ietwat makkelijk, maar het blijft een overtreding door dom inkomen.
Lekker belangrijk, dat doet elke supporter ook.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bij die corner houdt ten eerste Busquets ook vast, en ten tweede pakt Puyol Nesta in een heupzwaai, waardoor Busquets ook valt, had een vrije trap voor Milan moeten zijn, en die andere was wel echt terecht ja. Maar het gaat mij er meer om dat de NOS hun mening als feit verkondigt.
Dat is ook echt te vergelijken met een 'journalistieke' organisatie als de NOS?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, dat doet elke supporter ook.
Echt belachelijk dit. Dat de NOS totaal niet objectief is als het om Barcelona gaat is geen geheim maar dat ze nu ook nog de feiten gaan lopen verdraaien en leugens verspreiden is ronduit schandalig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:05 schreef Gramulanion het volgende:
http://nos.nl/video/493379-weerzien-kuipers-met-camp-nou.html
Kut NOS, de overigens terecht gegeven penalty's.
ja, want het is een kwestie van nationaal belang!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Echt belachelijk dit. Dat de NOS totaal niet objectief is als het om Barcelona gaat is geen geheim maar dat ze nu ook nog de feiten gaan lopen verdraaien en leugens verspreiden is ronduit schandalig.
Iemand die weet of er een manier is om een klacht in te dienen bij de NOS?
Ik ben er nou eenmaal niet van gediend dat er van mijn belastingcenten leugens worden verspreid. En zeker niet als dat bedoeld is om dat verschrikkelijke clubje dat het voetbal langzaamaan kapot maakt de hand boven het hoofd te houden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want het is een kwestie van nationaal belang!!!!
neem je pillen nou toch eens voor je iets debiels post man.
Oh ja, door het spel te spelen zoals het bedoeld is, maak je het kapotquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben er nou eenmaal niet van gediend dat er van mijn belastingcenten leugens worden verspreid. En zeker niet als dat bedoeld is om dat verschrikkelijke clubje dat het voetbal langzaamaan kapot maakt de hand boven het hoofd te houden.
Zoals het bedoeld is? Zoals wat bedoeld is?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, door het spel te spelen zoals het bedoeld is, maak je het kapot.
Hou toch op man, niemand gelooft meer in deze totaal doorzichtige kutkloon, niemand heeft zo'n verneukte gedachtengang zonder opgesloten te zitten.
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond om 20:45 op Sport1: Barcelona - Paris SG met commentaar van Sierd de Vos.
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond om 20:45 op Sport1: Barcelona - Paris SG met commentaar van Sierd de Vos.
Ja, dat wordt leuk. Natuurlijk ook nog wat restaurant tips voor Barcelonaquote:Op woensdag 10 april 2013 13:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]![]()
Hij zal vast de laatste roddel over Zlatan en Sylvie Meis hebben
Zou leuk zijn als hij eens met een ander soort tip komt.. bijvoorbeeld dat er op de Ramblas negerinnen lopen die je voor 10 euro een blow job willen gevenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, dat wordt leuk. Natuurlijk ook nog wat restaurant tips voor Barcelona
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij eens met een ander soort tip komt.. bijvoorbeeld dat er op de Ramblas negerinnen lopen die je voor 10 euro een blow job willen geven
Als Sierd dit soort informatie zou hebben zou hij er zicht niet voor schamen deze ook te geven.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij eens met een ander soort tip komt.. bijvoorbeeld dat er op de Ramblas negerinnen lopen die je voor 10 euro een blow job willen geven
Mascherano is een paar weken uit de running met een knieblessure, dus die schorsing kan hij hebben.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef Nober het volgende:
Waar kan je vinden wie er geschorst is voor de CL? Ik ga toch niet al die vorige 4 wedstrijden terugkijken om daar achter te komen!
Ik weet in ieder geval Matuidi en volgens mij Mascherano voor deze wedstrijd.
Pedro en Adriano hebben wel meegetraind. Zouden misschien minuten kunnen maken. http://www.fcbarcelona.co(...)trains-with-the-teamquote:Op woensdag 10 april 2013 13:56 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Mascherano is een paar weken uit de running met een knieblessure, dus die schorsing kan hij hebben.
Verder is er volgens mij niemand geschorst.
Wel blessures voor Adriano, Pedro en Puyol. Messi verwacht ik in de basiself.
Bartra zal wel naast Pique staan achterin.
Tito zal denk ik toch kiezen voor Alexis i.p.v. Pedro. Adriano verwacht ik ook niet in de basis.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Pedro en Adriano hebben wel meegetraind. Zouden misschien minuten kunnen maken. http://www.fcbarcelona.co(...)trains-with-the-team
Nee, in de basis staan ze sowieso niet denk ik. Maar ik betwijfel ook of Messi in de basis begint. Ik hoop van wel natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 14:31 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Tito zal denk ik toch kiezen voor Alexis i.p.v. Pedro. Adriano verwacht ik ook niet in de basis.
ja, dan slaat Zlaten iemand neer, krijgt ie nog een kaart ook! KNBB!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:36 schreef Dekatria het volgende:
Zet die rode kaart voor PSG en pingel voor Barca maar vast neer
Uh, oké? Waarom denk je dat.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:49 schreef inZanity het volgende:
Normaal gesproken zou je zeggen simpele overwinning voor PSG.
Kwaliteitsverschil. PSG dat een klasse beter was in de eerste wedstrijd. En een Messi die waarschijnlijk niet meedoet.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kwaliteitsverschil. PSG dat een klasse beter was in de eerste wedstrijd. En een Messi die waarschijnlijk niet meedoet.
Kan onmogelijk aan het kwaliteitsverschil liggen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kwaliteitsverschil. PSG dat een klasse beter was in de eerste wedstrijd. En een Messi die waarschijnlijk niet meedoet.
Het beste team ter wereld?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:54 schreef OverRated het volgende:
[..]Juist. Barca speelt thuis, heeft 2 uitgescoorde doelpunten en is een beter team dan PSG. (Nee wacht, is zelfs het beste team ter wereld op dit moment.)
Ja oké. Daar valt ook wat voor te zeggen, maar dat ontloopt elkaar niet zo heel veel in ieder geval.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op het moment is Bayern München de beste inderdaad.
Als Real beter was, had het verschil in de Liga BBVA veel minder geweest.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:59 schreef inZanity het volgende:
Bayern en Real zijn sowieso (veel) beter dan Barcelona.
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:59 schreef inZanity het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:59 schreef inZanity het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop ik ook. En dan graag Barca - Dortmund en Bayern - Real als het even kan.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:10 schreef TheFatLady het volgende:
Daarom hoop ik op een finale Barca - Bayern, de 2 beste teams op dit moment.
Dan is er mi. ook geen favoriet. Bayern is aan een heel sterk seizoen bezig.
Onzin. Real heeft begin van het seizoen een vormdipje gehad waarin het allemaal behoorlijk tegen zat. De onderlinge confrontaties tussen beide ploegen waarin Barcelona keer op keer weggespeeld wordt Door Real zeggen genoeg.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Real beter was, had het verschil in de Liga BBVA veel minder geweest.
En die vorige keren dat ze zo ongenadig patje kregen, dat was natuurlijk puur toeval?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. Real heeft begin van het seizoen een vormdipje gehad waarin het allemaal behoorlijk tegen zat. De onderlinge confrontaties tussen beide ploegen waarin Barcelona keer op keer weggespeeld wordt Door Real zeggen genoeg.
Barca is net als tegen Real vrijwel kansloos tegen Bayern. Die twee ploegen zijn buitencategorie.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:10 schreef TheFatLady het volgende:
Daarom hoop ik op een finale Barca - Bayern, de 2 beste teams op dit moment.
Dan is er mi. ook geen favoriet. Bayern is aan een heel sterk seizoen bezig.
Gast, hoe verzin je het allemaalquote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca is net als tegen Real vrijwel kansloos tegen Bayern. Die twee ploegen zijn buitencategorie.
Dan praat je alweer over een tijdje geleden. Inmiddels is Real alweer tijden lang in heer en meester in Clasico's.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die vorige keren dat ze zo ongenadig patje kregen, dat was natuurlijk puur toeval?.
Ach, er zijn users die hun vertroebelde mening als feit verkondigen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gast, hoe verzin je het allemaal
Real, Bayern en Barca zijn alledrie zeer goed, niemand is (bij voorbaat) kansloos of favoriet in onderlinge wedstrijden.
En toch volkomen kansloos voor de titel in Spanje... verliezen nog regelmatig punten tegen kleine clubs, wat is daar zo buitencategorie aan precies?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan praat je alweer over een tijdje geleden. Inmiddels is Real alweer tijden lang in heer en meester in Clasico's.
Daarom zeg ik ook vrijwel. Tuurlijk in voetbal kan alles, bal is rond enzo. Maar normaal gesproken acht ik Barcelona kansloos tegen zowel Bayern als Real. Tegen Real wordt Barcelona al keer op keer helemaal scheelgetikt en Bayern is momenteel misschien nog wel in een beter vorm dan Real.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gast, hoe verzin je het allemaal
Real, Bayern en Barca zijn alledrie zeer goed, niemand is (bij voorbaat) kansloos of favoriet in onderlinge wedstrijden.
Wel goed dat je over zodanig veel zelfkennis beschikt.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:21 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ach, er zijn users die hun vertroebelde mening als feit verkondigen.
Geen zin om verder te reageren.
Competitie is al lang en breed gespeeld. Real geeft er geen fuck meer om. Overigens speelde Barcelona ook vorig weekend nog gelijk tegen een degradatieploegje.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch volkomen kansloos voor de titel in Spanje... verliezen nog regelmatig punten tegen kleine clubs, wat is daar zo buitencategorie aan precies?
Barcelona moest even rustig aan doen ivm CL en miste Messi,en ze hoefden ook niet zonodig, ze konden die 2 punten wel missen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Competitie is al lang en breed gespeeld. Real geeft er geen fuck meer om. Overigens speelde Barcelona ook vorig weekend nog gelijk tegen een degradatieploegje.
Real is al tijdenlang keer op keer heer en meester in Clasico's man. Alleen zijn ze bagger in de afronding. Hadden al meerdere keren metquote:Op woensdag 10 april 2013 16:24 schreef HeatWave het volgende:
Scheelgetikt? Ze hebben met minimaal verschil gewonnen tijdens wat jij over Real zei, een klein vormdipje.
2 keer. En als, als, als, als barcelona ze allemaal had gemaakt was het 15-15 elke keer.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Real is al tijdenlang keer op keer heer en meester in Clasico's man. Alleen zijn ze bagger in de afronding. Hadden al meerdere keren met 5+-0 kunnen winnen.
Precies zoals Real dus.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Barcelona moest even rustig aan doen ivm CL en miste Messi,en ze hoefden ook niet zonodig, ze konden die 2 punten wel missen.
Yep, heb al vele keren een ban gehad en wordt in elk topic voor gek uitgemaakt door mijn gefrustreerde opmerkingenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel goed dat je over zodanig veel zelfkennis beschikt.
2 keer?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 keer. En als, als, als, als barcelona ze allemaal had gemaakt was het 15-15 elke keer.
Komop, probeer nou eens gewoon zonder jihaad-bril te kijken.
En Real speelde gelijk tegen Zaragoza in diezelfde ronde. Die staan 17e. Maar dat kwam natuurlijk omdat Real er geen fuck om gaf.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Competitie is al lang en breed gespeeld. Real geeft er geen fuck meer om. Overigens speelde Barcelona ook vorig weekend nog gelijk tegen een degradatieploegje.
Huh? Dat ik om niks ben geband heeft er niks mee te maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Yep, heb al vele keren een ban gehad en wordt in elk topic voor gek uitgemaakt door mijn gefrustreerde opmerkingen![]()
Ach, waarom reageer ik eigenlijk.........
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:30 schreef OverRated het volgende:
[..]
En Real speelde gelijk tegen Zaragoza in diezelfde ronde. Die staan 17e. Maar dat kwam natuurlijk omdat Real er geen fuck om gaf.
Ik dacht dat jij die user was die iedere vorm van objectiviteit verliest wanneer het over Real gaat?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:32 schreef inZanity het volgende:
Ik kan de zaken tenminste nog objectief bekijken.
quote:
Eigenlijk moet ik het niet doen, maar ja.quote:
Nergens heb ik gezegd helemaal objectief te zijn, maar ik kan heel goed feiten onderscheiden van meningen. Dat is jou helaas niet gegeven.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Dat ik om niks ben geband heeft er niks mee te maken.
Jij bent toch echt degene die als het over Barcelona gaat iedere vorm van objectiviteit verliest. Ik kan de zaken tenminste nog objectief bekijken.
Real?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die user was die iedere vorm van objectiviteit verliest wanneer het over Real gaat?
Jij bent inderdaad niet voor Real, maar jij bent anti-Barcelona.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Real?
Kan mij Real nou schelen. Er is maar een club voor mij dat is Feyenoord. FatLady is echter de grootste Barca-fan van de Benelux en volgens hem kan die club dan ook werkelijk niks fout doen.
Lekker boeiend 2e of 3e worden.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:34 schreef OverRated het volgende:
[..]
Bovendien moet Real nog met Atletico strijden om plaats 2.
[..]
Eigenlijk moet ik het niet doen, maar ja.
Ja, dat is het eigenlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad niet voor Real, maar jij bent anti-Barcelona.
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Real?
Kan mij Real nou schelen. Er is maar een club voor mij dat is Feyenoord. FatLady is echter de grootste Barca-fan van de Benelux en volgens hem kan die club dan ook werkelijk niks fout doen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nergens heb ik gezegd helemaal objectief te zijn, maar ik kan heel goed feiten onderscheiden van meningen. Dat is jou helaas niet gegeven.
Enne...... 13 punten![]()
klopt. Wat is daar zo vreemd aan?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad niet voor Real, maar jij bent anti-Barcelona.
Dat is gewoon heel zielig, het niet kunnen hebben dat een club de beste ter wereld is.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
klopt. Wat is daar zo vreemd aan?
Als voetballiefhebber heb ik een hekel aan clubs die de sport kapot maken.
het wordt te doorzichtig, als ik heel duidelijk aangeef hoe fout je zit reageer je gewoon even nietquote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom maken ze de sport kapot?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je verward Barcelona met Real Madrid of Bayern.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat is gewoon heel zielig, het niet kunnen hebben dat een club de beste ter wereld is.
Heb je tijdens je ban al gelezen dat ze hun eigen mensen lieten afluisteren/schaduwen?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Je verward Barcelona met Real Madrid of Bayern.
Verder als een ploeg echt heel goed is kan ik daar normaal gesproken alleen maar waardering voor hebben. Maar Barcelona is vooral erg overschat. En daarnaast zeer onsportief en wellicht ook nog eens zo corrupt als wat.
Om verschillende dingen. Maar met name vanwege hun onsportiviteit en negatieve spelopvatting. Maar ook omdat ze de afgelopen jaren aan talloze prijzen zijn geholpen door de UEFA.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |