Ga iets doen danquote:
En dat vind ik van heavy metal.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee want zoals ik al eerder aangaf hou ik van mijn vermogen om goed te horen en goeie muziek te waarderen. nicki is als van een flat afspringen voor je oren. je zal wel kunnen leven maar echt goed leuk zal het niet zijn
Geenideequote:Op donderdag 4 april 2013 21:43 schreef Taexon het volgende:
Duurde te lang
Setje van Qlimax is ook goede seksmuziek
Oke even weg, flurry halen enzo
Ik zie alleen Jay Z. Ooit 2pac geluisterd, of Nas?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
hamer wat vind je dan van mijn hiphophelden
Lauryn Hill (tevens R&B)
Foxy Brown
JAY-Z
??
Jouw mening is irrelevant omdat 14 en onderontwikkeld brein omdat je moeder rookte tijdens haar zwangerschapquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jouw mening is irrelevant omdat 14 en onderontwikkeld brein omdat je moeder rookte tijdens haar zwangerschap
Lang geledenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie alleen Jay Z. Ooit 2pac geluisterd, of Nas?
Mijn ouders roken niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jouw mening is irrelevant omdat 14 en onderontwikkeld brein omdat je moeder rookte tijdens haar zwangerschap
Film kijken ofzoquote:
Dat zei ik ook tegen de routerquote:
Dat doe je maar nadat je je topic hebt gemaaktquote:
Tuurlijk roken ze niet. zijn gelijk gestopt nadat ze jou zagen. dat wouden ze de kinderen die na jou komen niet aandoenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |