Ga iets doen danquote:
En dat vind ik van heavy metal.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee want zoals ik al eerder aangaf hou ik van mijn vermogen om goed te horen en goeie muziek te waarderen. nicki is als van een flat afspringen voor je oren. je zal wel kunnen leven maar echt goed leuk zal het niet zijn
Geenideequote:Op donderdag 4 april 2013 21:43 schreef Taexon het volgende:
Duurde te lang
Setje van Qlimax is ook goede seksmuziek
Oke even weg, flurry halen enzo
Ik zie alleen Jay Z. Ooit 2pac geluisterd, of Nas?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:44 schreef JRRY het volgende:
hamer wat vind je dan van mijn hiphophelden
Lauryn Hill (tevens R&B)
Foxy Brown
JAY-Z
??
Jouw mening is irrelevant omdat 14 en onderontwikkeld brein omdat je moeder rookte tijdens haar zwangerschapquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jouw mening is irrelevant omdat 14 en onderontwikkeld brein omdat je moeder rookte tijdens haar zwangerschap
Lang geledenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie alleen Jay Z. Ooit 2pac geluisterd, of Nas?
Mijn ouders roken niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jouw mening is irrelevant omdat 14 en onderontwikkeld brein omdat je moeder rookte tijdens haar zwangerschap
Film kijken ofzoquote:
Dat zei ik ook tegen de routerquote:
Dat doe je maar nadat je je topic hebt gemaaktquote:
Tuurlijk roken ze niet. zijn gelijk gestopt nadat ze jou zagen. dat wouden ze de kinderen die na jou komen niet aandoenquote:
dus als een enorm leuk meisje met wie je het heel goed kan vinden, die er goed uitziet, die lief is en alles voor je over hebt rookt dan knap je daar op af?quote:
Ik ga maar een potje Forza 3 spelen, nog lang niet uitgespeeld na 2 jaarquote:Op donderdag 4 april 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Film kijken ofzo
ik heb geen idee, ik kijk nu ook alleen maar youtubefilmpjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als een enorm leuk meisje met wie je het heel goed kan vinden, die er goed uitziet, die lief is en alles voor je over hebt rookt dan knap je daar op af?
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als een enorm leuk meisje met wie je het heel goed kan vinden, die er goed uitziet, die lief is en alles voor je over hebt rookt dan knap je daar op af?
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga maar een potje Forza 3 spelen, nog lang niet uitgespeeld na 2 jaarook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja.
Dan zou ik er niets eens mee mogen omgaan van mijn ouders,
Bij deze danquote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat doe je maar nadat je je topic hebt gemaakt
Die stond laatst aanquote:Op donderdag 4 april 2013 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geenidee
Veel pleziertot zo
dan welquote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en als ze bereid is te stoppen dan
Dan is het geen probleemquote:Op donderdag 4 april 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en als ze bereid is te stoppen dan
Mijn ouders weten sowieso niet wat ik doe, sommige vrienden van mij roken ook al maar als mijn ouders me niet met ze zien is het goed.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar je mag er niet mee omgaan hoe kom je daar dan achter
lamequote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn ouders weten sowieso niet wat ik doe, sommige vrienden van mij roken ook al maar als mijn ouders me niet met ze zien is het goed.
Wauw, ze roken al omgquote:Op donderdag 4 april 2013 21:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn ouders weten sowieso niet wat ik doe, sommige vrienden van mij roken ook al maar als mijn ouders me niet met ze zien is het goed.
Wij ook, maar die werkt niet op de Xboxquote:Op donderdag 4 april 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
Wij hadden vroeger zo'n stuurtje dat je op je bureau moest klemmen en een gas- en rempedaal ding op de grond en dan hadden we van die leuke racespellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |