Dat zag ik ook eens op een vrijwilligerslocatie waar ik was. Een zwaar psychiatrisch patiënt wilde al jaren doet maar die kreeg ook de kans niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
niet aanmoedigen is een groot woord. maar er worden nu mensen tegen wil en dank in leven gehouden die dat eigenlijk niet willen. (en dan heb ik het niet alleen over deze man)
Dit is waar TBS voor is.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
Deze moet dus echt nooit vrijkomen, gevaar voor de samenleving dit
Er staat een camerateam bij en waarschijnlijk ook nog 2 bewakers erachter.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik zou niet bij die man in 1 kamer willen zitten zoals Menno nu doet.
Hij heeft TBS...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef CherryOnTop het volgende:
Kan je nou iemand niet op basis van dit soort uitspraken, die op camera staan, langer vasthouden?
Ja maar toch, hij pakt je zo bij je keel.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er staat een camerateam bij en waarschijnlijk ook nog 2 bewakers erachter.
Ik denk niet dat hij zo snel meer zal worden vrijgelatenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef CherryOnTop het volgende:
Kan je nou iemand niet op basis van dit soort uitspraken, die op camera staan, langer vasthouden?
Dit komt wel in gesprekken met psychologen naar voren.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef CherryOnTop het volgende:
Zeker. Die voelen niets als ze wat uitvreten.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Totaal gebrek aan emphatie is misschien wel het gevaarlijkste wat er is.
Maar hij heeft geen wapens. Dat scheelt iets.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar toch, hij pakt je zo bij je keel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |