ik denk ook iets waar je nooit aan moet wennen. Denk dat je dan een groter probleem hebt.quote:Op zondag 7 april 2013 11:13 schreef Murmeli het volgende:
Ja, dat is echt moeilijk, als je beestje op of ziek is en te beslissen wanneer je dan de stekker eruit moet trekken, om het maar even lomp te zeggen. Blijft altijd ellendig en je went er nooit aan, vrees ik.
Zou fijn zijn als je haar nog even kan zien. Het is fijn dat we de keuze voor een kunnen maken maar het zijn ook verdrietige rotbeslissingen.quote:Op zondag 7 april 2013 11:32 schreef Murmeli het volgende:
Jullie zijn lief, dank je
Ik hoop ook dat woefje nog op miraculeuze wijze gaat genezen ofzo. maar ja... kans is niet zo groot meer bij zo'n oud beestje. Dus ik moet ook reeel zijn. Om eerlijk te zijn hoop ik dat ze het nog een paar daagjes uithoudt. Dinsdag ga ik sowieso naar mijn vriendin toe en ik zou het wel fijn vinden als ik haar woeffie nog een keer kan zien. En woensdag ben ik vrij en dan zou ik dus ook evt mee kunnen naar de DA als het moet. Maar ja.... we hebben t niet voor het kiezen he
De keuze wordt nu: naast welke persoon wil je NIET zitten.quote:
Dat is zielugggg voor die persoon.quote:Op zondag 7 april 2013 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De keuze wordt nu: naast welke persoon wil je NIET zitten.
*port* wijzittennaastelkaarhe?quote:
ja lieffie dat is al tijden geleden afgesproken.quote:
Oeh gaafquote:Op zondag 7 april 2013 15:03 schreef sp3c het volgende:
ja
dan kun je ook andermans berichten wijzigen en met topics voetballen
Top! En yay!quote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef Murmeli het volgende:
Cat, ik eet braaf ff thuis en kom dan als het goed is die kant op. Woef van vriendin gaat goed vandaag, yay!
Liefquote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Top! En yay!
Als je wil kan je trouwens nog mee-eten hoor. Henk is best flexibel.
oh maar dan weet jij nog niet hoe onwijs leuk ik kan vervelenquote:Op zondag 7 april 2013 18:27 schreef Toekito het volgende:
Dan sta je zo weer buiten murmals ik me wil vervelen ga ik wel of naar mm broertje of naar mn werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |