Niks mis met TTquote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef Taexon het volgende:
Kon geen TT verzinnen en had hem perrongeluk
VMSDKR heeft hem goed overgenomen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Altijd wel lachen om die reeks
Mono toen
Regel jij maar iemand die belt, ik had verleden keer al geregeld ook al werd er te vroeg gebeldquote:Op donderdag 4 april 2013 20:38 schreef promisionxexposed het volgende:
Vandaag heb ik er niks aan dat stefan beltmorgen belt ie ook maar voor flurry
Jupquote:
laat dan maarquote:Op donderdag 4 april 2013 20:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Regel jij maar iemand die belt, ik had verleden keer al geregeld ook al werd er te vroeg gebeld
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ / User van de Dag: Bitterlemon
Scheelt weerquote:Op donderdag 4 april 2013 20:40 schreef supersof het volgende:
[..]
JupNiet veel hoeven doen, dat is altijd fijn
Ja het valt een beetje op dat ik telkens vraag aan iedereen of ze dan kunnen bellenquote:
jaahaa ik zeg toch al laat dan maarquote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Scheelt weer
[..]
Ja het valt een beetje op dat ik telkens vraag aan iedereen of ze dan kunnen bellen
En anders weer verplicht even opgescheept zitten met die mensen ditdat
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaahaa ik zeg toch al laat dan maar
zekersquote:Op donderdag 4 april 2013 20:38 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
VMSDKR heeft hem goed overgenomen.
ik wilde net zeggen jammer dat de American pie films afgelopen zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 20:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
En we moeten nog Book of love kijken
jordijquote:
hallo hallo KLTZK hier gr gr overquote:
Ja we moeten een andere leuke/grappige filmreeks zien te vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen jammer dat de American pie films afgelopen zijn
hoe is het?quote:
Promquote:
ja film kijken is chill, heb hier nog wel een dvd maar weet niet of jij die ook leuk vindtquote:Op donderdag 4 april 2013 20:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja we moeten een andere leuke/grappige filmreeks zien te vinden
Iemand een idee voor leuke films beetje hetzelfde als American pie en die meuk?
nou het was wel heel zwaar hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
PromHoe is 't. Heb je het overleefd met al die griezels in de tussentijd dat ik drinken heb gekocht
Ohjayquote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou het was wel heel zwaar hoorhet ging over rijden
Welke film?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja film kijken is chill, heb hier nog wel een dvd maar weet niet of jij die ook leuk vindt
wntb wjmnk bff jwzquote:
Google zoeken naar nosmlquote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Het verneukt quotes in ieder geval wel.
Top Gear?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
Iemand weet nog een leuk programma terug te kijken?
Probleemwijkenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
srpski filmquote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
Bier ha ha ha ik ga comazuipunquote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja het was spannendwelk drinken heb je gekocht?
het heet crazy stupid love, moet je maar kijken of het je wat lijktquote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Welke film?
En vind alles wel leuk als er maar een goed of grappig verhaal in zit
geeneens taksiquote:Op donderdag 4 april 2013 20:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bier ha ha ha ik ga comazuipun
nee garapje, Fernandes, cola, ijsthee, en nog wat boodschappen voor de rest van 't huis.
Tuurlijk, YouTubequote:Op donderdag 4 april 2013 20:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Komt in de buurt, is dat nog steeds terug te kijken? Zo ja, link?
http://forum.fok.nl/topic/1350433/5/25quote:Op donderdag 4 april 2013 20:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Komt in de buurt, is dat nog steeds terug te kijken? Zo ja, link?
taksi is lekkerquote:Op donderdag 4 april 2013 20:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ha, nee niet aan gedacht
Ik had meer zin in lekker drinken vandaag
Taksi powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Bedoel niet dat ze perse grappig moeten zijn, ik kijk echt van alles.. heb ook nog moordwijven hier ergens liggen etcquote:Op donderdag 4 april 2013 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het heet crazy stupid love, moet je maar kijken of het je wat lijktheb ook nog komt een vrouw bij de dokter maar die is niet echt grappig, harry potter, garfield, madagascar
Dankuwelquote:Op donderdag 4 april 2013 20:49 schreef KLTZK het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1350433/5/25
hoe kan ditquote:
oh dat dacht ikquote:Op donderdag 4 april 2013 20:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bedoel niet dat ze perse grappig moeten zijn, ik kijk echt van alles.. heb ook nog moordwijven hier ergens liggen etc
Neem maar gewoon mee welke je leuk lijken, ik vind alles best
HUHUHUHUHUHquote:
Jawel, Fernandes en Pepsi Colaquote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekkerder dan Taksi kan niet
Ik ook welquote:
Is goedquote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dat dacht ik
Ja neem wel wat mee en we kunnen in mijn laptop ook nog wel een dvd douwen
ahhhhhhhhquote:
ey roestig man neem een jointjequote:Op donderdag 4 april 2013 20:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
IS GEWOON OPLICHTERIJ DIT GODVERREDOMME
Waarom niet de 24e al?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef badschaap het volgende:
heuj de 26e weer eens gaan stappen :0
awh wat liefquote:Op donderdag 4 april 2013 20:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Sorry ik verkies jou gewoon boven taksi gvd!
koel xdxdquote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef badschaap het volgende:
Haha dan pasquote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef badschaap het volgende:
Woensdagquote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef badschaap het volgende:
[..]
omdaat t dan donderdag is dus schoolie schoollie time
12 April tot minimaal 13 Mei vrijquote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Woensdag
en mensen die niet vrijhebben op die woensdag tot en met 12 mei
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef badschaap het volgende:
owja nieuwe jas [ [url=http://www.pullandbear.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/pullandbearhu/en/pullandbear/29063/JACKETS#/1964971/JACKET%20WITH%20HOOD]afbeelding ][/url]
Jij bent gewoon werkloosquote:Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
12 April tot minimaal 13 Mei vrijYay
mooie jas welquote:
als je wil haten haat dan wel op het niveau wat ik gedaan heb noobquote:Op donderdag 4 april 2013 20:59 schreef badschaap het volgende:
[..]
als je wil haten, haat dan goed, kader girl
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
zeker![]()
heb ik gehaald in londen :p
Ik ookquote:
Zin in wanneer jij vakantie hebtquote:
Als het mooie weer ooit nog komtquote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Als het mooi weer is ga ik zonnen
Komt er weer regen aan?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tuurlijk
Eerst volgende week overleven, zucht
ik ookquote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Als het mooi weer is ga ik zonnen
Succesquote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tuurlijk
Eerst volgende week overleven, zucht
Was gisteren al bekend gr grquote:
Wat staat er volgende week nog meer te gebeuren dan?quote:
Het maandelijkse partythemequote:Op donderdag 4 april 2013 21:08 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wat staat er volgende week nog meer te gebeuren dan?
Duisternis en helse pijnen!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:08 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Wat staat er volgende week nog meer te gebeuren dan?
Is het wel, mijn favoriete kinderfilmquote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat het niet zo boeiend was schijnbaar
Aaah, sterkte alvast!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het maandelijkse partytheme
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
op je UI ontbreekt de R trouwens nog :S
quote:
Ik word overgeslagenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:14 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]wat veel begroetingen
in sofje zit geen rquote:Op donderdag 4 april 2013 21:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
op je UI ontbreekt de R trouwens nog :S
Ja mensen houden van jou wel blijkbaarquote:Op donderdag 4 april 2013 21:14 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]wat veel begroetingen
ewa nigga smokin dem weedz erryday?quote:
Mijn lievelingseten van Sinterklaas, maar niemand deelt die mening met mijquote:Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
omgik heb een paaseitje met van de spul erin, wat ook in van die chocoladekikkers zit met sinterklaas
nee hoor dat valt erg meequote:Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja mensen houden van jou wel blijkbaar
VAAAquote:
Kotsen en shit van die kutshitquote:Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef supersof het volgende:
omgik heb een paaseitje met van de spul erin, wat ook in van die chocoladekikkers zit met sinterklaas
omg die zijn zo lekkerquote:Op donderdag 4 april 2013 21:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn lievelingseten van Sinterklaas, maar niemand deelt die mening met mij
Dat witte spul
owja verkeerd geupload sorryquote:Op donderdag 4 april 2013 21:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee er staat sof
daaronder staat nog een woord, jer, maar de r is buiten beeld helaas.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kotsen en shit van die kutshit
Geeft nietsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:19 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
owja verkeerd geupload sorry
Ja dat is ook heerlijkquote:
Goed gezienquote:Op donderdag 4 april 2013 21:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jij komt zeker niet uit de randstad
Ok even luisteren. Mirrors is altijd leukquote:
quote:
quote:
quote:
Lekker gewerkt hoor, chille teamleider en morgen is ie er ook, dat betekent dat ik de minder slechte klusjes kan doenquote:
niet iedereen die niet uit de randstad komt is een boer hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zo'n domme boer die denkt dat alle negers wiet roken en alle Marokkanen stelen enzo
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zo'n domme boer die denkt dat alle negers wiet roken en alle Marokkanen stelen enzo
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
niet iedereen die niet uit de randstad komt is een boer hoor
Ditquote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
niet iedereen die niet uit de randstad komt is een boer hoor
En klompen draagt, SGP stemt en al zijn koeien aan zijn uiers kan herkennen!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Een goeden dag, mijn waarde kompaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:20 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
praat is gwn nederlands zemmel bezem
ik ben dan nog altijd een boerinquote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zie al die boeren het voor elkaar opnemen dan
Ik loop maar te fucken met je manquote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef KLTZK het volgende:
[..]
En klompen draagt, SGP stemt en al zijn koeien aan zijn uiers kan herkennen!
Nee was maar een grapje man, ik zeg net zo makkelijk dat blanken xenofobe racisten zijn
daarom zijn mensen in de randstad dus zo domquote:Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hier in de randstad hebben we computers. die kunnen rekenen voor je. zodat je niet zelf hoeft te rekenen, mooi he
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
daarom zijn mensen in de randstad dus zo dom
zo mooiquote:Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef JRRY het volgende:
it's like you're my mirror
my mirror staring back at me
Maar sof, ik vind de originele beter, want: Justin Timberlake![]()
Justin Timberlake's stem >>>>>
Andere mensen op fora opfokkenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik loop maar te fucken met je man
Altijd grappig als ik hier begin over de randstad
In ieder geval geen boerquote:
Mag niet hierquote:Op donderdag 4 april 2013 21:26 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Andere mensen op fora opfokken![]()
Op van de samenzweringsfora de gekste theorieën bedenken en dan je helemaal dood lachen als er mensen zijn die het nog geloven ook
dankjequote:Op donderdag 4 april 2013 21:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
Intellectueler dan de gemiddelde vmbo'er
Je moet het ook niet hier doen maar naar obscure fora uit de VS zoeken, daar zitten altijd de grootste gekkiesquote:
Ja tochquote:Op donderdag 4 april 2013 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
zo mooija ik vind justin ook beter hoor
Justin Timberlake is een heldquote:Op donderdag 4 april 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja tochJij vond 'm eerst toch minder leuk
![]()
Die religieuze fora daar jaquote:Op donderdag 4 april 2013 21:27 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je moet het ook niet hier doen maar naar obscure fora uit de VS zoeken, daar zitten altijd de grootste gekkies
Huh nee, Suit and Tie vind ik niet leukquote:Op donderdag 4 april 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja tochJij vond 'm eerst toch minder leuk
![]()
JAquote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Justin Timberlake is een held
Mwah die is matigquote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh nee, Suit and Tie vind ik niet leuk
one two three not only you and mequote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
poep op met je adele, ga maar weer britney spears lyrics neerkwakken
Oh die ken ik nietquote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mwah die is matig
Een 7
The 20/20 Experience, is aaaaaaweeeeesomeeee
Zit er zelfs over te denken om de cd te kopen, ja, de cd, te KOPEN
pleur op met je heavy metal.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mensen die geen CD's kopen van bands die het echt verdienen
Houd eens op jijquote:Op donderdag 4 april 2013 21:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mensen die geen CD's kopen van bands die het echt verdienen
Ja dat is het hele albumquote:
Heavy metalquote:
Ja, en wat als jer dat vindtquote:Op donderdag 4 april 2013 21:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee echt zo. artiesten die je het gunt moet je supporten door hun CD te kopen.
watjesquote:
Ja kloptquote:Op donderdag 4 april 2013 21:32 schreef AppelCake het volgende:
JRRY heeft pas een echt goede muzieksmaak.
Goed hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie dan?
Denken dat metal alleen maar gegrunt en gerag op een gitaar isquote:
ja ik vind die pusher qkwfvjhefw niet leukquote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sof deze moeeet je luisteren, als je Mirrors ook leuk vind !
What's happening to you.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar dat vind iedereen van z'n eigen smaak toch
ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Denken dat metal alleen maar gegrunt en gerag op een gitaar is
Jep, trashmetal om precies te zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Slayer is toch heavy metal?
want dan luister ik wel heavy metal. de rest is allemaal stromingen van metal(core) en HxC
omg laat maarquote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wat de fuck![]()
Dat zegt hij toch net. dat hij die CD wilt gaan kopen
ja maar That Girl welquote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik vind die pusher qkwfvjhefw niet leuk
Goed hoor, met jouquote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie dan?
Het was maar een garpje.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar elke maand? dan adviseer ik je om naar de HA te gaan
Nee niet zo leukquote:
wat?quote:
Ohja, maar ja dan krijg je weer zo'n eindeloze discussie, geen zin in.quote:
mooi zoquote:
naar digitale terminale ziekte luisteren en er trots op zijnquote:
Nee, ik weet alleen nieuws over Miley en Britney.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja, maar ja dan krijg je weer zo'n eindeloze discussie, geen zin in.
Wist je dat JT met BS had in het begin van hun carriere
Je loopt te bitchen en gaat dan oppeens niet doorquote:Op donderdag 4 april 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wat?
waarom heb je opeens iets tegen mij
Wat vind jij, buiten heavy herrey, goede muziek?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
naar digitale terminale ziekte luisteren en er trots op zijn
maar bovenal goeie muziek niet kunneb waarderen
BS = Britneyquote:Op donderdag 4 april 2013 21:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik weet alleen nieuws over Miley en Britney.
ik liep niet te bitchen?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je loopt te bitchen en gaat dan oppeens niet door![]()
maarja ga roken en daarna slapen
soms wel hoorquote:
Trance techno house rock rap hiphop enzovoorts, weinig wat ik niet leuk vindquote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat vind jij, buiten heavy herrey, goede muziek?
yay geen schuurpapierquote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ik 30 minuten geleden gedaan voor het geval ik het morgen vergeet
Nicki Minaj?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Trance techno house rock rap hiphop enzovoorts, weinig wat ik niet leuk vind
Geen gegrunt en gerag te horenquote:
Ohquote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, je probeert het wel maar je bent te lief daarvoor.
Ik ga niet luisteren want ik ben te druk met Miley.quote:
Nee want zoals ik al eerder aangaf hou ik van mijn vermogen om goed te horen en goeie muziek te waarderen. nicki is als van een flat afspringen voor je oren. je zal wel kunnen leven maar echt goed leuk zal het niet zijnquote:
Alsnogquote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
yay geen schuurpapier
Maar zo bedoelde ik het niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |