Stijntje heeft er dan ook voor gestudeerd.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet zo mooie OP als Stijntje maar ja, het is duidelijk.
Leo schijnt ook vliegangst te hebben (geen grap).quote:Op donderdag 4 april 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Leo terminaal?En dan toch gewoon naar Portugal afreizen.
Ik vraag het me ook af.quote:
quote:
Het is maar goed dat Bergkamp nooit aan zijn vliegangst heeft toegegeven.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leo schijnt ook vliegangst te hebben (geen grap).
Waarschijnlijk zaten ze in datzelfde vliegtuig in de USA 1994.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Bergkamp nooit aan zijn vliegangst heeft toegegeven.
Daarbij, in welk opzicht is Chelsea - Rubin Kazan leuker?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat daar geen Nederlanders spelen.
ik wil die kut club niet meer zien, dit wekend ook weer verloren met mn betts door chelseaquote:
Rubin (Hans) Kazanquote:
Dus het is jouw schuld?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ik wil die kut club niet meer zien, dit wekend ook weer verloren met mn betts door chelsea
Hahahahaha!quote:
quote:
Voor advies wat betreft bets voor Chelsea, moet je bij mij zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ik wil die kut club niet meer zien, dit wekend ook weer verloren met mn betts door chelsea
Even lachen iedereenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus het is jouw schuld?
[..]
Hahahahaha!
Chelsea laat mij altijd in de steek met bets...quote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Voor advies wat betreft bets voor Chelsea, moet je bij mij zijn
verliezen van Southamptonquote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Voor advies wat betreft bets voor Chelsea, moet je bij mij zijn
Kutclubquote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rubin Kazan uit mother russia
Zag ik aankomen. 5 wedstrijden in 2 weken tijdquote:
Omdat ik op die clubs laatst nog een paar bets op verloren had.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:50 schreef Rickazio het volgende:
Pleur op, waarom niet Fenerbahçe - Lazio?
Dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Anita, met hem waren we al kampioen geweest
Italiaanse clubs moet je ook niet op inzetten, wisselvallig als de teringquote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat ik op die clubs laatst nog een paar bets op verloren had.
Baas dat het was. Dom van hem om naar Newcastle te gaanquote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is 11 tegen 11, die zijn niet te peilen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Italiaanse clubs moet je ook niet op inzetten, wisselvallig als de tering
Wat basel jij nou.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom geen Tottenham Hotspur - FC Basel als topfavoriet
Torres is minachting van de kijker.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
Minachting van de kijker, geen Chelsea
Je gaat met Chelsea de fout in, wordt Xquote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef Rickazio het volgende:
Chelsea - Rubin Kazan 1
Tottenham Hotspur - FC Basel 1
Fenerbahçe - Lazio X
Benfica - Newcastle United 1
Het zal het type speler wel zijn. Immers voer jij eenzelfde hetze jegens Strootman. Een speler welke nog beter is dan Anita.quote:
Dan ligt Chelsea er straks uitquote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je gaat met Chelsea de fout in, wordt X
Doe ff normaal.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strootman. Een speler welke nog beter is dan Anita.
Ten eerste voer ik geen hetze. En is Strootman slechter als Anita, zeker als VM.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zal het type speler wel zijn. Immers voer jij eenzelfde hetze jegens Strootman. Een speler welke nog beter is dan Anita.
Ik ben realistisch pik.quote:
ik ook, als ze thuis niet winnen liggen ze er straks uit, die winnen daar nietquote:
Bij Newcastle denken ze nog steeds dat Anita een goed doel is (of de plaatselijke prostituee )quote:Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten eerste voer ik geen hetze. En is Strootman slechter als Anita, zeker als VM.
quote:
=quote:Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten eerste voer ik geen hetze. En is Strootman slechter als Anita, zeker als VM.
Niet zo door een gekleurde bril kijken, dat doet Davids al hahaquote:
EL boeit ze geen ene flikker. Top 4 behouden daarentegenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ik ook, als ze thuis niet winnen liggen ze er straks uit, die winnen daar niet
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:
via zo'n telefoon:quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Geeft ie nou commentaar via de telefoon?
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
via zo'n telefoon:
[ afbeelding ]
niks mis mee, prima HD beeldquote:Op donderdag 4 april 2013 21:07 schreef De_Dorstige het volgende:
Mijn beeldkwaliteit is niet om naar huis te schrijven.
Dan moet je een betere tv kopenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:07 schreef De_Dorstige het volgende:
Mijn beeldkwaliteit is niet om naar huis te schrijven.
Je bent zelf door Eisenhower gebruikt.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leo heeft duidelijk niet de lipmicrofoon van Evert die nog door Eisenhower gebruikt is
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf door Eisenhower gebruikt.
Bron?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:10 schreef RetRy32 het volgende:
Leo is in een glazen bol opgesloten in het stadion
Sneijder betrokken bij vechtpartijtje zie ikquote:
Als we in Nederland betere presentatoren zouden hebben zat jij hier niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Als die bal erin was gegaan was het een hele andere wedstrijd geworden.
Laat gaan ouwe reusquote:
Anders ik wel.quote:
Ik zit ook op de bankquote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zit waar de man thuishoort tijdens het voetbal, op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
goeie grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen grapquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Sinds wanneer speelt hij bij Benfica of Newcastle ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je met mijn kloten lopen spelen?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt hij bij Benfica of Newcastle ?
En er nog voor betaald worden ook. Biertje erbij. Prima verjaardagje, niks mis mee.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zit waar de man thuishoort tijdens het voetbal, op de bank
Heracles logo, donder je even lekker opquote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Europa League - Benfica vs. Newcastle United
Het boeit echt niemand of Fener of Lazio doorgaat...quote:
slechte TT, gewoon alle ELquote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Europa League - Benfica vs. Newcastle United
Marko is de naamquote:Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Heracles logo, donder je even lekker op
Héraclesquote:Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Heracles logo, donder je even lekker op
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het boeit echt niemand of Fener of Lazio doorgaat...
Maar alles is beter dan fascistische italianen.
Je bent zelf een Italiaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het boeit echt niemand of Fener of Lazio doorgaat...
Maar alles is beter dan fascistische italianen.
Ik schijt op Heraclesquote:
veel wel, maar je weet er waarschijnlijk maar weinig van afquote:Op donderdag 4 april 2013 21:25 schreef RetRy32 het volgende:
Ik zeg trouwens niet dat alle Italianen facistisch zijn hoor...
Like a bitchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
J. Alba nog aan toe. Dat was bijna 0-2
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Blunder van Krul. Vorm richting Brazilie
Dat schot van Cardozo werd van richting veranderd, beetje lastig om die bal dan naar de zijkant te boksen.quote:
Herhaling van het afgelopen EKquote:Op donderdag 4 april 2013 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Blunder van Krul. Vermeer richting Brazilie
Net als een prachtwijk klote, maar subtiel uitgedrukt.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benfica gelukkig weer gelijk. Prachtclub.
Lazio tegen Benfica misschien straks, de Eagles tegen elkaarquote:Op donderdag 4 april 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benfica gelukkig weer gelijk. Prachtclub.
Hier niks. Je tv misschien?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ik schakel net in, wat de neuk is er met het geluid?
Driessen is terminaal en doet het commentaar vanuit zijn ziekenhuisbed in Portugal.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Saekerhett het volgende:
Wauw, ik dacht even dat die opmerking te slecht was om op te happen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
???
Ten eerste ik ben geen Turk, ten 2de, Vorm is geen turk.
Flink slaan op je tv, dan werkt het weer.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Saekerhett het volgende:
Glazen bol in het stadion.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Driessen is terminaal en doet het commentaar vanuit zijn ziekenhuisbed in Portugal.
Nee. Misschien is het jouw tv wel, dat je het verschil tussen knarsend schel en normaal niet hoort.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Je hebt gelijk, ik heb er een flinke klap op gegeven en nu heb ik helemaal geen geluid meer. Het probleem lijkt opgelost, bedankt.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee. Misschien is het jouw tv wel, dat je het verschil tussen knarsend schel en normaal niet hoort.
Ja, gewoon doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
zou ik wat te eten pakken of een drankje?
Nee.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
is t geluid bij jullie ook zo slecht?
Turks is geen Arabisch. Een beetje eigen historisch besef mag wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee.
Ik luister naar een gekke arabier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Anders kan je hier net zo goed een kleuter neerzetten.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Turks is geen Arabisch. Een beetje eigen historisch besef mag wel.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef Ambrosius het volgende:
DatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geef het helemaal weg he![]()
Al Jazeera is Arabisch toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Turks is geen Arabisch. Een beetje eigen historisch besef mag wel.
Of Jessica, sterker nog. Wat zal J. Alba van deze wedstrijd vinden?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders kan je hier net zo goed een kleuter neerzetten.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DatErnstig inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geef het helemaal weg he[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
niet slechtquote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of Jessica, sterker nog. Wat zal J. Alba van deze wedstrijd vinden?
Krul vangt de bal.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie er hier aan de bal is vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Derksen niet even het commentaar doen?
Alsof hij iemand van deze spelers kent...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Cardozo is maar een notoire domoorquote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie er hier aan de bal is vind ik niet zo rullevant.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pascal kent ze al.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alsof hij iemand van deze spelers kent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |