Stijntje heeft er dan ook voor gestudeerd.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet zo mooie OP als Stijntje maar ja, het is duidelijk.
Leo schijnt ook vliegangst te hebben (geen grap).quote:Op donderdag 4 april 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Leo terminaal?En dan toch gewoon naar Portugal afreizen.
Ik vraag het me ook af.quote:
quote:
Het is maar goed dat Bergkamp nooit aan zijn vliegangst heeft toegegeven.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leo schijnt ook vliegangst te hebben (geen grap).
Waarschijnlijk zaten ze in datzelfde vliegtuig in de USA 1994.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is maar goed dat Bergkamp nooit aan zijn vliegangst heeft toegegeven.
Daarbij, in welk opzicht is Chelsea - Rubin Kazan leuker?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat daar geen Nederlanders spelen.
ik wil die kut club niet meer zien, dit wekend ook weer verloren met mn betts door chelseaquote:
Rubin (Hans) Kazanquote:
Dus het is jouw schuld?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ik wil die kut club niet meer zien, dit wekend ook weer verloren met mn betts door chelsea
Hahahahaha!quote:
quote:
Voor advies wat betreft bets voor Chelsea, moet je bij mij zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ik wil die kut club niet meer zien, dit wekend ook weer verloren met mn betts door chelsea
Even lachen iedereenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus het is jouw schuld?
[..]
Hahahahaha!
Chelsea laat mij altijd in de steek met bets...quote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Voor advies wat betreft bets voor Chelsea, moet je bij mij zijn
verliezen van Southamptonquote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Voor advies wat betreft bets voor Chelsea, moet je bij mij zijn
Kutclubquote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rubin Kazan uit mother russia
Zag ik aankomen. 5 wedstrijden in 2 weken tijdquote:
Omdat ik op die clubs laatst nog een paar bets op verloren had.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:50 schreef Rickazio het volgende:
Pleur op, waarom niet Fenerbahçe - Lazio?
Dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Anita, met hem waren we al kampioen geweest
Italiaanse clubs moet je ook niet op inzetten, wisselvallig als de teringquote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat ik op die clubs laatst nog een paar bets op verloren had.
Baas dat het was. Dom van hem om naar Newcastle te gaanquote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Anita, met hem waren we al kampioen geweest
Het is 11 tegen 11, die zijn niet te peilen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Italiaanse clubs moet je ook niet op inzetten, wisselvallig als de tering
Wat basel jij nou.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom geen Tottenham Hotspur - FC Basel als topfavoriet
Torres is minachting van de kijker.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:53 schreef waaromniet1988 het volgende:
Minachting van de kijker, geen Chelsea
Je gaat met Chelsea de fout in, wordt Xquote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef Rickazio het volgende:
Chelsea - Rubin Kazan 1
Tottenham Hotspur - FC Basel 1
Fenerbahçe - Lazio X
Benfica - Newcastle United 1
Het zal het type speler wel zijn. Immers voer jij eenzelfde hetze jegens Strootman. Een speler welke nog beter is dan Anita.quote:
Dan ligt Chelsea er straks uitquote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je gaat met Chelsea de fout in, wordt X
Doe ff normaal.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Strootman. Een speler welke nog beter is dan Anita.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |