SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Dan gebruikte ik altijd teamspeak ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is heel handig tijdens het gamen![]()
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:08 schreef Royco1 het volgende:
En niemand die in gaat op mijn os/2 post
Was veel geavanceerder al dan windows destijds.
Vind ik ook handigerquote:Op donderdag 4 april 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gebruikte ik altijd teamspeak ofzo
Daar heb je toch een server voor nodig?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gebruikte ik altijd teamspeak ofzo
Helaas hebben maar heel weinig mensen datquote:
Ik zat in een clan dus de mensen die moesten gamen waren sowieso online.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je toch een server voor nodig?
En skype is heel makkelijk, kan meteen zien of mensen online zijn of niet
Sowieso ts tijdens het gamen!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat in een clan dus de mensen die moesten gamen waren sowieso online.
Ja wij hadden een eigen server geloof ik
Dat was ICQ ookquote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het echt verschrikkelijk handig!
Heyquote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ICQ is nog ouder dan de dino's
betsaat dat dan nog??
EUJ!!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
betsaat dat dan nog??
Geen idee.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
betsaat dat dan nog??
Geef het toe, wij zijn oudquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Ik heb ook vanaf het begin met ICQ gewerkt en ik ben niet zo oud.
Ja op m'n oude profielquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Had jij ook een ICQ-nummer in je Fok!-profiel? Ik niet.
ik heb daar ook nog een aantal emailadressen, volgens mij allang al ongeldig gemaakt of zoquote:Op donderdag 4 april 2013 19:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Yahoo bestaat nog steeds. Ik heb al 15 jaar een emailadres bij Yahoo.
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef rival het volgende:
Tijdens het gamen kan je toch gewoon via Xbox live een groepschat houden
Wees maar zuinig op je ouderdom, straks halen Royco en ik jou nog in!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vreemd genoeg heb ik het nooit gehad
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees maar zuinig op je ouderdom, straks halen Royco en ik jou nog in!
Waar heb je nu een emailadres?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb daar ook nog een aantal emailadressen, volgens mij allang al ongeldig gemaakt of zo
ik doen niet meer aan consoles, is me te duurquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef rival het volgende:
Tijdens het gamen kan je toch gewoon via Xbox live een groepschat houden
uhm, bij hotmail, ik heb nog enkele live adressen en had idd ooit nog stuk of 3 of 4 yahoo emailadressen. zoiets.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waar heb je nu een emailadres?
De 12dequote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef Koen66 het volgende:
was er nou afgelopen weekend een meet of is dat as weekend?
Kloptquote:
Hoe kun je een emailadres nu kwijtraken?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
De meeste van die emailadressen werken trouwens niet meer, of ww kwijtgeraakt![]()
Die heb ik ook nog gehad, maar dat was alleen voor msn. Verder heb ik nog een adres bij Gmail, omdat ik 8,5 jaar geleden een uitnodiging kreeg en tijdens mijn stage wel handig vond voor een back-up.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
uhm, bij hotmail, ik heb nog enkele live adressen en had idd ooit nog stuk of 3 of 4 yahoo emailadressen. zoiets.
ww, niet het emailadres. en bovendien, emailadressen kun je ook vergeten als je ik bentquote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je een emailadres nu kwijtraken?
Je kan het wachtwoord toch kwijtraken?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je een emailadres nu kwijtraken?
Duidelijkquote:Op donderdag 4 april 2013 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ww, niet het emailadres. en bovendien, emailadressen kun je ook vergeten als je ik bent
Dan doe je "wachtwoord vergeten"quote:Op donderdag 4 april 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan het wachtwoord toch kwijtraken?
ik bedenk me oopeens, ik moet ooit ook nog een gmail account gehad hebben. totaal vergeten lol!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad, maar dat was alleen voor msn. Verder heb ik nog een adres bij Gmail, omdat ik 8,5 jaar geleden een uitnodiging kreeg en tijdens mijn stage wel handig vond voor een back-up.
klopt, moest elk jaar minimaal effe inloggen enzoquote:Op donderdag 4 april 2013 19:20 schreef Koen66 het volgende:
Hotmail nokte er voorheen altijd mee als je niet vaak genoeg inlogde
Ding doe ik al zoveel jaar mee die kosten ben ik allang vergetenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik doen niet meer aan consoles, is me te duur
owja, voorheen kon het het alleen krijgen door een uitnodigingquote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad, maar dat was alleen voor msn. Verder heb ik nog een adres bij Gmail, omdat ik 8,5 jaar geleden een uitnodiging kreeg en tijdens mijn stage wel handig vond voor een back-up.
ik spaar nu voor een vaatwasser!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ding doe ik al zoveel jaar mee die kosten ben ik allang vergeten
Heb je veel meer aanquote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik spaar nu voor een vaatwasser!
Precies!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb 4 emailadressen van hotmail. Een voor Hotmail-MSN, een "nette"-mail, een spam-email en een Gmail-MSN account
En dus een Gmail account
Vet handig wel zo'n vaatwasserquote:
Ik gebruik alleen m'n Gmail account nogquote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies!![]()
Mensen die maar 1 emailadres hebben![]()
Precies, kan ik je beter effe skypen he?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef Koen66 het volgende:
ik heb ook nog een MSN.com email adres, lees ik ongeveer 1x per maand ofzo, dus bij haast niet naar mailen
ik gebruik al mijn emailadressen nog (tenzij vergetenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen m'n Gmail account nog
dat draai ik vrijwel nooit eigenlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, kan ik je beter effe skypen he?
Inderdaad, ik heb er 4 (geloof ik).quote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies!![]()
Mensen die maar 1 emailadres hebben![]()
ik heb ook zakelijk email adres van Google, m'n werk heeft 2 jaar terug Lotus Notes ingewisseld voor Googlequote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen m'n Gmail account nog
ik wel, ik game regelmatig met een vriend online, dan is het echt wel handig, ongeacht welk spel jhe speeltquote:Op donderdag 4 april 2013 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat draai ik vrijwel nooit eigenlijk![]()
op werk draai ik wel vrij vaak Google chat/Hangoutquote:Op donderdag 4 april 2013 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik wel, ik game regelmatig met een vriend online, dan is het echt wel handig, ongeacht welk spel jhe speelt
Ik vind het nou niet echt slim om als bedrijf iets van Google o.i.d. te gaan gebruikenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook zakelijk email adres van Google, m'n werk heeft 2 jaar terug Lotus Notes ingewisseld voor Google
erg veel grote bedrijven doen het tegenwoordig hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet echt slim om als bedrijf iets van Google o.i.d. te gaan gebruiken
Blijf het vreemd vinden.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erg veel grote bedrijven doen het tegenwoordig hoor
ik werk notabene bij bedrijf met wereldwijd 10.000+ werknemers, allemaal Google
het was mijn keuze ook niet geweest, maar ze hebben geheid een financieel goede deal gesloten.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden.
[opschepmodus] Ik werk bij een bedrijf van meer dan 100.000 werknemers[/opschepmodus]
Dat zal vast ja, anders doen ze het nietquote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was mijn keuze ook niet geweest, maar ze hebben geheid een financieel goede deal gesloten.
Lotus Notes sucks big time, maar het is wel bedrijfszeker
na een week kwamen er al een paar achter dat Google geen backup verzorgtquote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal vast ja, anders doen ze het niet
ICQ?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
Ik heb weer ICQ, op m'n mobiel nu
Heb zelfs m'n oude lijst nog.....niemand online duh
ik startte jaar of wat terug MSN messenger weer eens met oud adres, vreemd genoeg waren er wat mensen die me na al die jaren niet gewist haddenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
Ik weet mijn ICQ-nummer nog van like 10 jaar geleden. Maar die flikkers willen mijn account niet terug geven.quote:
Lekker handigquote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na een week kwamen er al een paar achter dat Google geen backup verzorgt
Mensen van die App helemaal blij dat iemand hem gedownload heeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mensen van die App helemaal blij dat iemand hem gedownload heeft.
aantal managers gelijk een of ander extra + abo genomen waar ze wel backup verzorgenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker handig
Op m'n werk moeten we email ook zelf (of dmv een rule) backuppen. Berichten van 45 dagen en ouder worden automatisch verwijderd.
Het joch is een jaar of 8 ofzo, logisch dat ie het niet kentquote:
Whehe, wel zo handig om overal een backup van te hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aantal managers gelijk een of ander extra + abo genomen waar ze wel backup verzorgen
maar zaken als Google Drive backuppen ze ook niet
En vele malen beter, maar het was te ingewikkeld voor de breezersletjes, bacoboys, henk's en ingrid's dus werd het simplistische MSN steeds populairder.quote:
Ik wou net zeggen, ik voel me jongquote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het joch is een jaar of 8 ofzo, logisch dat ie het niet kent
Ghehequote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het joch is een jaar of 8 ofzo, logisch dat ie het niet kent
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
Hij kan heeeeeeeeeeeeeeeeel slecht tegen kietelenquote:
Bedankt voor deze nuttige infoquote:Op donderdag 4 april 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kan heeeeeeeeeeeeeeeeel slecht tegen kietelen![]()
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke onderdeel van... de rest verklap ik niet
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
ja, ik ben effe op de bank liggen
quote:
luiequote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je kan ook helpen dmv vasthouden oidquote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga je echt niet kietelen hoor
Ik nietquote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ouwe mensen hier allemaal. Allemaal een avonddutje doen
ligsequote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
YEAHquote:
Inderdaad ja, avonddutjes.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ouwe mensen hier allemaal. Allemaal een avonddutje doen
quote:
Ik raak geen mannen aanquote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook helpen dmv vasthouden oid
Sorryquote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Derde keer nu: covers in zippy in PM alstublieft?
Heb je die van flux pavilion al geluisterdquote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
YEAH![]()
Ik ook, ik luister dezelfde nummers als dat jij afgelopen dinsdag hebt gedraaid. Ongeveer dan
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die van flux pavilion al geluisterd
ALDO weet het verschil niet tussen PM en DM
Ja, dat krijg je als je de hele dag al je hersens gekraakt hebtquote:Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die van flux pavilion al geluisterd
ALDO weet het verschil niet tussen PM en DM
Kut excuusquote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je de hele dag al je hersens gekraakt hebt
En terecht dat je dan even lekker lui doetquote:Op donderdag 4 april 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes
[..]
Ik ook.. heb genoeg overdag gedaan
Alweer niet trainen?quote:
Ik doe te vaak lui... ik moet meer bewegen...quote:Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En terecht dat je dan even lekker lui doet
Ik moest eigenlijk trainen, maar geen zinHectische werkdag gehad
Wat nouquote:Op donderdag 4 april 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alweer niet trainen?![]()
Waarom ben je eigenlijk op voetbal gegaan?
Ik weet daar een oplossing voorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe te vaak lui... ik moet meer bewegen...
Van de 6 (??) weken dat je nu op voetbal zit heb je al 1 wedstrijd en 2 trainingen gehad?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat nouVorige week getraind, maandag gevoetbald, zondag weer voetballen
Wat voor oplossing?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet daar een oplossing voor![]()
Ik heb echt te veel trap gelopen vandaag
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de 6 (??) weken dat je nu op voetbal zit heb je al 1 wedstrijd en 2 trainingen gehad?
2 wedstrijdenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de 6 (??) weken dat je nu op voetbal zit heb je al 1 wedstrijd en 2 trainingen gehad?
Ik ben te oud daarvoorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik '' had gebruikt had je het direct geweten
Leugens!!quote:
Ohquote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms he? soms heb ik best wel het gevoel van wel
Moet je eens aan Hups of muhahaha oid vragen hoe ik eruit zie als ik op sta van de bankquote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij doet hier zo jong overkomen zodat 'wij' ons oud voelen
Komt door zijn onwetendheid.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij doet hier zo jong overkomen zodat 'wij' ons oud voelen
Mijn opa komt nog makkelijker en geluidlozer van de bank afquote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je eens aan Hups of muhahaha oid vragen hoe ik eruit zie als ik op sta van de bank
Nou, dat zegt genoegquote:Op donderdag 4 april 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn opa komt nog makkelijker en geluidlozer van de bank af
Op jouw leeftijd helpt training toch niet meer johquote:Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
Tevens is trainen gewoon met 4 elftallen (althans, degene die op komen dagen) een partijtje spelen. Als het nou echt nuttige training was geweest, was ik wel gegaan
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn opa komt nog makkelijker en geluidlozer van de bank af
puppytraining?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd helpt training toch niet meer joh
Heus wel, maar niet zo effectief als bij de pupillen nee.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd helpt training toch niet meer joh
quote:
Godverquote:Op donderdag 4 april 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heus wel, maar niet zo effectief als bij de pupillen nee.
quote:
vergeet het maar, jij gaat bijna niks meer leren. hooguit bestaande techniek wat verder bijschaven.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heus wel, maar niet zo effectief als bij de pupillen nee.
Ik leer sowieso niks nieuws want we hebben geen normale trainingquote:Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
vergeet het maar, jij gaat bijna niks meer leren. hooguit bestaande techniek wat verder bijschaven.
Hoeveel jaar is het geleden dat je op een redelijk niveau competitie gespeeld hebt?
How comequote:
HOAX!!quote:
Dus dat was op je 15e ongeveer? Zeg maar C/overstap naar B.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik leer sowieso niks nieuws want we hebben geen normale training
4 jaar geleden ben ik gestopt, of inmiddels al bijna 5.
Toevallig wel dat ik nu weer een paar lui in het team heb zitten met wie ik toen ook heb gevoetbald
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dat was op je 15e ongeveer? Zeg maar C/overstap naar B.
Dan heb je dus net een hele belangrijke periode gemist.
Dat ga je gewoon niet meer inlopen, of je moet echt een groot talent zijn.
Ik heb nog een jaar in de B gevoetbald.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dat was op je 15e ongeveer? Zeg maar C/overstap naar B.
Dan heb je dus net een hele belangrijke periode gemist.
Dat ga je gewoon niet meer inlopen, of je moet echt een groot talent zijn.
Ik heb gewoon geen vertrouwen in jouw voetbalskillsquote:
Je reageert verkeerdquote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen vertrouwen in jouw voetbalskills
Dus dan is een goede training ook niet belangrijk en alleen maar lekker dat je gewoon een lekker partijtje gaat ballen met zijn allen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog een jaar in de B gevoetbald.
En nee, ik ben geen groot talent, maar ik hoef en wil dan ook helemaal niet in het eerste voetballen.
Jij moet op een zondagochtend spelen dus de kans dat ik ooit kom kijken is heel kleinquote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mij ooit zien voetballen? BAKKES DICHT DUS
Ghehequote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DunnoIk heb gister ook zo enorm vermaakt gewoon om al dat gedrabber hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DunnoIk heb gister ook zo enorm vermaakt gewoon om al dat gedrabber hier
Ik weet niet wat je wilt bereiken, maar ik heb allang gezegd dat ik lui was vanavondquote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dan is een goede training ook niet belangrijk en alleen maar lekker dat je gewoon een lekker partijtje gaat ballen met zijn allen.
Ergo: Je bent gewoon lui dat je afzegt, en het heeft niks met de kwaliteit van de training te maken.
Gohquote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet op een zondagochtend spelen dus de kans dat ik ooit kom kijken is heel klein![]()
En nu ga ik met zoonlief criminal minds kijken
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Candy CrushSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het niet meerquote:![]()
Allesquote:
Blij word je daar van heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ben ik echt weg
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Welk level? Welk spel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar je ging ook meteen een excuus er bij verzinnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je wilt bereiken, maar ik heb allang gezegd dat ik lui was vanavond
[..]
Goh
Have fun
Zou dat het zijn..? Ben ook al een paar dagen botergeilquote:Op donderdag 4 april 2013 20:17 schreef substep het volgende:
Of is dat 'women-code' dat je PMS voorbij is?
matige poging tot garp![]()
Geen idee welke klasse dat team speelde, maar dat scheelt ook nog een hoop he. Dit is gewoon een pret-team, om het zo maar te zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar je ging ook meteen een excuus er bij verzinnen.
En misschien dat ik het gewoon een klote instelling vind als je lid bent van een elftal dat je niet gaat trainen, maar dat komt omdat ik zelf leider ben geweest en dat dat gewoon klote is, je steekt er tijd in en veel mensen laten het gewoon afweten.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou dat het zijn..? Ben ook al een paar dagen botergeil
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou dat het zijn..? Ben ook al een paar dagen botergeil
Dan nog, geen excuus.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee welke klasse dat team speelde, maar dat scheelt ook nog een hoop he. Dit is gewoon een pret-team, om het zo maar te zeggen.
Ik heb geen excuus gebruikt, ik zei dat ik lui was en daarom thuis bleef.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan nog, geen excuus.
Je wil ergens mee doen dan moet je er ook voor gaan.
En ik heb ook niet hoog gespeeld, maar ik wil wel graag 100% inzet zien.
Proestquote:Op donderdag 4 april 2013 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt mij dat dan een man aangezien ik niet reageerde?
Uiteraard.. jij bent toch van mijn leeftijdquote:Op donderdag 4 april 2013 20:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt mij dat dan een man aangezien ik niet reageerde?
Bam!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard.. jij bent toch van mijn leeftijd
Ja, zo ongeveer wel ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard.. jij bent toch van mijn leeftijd
Have funquote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef Royco1 het volgende:
En nu ga ik darten kijken en bier drinken
Darten drinken en bier kijken?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef Royco1 het volgende:
En nu ga ik darten kijken en bier drinken
Klaverjassen is best leuk, ja!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
darten is net als klaverjassen
voor ouwe lullen
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
darten is net als klaverjassen
voor ouwe lullen
Eenschquote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee man.. pokeren DAT is pas leuk
Mits strippoker.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee man.. pokeren DAT is pas leuk
Uiteraardquote:Op donderdag 4 april 2013 20:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Grasshopper is confident about his skills
Heul nietquote:Op donderdag 4 april 2013 20:33 schreef substep het volgende:
[..]
Dan is poker saai en vooral overhyped.
Nou nee... ik kan een hoop lol hebben met een beetje strippokerquote:Op donderdag 4 april 2013 20:33 schreef substep het volgende:
[..]
Dan is poker saai en vooral overhyped.
Ik dacht dat je zei dat je dat niet deed?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou nee... ik kan een hoop lol hebben met een beetje strippoker
Met jou niet neequote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef substep het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je dat niet deed?
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef substep het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je dat niet deed?
dat is ZIEK!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand van 55kg (is 1,65m ofzo) wilt nog afvallen
Je kent me niet eens. Misschien ben ik wel heel lekker en knap en nog meer van dat soort dingen.quote:
Dat zei ik dus ook al, maar ze blijft volhoudenquote:
volgende week zullen we elkaar treffenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:39 schreef substep het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. Misschien ben ik wel heel lekker en knap en nog meer van dat soort dingen.
Jij denkt serieus dat ik als man hier antwoord op ga geven?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:39 schreef substep het volgende:
[..]
Je kent me niet eens. Misschien ben ik wel heel lekker en knap en nog meer van dat soort dingen.
Joh. Als je mij ziet word je spontaan homo.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat ik als man hier antwoord op ga geven?
ik als vrouw zijnde kan hier maar 1 wijs woord op antwoorden:quote:Op donderdag 4 april 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat ik als man hier antwoord op ga geven?
Dat nooit.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef substep het volgende:
[..]
Joh. Als je mij ziet word je spontaan homo.![]()
oke, dat misschien weer net niet
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende week zullen we elkaar treffen
Ik ga dat natuurlijk niet zeggen nee.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik als vrouw zijnde kan hier maar 1 wijs woord op antwoorden:
PICS!
Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 4 april 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende week zullen we elkaar treffen
Tijdelijke foto totdat ik een fatsoenlijke kan maken:quote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik als vrouw zijnde kan hier maar 1 wijs woord op antwoorden:
PICS!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:44 schreef substep het volgende:
[..]
Tijdelijke foto totdat ik een fatsoenlijke kan maken:Als ik homo zou zijn zou ik spontaan hetero wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik homo zou zijn zou ik spontaan hetero worden
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:44 schreef substep het volgende:
[..]
Tijdelijke foto totdat ik een fatsoenlijke kan maken:Je hebt een wit kwakje in je kuif zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[Eigenwaarde +2]quote:Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!
Nee hoor sub ik dol maar wat...
Restant haarwax, vermoed ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Je hebt een wit kwakje in je kuif zitten
Joah. Zaterdag ff langs 010 en 030.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gaat trouwens helemaal uit het hoge noorden naar het warme verre zuiden volgende week?
ja datquote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
Grappig wel, een baard en een jong gezicht.
[Eigenwaarde -6]quote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat
ik typte net ook babyface met veel haar... maar ik liet dat toch weer achterwege... ik dacht doe eens aardig vandaag
Juust'm.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef substep het volgende:
[..]
Joah. Zaterdag ff langs 010 en 030.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat
ik typte net ook babyface met veel haar... maar ik liet dat toch weer achterwege... ik dacht doe eens aardig vandaag
Naatje met een baardquote:Op donderdag 4 april 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat
gewoon een condensvlek op de spiegol jonguhquote:Op donderdag 4 april 2013 20:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Uhuh zou ik ook zeggen als ik jou was![]()
Busted buddy
Wat ben je het nou aan het opnemen voor hem?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon een condensvlek op de spiegol jonguh
Dankje, nu heb ik zin in taartquote:Op donderdag 4 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja sorry
je mag mijn foto ook beoordelen hoor
flickraccount knopje
hihihi je zei flikkerquote:Op donderdag 4 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja sorry
flickraccount knopje
Cute.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja sorry
flickraccount knopje
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat ben je het nou aan het opnemen voor hem?
sorry kom je ook volgende week ?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat ben je het nou aan het opnemen voor hem?
sorryquote:
Goed ideequote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry kom je ook volgende week ?
[..]
sorry
ik moet die nieuwe foto nog uppen
Nee tenzij chaffeur of ander manier van vervoer. utrecht gaat het ook niet worden voor mij anders had je mij kunne oppikken.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sorry kom je ook volgende week ?
[..]
sorry
ik moet die nieuwe foto nog uppen
Trein?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee tenzij chaffeur of ander manier van vervoer. utrecht gaat het ook niet worden voor mij anders had je mij kunne oppikken.
Carequote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cute is in ieder geval iets wat vrouwen niet willen horen als het om hun gaat
Dat moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:53 schreef substep het volgende:
[..]
Care't Is niet zo alsof ik indruk probeer te maken.
toch?
Dat ben ik nu ook aan het overwegen, maar ik kijk nog verder voor vervoer want auto is altijd fijner dan OVquote:
Ik wil je best ophalenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee tenzij chaffeur of ander manier van vervoer. utrecht gaat het ook niet worden voor mij anders had je mij kunne oppikken.
Een echte vrouw wilt inderdaad wat anders horen, cute zeg je tegen tienersquote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cute is in ieder geval iets wat vrouwen niet willen horen als het om hun gaat
Snap ik, maar ik bedoel trein naar Utrecht. Da's een rechtstreekse trein, wellicht dat LoLa je daar op kan pikken?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat ben ik nu ook aan het overwegen, maar ik kijk nog verder voor vervoer want auto is altijd fijner dan OV
Dat je er leuk uit zietquote:
Dat en een mega omweg voor jou.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil je best ophalen
maar bezine kost wel geld
Jij gaat het zo lastig krijgen op de meetquote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef substep het volgende:
[..]
Als je er aanstoot aan nam, man the fuck up and quit your woman logic excuse moi.![]()
braafquote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik bedoel trein naar Utrecht. Da's een rechtstreekse trein, wellicht dat LoLa je daar op kan pikken?
[..]
Dat je er leuk uit ziet
Truequote:
Als je van mij een 'och jonkvrouw, wat ziet u er beeldschoon uit' verwacht dan moet ik je helaas teleurstellen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:54 schreef Viro het volgende:
[..]
Een echte vrouw wilt inderdaad wat anders horen, cute zeg je tegen tieners
Nee dat hoeft nu ook weer nietquote:Op donderdag 4 april 2013 20:56 schreef substep het volgende:
[..]
Als je van mij een 'och jonkvrouw, wat ziet u er beeldschoon uit' verwacht dan moet ik je helaas teleurstellen.![]()
Dat zal wel meevallen, toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij gaat het zo lastig krijgen op de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |