SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
Dan gebruikte ik altijd teamspeak ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 19:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is heel handig tijdens het gamen![]()
Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:08 schreef Royco1 het volgende:
En niemand die in gaat op mijn os/2 post
Was veel geavanceerder al dan windows destijds.
Vind ik ook handigerquote:Op donderdag 4 april 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gebruikte ik altijd teamspeak ofzo
Daar heb je toch een server voor nodig?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gebruikte ik altijd teamspeak ofzo
Helaas hebben maar heel weinig mensen datquote:
Ik zat in een clan dus de mensen die moesten gamen waren sowieso online.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je toch een server voor nodig?
En skype is heel makkelijk, kan meteen zien of mensen online zijn of niet
Sowieso ts tijdens het gamen!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat in een clan dus de mensen die moesten gamen waren sowieso online.
Ja wij hadden een eigen server geloof ik
Dat was ICQ ookquote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vind het echt verschrikkelijk handig!
Heyquote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ICQ is nog ouder dan de dino's
betsaat dat dan nog??
EUJ!!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
betsaat dat dan nog??
Geen idee.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
betsaat dat dan nog??
Geef het toe, wij zijn oudquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey
Ik heb ook vanaf het begin met ICQ gewerkt en ik ben niet zo oud.
Ja op m'n oude profielquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Had jij ook een ICQ-nummer in je Fok!-profiel? Ik niet.
ik heb daar ook nog een aantal emailadressen, volgens mij allang al ongeldig gemaakt of zoquote:Op donderdag 4 april 2013 19:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Yahoo bestaat nog steeds. Ik heb al 15 jaar een emailadres bij Yahoo.
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef rival het volgende:
Tijdens het gamen kan je toch gewoon via Xbox live een groepschat houden
Wees maar zuinig op je ouderdom, straks halen Royco en ik jou nog in!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vreemd genoeg heb ik het nooit gehad
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees maar zuinig op je ouderdom, straks halen Royco en ik jou nog in!
Waar heb je nu een emailadres?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb daar ook nog een aantal emailadressen, volgens mij allang al ongeldig gemaakt of zo
ik doen niet meer aan consoles, is me te duurquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef rival het volgende:
Tijdens het gamen kan je toch gewoon via Xbox live een groepschat houden
uhm, bij hotmail, ik heb nog enkele live adressen en had idd ooit nog stuk of 3 of 4 yahoo emailadressen. zoiets.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Waar heb je nu een emailadres?
De 12dequote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef Koen66 het volgende:
was er nou afgelopen weekend een meet of is dat as weekend?
Kloptquote:
Hoe kun je een emailadres nu kwijtraken?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
De meeste van die emailadressen werken trouwens niet meer, of ww kwijtgeraakt![]()
Die heb ik ook nog gehad, maar dat was alleen voor msn. Verder heb ik nog een adres bij Gmail, omdat ik 8,5 jaar geleden een uitnodiging kreeg en tijdens mijn stage wel handig vond voor een back-up.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
uhm, bij hotmail, ik heb nog enkele live adressen en had idd ooit nog stuk of 3 of 4 yahoo emailadressen. zoiets.
ww, niet het emailadres. en bovendien, emailadressen kun je ook vergeten als je ik bentquote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je een emailadres nu kwijtraken?
Je kan het wachtwoord toch kwijtraken?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je een emailadres nu kwijtraken?
Duidelijkquote:Op donderdag 4 april 2013 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ww, niet het emailadres. en bovendien, emailadressen kun je ook vergeten als je ik bent
Dan doe je "wachtwoord vergeten"quote:Op donderdag 4 april 2013 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan het wachtwoord toch kwijtraken?
ik bedenk me oopeens, ik moet ooit ook nog een gmail account gehad hebben. totaal vergeten lol!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad, maar dat was alleen voor msn. Verder heb ik nog een adres bij Gmail, omdat ik 8,5 jaar geleden een uitnodiging kreeg en tijdens mijn stage wel handig vond voor een back-up.
klopt, moest elk jaar minimaal effe inloggen enzoquote:Op donderdag 4 april 2013 19:20 schreef Koen66 het volgende:
Hotmail nokte er voorheen altijd mee als je niet vaak genoeg inlogde
Ding doe ik al zoveel jaar mee die kosten ben ik allang vergetenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik doen niet meer aan consoles, is me te duur
owja, voorheen kon het het alleen krijgen door een uitnodigingquote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog gehad, maar dat was alleen voor msn. Verder heb ik nog een adres bij Gmail, omdat ik 8,5 jaar geleden een uitnodiging kreeg en tijdens mijn stage wel handig vond voor een back-up.
ik spaar nu voor een vaatwasser!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ding doe ik al zoveel jaar mee die kosten ben ik allang vergeten
Heb je veel meer aanquote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik spaar nu voor een vaatwasser!
Precies!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb 4 emailadressen van hotmail. Een voor Hotmail-MSN, een "nette"-mail, een spam-email en een Gmail-MSN account
En dus een Gmail account
Vet handig wel zo'n vaatwasserquote:
Ik gebruik alleen m'n Gmail account nogquote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies!![]()
Mensen die maar 1 emailadres hebben![]()
Precies, kan ik je beter effe skypen he?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef Koen66 het volgende:
ik heb ook nog een MSN.com email adres, lees ik ongeveer 1x per maand ofzo, dus bij haast niet naar mailen
ik gebruik al mijn emailadressen nog (tenzij vergetenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen m'n Gmail account nog
dat draai ik vrijwel nooit eigenlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, kan ik je beter effe skypen he?
Inderdaad, ik heb er 4 (geloof ik).quote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies!![]()
Mensen die maar 1 emailadres hebben![]()
ik heb ook zakelijk email adres van Google, m'n werk heeft 2 jaar terug Lotus Notes ingewisseld voor Googlequote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen m'n Gmail account nog
ik wel, ik game regelmatig met een vriend online, dan is het echt wel handig, ongeacht welk spel jhe speeltquote:Op donderdag 4 april 2013 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat draai ik vrijwel nooit eigenlijk![]()
op werk draai ik wel vrij vaak Google chat/Hangoutquote:Op donderdag 4 april 2013 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik wel, ik game regelmatig met een vriend online, dan is het echt wel handig, ongeacht welk spel jhe speelt
Ik vind het nou niet echt slim om als bedrijf iets van Google o.i.d. te gaan gebruikenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb ook zakelijk email adres van Google, m'n werk heeft 2 jaar terug Lotus Notes ingewisseld voor Google
erg veel grote bedrijven doen het tegenwoordig hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het nou niet echt slim om als bedrijf iets van Google o.i.d. te gaan gebruiken
Blijf het vreemd vinden.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
erg veel grote bedrijven doen het tegenwoordig hoor
ik werk notabene bij bedrijf met wereldwijd 10.000+ werknemers, allemaal Google
het was mijn keuze ook niet geweest, maar ze hebben geheid een financieel goede deal gesloten.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijf het vreemd vinden.
[opschepmodus] Ik werk bij een bedrijf van meer dan 100.000 werknemers[/opschepmodus]
Dat zal vast ja, anders doen ze het nietquote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het was mijn keuze ook niet geweest, maar ze hebben geheid een financieel goede deal gesloten.
Lotus Notes sucks big time, maar het is wel bedrijfszeker
na een week kwamen er al een paar achter dat Google geen backup verzorgtquote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal vast ja, anders doen ze het niet
ICQ?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
Ik heb weer ICQ, op m'n mobiel nu
Heb zelfs m'n oude lijst nog.....niemand online duh
ik startte jaar of wat terug MSN messenger weer eens met oud adres, vreemd genoeg waren er wat mensen die me na al die jaren niet gewist haddenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
Ik weet mijn ICQ-nummer nog van like 10 jaar geleden. Maar die flikkers willen mijn account niet terug geven.quote:
Lekker handigquote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na een week kwamen er al een paar achter dat Google geen backup verzorgt
Mensen van die App helemaal blij dat iemand hem gedownload heeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mensen van die App helemaal blij dat iemand hem gedownload heeft.
aantal managers gelijk een of ander extra + abo genomen waar ze wel backup verzorgenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker handig
Op m'n werk moeten we email ook zelf (of dmv een rule) backuppen. Berichten van 45 dagen en ouder worden automatisch verwijderd.
Het joch is een jaar of 8 ofzo, logisch dat ie het niet kentquote:
Whehe, wel zo handig om overal een backup van te hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aantal managers gelijk een of ander extra + abo genomen waar ze wel backup verzorgen
maar zaken als Google Drive backuppen ze ook niet
En vele malen beter, maar het was te ingewikkeld voor de breezersletjes, bacoboys, henk's en ingrid's dus werd het simplistische MSN steeds populairder.quote:
Ik wou net zeggen, ik voel me jongquote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het joch is een jaar of 8 ofzo, logisch dat ie het niet kent
Ghehequote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het joch is een jaar of 8 ofzo, logisch dat ie het niet kent
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:30 schreef Faxie het volgende:
Hij kan heeeeeeeeeeeeeeeeel slecht tegen kietelenquote:
Bedankt voor deze nuttige infoquote:Op donderdag 4 april 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kan heeeeeeeeeeeeeeeeel slecht tegen kietelen![]()
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke onderdeel van... de rest verklap ik niet
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
ja, ik ben effe op de bank liggen
quote:
luiequote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je kan ook helpen dmv vasthouden oidquote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga je echt niet kietelen hoor
Ik nietquote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ouwe mensen hier allemaal. Allemaal een avonddutje doen
ligsequote:Op donderdag 4 april 2013 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
YEAHquote:
Inderdaad ja, avonddutjes.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ouwe mensen hier allemaal. Allemaal een avonddutje doen
quote:
Ik raak geen mannen aanquote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook helpen dmv vasthouden oid
Sorryquote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Derde keer nu: covers in zippy in PM alstublieft?
Heb je die van flux pavilion al geluisterdquote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
YEAH![]()
Ik ook, ik luister dezelfde nummers als dat jij afgelopen dinsdag hebt gedraaid. Ongeveer dan
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die van flux pavilion al geluisterd
ALDO weet het verschil niet tussen PM en DM
Ja, dat krijg je als je de hele dag al je hersens gekraakt hebtquote:Op donderdag 4 april 2013 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je die van flux pavilion al geluisterd
ALDO weet het verschil niet tussen PM en DM
Kut excuusquote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je de hele dag al je hersens gekraakt hebt
En terecht dat je dan even lekker lui doetquote:Op donderdag 4 april 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes
[..]
Ik ook.. heb genoeg overdag gedaan
Alweer niet trainen?quote:
Ik doe te vaak lui... ik moet meer bewegen...quote:Op donderdag 4 april 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En terecht dat je dan even lekker lui doet
Ik moest eigenlijk trainen, maar geen zinHectische werkdag gehad
Wat nouquote:Op donderdag 4 april 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alweer niet trainen?![]()
Waarom ben je eigenlijk op voetbal gegaan?
Ik weet daar een oplossing voorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe te vaak lui... ik moet meer bewegen...
Van de 6 (??) weken dat je nu op voetbal zit heb je al 1 wedstrijd en 2 trainingen gehad?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat nouVorige week getraind, maandag gevoetbald, zondag weer voetballen
Wat voor oplossing?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet daar een oplossing voor![]()
Ik heb echt te veel trap gelopen vandaag
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de 6 (??) weken dat je nu op voetbal zit heb je al 1 wedstrijd en 2 trainingen gehad?
2 wedstrijdenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van de 6 (??) weken dat je nu op voetbal zit heb je al 1 wedstrijd en 2 trainingen gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |