spannendquote:Op donderdag 4 april 2013 18:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen om privacyredenen maar in een uitgestorven drop dichtbij Arnhem.
vraag het hemquote:Op donderdag 4 april 2013 18:34 schreef AppelCake het volgende:
Het kettinkje is niet magnetisch, is het nu wel zilver?
Ja iedereen behalve jijquote:Op donderdag 4 april 2013 18:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Weet iemand uberhaupt in welke AH supersof werkt?
Je mag het niet wetequote:Op donderdag 4 april 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
Ga ik morgen naar die AH en daar feestje bouwen.
Ja slimpie dat wist ik al was vandaag ook in een AH tussen Arnhem en Nijmegen in.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tussen Arnhem en Nijmegen in
Welke AH was je?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja slimpie dat wist ik al was vandaag ook in een AH tussen Arnhem en Nijmegen in.
Asians hebben toch iets met rood wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
LIF / Warmtepleisters gebruikt, gevolgen..Huilen dit dat
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen om privacyredenen maar in een uitgestorven drop dichtbij Arnhem.
ik heb nog nooit een warmtepleister gebruikt, en dat ben ik nu dus ook niet meer van plan.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:41 schreef Angel-Joy het volgende:
LIF / Warmtepleisters gebruikt, gevolgen..Huilen dit dat
ja en ik gaf een tip die je gratis mocht hebben, elke volgende tip kost je ¤1000quote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja slimpie dat wist ik al was vandaag ook in een AH tussen Arnhem en Nijmegen in.
?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Asians hebben toch iets met rood worden
Grappenmakertquote:Op donderdag 4 april 2013 18:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en ik gaf een tip die je gratis mocht hebben, elke volgende tip kost je ¤1000
Ja maar vandaag was mijn moeder vrijquote:Op donderdag 4 april 2013 18:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
" wij eten meestal ook rond een uur of 7"
*kijkt op klok: mehh*
Moet ik nu lachen ofzo?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
1 Asian dronk een biertje en zijn hele kop werd rood
Ik weet het jaquote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Grappenmakert![]()
Weet je het uberhaupt precies?
Deze zin lijkt wel op de lyrics van ditquote:Op donderdag 4 april 2013 18:46 schreef nodig het volgende:
[..]
1 Asian dronk een biertje en zijn hele kop werd rood
Is niks racistische aan? Is gewoon feit.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet ik nu lachen ofzo?
Het is niet leuk of grappig, dus hou jouw racistische grapjes voor je
omg, je lijkt wel overly attached girlfriend.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:47 schreef A-Scudder het volgende:
Het is zo koud buiten dat Scudder nog steeds een muts op moet
[ afbeelding ]
En wenkbrauwen te ver geipilleerd
Verder goedendag allemaal!
Hooiquote:Op donderdag 4 april 2013 18:47 schreef A-Scudder het volgende:
[ afbeelding ]
awh ach so, ik eet straks eiquote:Op donderdag 4 april 2013 18:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar vandaag was mijn moeder vrij
4/7 dagen eten we 19:00
En het is een feit dat je stom bent.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Is niks racistische aan? Is gewoon feit.
Dankjequote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
omg, je lijkt wel overly attached girlfriend.
quote:
Dit is racisme!quote:Op donderdag 4 april 2013 18:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En het is een feit dat je stom bent.
Kusje erop
Hmmquote:
Hoiquote:Op donderdag 4 april 2013 18:47 schreef A-Scudder het volgende:
[ afbeelding ]
Eetsmakelijk alvastquote:Op donderdag 4 april 2013 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh ach so, ik eet straks ei![]()
Ja ik ben heel erg lief.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:51 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Hmm![]()
Het is dat je lief bent, anders had ik je wat aangedaan
Ja, maar alleen als je niet zegt dat ik op overly attached girlfriend lijkquote:
Alleen je ogen.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:53 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ja, maar alleen als je niet zegt dat ik op overly attached girlfriend lijk
Ja alleen jij krijgt het voor mekaar op ei op je neus te krijgenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha zit weer mijn hele gezicht onder
Je vermoorden en op jouw graf dansenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Klinkt spannend![]()
Wat ga je dan nog meer doen dan?
Hihihihih garpigquote:Op donderdag 4 april 2013 18:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je vermoorden en op jouw graf dansen
Ik ben 17 jaartjes oud en zit hier nu bijna drie wekenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:02 schreef nodig het volgende:
Hoe oud is ze?
Sinds wanneer is ze beland in deze SC?
het is officieelquote:Op donderdag 4 april 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja alleen jij krijgt het voor mekaar op ei op je neus te krijgen
Schattig ditdat![]()
Omg ik ook! Alleen de weekjes zijn maandenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:02 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ik ben 17 jaartjes oud en zit hier nu bijna drie weken
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tering mensen doe normaal
Neej johquote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Omg ik ook! Alleen de weekjes zijn maanden![]()
Ben echt de vriendin van Appel?
haha jij zal heus niet forever alone zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 19:04 schreef A-Scudder het volgende:
[..]![]()
Ik ben inderdaad nog steeds van mezelf
Forever alone
Wees daar maar niet zo zeker vanquote:Op donderdag 4 april 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha jij zal heus niet forever alone zijn
Woon currently in Engelandquote:
hoezo niet? Je bent hartstikke mooiquote:Op donderdag 4 april 2013 19:07 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Wees daar maar niet zo zeker van
[..]
Woon currently in Engeland
Dan mag je met stuart daten heb je hem al ontmoet?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:07 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Wees daar maar niet zo zeker van
[..]
Woon currently in Engeland
Dat wist ik al, kijk maar naar mijn bed na elk weekend samenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is officieelik kan niet eten
Dat is boers niet schattig
sjokola hier, kruimels daarquote:Op donderdag 4 april 2013 19:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat wist ik al, kijk maar naar mijn bed na elk weekend samen!
Is wel schattig gvd
Dankjequote:Op donderdag 4 april 2013 19:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezo niet? Je bent hartstikke mooi
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan mag je met stuart daten heb je hem al ontmoet?
ach ik ook hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Dankje
Maar ik ben super verlegen in real life
Krijg ik een vriend blijkt hij gay te zijn
Ben dus niet de enigequote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach ik ook hoor
Dat is wel minder
Geen idee waarom, maar ik vind dat schattigquote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sjokola hier, kruimels daar
Hoezo dan
Haha zeker niet, ben zo verlegen en onzeker like hellquote:Op donderdag 4 april 2013 19:10 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige
Ja was wel vervelend
Mijn laptop wil dat het snel vrijdag is, hij geeft aan dat het 20:11 isquote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ik vind dat schattig
Yay
Ik dus ookquote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha zeker niet, ben zo verlegen en onzeker like hell
Hij is bijna even knap als mij en woont wat dichter bij je in de buurt in Londoncity! Die man kan je bovendien uitleg geven over heel FOK! aangezien die ontiegelijk veel post.quote:
als ik*quote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij is bijna even knap als mij en woont wat dichter bij je in de buurt in Londoncity! Die man kan je bovendien uitleg geven over heel FOK! aangezien die ontiegelijk veel post.
Ik weet het hoor, heb al veel conversaties met hem gehadquote:Op donderdag 4 april 2013 19:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Hij is bijna even knap als mij en woont wat dichter bij je in de buurt in Londoncity! Die man kan je bovendien uitleg geven over heel FOK! aangezien die ontiegelijk veel post.
ontiegelijkquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
als ik*
London City*
ontieglijk* (toch)
Samequote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja het is zeker vervelend, word er soms ook wel gek van though
Hugo die flim met dat jochie en die klokken?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ik weet het hoor, heb al veel conversaties met hem gehad![]()
Maar ik weet nog steeds niet hoe hij er uit ziet![]()
Moet ik dan heel Hugo opnieuw kijken!
Niet haten wanneer je het zelf ook niet weet hé grote boze wolfquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
als ik*
London City*
ontieglijk* (toch)
Aardige laptopquote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn laptop wil dat het snel vrijdag is, hij geeft aan dat het 20:11 is
hè *quote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet haten wanneer je het zelf ook niet weet hé grote boze wolf
ja ik hoef pas 13:00 te beginnen dus lekker uitslapen en rustig aan doen morgenochtend en 15:00 waarschijnlijk al klaar en dan Bowie en jou vervelenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aardige laptop
Ik ga vandaag denk ook lekker vroeg slapenaangezien ik gister 2:30 ging slapen maar vanochtend wel gewoon 7:00 wakker werd
Gelukkig nog tot 9:30 half kunnen slapen
Jupquote:Op donderdag 4 april 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Hugo die flim met dat jochie en die klokken?
Een paar toch wel jaquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar, wij zijn slim en zij dom dus je weet nooit
Ah dan kan het goed zijn dat ik wel in haar appie ben geweest heb namelijk nog even de broodafdeling ingeloerd maar was geen supersof te bekennenquote:
Lekkah lekkahquote:Op donderdag 4 april 2013 19:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik hoef pas 13:00 te beginnen dus lekker uitslapen en rustig aan doen morgenochtend en 15:00 waarschijnlijk al klaar en dan Bowie en jou vervelen
ach dan komt het vast wel goedquote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Jup
[..]
Een paar toch wel ja
[..]![]()
Niet lief om te zeggen hoor
En stewie beweert dat hij dat jochie van 8 is?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Jup
[..]
Een paar toch wel ja
[..]![]()
Niet lief om te zeggen hoor
Ja boft hij even dat hij zijn grote vriend 4x in de week ziet deze weekquote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekkah lekkah
Hoop heteven lekker wandelen
One day...quote:Op donderdag 4 april 2013 19:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach dan komt het vast wel goed
Hij speelt Hugo zelluf nietquote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef nodig het volgende:
[..]
En stewie beweert dat hij dat jochie van 8 is?
Maar hij zegt dat die erop lijkt ofzoiets?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:20 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
One day...
[..]
Hij speelt Hugo zelluf niet
Nee?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar hij zegt dat die erop lijkt ofzoiets?
Ja Bowie heeft daar maar geluk meequote:Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja boft hij even dat hij zijn grote vriend 4x in de week ziet deze week
hij krijgt nu al te horen dat jij komt hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja Bowie heeft daar maar geluk mee![]()
Hijs lief
18.22quote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef A-Scudder het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe laat het is?
Arme hondquote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij krijgt nu al te horen dat jij komt hoor
Haha ja maar wel een boef
Danks, dan ga ik zo etenquote:
hahaha hij werd net boos toen ik hem uit zijn bench haalde voor het eten, hij wilde slapenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha hij werd net boos toen ik hem uit zijn bench haalde voor het eten, hij wilde slapen
maar zij vroeg hetquote:Op donderdag 4 april 2013 19:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i know maar hier is het 19:27
hahaha ja hij lijkt op zijn baasjequote:Op donderdag 4 april 2013 19:28 schreef Taexon het volgende:
[..]Echt een lui beest
Morgen is die de hele avond moe en zaterdag word die dan weer een beetje levendig om vervolgens zondag weer moe te worden door het bos
luie mensenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ah darn
Ik ben lui
Stuur mn broer er wel op uit
Hup, aan de arbeid!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:38 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ah darn
Ik ben lui
Stuur mn broer er wel op uit
he klootzakquote:Op donderdag 4 april 2013 19:45 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hup, aan de arbeid!
[ afbeelding ]
En goedenavond JNG
hallo promisionxexposedquote:
Te laat.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:45 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Hup, aan de arbeid!
[ afbeelding ]
En goedenavond JNG
Uit het voorsteltopicquote:Op donderdag 4 april 2013 19:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ken je nog niet geloof ik dus wie ben je?
aawh oke leukquote:Op donderdag 4 april 2013 19:49 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Uit het voorsteltopic![]()
Hallo, ik ben KLTZK, ik zit al een paar maanden op fok maar heb me eigenlijk nooit voorgesteld
Ik ben een jongen (onderhand meer man eigenlijk) van 16 jaar (10-1996).
Hobby's: ICT, lezen, bier (ik ben volgens mij een van de weinige van mijn leeftijd die weet dat er meer biersoorten zijn dan pils en witbier, trappistenbier ), een goed gesprek houden en op zijn tijd even lekker laagdrempelig doen.
Sport: Paardrijden en boogschieten
Ambities: Computers
Toekomstplannen: werken in de ICT, een Subaru Legacy Station in bezit hebben en misschien emigreren.
Muzieksmaak: Metal, rock, blues, jazz en country. Wat bands betreft: Heidevolk (Nederlandse folkmetal), Megadeth, Wintersun, Bathory, Led Zeppelin, Albert King, John Lee Hooker (ja echt waar, een Amerikaan die Hooker van zijn achternaam heet ), Miles Davis, Steve Early en Hank Williams, hoewel ik country vooral via internetradio luister.
Games: Vooral rpg, rts en adventure, maar ook shooters en race.
Eten: Vlees, pizza, hamburgers, zalm, kaas en (goede) pasta.
Drinken: Bier! (dubbel, tripel en quadrupel) en Coca cola (cola van andere merken )
Ikke deed ook paardrijden!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:49 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Uit het voorsteltopic![]()
Hallo, ik ben KLTZK, ik zit al een paar maanden op fok maar heb me eigenlijk nooit voorgesteld
Ik ben een jongen (onderhand meer man eigenlijk) van 16 jaar (10-1996).
Hobby's: ICT, lezen, bier (ik ben volgens mij een van de weinige van mijn leeftijd die weet dat er meer biersoorten zijn dan pils en witbier, trappistenbier ), een goed gesprek houden en op zijn tijd even lekker laagdrempelig doen.
Sport: Paardrijden en boogschieten
Ambities: Computers
Toekomstplannen: werken in de ICT, een Subaru Legacy Station in bezit hebben en misschien emigreren.
Muzieksmaak: Metal, rock, blues, jazz en country. Wat bands betreft: Heidevolk (Nederlandse folkmetal), Megadeth, Wintersun, Bathory, Led Zeppelin, Albert King, John Lee Hooker (ja echt waar, een Amerikaan die Hooker van zijn achternaam heet ), Miles Davis, Steve Early en Hank Williams, hoewel ik country vooral via internetradio luister.
Games: Vooral rpg, rts en adventure, maar ook shooters en race.
Eten: Vlees, pizza, hamburgers, zalm, kaas en (goede) pasta.
Drinken: Bier! (dubbel, tripel en quadrupel) en Coca cola (cola van andere merken )
Gewoon dat wij af en toe ook flink lui kunnen zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 19:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat dannu maak je me nieuwsgierig
Welkomquote:
Ik ook een half jaartje en ik ben geen gayquote:Op donderdag 4 april 2013 19:50 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ikke deed ook paardrijden!
En mijn ex, maar die was gay
wij? Jijquote:Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon dat wij af en toe ook flink lui kunnen zijn
Ikke nog steeds doen paardrijden! Strandrittenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:50 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ikke deed ook paardrijden!
En mijn ex, maar die was gay
Zeker, 8 jaarquote:Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb ook paardgereden, awesome tijd was dat
okquote:Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Welkom!
[..]
Ik ook een half jaartje en ik ben geen gay
Ik ookquote:
ja ik heb het 10 jaar gedaan en had een eigen paard een haflingerquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:52 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ikke nog steeds doen paardrijden! Strandritten![]()
De familie van wie de manege waar ik rijd is zijn net rednecks, toen ik er afgelopen zaterdag was hadden ze een brommermotor op een skelter gemonteerd
ow vertelquote:Op donderdag 4 april 2013 19:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Ik moet naar de wc maar te lui om te gaan"
En zo nog wel een paar quotes
8 jaar les de rest op eigen paardquote:Op donderdag 4 april 2013 19:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik heb het 10 jaar gedaan en had een eigen paard een haflingeren ik deed ook wedstrijden enzo
ja hij was al 18 maar ik werd altijd 1e of 2e met hemquote:Op donderdag 4 april 2013 19:54 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
8 jaar les de rest op eigen paard
KWPN Vos Siroko
Haflingers zijn stoer
Ja dan moet ik te hard nadenken en dat doet pijnquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hij was al 18 maar ik werd altijd 1e of 2e met hem
ofwel je weet gewoon niks meerquote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dan moet ik te hard nadenken en dat doet pijn
Zie mijn ninja editquote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ofwel je weet gewoon niks meer
ik eerst ook niet omdat ik steeds verloor, toen ik 1e werd vond ik het interessant wordenquote:
Snap ikquote:Op donderdag 4 april 2013 19:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik eerst ook niet omdat ik steeds verloor, toen ik 1e werd vond ik het interessant worden
Haflingers zijn langzaamquote:Op donderdag 4 april 2013 19:54 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
8 jaar les de rest op eigen paard
KWPN Vos Siroko
Haflingers zijn stoer
ik reed van die F proefjes en was bij de F10 gebleven voor ik ermee stoptequote:Op donderdag 4 april 2013 19:58 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Snap ik
Ik weet niet waarom ik het niet leuk vond
Ultieme bazensport, maar soms wel een beetje eenzaam omdat bijna geen jongens het doenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb ook paardgereden, awesome tijd was dat
haflingers langzaamquote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Haflingers zijn langzaam![]()
Mengelmoes paardenbuitenritten maak ik altijd op een oversized appaloosa, gaat als de wind
Ja en meisjes zijn eng :Squote:Op donderdag 4 april 2013 20:00 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ultieme bazensport, maar soms wel een beetje eenzaam omdat bijna geen jongens het doen
Hanget er vanaf hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Haflingers zijn langzaam![]()
Mengelmoes paardenbuitenritten maak ik altijd op een oversized appaloosa, gaat als de wind
Ik F3quote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik reed van die F proefjes en was bij de F10 gebleven voor ik ermee stopte
Wie zegt van niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mensen die niet op volbloed arabieren rijden
Heb je een haflinger wel eens in rengalop gezien? Niet vooruit te branden manquote:Op donderdag 4 april 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haflingers langzaamligt er maar net aan hoe je ze rijdt, de mijne was een westernhaflinger en die ging steeds spinnen en dat was grappig
Jullie rijden halflinger enzoquote:Op donderdag 4 april 2013 20:01 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Hanget er vanaf hoor
[..]
Ik F3
[..]
Wie zegt van niet?
op de dijk lag ik altijd dik voor een kwpn'erquote:Op donderdag 4 april 2013 20:01 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Heb je een haflinger wel eens in rengalop gezien? Niet vooruit te branden man
Heb wel eens op de arabier van een vriendin gereden...quote:
Tuurlijk zijn die beesten de shit, maar alleen voor de eckte ecktequote:Op donderdag 4 april 2013 20:02 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Heb wel eens op de arabier van een vriendin gereden...
Dat beest was heet man
Oke ik stop alweerquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Morgen is mijn grote zwarte oost afrikaanse vriend erweer![]()
Denken dat dat het enige leuke ras isquote:Op donderdag 4 april 2013 19:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mensen die niet op volbloed arabieren rijden
Stage, de concierge is een grote neger uit oost afrika en hij en ik kunnen het goed vinden met elkaarquote:
Zou jou wel eens op een vb arabier willen zien, en dan liefst zonder zadelquote:Op donderdag 4 april 2013 20:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn die beesten de shit, maar alleen voor de eckte eckte
Kloptquote:
Aw nicequote:Op donderdag 4 april 2013 20:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Stage, de concierge is een grote neger uit oost afrika en hij en ik kunnen het goed vinden met elkaar
godverdommequote:Op donderdag 4 april 2013 20:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt
Ik rij nu ook nog wel eens
[..]
Aw niceik kon het altijd goed vinden op stage met een duitse beveiliger
Ik galoppeer altijd met een handquote:
Western?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik galoppeer altijd met een hand![]()
Met 2 handen de teugels vasthouden
Denk dat het me wel lukt. heb al welleens eerder op een paard gereden zonder zadel.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:05 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Zou jou wel eens op een vb arabier willen zien, en dan liefst zonder zadel
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik galoppeer altijd met een hand![]()
Met 2 handen de teugels vasthouden
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Denk dat het me wel lukt. heb al welleens eerder op een paard gereden zonder zadel.
ik rijd dan geen paard maar heb wel paard gereden
Soortvan... Ik heb een keer een les westernrijden gehad en bakte er echt helemaal geen flikker vanquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef promisionxexposed het volgende:
En een Nederlands Trekpaard![]()
___!
Zonder zadel rijden is überbaas, behalve draf dan...quote:Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef A-Scudder het volgende:
[..]![]()
Jij ligt er na twee stapjes al vanaf, wedden?
Soms mag datquote:Op donderdag 4 april 2013 20:09 schreef promisionxexposed het volgende:
Godverdomme ik lach om mijn eigen grappen
Hahahquote:Op donderdag 4 april 2013 20:08 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Soortvan... Ik heb een keer een les westernrijden gehad en bakte er echt helemaal geen flikker van![]()
Je eigen rijstijl ontwikkelen
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:09 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Zonder zadel rijden is überbaas, behalve draf dan...
Het is niet de eerste keer dat ik paard rij hoor mutsquote:Op donderdag 4 april 2013 20:07 schreef A-Scudder het volgende:
[..]![]()
Jij ligt er na twee stapjes al vanaf, wedden?
Ik heb een keer dagenlang een zere reed en geslachtsdeel gehad omdat ik ongezadeld op een paard met een uitzonderlijk hoge ruggengraat en puntige schoft heb geredenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:10 schreef A-Scudder het volgende:
[..]![]()
Ben een keer van een pony afgehobbeld omdat hij zo hoog opgooide
Volbloed arabier zonder zadel, twee hobbels en hamer ligt eronderquote:Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ik paard rij hoor muts
hihi Hh rijdtquote:Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ik paard rij hoor muts
Iedereen wel toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik heb een keer dagenlang een zere reed en geslachtsdeel gehad omdat ik ongezadeld op een paard met een uitzonderlijk hoge ruggengraat en puntige schoft heb gereden
Hamer dood dat paard,quote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Volbloed arabier zonder zadel, twee hobbels en hamer ligt eronder
Ik zou er volgens mij ook niet op blijven zitten hoor
Niet bij Friezen, die zitten echt chill zonder zadelquote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Iedereen wel toch?
Behalve dat geslachtsdeel...
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hamer dood dat paard,
hamer paardenslager
En haflingers en fjordenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Niet bij Friezen, die zitten echt chill zonder zadel
Dafuq heb jij het overquote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
En als ik heeeel lief ben gaan we dan samen naar buiten
de 1e optiequote:Op donderdag 4 april 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb een dilemma,
Bandshirt zonder gore/traumatische afbeelding - Bandshirt met gore enz maar dan wel een overhemd aan
Eerste, anders kan je net zo goed een gewoon zwart shirt kopenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb een dilemma,
Bandshirt zonder gore/traumatische afbeelding - Bandshirt met gore enz maar dan wel een overhemd aan
Ik ookquote:Op donderdag 4 april 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Nu heb ik zin om paard te rijden door jullie
Ik ga zaterdag weer, o wat heb er toch weer zin inquote:Op donderdag 4 april 2013 20:17 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ik ook
Maar nog meer zin om te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Het laatste stukje appeltaart heb ik al opHONGER
Ik heb ook zin om te rijdenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
Nu heb ik zin om paard te rijden door jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:19 schreef Taexon het volgende:
[..]Arme jij, jij had tenminste appeltaart vandaag
[..]
Ik heb ook zin om te rijdenNaar mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He will be mine. Oh yes, he will be mine.
oh gaat om wat ik morgen aandoe naar stagequote:Op donderdag 4 april 2013 20:15 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Eerste, anders kan je net zo goed een gewoon zwart shirt kopen
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:19 schreef Taexon het volgende:
[..]Arme jij, jij had tenminste appeltaart vandaag
[..]
Ik heb ook zin om te rijdenja dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen mag je hierheen rijden
Ik heb heul geen zin om de kou in te gaan op de brommer morgen
Tax wil tetten :)!
Neger wat?!quote:
Awwquote:Op donderdag 4 april 2013 20:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee sorry mijn auto kan niet vliegen over de Noordzee
Wat heb jequote:Op donderdag 4 april 2013 20:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee sorry mijn auto kan niet vliegen over de Noordzee
Fixedquote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
Milka
McFlurry
Taksi
Dropshot
Sambuca
Alex Pettyfer
Vodka
AJ
Milkaquote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
Milka
McFlurry
Taksi
Dropshot
Sambuca
Tax
peugeot is frans??!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja die kan niet vliegen nee![]()
Franse auto's
En ik?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
Milka
McFlurry
Taksi
Dropshot
Sambuca
Tax
Is een mix hequote:Op donderdag 4 april 2013 20:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja die kan niet vliegen nee![]()
Franse auto's
Ik lik mezelf ook altijd, vind het wel lekkerquote:Op donderdag 4 april 2013 20:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik nam net een lik van mezelf maar was niet onder de indruk
Ik geniet altijd wel als ik je lik hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 20:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Milka
McFlurry
Taksi
Dropshot
Sambuca
Tax![]()
ik nam net een lik van mezelf maar was niet onder de indruk
Morgen weer... alles van het rijtje![]()
Ik lik liever iemand andersquote:Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik lik mezelf ook altijd, vind het wel lekker
Gelukkig maarquote:Op donderdag 4 april 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik geniet altijd wel als ik je lik hoor
Stop maar weerquote:Op donderdag 4 april 2013 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alleen die nasmaak van jou
ja oke sorryquote:
top engelsquote:Op donderdag 4 april 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja oke sorry
Was de tasty nog vergeten in het lijstje
I does not simply
Share taksi
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja oke sorry
I does not simply
Share taksi
Yer Inglisj are be very goet.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja oke sorry
I does not simply
Share taksi
OMG GMTA WEJO WEJO.quote:
Jij weet wat ik wilquote:Op donderdag 4 april 2013 20:33 schreef Taexon het volgende:
[..]Iets wat het hele weekend geproduceerd moet worden kan een nasmaakje hebben ja
Oke nu stop ik zelf ook ditdat
moet altijd van mezelf op zulke berichten reageren
Owja tasty gaan we dit weekend ook nog wel halen
Ow is dat zoquote:Op donderdag 4 april 2013 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij weet wat ik wilgewoon omdat het kan gvd
ja dat voel jij aan jeweetquote:
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGquote:
Altijd wel lachen om die reeksquote:Op donderdag 4 april 2013 20:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ / User van de Dag: Bitterlemon
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat voel jij aan jeweet![]()
En stefan moet nog steeds bellen
Bigtasty bacon omnom yolo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |