Nope. Instituut verbonden aan de uni.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
staan er geen internationale bureau's boven jullie?
Uiteraard heb ik een baas boven me staan, dat is normaal in bedrijven en zelfs binnen de academische wereld werk je in vakgroepen en ben je afhankelijk van fondsen en dergelijke. Vandaar ook het grote probleem met klimatologie. Fondsen die "man-made global warming" als uitgangspunt nemen (sowieso al een compleet foute onwetenschappelijke houding) worden rijkelijk verdeeld. Tegenonderzoek wordt echter zwaar ondergefinancierd.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
heb je een baas boven je staan. of ben je onafhankelijk wetenschapper.
Dat jaquote:Op donderdag 4 april 2013 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik een baas boven me staan, dat is normaal in bedrijven en zelfs binnen de academische wereld werk je in vakgroepen en ben je afhankelijk van fondsen en dergelijke. Vandaar ook het grote probleem met klimatologie. Fondsen die "man-made global warming" als uitgangspunt nemen (sowieso al een compleet foute onwetenschappelijke houding) worden rijkelijk verdeeld. Tegenonderzoek wordt echter zwaar ondergefinancierd.
Onafhankelijkheid uit zich in kritisch nadenken, de mogelijkheid om je ideeen te publiceren zonder afhankelijk te zijn van wat anderen daarvan vinden. De tegenstelling die je hier dus oppert is een schijnbare. Genoeg onafhankelijke denkers die wel een baas boven zich hebben. Maar dat leer je allemaal nog wel in de komende 50 jaar van je arbeidzame leven.
Dat laatste, mijn modellen publiceren ben ik volledig vrij in. Mijn baas, die bovendien op zo'n 5000 km afstand werkt, heeft geen idee van het werk dat ik doe (hij heeft een andere achtergrond dan ik) en ik heb een bizar grote vrijheid, wat heerlijk is, daarom blijf ik dit werk ook nog wel even doen.
Ik heb trouwens ook ervaringen met politici die mijn werk wilden beinvloeden. Dat heb ik vriendelijk doch zeer dringend afgewezen. Vanwege mijn expertise en standvastigheid (dat was nog niet duidelijk hier op FOK!?) kon dat ook.
dan hebben de illuminati en elite wel degelijk invloed .quote:Op donderdag 4 april 2013 18:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nope. Instituut verbonden aan de uni.
wat voor beroep doe?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik een baas boven me staan, dat is normaal in bedrijven en zelfs binnen de academische wereld werk je in vakgroepen en ben je afhankelijk van fondsen en dergelijke. Vandaar ook het grote probleem met klimatologie. Fondsen die "man-made global warming" als uitgangspunt nemen (sowieso al een compleet foute onwetenschappelijke houding) worden rijkelijk verdeeld. Tegenonderzoek wordt echter zwaar ondergefinancierd.
Onafhankelijkheid uit zich in kritisch nadenken, de mogelijkheid om je ideeen te publiceren zonder afhankelijk te zijn van wat anderen daarvan vinden. De tegenstelling die je hier dus oppert is een schijnbare. Genoeg onafhankelijke denkers die wel een baas boven zich hebben. Maar dat leer je allemaal nog wel in de komende 50 jaar van je arbeidzame leven.
Dat laatste, mijn modellen publiceren ben ik volledig vrij in. Mijn baas, die bovendien op zo'n 5000 km afstand werkt, heeft geen idee van het werk dat ik doe (hij heeft een andere achtergrond dan ik) en ik heb een bizar grote vrijheid, wat heerlijk is, daarom blijf ik dit werk ook nog wel even doen.
Ik heb trouwens ook ervaringen met politici die mijn werk wilden beinvloeden. Dat heb ik vriendelijk doch zeer dringend afgewezen. Vanwege mijn expertise en standvastigheid (dat was nog niet duidelijk hier op FOK!?) kon dat ook.
Hoe dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dan hebben de illuminati en elite wel degelijk invloed .
1. oude media (tv,kranten,tijdschrijfte,radio,internet is moeilijk te beoordelen. nieuws site's horen bij de oude media hetzelfde geld voor sport site's en wetenschaps site's en game site's , films en muziek site's.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:45 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik heb nog wat vragen uit het vorige topic open staan Tribalwars.
1. Wat is nou die oude media? Volgens je laatst antwoord daarover gebruik je zelf ook media die fout en beinvloed is om je punt te maken. Dat is nogal tegenstrijdig.
2. Waarom zijn internationale wetenschappers zo anders dan Nederlandse?
3. Waarom vind je samenwerkende wetenschappers zo fout?
Om eens mee te beginnen
een instituut heeft bijna altijd nog organisatie boven zich zitten en die hebben banden met de illuminati en elite. snap je het.quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dan hebben de illuminati en elite wel degelijk invloed .
Ik snap wat je bedoelt, maar weet niet of dat de Illuminati of elite is.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
een instituut heeft bijna altijd nog organisatie boven zich zitten en die hebben banden met de illuminati en elite. snap je het.
Hoe weet je zo zeker dat dit het geval is?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:07 schreef tribalwars het volgende:
[..]
een instituut heeft bijna altijd nog organisatie boven zich zitten en die hebben banden met de illuminati en elite. snap je het.
Ga je hier nog serieus op in.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat dit het geval is?
Klinkt alsof je alle wetenschap per definitie fout noemt... Dat is best een triest beeld dan.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
1. oude media (tv,kranten,tijdschrijfte,radio,internet is moeilijk te beoordelen. nieuws site's horen bij de oude media hetzelfde geld voor sport site's en wetenschaps site's en game site's , films en muziek site's.
Hoe zit het dan met je eerdere claim dat elke samenwerking met internationale wetenschappers je werk onbetrouwbaar maakt. Vreemd dat je daar dat onderscheid wel maakte.quote:2 . zijn ze niet. maar vaak hebben ze een soort van overheids orgaan. boven zicht. die banden hebben met de illuminati en elite.
Je schreef eerder wat anders mbt de onafhankelijke wetenschappers, dat die helemaal alleen werken.quote:3. vind ik niet . maar vaken hebben ze ook organisatie's boven zicht zitten. die organisatie's hebben weer banden met de illuminati en elite. en zo wordt er eigelijk boven de samenwerkende weteschappers bepaalt wat ze mogen onderzoeken of publiceren. of het wordt zwaar beinvloed.
Ik voel niet de behoefte dat aan je uit te leggen, zoals jij ook graag jouw woonplaats prive houdt. Ga eerst maar eens in op alle andere punten van iedereen hier zonder anderen af te vallen of te beschuldigen van "aanhangers van de oude media" of "gehersenspoeld door de Illuminati".quote:
Het zal wel een beetje van beide zijn. Om te zeggen dat het fabel of feit is gaat wat te ver, sommige aspecten zijn feitelijk juist en anderen fabelachtig fout.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
http://www.kennislink.nl/publicaties/warmt-de-aarde-nog-wel-op
'Afgelopen weekend kwam een aantal kranten en websites met het nieuws dat de aarde gestopt was met opwarmen. ‘Zie je wel!’, riepen de klimaatsceptici in koor. ‘Klinkklare onzin!’, twitterden anderen.'
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:58 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Het zal wel een beetje van beide zijn. Om te zeggen dat het fabel of feit is gaat wat te ver, sommige aspecten zijn feitelijk juist en anderen fabelachtig fout.
Dat betekent wel dat veel onderzoeken voor een groot deel foutief zijn en het politiek gezien te veel gepusht word. Dit roept helaas meer vragen op dan antwoorden denk ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Waarheid ligt in het midden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |