quote:Op donderdag 4 april 2013 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, die 2 bedrijven staan bekend om hun langzame en zeer gedegen solliciatie-processen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze daarin wat slagvaardiger waren dan hadden ze in het verleden niet zoveel goede kandidaten aan hun neus voorbij zien gaan.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
ruik niksquote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik stink![]()
Moest verschillende nieuwe aioli's beoordelen op smaak.
HALLO
Voorlopig geen last van vampiers, stinkie.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik stink![]()
HALLO
Lekkerquote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik stink![]()
HALLO
Fijn Isa, mét het dubbele gevoelquote:Op donderdag 4 april 2013 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
LekkerEn ik neem aan dat al je collega's nu stinken, dus maakt niets uit
Hier kreeg ik net te horen dat er meer werk voor me (en mijn collega's) is de komende maanden. Dat is aan de ene kant wel erg prettig, maar het is voor een zieke collega dus wel dubbel.
Stond in het vorige topic.quote:
Dedicated in een andere richting dan.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, was echt een leuk bedrijf, maar ik vond de functie maar voor 50% bij me passen. Ze zochten echt dedicated designers en dat past niet in mijn ambitie.
Doorzoeken dan maar, er lopen nog meerdere leads. Ik moet wel zeggen dat ik het sollicitatieproces, met veel zaken die je niet zelf in de hand hebt, inmiddels wel zat begin te worden. Maar er geldt: hoe meer gesprekken, hoe meer oefening, hoe beter je er in wordt. Doorbijten dus, en optimistisch blijven!
Overigens heb ik wel geluk dat ik hier woon: ik lees overal dat qua technische banen deze omgeving het beste is, nog beter dan de randstad en al helemaal beter dan de rest van perifeer Nederland. Dus ik mag niet klagen.
Ja, je zit voor technische hoger opgeleide functies wel in de goede omgeving.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens heb ik wel geluk dat ik hier woon: ik lees overal dat qua technische banen deze omgeving het beste is, nog beter dan de randstad en al helemaal beter dan de rest van perifeer Nederland. Dus ik mag niet klagen.
Nooit gedacht aan emigreren? Nederland betaald mensen als jij erg slechtquote:Op donderdag 4 april 2013 16:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, was echt een leuk bedrijf, maar ik vond de functie maar voor 50% bij me passen. Ze zochten echt dedicated designers en dat past niet in mijn ambitie.
Doorzoeken dan maar, er lopen nog meerdere leads. Ik moet wel zeggen dat ik het sollicitatieproces, met veel zaken die je niet zelf in de hand hebt, inmiddels wel zat begin te worden. Maar er geldt: hoe meer gesprekken, hoe meer oefening, hoe beter je er in wordt. Doorbijten dus, en optimistisch blijven!
Momenteel nog te weinig werkervaring voor, denk ik.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nooit gedacht aan emigreren? Nederland betaald mensen als jij erg slecht
Welke benzinedief gaat nou weg zonder te betalen als er een politieauto achter je komt staanquote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik rij vanmiddag een shell station aan de snelweg binnen en ga naar de enige pomp waar je met pas kan betalen (de rest moet je voor naar binnen). Ik ga door alle handelingen en gooi mijn auto vol. Er komt een politiewagen achter de wagen bij de pomp naast me te staan. Ik ben klaar, stap in de auto en rij weg. Zie in mijn spiegel dat de agenten de auto in springen en achter mij aan komen terwijl ik richting snelweg rij, blauw licht, sirenes.
Ik stop.
Agenten met gillende banden voor me.
Zo meneer, vergeten te betalen zeker?
Ik zeg, neuh, tankpas, ik heb geen zin in dat gezeur over wilt u de mentos in de aanbieding, dus waar ik kan neem ik de automaat.
Zie water branden in de gezichten van de agenten.
Wil je het bonnetje zien?
Bonnetje geef.
Oh, euh, ja, wij dachten...
Fijne middag heren..
Euh ja, sorry...
Ja wel rot, maar voor jou wel gunstig.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Hier kreeg ik net te horen dat er meer werk voor me (en mijn collega's) is de komende maanden. Dat is aan de ene kant wel erg prettig, maar het is voor een zieke collega dus wel dubbel.
Diesel, maar goed, vond het wel lachenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke benzinedief gaat nou weg zonder te betalen als er een politieauto achter je komt staanDie agenten moeten gedacht hebben dat je de domste benzinedief ooit was
Ja, Duitse humor...quote:Op donderdag 4 april 2013 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Diesel, maar goed, vond het wel lachen
je zult ze de kost moeten geven. dit is het zelfde volk dat gaat inbreken als het gesneeuwd heeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke benzinedief gaat nou weg zonder te betalen als er een politieauto achter je komt staanDie agenten moeten gedacht hebben dat je de domste benzinedief ooit was
waar in Duitsland is deze show?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wat Isa zegt
En ik heb net besloten dat ik 28 juni een dagje vrij neem om lekker naar een vliegshow te gaan in Duitsland ter ere van het afscheid van een van de oudste straaljagers die ze hebben, de F4 Phantom. Mooi toestel
[ afbeelding ]
't Is wel 3,5 uur rijden
Wrom was er een buthumeurquote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef AnneX het volgende:
@ FFT: Is het je werk nu oa. om de smaakjes te proeven, goed of af te keuren en/ of te testen?
Thuis, of op het werk?
Oh ja, en koekjes bakken helpt niét bij but humeuren.
Het geeft wat afleiding, dat wél.![]()
Lekkere jobquote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk verhaal PietStonden die agenten mooi voor lul.
Ik heb 2 aïoli's mee naar huis en degene met chilipeper en tomaat vind ik het lekkerst.
Verder zakken popcorn mee;
- sour cream & chives
- sea salt
- worcestershiresauce & sun dried tomato
Heb de eerste vanmiddag al geproefd en die is super lekker.
Dat zijn dan toch wel weer de leuke secundaire arbeidsvoorwaarden/omstandigheden in die nieuwe baan.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb 2 aïoli's mee naar huis en degene met chilipeper en tomaat vind ik het lekkerst.
- sour cream & chives
- sea salt
Soms; als een bedrijf een nieuw product wil ontwikkelen vraagt ie onze mening tijdens de ontwikkeling. Reclame wordt dan samen verzonnen. Maar grotendeels doe ik export (verkopen van grote merken naar het buitenland). Er komen dan wel veel bedrijven langs (of collega's gaan langs) en nemen dan allemaal nieuwe producten mee om te proeven. In de voedselindustrie kom je al gauw om in het eten.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef AnneX het volgende:
@ FFT: Is het je werk nu oa. om de smaakjes te proeven, goed of af te keuren en/ of te testen?
Thuis, of op het werk?
Oh ja, en koekjes bakken helpt niét bij but humeuren.
Het geeft wat afleiding, dat wél.![]()
Ik blijf erbij dat ik nog nooit zo hard gelachen heb als in Aalsmeer. Naast 2 (helaas directe) kutcollega's was de sfeer heel relaxed en had elke dag wel weer wat grappigs te vertellen aan mn fam.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zijn dan toch wel weer de leuke secundaire arbeidsvoorwaarden/omstandigheden in die nieuwe baan.
Geloof dat je intussen wel blij ermee bent en de bloemenboeren niet meer zo erg mist?
Ja, je bent een CUL-beest.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik blijf erbij dat ik nog nooit zo hard gelachen heb als in Aalsmeer. Naast 2 (helaas directe) kutcollega's was de sfeer heel relaxed en had elke dag wel weer wat grappigs te vertellen aan mn fam.
De mensen bij wie ik nu zit zijn heel anders en ik zit nog steeds wel in de wenfase maar alleen al qua tijden/energie ben ik heel blij.
Overigens verliep gisteren mijn proeftijd dus ze zijn te laat om direct met me te stoppen
Oja, en voeding ligt me veel beter dan bloemenKijk ook nooit in het F&F topic op FOK.
Is die popcorn voor de Britse markt bedoeld?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk verhaal PietStonden die agenten mooi voor lul.
- sour cream & chives
- sea salt
Ergens in de buurt van Emden volgens mij.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:15 schreef z80 het volgende:
[..]
je zult ze de kost moeten geven. dit is het zelfde volk dat gaat inbreken als het gesneeuwd heeft.
[..]
waar in Duitsland is deze show?
Die smartphones worden ook steeds veelzijdiger zeg!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Met hulp van brandweer app op vierde etage opengebroken.
Ik lag net in bed toen-ie aanbeldequote:Op donderdag 4 april 2013 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Gadver Pee, daar zit je toch ook niet op te wachten op dit tijdstip
Die politie is tegenwoordig ook steeds minder service-gericht. Willen ze niet eens meer loodgieter spelen.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Interessant avondje dit: benedenburen vN 3e etage stonden aan mijn deur omdat lekkage in de meterkast.
Met hulp van brandweer app op vierde etage opengebroken. Douchebak vol en overstroomd. Politie wil niet komen om de boel te fixen dus sta ik nu te wachten op ontstopping en slotenmaker
Loodgieter hoeft niet van mij, maar ik wil eigenlijk de verantwoordelijkheid voor het afsluiten van de woning nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Die politie is tegenwoordig ook steeds minder service-gericht. Willen ze niet eens meer loodgieter spelen.
Neequote:Op vrijdag 5 april 2013 07:29 schreef Isabeau het volgende:
Ken je de mensen in wiens huis je zat wel?
Goeiemorgen. En bedankt. Ik ga het nodig hebben....naast heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel koffiequote:
Nee. Ze zijn aan her klussen en schoonmaken. Huis stond bijna leeg.quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:35 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, als ze 's nachts al niet thuis zijn zijn ze misschien de hele week wel wegOf ze werken 's nachts.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Jeetje wat een toestand Peedaar zou ik ook behoorlijk moe van zijn
![]()
Buuh over moe gesproken.. ben nog niet helemaal gewend aan de zomertijd geloof ik.. Ondanks dat ik het grootste deel van de week vrij ben ben ik erg moe en heb ik moeite met opstaan (wil er wel op tijd uit ivm studie en zo)irritant
Sporten schiet er ook al totaal bij in afgezien van de wandeltraining.. straks weer 10-15km uitstippelen, gaat ook veel tijd in zitten. Maar goed. Moe dus
Have fun!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:49 schreef golfer het volgende:
Op naar Amsterdam.
Dagje Artis met de (klein)kids.
quote:
Houdt het spannendquote:
Die linker lijkt op zo'n dolfijnvibrator.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die linker lijkt op zo'n dolfijnvibrator.
En nee, die heb ik niet
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
Is dat zo'n een die je poepgat stimuleert of je rozenknopje?
artis is altijd tof have fun jullie zullen al wel terug zijnquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:49 schreef golfer het volgende:
Op naar Amsterdam.
Dagje Artis met de (klein)kids.
quote:
Nu pas terug. Echt de hele middag doorgebracht in de dierentuin.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:54 schreef MissHobje het volgende:
artis is altijd tof have fun jullie zullen al wel terug zijn
Zitten doornen onder en soms komt het knopje tot bloei.quote:
Ik ga naar het tuincentrum, hopelijk hebben ze vergeet-me nietjes....quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Tevens WEEEEKEND!![]()
En, wat zijn jullie plannen? Volgepland of helemaal niets?
Wat akelig joh!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
De pleuris is echt uitgebroken hier: weer een overstroming via de meterkast, weer brandweer en politie. En ook nog diefstal nadat de aannemer langs is geweest. En het project is nog niet eens begonnen![]()
Wacht wacht, dan pak ik zoete popcorn en M&M's!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
De pleuris is echt uitgebroken hier: weer een overstroming via de meterkast, weer brandweer en politie. En ook nog diefstal nadat de aannemer langs is geweest. En het project is nog niet eens begonnen![]()
Ik ben vast ouderwets. Dat was toch met bitchfights?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wacht wacht, dan pak ik zoete popcorn en M&M's!
Ja, dat was vroeger zo. Nu zijn we allemaal oud en moeten we het van dit soort spannende verhalen hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben vast ouderwets. Dat was toch met bitchfights?
Je hebt gelijk. Vertel P!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat was vroeger zo. Nu zijn we allemaal oud en moeten we het van dit soort spannende verhalen hebben.
P., meer details please! Ik zit er klaar voor! Het vermoeden bestaat dat de aannemer iets meegenomen heeft dat niet van hem was? Uit die woning met die verstopte douchebak? Waarom stond de kraan aan en wat heeft de loodgieter gedaan? Is dit toevallig een van de redenen dat jullie die standpijpen gaan vervangen?
Jeuh...diefstal uit het huis dat niet is bewoond en waar wordt geklusd ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
De aannemer is in een woning bezig geweest met sleutels van de bewoner. Het lijkt erop dat ze de deur niet goed dicht hebben gedraaid waardoor die opengehengeld kon worden. Er is nl geen braakschade. En het was niet de woning van gisteravond.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat was vroeger zo. Nu zijn we allemaal oud en moeten we het van dit soort spannende verhalen hebben.
P., meer details please! Ik zit er klaar voor! Het vermoeden bestaat dat de aannemer iets meegenomen heeft dat niet van hem was? Uit die woning met die verstopte douchebak? Waarom stond de kraan aan en wat heeft de loodgieter gedaan? Is dit toevallig een van de redenen dat jullie die standpijpen gaan vervangen?
Oh jee, wat vervelend. Is de aannemer dan verantwoordelijk vanwege het niet goed afsluiten van de woning?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
De aannemer is in een woning bezig geweest met sleutels van de bewoner. Het lijkt erop dat ze de deur niet goed dicht hebben gedraaid waardoor die opengehengeld kon worden. Er is nl geen braakschade. En het was niet de woning van gisteravond.
Maar je mag toch verwachten dat de aannemer zijn vak beheerst en deze werkzaamheden kan verrichten zonder problemen verderop in de streng te veroorzaken? Of is de VVE aansprakelijk vanwege de slechte staat van onderhoud?quote:Ik heb de bewoners van die woning nog niet gesproken. Vandaag stond in een andere streng (vertikale rij woningen) een douche en keuken blank. Met allerlei meterkast-ellende voor de onderliggende bewoners. Dat gaat zelfs zo ver dat de brandweer heeft verboden de elektriciteit aan te zetten voor een installateur ernaar gekeken heeft. De bewoner is dus maar naar zijn ouders verkast.
Het vermoeden bestaat dat, omdat de aannemer toevallig aan die streng heeft gesleuteld vandaag, door het sloopwerk er allerlei vuiligheid in de afvoer is gekomen OF sloopzooi naar beneden is gekomen. Dat betekent dat vermoedelijk de VvE aansprakelijk is voor alle schade
is dat niet rekening aannemer? door zijn werkzaamheden is de schade ontstaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De aannemer is in een woning bezig geweest met sleutels van de bewoner. Het lijkt erop dat ze de deur niet goed dicht hebben gedraaid waardoor die opengehengeld kon worden. Er is nl geen braakschade. En het was niet de woning van gisteravond.
Ik heb de bewoners van die woning nog niet gesproken. Vandaag stond in een andere streng (vertikale rij woningen) een douche en keuken blank. Met allerlei meterkasr-ellende voor de onderliggende bewoners. Dat gaat zelfs zo ver dat de bramdweer heeft verboden de electriciteit aan te zetten voor een installateur ernaar gekeken heeft. De bewoner is dus maar naar zijn ouders verkast.
Het vermoeden bestaat dat, omdat de aannemer toevallig aan die streng heeft gesleuteld vandaag, door het sloopwerk er allerlei vuiligheid in de afvoer is gekomen OF sloopzooi naar beneden is gekomen. Dat betekent dat vermoedelijk de VvE aansprakelijk is voor alle schade
Goeie vraag. Maar wat als iemand een slechte aannemer inhuurt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oh jee, wat vervelend. Is de aannemer dan verantwoordelijk vanwege het niet goed afsluiten van de woning?
[..]
Maar je mag toch verwachten dat de aannemer zijn vak beheerst en deze werkzaamheden kan verrichten zonder problemen verderop in de streng te veroorzaken? Of is de VVE aansprakelijk vanwege de slechte staat van onderhoud?
Ja, dat is een voordeel van huren. Maar een nadeel van huren, is dat je geen inspraak hebt in wie of wat er komt klussen in je huis. Voor je het weet moet je je leefruimte dagelijks delen met de bilnaadbrigadequote:Op vrijdag 5 april 2013 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
Wat akelig voor jullie Pee.
Ik heb gewoon een huurwoning met leuke buren. Als er zoiets fout gaat, mag de woningbouw het in orde maken.
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat is een voordeel van huren. Maar een nadeel van huren, is dat je geen inspraak hebt in wie of wat er komt klussen in je huis. Voor je het weet moet je je leefruimte dagelijks delen met de bilnaadbrigade
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat is een voordeel van huren. Maar een nadeel van huren, is dat je geen inspraak hebt in wie of wat er komt klussen in je huis. Voor je het weet moet je je leefruimte dagelijks delen met de bilnaadbrigade
We hebben BAM hiervoor ingehuurd. Dat lijkt me geen slechte aannemer. Ze hebben iig ruime ervaring met dit soort projecten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goeie vraag. Maar wat als iemand een slechte aannemer inhuurt?
Nou nee. De mensen die onderhoud doen en ook de mensen die de woningbouw inhuren, zijn dat niet.quote:
Wij gaan als VVE op korte termijn de voorgevel laten renoveren. Ik heb bij de VVE vergadering aangegeven dat ik graag wil dat de werkers een tuin-overal dragen. Een tuinbroek, zodat mijn buren en ik niet uit het raam in een bilnaad kijken. Ik heb diverse patiënten gesproken die ook aannemer zijn, en die hebben verteld dat dat geen vreemd verzoek is. En daarbij is het naar mijn mening onmenselijk om ons geweldige uitzicht op mijn lievelingsstad met een bilnaad te ontsieren.quote:
Eh, nee. Mijn woningbouwvereniging vindt klantvriendelijkheid erg belangrijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wij gaan als VVE op korte termijn de voorgevel laten renoveren. Ik heb bij de VVE vergadering aangegeven dat ik graag wil dat de werkers een tuin-overal dragen. Een tuinbroek, zodat mijn buren en ik niet uit het raam in een bilnaad kijken. Ik heb diverse patiënten gesproken die ook aannemer zijn, en die hebben verteld dat dat geen vreemd verzoek is.
Als je dat bij de woningbouw probeert, lachen ze je hoogstwaarschijnlijk recht in je gezicht uit
Ik vind het wel tamelijk raar ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wij gaan als VVE op korte termijn de voorgevel laten renoveren. Ik heb bij de VVE vergadering aangegeven dat ik graag wil dat de werkers een tuin-overal dragen. Een tuinbroek, zodat mijn buren en ik niet uit het raam in een bilnaad kijken. Ik heb diverse patiënten gesproken die ook aannemer zijn, en die hebben verteld dat dat geen vreemd verzoek is. En daarbij is het naar mijn mening onmenselijk om ons geweldige uitzicht op mijn lievelingsstad met een bilnaad te ontsieren.
Als je dat bij de woningbouw probeert, lachen ze je hoogstwaarschijnlijk recht in je gezicht uit
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wij gaan als VVE op korte termijn de voorgevel laten renoveren. Ik heb bij de VVE vergadering aangegeven dat ik graag wil dat de werkers een tuin-overal dragen. Een tuinbroek, zodat mijn buren en ik niet uit het raam in een bilnaad kijken. Ik heb diverse patiënten gesproken die ook aannemer zijn, en die hebben verteld dat dat geen vreemd verzoek is. En daarbij is het naar mijn mening onmenselijk om ons geweldige uitzicht op mijn lievelingsstad met een bilnaad te ontsieren.
maar ik hoor dat alleen maar van mensen die nog iets te besteden hebbenquote:
Valt me ook eem beetje tegen jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 23:20 schreef golfer het volgende:
Wat een gedoe daar in die flat bij jou, Pee.
Nee, ik ben in loondienst bij een bedrijf dat mij werkkleding verschaft. Ik heb geen enkele stem in de kleur van mijn jasje of broek. Ik draag wit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:58 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het wel tamelijk raar ja.
Als jij jouw beroep in een wit of zwart of groen jasje wil doen, dan mag dat?
Check!quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja logisch, het vreet tijd, energie en nog meer geld
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, ik ben in loondienst bij een bedrijf dat mij werkkleding verschaft. Ik heb geen enkele stem in de kleur van mijn jasje of broek. Ik draag wit.
Daarnaast is mij door meerdere aannemers verzekerd dat het geen ongebruikelijk verzoek is. Sterker nog: er zijn aannemers die deze regel sowieso hanteren voor hun personeel. Als ik eerlijk ben vind ik het niet kunnen om in je half blote reet je werk te doen. Met uitzondering van strippers en hoeren.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 23:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik eerlijk ben vind ik het niet kunnen om in je half blote reet je werk te doen. Met uitzondering van strippers en hoeren.
Mensen gaan bijna automatisch naar de VvE voor ellende in de flat. Aangezien we maar met twee man bestuur zijn en mijn collega-bestuurder met een baby zit als alleenstaande moeder, ben ik dan de pineut om iig even te kijken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
In hoeveel appartementen is ondertussen de pleuris uitgebroken, P en waarom moet jij daar dan alles regelen?
Er komt waarschijnlijk een derde bij. De vierde is nog bestuurslid, maar is alleen maar in het buitenland. En de rest van de bewoners blijft angstvallig stil als we hulp vragen. Ze zijn alleen goed in boos lopen zeiken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:18 schreef Isabeau het volgende:
Is 2 man bestuur in jullie flat niet een beetje weinig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door borisz op 06-04-2013 13:24:28 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Absoluut!quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
De bewoner die slachtoffer was afgelopen donderdagavond stond net voor de deur met een bloemetje als dank voor het regelwerk. Dat vind ik dan toch wel weer aardig
Nou dat mag dan ook wel!!quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
De bewoner die slachtoffer was afgelopen donderdagavond stond net voor de deur met een bloemetje als dank voor het regelwerk. Dat vind ik dan toch wel weer aardig
quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:04 schreef borisz het volgende:
En we hebben nu ook dakbewaking.Geweldige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roestieg aan!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga weer trainen
ff langzaam opbouwen met de pols.
Zo irritant, gebeurd hier echt te vaak, vorige week naast de reguliere bezorgklacht nog een extra klacht over ingediend, maar ik vrees dat weinig uithaalt.. En ze bezorgen dus niet meer na tegenwoordig. Waardeloos, ik wil op zaterdag de papier krant en het magazine.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:41 schreef golfer het volgende:
De weekendkrant is niet bezorgd.![]()
We zullen het dus met de digitale editie moeten doen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:07 schreef TAV74 het volgende:
Zo irritant, gebeurd hier echt te vaak, vorige week naast de reguliere bezorgklacht nog een extra klacht over ingediend, maar ik vrees dat weinig uithaalt.. En ze bezorgen dus niet meer na tegenwoordig. Waardeloos, ik wil op zaterdag de papier krant en het magazine.
Ze verlengen je abbo wel met een extra weekend ter compensatie. Maar ik betaal om de krant op mijn mat te hebben in het weekend.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:08 schreef Isabeau het volgende:
En bizar dat ze niet nabezorgen!Je betaalt toch voor een product en als je dat niet krijgt moet je toch gewoon geld terug krijgen
quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:10 schreef TAV74 het volgende:
Ze verlengen je abbo wel met een extra weekend ter compensatie. Maar ik betaal om de krant op mijn mat te hebben in het weekend.
Yups. Gewoon ouderwets nabezorgen die hap. Maar dat doen ze dus niet meer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:10 schreef TAV74 het volgende:
Ze verlengen je abbo wel met een extra weekend ter compensatie. Maar ik betaal om de krant op mijn mat te hebben in het weekend.
We waren de tuin weer op orde aan het maken en zij hield het overzichtquote:
1x in de week of twee weken, handig want het sportcentrum heeft ook een zwembad bij de prijs inbegrepenquote:Op zaterdag 6 april 2013 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Zwem je ook nog wel, Steer? Of ben je daar helemaal mee gestopt sinds je zoveel aan fitness doet.
oh wat luxequote:Op zaterdag 6 april 2013 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
1x in de week of twee weken, handig want het sportcentrum heeft ook een zwembad bij de prijs inbegrepen
Nah, 50 meter, 4 banenquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh wat luxeOf is het een 6 meter bad?
wowquote:
Doet me denken aan deze auditiequote:Op zaterdag 6 april 2013 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Lein
En bizar dat ze niet nabezorgen!Je betaalt toch voor een product en als je dat niet krijgt moet je toch gewoon geld terug krijgen
Op de brakke laptop is de L weggevallen ?!quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Goed, ik zou dus dit weekend bij mijn ouders blijven + slapen ivm twee mensen die hulp nodig hebben, maar hier is niemand. A de hele tijd nietDus ik zit alleen met de meest brakke laptop ooit.
Is duurder dan biefstuk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef AnneX het volgende:
Doen ze aan biologische kip in duitsland ? Piet.![]()
En wat heb je dan? Pastasaus?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:31 schreef AnneX het volgende:
Doen ze aan biologische kip in duitsland ? Piet.![]()
Nou, omdat ik heb gezocht en gevonden, wil ik met jullie het simpele smakelijke
recept delen:![]()
-knip-
Dat moest al zijn, maar typen kost me wat moeite op dit ding. Moeilijk uit te leggenquote:
quote:
Je bent daar om hun naar bed te helpen ?quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik blijf ook slapenAlleen is hun slaap-ritme niet helemaal de mijne. Misschien moet ik gewoon zeggen: hup, nu naar bed! (want ik wil naar bed)
7quote:
Neuh kwam toen net thuis. Gezellige avond gehadquote:Op zondag 7 april 2013 08:19 schreef Isabeau het volgende:
Jij was vast niet al uit bed om 2:20 borisz
Dat kan nog wel even duren, want het project buurtbus wordt pas op z'n vroegst begin 2014 operationeel. Daarvoor volgen nog instructie-dagen enzo.quote:Op zondag 7 april 2013 15:24 schreef AnneX het volgende:
De vrijwilligers houden Nederland in stand.![]()
Leuke klus.
Wanneer hoor je van de chauffeur ook al weer?
quote:Op zondag 7 april 2013 15:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren, want het project buurtbus wordt pas op z'n vroegst begin 2014 operationeel. Daarvoor volgen nog instructie-dagen enzo.
Toch knap dat Cancellara ondanks z'n favorietenrol het toch dan ook waarmaakt.quote:
Ooh wat tof! En fijn dat het zittend werk is voor je.quote:Op zondag 7 april 2013 15:23 schreef golfer het volgende:
Donderdagmiddag alweer een 'sollicitatie-gesprek'. Dit keer om als vrijwilliger te werken aan de kassa van het Openluchttheater Caprera in Bloemendaal.
Secundaire arbeidsvoorwaarde: gratis toegang tot alle voorstellingen.
Ik ben nog niet 'aangenomen' hoor.quote:Op zondag 7 april 2013 17:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooh wat tof! En fijn dat het zittend werk is voor je.
klinkt super leuk :-)quote:Op zondag 7 april 2013 15:23 schreef golfer het volgende:
Donderdagmiddag alweer een 'sollicitatie-gesprek'. Dit keer om als vrijwilliger te werken aan de kassa van het Openluchttheater Caprera in Bloemendaal.
Slagerij van Kampenquote:Op zondag 7 april 2013 15:23 schreef golfer het volgende:
Helaasch...quote:Op zondag 7 april 2013 17:50 schreef AnneX het volgende:
Slagerij van Kampen![]()
Internationaal Danstheater![]()
Blof![]()
áls je wordt aangenomen, geldt het dan ook voor introducés
Ik moest helaas nog steeds snoeien, kwam er niet van door de vrieskou. Dus wel met pijn in het hart een boel knoppies de kliko in gesnoeid.quote:Op zondag 7 april 2013 16:10 schreef Bluezz het volgende:
Oh de kalk... ik heb wel gemest!
En alles staat in knop, lekker weer he!
Snoeien en Schoffelen in de Hortus klinkt ook lekker! (niet voor mij, maar jij hebt nog een jong en plooibaar lijffie)
Nooit gehad, dus zal het niet missen.quote:
Bestaat ICQ nogquote:Op maandag 8 april 2013 00:31 schreef borisz het volgende:
Er zijn genoeg opties over dus ééntje minder zal ik niet missen.. Maar nu de stekker er officieel uit gaat is er toch wel even leuk om er bij stil te staan.
Ik chat steeds vaker via facebook + gewoon emailenquote:Op maandag 8 april 2013 00:31 schreef borisz het volgende:
Er zijn genoeg opties over dus ééntje minder zal ik niet missen.. Maar nu de stekker er officieel uit gaat is er toch wel even leuk om er bij stil te staan.
Jupquote:
FB/google/Whatsapp zijn prima opties. Daarnaast is Skype overgenomen door Microsoft en heb dat ook op mijn tablet geinstalleerd. maar via FB en google chat ik het meest idd.quote:Op maandag 8 april 2013 00:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik chat steeds vaker via facebook + gewoon emailen
Mogguhquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:23 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, monteur net geweest voor CV-ketel (verloor steeds druk, eerdere monteur dacht aan lekkage in de vloer![]()
)
Deze oudere monteur keek ff: 'Hm, expansievat kapot'
Ik: 'Maar je collega zei...'
Monteur: 'Ja, die jonkies zeggen wel vaker wat'
En idd, kwam zo'n 20 liter water uit het expansievat gestroomd.Nieuwe gekregen.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw. Belastingadviseur heeft mijn aangifte 2011 nog even onder de loep genomen. Gaat misschien wel 3000 euro opleveren
Dat is het betere werk.quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Wauw. Belastingadviseur heeft mijn aangifte 2011 nog even onder de loep genomen. Gaat misschien wel 3000 euro opleveren
Ik zal het wel missen, want het was het enige prettige wat ik nog op mijn werk kon gebruiken (skype en zo kan ik daar niet installeren).quote:Op maandag 8 april 2013 00:31 schreef borisz het volgende:
MSN was al heel lang op sterven na dood, toch?quote:Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik zal het wel missen, want het was het enige prettige wat ik nog op mijn werk kon gebruiken (skype en zo kan ik daar niet installeren).
Lein, dat is goed nieuws zeg
beterquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Kijk eens naar pidgin. Dat is een freeware chatclient die in je profiel installeert. Dat zou je wel eens kunnen gebruiken. www.pidgin.im. Connect oa met MSN / ICQ / Skype.quote:Op maandag 8 april 2013 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zal het wel missen, want het was het enige prettige wat ik nog op mijn werk kon gebruiken (skype en zo kan ik daar niet installeren).
Lein, dat is goed nieuws zeg
Kan er niet rouwig om zijn. Wat een vreselijk mens was het en wat een verschrikkelijk beleid heeft ze gevoerd toen ze aan de macht was.quote:Op maandag 8 april 2013 14:01 schreef borisz het volgende:
RIP Iron Lady. Margaret Thatcher overleden.
Een land dat Faillieter was dan de DDR tot een sterke economie zonder dat een West UK daar 2.000.000.000.000 Euro ingepompt heeft. Echt, vreselijk.quote:Op maandag 8 april 2013 14:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan er niet rouwig om zijn. Wat een vreselijk mens was het en wat een verschrikkelijk beleid heeft ze gevoerd toen ze aan de macht was.
Damn, weer een jaren 80 icoon deaud.quote:Op maandag 8 april 2013 14:01 schreef borisz het volgende:
In het jaar van de aankoop van een huis is het wel handig even een expert te vragen ja, kan lekker oplopenquote:Op maandag 8 april 2013 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zij. Hypotheekrenteaftrek en verdere aftrekbare kosten van de huisaankoop
Hmm ik geloof dat mijn belastingaangifte voortaan mee 'moet' met die van het bedrijf. Iets met fiscale partnersquote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef TAV74 het volgende:
In het jaar van de aankoop van een huis is het wel handig even een expert te vragen ja, kan lekker oplopen
Oh ja. Ik doe om dezelfde reden ook de aangifte voor Sonja. Of liever: ik doe aangifte en vul ook het BSN van Son ergens inquote:Op maandag 8 april 2013 14:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hmm ik geloof dat mijn belastingaangifte voortaan mee 'moet' met die van het bedrijf. Iets met fiscale partners
Nooit meer zelf aangifte doen verknallen
Hele grote groepen zijn er ook niet rouwig om:quote:Op maandag 8 april 2013 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Great Moments
Je kan haar haten, je kan van haar houden, maar ik zou graag meer van dit soort debatten zien.
Mariëlle Tweebeeke is al haar elleboogstoot aan het oefenen voor als hij weer billenknijptquote:Op maandag 8 april 2013 14:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Lubbers mag bij Nieuwsuur aanschuiven vanavond
quote:Op maandag 8 april 2013 14:01 schreef borisz het volgende:
Ze was niet links hequote:Op maandag 8 april 2013 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
en land dat Faillieter was dan de DDR tot een sterke economie zonder dat een West UK daar 2.000.000.000.000
In vergelijking met haar man Dennis trouwens wel.quote:
Prachtig portret van een dementerende damequote:
Goede rol van Streep. Verder niet echt een goede film.quote:Op maandag 8 april 2013 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Prachtig portret van een dementerende dame
hoe bedoel je dat? Vond het niet wat ik verwacht had, maar wel erg mooi, een dementerende oude vrouw die bezocht wordt door de geesten van haar grote verleden.quote:Op maandag 8 april 2013 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede rol van Streep. Verder niet echt een goede film.
Als die rol door Streep niet zo goed gespeeld was, was het gewoon een niemendalletje geweest.quote:Op maandag 8 april 2013 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
hoe bedoel je dat? Vond het niet wat ik verwacht had, maar wel erg mooi, een dementerende oude vrouw die bezocht wordt door de geesten van haar grote verleden.
1. Anniston, Alabama: If a woman loses a game of pool, it is illegal for her to settle her tab with sex.quote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
11 vreemdste wetten rondom sex in the US: http://www.marieclaire.co(...)x-laws?src=soc_fcbks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 8 april 2013 17:56 schreef borisz het volgende:
In de categorie geen grap: Sabine Uitslag kandidaatvoorzitter huidtherapeutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hou je nou tot volgend jaar Pasen deze avatar?quote:
Mijn slotcitaat niet gelezen?quote:Op maandag 8 april 2013 20:24 schreef z80 het volgende:
he jammer het gerel in nws over Thatcher is afgelopen. deel 1 was leuk om te volgen. deel 2 is als een nachtkaars uit gegaan.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
"The problem with socialism is that eventually you run out of other people's money."
RIP Maggie
Ja, leuke goede vent was dat.quote:Op maandag 8 april 2013 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Golfer, hier eentje voor jou, een andere rode rakker
Piet???quote:
Had ik niet eens doorquote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou je nou tot volgend jaar Pasen deze avatar?
Dacht ik al.quote:
Dat is ook toevallig. Ik zeg net tegen B. dat ik weer eens zin in paella heb en ik ga die maken volgensquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef AnneX het volgende:
![]()
Ben druk met het juiste paëlla recept uitzoeken.
De visman staat ook in het dorp, dus ook maar kabeljauw erin.
Heeft iemand nog een suggestie qua recept of ingrediënt ?
Toi, toi, toi...break a leg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Hier ook geen rijstmens![]()
vnv dansen. Repeteren voor een fashionshow. Ik ga weer een keer een zang/dansact doen, na 4 jaar
![]()
Kijken hoe t gaat...
http://www.telegraaf.nl/p(...)jden_Thatcher__.htmlquote:Verwarring fans Cher door overlijden Thatcher
van onze redactie
AMSTERDAM -
De hashtag #nowthatchersdead heeft voor veel verwarring gezorgd bij de fans van Cher.
De hashtag werd maandag veelvuldig gebruikt om aan te te geven dat de vroegere Britse premier Margaret Thatcher op 87-jarige leeftijd is overleden.
Een aantal fans van zangeres Cher lazen de hashtag niet goed en waren even in de veronderstelling dat het ging om hun idool.
"Ik dacht echt dat Cher was overleden toen ik de hashtag #nowthatchersdead las", twittert een Cher-fan. Een ander: "Dit is eigenlijk best grappig. Een kleine fout in de grammatica."
Wanneer zat ik op de lagere school? Toch wel meer dan 25 jaar geleden en toen hadden we ook een hele groep meiden die in groep 8 al ongesteld werdquote:Meisjes steeds jonger ongesteld
Nederlandse meisjes worden steeds jonger ongesteld. Meisjes van Turkse of Marokkaanse afkomst gaan soms zelfs al menstrueren voor ze naar de middelbare school gaan.
''Een derde van de Turkse meisjes wordt al op de basisschool ongesteld, maar die school is daar nauwelijks op berekend’’, zeggen onderzoekers Remy Hirasing en Henk Talma van het VUmc.
De onderzoekers doelen op bijvoorbeeld het ontbreken van afvalbakjes op de toiletten en docenten die met gymles geen rekening met de meisjes houden.
Goedzo!quote:Op woensdag 10 april 2013 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Leuk zo'n workshop, AnneX!
Hier staat een man voor mijn raam. Toch wel raar hoor als je op 2 hoog woont. Hij is aan het schilderen, dus ook wel nuttig zo'n manEn geen billen te zien, Lein!
Ben je vrij?quote:
quote:Albert Heijn vervangt zijn budgetlijn Euro Shopper voor het merk AH Basic.
Deze week en de komende weken stromen de eerste AH Basic-producten in het schap. Dat meldt Albert Heijn tegen Distrifood. Alle Euro Shopper-producten worden vervolgens in de loop van het jaar geleidelijk vervangen door AH Basic. De eerste vijf producten die worden vervangen zijn: scharreleieren, cornflakes, hazelnootpasta, pannenkoekenmix en Chinese nasi.
Verpakking
Volgens Albert Heijn verschilt AH Basic op een aantal essentiële punten van Euro Shopper. De marktleider zegt dat de kwaliteit van de producten van de nieuwe budgetlijn consistenter is dan het Euro Shopper-assortiment. Daarnaast is volgens Albert Heijn ook de prijs-kwaliteitverhouding verbeterd. Verder zijn er veranderingen doorgevoerd in de verpakking. Albert Heijn is van mening dat de nieuwe verpakking ‘de klant in één oogopslag duidelijk maakt dat het product goed en goedkoop is’. De marktleider schrijft AH Basic met hoofdletters op de verpakking (AH BASIC).
Onderzoek
Dat er gekozen is voor de naam AH Basic heeft volgens directeur marketing & format en merchandising Alfred Levi van Albert Heijn een reden. ‘Uit recent onderzoek werd wederom duidelijk dat de naam Albert Heijn één van de sterkste foodretailmerken van de wereld is. Het zou daarom een beetje gek zijn wanneer we onze eigen naam niet koppelen aan deze nieuwe lijn.’
AMS
Euro Shopper is een merk dat ontwikkeld is door AMS Sourcing. In het najaar van 1995 is het merk bij Albert Heijn geïntroduceerd. Het merk werd in 2009 nog voorzien van een nieuw ontwerp. Opvallend was dat vanaf dat moment het product op de verpakking in het Engels werd benoemd.
http://www.distrifood.nl/(...).UWUaBy98tn8.twitter
Ik hoef niet te werken maar ik loop aanzienlijk achter met het huiswerk voor de boekhoudopleiding. Feitelijk: nee dus.quote:
Maar ik associeer AH met 'duur'. Dus of dat nou zo'n handige keuze is voor je budgetproducten...quote:Dat er gekozen is voor de naam AH Basic heeft volgens directeur marketing & format en merchandising Alfred Levi van Albert Heijn een reden. ‘Uit recent onderzoek werd wederom duidelijk dat de naam Albert Heijn één van de sterkste foodretailmerken van de wereld is. Het zou daarom een beetje gek zijn wanneer we onze eigen naam niet koppelen aan deze nieuwe lijn.’
Oh, aan de slag dusquote:Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik hoef niet te werken maar ik loop aanzienlijk achter met het huiswerk voor de boekhoudopleiding. Feitelijk: nee dus.
Bij mij waren het er 2. Yvonne op haar 9e en Carrie op haar 10e. Beide stomme kinderen dus ik vond t niet ergquote:Op woensdag 10 april 2013 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Op nu.nl het schrikbarende nieuws:
[..]
Wanneer zat ik op de lagere school? Toch wel meer dan 25 jaar geleden en toen hadden we ook een hele groep meiden die in groep 8 al ongesteld werdEn die meisjes mochten als ze ongesteld waren gewoon naar het toilet voor de juffen. Niet zo moeilijk doen hoor.
Ida was de eerste. Dat weet ik nog want iedereen had het er over in de klas(arme meid)
Jup dat is ook de algemene associatie. Euroshoppper was niet perse duurder dan de Lidl.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik associeer AH met 'duur'. Dus of dat nou zo'n handige keuze is voor je budgetproducten...
Ik heb inmiddels marktonderzoek gepleegd bij Dirk, Jumbo en AH en de boodschappen die ik voor mij alleen haal levert me serieus nergens voordeel op. De AH is gewoon niet zo duur meer.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik associeer AH met 'duur'. Dus of dat nou zo'n handige keuze is voor je budgetproducten...
Het idee achter ES is dat het goedkoop is. Het hoeft er niet uitnodigend uit te zienquote:Op woensdag 10 april 2013 10:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind de verpakkingen van ES niet uitnodigend dus dat mogen ze wel veranderen met de Basic-lijn.
Boekhoudopleiding? Cijfertjesquote:Op woensdag 10 april 2013 10:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken maar ik loop aanzienlijk achter met het huiswerk voor de boekhoudopleiding. Feitelijk: nee dus.
Vergeleken met de Nettorama en de C1000 is de AH voor mij nog steeds de duurste. Tenzij je aanbiedingen haalt of Euroshopper.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb inmiddels marktonderzoek gepleegd bij Dirk, Jumbo en AH en de boodschappen die ik voor mij alleen haal levert me serieus nergens voordeel op. De AH is gewoon niet zo duur meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |