abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125045979
hallo ik ben tussen de 13-17 jaar ( wil niet zeggen hoeveel jaar ik ben ) ik ben best onzeker over mijn lijf! ik was sinds ik een klein kind was gewoon normaal dun! dat veranderde toen ik 6 werd ik was al wat te zwaar op mijn 6e niet veel ongeveer 4 kilo! later nu ik ouder ben geworden ben ik al bijna 95 kilo!!! als je naar mijn hoofd kijkt dan denk je niet dat ik heel zwaar ben! want ik heb toch de meeste vet bij mijn buik en mijn benen/dijen ( ben een jongen ) nu kan ik zelf heel moeilijk afvallen ik vind het echt gewoon echt super moeilijk... omdat ik zo snel gewicht aan kwam zie ik opeens rode/paarse streepjes op mijn onderbuik ik zocht het op en kwam erachter dat het striae is op mijn dijen zijn er ook paar maar die zie je bijna niet! weten jullie hoe ik misschien goed kan afvallen? want nu ik nog kind ben is het makkelijker dan als ik 30 ben! en weten jullie misschien hoe ik misschien van die striae af kom?

soms slaap ik niet eens meer omdat ik zo verdrietig ben over gewicht! op school doe ik het goed ben ook blij met alles alleen me gewicht is mijn probleem! ik heb ook een playstation daar zit ik vaak op, ik ga niet heel vaak naar buiten om te spelen mijn ouders hebben ook abonnement op de gym ik mag me daar ook inschrijven mijn ouders zeiden dat ik eens mee moet sporten alleen weet ik door ervaring dat sporten alleen niet helpt ik eet elke dag fruit/groente maar ook vaak vlees en kaas en snacks! ik ga voortaan aan mijn ouders vragen om geen snacks/frisdranken meer te halen voor mij... ik ben het zat om zo te leven! ik wil normaal worden

[ Bericht 13% gewijzigd door scarymovie123 op 08-04-2013 22:28:05 ]
pi_125046013
Praat met je huisarts.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_125046130
Striae kan ook ontstaan door enorme groeispurt in korte tijd, wat ik ook heb en ik ben echt niet dik.
pi_125046140
Die striae kom je niet meer van af, littekens zijn littekens, ze vervangen alleen in de loop der tijd maar verdwijnen niet. Wat betreft het gewicht kwijtraken is het een kwestie van gezonder (en eventueel minder) eten en meer bewegen. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125046177
Dat je ouders daar niks aan doen zeg. Ohja, huisarts, sportschool. Niet gaan dieten oid, gezien je nog in de groei bent.
I'm not a sinner.
pi_125046195
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef trovey het volgende:
Die striae kom je niet meer van af, littekens zijn littekens, ze vervangen alleen in de loop der tijd maar verdwijnen niet. Wat betreft het gewicht kwijtraken is het een kwestie van gezonder (en eventueel minder) eten en meer bewegen. ;)
dat is jammer ...
pi_125046242
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:47 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

dat is jammer ...
Beschadiging is beschadiging, je kunt echter wel wat aan je omvang doen om meer te voorkomen. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125046398
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:48 schreef trovey het volgende:

[..]

Beschadiging is beschadiging, je kunt echter wel wat aan je omvang doen om meer te voorkomen. ;)
okie. heb jij ook striae?
pi_125046590
Ik word altijd zo moe van dit gezeik, het is heel simpel, als je te dik bent moet je meer gaan sporten en minder vreten :{w
-XOXO-
pi_125046666
Als je erachter komt hoe je van striae af komt word je de rijkste man op aarde. Verder gewoon gezond en gevarieerd eten (niet dieten!) en sporten.
pi_125046692
Op de fiets naar (sport)school NIET naar de snackbar in pauze. Ook NIET naar de supermarkt.
Gewoon bammetje van huis mee. Eet ook niet te veel chips in het weekend. Niet te veel fris. Pak wat water dat is beter voor je.
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_125046845
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ik word altijd zo moe van dit gezeik, het is heel simpel, als je te dik bent moet je meer gaan sporten en minder vreten :{w
sorry maar ik dacht misschien hebben jullie wat tips hoe het beter kan ik wist niet dat ik geen topic mag maken over overgewicht sorry ik zal de volgende keer niet zo'n topic maken!!! ik ben namelijk net nieuw op dit sorry
pi_125046987
Hallo mama, hallo papa, <verhaal over gewicht>, laten we naar de huisarts gaan.

...
pi_125047068
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef zarGon het volgende:

...
ja maar ik ben eerder naar de huisarts geweest en die willen mij op een dieet zetten! ze wisten niks anders dan een dieet
  maandag 8 april 2013 @ 21:00:54 #15
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_125047072
Hoe lang ben je ongeveer?
Ik was vroeger ook zwaar. Ik was 15jaar, 1m70 en woog 85kg. Afvallen was voor mij ook lastig, vooral omdat je in de groei bent. Je wilt wel afvallen, en zegt het tegen jezelf, maar elke keer pak je toch een extra bal gehakt, of je een snoepje of een koekje.

Ik was 15/16 en begon me steeds meer te interesseren tot het vrouwelijke geslacht, wat nogal normaal is. Probleem was alleen lack of confidence doordat k zwaar was. Toen dacht k, nu ga ik het aanpakken. Ik heb dit tegen niemand verteld, zelfs mijn ouders niet. Ten eerste uit schaamte, maar ten tweede omdat ik dacht dat afvallen alleen helpt als je je levenstijl er op aanpast.

Dat is dan ook precies wat ik gedaan heb. Gewoon door mn etenspatroon aan te passen en meer te sporten. Ik nam geen enkel tussendoortje meer, en ging 2x per week hardlopen naast het twee maal voetballentrainen, een maal wedstrijd en het dagelijkse fietsen naar school, welk 12km hier vandaan staat. Het ging niet vliegensvlug, geen 10kg in 10 weken. Maar dat was ook mijn bedoeling, omdat ik denk dat afvallen dus alleen helpt als je voor altijd je levenstijl aanpast en niet voor 10weken om daarna terug te vallen.
Naja, paar maanden later woog (en weeg ik nogsteeds) 75kg. Ik ben nu 17, en ben 1m72, met wel aardig brede schouders. Dusja, dat is een beetje mij verhaal. :)
pi_125047075
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef zarGon het volgende:

...
En wat denk je dat die huisarts zegt :')
Hoe bedoel je onnodig ophogen van de zorgkosten
-XOXO-
pi_125047119
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

sorry maar ik dacht misschien hebben jullie wat tips hoe het beter kan ik wist niet dat ik geen topic mag maken over overgewicht sorry ik zal de volgende keer niet zo'n topic maken!!! ik ben namelijk net nieuw op dit sorry
Nou gewoon ga een stuk fietsen rennen sportschool
-XOXO-
pi_125047153
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

sorry maar ik dacht misschien hebben jullie wat tips hoe het beter kan! ik wist niet dat ik geen topic mag maken over overgewicht! sorry ik zal de volgende keer niet zo'n topic maken!!! ik ben namelijk net nieuw op dit sorry
Zulke rotopmerkingen moet je maar gewoon even negeren :*

Ik zou wél meegaan met je ouders naar de sportschool!
Gooi je playstation en de snacks en frisdrank aan de kant, ook als je ouders die wél in huis halen, want je moet gewoon leren om die rotzooi zélf te laten staan.
pi_125047231
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef jelfrikandel het volgende:
Hoe lang ben je ongeveer?
Ik was vroeger ook zwaar. Ik was 15jaar, 1m70 en woog 85kg. Afvallen was voor mij ook lastig, vooral omdat je in de groei bent. Je wilt wel afvallen, en zegt het tegen jezelf, maar elke keer pak je toch een extra bal gehakt, of je een snoepje of een koekje.

Ik was 15/16 en begon me steeds meer te interesseren tot het vrouwelijke geslacht, wat nogal normaal is. Probleem was alleen lack of confidence doordat k zwaar was. Toen dacht k, nu ga ik het aanpakken. Ik heb dit tegen niemand verteld, zelfs mijn ouders niet. Ten eerste uit schaamte, maar ten tweede omdat ik dacht dat afvallen alleen helpt als je je levenstijl er op aanpast.

Dat is dan ook precies wat ik gedaan heb. Gewoon door mn etenspatroon aan te passen en meer te sporten. Ik nam geen enkel tussendoortje meer, en ging 2x per week hardlopen naast het twee maal voetballentrainen, een maal wedstrijd en het dagelijkse fietsen naar school, welk 12km hier vandaan staat. Het ging niet vliegensvlug, geen 10kg in 10 weken. Maar dat was ook mijn bedoeling, omdat ik denk dat afvallen dus alleen helpt als je voor altijd je levenstijl aanpast en niet voor 10weken om daarna terug te vallen.
Naja, paar maanden later woog (en weeg ik nogsteeds) 75kg. Ik ben nu 17, en ben 1m72, met wel aardig brede schouders. Dusja, dat is een beetje mij verhaal. :)
ik ben zo'n 1.78 - 1.80
pi_125047267
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

ja maar ik ben eerder naar de huisarts geweest en die willen mij op een dieet zetten! ze wisten niks anders dan een dieet
Wat is je lengte en hoeveel weeg je?
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

En wat denk je dat die huisarts zegt :')
Hoe bedoel je onnodig ophogen van de zorgkosten
Waar dient een huisarts voor?

En als je zorgkosten zo belangrijk vindt: als hij gepast een juist gewicht krijgt (met hulp), dan kost hij uiteindelijk minder.
pi_125047280
quote:
15s.gif Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Zulke rotopmerkingen moet je maar gewoon even negeren :*

Ik zou wél meegaan met je ouders naar de sportschool!
Gooi je playstation en de snacks en frisdrank aan de kant, ook als je ouders die wél in huis halen, want je moet gewoon leren om die rotzooi zélf te laten staan.
Hoezo rotopmerkingen? Ik neem aan dat iedereen snapt hoe calorieën en verbranding werken?
-XOXO-
pi_125047331
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 21:03 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Hoezo rotopmerkingen? Ik neem aan dat iedereen snapt hoe calorieën en verbranding werken?
Doe eens rustig joh. Dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend, al helemaal niet voor de jonge jongeren.
  maandag 8 april 2013 @ 21:05:06 #23
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_125047359
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:03 schreef scarymovie123 het volgende:

[..]

ik ben zo'n 1.78 - 1.80
Naja, zoals k zeg, ga niet dieten, pas je levenstijl aan. Ga hardlopen, eet geen tussendoortjes meer. Gewoon 3x per dag normaal, negeer je tussendoor honger. Je lichaam raakt er aan gewend. Neem kauwgom daar voor in de plaats ofzo.
pi_125047388
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat is je lengte en hoeveel weeg je?

[..]

Waar dient een huisarts voor?

En als je zorgkosten zo belangrijk vindt: als hij gepast een juist gewicht krijgt (met hulp), dan kost hij uiteindelijk minder.
ik ben ongeveer 1,78 - 1.80 en weeg zo'n 91 / 96 kilo ik weet dat dit gewoon niet meer normaal is en dat zie ik ook gewoon! ik wil veranderen alleen ik wat tips nodig want mijn huisarts zegt alleen dat dieet het enige is maar op internet staat dat een dieet terwijl ik nog in de groei ben niet goed is
pi_125047406
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 21:03 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ja maar het is niet nodig om zo te reageren en misschien weet TS dat juist niet, misschien is TS wel
13 jaar, dat kan toch. Of wist jij alles al toen je 13 jaar was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')