dat is jammer ...quote:Op maandag 8 april 2013 20:46 schreef trovey het volgende:
Die striae kom je niet meer van af, littekens zijn littekens, ze vervangen alleen in de loop der tijd maar verdwijnen niet. Wat betreft het gewicht kwijtraken is het een kwestie van gezonder (en eventueel minder) eten en meer bewegen.
Beschadiging is beschadiging, je kunt echter wel wat aan je omvang doen om meer te voorkomen.quote:
okie. heb jij ook striae?quote:Op maandag 8 april 2013 20:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Beschadiging is beschadiging, je kunt echter wel wat aan je omvang doen om meer te voorkomen.
sorry maar ik dacht misschien hebben jullie wat tips hoe het beter kan ik wist niet dat ik geen topic mag maken over overgewicht sorry ik zal de volgende keer niet zo'n topic maken!!! ik ben namelijk net nieuw op dit sorryquote:Op maandag 8 april 2013 20:53 schreef datismijnmening het volgende:
Ik word altijd zo moe van dit gezeik, het is heel simpel, als je te dik bent moet je meer gaan sporten en minder vreten
ja maar ik ben eerder naar de huisarts geweest en die willen mij op een dieet zetten! ze wisten niks anders dan een dieetquote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef zarGon het volgende:
Hallo mama, hallo papa, <verhaal over gewicht>, laten we naar de huisarts gaan.
...
En wat denk je dat die huisarts zegtquote:Op maandag 8 april 2013 20:59 schreef zarGon het volgende:
Hallo mama, hallo papa, <verhaal over gewicht>, laten we naar de huisarts gaan.
...
Nou gewoon ga een stuk fietsen rennen sportschoolquote:Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
sorry maar ik dacht misschien hebben jullie wat tips hoe het beter kan ik wist niet dat ik geen topic mag maken over overgewicht sorry ik zal de volgende keer niet zo'n topic maken!!! ik ben namelijk net nieuw op dit sorry
Zulke rotopmerkingen moet je maar gewoon even negerenquote:Op maandag 8 april 2013 20:57 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
sorry maar ik dacht misschien hebben jullie wat tips hoe het beter kan! ik wist niet dat ik geen topic mag maken over overgewicht! sorry ik zal de volgende keer niet zo'n topic maken!!! ik ben namelijk net nieuw op dit sorry
ik ben zo'n 1.78 - 1.80quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef jelfrikandel het volgende:
Hoe lang ben je ongeveer?
Ik was vroeger ook zwaar. Ik was 15jaar, 1m70 en woog 85kg. Afvallen was voor mij ook lastig, vooral omdat je in de groei bent. Je wilt wel afvallen, en zegt het tegen jezelf, maar elke keer pak je toch een extra bal gehakt, of je een snoepje of een koekje.
Ik was 15/16 en begon me steeds meer te interesseren tot het vrouwelijke geslacht, wat nogal normaal is. Probleem was alleen lack of confidence doordat k zwaar was. Toen dacht k, nu ga ik het aanpakken. Ik heb dit tegen niemand verteld, zelfs mijn ouders niet. Ten eerste uit schaamte, maar ten tweede omdat ik dacht dat afvallen alleen helpt als je je levenstijl er op aanpast.
Dat is dan ook precies wat ik gedaan heb. Gewoon door mn etenspatroon aan te passen en meer te sporten. Ik nam geen enkel tussendoortje meer, en ging 2x per week hardlopen naast het twee maal voetballentrainen, een maal wedstrijd en het dagelijkse fietsen naar school, welk 12km hier vandaan staat. Het ging niet vliegensvlug, geen 10kg in 10 weken. Maar dat was ook mijn bedoeling, omdat ik denk dat afvallen dus alleen helpt als je voor altijd je levenstijl aanpast en niet voor 10weken om daarna terug te vallen.
Naja, paar maanden later woog (en weeg ik nogsteeds) 75kg. Ik ben nu 17, en ben 1m72, met wel aardig brede schouders. Dusja, dat is een beetje mij verhaal.
Wat is je lengte en hoeveel weeg je?quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
ja maar ik ben eerder naar de huisarts geweest en die willen mij op een dieet zetten! ze wisten niks anders dan een dieet
Waar dient een huisarts voor?quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En wat denk je dat die huisarts zegt![]()
Hoe bedoel je onnodig ophogen van de zorgkosten
Hoezo rotopmerkingen? Ik neem aan dat iedereen snapt hoe calorieën en verbranding werken?quote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zulke rotopmerkingen moet je maar gewoon even negeren![]()
Ik zou wél meegaan met je ouders naar de sportschool!
Gooi je playstation en de snacks en frisdrank aan de kant, ook als je ouders die wél in huis halen, want je moet gewoon leren om die rotzooi zélf te laten staan.
Doe eens rustig joh. Dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend, al helemaal niet voor de jonge jongeren.quote:Op maandag 8 april 2013 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo rotopmerkingen? Ik neem aan dat iedereen snapt hoe calorieën en verbranding werken?
Naja, zoals k zeg, ga niet dieten, pas je levenstijl aan. Ga hardlopen, eet geen tussendoortjes meer. Gewoon 3x per dag normaal, negeer je tussendoor honger. Je lichaam raakt er aan gewend. Neem kauwgom daar voor in de plaats ofzo.quote:
ik ben ongeveer 1,78 - 1.80 en weeg zo'n 91 / 96 kilo ik weet dat dit gewoon niet meer normaal is en dat zie ik ook gewoon! ik wil veranderen alleen ik wat tips nodig want mijn huisarts zegt alleen dat dieet het enige is maar op internet staat dat een dieet terwijl ik nog in de groei ben niet goed isquote:Op maandag 8 april 2013 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is je lengte en hoeveel weeg je?
[..]
Waar dient een huisarts voor?
En als je zorgkosten zo belangrijk vindt: als hij gepast een juist gewicht krijgt (met hulp), dan kost hij uiteindelijk minder.
Ja maar het is niet nodig om zo te reageren en misschien weet TS dat juist niet, misschien is TS welquote:Op maandag 8 april 2013 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo rotopmerkingen? Ik neem aan dat iedereen snapt hoe calorieën en verbranding werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |