Ja, TS is een aantal keer geband (of hoe je dat ook schrijft) en mag nu verder trollen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:44 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Als dit zo is dan ben ik er wel een beetje klaar mee. Je verpest het voor een ander dan aangezien ik niet bezig blijf met serieus reageren als er de heletijd getrolled wordt hoor.
Zet het dan onder ONZ of KLB dan kunnen we enigszinds ervanuit gaan dat het fake is
Leuke autocorrectie op je Smartphonequote:
Uhuh.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:50 schreef JoeyDB het volgende:
[..]
Leuke autocorrectie op je Smartphone
TS is dus ook ontslagen van FoK.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, TS is een aantal keer geband (of hoe je dat ook schrijft) en mag nu verder trollen.
Oke ik moet je toegeven deze is best goedquote:Op donderdag 4 april 2013 15:09 schreef Uitkeringstrekker het volgende:
[..]
TS is dus ook ontslagen van FoK.
Leuk leven, waar TS ook gaat, wil men hem niet.
Link?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:27 schreef bijdehand het volgende:
Wat interesseert het ons nou weer of je in de VS bent of niet? Jij bent in het verleden eens zo erg tegen mij tekeer gegaan dat ik je niet eens zou willen helpen al zou ik 't kunnen!
ik weet niet eens wie jij ben lolquote:Op donderdag 4 april 2013 16:27 schreef bijdehand het volgende:
Wat interesseert het ons nou weer of je in de VS bent of niet? Jij bent in het verleden eens zo erg tegen mij tekeer gegaan dat ik je niet eens zou willen helpen al zou ik 't kunnen!
ik respekteer altijd en overal iederene echt waarquote:Op donderdag 4 april 2013 16:27 schreef Lienekien het volgende:
Je had zeker een grote bek tegen de baas?
Was ooit via DM/PMquote:
Ik moet oppassen voor jou? Je zit aan de andere kant van de oceaan, geen stage, helemaal niksquote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef spacechinees2 het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie jij ben lol
maar goed dat jij mij herinnert
dan weet je dat je op moet passen voor mij
JIJ BEGRIJPT?!?! hihi nie bang zijn is garpje ik doe je geen pijn
met genoeg gelt op rekening van de bank om het lang genoeg uit te zingen en een goeie tijd te hebben hihihiquote:Op donderdag 4 april 2013 16:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet oppassen voor jou? Je zit aan de andere kant van de oceaan, geen stage, helemaal niksik moet oppassen dat ik niet te hard lach
wat bedoel je daar nou wwer meequote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nu snap ik ineens waar al die onzin vandaan komt
En je liegt nooit. Nee, echt waar nie!!!!!11quote:Op donderdag 4 april 2013 16:28 schreef spacechinees2 het volgende:
[..]
ik respekteer altijd en overal iederene echt waar
nee ik lieg nooit hihihquote:Op donderdag 4 april 2013 16:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je liegt nooit. Nee, echt waar nie!!!!!11
Vroeg me al af waarom je 's ochtendsvroeg topics maaktquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |