No limits for Sky!quote:
Of het is gewoon een troll.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Proest
Of je werkt voor Sky, of je hebt een bord voor je kop.
Ohja, dat is de derde optie inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2013 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of het is gewoon een troll.
Die troef gebruiken ze pas in juli om het TdF podium vol te krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:27 schreef Panthera. het volgende:
Henao is mijns inziens niet zo verdacht (in vergelijking met de rest van het peloton), is altijd al een supertalent geweest, en laat geen extraordinaire dingen zien, zoals opeens ongeloofwaardige tijdritten ofzo.
Dé klim van Samuel Sanchez vandaag, won daar de afgelopen 3 jaar in dit rondje. Hij lijkt alleen niet dezelfde vorm te hebben nu.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:13 schreef Syntix het volgende:
[..]suggestief geouwehoer. Overigens vandaag weer een bergop aankomst in de ronde van Baskenland
![]()
Henao gaat de Tour niet rijden toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die troef gebruiken ze pas in juli om het TdF podium vol te krijgen.
@Syntix: ok je vind Wiggins slechter dan Nibali maar diezelfde Wiggins wint gewoon de Tour van Nibali. Is dat niet vreemd dan? :p
Wat er met Rogers en Nordhaug gebeurt is ook vreemd ja.
En Uran?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Marcoss het volgende:
Henao rijdt Giro (in dienst van Wiggo) en Vuelta (in een vrije rol) ja.
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 04-04-2013 om 14:38:02Mart belde net, "of ik zondag weer mee zit". Dan is er teminste een naam die hij kan uitspreken.. reageer retweet
Hij had Froome bij zich gedurende de hele tour, dat heeft zoveel gescheeld... ook mentaal natuurlijk richting Nibali. Daarnaast was de afgelopen TdF niet zo moeilijk en beter te doen voor Wiggins. Dit jaar is het vele malen moeilijker en zie je dat ze meteen Froome kopman maken.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die troef gebruiken ze pas in juli om het TdF podium vol te krijgen.
@Syntix: ok je vind Wiggins slechter dan Nibali maar diezelfde Wiggins wint gewoon de Tour van Nibali. Is dat niet vreemd dan? :p
Wat er met Rogers en Nordhaug gebeurt is ook vreemd ja.
Goede wedstrijd die eerste.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:22 schreef DeeBee het volgende:
GP Pino Cerami op Eurosport 2 voor de liefhebber, om te zappen tussen Ronde van Baskenland en die wedstrijd.
Die ene die niet constant op alles zit af te geven en vanalles zit te insinueren, dat is waarschijnlijk de troll, ja. Wat een fijne insteek.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of het is gewoon een troll.
Wout Poels ook niet. Die aanval...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:23 schreef Szura het volgende:
Iedereen is al uit het zadel geweest behalve de beste klimmer allertijden, Porte
Ja ik weet ook niet wat ie daar wilquote:Op donderdag 4 april 2013 17:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wout Poels ook niet. Die aanval...
Gisteren deed ie precies hetzelfde.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:25 schreef Szura het volgende:
"Richie Porte, what a man. Really, really in form here".
'Brilliant tactics by Team Sky here!' heb ik ook al zo vaak gehoord inderdaad...quote:
Wat doet Weening daar?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Brilliant tactics by Team Sky here!' heb ik ook al zo vaak gehoord inderdaad...
Uitslag voor zover ik het net zag:
Quintana
Henao
Contador
Betancur
Spilak
Porte
Peraud
Weening
quote:1 - Quintana
2 - Henao 2"
3 - Contador
4 - Peraud
5 - Spilak
6 - Porte
7 - Betancur
8 - Weening 16"
9 - Sanchez 23"
10 - Losada 24"
11 - Poels
12 - Cunego
13 - Caruso 27"
14 - Gadret
15 - Ulissi
16 - Danielson 28"
17 - Sarmiento 30"
18 - Intxausti 33"
19 - Talansky 33"
20 - Herrada 54"
21 - Van Garderen 57"
22 - Fuglsang 1'02"
23 - Costa
24 - Velits 1'16"
25 - Ten Dam
26 - De Clercq
27 - Bagot
28 - Kreuziger
29 - Montaguti
Eerste keer dat je deze koers kijkt?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:28 schreef DeeBee het volgende:
Knaken finish joh, op een olieweg bergaf na een bocht...
Zo bedoelde ik het niet, meer als in: sinds wanneer klimt Weening op Contador niveau.quote:
Nee, maar des te dommer dat ze het dan zo laten...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eerste keer dat je deze koers kijkt?
Hij heeft z'n oude Tour niveau weer terug.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, meer als in: sinds wanneer klimt Weening op Contador niveau.
Hardop moeten lachen om deze post. Bedankt.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die ene die niet constant op alles zit af te geven en vanalles zit te insinueren, dat is waarschijnlijk de troll, ja. Wat een fijne insteek.
Ik had dan ook geen inhoudelijke reactie verwacht.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hardop moeten lachen om deze post. Bedankt.
Ik hoef je toch niet daadwerkelijk uit te leggen dat Syntix een troll is? Zou jij als mod nog wel het beste moeten weten.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had dan ook geen inhoudelijke reactie verwacht.
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:43 schreef Evertjan het volgende:
De Mart doet ook dit jaar weer de Avondetappe
http://over.nos.nl/voor-de-pers/nos-persberichten/detail/82
Ik hoopte even dat dit een bericht van 3 dagen geleden was, maar helaasquote:Op donderdag 4 april 2013 18:43 schreef Evertjan het volgende:
De Mart doet ook dit jaar weer de Avondetappe
http://over.nos.nl/voor-de-pers/nos-persberichten/detail/82
Goeie shirtjes van Skyquote:Op donderdag 4 april 2013 20:05 schreef Ericr het volgende:
Porte had hier in een Saxo-shirt waarschijnlijk de plek behaald die Rogers vandaag in een Saxo-shirt haalde. Heeft Riis geen goede suppliers meer?
twitter:ammattipyoraily twitterde op donderdag 04-04-2013 om 17:49:38#PaisVasco 2013, Alto de Arrate (4.45 km, 8.99 %, 400 m). Contador's climbing time is 1 min 32 sec slower compared to the 2009 performance. reageer retweet
Die is wel op tijd fit voor L-B-L!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Andy gaat steeds beter rijden. Hij staat nu op een nette 89e plaats.
Leuk, mijn woonplaats.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Etappeschema Olympia's tour nu definitief volgens site.
Niet Noordwijk maar Katwijk zal de eer hebben, om als startplaats te fungeren.
Maar gelukkig krijgen we in juli wat duiding aan tafel bij Mart. Kan al niet wachten. Ook al had dat programma beter het voorbeeld gevolgd van de zangeres van dat kutnummer waarmee wordt afgesloten.quote:
Staat op site van Olympia's tour helaas nog niks over parcours van proloog.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leuk, mijn woonplaats.
Voormalig Vliegkamp Valkenburg als prolooglocatie was het idee geloof ik?
Die cliches vanaf 1:22.quote:
Prachtig. Bijna letterlijk het interview op sporza na de Ronde.quote:
Hij heeft nog enkele andere (erg leuke) filmpjes op youtube staan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:51 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Prachtig. Bijna letterlijk het interview op sporza na de Ronde.
Dat het bij 1 renner gebeurt is toch opmerkelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:44 schreef Ereinion het volgende:
Van Sky naar Blanco is ook wel extreem. Dan ga je van het team waar renners de grootste vooruitgang hebben naar het team waar iedereen stil staat.
Die Cancellara-imitatie is echt briljant.
Heeft denk ik ook met het weer te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:10 schreef Marcoss het volgende:
Gilbert (net als Klöden, Nordhaug en Hupond). opgegeven in Baskenland Die gaf begin dit jaar nog aan dat hij zich zoveel beter voelde dan vorig jaar, maar buiten een opleving in een rit in PN komt hij nog steeds amper vooruit..
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zat niet in de eerste groep en de rest is volgens mij uit koers.
quote:
'He has just massive confidence at the moment!'quote:
Boogie support zijn bloedbroeder.twitter:BoogieLive twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 17:49:58Weening lekker op dreef! Knap hoor in dit fijne weer! reageer retweet
Eens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:49 schreef DeeBee het volgende:
Baas Fraile slechts 40 seconden achter.![]()
Had de zege verdiend.
Tja, moet de concurrentie maar wat professioneler zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:55 schreef Ereinion het volgende:
Porte![]()
Mooi hoor van Sky. Komen hier met hun B-team, starten maar met 6 man, maar pakken toch mooi drie ritten en het eindklassement, zonder dat hun team ook maar een seconde in de problemen kwam. Wattagemeters
die kei naast hem ookquote:
Tijdrijden heeft hij altijd wel gekund natuurlijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Wordt een makkie voor Porte morgen. Lijkt dit jaar ook de tijdritkwaliteiten van Wiggins te evenaren.
Valt mee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik heb weer een stukje geschiedenis gemist lees ik
Tankink is gepakt door de kou.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ten Dam vandaag 71e van de 73 op meer dan een kwartier. Ook niet echt best. Verder op Garate na geen enkele Blanco de finish gehaald.
#goeploegske
twitter:Stefclement twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 20:50:59For the ones who are interested; 6h25 169,75km 4811altimeters 5067 calories and 267w normalized power average today. #justride reageer retweet
4.5 uur lang 267W wegtrappenquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:51 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Stefclement twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 20:50:59For the ones who are interested; 6h25 169,75km 4811altimeters 5067 calories and 267w normalized power average today. #justride reageer retweet
Is bij de voorjaarsploeg van Sky toch niet heel erg geslaagd (al begon Stannard nog fantastisch in MSR)quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik vraag me af of zij ook magische krachten uit Tenerife putten.
Precies...ik zit ook wel 's op zo'n hometrainer...na een paar minuten 200W zweet ik als een otterquote:
15 zelfsquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
Die commentator, Contador grote favoriet voor de eindzege. Als hij zo zeker is, zou ik er wat geld op inzetten als ik hem was, krijg je zeker 5 keer je inzet voor.
Volgens mij wel..hij finishte ongeveer 20 minuten geleden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Regende het tijdens de rit van Martin ook ?
Hij is er toch wel 1 keer Frans kampioen mee geworden, dus misschien zagen ze dat net toen ze Wiki aan het kijken waren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:22 schreef heywoodu het volgende:
"Als er 1 kan tijdrijden is het Peraud wel"
Dan nog, "als er 1 kan tijdrijden" dan is dat toch zeker niet Peraud als er ook iemand als bijvoorbeeld Martin rondlooptquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij is er toch wel 1 keer Frans kampioen mee geworden, dus misschien zagen ze dat net toen ze Wiki aan het kijken waren.
In 2011 in de Tour maar 3 seconden achter Porte. Benieuwd hoeveel meer dat nu is.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:22 schreef heywoodu het volgende:
"Als er 1 kan tijdrijden is het Peraud wel"
Zelfs lopend is Martin waarschijnlijk sneller ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan nog, "als er 1 kan tijdrijden" dan is dat toch zeker niet Peraud als er ook iemand als bijvoorbeeld Martin rondloopt
Dat snap ik ook wel, probeer alleen te verklaren waar deze wijsheid vandaan is gekomen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan nog, "als er 1 kan tijdrijden" dan is dat toch zeker niet Peraud als er ook iemand als bijvoorbeeld Martin rondloopt
Ik heb zo'n vermoeden dat je de Porte van toen maar even niet moet vergelijken met die van nuquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
In 2011 in de Tour maar 3 seconden achter Porte. Benieuwd hoeveel meer dat nu is.
Daarom ben ik ook benieuwd hoeveel Porte er nu bij gooit. Ik gok op 1 minuut 45 minimaal.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je de Porte van toen maar even niet moet vergelijken met die van nu
Nog zo'n mysterie van Sky ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:44 schreef Ereinion het volgende:
veel beter klimmen, maar de tijdritten worden niet minder, integendeel.
Lukt hem niet meer om in elke rittenkoers goed te zijn sinds zijn terugkeer.quote:
Het is ook al de hele week aardig aanklampen voor hem natuurlijk.quote:
Dit is inderdaad niet de Contador van 5, 6 jaar geleden. Ook hij heeft nu limieten...quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Lukt hem niet meer om in elke rittenkoers goed te zijn sinds zijn terugkeer.
Alleen bij Sky kunnen ze dat nog.
Ja, vooral Rodriguez en Nibali niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:49 schreef Zelva het volgende:
[..]
Lukt hem niet meer om in elke rittenkoers goed te zijn sinds zijn terugkeer.
Alleen bij Sky kunnen ze dat nog.
Boteroquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:57 schreef Pedroso het volgende:
Columbianen die kunnen tijdrijden, niet vaak gezien !
quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, vooral Rodriguez en Nibali niet.
Dit is geen normale tijdrit. Op zo'n typische Baskenland-parcours eindigen de klimmers die in vorm zijn vaak vooraan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:57 schreef Pedroso het volgende:
Columbianen die kunnen tijdrijden, niet vaak gezien !
Onze stoemper ! Reed zonder middelen ook geen deuk in een pakje boter meer (zoals velen).quote:
Een pakje boteroquote:Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Onze stoemper ! Reed zonder middelen ook geen deuk in een pakje boter meer (zoals velen).
Dat is te zien ja. Als zelfs een Weening in vorm top 10 gaat rijden in een tijdrit...quote:Op zaterdag 6 april 2013 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is geen normale tijdrit. Op zo'n typische Baskenland-parcours eindigen de klimmers die in vorm zijn vaak vooraan.
Andersom.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:03 schreef Columbiafan het volgende:
Porte al 20 seconden weggereden van Quintana, zag ik dat goed?
Zal wel meevallen, aangezien alleen de eerste vijf tellen. Westra met 22 punten is nummer vijf en Langeveld met 34 nummer vier.quote:
Sinds hij bepaalde biefstukken niet meer mag eten is het niet meer de Contador van weleer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:07 schreef Ereinion het volgende:
ContadorGaat toch allemaal wat moeizamer.
Eigenlijk jammer, want hij is de enige die in potentie de Sky-trein kan ontregelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:43 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Sinds hij bepaalde biefstukken niet meer mag eten is het niet meer de Contador van weleer.
Ik moet bij die naam steeds denken aan Quarantaquote:Op zaterdag 6 april 2013 23:00 schreef Leatherface het volgende:
Goed van Weening en Poels en leuk succes voor Quintana.
De enige die de Sky-trein kan ontregelen zijn het UKAD en Wada.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eigenlijk jammer, want hij is de enige die in potentie de Sky-trein kan ontregelen.
En Mandy, maar ja, Mandy.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Bismarck het volgende:
Rick Zabel (de zoon van) wint de Ronde van Vlaanderen voor U23. Netjes. Erik is nooit verder gekomen dan een vierde plek in de RVV (maar dan wel de grote mannen koers).
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 07-04-2013 om 09:15:43Rick Zabel wint gisteren RvV voor beloften. Kijkend naar podium van recente jaren, is dat geen garantie voor toekomst http://t.co/zKOJZzl6tA reageer retweet
Het grootste gedeelte heeft anders een meer dan respectabele profcarriere opgebouwd. En jongerenkoersen, in welke categorie dan ook, blijven bijzonder.quote:Op zondag 7 april 2013 10:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]twitter:hendriksmj twitterde op zondag 07-04-2013 om 09:15:43Rick Zabel wint gisteren RvV voor beloften. Kijkend naar podium van recente jaren, is dat geen garantie voor toekomst http://t.co/zKOJZzl6tA reageer retweet
Inderdaad. Je kunt rustig concluderen dat als je bij de eerste drie eindigt, je 75% kans hebt op een mooie profcarrièrequote:Op zondag 7 april 2013 11:07 schreef DeeBee het volgende:
Allemaal prima profs op dat lijstje van hendriksmj..._
"Het dorp kende een jaarlijkse wielerwedstrijd, de Ronde van Baardegem, waarbij de wielrenners dwars door café "Maxens" rijden. Begin 2002 brandde het café echter volledig af, waarmee een lange traditie verloren ging."quote:Op zondag 7 april 2013 11:16 schreef heywoodu het volgende:
Is er een (grote) koers waarbij men "vroeger" als onderdeel van het parcours een stuk door een café moest lopen? Had m'n pa het pas over, maar ik zou het zo echt even niet weten
Mwah, had het idee dat het over een grote wedstrijd ging (kaliber Ronde van Vlaanderen, Parijs-Roubaix etc), maar hij zal wel een waanidee hebben gehad danquote:Op zondag 7 april 2013 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"Het dorp kende een jaarlijkse wielerwedstrijd, de Ronde van Baardegem, waarbij de wielrenners dwars door café "Maxens" rijden. Begin 2002 brandde het café echter volledig af, waarmee een lange traditie verloren ging."
Die? Is volgens mij wel eens een reportage van geweest op tv.
tegenwoordig niet meer volgens Wikipediaquote:Op zondag 7 april 2013 11:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Was het niet bij Kopspijkers een jaartje of 10 geleden te zien?
http://humortv.vara.nl/pa.115808.wielrencafe.html
Edit: 16 jaar geleden dus
quote:Het dorp kende een jaarlijkse wielerwedstrijd, de Ronde van Baardegem, waarbij de wielrenners dwars door café "Maxens" rijden. Begin 2002 brandde het café echter volledig af, waarmee een lange traditie verloren ging.
Maar da's cross, geen wegkoers.quote:Op zondag 7 april 2013 11:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Was het niet bij Kopspijkers een jaartje of 10 geleden te zien?
http://humortv.vara.nl/pa.115808.wielrencafe.html
Edit: 16 jaar geleden dus
Zou mooi zijn als hij weer eens een heuvel over zou komen in een TT.twitter:RGUpdate twitterde op maandag 08-04-2013 om 18:21:39Testing with a new setup for hilly timetrails at #Tenerife the next few days #Giant_Propel #JustRide @Blanc... - http://t.co/L3Byq2aeKU reageer retweet
Die tijdrit in de vuelta vorig jaar zat ook een heuvel in en werd hij 12e.quote:Op maandag 8 april 2013 18:25 schreef Mani89 het volgende:
Zou mooi zijn als hij weer eens een heuvel over zou komen in een TT.twitter:RGUpdate twitterde op maandag 08-04-2013 om 18:21:39Testing with a new setup for hilly timetrails at #Tenerife the next few days #Giant_Propel #JustRide @Blanc... - http://t.co/L3Byq2aeKU reageer retweet
Toen pakte hij juist zijn winst in de vlakke delen en verloor hij tijd bergop.quote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Die tijdrit in de vuelta vorig jaar zat ook een heuvel in en werd hij 12e.
Natuurlijk is er goed verbetering mogelijk maar laten we nou ook weer niet gaan doen alsof hij ongeveer te voet naar boven ging.
Leinders zit zonder ploeg.quote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb liever dat hij zijn oude niveau in de bergen terugkrijgt.
mooiquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb liever dat hij zijn oude niveau in de bergen terugkrijgt.
Bron: cyclingonline.nlquote:Blanco krijgt cameraploeg NOS mee tijdens Tour
Dinsdag 09 april 2013 Elite men - Blanco wordt tijdens de komende Tour de France gevolgd door een cameraploeg van de NOS. De tv-makers gaan ‘embedded’ mee met als doel een uitgebreide documentaire van de wielerploeg . ‘Inside Blanco’ wordt komend najaar uitgezonden.
Blanco-directeur Richard Plugge: “Het afzien en lijden in de finale van een wedstrijd kent iedereen van de verslagen op televisie, maar er gebeurt zoveel meer in een wielerploeg. Transparantie en openheid staan bij Blanco Pro Cycling Team hoog in het vaandel. Wij willen onze fans een inkijkje geven in de dagelijkse praktijk van Blanco in het voorseizoen en tijdens de drie weken van de Tour de France in Frankrijk. De NOS is bij uitstek geschikt een objectief beeld te schetsen. Blanco opent de deuren voor de NOS en geeft de cameraploeg alle ruimte naar eigen inzicht het verhaal achter onze ploeg te filmen.”
Bijzonder
Het project staat onder leiding van verslaggever Kees Jongkind. Hij denkt uniek materiaal op te gaan halen tijdens de drie weken in Frankrijk. “De samenwerking is volledig gebaseerd op wederzijds vertrouwen en dat is uitzonderlijk in de topsportwereld en in het wielrennen al helemaal. Tegelijkertijd is het een absolute voorwaarde om een goed verhaal te maken. Dit wordt bijzonder, dat durf ik nu al zeggen. Ik verheug me er op.”
Documentaire Mollema en Gesink
Ook maakt de NOS in het voorseizoen nog een uitgebreide reportage over Robert Gesink en Bauke Mollema, die in aanloop naar de 100ste editie van de Ronde van Frankrijk worden uitgezonden.
Hopenlijk weer net zo'n mooie koers als vorig jaar.quote:
quote:Andre Meganck@andremeganck1m
#sporza #bpijl- 174 renners zijn deze middag gestart - Pozzo niet vertrokken - na 35 km 5 man- Dall'Antonia-Brutt-Sano-Vandewalle-Jungels >
quote:Andre Meganck@andremeganck1m
#sporza #bpijl - de ontsnapping was van korte duur - na 2 km werden ze terug ingelopen door het pel. dat nu in 2 waaiers verdeeld is
Ik schrijf Gesink vast op voor de Vuelta-favorieten dit jaarquote:Op woensdag 10 april 2013 13:56 schreef Slobeend het volgende:
23 ploegen in de Giro, met Katusha erbij. Dat worden een record aantal valpartijen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik schrijf Gesink vast op voor de Vuelta-favorieten dit jaar
Met z'n allen praten over het veiliger worden van 't wielrennen en dan lekker met 23 ploegen gaan rijden...quote:Op woensdag 10 april 2013 13:56 schreef Slobeend het volgende:
23 ploegen in de Giro, met Katusha erbij. Dat worden een record aantal valpartijen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik schrijf Gesink vast op voor de Vuelta-favorieten dit jaar
Bezopen inderdaad. Doe dan 7 of 8 renners per ploeg.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met z'n allen praten over het veiliger worden van 't wielrennen en dan lekker met 23 ploegen gaan rijden....
Blanco doet niet mee? Toch wel verrassend.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:32 schreef Szura het volgende:
15:10 Brabantse Pijl op Sporza
Tot dan gewoon Twitter André volgen
[..]
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:42 schreef rubbereend het volgende:
Sagan heeft vandaag Maya een enorme bos bloemen gegeven voor de start
Was ooit een echte Rabobank koers.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Blanco doet niet mee? Toch wel verrassend.
Ja, mooie tijden met Freire en Boogerd.quote:
ja daar zaten ze vooral vanwege de sponsor........quote:Op woensdag 10 april 2013 15:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, mooie tijden met Freire en Boogerd.
Dat ze niet naar Californië afreizen is ook erg jammer.
Nou moet ik gelijk aan die foto denken waar die die als broekie met een bepaald shirt aan tafel zat.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:42 schreef rubbereend het volgende:
Sagan heeft vandaag Maya een enorme bos bloemen gegeven voor de startstraks op het podium komen ze elkaar vast weer tegen
Dat waren leuke finales. Flecha en Kroon reden daar ook vaak sterkquote:Op woensdag 10 april 2013 15:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, mooie tijden met Freire en Boogerd.
Dat ze niet naar Californië afreizen is ook erg jammer.
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:13 schreef DeeBee het volgende:
Solo van 50+ kilometer van Devolder komt eraan zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |