No limits for Sky!quote:
Of het is gewoon een troll.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Proest
Of je werkt voor Sky, of je hebt een bord voor je kop.
Ohja, dat is de derde optie inderdaadquote:Op donderdag 4 april 2013 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of het is gewoon een troll.
Die troef gebruiken ze pas in juli om het TdF podium vol te krijgen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:27 schreef Panthera. het volgende:
Henao is mijns inziens niet zo verdacht (in vergelijking met de rest van het peloton), is altijd al een supertalent geweest, en laat geen extraordinaire dingen zien, zoals opeens ongeloofwaardige tijdritten ofzo.
Dé klim van Samuel Sanchez vandaag, won daar de afgelopen 3 jaar in dit rondje. Hij lijkt alleen niet dezelfde vorm te hebben nu.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:13 schreef Syntix het volgende:
[..]suggestief geouwehoer. Overigens vandaag weer een bergop aankomst in de ronde van Baskenland
![]()
Henao gaat de Tour niet rijden toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die troef gebruiken ze pas in juli om het TdF podium vol te krijgen.
@Syntix: ok je vind Wiggins slechter dan Nibali maar diezelfde Wiggins wint gewoon de Tour van Nibali. Is dat niet vreemd dan? :p
Wat er met Rogers en Nordhaug gebeurt is ook vreemd ja.
En Uran?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:55 schreef Marcoss het volgende:
Henao rijdt Giro (in dienst van Wiggo) en Vuelta (in een vrije rol) ja.
twitter:JetseBol twitterde op donderdag 04-04-2013 om 14:38:02Mart belde net, "of ik zondag weer mee zit". Dan is er teminste een naam die hij kan uitspreken.. reageer retweet
Hij had Froome bij zich gedurende de hele tour, dat heeft zoveel gescheeld... ook mentaal natuurlijk richting Nibali. Daarnaast was de afgelopen TdF niet zo moeilijk en beter te doen voor Wiggins. Dit jaar is het vele malen moeilijker en zie je dat ze meteen Froome kopman maken.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die troef gebruiken ze pas in juli om het TdF podium vol te krijgen.
@Syntix: ok je vind Wiggins slechter dan Nibali maar diezelfde Wiggins wint gewoon de Tour van Nibali. Is dat niet vreemd dan? :p
Wat er met Rogers en Nordhaug gebeurt is ook vreemd ja.
Goede wedstrijd die eerste.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:22 schreef DeeBee het volgende:
GP Pino Cerami op Eurosport 2 voor de liefhebber, om te zappen tussen Ronde van Baskenland en die wedstrijd.
Die ene die niet constant op alles zit af te geven en vanalles zit te insinueren, dat is waarschijnlijk de troll, ja. Wat een fijne insteek.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of het is gewoon een troll.
Wout Poels ook niet. Die aanval...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:23 schreef Szura het volgende:
Iedereen is al uit het zadel geweest behalve de beste klimmer allertijden, Porte
Ja ik weet ook niet wat ie daar wilquote:Op donderdag 4 april 2013 17:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wout Poels ook niet. Die aanval...
Gisteren deed ie precies hetzelfde.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:25 schreef Szura het volgende:
"Richie Porte, what a man. Really, really in form here".
'Brilliant tactics by Team Sky here!' heb ik ook al zo vaak gehoord inderdaad...quote:
Wat doet Weening daar?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Brilliant tactics by Team Sky here!' heb ik ook al zo vaak gehoord inderdaad...
Uitslag voor zover ik het net zag:
Quintana
Henao
Contador
Betancur
Spilak
Porte
Peraud
Weening
quote:1 - Quintana
2 - Henao 2"
3 - Contador
4 - Peraud
5 - Spilak
6 - Porte
7 - Betancur
8 - Weening 16"
9 - Sanchez 23"
10 - Losada 24"
11 - Poels
12 - Cunego
13 - Caruso 27"
14 - Gadret
15 - Ulissi
16 - Danielson 28"
17 - Sarmiento 30"
18 - Intxausti 33"
19 - Talansky 33"
20 - Herrada 54"
21 - Van Garderen 57"
22 - Fuglsang 1'02"
23 - Costa
24 - Velits 1'16"
25 - Ten Dam
26 - De Clercq
27 - Bagot
28 - Kreuziger
29 - Montaguti
Eerste keer dat je deze koers kijkt?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:28 schreef DeeBee het volgende:
Knaken finish joh, op een olieweg bergaf na een bocht...
Zo bedoelde ik het niet, meer als in: sinds wanneer klimt Weening op Contador niveau.quote:
Nee, maar des te dommer dat ze het dan zo laten...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eerste keer dat je deze koers kijkt?
Hij heeft z'n oude Tour niveau weer terug.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, meer als in: sinds wanneer klimt Weening op Contador niveau.
Hardop moeten lachen om deze post. Bedankt.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die ene die niet constant op alles zit af te geven en vanalles zit te insinueren, dat is waarschijnlijk de troll, ja. Wat een fijne insteek.
Ik had dan ook geen inhoudelijke reactie verwacht.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hardop moeten lachen om deze post. Bedankt.
Ik hoef je toch niet daadwerkelijk uit te leggen dat Syntix een troll is? Zou jij als mod nog wel het beste moeten weten.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik had dan ook geen inhoudelijke reactie verwacht.
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:43 schreef Evertjan het volgende:
De Mart doet ook dit jaar weer de Avondetappe
http://over.nos.nl/voor-de-pers/nos-persberichten/detail/82
Ik hoopte even dat dit een bericht van 3 dagen geleden was, maar helaasquote:Op donderdag 4 april 2013 18:43 schreef Evertjan het volgende:
De Mart doet ook dit jaar weer de Avondetappe
http://over.nos.nl/voor-de-pers/nos-persberichten/detail/82
Goeie shirtjes van Skyquote:Op donderdag 4 april 2013 20:05 schreef Ericr het volgende:
Porte had hier in een Saxo-shirt waarschijnlijk de plek behaald die Rogers vandaag in een Saxo-shirt haalde. Heeft Riis geen goede suppliers meer?
twitter:ammattipyoraily twitterde op donderdag 04-04-2013 om 17:49:38#PaisVasco 2013, Alto de Arrate (4.45 km, 8.99 %, 400 m). Contador's climbing time is 1 min 32 sec slower compared to the 2009 performance. reageer retweet
Die is wel op tijd fit voor L-B-L!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:55 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Andy gaat steeds beter rijden. Hij staat nu op een nette 89e plaats.
Leuk, mijn woonplaats.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Etappeschema Olympia's tour nu definitief volgens site.
Niet Noordwijk maar Katwijk zal de eer hebben, om als startplaats te fungeren.
Maar gelukkig krijgen we in juli wat duiding aan tafel bij Mart. Kan al niet wachten. Ook al had dat programma beter het voorbeeld gevolgd van de zangeres van dat kutnummer waarmee wordt afgesloten.quote:
Staat op site van Olympia's tour helaas nog niks over parcours van proloog.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leuk, mijn woonplaats.
Voormalig Vliegkamp Valkenburg als prolooglocatie was het idee geloof ik?
Die cliches vanaf 1:22.quote:
Prachtig. Bijna letterlijk het interview op sporza na de Ronde.quote:
Hij heeft nog enkele andere (erg leuke) filmpjes op youtube staan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:51 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Prachtig. Bijna letterlijk het interview op sporza na de Ronde.
Dat het bij 1 renner gebeurt is toch opmerkelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:44 schreef Ereinion het volgende:
Van Sky naar Blanco is ook wel extreem. Dan ga je van het team waar renners de grootste vooruitgang hebben naar het team waar iedereen stil staat.
Die Cancellara-imitatie is echt briljant.
Heeft denk ik ook met het weer te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:10 schreef Marcoss het volgende:
Gilbert (net als Klöden, Nordhaug en Hupond). opgegeven in Baskenland Die gaf begin dit jaar nog aan dat hij zich zoveel beter voelde dan vorig jaar, maar buiten een opleving in een rit in PN komt hij nog steeds amper vooruit..
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:33 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zat niet in de eerste groep en de rest is volgens mij uit koers.
quote:
'He has just massive confidence at the moment!'quote:
Boogie support zijn bloedbroeder.twitter:BoogieLive twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 17:49:58Weening lekker op dreef! Knap hoor in dit fijne weer! reageer retweet
Eens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:49 schreef DeeBee het volgende:
Baas Fraile slechts 40 seconden achter.![]()
Had de zege verdiend.
Tja, moet de concurrentie maar wat professioneler zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:55 schreef Ereinion het volgende:
Porte![]()
Mooi hoor van Sky. Komen hier met hun B-team, starten maar met 6 man, maar pakken toch mooi drie ritten en het eindklassement, zonder dat hun team ook maar een seconde in de problemen kwam. Wattagemeters
die kei naast hem ookquote:
Tijdrijden heeft hij altijd wel gekund natuurlijkquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:54 schreef Pedroso het volgende:
Wordt een makkie voor Porte morgen. Lijkt dit jaar ook de tijdritkwaliteiten van Wiggins te evenaren.
Valt mee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik heb weer een stukje geschiedenis gemist lees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |