haha ojee maak ff een blik wormen openquote:Op donderdag 4 april 2013 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, Kree en Moonwalk.
Dat ging toch mis doordat Kree ineens dingen uit dm openbaar maakte ofzo?
Ja, was toe aan iets anders.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
haha ojee maak ff een blik wormen open
ander icoontje trouwens?
Maar zo ging het niet trouwens dat was dat andere verhaal van jonge meisje enzo.
Ik was ff niet zo heel handig enzo met moonwalk, hmmms gelukkig was ze lief wel voor me
Heb jij dr ooit nog gesproken dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was toe aan iets anders.
Moonwalk is wel lief, ja.
Nog een paar keer, even kort.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:43 schreef kree het volgende:
[..]
Heb jij dr ooit nog gesproken dan?
Had nog wel een PM gestuurd, maar echt nooit meer wat gehoord en heb dr ook niet meer gezien zo hier op fok
haha kan t me voorstellen, zie die file auto;s elke donderdagavond word je toch ook zat lijkt me.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog een paar keer, even kort.
Nee, daar werk ik niet meer.
Zie TT van het vorige topicquote:Op donderdag 4 april 2013 12:53 schreef PeuRac het volgende:
Wie heeft die nummering nu dan weer gesloopt
Ja Silk, fix dat eens evenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:58 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel jouw taak om dat dan ff op te lossen heej als mod
Studie.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:49 schreef kree het volgende:
[..]
haha kan t me voorstellen, zie die file auto;s elke donderdagavond word je toch ook zat lijkt me.
Wat nu dan?
Ik niet aan Kaneel met een andere UIquote:Op donderdag 4 april 2013 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet wennen aan blauwe SiIk.
Mooi, doe je werk zou ik zeggenquote:
Een vies windje?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:03 schreef kree het volgende:
Ik zou wel eens willen dat ik mod was, dan zou dr een heeeeele andere wind gaan waaien hahaha
We moeten niet proberen elkaar te veranderen, anders gaat een relatie nooit werken.quote:
Kree, wat is dit nou dan? Moet ik je het topic uitpesten?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ban jullie allemaal
(behalve snarf)
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kree, wat is dit nou dan? Moet ik je het topic uitpesten?
Neequote:Op donderdag 4 april 2013 13:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kree, wat is dit nou dan? Moet ik je het topic uitpesten?
Ik zou jou harder rakenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Op een schaal van 1 tot 10, hoe hard is ze raakbaar?
zie het nu pas.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet wennen aan blauwe SiIk.
Murdera date met Yvonnequote:Op donderdag 4 april 2013 13:16 schreef kree het volgende:
ik wil ff updates.
welke alle vrijgezellen zijn nu stelletje?
Of fok dates?
Vertel wat boeienders danquote:
Vertel jij eens wat boeiends danquote:Op donderdag 4 april 2013 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel wat boeienders dan
De tering precies waarom zo'n topic dood loopt.
doe maar niet nee.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:33 schreef kree het volgende:
ik kan nog wel een verhaaltje vertellen nl goh tis nog on topic ook.
Maar wil jullie eigenlijk niet lastig vallen met verhalen over de zelfde meid
Vertelquote:Op donderdag 4 april 2013 13:33 schreef kree het volgende:
ik kan nog wel een verhaaltje vertellen nl goh tis nog on topic ook.
Maar wil jullie eigenlijk niet lastig vallen met verhalen over de zelfde meid
Heb zat verteld en denk ook genoeg van wat niet "normaal" was in jullie ogen.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vertel jij eens wat boeiends dan
quote:
je wilt t maar al te graag tyfes hahaha nouja tis allemaal niet zo spectaculair hoorquote:
Psychosemeisje, doe voor de rest maar even dat deel onder een spoilerquote:Op donderdag 4 april 2013 13:41 schreef kree het volgende:
Jullie kennen Anja nog en het verhaal erbij?
Dat mag jij denken maar ik vind jouw negatieve houding die je hier er vaak op nahoud weinig positiefs.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:35 schreef kree het volgende:
Dit topic is gewoon dood en dat komt door dit soort reacties denk ik.
Noiu ga dat hele verhaal niet nog een keer uitleggen, weten jullie wel.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Psychosemeisje, doe voor de rest maar even dat deel onder een spoiler
is t niet, zie dr ook helemaal niet in het echt.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:14 schreef Cue_ het volgende:
Ze verveelt zich blijkbaar bij der huidige vriend. En jij vermaakt haar prima.
Als ze verder met je zou willen dan zou ze meer contact willen met je en het uitmaken met der huidige vriend. Tot die tijd ben je gewoon enkel ter vermaak en aandacht. Simpel zat.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
is t niet, zie dr ook helemaal niet in het echt.
Heb heel sporadisch contact ff via sms en dan heb ik het over een paar keer per maand.
Maar ok die berichtjes zijn zo dat ik er iig in zie van hmmms eigenlijk zou ze nog wel verder willen met mij.
haha raar hoor ik weet ook niet echt wat ik er mee aan moet, het was al een raar verhaal vanaf t begin natuurlijk.
Maarja weet ik veel voel dr wat in, mss komt t wel omdat dat t eerste meisje was waar ik echt verliefd op was. weet t niet. Zal wel wennen denk als je meerdere relaties hebt enzo
Dit is wel heel kort door de bochtquote:Op donderdag 4 april 2013 14:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze verder met je zou willen dan zou ze meer contact willen met je en het uitmaken met der huidige vriend. Tot die tijd ben je gewoon enkel ter vermaak en aandacht. Simpel zat.
Totdat ze t daadwerkelijk heeft uitgemaakt zou je het wel zo moeten zien. Waarheid of niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Dit is wel heel kort door de bocht
Waarom zie je haar dan niet ??quote:Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef kree het volgende:
Euh jullie hebben t toch mis.
Tis namelijk niet dat ze aandacht vraagt.
Het is van ok dan komt er een moment en dan zitten we heel leuk heen en weer te smsen, gewoon ook over normale dingen enzo wat niks met "ons" te maken heeft.
Maarja ok dan gaat zo'n gesprekje op dreef en van "hoe zou t zijn als" dat idee zeg maar.
Ok rest kun je wel invullen.
En juist waarom ze zegt van m'n vriend vindt t niet leuk en daarom praat ik niet, Dat geeft juist aan dat zij mij eigenlijk nog wel leuk vind.
Maarja leer eens een meid te doorgronden, weet ik t, dit is mijn idee iig
Ze heeft een vriend en begint net weer te smsen met Kree, om dan bij voorbaat te zeggen dat het kansloos is wanneer ze het niet uitmaakt is belachelijk. Wellicht polst ze of Kree echt geen interesse meer heeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat ze t daadwerkelijk heeft uitgemaakt zou je het wel zo moeten zien. Waarheid of niet.
Wat voor nut heeft het om er eventueel meer achter te zoeken?
- misschien wil ze hem wel.. en dan? Dan gaan ze nog meer berichten sturen, evt ontmoetingen.. krijgen misschien wel een relatie. En dan blijkt ze even later een andere jongen te ontmoeten en kan ze simpel zat hetzelfde naar kree flikken als wat ze nu doet bij der huidige vriend
Laat haar dan eerst lekker naar der eigen relatie kijken.. ipv te kijken of ze haar huidige vriend eventueel voor kree kan vervangenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Ze heeft een vriend en begint net weer te smsen met Kree, om dan bij voorbaat te zeggen dat het kansloos is wanneer ze het niet uitmaakt is belachelijk. Wellicht polst ze of Kree echt geen interesse meer heeft.
Kom dr niet tegen gewoon...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarom zie je haar dan niet ??
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:31 schreef kree het volgende:
Euh jullie hebben t toch mis.
Tis namelijk niet dat ze aandacht vraagt.
Het is van ok dan komt er een moment en dan zitten we heel leuk heen en weer te smsen, gewoon ook over normale dingen enzo wat niks met "ons" te maken heeft.
Maarja ok dan gaat zo'n gesprekje op dreef en van "hoe zou t zijn als" dat idee zeg maar.
Ok rest kun je wel invullen.
En juist waarom ze zegt van m'n vriend vindt t niet leuk en daarom praat ik niet, Dat geeft juist aan dat zij mij eigenlijk nog wel leuk vind.
Maarja leer eens een meid te doorgronden, weet ik t, dit is mijn idee iig
Dat zegt toch eigenlijk genoeg misschien heel hard maar ze woont dichtbij, ze is niet op afspraak ingegaan om af te spreken. Als ze je echt zo leuk had gevonden dan had ze de moeite wel gedaan. Het lijkt voor mij daardoor nog meer op een aandacht verhaal.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:34 schreef kree het volgende:
[..]
Kom dr niet tegen gewoon...
Heb nog wel eens voorgesteld van doen we drankje enzo, gewoon als vrienden, maar daar is ze nooit meer op ingegaan.
Bedoel weet waar ze woont hoor, ben er binnen 3 min. maar haha zo ben ik dan ook weer niet.
Als ze het gezellig vindt dan moet ze het zelf zeggen
ja zou best kunnen, bedoel ze is wel een meisje apart zo.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zegt toch eigenlijk genoeg misschien heel hard maar ze woont dichtbij, ze is niet op afspraak ingegaan om af te spreken. Als ze je echt zo leuk had gevonden dan had ze de moeite wel gedaan. Het lijkt voor mij daardoor nog meer op een aandacht verhaal.
Euh ja sorry voor de zinnen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Men kree.. wat is je zinsopbouw en dergelijke irritant om te lezen![]()
Ik ken de geschiedenis niet.. maar hebben jullie nu wel of niet al wel wat gehad? Want anders is er geen "mss WEER naar mij"
Lijkt erop dat je graag wil ze dat ze voor je kiest, en nu allerlei excuses zoekt voor haar wat redenen zouden kunnen zijn waarom ze nu niet voor jou kiest.
Waarom is het destijds uitgegaan dan.. tot 2x toe?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:51 schreef kree het volgende:
[..]
Euh ja sorry voor de zinnen.
Volgens mij is dat hier een beetje bekend, typt t gelijk zoals ik het denk.
Maargoed.
Ja heb wel wat met dr gehad eerst maandje toen uit en daarna nog maand of 4
En hmms tja ik zou t niet erg vinden hoor als zij dr weer voor zou gaan.
Het is meer dat ik bang ben dat het dan daarna weer eindigt t zelfde, het heeft me serieus echt veel verdriet gedaan namelijk.
Tis niet echt ergens mee te vergelijken en nu lijkt het alsof ik me aanstel, maar dat is het toch ook weer niet echt.
Bedoel heb mn pa zien gaan omas etc dat was verdrietiger maar op een andere manier.
Speelt meer in m'n hoofd dat als verliefdheid trouwens maar ok das terzijde eigenlijk
Ja zo iets is het mss wel, snap je.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:53 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je ik denk dat je iets te graag wilt, ik herken het wel qua vriendschap, ik heb heel veel tijd in iemand gestopt in iemand waar ik vriendschappelijk mee om ging en ik wilde graag dat die gewoon een vriend van me was. Hij woont een dorp verder ongeveer 10 minuten van me af wilde nooit afspreken, nooit leuke dingen doen, had nooit geen geld behalve als het hem uitkwam meeste contact was op het laatst alleen maar telefonisch.
Zelf wilde ik het eerst nooit toegeven maar ik denk heel eerlijk denk dat ik in die vriendschap aan het lijntje werd gehouden voor als hij niemand had, op het punt dat ik dat voor me toe ging geven kon ik veel beter afstand doen van de vriendschap en ben gewoon cold turkey gestopt met de vriendschap .
Het is nu een paar maanden verder en niets meer gehoord en eigenlijk ben ik blij dat ik die vriendschap niet meer heb want het is zo ontzettend frustrerend iets graag te willen en te blijven wensen tegen beter weter in en soms moet je gewoon even lekker voor jezelf kiezen.
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Men kree.. wat is je zinsopbouw en dergelijke irritant om te lezen![]()
aaaarrgh nu moet ik t toch weer gaan uitleggen, Las jij toen ook niet al mee dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom is het destijds uitgegaan dan.. tot 2x toe?
Ik acht de kans klein dat ik toen al meelas. ken voornamelijk dat de problemen met je werk/woning etc. Weinig relatieperikelen die ik me kan herinneren van je in ieder geval.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:57 schreef kree het volgende:
aaaarrgh nu moet ik t toch weer gaan uitleggen, Las jij toen ook niet al mee dan?
Heb het hier toch uitgebreid verteld allemaal.
Ja je doet je best maar ff clown.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja je doet je best maar ff clown.
Uitdaging voor jemaar ok laat dat maar ff gaan
owh owh, nou zal m'n best doen ff denken, probeer het kort te houden danquote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
En een samenvatting mag ook hoor.
Want denk dat m'n uiteindelijke commentaar/tips/whatever toch hetzelfde zal zijn als dat ik nu al denk
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:59 schreef kree het volgende:
owh owh, nou zal m'n best doen ff denken, probeer het kort te houden dan
Hmms wacht ff dat laatste zegt mij, van waarom zou ik het nog een keer herhalen.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
En een samenvatting mag ook hoor.
Want denk dat m'n uiteindelijke commentaar/tips/whatever toch hetzelfde zal zijn als dat ik nu al denk
Omdat je dan zeker weet dat ik geen poep ga pratenquote:Op donderdag 4 april 2013 15:01 schreef kree het volgende:
Hmms wacht ff dat laatste zegt mij, van waarom zou ik het nog een keer herhalen.
ok ok, hmms wacht ik moet dit even netjes omschrijven allemaalquote:Op donderdag 4 april 2013 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je dan zeker weet dat ik geen poep ga praten
Omdat ze het is ook gewoon, weet wel dat t lullig klinkt.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Niks mis mee maar wel door jou omschreven als psychosemeid
Grappig hoe je kan oordelen zonder haar dan te kennen.quote:
Hij oordeelt vooral over jou nu hequote:Op donderdag 4 april 2013 15:58 schreef kree het volgende:
Grappig hoe je kan oordelen zonder haar dan te kennen.
Doei bitch
Heb ff geen zin om er een rel van te maken, hoe graag ik het nu ook zou willen.
Geef t maar op mij krijg je niet echt gek nl.
Tja als ik t zou weten....quote:Op donderdag 4 april 2013 15:58 schreef Cue_ het volgende:
Hmm, waarom eerste keer uitging, kan ik er niet uithalen.
Tweede keer uit klinkt als iets vaags.
Gok in ieder geval niet dat het allemaal nu opgelost zal zijn en jullie (mocht t uit gaan met haar huidige vriend, wat vast gaat gebeuren).. jullie lang en gelukkig verder leven
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mijn kont kan niet lekkerder dan dit.
haha als ik me druk zou maken over wat er hier gezegd wordt.....quote:Op donderdag 4 april 2013 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij oordeelt vooral over jou nu he
Komt vooral hoe je de hele situatie neergezet hebt. Wat je wel/niet verteld, bewoordingen/zinsstructuren etc.
Je reageert er wel altijd op, dus blijkbaar doet het je wel watquote:Op donderdag 4 april 2013 16:03 schreef kree het volgende:
haha als ik me druk zou maken over wat er hier gezegd wordt.....
Boeit me geen reet namelijk, lees zoveel, en oke er zitten best dingen bij waar je wat aan hebt, maar soms ook gewoon helemaal niet.
Afgezien van dat, weet dat joysa een bitch isghehehe
Hij?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij oordeelt vooral over jou nu he
Komt vooral hoe je de hele situatie neergezet hebt. Wat je wel/niet verteld, bewoordingen/zinsstructuren etc.
Maar ze kon t niet met jou.. maar wel met der huidige vriend? Of is ze enkel bij hem omdat het met z'n tweetjes net wat fijner is dan alleen.. en uiteindelijk zal ze ook tegen hem zeggen dat ze het neit.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:01 schreef kree het volgende:
Wat ik eruit opmaak is van ze kon t niet omdat ze nog met teveel dingen van dr zelf zat (en dat is dus zelfmoord, opgenomen verplicht dat soort dingen)
Ik ken geen Sedanquote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dacht aan UI te zien dat je Sedan was..
Als ik daar de man in huis was.....quote:Op donderdag 4 april 2013 16:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Joysa is wel een bitch ja, die heeft een man nodig die dr flink vernederd
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik daar de man in huis was.....
Zweep dr over, rode billetjes Joysa
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik daar de man in huis was.....
Zweep dr over, rode billetjes Joysa
Geen zorgen joh, ik heb dr afgeleidquote:Op donderdag 4 april 2013 16:12 schreef kree het volgende:
Oje het gaat van soort van serieus nu weer helemaal fout hahaha
zover wilde ik nog niet gaan.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik dr man was zou ik in 1 keer mijn hele onderarm erin rammen, 1 in de kut en 1 in de anus. Keiharde vernedering ik zeg je
je hele onderarm.. in twee gaten.. doe je goedquote:Op donderdag 4 april 2013 16:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik dr man was zou ik in 1 keer mijn hele onderarm erin rammen, 1 in de kut en 1 in de anus. Keiharde vernedering ik zeg je
Gewoon 1 gat van maken tochquote:Op donderdag 4 april 2013 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je hele onderarm.. in twee gaten.. doe je goed
Wel eerst in haar gezicht klaarkomen he, pink dragonquote:Op donderdag 4 april 2013 16:16 schreef kree het volgende:
Ik zou joy wel ff willen slaan opzich hahaha
Hoe lang denk je dat jouw handafdruk op Joysa's springkussens blijft staan dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:19 schreef kree het volgende:
over de knie ermee.
Ok zal maar ophouden anders krijgen we weer een rel hier haha
Er is maar 1 manier om dat uit te vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat jouw handafdruk op Joysa's springkussens blijft staan dan?
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om dat uit te vinden
Joy??
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om dat uit te vinden
Joy??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat een uitdaging?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:44 schreef Joysa het volgende:
Kom het maar allemaal proberen.
Veel succes.
Even serieus, ik kan altijd lachen om maffe of vieze opmerkingen, maar bij jouw opmerking kotste ik toch een beetje in mijn mond.quote:
ja maar ok, hmmmms, ik meen het niet echt ok, hmm.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even serieus, ik kan altijd lachen om maffe of vieze opmerkingen, maar bij jouw opmerking kotste ik toch een beetje in mijn mond.
Je was leuker toen je geen vriendin hadquote:
Ja je bent ook toch niet zijn type. hahahaquote:Op donderdag 4 april 2013 16:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja maar ok, hmmmms, ik meen het niet echt ok, hmm.
Heb jij joy wel eens gezien?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je was leuker toen je geen vriendin had![]()
Gewoon hypothetisch antwoorden.
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:40 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik kan je aanraden het eens te proberen.
Ik heb nu echt t een beeld van een halve bodybuilder/boxer vrouw voor me, zo een die 2m05 is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja je bent ook toch niet zijn type. hahaha
Spot on.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nu echt t een beeld van een halve bodybuilder/boxer vrouw voor me, zo een die 2m05 is.
Nope, jij wel?quote:
Heeft ze jou serieus geaccepteerd op facebook?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:50 schreef kree het volgende:
joy is best leuk.
owjee nu gaat ze van facebook gooien
Denk grote bek en klein hartje wel
1.73m maar.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nu echt t een beeld van een halve bodybuilder/boxer vrouw voor me, zo een die 2m05 is.
Ben ik de enige hier die niet weet hoe jij eruit ziet?quote:
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft ze jou serieus geaccepteerd op facebook?
Daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die niet weet hoe jij eruit ziet?
Was grappig.quote:
Trouwens je twijfelt daarom om?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heeft ze jou serieus geaccepteerd op facebook?
Geen idee, ook niet geintresseerd erin.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben ik de enige hier die niet weet hoe jij eruit ziet?
dan snap ik het wel hoor, vind ik niet dom. hahaquote:Op donderdag 4 april 2013 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was grappig.
Zn omslagfoto was een broek met hoog water en witte uitstekende sokken + sandalen.
klopt we hebben niet gepraat, maar je voegde me wel toe, volgens mij sta je er nog bij, Maar kan ff niet op je echte naam komenquote:
Is niet zo moeilijk hoor, ze heet Berta.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:54 schreef kree het volgende:
[..]
klopt we hebben niet gepraat, maar je voegde me wel toe, volgens mij sta je er nog bij, Maar kan ff niet op je echte naam komen
Misschien mag je toch met je zweepje als je je best doet. hahaquote:Op donderdag 4 april 2013 16:54 schreef kree het volgende:
[..]
klopt we hebben niet gepraat, maar je voegde me wel toe, volgens mij sta je er nog bij, Maar kan ff niet op je echte naam komen
Dikke Bertha.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, ze heet Berta.
Nee hoor, na dat musical gezeik van je op fb ben je er uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:54 schreef kree het volgende:
[..]
owh die staat er nog opquote:Op donderdag 4 april 2013 16:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Was grappig.
Zn omslagfoto was een broek met hoog water en witte uitstekende sokken + sandalen.
Bertha is ook echt zo'n naam van een kleine dikke vrouw met een kort kapsel en bril.quote:
Of een zwart/wit gevlekt beest wat buiten graast.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bertha is ook echt zo'n naam van een kleine dikke vrouw met een kort kapsel en bril.
Spot on.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bertha is ook echt zo'n naam van een kleine dikke vrouw met een kort kapsel en bril.
Dat ben ik ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bertha 104.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of een zwart/wit gevlekt beest wat buiten graast.
Dat ook ja. Big Bertha.quote:
Daar kan ik allemaal mee leven, Joy. Maar dat accent.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar kan ik allemaal mee leven, Joy. Maar dat accent.
Dat kan gefixed worden,quote:Op donderdag 4 april 2013 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar kan ik allemaal mee leven, Joy. Maar dat accent.
Geen spanking maar wel duct-tape, hmm, dat biedt optiesquote:Op donderdag 4 april 2013 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan gefixed worden,
[ afbeelding ]
Hoe is het trouwens, in de nieuwe buurt?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan gefixed worden,
[ afbeelding ]
Ik dacht hier aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan gefixed worden,
[ afbeelding ]
Kom dan.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen spanking maar wel duct-tape, hmm, dat biedt opties
Moet ik wel weten waarheen.quote:
Meer lijkt me niet mogelijk in elk geval.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens, in de nieuwe buurt?
Minder criminelen?
Veeeel beter!quote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens, in de nieuwe buurt?
Minder criminelen?
Bietje rustig aan beginnen hequote:
Zo erg?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meer lijkt me niet mogelijk in elk geval.
Nu nog naar Zuid-Holland komen.quote:
Ik vermoed dat ik ook niet vrolijker wordt van het aanzicht.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
denk dat je er nooit achterkomt.. iets met grootspraak en fok enzo
Hard wel. haar zo lelijk noemen.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik ook niet vrolijker wordt van het aanzicht.
Jouw woorden, niet die van mij. Ik uitte een vermoeden welke een mening vertegenwoordigen.quote:
Komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jouw woorden, niet die van mij. Ik uitte een vermoeden welke een mening vertegenwoordigen.
Nee, ik geeft d'r een kans mijn ongelijk te bewijzen.quote:
Heb je foto van me gezien dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jouw woorden, niet die van mij. Ik uitte een vermoeden welke een mening vertegenwoordigen.
Wacht, dit is jouw manier om pics te hosselen?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik geeft d'r een kans mijn ongelijk te bewijzen.
Niet bewust.quote:
Nee, dan zeg ik gewoon dat ze me een foto moet sturen.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht, dit is jouw manier om pics te hosselen?
Eigenlijk is ze keilief. Iedere keer kusjekroel als ik haar zie.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat bitcherige is alleen maar een act.
dat wist ik allang al.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat bitcherige is alleen maar een act.
quote:Op donderdag 4 april 2013 17:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dan zeg ik gewoon dat ze me een foto moet sturen.
Dat is het ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
Denk t wel maar je doet je voor als een lul
Hoezo dat nou weer.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
Denk t wel maar je doet je voor als een lul
quote:
hquote:
aha doe maar niet kinderachtig, je weet dat je t erom doet.quote:
Wauw, wat een uniek inzicht, bedankt kree.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:15 schreef kree het volgende:
Tis leuk dat internet en gezellg maar je weet t, mensen doen zich anders voor of verbergen dingen wellicht, dat doe ik ook wel tis namelijk veel makkelijker zo via internet en ok ben zo weg als t me tegenstaat. denk dat dit herkenbaar is trouwens
Nou, je bent de eerste die openlijk aangeeft dat ik een lul ben. Ben ik een lul in generale zin of ben ik een lul naar jou toe?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:15 schreef kree het volgende:
haha doe maar niet kinderachtig, je weet dat je t erom doet.
Tis leuk dat internet en gezellg maar je weet t, mensen doen zich anders voor of verbergen dingen wellicht, dat doe ik ook wel tis namelijk veel makkelijker zo via internet en ok ben zo weg als t me tegenstaat. denk dat dit herkenbaar is trouwens
Ik ben eigenlijk niet veel anders in het echt dan dat ik hier ben hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
h
[..]
aha doe maar niet kinderachtig, je weet dat je t erom doet.
badboyquote:Op donderdag 4 april 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maar eens maar t gemeentehuis, hopen dat mn rijbewijs al klaar is, rijd al een week rond zonder geldig rijbewijs
Was vergeten dat het verliep, nouja, het is niet alsof ik ineens niet meer kan rijden. Ik bedoel, doe het pas 10 jaar bijna dagelijks.quote:
Ik squat je kapotquote:Op donderdag 4 april 2013 16:44 schreef Joysa het volgende:
Kom het maar allemaal proberen.
Veel succes.
euhm eerlijk dit even.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, je bent de eerste die openlijk aangeeft dat ik een lul ben. Ben ik een lul in generale zin of ben ik een lul naar jou toe?
Owh die is leuk ik heb t 6 maanden gedaanquote:Op donderdag 4 april 2013 17:17 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga maar eens maar t gemeentehuis, hopen dat mn rijbewijs al klaar is, rijd al een week rond zonder geldig rijbewijs
In de SC ben ik soms wel provocerent, ergens vind ik het wel grappig maar niet iedereen kan zich daar in vinden.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:20 schreef kree het volgende:
[..]
euhm eerlijk dit even.
Nee denk t niet namelijk.
Maar je bent er een beetje op uit om uit te lokken zo via fok.
Meer is t niet
Denk dat ik t nog wel goed met je zou kunnen vinden in t echt
Het is het ook precies wat je nu zegt.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In de SC ben ik soms wel provocerent, ergens vind ik het wel grappig maar niet iedereen kan zich daar in vinden.
Je weet dat je dan niet verzekerd bent he?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Owh die is leuk ik heb t 6 maanden gedaan
haha
ben dr ongeschonden uitgekomen, heb nu ook een pasje
Nou wist, hij is verlengd nu, maar heb 5 maandjes zo ff rondgeredenquote:Op donderdag 4 april 2013 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je weet dat je dan niet verzekerd bent he?
Ergens anders wonen, parkeerplaats huren, auto verderop parkeren.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:24 schreef kree het volgende:
bovendien sta ik hier zonder parkeervergunning die ik eigenlijk wel moet hebben.
Maar kan dus niet want tis 2 auto;s per huishouden en tada ik huur van hun en ze hebben dr al twee.
Thx gemeente katwijk, krijg hier echt een keer een bon voor weet t, maar ok tot nu toe gaat t goed
Ja snap je.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ergens anders wonen, parkeerplaats huren, auto verderop parkeren.
Ik huur ook een parkeerplaats voor mijn auto.
Ik heb een soortgelijk probleem, ik huur in een autovrije straat, ik kom wel in aanmerking voor een vergunning, maar er zijn maar 200 parkeerplaatsen in het gehele centrum. Dus heb een deal gesloten met mn huisbaas, hij heeft meer panden en huur nu een eigen parkeerplaats op 3min lopen.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap je.
Heb ook al gebeld met de gemeente.
Eerste optie is huren in een parkeergarage dat is nog binnen 5 min lopen
Maar ok zit ff de gok af te wegen tussen illegaal parkeren hier of duur huren per jkaar.
Weet dat t fout gaat nl vooral met de zomer want dan is er veel meer controle
Dat is vrij uniek jaquote:Op donderdag 4 april 2013 18:36 schreef PeuRac het volgende:
Is ook gewoon fijn, ik hoef me nooit af te vragen of er plek is, of ik een boete kan krijgen, etc. En ik heb geluk dat als er vrienden komen, ze daar ook mogen staan, maar dat is vrij uniek vermoed ik.
Zegt zij met een eigen parkeerplaatsquote:
ja duh... maar dat is rand amersfoort... in de stad mocht ik ook fijn drie rondjes rijden en min. 15 min lopenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zegt zij met een eigen parkeerplaats
Ach, daar betaal ik ook voorquote:Op donderdag 4 april 2013 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja duh... maar dat is rand amersfoort... in de stad mocht ik ook fijn drie rondjes rijden en min. 15 min lopenook al had ik een vergunning
Hoe is het? Mag ook per dm/pm hoor
oja dat is waarquote:Op donderdag 4 april 2013 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, daar betaal ik ook voor![]()
Er is nog niks bekend, wacht op uitslagen van t ziekenhuis. Pijn is zich aan het verspreiden door m'n onderlichaam.
doe datquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:59 schreef kree het volgende:
kan snarf wel ff berichtje sturen of ze ook ff mee wil kletsen
haha ja kan wel, ik praat nog wel een beetje met snarf, maar meer via whatsapp nuquote:
Dit klinkt zo dubieus.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klikspaan, halve maan
Mag niet door mijn straatje gaan!
Geld is strak, broederquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het mag niet.
Hm ook niet nadat ik je bij het station had opgepikt. Waarom tippelde je daar?
Daarom zit ik juist hier, daar zitten een aantal mensen waar ik niet zo mee matchquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:59 schreef muhahaha het volgende:
Klopt, een paar mensen van hier zijn overgestapt naar die SC waaronder ikzelf.
Kutquote:
geen vriendin ertussen nee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
In de tussentijd wel een vriendin gehad of na je nieuwjaarsknaller niet meer?
Al lang aan het solliciteren?
Eigenlijk niet eens lang, maarja hoe meet je dat af.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoelang waren jullie nou samen?
Tsja we kunnen niet allemaal snel verder gaan
waar, maar tis ook ze heeft een verleden van weet ik hoeveel vriendjes en de reputatie ook ervan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:53 schreef muhahaha het volgende:
Ze heeft voor hem gekozen, dat is kut voor jou maar fantaseren over iets wat niet gaat komen schiet jij niks mee op.
precies dus t lastige ervan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:59 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet alles want ik post nog niet zo heel lang mee in R&P maar ik zou haar gewoon vergeten. Ook al zou ze terug komen, je bent altijd 2e keus en dat zou mij niet lekker zitten. Ja, of 3e keus omdat ze eerst bij jou was.
Toch is dat niet zo, heb maanden geen contact gehad namelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:13 schreef muhahaha het volgende:
Nee, dat is niet raar. Het probleem is dat je het contact 'warm' houdt. Daardoor blijf je emotioneel verbonden. Zou je 3 maanden niet met haar gesproken hebben dan zou het je veel minder raken.
Hmms ik dacht toch dat je hier al langer zat zodat je t verhaal wist.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:17 schreef muhahaha het volgende:
Ah dat wist ik niet, ja balen als ze niet voor je gaat dan.
Ok ja het positieve inzien is goed.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:32 schreef muhahaha het volgende:
Dat verzuurde ontwijk ik dus. Ik snap wel dat mensen in de put zitten alleen ik ben zo iemand die zich dan ook kut gaat voelen. Daarom ontwijk ik het meestal.
Dat stukje heb ik wel gelezen ja. Dat was van gisteren.
Dat is schijn, iedereen heeft wel bepaalde punten die hij of zij zou willen aanpakken. Ik net zo goed alleen ik deel dat niet op het forum.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja het positieve inzien is goed.
Probeer ook niet altijd te zeikerig te zijn hier, want ok daar sta ik denk beetje al om bekend.
Heb eigenlijk best een leuk leven, alleen er zijn een hoop dingen waarvan je denkt waarom moet mij dit nou weer over komen.
Of als ik t anders zeg, Waarom gaat t bij andere volgens t boekje en bij mij niet.
Dat idee dus
Nou snap je dan echt wel, want ik ben echt niet makkelijk met praten, over persoonlijke dingen dan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is schijn, iedereen heeft wel bepaalde punten die hij of zij zou willen aanpakken. Ik net zo goed alleen ik deel dat niet op het forum.
Is t ook.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:46 schreef muhahaha het volgende:
Dat is niet raar, ik herken het wel. Ik ben wel vrij open naar sommige mensen en die vertel ik wat me dwars zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |